Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Lexus RX 350 v roce 2009

Na první pohled vypadá nemaskovaný prototyp jako běžný Lexus RX 350. Na druhý - podrobnější – pohled, už ale začíná být jasné, že věcí co nejsou v pořádku je hned několik.
Zpět na článek
3. 8. 2007 01:08
neregistrovaný "Petic"
3. 8. 2007 07:53
neregistrovaný "toyoda"
3. 8. 2007 14:09
neregistrovaný "astros"
3. 8. 2007 11:51
neregistrovaný "3.8.07."
3. 8. 2007 14:49
neregistrovaný "Couiin"
4. 8. 2007 08:43
neregistrovaný "Coulin"
6. 8. 2007 08:44
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 17:10
neregistrovaný "VD"
3. 8. 2007 14:18
neregistrovaný "astros"
3. 8. 2007 07:35
neregistrovaný "Jogi"
3. 8. 2007 08:18
neregistrovaný "Laci"
3. 8. 2007 11:39
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 13:17
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 15:50
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 11:40
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 07:47
neregistrovaný "Novis"
3. 8. 2007 11:22
neregistrovaný "bingo"
3. 8. 2007 07:48
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2007 11:44
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 18:27
4. 8. 2007 08:57
neregistrovaný "Couiin"
3. 8. 2007 08:01
neregistrovaný "JUHA"
3. 8. 2007 09:03
neregistrovaný "Jasoň"
3. 8. 2007 09:56
3. 8. 2007 10:15
neregistrovaný "blue.sun"
3. 8. 2007 10:21
3. 8. 2007 10:26
3. 8. 2007 10:38
3. 8. 2007 10:24
3. 8. 2007 10:38
3. 8. 2007 12:08
anonym
3. 8. 2007 13:16
neregistrovaný "03.08.07."
3. 8. 2007 14:02
neregistrovaný "Atlis"
3. 8. 2007 14:03
neregistrovaný "Atlis"
6. 8. 2007 12:47
neregistrovaný "Vojta"
3. 8. 2007 10:39
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 11:19
neregistrovaný "Max Stirner"
3. 8. 2007 11:35
3. 8. 2007 11:53
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 12:03
3. 8. 2007 12:19
3. 8. 2007 12:45
3. 8. 2007 13:09
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:39
3. 8. 2007 13:49
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:56
3. 8. 2007 14:15
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:23
3. 8. 2007 14:38
3. 8. 2007 15:01
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:53
anonym
3. 8. 2007 15:27
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 15:43
3. 8. 2007 16:04
neregistrovaný "Jutilla"
3. 8. 2007 16:18
3. 8. 2007 17:31
anonym
3. 8. 2007 21:55
4. 8. 2007 08:27
neregistrovaný "Jutilla"
3. 8. 2007 10:40
3. 8. 2007 11:01
3. 8. 2007 11:43
neregistrovaný "oldtimer"
3. 8. 2007 12:22
3. 8. 2007 12:34
3. 8. 2007 16:01
neregistrovaný "Max Stirner"
3. 8. 2007 13:32
neregistrovaný "oldtimer"
3. 8. 2007 11:58
neregistrovaný "Donald"
3. 8. 2007 13:45
3. 8. 2007 11:29
neregistrovaný "Džejár"
3. 8. 2007 11:44
3. 8. 2007 12:34
neregistrovaný "Džejár"
3. 8. 2007 12:39
3. 8. 2007 13:59
anonym
3. 8. 2007 15:59
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 17:15
neregistrovaný "oldrt"
3. 8. 2007 17:17
3. 8. 2007 18:00
neregistrovaný "oldrt"
3. 8. 2007 21:49
4. 8. 2007 06:08
neregistrovaný "Džejár"
3. 8. 2007 12:59
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 13:13
3. 8. 2007 13:18
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:32
3. 8. 2007 13:54
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:58
3. 8. 2007 14:06
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:34
3. 8. 2007 14:56
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 15:04
anonym
3. 8. 2007 15:05
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 17:45
neregistrovaný "čmoud"
4. 8. 2007 08:34
neregistrovaný "Bezmimičnej"
4. 8. 2007 08:36
neregistrovaný "Bezmimičnej"
3. 8. 2007 13:54
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 10:51
neregistrovaný "Jiřík"
3. 8. 2007 10:55
3. 8. 2007 11:15
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 12:04
neregistrovaný "Donald"
3. 8. 2007 14:10
neregistrovaný "jan"
3. 8. 2007 15:47
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 16:13
3. 8. 2007 17:53
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 21:42
3. 8. 2007 20:13
3. 8. 2007 21:45
4. 8. 2007 05:55
6. 8. 2007 00:47
neregistrovaný "zzbysekk"
3. 8. 2007 19:53
anonym
3. 8. 2007 21:40
3. 8. 2007 11:17
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 11:23
3. 8. 2007 11:42
3. 8. 2007 20:12
anonym
3. 8. 2007 20:47
4. 8. 2007 09:15
anonym
3. 8. 2007 21:20
neregistrovaný "6mps"
3. 8. 2007 22:09
4. 8. 2007 10:42
neregistrovaný "Bezmimičnej"
neregistrovaný "Petic"
3. 8. 2007 01:08
Lex
Podla mna ma az prilis "zjaponsteny" vzhlad na to, aby to vypustili do sveta. Do seriovej podoby sa este dost zcivilizuje a nakoniec dopadne ako kazdy lex - zvonka nenapadny, no s dynamickymi crtami a vnutri maximalne luxusny s najmodernejsimi systemamy, ale mne osobne sa nepacila doteraz ani jedna generacia RX a pokial by vyzerala takto, tak ani tato sa nebude...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Falco
3. 8. 2007 02:13
Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
To bude zase keců!!! Dokonalost sama, japonský císař přichází, bla, bla, bla..
Hlavně si uvědomte vyznavači kopírek, díky komu vaše ikona vznikla! Mercedes, BMW, Audi - nebýt jich, není ani Lexus.. Prémiový segment byl a vždy bude výsada Němců!
Děkujte: Gottlieb Daimler, Carl Benz, Karl Rapp atd...

A tuhle jste už slyšeli: Na začátku dvacátého století, připlula skupina Japonců do Evropy a co neviděla? Lidé zde nejezdili na koních, nýbrž v podivních strojích!! Nevěřili!!? Po návratu domů to všem vyprávěli a na důkaz s sebou jedno to hejblátko přivezli.. V davu přihlížejících stál i pán jménem Toyota!!? Co se dělo potom už všichni víme!!

Zanedlouho poté se Japonci vypravili do Evropy znovu, hrdě ukázat svůj automobil!!
Co ovšem k jejich údivu neviděli?! "Obří létající hejblátko" zněla jejich první věta - překlad z japonštiny na místě provedl přitomný světoběžník Jára Cimrman!
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "toyoda"
3. 8. 2007 07:53
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Ten pan toyota sa inak volal Toyoda ,len pre info
Avatar - Falco
3. 8. 2007 17:59
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Tohle byl jeho vzdálený bratranec!
3. 8. 2007 19:15
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Nooo je pravda ze LEXUS je mlada automonilka ale kdyz si dokazala vydobit postaveni jako ted maji BMW AUDI, M-B behem 20 ti let sve existence tak to je bomba.....Ani nemluve o tom, ze v CR se o lexusech mluvi tak 2 roky. A rozhodne nezaspi na vavrinech jako Germanci. Mimochodem vedel jsi, ze to co ted nabizi LEXUS nema ani jeden nemec??? Nevedel....... A ty blbosti o tom jaky maji podvozek a motor si nech od cesty, nikdy nepujdes s autem za mega a vic na kraj jeho moznosti. Jasne pokud nedas na nemcoury dopustit, nalesti svoji skodovku a vyjet na cestu, mas stopro sanci nejakeho potkat jen kdyz pojedes kolem bloku domu.....
Avatar - Falco
3. 8. 2007 19:25
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
A kdo říká, že je Lexus špatná automobilka, až na to kopčení celé německé modelové řady, je v pohodě!!

