Tvary pětidveřové Fiesty příští generace jsou neoficiálně odhaleny. Automobil, který vyhlíží jako velmi zmenšený S-MAX, bude mít pod karoserií komponenty sdílené s Mazdou2, navenek se ale nic nepozná.
Tak pánové, jestli se někonu nelíbí boční křivka na Fiatu Bravo, tak ten se musí z nový fiesty zhroutit >:D Mně osobně nevadí, spíš jí beru kladně. Je vidět že GP přišlo se specifickým vzezřením malých oken u A sloupku a přes Corsu u který se to dá pochopit, se to chytlo i u Fordu. Ještě si počkáme na zázrak od FaschosWagen v podobě Poloauta. To bude určitě polózní guru apoštolský trhák....
Pánové a ten výhled dozadu, to bude bída, to auto by vlastně kvůli tomu ani neměli prodávat, páč na zrcátka couvají jen amatéři >:D (pro neznalé souvislostí, jen ironie ;-) )
Proč tak polovičatě? Vždyť v zadních dveřích ještě kousek okna zbyl. :*) Linku dveří bych vedl nahoru mnohem ostřeji, tak někam ke spojleru nad pátými dveřmi, auto by působilo mnohem víc sportovnější, a ty maminky, které povezou na zadním sedadle děti do školky, ty by jim o tom, co se děje venku, mohli aspoň květnatě vyprávět. :no:
Aby jsi to neprivolal. V okamziku, kdy kamera a display bude levnejsi nez zadni sklo (a ten okamzik se blizi) zlikviduji cifrspioni zadni okno raz dva.
Nevím co je to za divný trend vytvořit z auta pojízdný klín? U Brava to sice na fotkách také nevypadalo příliš dobře, ve skutečnosti je to mnohem lepší. I když je to zase o něco větší auto.
Verve vypadal celkem slušně, ale jen jako koncept. Jako slabinu vidím hlavně záď, zadní okno je přímo tragické. Víko kufru se zdá příliš malé a hrana zavazadelníku je celkem vysoko. Nad zadním blatníkem je příliš mnoho plechu. Bude to chtít tak 16-ky, aby se na to dalo dívat. Působí to celkem směšně jak auto z komiksu s příchutí MPV. I když design Corsy mě příliš neoslovuje, vedle téhle "Fiesty" se rozhodně neztratí.
to je fakt, taky mě to zarazilo, těžko říct jestli masívnější dveře pomůžou při bočním nárazu nebo to je jenom designový výstřelek, aby ta spodní linie u dalších modelů jednou nekončila nahoře na B sloupku a zadní dveře nebyly bez okna, jen kus plechu ;-)
Uz mi to vrta hlavou dlouho. Proc si lide z Forda daji takovou namahu a zakryji vuz takovym poctem nejakych papiru a pritom na aute temer uplne vsechno videt! ;-\
Re: ... mne se Fiesta proste libi (soucasna i tahle nova)...
no me se urcite libi soucasna Fiesta, ale tyhle fotky teda zatim nic moc ... pockam si az na realne setkani a pak se uvidi :-) ... co si tak vybavuji jak to bejvalo tak vzdycky jenda generace byla dle mého soudu hezká, další nic moc, pak zase hezká a teď zas nic moc ... můj prní dojenm ... jako by vžydcky Ford musel šlápnout vedle aby udělal zase pěkný auto :-)
Jednosprostorový vůz, brrr to snad už je lepší si koupit balón na kopanou. Veškerá originalita, osobitost, milost, je tatam. S neštovicemi nebo bez, jestli s tímhle hodlají konkurovat dvěstěsedmičce či Fabii...
P.S. Tak vydrž ještě nějakej ten měsíc, přijede POLO. Přijede auto.
Ty budeš asi DanielDesign, co? Ten taky hltil diskuse nepodstatnými příspěvky a osobními invektivami. Snižuješ sám sebe, že tu nadáváš GTI-mu, evidentně nejsi schopen reakce odpovídající GTI-příspěvků. Až budeš schopen věcně argumentovat, reaguj. Jinak si kup boxovací pytel a upouštěj frustraci někde jinde. Cvok-BLB!!!!!-IDIOT-GTi má narozdíl od tebe nadhled, který ty evidentně postrádáš :no:
Preco to nepriznas ze si DanielDesinq co tu pisal dristy. A preco si robis srandu z cechov s tou tvojou nepodarenou cestinou. Nebaví ta uz tahat za sebou dreveneho kacera po dvore. Tym by si nic nepokazil.
