Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Volkswagen Scirocco následuje studii Iroc (další fotografie)

Brčálově zelený koncept z loňského autosalonu v Paříži bude následován sériovým modelem. Jméno Scirocco se tak možná dočká renesance stejně jako Beetle.
Zpět na článek
23. 7. 2007 00:20
23. 7. 2007 09:36
23. 7. 2007 20:09
23. 7. 2007 10:15
23. 7. 2007 23:43
23. 7. 2007 07:38
23. 7. 2007 10:08
neregistrovaný "Apoštol průměrnosti (mentalita s"
23. 7. 2007 10:23
neregistrovaný "yaroukh"
23. 7. 2007 10:55
neregistrovaný "jj"
23. 7. 2007 11:20
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 11:24
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 08:00
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 09:27
anonym
23. 7. 2007 08:43
23. 7. 2007 09:12
23. 7. 2007 14:47
neregistrovaný "wlken"
25. 7. 2007 11:54
neregistrovaný "horan"
23. 7. 2007 09:08
anonym
23. 7. 2007 09:22
neregistrovaný "Ready"
23. 7. 2007 10:30
neregistrovaný "Boogeyman"
23. 7. 2007 09:39
anonym
23. 7. 2007 09:42
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 10:25
neregistrovaný "yaroukh"
23. 7. 2007 10:11
23. 7. 2007 10:22
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 10:28
neregistrovaný "Boogeyman"
24. 7. 2007 15:53
neregistrovaný "Mikulajda"
23. 7. 2007 10:45
anonym
23. 7. 2007 11:36
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 11:17
23. 7. 2007 12:02
anonym
23. 7. 2007 13:03
23. 7. 2007 16:41
anonym
24. 7. 2007 09:22
24. 7. 2007 12:21
neregistrovaný "Jogi"
25. 7. 2007 06:18
23. 7. 2007 12:12
23. 7. 2007 12:53
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 13:04
23. 7. 2007 14:20
23. 7. 2007 15:33
neregistrovaný "FSi"
23. 7. 2007 20:24
24. 7. 2007 07:46
neregistrovaný "FSi"
24. 7. 2007 15:06
23. 7. 2007 17:51
neregistrovaný "Jiřík"
24. 7. 2007 12:24
neregistrovaný "Jogi"
24. 7. 2007 16:46
23. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 13:44
23. 7. 2007 13:50
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 14:00
23. 7. 2007 14:35
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 20:23
24. 7. 2007 10:12
neregistrovaný "Buri"
24. 7. 2007 10:25
neregistrovaný "mamlas"
24. 7. 2007 11:55
23. 7. 2007 15:17
neregistrovaný "FX"
24. 7. 2007 11:32
24. 7. 2007 16:30
neregistrovaný "Jasoň"
24. 7. 2007 20:37
neregistrovaný "Deception"
23. 7. 2007 16:44
anonym
23. 7. 2007 13:35
23. 7. 2007 16:16
neregistrovaný "fikfik"
23. 7. 2007 16:30
neregistrovaný "FX"
23. 7. 2007 17:27
neregistrovaný "Donald"
23. 7. 2007 17:33
anonym
23. 7. 2007 17:52
neregistrovaný "Donald"
23. 7. 2007 18:20
neregistrovaný "Paja"
23. 7. 2007 19:39
neregistrovaný "mananasek"
23. 7. 2007 19:45
neregistrovaný "mananasek"
23. 7. 2007 21:27
neregistrovaný "mimino4"
23. 7. 2007 21:30
neregistrovaný "mimino4"
24. 7. 2007 07:38
24. 7. 2007 10:07
neregistrovaný "Džejár"
24. 7. 2007 11:12
neregistrovaný "Jasoň"
24. 7. 2007 20:45
Avatar - da_b0mb
23. 7. 2007 00:20
MODLITBA
Modleme se za to, aby se to studie drzelo co nejvic! Modleme se za to, aby VW nasel odvahu a vypustil neco min konzervativniho, min usedlyho! AMEN ! A to jsem ateista :-) Zdravim GTI ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2007 00:37
Re: MODLITBA
Silueta vypadá dobře. Nečekal bych nějaké úlety ala Civic. Podle mě to bude mírně podobné jako s Eosem a naživo to bude pěkný.