:-)
Avatar - honzaHK
3. 8. 2007 08:59
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
takový řeči maj stejnou hloubku jako úvahy důchodců o zkaženosti dnešní mládeže oproti jejich dobám, takže máme kupovat auta podle toho, kdo s tím přišel jako první...dobře, možná o několik let dříve, ale není to dnes už jedno? kupuješ si léky jen od firmy, která dané generikum zavedla...nebo bereš i licenční výrobky? a co televizory? držíš se pořád prapůvodního výrobce?
Avatar - Falco
3. 8. 2007 17:50
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Jo, jo to máš pravdu
neregistrovaný "korda"
3. 8. 2007 09:06
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Ty si ale *, že většího není. Škoda slov. Nejlepší auta jsou Japonsky a lexus to vede ty chudáku Německej auťáku.
3. 8. 2007 11:35
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
takto by som to nevidel Korda,ale myslím si,že Lexus dobre dopĺňa premiove značky a oživuje ju...ale je TESNE pod nemeckou trojkou
neregistrovaný "astros"
3. 8. 2007 14:09
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
skôr dvojkou, Audi je tiež tesne za. Tu sa hra aj na image, a ten audi este nema taky ako bawory a medvede
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 11:36
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Snad z toho jednou vyrosteš, synku.
Avatar - Falco
3. 8. 2007 17:57
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Snad jo!
neregistrovaný "3.8.07."
3. 8. 2007 11:51
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Ty jsi dobrej pacient.Na němcích je dobré tak leda jméno.Z toho žijí dodnes.Dělal jsem tam panskýho kočího.Můj zaměstnavatel je němec do 20 kolena a sám řekl,že už ty tuzemské mrchy kupovat nebude a pořídil Lexus LS.Je spokojený,že nemusí co chvíly do servisu.Tak tady neplkej nesmysly a jdi se s tím svést,teda pokud máš řidičák.Fakt nevím kam na takové kraviny chodíš.Jinak RX je opravdu ošklivé SUV,alespoň pro mne.
neregistrovaný "Couiin"
3. 8. 2007 14:49
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
TY jsi pěkný henlajnovo vemínko :no: :no: :no: Nejhorší příspěvek v tomto týdnu.. :no: :no:
Avatar - Falco
3. 8. 2007 17:56
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Mám rád německá auta a jsem hned henlajnovec?
A co Japonci? To nebyli henlajnovci?
Němci vyvraždili půl Evropy a Japonci zase půl Asie!
Proč já jsem henlajnovec a ty ne?
neregistrovaný "Coulin"
4. 8. 2007 08:43
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Protože jenom takovej dokáže napsat"VŽDY to bude výsada němců" Jděte už do * s těma povýšenejma předsudkama,kde jsou dneska firmy z evropy co vyráběli např.motocykly nebo elektroniku ? Mě nezajímá jestli auto zbouchali Japíci,Mongolové nebo klokani-jde o finální produkt a jeho parametry. Ještě ,že je i v náročné Evropě čím dál tím víc lidí co jim jde o samotné auto a ne o nějaké ujeté kecy a snobské povídačky o image. Image potřebuje jen nějakej zamindrákovanej kašpar,kterej ho potřebuje aby si ho vůbec někdo všimnul... :no: Jinak Falco jedna z mojich Top značek je AUDI,i když je dost nakažená koncernovým bacilem,pořád bych jí dal přednost ,před mb A bmw. A NA SLOVA VŽDY A vÝSADA JE SI TŘEBA DÁT BACHA :-!
Avatar - Falco
4. 8. 2007 19:00
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Rozumný názor, ale k tobě moc nesedí.. Ty často zatahuješ kulturní a národnostní rozdíly do diskuze o autech!!
neregistrovaný "Coulin"
6. 8. 2007 08:44
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Dám si bacha >:D Ale vždy je to v reakci na nějakého zfanatizovaného kašpárka...
neregistrovaný "VD"
3. 8. 2007 17:08
Re: Heslo dne - Lexus není myšlenka, Lexus je jen odpověd
Nechápu, kde se ty omezený lidi, který uznávaj jen německý auta berou?! Nejde přece vůbec o zemi původu, ani o to kdo auta dělá dýl, ale jak ty auta vypadaj, jezděj a kolik stojej! Já umím uznat i německej automobil, když je za co, ale za strohej design, pořád stejnýn motory a neuvěřitelně předražený služby k tomu nevidim důvod...Němci díky svejm skalním fanouškům, který budou pořád hotový z VW Golf a podobnejch 100 let jen faceliftovanejch plechovek asi nikdy pořádný auto, který chytne za srdce neudělaj... :-(
neregistrovaný "VD"
3. 8. 2007 17:10
Re: Nechápálos
Nechápu, kde se ty omezený lidi, který uznávaj jen německý auta berou?! Nejde přece vůbec o zemi původu, ani o to kdo auta dělá dýl, ale jak ty auta vypadaj, jezděj a kolik stojej! Já umím uznat i německej automobil, když je za co, ale za strohej design, pořád stejnýn motory a neuvěřitelně předražený služby k tomu nevidim důvod...Němci díky svejm skalním fanouškům, který budou pořád hotový z VW Golf a podobnejch 100 let jen faceliftovanejch plechovek asi nikdy pořádný auto, který chytne za srdce neudělaj... :-(
Avatar - Falco
3. 8. 2007 18:01
Re: Nechápálos
Neboj, neuznávám jen německá auta! To bych byl hodně omezený!
3. 8. 2007 06:18
KDE JE KONKURENCE?
Hned prvni RX 350 byl svym designem ojedinely, jakoby o tridu ci dve vys, nez konkurence. Ano, to je preave to, co Lexus umi. Motory jsou ty z nejlepsich, pohodli je na spici a.....ano.....image jit vys v teto tride ani nemuze. Samozrejme se najdou taci, kteri zatracuji vse ze zeme vychazejiciho slunce, ale ty prechazim s usmevem. Komuze bude RX 350 konkurovat? Hmmm...je to tezke. VW nwmuze nic nabidnout (vzdy bude jen VW), Q7 je vys, M-B take, X3 je vedle RX jako popelka. Ano zde vidime nejlepsiho z nejlepsich v teto tride.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 10:16
Re: KDE JE KONKURENCE?
Mariánku, četl jsem tvůj blog, to je ono, vybírání aut v nižší střední, noci strávené pod peřinou s baterkou a ceníkem KIA, to je to co ti jde. O autech, obecně, máš jen chabé povědomí, osobní zkušenost minimální, takže hodnocení např. SUV z tvého "pera" nemůže než vyznít komicky. Ale když on ten RX na obrázku vypadá tak hezky, viď. ;-)
3. 8. 2007 16:40
Re: KDE JE KONKURENCE?
Ne nadarmo se rika, ze potrefena husa zakyha. Jsem rad, ze muj blog ctes, mohl by ses sve "zkusenosti" v nem podelit. Pisu to jako pomoc potrebnym a lide tam muzou pripsat sve vlastni poznatky ( i kdyby jich bylo pomalu). I ty s tvou troskou bys mohl prispet.
3. 8. 2007 12:02
Re: KDE JE KONKURENCE?
tušim,že konkurenciu ma len neviem prisť na tu značku...tiež vyrabaju suvčka tušim je to nejaka odnož luxusna od nejakej značky a čisto pre USA
3. 8. 2007 12:21
Re: KDE JE KONKURENCE?
už viem Infiniti >:D
neregistrovaný "astros"
3. 8. 2007 14:18
Re: KDE JE KONKURENCE?
Look 1. generacie RX bol na dobu v k torej vznikol naozaj nadcasovy a novatorsky (cim sa prave Lex chcel od dederonov, odlisit) Za tych x rokov sa vsak nikde neposunul a posobi az gycovo. Na rozdiel prave od dederonov, ktory s dizajnom experimentuju v tejto triede viac (IMHO). X3 je naozaj dizajnovy omyl ale predovsetkysm od Lerxa som cakal viac. O technike a interieri nepochybujem, to bude spicka, ale za look davam :no:
5. 8. 2007 12:12
Re: KDE JE KONKURENCE?
Ano, puvodni ( stavajci) desing RX je lepsi nez ten co by mel prijit...........
neregistrovaný "Jogi"
3. 8. 2007 07:35
Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
A kde tu je ta nekonecna napaditost a invencnost designerov, ktorou oplyvaju vsetky znacky okrem VW? Tu budete kritizovat VW za to, ze golf sa podoba na predchadzajucu generaciu ? A co urobia chlapci v lexuse? Pozru si na nete nejake tuzingove firmy ake plastove narazniky sa predavaju na ich "majstrstyk" a urobia tiez take podobne? Tak tomu zravim invencia a novatorstvo a co ja viem ako to tu volaju Ti anti-fanusikovia Volkswagenu. Sa radsej pozrite na tiguana a ko ma vyzerat pekne SUV a nie takato barabizna! Ved to si kludne mozno pomylit zo SSang yongom.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Laci"
3. 8. 2007 08:18
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Tiguan pekne SUV, no mne pripada ako keby prisiel hned za prvou generaciou chrobaka >:-[]
3. 8. 2007 08:55
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Vpodstate mas pravdu, ale postav vedla seba Lexusa a Volkswagen a rozdiel hned zistis. ;-)
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 10:18
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Máš pravdu, u Lexe dostaneš auto se "zásahem" tunera už v základu. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 11:39
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
8-s :no: Od "znalce" bych čekal trochu víc... nebo spíš míň?
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 11:49
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Od majitele Lexe "s čirou zadní optikou" těžko čekat jinou reakci, pro mě jsou zadní lampy RX vizuálně srovnatelné s těmi tuzingovými, které kolem sebe vídám na starých oktávkách, vectrách atd. Že se ti to líbí je tvoje věc, mě ne, holt nejsem znalec. :-!
Avatar - masO
3. 8. 2007 12:37
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
A kdo prisel prvni s cirou zadni optikou ? Lexus, Mazda nebo tuneri ? Hhhhmmmmmm ? ;-)
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 12:49
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Lexus bez debaty, ale přítlačné křídlo taky nevymysleli tuneři. ;-)
Avatar - masO
3. 8. 2007 12:54
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
To mas pravdu, ale nenadelas nic ;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 13:17
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
To, že světla s čirou optikou jsou vidět na tuzerských autech, nedělá z Lexusu "auto se "zásahem" tunera" :no: Na Lexusech byly jako první sériové pak až na Mazdách 6. Jo a docela mě baví ty tvé tunerské zásahy do podvozku Octávií, ty znalče >:D :no:
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 13:32
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
No, vypadá to, jako by na tebe někde na cestě spiklenecky zablikal nějaký kšiltovkář s čirou optikou na starém civicu a ty to pořád nemůžeš rozchodit. Jak mu jen vysvětlit, že ty to tam máš už z výroby 8-s ... a to je přece k*va rozdíl. >:-[] >:-[] Jo, a zpod tvých rádobyironických řádků je až moc cítit křeč rozšlápnutého kuřího oka lexmane, musíš se víc snažit. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 15:50
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Asi tě opět zklamu a to hned dvakrát. Nikdo v Civicu mě nevyblikal a kuří oka také nemám. Smůla. Opět střelba vedle, ale už jsem si na to od tebe zvyknul. Křeč spíš vidím u tebe. Vysmíváš se tu, že má Lex tuning z výroby a přitom tu zpíváš ódy na tuning podvozku Octávie. Že by pokrytectví? :-) :no: No jo, ale nějak sis na ty ošklivé Japonce odplivnout musel, viď? Hnedka se ti udělalo líp, že jo? ;-)
5. 8. 2007 12:15
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
No to tezko, LEX mel cirou optiku jiz v roze kdyz prochazel RX na svet, nekdy okolo roku 98. To ty jsi jeste nevedel co to je cira optika...... A mimochodem ta cira optika je daleko propracovanejsi nez si myslis........ srovnavat se skodovkou........ OSTUDO....
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 11:40
Re: Nuda, nuda, sed a zasa len nuda
Jo, myslím, že jsi na to kápnul. U Lexe zaměstnávají úplné trosky a ti nedovedou nic jiného, než upravit nárazníky. Jo jo... tak nějak to bude, Jogi.
neregistrovaný "Novis"
3. 8. 2007 07:47
Malé zamyšlení (trochu i pro Falca)
Rozhodující jsou fakta a ta jsou neúprosná. Prodeje Lexusu rostou jak v USA (což je prioritou pro Lexus), tak také v Evropě. Na t, že Lexus přišel do Evropy před několika málo lety má velmi dobrou image a ta nadále stoupá tak jek se více těchto vozů objevuje na silnicích. Po technické stránce patří mezi absolutní špičku a otázka designu je velmi individuální, takže nemá smysl ji rozebírat. Neoddiskutovatelným faktem je, že Lexus (lhostejno v jakém segmentu) prostě mezi špičku patří ať se to někomu líbí, neo ne. Skvělá a někdy i bezkonkurenční technika se nestane horší proto, že jiní výrobci tu byli již dávno před níma vyrábějí auta mnohem déle, nebo proto, že jejich image je výše. Perfektní technika zůstane perfektní technikou... Otázka nestojí, jestli je lepší Audi, MB, nebo BMW, ale tak, že je tu další plnohodnotný hráč, zcela rovnocenná alternativa z jakéhokoliv pohledu (technika, pohodlí, spolehlivost, design ...). Vzhledem ke globalizaci se za chvíli dožijeme toho, že za pár let budeme takto diskutovat i výrobcích Hyundai nebo někakém čínském produktu... Kdo lpí na tradici má zřejmě neochvějně jasno, ale tradice není všechno. Díky "novým" Lexusu, Infinity, Acuře a dalším, ale samozřejmě i "starým" MB, BMW, Audi atd. se automobilový průmsl posouvá stále dála to je dobře, protože z toho máme prospěch všichni. Například hybridní technologie. Nedávno se všichni smáli a opovrhovali jí, jako neperspektivní a zbytečnou a dneska se všichni hrnou, aby ji v nabídce mněli také. A není to vynálezem starých MB, AUDI, nebo BMW, ale "jenom" japonců. Takže díky mimo jiné Lexusům jsou i ostatní o kousek dál. Někdo šmahem tyto argumenty smete ze stolu a bude dál hlásat jaký segment je výsadou koho, ale v globálním světe není žádný segment výsadou nikoho a nikdo jej nemá předplacený natrvalo.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "bingo"
3. 8. 2007 11:22
Re: Malé zamyšlení (trochu i pro Falca)
Jen bych doplnil, ze hybridni pohon opravdu neni vynalezem Japoncu, ale Nemcu a Americanu. Japonci to jen dostali do seriove vyroby, za coz jim dik, ale bylo to spis obchodni rozhodnuti, nez nejaky technicky trademark.
3. 8. 2007 12:17
Re: Malé zamyšlení (trochu i pro Falca)
nemôžem nesúhlasiť s tvojím názorom,ale lexusne nebude v európe nikdy špička čo sa tyka predajov...ponúka kvalitu,sofistikovanú techniku a zvučne meno to je jasne...nemá však tradíciu,tradicia je pre europskych zákazníkou dôležita a Lexus tradiciu nema naopak za hlavnú devízu považujem to,že robí auta japonske s typickym dizajnom čim sa odlišuje od Audi,MB a BMW a tým si získava zákaznikou.o par rokou bude jasne,že lexus je dobra značka,ale predajnosť hlavnej premiovej trojky z nemecka nedosiahne.
5. 8. 2007 12:45
Re: Malé zamyšlení (trochu i pro Falca)
Ano to je presne NEBUDE, protoze UZ JE to spica.
Avatar - Falco
3. 8. 2007 19:16
Re: Malé zamyšlení (trochu i pro Falca)
Já jsem rád za Lexus!!