Aby mu nezrušili zase nick, preto už na nič radšej nereaguje a strapnuje sa s češtinou. Uč sa radšej po slovensky a neplzni iny jazyk keď si tu doteraz pod Daniel Desinq plznil slovenčinu.
Ano, podlě mě je GTi, bez ohledu na tvůj názor na něj, osobnost. Osobnost vpravdě kontroverzní, ale osobnost.
Rád bych ti též připomenul, že se nikoho fanaticky nezastávám. Navíc, pokud mě chceš titulovat laikem, tak se to nauč psát! Leda že by sis myslel, že jsem legendární Lajka :-)
Preco stále robis hanbu slovakom a skovavas sa za cestinu. Podla tvojich clankov ta spozna kazdy. Vies o autach prd.
Pises len dristy a nic cim by si zaujal. Mali by ta zese zrusit. Skus pouzivat meno Hlupy Baca z Liptova a potom sa stvojimi prispevkami nezosmiesnis.
Tohle bude muset Ford u nich v muzeu staré Fiestě vysvětlit (jsem rád, že u toho nebudu). A hlavně se rozhodnout, pro koho Fiestu vlastně vyrábí - jestli pro Dinárovy mamčy s kočárkama, tak se holt nedá nic dělat. Zkousnu pysk, vrátím volant na věšák a budu tiše doufat, že další obětí kinetické kreativity se nestane pohrobek Fusion. :-!
Tož zde nezbývá nežli souhlasiti. Jak Mazda (tu jsem již viděl live) tak i Ford to u "svejch malejch" přezumzumovali resp. překinetikovali - obé jest IMHO krokem až skokem docela dost mimo. Nějak to v tomhe segmetu obecně začíná přestávati míti "šťávu". Tož tak.
Milý Lůku, můžeš s mým názorem nesouhlasit, nemusí se ti dokonce ani líbit, to jest však ovšem všecko co s tím asi tak můžeš dělat. Ale hlavně, prosím, opakuji hlavně, pozitivně. Třeba takto: :yes::-)
pravda, s konceptem to společný znaky má, ale to hlavní, to co se nedá nakreslit, to ztratilo, teď mě to připomíná jen ptačí hovínko (to je taky černobílý ne?) ;-) , s tím polem se uvidí, až přijede, a jen na okraj by mě zajímalo, co říkáš na facelift ovanej obličej fokusu?
Ked budem chciet viac priestoru,kúpim si vacsie auto,radsej jazdený sedan strednej triedy,ako táto nová obluda. A neviem,na čo mi je pol metra priestoru nad hlavou. kufor to bude mať aj tak úbohý :no:
Ale nekdo ma penize na konfortny auto ale jen teto tridy. A chce taky prostor. Pro toho to je. Ne pro super-odborniky.
Jinak ja opravdu nemam nic proti Fordu. Tedy krome toho ze okradli Mercedes-Benz. To je jediny duvod proc se u mne ze jedne z neoblibenejsich znacek dost propadl. :no:
No prece nazev Daimler. Musel jim zaplatit 20 000 000 $!!!!A za co? Ten nazev patri firme Mercedes-Benz! ;-\ ;-\ ;-\ Jen proto ze Ford je ve ztratach. K0RV1! ;-\ :no::no::no:
Je moc brzo byt soudcem, moc toho videt neni. Vypada to, ze ridicka bude mit vyssi posez a velky vnitrni prostor. O uroven bezpeci se ve Fordu uz tradicne bat nemusime. Rozvor je take dost dlouhy. Auta tyhle tridy jsou uz tradicne kupovana jako druhe auto do rodiny na odvoz deti do skolky, nakupy, no auto pro manzelku. Jedine, co me zarazi je velikost zadniho okna. Jak znamo, manzelky maji problem s couvanim a velikost zadniho okna v teto Fieste moc nepomuze.
Co se tyce postaveni Fiesty v konkurenci, davam ji sanci byt jedna z nejlepsich. Pockejme jeste na novou C3 a mozna i na Polo. Bude to tezke, Grande Punto se tezko prekonava. Jak jsem jiz napsal, UVIDIME.
