Toyota nebyla, není a asi ani nikdy nebude o designu tak jako její japonská konkurence, ale její úspěch tkví v něčem jiném. Před pár lety by to soudruzi vyjádřili oblíbenou frází: " čelem k masám" a ono to funguje, samozřejmě z celosvětového pohledu.
Toyota má v mých očích trochu problém od doby, kdy se koncem tisíciletí rozhodla zapomenout na Carinu E. Radikální změny filozofie modelů, jak je asi nejvíc známe z Corolly, někdy končí spíš rozpaky. Dodnes vzpomínám na úlek, který se mnou škubl, když jsem v prvním Avensisu uviděl na panelu napodobeninu nějakého černého mramoru. Tahle nová chystaná generace je podle všeho spřízněná se současnou Corollou sedan. A to je dost podařené auto, pokud přistoupíme na celkovou filozofii značky, která vždy nakonec vede k relativně nenápadným většinovým modelům. Uvidíme, jestli pro Evropu bude chtít Toyota reagovat spíš na německou školu nebo na korejskou konkurenci v zádech, ale celkově to i pod plachtami zatím vypadá sympaticky. - Ad Auris: i když jsem nad ním kroutil a pořád kroutím hlavou, to auto se průběžně dere prodeji i testy typicky toyotím způsobem. Má natolik vyvážené vlastnosti a zdařilé motory, že se mu dá překvapivě jenom málo vytknout - takový dokonale průměrný pan Novák, kterého málokdo opravdu trumfne.
Myslím si,že nový avensis bude povedené auto.Posílám zde odkaz na auto bez maskování a jestli se bude alespoň trochu podobat v reálu tak :yes::yes: [odkaz]
Diky, na tenhle rendering už jsem zapomněl, je prima, ale ten zaplachtovany prototyp se mi zda trochu jiny. Ale kazdopadne myslim muzeme cekat pokrok ve vzhledu, o technice nemluve, ta bude ok.