Konkurence je živá voda každého podnikání!

:-)
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2007 07:48
Dekuji
Dekuji vsem za ozrejmeni podminek vzniku japonskych luxusnich znacek, dekuji za nabidku ruzovych bryli a upozorneni na spatny vkus vsech, kdo si kupuji jina, nez nemecka auta. Pokud se vsak budeme rypat v minulosti, pak muzeme zacit porovnavat umeni starych Egyptanu vs. tehdejsi um obyvatel evropskeho kontinentu. Pak zjistime, ze podobna prohlaseni mohou znamenat jedine...evropane si stejne jako americane jiz nevidi ani na spicku sveho nosu. Skica studia Lehmann je ponekud odlisna od skic budouciho RX, ktere se objevily na konci minuleho roku v japonskych a americkych mediich. Tam byl patrny duraz na priostreni dynamickych linii vozu a vyvarovani se patvaru masky a svetlometu, ktere jsou videt na Lehmannove predstave. Sudme tudiz az finalni verzi, ktera bude predstavena na jednom z americkych autosalonu v roce 2008. Btw.: pokud zminovat design VW ve smyslu SUV, pak berme za zdarily Touareg. Tiguan se stal pouze designerskou karikaturou sveho starsiho a pohlednejsiho bratra.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 11:44
Re: Dekuji
:-)
Avatar - Falco
3. 8. 2007 18:27
Re: Dekuji
To je pravda!! Všichni vlastně pocházíme z opic...
Není co řešit!
Zejtra si dojdu pro auto do ZOO!
neregistrovaný "Couiin"
4. 8. 2007 08:57
Re: Dekuji
Jestli jdeš do zoo v Práglu,tak si pak otoč vstupenku a budeš vědět jaké... >:D >:-[]
neregistrovaný "JUHA"
3. 8. 2007 08:01
Jde to
Mi se to celkem líbí, nmá to tlamu od rohu do rohu jako Peugeot. Nemá to tlamu jako Audi od země až po přední sklo (tlama Audi se mi zatím líbí)nemá to šedivé tvary VW, hubu jako CRV. Není to krabicojdní jako Land Rover a už vůbec ne pokřivené jako X3, nemá to vyřezané podivné díry v nárazníku jako Porsche. Ten tuzingový nárazník je ještě vkusný a odlišující se od ostatních. Společně s GL je to u mě na špici vzhledu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
3. 8. 2007 08:58
Pěkný facelift
Ta fotomontáž je sice asi úplně jiné auto, ale povedla se :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jasoň"
3. 8. 2007 09:03
Lexusy jsou fajn
Ale RX je prostě tak trochu mimo... no fuj... :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2007 09:56
REXOVAČKA
Pomineme-li plejstejšnové kovboje, pak by mě zajímala motivace toho, kdo si v Evropě koupí RX a upřednostní ho před evropskými odladěnými ikonami. Vždyť RX vypadá jako pramička. V segmentu SUV i crossover jde o výraz, o styl o charakter jako nikde jinde. Podívej se na BMW X5, podívej se na VOLVO XC90, to jsou auta s tváří bojovníka, potence, síla, jistota z nich přímo čiší. Nauč se dívat a nauč se vidět.

O technice Lexe nepochybuje snad nikdo... jenže to je právě ten problém. Lex je stvořen k technické dokonalosti a postrádá ovšem pro Evropu neopomenutelnou esenci - schopnost vizuálně zaujmout. Nesejme tě do kolen, tebe, s touhou mít auto, mít dělo...