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 09:36
Re: MODLITBA
Civic není úlet! ;-) Je to inovace :-) Nová impreza je úlet :-(
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2007 18:49
Re: MODLITBA
No, když ho vidím zezadu, tak jediné co mě napadá je béčkové scifi.
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 20:09
Re: MODLITBA
...taky mi ze začátku chvíli trvalo, než jsem mu přišel na chut´... nic podobnýho u nás nejezdí a tak trvá, než si zvykneš ;-) třeba typeR zezadu v červený už se mi vyloženě líbí :-)
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2007 07:38
:(
Škoda jen je, že to bude na hony vzdálené původní myšlence dvojice Scirocco/Corrado - nízké, rychlé, sportovní kupé za rozumnou cenu. Je obrovský rozdíl v derivátech Golfu v sedmdesátých až devadesátých letech a dnes... :'(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Apoštol průměrnosti (mentalita s"
23. 7. 2007 10:08
Re: :(
Ýbrmenšové jdou cestou strojů pro masy- průměrnost je hlásána jako etalon a také mnoho lidí u nás je posednuto touhou mít něco co nemá soused a přitom nevybočit z řady. Modlí se k těmto ikonám nudnosti a maloměšťáckého snobizmu a pohrdají auty které jsou pracovním nástrojem (spolehlivost) nebo naopak sportovním požitkem (jízdní vlasnosti). Předpokládám že tento převlečený Golf nebude výjimkou. Ani pracant, ani srdcovka. Průměr.
neregistrovaný "yaroukh"
23. 7. 2007 10:23
Re: :(
Přijde mi unfair malovat silnou penetraci (např.) Fabií jako "snahu nevybočit z řady" potažmo nějakou špatnou vlastnost. Lidi od toho prostě očekávaj ekonomický plusy - s Fábií si poradí snad úplně každej servis v ČR, to dává prostor konkurenci na trhu, nemluvě o tom, že do takovýho servisu nemusíte jezdit např. přes celou Phu, protože v okruhu 3km jich najdete 10.
(Že bych do Fabie nešel, je něco jinýho. :)
neregistrovaný "jj"
23. 7. 2007 10:55
Re: :(
Fábii beru jako pracanta- na nic si nehraje.
Ale jinak jsem trochu nakrknutý na němce kvůli poslednímu incidentu s jedním bavorákistou. Byla s ním docela řeč dokud se nezeptal kde dělám. "Děláme pro automob. průmysl" říkám. "Ja, Ja. Kia, Hyundai, Skoda ich weiss" on na to. "Ne" povídám "Audi, Volkswagen a BMW" (prvovýroba). A to byl konec s domluvou. On si myslel že jeho BMW (pěkné kupátko) je "rein deutsch technik" a ne složené z globalizovaných dílů. Takže kvalita z čech za německé ceny.
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 11:20
Re: :(
Krásně jsi vystihl pravou podstatu těchto nuďáků. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 11:24
Re: V reálu....
V reálu to bude jen přetloustlé dvoudvéřové průměrné....Něco jako golf. Jak krásně vypadal Tiguan....a jak ho ti ko.ko.ti. zkur.ený nakonec udělali.... VW je ostuda ostud. Ale oni kdyby vyrobili i trakař, tak se vždy najdou takoví gtiové, kteří budou pleskat koncernovými játry.
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2007 11:28
Re: V reálu....
Scirocco taky bylo autem "pro masy", relativně levné sportovní kupé. Ale mělo náboj a z průměru značně vybočovalo.
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 08:00
Nový Golf?
