Veškerou pozornost teď ve Stuttgartu soustřeďují na novou třídu E, která se na trhu objeví nejdříve za 2 roky (!), ale již nyní jsou prováděny důkladné testy vozů s plným zatížením.
jen doufám,že se MB nebude ubírat cestou audi,kdy na jednu na stejnou masku nalepí 10 ruzných aut a ve finále vypadají všechny stejně.(nemyslím tím samozřejmě R8)
Doporučuji panu Láníkovi (autoru textu) si koupit slovník cizích
slov (i jiným dopisovatelům a redaktorům). Nastudujte
si používání slova technika a technologie, abyste si tyto dva
pojmy nezaměňovali. Slovo technologie narvat kamkoli, jen abych byl in.
na co jsou tu pořád uváděny fotky zabalených aut, na kterých člověk stejně nic nevidí. je toho tu mraky každej den a už mě to moc nebaví.Všechno jsou pak je odhady a člověk neví stejně nic...
Pred 3 týžňami som videl v prototyp hale v Sindelfingene (DC Stuttgart) nemaskované verzie E-class a máte sa načo tešiť. Predná časť sa bude silne podobať novému C-class. O motoroch viem ešte viac - najmä diesel verzie, keďže spolupracujem s DC konštrukciou, ale podrobnosti Vám nemôžem zverejniť. 6 a 4 válce (elektr. zväzky) sa vyrábajú na Slovensku v Delp__ SE aj v budúcnosti budú + podnik na Ukrajine. :yes:
Čakajte silné výkonny v rámci menších objemov. Zdar Pepa