V tomhle segmentu a v Evropě, pokud nazískáváš cejch ranaře, drsného hocha... jako bys ani nebyl. Ostatně podívej se na Touarega, podívej se na Disco od Land Rover, podívej se na Freelandera... to jsou rytíři, to jsou bukanýři tvé duše. Vím, je to jiná liga, přesto... tyhle crossoverové japonské variace (viz i nedávno Mazda)... tohle nemá v Evropě šanci... na to máme až příliš ostrý zrak a vyvinutý smysl pro styl a proporce.
Rozbalit vlákno
74
neregistrovaný "blue.sun"
3. 8. 2007 10:15
Re: REXOVAČKA
A proto udělám co? Proto si koupím Lexíka, protože mě zajímá ta technika a ne laciné vnější pozlátko.
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 10:21
Re: REXOVAČKA
>:D >:D , tenhle je dobrej sune.
3. 8. 2007 10:26
Re: REXOVAČKA
>:D Až mu táta poprvé půjčí svůj vůz, jistě postupně dospěje.
3. 8. 2007 10:24
Re: REXOVAČKA
:yes: A doplňuji - jsme znovu u tisíckrát v diskuzích zde omílané IMAGE. To je to slovo, ten pojem, ta nedefinovatelná aura kolem značky. Na příkladě Lexe vidíme jak obrovsky problematické je ji získat, pokud vůbec. Dá se říct, že v tomto smyslu je samotná technická dokonalost na nic. I sebečistější a upravenější mestic se šlechticem nestane. Původ musíš mít v genech.
3. 8. 2007 10:38
Re: REXOVAČKA
Přesně :yes:
anonym
3. 8. 2007 12:08
Re: REXOVAČKA
Dost dobrý.Je hodně pitomců,kteří kupují značku a ne kvalitu.To budou mít soudruzi z NDR ještě nějaký odbyt.Alespoň bude Lexů na silnicích méně.Dejte Lexu jěště nějaký rok a dopadne to jako v USA.Nejrodávanější luxusní auta se špičkovou image.Vy germáni ;-)
3. 8. 2007 12:35
Re: REXOVAČKA
V europe nema šancu byť jednotkou...su tu totiž tri značky ,ktore ponúkaju rovnako kvalitnu techniku,dokonaly vzhľad,motory a navyše maju povesť ,ktora Lexusu chyba. Vnimanie aut ako takych je diametralne odlišne v europe a amerike...to čo sa pači američanom sa nemusi pačiť v europe a naopak,ale netvrdim,že sa nebudu predavať.ale ako som písal špička nebude
neregistrovaný "03.08.07."
3. 8. 2007 13:16
Re: REXOVAČKA
Tak právě v kvalitě jsou němci,už mimo mísu.Strmý nárůst prodeje v německu Lexe hovoří za vše.Vždyť,už to sami vědí a nekupují ty jejich ikony a špičkové stroje,jak tady několik rádoby znalců pořád mele dokola.Teď myslím luxusní vozy,né nižší střední a střední třídu.Ten kdo si kupuje takový vůz tak už se o to většinou zajímá a ví,že ti kdo tomu opravdu rozumí Lexus berou jako něco vyjímečného a navýsost exklusivního.Značka to je a bude i pro pomalejší evropu,ovšem bude muset počkat.To že je uměle vytvořena nejuspěšnější automobilkou světa ji na kolena nesrazí.Spíše se má o co opřít a budou mít prostředky na další vývoj nových technologií.Jediná dnes vynikající německá auta jsou Porsche.To je nádhera jak po technické stránce,tak to lahodí oku.
neregistrovaný "Atlis"
3. 8. 2007 14:02
Re: REXOVAČKA
Nj, kedysi boli ikonami moto-sportu na starom kontinente anglani so svojimi jaguarmi, astonmi a pod. A kde su teraz? Ich znacky si pohadzuju rusaci ako vajcia vo vrecku. Potom sa objavili taliani, o ktorych sa doteraz hovori ze jedine co vedia su dobre spagety a v buducnosti to bude nejaky pretechnizovany japonec s motorom tichym a cistym tak, ze ak si bude chciet jeho vodic uzit aj sluchom, tak si pusti z marka levinsona zvuk vytocenej V8, slapne na plyn a vyleti na mars...

Sam jazdim na japoncovi, od zaciatku kedy som chcel kupit svoje prve uplne nove auto, uvazoval som o japoncovi. Posledne co ma zaujimalo, bola nejaka tradicia. Zaujimala ma cena, vybava, zaruka, spolahlivost... Mat o par klackov viac, kupil by som Lexa. Pacia sa mi ich auta, ako hovori Clarkson, su trosku ine ako tie nase eurokrabice. A hlavne za rozumne peniaze ponukaju adekvatnu uzitnu hodnotu... Mozno bude moje buduce auto japonec, mozno nemec a mozno ho budu skladat tucniaci. V kazdom pripade, posledne na co budem pozerat, je nejaka tradicia. Tradicie totiz polozili najvacsie imperia... :)
neregistrovaný "Atlis"
3. 8. 2007 14:03
Re: REXOVAČKA
Nj, kedysi boli ikonami moto-sportu na starom kontinente anglani so svojimi jaguarmi, astonmi a pod. A kde su teraz? Ich znacky si pohadzuju rusaci ako vajcia vo vrecku. Potom sa objavili taliani, o ktorych sa doteraz hovori ze jedine co vedia su dobre spagety a v buducnosti to bude nejaky pretechnizovany japonec s motorom tichym a cistym tak, ze ak si bude chciet jeho vodic uzit aj sluchom, tak si pusti z marka levinsona zvuk vytocenej V8, slapne na plyn a vyleti na mars...