Nemůže se jednat o novou generaci Golfu? Už i studie Iroc mi připadala jako budoucí podoba Golfu a z článku jednoznačně nevyplívá, že jde určitě o Scirocco, resp. bylo by zvláštní, kdyby nový Golf vycházel z Scirocca a ne naopak.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 08:49
Re: Nový Golf?
Možný je všechno, ovšem když se podíváš zblízka a podrobně, má příliš zkosenou zád´ a je velmi velmi nízký. ;-) TO by muselo dojít k radikální změně celé současné filosofie modelu Golf ;-) (P.S. neber to jako osobní útok, ale> vyplývat) ;-)
anonym
23. 7. 2007 09:27
Re: Nový Golf?
Sorry, stane se, ale taky mi zamrazilo.
Ale ke Golfu - možné to je. S Golfem Variant přišli dost pozdě, navíc mají ještě Plus a budou je chtít nějakou dobu prodávat, takže si dovedu představit tohle sportovně střižené auto jako nový Golf stejně tak dobře, jako Scirocco. Uvidíme...
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 09:34
Re: Nový Golf?
Mno v tom případě by to dávalo alespon trochu smysl :-) ...jsem zvědav, jak to dopadne ;-)
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 08:43
Bylo léto 97
..a mě bylo patnáct. Byl jsem klasickej kluk, kterej každej večer sní autech a holkách snů. Starší kamarád si tenkrát pořídil Scirocco 1.8 červené barvy. Vyráželi jsme do Budějovic za holkama, který byly na vodě. Doted si to jasně vybavím. Bylo hodně hodně brzo ráno a já čekal na Roztylech u metra, když tu se křižovatkou líně protáhla červená ostře řezaná silueta. Byl tu! P
ři tom pohledu mi srdce bušilo jako o závod. Otevřeli jsme kapotu a prolezli celý auto. Bylo nádherný. Pak jsme vyrazili.. Motor měl zvuk, sluníčko sílu, my skvělou náladu, muzika hrála, byla pohoda. Auto jelo jako z praku. Pak přišlo, na co jsem čekal: Večer na parkovišti u supermarketu MI PUJČIL SVOJE SCIROCCO. Byla to nádherná první zkušenost se sportovním autem. Tohle bylo Scirocco: Dva kluci na letní okresce. Novému šíru přeju, aby bylo alespon z půlky takový ;-) Mimochodem, nedávno jsem ho opět řídil, kamarád z něj udělal důstojného veterána. Když si člověk odmyslí, že v případě nehody je to rakev na kolech, je to pořád auto, co umí roztáhnout úsměv tak, že koutky div neprasknou ;-) Ve své době to muselo být převratné auto. Pokud VW dokáže vyrobit tak převratné auto i nyní, smeknu před ním.. Bojím se ale, aby z šíra nebylo další sterilně dokonalé vozítko.. Zničit legendu je totiž o dost snažší, než jí vytvořit :-(
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2007 09:17
Re: Bylo léto 97
Já se bojím, že Iroc (ať se to už bude jmenovat jakkoli později) nemůže na legendu Scirocco ani drápkem dosáhnout. Scirocco bylo nízký, rychlý auto se kterým se dalo vcelku dobře ve dvou vyjet i na delší dovolenou (prostor na zadních sedadlech, vcelku velkej kufr, nebyl to hladovec), stejně jako si užívat zábavnou jízdu na okreskách (sedí jako přibitý, když je v dobrém stavu). Tohle auto taky odveze mladý pár na dovolenou, možná bude mít dobrý podvozek, aby jízda na okreskách byla zábava, ale už to není nízké plazidlo, což byla nejpodstatnější součást image toho auta.
Měl jsem možnost s ním párkrát jet, bráška totiž vlastní verzi 1,8i s mechanickým vstřikováním (asi nejslabší stránka celého auta, je to složité jak ponorka). Moc se mi z něj nechtělo a to je to ročník 81, tedy stejně starý jako já.