Nemas vsak pravdu s bezpecim. :-| Uz jsem jednou rekl ze Fordy nejsou promakana auta. Tedy ne tak jako ty nemecka. Tedy jasne ze jsou. Udelaji ty auta spickou v tom co se bude hodnotit. Jinak ale :no::no::no:
A ted k te bezpecnosti: [odkaz]
Koukni se jak ten stloup prenikl do kabiny. A je to Ford!!! Tak chvaleny za bezpecnost! :-O A pak si koukni video na Fiat Bravo. Tam ani polovina nepronikla. Tohle je ten priklad. Aby zase nejaky pitomec nerekl ze pisu jen hole blaboli: U Forda to udelali jen tak aby uspeli v testu EUROncap ale co 100km/h so stromu??? :-O:-O:-O
Že by další kašpárek v diskuzi. Méně je někdy více. A čemu nerozumím, k tomu se raději nevyjadřuji. Vůbec srovnávat náraz do boku Brava a Mondea, tedy téměř pětimetrového auta? Mondeo je mnohem těžší a navíc při nárazu na kůl působí mnohem větší moment vlivem větších převisu. Náraz se provádí v rychlosti 29km/h na kůl o průměru 100 palců. Je to jedna z nejnáročnějších zkoušek. Můžu tě ujistit, že při rychlosti 100 km/h ti nepomůže ani Bravo, ani žádný jiný vůz na trhu. V takové rychlosti se vůz pravděpodobně roztrhne na dva kusy!!
Fordy jsou bezpečný auta. Dělám technika v servisu na příjmu havárií. Vidím každý den několik havarovaných vozů několika značek, tak že různá poškození na nich mohu posuzovat. A zrovna FIAT bych jako příklad bezpečnosti neuváděl. Soudit podle jednoho auta je nesmysl.
Tohle je (krome toho neopisatelneho Grande Punta :yes::yes::yes: ) nejake poradne odliseni! Bravo Ford! Tohle se mi liby. Zadna nuda. I kdyz pekna. Dynamicke linie. Zajimavy mali okinko. Nevim v cem je problem. Neni to nejkrajsi.Ale prece. Tohle bude vycnivat jako Mount Everest z hor 2000m! :yes:
Fakt je až s podivom, koľko sa zrazu objavilo negatívnych názorov. A pritom ešte nedávno sa pri nejakých obrázkoch budúcej Fiesty všetci priam rozplývali, aká to bude bomba.
Neviem ako komu, mne to líniami docela pripomína Mazdu2, aj keď tu je bočný profil podstatne strmší, Mazda je decentnejšia. Nepáči sa mi zadok, malý vstup do kufra so spodnou hranou vysoko nad cestou. Stále menšie okná a ešte mizernejší výhľad pri cúvaní, tiež postavené dosť na hlavu.
Celkovo by som to ale nechal na neskôr, keď budú k dispozícii solídnejšie fotky. Farebná kamufláž je na to, aby zmiatla zrak,
a tu sa jej to vcelku darí, okrem vonkajších obrysov reálne tvary len ťažko verne postrehneš. Palec dolu by som zatiaľ rozhodne nedával...
Bude to vcelku zajímavé auto, zejména ve třídveřovém provedení, nicméně co se týče tohoto segmentu "GP" je jen jedno a vždy bude. Kopie některých tvarových prvků se budou objevovat stále, ale kdo by se nechtěl podobat (alespoň trochu) skvostu této třídy.
Dřív zde byly zajímavé diskuze pod články,dalo se to číst,i když si diskutující občas a někdy ostře vjížděli "do vlasů",ale většinou to mělo šťávu. Nevím,zda to je cíleně,ale v současné době jsou většinou diskuze zapleveleny jednou konkrétní osobou,která pod různými nicky diskutuje i sama se sebou (úroveň jeho příspěvků nechávám na zvážení) a navíc jeho chování vůči některým diskutujícím pod pláštíkem rádoby anonymity je určitě všechno jiné,jen ne korektní. Žádám proto tímto redakci o zásah a jen podotknu,že i svoboda slova není anarchie. Je to bohužel OT,ale už mě to vážně štve.