Sam jazdim na japoncovi, od zaciatku kedy som chcel kupit svoje prve uplne nove auto, uvazoval som o japoncovi. Posledne co ma zaujimalo, bola nejaka tradicia. Zaujimala ma cena, vybava, zaruka, spolahlivost... Mat o par klackov viac, kupil by som Lexa. Pacia sa mi ich auta, ako hovori Clarkson, su trosku ine ako tie nase eurokrabice. A hlavne za rozumne peniaze ponukaju adekvatnu uzitnu hodnotu... Mozno bude moje buduce auto japonec, mozno nemec a mozno ho budu skladat tucniaci. V kazdom pripade, posledne na co budem pozerat, je nejaka tradicia. Tradicie totiz polozili najvacsie imperia... :)
5. 8. 2007 12:49
Re: REXOVAČKA
Kdyby ti ta aura dokoazala zachranit zivot tak by to bylo fajn, ale nedokaze, tak jak muzes RICT ze aura na neco je, kdyz auto bez AURY ti ten zivot zachrani???
neregistrovaný "Vojta"
6. 8. 2007 12:47
Re: REXOVAČKA
Ty jsi Vážně *
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 10:39
Re: REXOVAČKA
Mám jiný názor, vše co vyjmenoval GTI nejsou pozlátka, ale auta pořádná. Jen nějak cítím, že se ke mně hodí více Lex nebo CX 7. Vypadají tak nějak lehčeji, bez hraní na to že se vygenerovaly z terénních aut.
neregistrovaný "Max Stirner"
3. 8. 2007 11:19
Re: REXOVAČKA
Přesně. To, co píše GTI (i když s ním často souhlasím), jsou s prominutím kecy. Mě nezajímá, které auto víc cení ksicht, ale jeho spolehlivost, pocit při řízení a pohodlí, které nabízí. Proto se ve výběru nebudu řídit předstudky Evropana, ale svým vlastním pocitem. Pokud se budu za volantem CX-7 cítit lépe než za volantem Tiguana, jdu do CX-7. Cejch ranaře a drného hocha, to přenechávám puberťákům. ;-) ;-)
3. 8. 2007 11:35
Re: REXOVAČKA
Zapomněl jsi ovšem napsat, že když se budeš cítit lépe v Tigim, že si koupíš Tigiho... Žádné kecy, Maxi... tak to je. Auto musí mít charakter, styl. Skutečnost, že se zajímáš o to, jestli se za volantem dobře cítíš, no to snad je jasné úplně každému... Ovšem hodně mě překvapuje, že je ti jedno, jak auto vypadá, ale to je tvů postoj.
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 11:53
Re: REXOVAČKA
VW je etalon, já to tak cítím. Kupuje se proto, že lidí si myslí, že je nejlepší. Na Mazdu CX7 musíš být už trochu požitkář jízdy a si rád že okolí obdivuje tvůj vůz. Takové auto VW neumí.
3. 8. 2007 12:03
Re: REXOVAČKA
Jasně, Mazda dělá auta pro požitkáře :-) jimž okolí obdivuje jejich auta... >:D Juho... klid, klid, klid.
3. 8. 2007 12:19
Re: REXOVAČKA
:-) Proto se taky tolik kradou... >:-[]
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:09
Re: REXOVAČKA
Požitek vyjímečnosti, nemyslím, že by měla být při jízdě nějak lepší. Po Tigim se na chodníku nikdo neohlídne, po CX 7 ano. Sem tam jí řídím, tak to vím ze zkušeností. Koupí si jí lidí co nechtějí být v průměru.
3. 8. 2007 13:39
Re: REXOVAČKA
Nezlob se, ale v CX7 jsi vyjímečný zrovna tak jako v Citroenu C3... který má tedy alespoň svůj styl. Mazda je echt průměr... to ti měli Juho, říci. P.S. Po Tigim se nikdo neohlídne neb ještě nejezdí... Tak vydrž. Za CX7 se ohlíží proto, že je to nové auto na silnici, nikoliv pro jeho vyjímečnost z pohledu kvality vizáže. Přece mi nechceš říci, že když kolem tebe jede Velorex, že se neohlédneš.
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:49
Re: REXOVAČKA
Ty jsi fakt myslíš, že C3 a CX 7 jsou stejně vyjímečné. Až za půl roku postavíš Tigiho a CX 7 vedle sebe tak lidi si půjdou prohlídnout Mazdu.
3. 8. 2007 13:56
Re: REXOVAČKA
CX7 není vyjímečné designem, je "vyjímečné" tím, že jich tu jezdí pár... to ovšem nezakládá u majitele pocit vyjímečnosti v podobě kvalit designu... Proč bych stavěl Tigiho vedle CX7? Tigi je zástupce malých SUV a CX7 reprezentant středních crossoverů... tahle dvě auta spolu vůbec v ničem nesoupeří... jen snad o počet zákazníků. No, a ten bude samozřejmě na straně Tigiho. To je vše.
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:15
Re: REXOVAČKA
Ale je zvlášní designem, většina lidí tvrdí, že je to nejhezčí auto ve třídě. Tvrdí to i majitel X3. To auto má ale velkou chybu, neumí rozsévat popel a proto se jich moc neprodá. Tigi možná bude nejprodávanější, ale nedokážu si představit, že bych ho koupil srdcem a byl na něj pyšný.
Avatar - masO
3. 8. 2007 14:23
Re: REXOVAČKA
presne tak, chci nudny auto koupim "tigiho" chci krasny auto koupim cx7..u me neni co resit..ja bych si troufl i rict ze je mazda krasna ne zvlastni ;-)
3. 8. 2007 14:38
Re: REXOVAČKA
Myslím, že tohle ani ambice Tigiho není :-) a pokud majitel X3 tvrdí, že CX7 je nejhezčí auto ve třídě :-) pak to bude nějaký podivný majitel podivného X3... :-)
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 15:01
Re: REXOVAČKA
Pouze X3 je podivné, je to ale BMW. Některé Bangleho výtvory jsou mi odporné, některé křivky jsou jakoby vynucené, ovšem 3er je fakt skvělý až na ty rohy palubky utečené k sloupkům A.
anonym
3. 8. 2007 14:53
Re: REXOVAČKA
To je samozřejmé: přesvědčí-li mě TIGI, volba bude jasná. To už jsem psal ve fóru u jiného článku: Tiguan v mých očích sbírá body hlavně v technologii (nejen nový motor, ale i vylepšený navigační systém) a - což s tím souvisí - spotřeba. Jak auto vypadá, to mi určitě není jedno. Ale jde o subjektivní názor - a mně se design CX-7 líbí (a líbí se i mé manželce) ;-) . Líbí se mi víc než Tiguan, je to 7můj názor a nikomu ho nenutím. V čem dále CX-7 silně boduje, je spolehlivost.Německý časopis AutoBild dělá velmi podrobné testy automobilů tím způsobem, že autem najednou 100.000 km a sledují jeho spolehlivost, auto pak rozeberou na součástky, aby posoudili kvalitu komponentů a montáže. Hádej, který automobil v tomto náročném testu přesvědčivě vítězí? Ano, Mazda6. Tedy auto, které má s céiks-sedmičkou společný podvozek a řada dalších komponentů. Dokáže VW ve spolehlivosti Mazdě konkurovat? Zatím nikoli. A to je pro mě hledisko, které nemohu přehlédnout.
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 15:27
Re: REXOVAČKA
a v tomto testu je VW Touran nejhorším testovaným autem v historii-kvůli němu udelili poprvé za více než 300 testů známku 6... >:D >:-[] To je ta německá kvalita... Doporučuji přečíst... To by mělo vyléčit ty germánské přismrndávače... Jestli ne ,tak jejich boj... V nedalekém kamenolomu měli dva kousky a oba jim do roka hořeli...Bravo vW
3. 8. 2007 16:06
Re: REXOVAČKA
:no: Ale nějak ti z textu vypadlo jak se umístil Golf 1.4, a Multivan 2.5TDI. Okupovaly nejvyšší příčky jen s drobnými závadami.
3. 8. 2007 15:43
Re: REXOVAČKA
Já nechápu, proč se tu neustále TIGI porovnává s CX7? Horečka omladnic?

Co se týká spolehlivosti - mezi prvním a padesátým je ten "podstatný" rozdíl, že s prvním jedeš za pět let do servisu se závadou dvakrát a s padesátým třikrát... Vedle toho rozhoduje samozřejmě to, kolik ročně najedeš. Takže pokud najedeš 10 tisíc, nemusí tě četnost závad vůbec rajcovat... To zajímá jezdce od 50 tisíc ročně výše... Je sice hezké, že důvěřuješ Mazdě, leč je to důvěrá než slepá. Tihle lidé po třetí závadě zpravidla shání konopnej provaz, neb se jim zhroutí představa o bezporuchovém provozu.

Kup si to, co se ti líbí, třeba CX7. Pokud nějaké vizuálně vybereš, běž se s ním projet, pokud ti vyhovuje ergonomie a naladění vozu, vyber motorizaci a vybavení... na tabulky spolehlivosti kašli...
neregistrovaný "Jutilla"
3. 8. 2007 16:04
Re: REXOVAČKA
Aha, tak už jsi mi objasnil, co mě teď, když mám na Mazdě najeto přes 300.000 km a za sebou dvě poruchy, čeká - během následujících čtyř let třetí porucha. A pak zoufalé hledání konopného provazu. Jenže ten se těžko shání, většinu vykoupili majitelé VW. ;-) Můžu se spolehnout na tvou zajisté pravdivou předpověď? V tom případě bych to auto neprodával. :-)
3. 8. 2007 16:18
Re: REXOVAČKA
No, hlavně jsem ti objasnil, jak to je. Jinak, 300 tisíc v jednoum autě... to bych nechtěl vlastně ani zažít. Za jak dlouho jsi to najel? Co sedačky, ty musí být na maděru ne?
anonym
3. 8. 2007 17:31
Re: REXOVAČKA
No, hlavně jsi mi objasnil, jak bys chtěl, aby to bylo. :-) Najel jsem to za osm let (soukromě, jinak mám služební Škodovky), nějak se s tím autem nemůžu rozloučit. Pořád čekám na třetí poruchu a pořád nic... >:D Sedačky jsou v pohodě, jen boční vedení je mírně pokrčené, přece jen mám přes metrák... Pro informaci - spojku jsem měnil ve 250.tis., tlumiče+pružiny ve 200. - ne, že bych musel, ještě byly podle zkušebny dobré, ale už jsem chtěl o kousek měkčí podvozek. A věř mi - je to pohodička pořád jen jezdit a jezdit, nebát se poruchy, nepočítat ceny náhradních dílů a hodinových sazeb... :-)
3. 8. 2007 21:55
Re: REXOVAČKA
jasně, mazda je takovej malej silniční Grippen :-) Ostatní jsou na šrot a jen Mazda jede dál... že bychom ji zejtra přeřadili mezi prémiovku, ne? :-) ;-) P.S. Je fajn, žes se svým vozem spokojený... takových je nás ovšem hodně, aniž bychom museli jezdit mazdu...
neregistrovaný "Jutilla"
4. 8. 2007 08:27
Re: REXOVAČKA
No jo, každý je spokojen s tím, co má, dokud nepozná něco lepšího. S Gripenem nesrovnávej, chybí mi vystřelovací sedadlo... ;-) Šrot jsou v současnosti snad jen čínská auta. Jen mám špatné zkušenosti se Škodou (těsnění dveří, stabilizátory, geometrie) a tvým Apoštolem (přední náprava, přetržený rozvoďák).
3. 8. 2007 16:03
Re: REXOVAČKA
Ano Mazda byla velice spolehlivá, ale nesmíš zapomínat v jaké byla výbavě (myslím ve druhé ze čtyř), a co měla za motor.Byl to benzinový motor 1,8 litru.
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 10:40
Re: REXOVAČKA
Souhlas, rozebírat techniku světových hráčů nemá smysl, je to víceméně jedno, rozdíly minimální. Ale až zarážející je ta naprostá absence stylu, kterou předvádějí Japonci u svých nově příchozích nebo očekávaných modelů, úplná designerská prázdnota, jak píšeš, ty crossoverové variace na motorový člun, to je jako by měli jednoho "kreslíře" pro všechny automobilky v Japonsku. Ale ono to není lepší ani u klasických karosářských variant, z HB udělali bublinu jen v různých velikostech a nově příchozí sedany se všechny drží boční linie obkreslené žehličky a designerských "fines" světel á la Accord stokrát jinak. Žádná rafinovanost, nic, na čem by si oko smlslo i pěti letech, co kolem něj bude daný model jezdit. Prvoplánová sportovnost, dynamika zakletá do klínovitého profilu, to už nestačí, "banzai" můžou japanomilové vykřikovat ještě pár let nad "vítězným tažením" hybridu, jinou radost jim teď japonské automobilky nenabízejí. :-!
3. 8. 2007 11:01
Re: REXOVAČKA
Souhlas. Na tom je vidět, jak Evropa umí udělat nejen auto, ale jak ho umí i vizuálně přesně cílit.
neregistrovaný "oldtimer"
3. 8. 2007 11:43
Re: REXOVAČKA
Co je to styl, co je to design - je to jen otazka vkusu. Co se pred rokem a pul tady "psalo" o Honde Civic a jake ma dnes prodejni uspechy. Kolik lidi zde opevuje Octavii a pritom je to krabicozni monstrum vytazene do delky, aby nekterym majitelum davalo pocit stredni tridy (navic nevim, proc pod sebou kazda treti vlaci ten plech pod motorem). Je samozrejme v poradku touha i po peti letech se za autem ohlednout, ale obavam se, ze dnes jiz pro vyrobu takovych aut neni prostor. Navic si myslim, ze kriterium "krasy" ma pri vyberu auta malou vahu, pokud si auto kupujeme na jezdeni.
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 12:22
Re: REXOVAČKA
Oldtimere, mícháš tu moc věcí dohromady. Začínáš slovem styl a končíš slovem krása, ale mezi nimi není rovnítko. Těžko najdeš člověka, který bude např. o X3 tvrdit, že je to krásné auto, tedy krásné ve smyslu dokonale ladného designu. Ale najdeš spoustu lidí, kterým se to auto líbí, a klíčem pro to, proč se jim líbí, proč je chytá za srdce je, že má styl. Je to kombinace toho jak vypadá s tím co představuje, kam patří a co umí, tedy X3 má dokonalý styl, ctí designové prvky své značky i své třídy, totiž dokonale pasuje mezi současné bavoráky, a je dokonalým reprezentantem své třídy malých SUV (rozuměj má a umí vše, co auto dané třídy mít a umět má), a v jeho případě, X3, to vše navíc posíleno o premiovou image značky BMW. Na to auto se stačí podívat abys věděl, co od něj můžeš čekat, vidíš kam patří a tušíš co ti předvede, prostě víš hned, proč by sis jej měl koupit. Stoupni si před RX7 a zkus si odpovědět, jaké auto to je, co má jeho design říkat, co umí nebo pro koho je vlastně určeno. Odpovědi budou příliš široké a rozplizlé, zmatek. I když je tu možná cílová skupina, noční prohlížeči ceníků, těch co si říkají, proč bych měl dát za X3 1,2 mega, když za to můžu mít... mnohem větší tohle (doplň sám) nebo mnohem pohodlnější tohle (doplň sám) nebo jedno tohle a ještě by mi zbylo na tohle (doplň sám). Pak je ale problém jinde a debata o stylu nemá smysl. ;-)
3. 8. 2007 12:34
Re: REXOVAČKA
Tohle je výbornej text :yes: Já jednou seděl v Metropoli v restauraci (je to vysoko nad parkovištěm) a dole stál Infiniti FX, co jsem moc cenil... a pojednou vedle zaparkovala Xtrojka... a já ustrnul. BMW obsolutně dokonalý tvar, styl, a jak trefně píšeš, to auto člověku na sto metrů hlásí co je zač a co od něho můžeš čekat... a vedle pojednou stála "jen" nějaká kobliha...