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 09:31
Re: Bylo léto 97
Bohužel nový Iroc nikdy nebude takový jako staré scirocco, musí být totiž bepečnější a tím pádem i těžší. Jde ale hlavně o to, aby v něm zůstal ten pocit, proč člověk nechce ze starýho šíra vylézt, proč si ho kamarád nechal jako veterána. ;-)
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2007 09:58
Re: Bylo léto 97
Což o to, i nízká, placatá potvora může být bezpečná. Nehledě na to, že motor 1,8i měl 85 kW, Iroc bude určitě mít 1,8 TFSI, 1,4 TSI, možná i nějakou V6, takže výkonu bude dost, aby se s nárůstem hmotnosti popral. Spíš se bojím toho, že celkově vyšší stavba neumožní tak pohodovou jízdu. Aby to bylo sportovní, bude tvrdé jak kamen.
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 10:22
Re: Bylo léto 97
S kily navíc se popere a bude mít nesporně lepší poměr kil na koně, ale díky fyzikálním zákonům nikdy nebude těžší a výkonnější auto tak "hravé" a mrštné jako lehčí s menším výkonem. Třeba u Lotusu o tom vědí svoje. A jestli bude IRO navíc o něco vyšší, budou muset podvozek vyladit přímo snově, aby z něj vydolovali radost z jízdy... ;-) Kamenně tvrdé auto nejspíš VW nikdy nevyrobí, zákazníci by to nezkousli, i sportovní podvozky od VW s příplatkovými nízkoprofily jsou měkoučké jako peří...(Můžu srovnat s Civicem s příplatkovým sport. podvozkem, to je opravdu hardcore) :-)
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2007 11:31
Re: Bylo léto 97
Iroc bude o dost vyšší. Myslím, že už z fotek to jde poznat. Při předpokládané délce jako současný Golf (což asi tak bude), je to auto odhadem o 10-15 cm vyšší. A to udělá moc.
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 12:46
Re: Bylo léto 97
..a čím vyšší auto, tím menší požitek z jízdy... :-( uvidíme, uvidíme....snad z něj neudělají bezduché jakožesportovní auto s rozměry MPV :'-(
neregistrovaný "wlken"
23. 7. 2007 14:47
Re: Bylo léto 97
No jo,mračítka z izolepy, samolepky no fear,stříbrnou páskou olepené kliky, spz našroubovaná na zadním nárazníku a obrovské křídlo co udělá přítlak nejmíň 300 kilo mi dokázalo vždycky roztáhnout úsměv tak že sem div neprasknul.. >:-[] Ale jak si to tak čtu pozorněji tak vidím že ho máte jako veterána,takže se vás moje jízlivá poznámka vlastně netýká..:-) Scirocco bylo velmi pěkné auto,bohužel jich mnoho padlo za oběť domácímu násilí a lidem co si myslí že k šedé metalíze budou nejlíp pasovat žluté nárazníky...
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 16:30
Re: Bylo léto 97
....netýká, máš pravdu...Spousta těchhle aut byla znásilněná úchylnými tunerskými pokusy s mračítky, křídly, laminátem, trubkami wod kamen a maskami neuvěřitelných tvarů :'-( a kol tak obrovských, že se nevešly do podběhů... >:D
Avatar - Falco
23. 7. 2007 23:49
Re: Bylo léto 97
Moc pěkné čtení.. :yes:
neregistrovaný "horan"
25. 7. 2007 11:54
Re: Bylo léto 97
Moooc hezky se to čte. Už jen proto že jsem majitelem takového stroje. Taky jsem o něm snil když jsem byl malej. A ten sen jsem si splnil. Pokaždý když se můžu projet se mi zlepší nálada tak jako když jsem si to přečetl.
Díky
anonym
23. 7. 2007 09:08
Tak ať to máme za sebou...