Já popravdě nikdy nepochopil diskuzní kritiku X3. To je přece dokonalej bavorskej kamzík. Nemá jedinou chybičku... a je to vlastně škola stylu malých SUV.
neregistrovaný "Max Stirner"
3. 8. 2007 16:01
Re: REXOVAČKA
Zase nemohu souhlasit. X3 je - na rozdíl od svého staršího bratra X5 - designově nepovedená. Má chybiček až moc - dle mého subjektivního názoru.Rozdíl je například v jemnosti předku, který se k tomuto vozu silně nehodí. Celkově působí jako krabice na čtyřech kolech, vždycky ustrnu, jako mohli v BMW tento do očí bijící fakt přehlédnout. Co se týče jízních vlastností, je to skvělý vůz. Měl jsem ho v hledáčku, ale po projíždce, jsem usoudil, že to není auto pro mě - např. příliš tvrdé naladění podvozku (ač důvody chápu) mi nesedělo. Navíc čím déle jsem si X3 prohlížel, tím více se mi přestávala zamlouvat - nechci takovou krabici. Kbybych chtěl mermomocí BMW, rozhodně bych si připlatil a bral X5... no ale ta cena, to už je přirozeně někde jinde. A proč za takovou cenu trpět ten laciný joystick místo řadicí páky, to už je vůbec pro mě nepochopitelné... Takže existují i jiné názory. O škole stylu malých SUV v souvislosti s X3 bych já vůbec nehovořil. Tu vidím daleko více v Tiguanu, který podle mého je vyváženější, tvarově čistší. (Což píši i přes to, že CX-7 se mi líbí ještě víc, jak jsem výše poznamenal.)
neregistrovaný "oldtimer"
3. 8. 2007 13:32
Re: REXOVAČKA
OK. Omlouvam se za posledni vetu, ta "krasa" tam nemela co delat - mel tam byt "styl". O tom, zda je styl tolik dulezity ci ne, by se dalo diskutiovat velmi dlouho. Pro mne toto slovo spise evokuje snobske snahy byt "in", coz v pripade aut casto prezentuje pouze krecovitou snahu ukazat, co si vse mohu dovolit. Urcite znas take radu lidi, kteri si koupili drahe-stylove-skvele auto, a ani poradne nevi, s cim to jezdi (hlavne ze ma navigaci, vyhrivani klicky u dveri a ja nevim co jeste). S nocnimi prohlizeci ceniku je to taky slozite, ale je spatne koupit si levnejsi auto se stejnymi uzitnymi vlastnostmi jen proto, ze nema styl? Na to, "pro koho je vlastne urceno" mam taky jisty nazor. Jinak X3 jsem mel loni, kdyz jsem kupoval nove auto, v nejuzsim vyberu.
neregistrovaný "Donald"
3. 8. 2007 11:58
Re: REXOVAČKA
Bohužel vcelku pravda
3. 8. 2007 13:34
Re: REXOVAČKA
S tím motorovým člunem je to přesný. GTI kdysi přirovnal tohle auto k lodičce a já až teď pochopil, že asi opravdu myslel plavidlo. I když tenkrát mi to přirovnání k dámský lakovce sedlo. Já nevím. Potenciál je tam obrovskej, luxusu na rozdávání, ale něco tam prostě chybí. Vím, uslyším teď názory, že očima auto nekupuju... Jasně, proto je moje manželka šíleně ošklivá, ale je fantastická v posteli - prostě si to užívám.... Dole někdo psal, že uvnitř je luxusí klub. Já to beru. Je tam. Je tam klid, pohodlí, voní to, atd... Ale kdo chce bejt členem luxusního klubu, kterej zvenku vypadá jak klub vodních lyžařů? Jo, trochu přehánim, ten Lex není totální průšvih, ale nesplní mi moje potřeby. Když ke svýmu autu přicházím, chci mít radost, že ho vidím... Nechci se radovat až když zavřu dveře. A když se chci radovat z jízdy, hmmm, asi sednu do M3 ;-)
3. 8. 2007 13:45
Re: REXOVAČKA
:-) Jistě... to odtržení kvality od vizáže může popisovat jen ten, kdo nikdy nekupoval auto. Samo, že se předpokládá, že za své peníze dostanu adekvátní porci luxusu i kvality... ovšem též krásy, stylu... tohle od sebe nelze odtrhovat.
neregistrovaný "Džejár"
3. 8. 2007 11:29
Re: REXOVAČKA
Podle tvých příspěvků týkajících se designu je evidentní, že mu rozumíš, jako můj otec mobilu, tedy vůbec. Tady ty tvoje žvásty o tom, jak design obecně působí, co postrádá a pod. jsou naprosto irelevantní, protože vnímání designu je čistě individuální záležitost. Co je pro Evropu dobré nebo není dobré není věc obecného vnímání, ale otázka osobního vkusu každého zákazníka. Jaký máš ty vkus myslím každý dokáže odhadnout.

Takže prosím nesnaž se působit jako odborník na design, když jím rozhodně nejsi.
3. 8. 2007 11:44
Re: REXOVAČKA
Nevím sice, jak nahlíží tvůj otec na mobily, ale vím bezpečně, že ve vnímání designu máš ještě co dohánět. Samozřejmě, že je potřeba mít "na to" mít vkus... to je základ. No a potom už stačí jen na sobě pracovat - znát historii, sledovat vývoj... pak se nemusí takový znalec jako ty utíkat k obecné berli, že design je individuální kategorií a vlastně nelze auta hodnotit po vizuální stránce vůbec. Uznávám ovšem, že vedle ranařů a ostrejch hochů (píšeme-li o "ostrých" segmentech) musí existovat i protipóly... viď, Džejáre... :-) :-O ;-)
neregistrovaný "Džejár"
3. 8. 2007 12:34
Re: REXOVAČKA
Jestli se tady někdo pohybuje v obecné rovině, tak jsi to ty a fráze, že nejde hodnotit auta po vizuální stránce je tvoje interpretace. Auta samozřejmě hodnotit lze, ale vždy je to pouze názor autora; jízdní vlastnosti nebo výkon motoru popíšeš a má to nějaký výsledek, ovšem design působí na trošku jinou část mozku a objektivně jej hodnotit nelze, vždy jen subjektivně.
3. 8. 2007 12:39
Re: REXOVAČKA
Kdyby to tak bylo, pak by v galeriích nemohl být jediný obraz, neb by se lidé nikdy neshodli, jaké obrazy tam dát... a vidíš, obrazy tam jsou... Samozřejmě, že design, jeho hodnocení nejen lze, nýbrž je i nutno objektivizovat... A že existuje velká lidská dohoda o designu... tomu nasvědčuje právě třeba úspěšnost aut, jakými je 911ka či Golf, ten tedy jako ambassados klasického hatchbaku.
anonym
3. 8. 2007 13:59
Re: REXOVAČKA
na prvni pohled dobry, jenom neplest hrusky s jabkama. jeste jsem neslysel o tom (to pochopitelne neznamena, ze tomu tak nemuze byt), ze by maliri rvali miliony eur/usd do marketingu a reklamy, aby si vychovavali sve zakazniky. vetsina "dobrych" (pro me znamenajici odborniky uznavanych a soucasne na aukcich cenenych) maliru na sve klienty sr*la, a to zvysoka. na tohle si automobilky nemuzou dovolit ani pomyslet!!! to znamena, ze nanejvys mohou drzet ceny nekterych typu relativne vysoko, nebot se jim podarilo uspesne namichat koktejl z "marketingove masaze@reklamni kampane venujici se znacce&typu a nelezene mezery na trhu a vyrobku, nemajiciho zavaznejsich nedostatku" typicky 911. jsou regiony, kde vyse uvedenej koktejl, tak aby se vyporadal s konkurenci, musi obsahovat nejmene 75% (nechytejte me za procento) akcentaci image&design (s tim, ze technika je samosebou este klasse), ale pak jsou regiony, kde se to resi vyrazneji pres value for money... dle mych zkusenosti "obecne" evropa da vice na re/prezentaci, coz ovsem znamena, ze rozhodne-li se toyota ladovat rocne do pr&reklamy prislusne velke kopice penez, tak za nejaky cas muze mit stejne vychovane zakazniky jako risske znacky... (anebo ne?!)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2007 15:59
Re: REXOVAČKA
:yes:
neregistrovaný "oldrt"
3. 8. 2007 17:15
Re: REXOVAČKA
dik...
3. 8. 2007 17:17
Re: REXOVAČKA
Může... to je to kouzelné slůvko. Jen ho změnit v ten výsledek. Jen tou PR masáží tohle nezvládnou. Píšeš to pěkně. Na staré mistry opatrně, já to psal v kontextu k posuzování deignu aut, když nahoře kolega popírá obecné estetické postoje a design řadí výhradě pod subjektivní kategorii v rovině vnímání, aniž by hledal obecné... tedy že bychom nemohli dát žádný obraz do galerie...
neregistrovaný "oldrt"
3. 8. 2007 18:00
Re: REXOVAČKA
dam hlavu na spalek, ze pokud ta kopice bude hooodne velka, tak se "muze" zmeni na "bude". v podstate ta kopice bude vycislenim hodnoty image/tradice (jak kdo chce) risske trojky v penezich. v pripade, ze by nekdo chtel urcit, zda se to podarilo nebo ne, je bezpodminecny si predem definovat prislusny ukazatele (pocet prodanych aut, zisk na auto, bla, bla, apod.). muj osobni nazor je ze se to toyote, pri jejich ziscich, a pokud budou mit na tom zajem, muze podarit. zajimavy ale je, ze ty prachy taky vsechno nesrovnaj-i kdyby se ty jabka na hlavu postavili (kdyz mluvime o image&historii), tak o konkurenci pro r&r si mohou jenom nechat zdat v tech nejbujnesich snech...!
neregistrovaný "Džejár"
4. 8. 2007 06:08
Re: REXOVAČKA
Když psa pokaždé když štěkne uhodíš holí, tak po čase přestane štěkat úplně. Když člověku dostatečně dlouhou dobu podsouváš nějakou informaci, po čase strčí sám ruku do ohně za to, že je to pravda. Tyhle principy už dávno popsal Pavlov a ty jsi důkazem, že to funguje.
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 12:59
Re: REXOVAČKA
Dovolím si trošku oponovat,proč existuje něco jako vkus evropského zákazníka,proč třeba korejci (a nejen) tomu přizpůsobili design např. Cee'du,I30,proč mají designérská centra v Evropě,proč už přetahujou a zaměstnávaj špičky designu? Proč? Proto,že to je jen subjektivní vjem?
3. 8. 2007 13:13
Re: REXOVAČKA
Velmi výmluvná je tahle fotogalerie [odkaz] >:-[] My tu holt máme krásnou pětistovku, jinde jezdí něco jiného...
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:18
Re: REXOVAČKA
To je sprostá zmenšená kopie Tourana
3. 8. 2007 13:32
Re: REXOVAČKA
Teď jde o to, čemu na pískovišti říkáte touran >:-[] :yes:
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 13:54
Re: REXOVAČKA
Takové te zaoblené krabici většinou v šedé barvě s nápisem TDI co vedle ostatních MPV vypadá jako zasklený Caddy.
3. 8. 2007 13:58
Re: REXOVAČKA
Caddy je snad nejkrásnější dodávka na trhu... to nevíš?
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:06
Re: REXOVAČKA
Bez debat, je, ale Touran MPV nemá jedinou zajímavou křivku tak jako ty mini boudičky v Japonsku.
3. 8. 2007 14:34
Re: REXOVAČKA
Velmi se mýlíš. Touran je dokonalej dříč... velmi praktické MPV. Žádné parádičky, jistej postoj, parádní kára.
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 14:56
Re: REXOVAČKA
Jako dříč dokonalý, tím to končí.
anonym
3. 8. 2007 15:04
Re: REXOVAČKA
Taď GTI meleš kraviny. Dříč ještě neznamená že je ta obluda hezká... :-! A mimo jiné dříč ,znamená,ze odvede nějakou práci,ale Toaregi většinou stojej po servisech a majitelé jezděj náhradními vozy-vím svý. Pak si přotřou voči a přijdou se podívat na krále-LC... :yes:
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 15:05
Re: REXOVAČKA
neregistrovaný "čmoud"
3. 8. 2007 17:45
Re: REXOVAČKA
jen trochu nespolehlivá...
neregistrovaný "Bezmimičnej"
4. 8. 2007 08:34
Re: REXOVAČKA
Co se ti porouchalo ?
neregistrovaný "Bezmimičnej"
4. 8. 2007 08:36
Re: REXOVAČKA
Co se ti na Touranu porouchalo ? Svěř se, uleví se ti.. ;-)
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 13:54
Re: REXOVAČKA
Ty jejich šikmý voči maj stejně trošku vliv,že by se jim pomotalo prostorový vnímání,ale co,proti gustu žádnej dišputát a za kvetoucí sakurové sady dávám :yes: (to se nedá zmrvit)
neregistrovaný "Jiřík"
3. 8. 2007 10:51
Lexus
Hm, každý, kdo o Lexusu chce mluviti, měl by do něj nejdříve usednouti.... Jde o to, že jakmile zaklapnou dveře, sedíš v luxusním klubu. K tomu špičková technika, špičkové zpracování, interiér jako na lux. jachtě..... Evropští jsou jiní. Lex je nedostižitelný. Pravda je, že co se SUV týká, v Evropě platí - čím větší tím lepší. Jenom čekám, kdy začne VW (třeba) vykupovat staré Ikarusy nebo Karosy od ČSAD a dělat z nich ta pravá chlapácká auta.... Tuna chromu, širší kola..... Lexus je Lexus.. :-) :-! :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
3. 8. 2007 10:55
Re: Lexus
jo, jo Lexus je Lexus. Taky bych měl pro tebe podobně hodnotné sdělení, třeba "když zaprší, tak je mokro", nedostižitelný Jiříku na luxusní jachtě. ;-)
neregistrovaný "milan"
3. 8. 2007 11:15
Re: Lexus
Jenže,k čemu mě je zvnitřku luxusní nabouchaná jachta,když mě nechytne zvnějšku na první,na druhej ani na x-tej pohled,auto si kupuju jaksi uceleně,no a to s těma busama,hm,další ostře vyprofilovanej chlapák :no:
neregistrovaný "Donald"
3. 8. 2007 12:04
Re: Lexus
Jenže ve třídě, kde se Lex pohybuje a na jakou skupinu zákazníků Lex míří se ta technika a luxus bere tak nějak jako samozřejmost. V sedanech a hlavně těch luxusních už Lex jméno má a začíná se dostávat i do povědomí "neautomobilové" veřejnosti, ale v kategorii SUV mají co dohánět a není mi moc jasné koho nebo co zrovna tímhle modelem dohánějí.
neregistrovaný "jan"
3. 8. 2007 14:10
Re: Lexus
lol, v USA neni zarazen ani mezi premiove znacky ale jen "near premium", Lexus ma v USA status jak VW v evrope, zadny bohaty nebo prominent si ho nekoupi
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 15:47
Re: Lexus
Jo jasně Hanzy,ty si tykáš se všema amíckejma celebritama a prominentama... Ubožáčku.... Nedávno jse totiž někde viděl kdo všechno jezdí v Lexu,asi by ses divil...Takový plky co tu prezentuješ svedčí otom ,že nevíš co meleš. Držíš se jako Ho... košile toho,že "německý= perfektní,kvalitní,luxusní" Asi si dědil po strejdovi ze sudet nebo co... :no:
3. 8. 2007 16:13
Re: Lexus
Co ti na tom vadí? Ty snad IS považuješ za kapitální štiku v prémiovém segmentu? Přece bys tu nechtěl začít někoho přesvědčovat, že má v Americe prestížnější postavení, než BMW? Jak tě dnes čtu, Couline, vypadá to, že jste v červenci prodali málo Yarisů a ty se potřebuješ odreagovat... Myslím, že takové zoufalosti jakými jsou sentence o dědění ze sudet... to snad nemáš zapotřebí ani ty, ne?
neregistrovaný "Coulin"
3. 8. 2007 17:53
Re: Lexus
Znáš tu o potrfené huse,ale když ses ozval místo ní,přečti si příspěvky od Jana a pochopíš ,že ten hoch slepé uznává jen vše "made in Germ",ale hlavně neví o čem je řeč. Ty u Tebe je to jiné-však víš >:D ,ale ten hoch ten je fakt asi nemocnej :no: Jinak Yaris jde nadračku i o prázninách.Dnes jsem jednoho předával paničce co měla čtyřkového Guru >:D >:-[] Takže další co nemá vkus a neuznává tradice? GTi lidi s... na tradice ,kořeny to si tady jen vy Germanofilové a Eurofilové namlouváte-je třeba myslet tak trochu globálně,světově a ne jen troubit do světa jaký jsme tady germánský patolízalové. Zdar
3. 8. 2007 21:42
Re: Lexus
Aha... tak tohle Couline můj horizont nebyl, není a nikdy nebude... Dnes ti to nejde.
Avatar - nielblack
3. 8. 2007 20:13
Re: Lexus
Tak nevim mily GTI kde beres ty nesmysly ohledne postaveni Lexusu a BMW na americkem trhu. Promin zapomel jsem ze jsi odbornik na skoro vsechno. Ja mily GTI jiz radu let ziji v te zkazene americe a na rozdil od tebe se bavim s lidmi, kteri prave jezdi jak v BMW a Lexusech. Mozna budes prekvapen, ale oni tyto dve znacky stavi vedle sebe a vi proc. Oni totiz narozdil od tebe neteoretizuji , ale mluvi z vlastni praxe. Takze pokud si Ty myslis o Lexusu a BMW to co si myslis, je to pouze a jen tva vec. Skutecnost je opravdu nekde jinde , ikdyz se ti to asi libit nebude, ale zkus se na to povznest a nedivat se pouze z pohledu sveho. Jinak nic proti tobe nemam jsi koreni tohoto servru ;-) , ale prosim te uz tolik nehul. >:D :-! :yes:
3. 8. 2007 21:45
Re: Lexus
To hulení je vskutku originální argumentace... Možná ti to temní mozek, nebo se bavíš o bavorácích na pískovišti... Pokud tvůj známý staví BMW na stejnou úroveň jako Lexe, tak možná žije v Americe, ale Jižní...
Avatar - nielblack
4. 8. 2007 05:55
Re: Lexus
>:D jasne na tom piskovisti asi travis vic casu, kdyz to tu skoro kazdemu porad opakujes ;-)
Ale nebudu te presvedcovat , sni si svuj krasnej sen o nemecke produkci klidne dal. Jinak USA je trochu jinej svet jako CR a lidi tu jezdej trochu casteji v BMW a Lexusu takze to vidi opravdu jinak nez ty. Ale klidne si tu pis vlastni nazory, jen z toho nedelej dogma...
A nezapomen kazdy se obcas myli, jako napriklad ty s nazorem prestize BMW versus Lexus v USA. To muzes aplikovat na CR ale ne na USA :yes:
neregistrovaný "zzbysekk"
6. 8. 2007 00:47
Re: Lexus
ano bohuzel je to tak v americe se jako premiova zacka mineno lexus sam sem se divil ze spousta lidi nezna ani VW ani bmw ani audi vsichni jen jen lexus lexus
anonym
3. 8. 2007 19:53
Re: Lexus
mm divne akoze bill gates neni prominent alebo take nieco??
Avatar - Falco
3. 8. 2007 21:40
Re: Lexus
S tím Billem ses moc netrefil...

[odkaz]

:-) >:D >:D
neregistrovaný "Juha"
3. 8. 2007 11:17
Tolerance
Myslím, že auta od VW i Lexu jsou super a porovnávat je s čluny a karosami je hloupé.
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2007 11:23
Re: Tolerance
>:D Hmm, koukám, že si budeme muset zvyknout na dětské přispěvatele. To je tedy hloupé.
3. 8. 2007 11:42
mňo
no tak ta fotomontáž je hezká až na ty dva prapodivné prolisy ... jinak musím říct že lexus u mě v poslední době velmi stoupnul a to zejména tím že nenabízí SPORTOVNÍ auta jejich verze doplňky atp ale dynamický .. to je podle mě o mnoho lepší ... už je mi z těch všech sportovních aut blivno ... škoda že všichni výrobci si myslí že každý člověk chce sportovní auto s sportovními doplňky a sportovním drncavým podvozekem ... :-( ... jo a jako dycky nesmím napsat že hlavně se těším na LX 570 :-) :*) :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2007 13:47
Uvital bych...
Uvital bych,kdyby americke verze se vyrobce rozhodl predelat pro evpopsky trh a zacal je nabizet jako konkurent k Audi Q7,BMW X6...Mozna by to nemusel byt spatny pocin(takove vyssi a prostornejsi,,eleso") ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2007 17:38
Hruza....... to snad lexus nemysli vazne........
Hruza, jezdim RX hybridem a toto je teda priserne, uvidime jak to bude vypadat nazivo......
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 8. 2007 20:12
INFINITI
ještě jste všichni zapomněli až přijde za rok infinity a její EX.to je ale teprve bomba :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2007 20:47
Re: INFINITI
Noo kdo vi jestli prijde.......
anonym
4. 8. 2007 09:15
Re: INFINITI
ale přijde
neregistrovaný "6mps"
3. 8. 2007 21:20
hybrid
no, keď bude mať nový Lexus tak dobrý hybrid ako teraz tak u zaritých ekonómov to má vyhraté
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2007 22:09
SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase dozvěděli. Je už tu příznačné, že jak se píše o východní produkci, stává se základním zaklínadlem tvrzení, že design aut je výhradně vnitřní záležitostí každého a auta se proto na diskuzích nemají hodnotit z pohledu krásy... No... zajímavé je, že tohle se nikdy nepíše pod Mercedesem... :-)

Jinak se opět potvrdilo, že Amerika musí být fakt sto let za opicema, neb tam údajně bevoráky servírujou současně s dezertem jako pozornost podniku... a ta hlavní celebritální esa prý jezdí výhradně v Lexech. Jasně, tak nějak to tam bude... lépe řečeno, tak nějak by to být mohlo. Jenže není.

Ještě, že jsme si tu mohli přečíst, že v hierarchii kvality ční jako Petřínská rozhledna nad Lexem a vůbec nad všemi vozidly - Mazda. Jo, Mazda 6 je prý údajně první bezporuchové auto pod sluncem. No... vidím, že budeme muset provést segmentární členění a pro Mazdu, lépe řečeno - pro Mazdu kolegy Jutilli vyčleníme speciální třídu - "superprémie za pár švestek..."

Takže nakonec nejlépe dopadl Lex... Takřka nikoho tu nezajímá, může se dál v poklidu připravovat na facelift, pardon, na generační obměnu, a standardně to tu na diskuzi vře kolem TIGIHO (jasně) a kolem bavoráků (jasně).

A tak to ma byt...
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2007 22:14
UZASNY DESIGN
Vazeni, zde je vuz, ktery se synonymem pro nadcasovy design. Toto SUV bude vypadat cerstve jeste za deset let. Jeste dnes muzeme obdivovat jeho prvni verzi. Mel jsem moznost se v nem nekolikrat svest a jde o opravdovou spici. Evropa nema designove nic dostatecne blizko, aby se mohlo nazyvat konkurenci. RX je ve svem segmentu tim, cim je GS ve svem. Bez chyby.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Falco
3. 8. 2007 23:42
Re: Marianek a Ivánek
Marianek a Ivánek (lexus hybrid)

[odkaz]

Není se čemu divit...
Už je mi vše jasné :-)
4. 8. 2007 08:16
Re: Marianek a Ivánek
>:D :yes: ocenuji praci s vyhledavanim podobneho
Avatar - Falco
4. 8. 2007 19:05
Re: Marianek a Ivánek
Uznej! Tohle jsem si nemohl nechat pro sebe..

Teď je z tebe celebrita!!

:-)
neregistrovaný "Bezmimičnej"
4. 8. 2007 10:42
Sbohem X5.
Xpětko, ty pyšná Němko
bylas dlouho mojí star,
nežli zčista objevil se
nový, lepší Lexí car !
V srdci mém teď sídlí
láska čistá, nová,
krásu Lexe obdivuji
denně, zas a znova !
Rozbalit vlákno
0