Apoštol... blá blá blá... Guru... blá blá blá... Etalon... blá blá blá... Ikona... blá blá blá... Tvůj sen, brácho... blá blá blá...
(Zapomněl jsem na něco?)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 09:14
Re: Tak ať to máme za sebou...
jo, nepodepsal ses >:D
23. 7. 2007 09:15
Re: Tak ať to máme za sebou...
Nezapomněl. Naučil ses to papouškovat příkladně. Takhle mi po ránu vylepšit náladu >:D Za to máš ode mne :yes: :yes:
neregistrovaný "Ready"
23. 7. 2007 09:22
Re: Tak ať to máme za sebou...
Alesponˇ vidíš, za jaké jsi tady PAKO.
23. 7. 2007 09:28
Re: Tak ať to máme za sebou...
Myslíš u toho stydlína nahoře? Nebuď tolik důvěřivý 8-s >:-[]
neregistrovaný "Boogeyman"
23. 7. 2007 10:30
Re: Tak ať to máme za sebou...
tak to sedi
anonym
23. 7. 2007 09:39
Re: Tak ať to máme za sebou...
Laciné jak Adidosky ze stánku
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 09:42
Re: Tak ať to máme za sebou...
To jsem byl já. Nějak mě to odhlásilo (asi už si pro mě jedou 8-s )
neregistrovaný "yaroukh"
23. 7. 2007 10:25
Re: Tak ať to máme za sebou...
bezpochyby, teď si jenom snažim vybavit, od koho ten lacinej styl sakra pochytil >:-[]
23. 7. 2007 10:11
ŠIROKÝ VOLSWAGEN
Tak tu máme zase jeden hrůznej sen českého plejstejšnového švorcáka. Sportovní coupe, které si bude skoro každý moci koupit. Jenže právě v tom slůvku "skoro" vězí prokletí dne. Naštěstí budou i ti, kteří ve vzpomínkách na Scirocco minulé generace ví, co VW připravuje, a z nich bude mnoho těch, co se na jeho klíček těší již dnes.

Kde je fascinující Calibra? Kde je žralok srdcí, Capri? Tihle čekají na vzkříšení. A Scirocco už transfúzi pobírá dnes. Nepochybně se máme na co těšit.

A tak zatím natěšeně... poklekni a přeříkej zdrávas Irocu:

Ty, mocný Irocu, ty, co svou září spaluješ těla zadaným, ty, co svou silou drtíš kosti bezvěrců, pozvedni meč svůj a protni hrdla rouhačům. Neboť milost tvá je cílem a pokorou našich cest.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 10:22
Re: ŠIROKÝ VOLSWAGEN
"... a pak jsem se probudil a měl jsem ruku v nočníku."
neregistrovaný "Boogeyman"
23. 7. 2007 10:28
Re: ŠIROKÝ VOLSWAGEN
bozemuj to sou zase sracky :no:
Avatar - SpiderJ
23. 7. 2007 10:37
Re: ŠIROKÝ VOLSWAGEN
:yes: ...pokleknu, až se s ním svezu a zjistím, že se mi z něj tak nějak nechce vystoupit, stejně jako z jeho praotce ;-)
23. 7. 2007 11:45
Re: ŠIROKÝ VOLSWAGEN
:-) :yes:
neregistrovaný "Mikulajda"
24. 7. 2007 15:53
Re: ŠIROKÝ VOLSWAGEN
Tady si zas nekdo nevzal rano prasecky...
anonym
23. 7. 2007 10:45
VW go!
Tak ja Volkswagen moc nemusim ale toto je fakt super a aj ten najväčší odporca (a to som bol aj ja) musí uznať že tento Iroc spolu s Phaetonom CC urcite budu nadherne auta!! VW go!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Džejár"
23. 7. 2007 11:36
Re: VW go!
Podle všeho to vypadá, že to co Lehmanni nafotili není Phaeton CC, ale nejspíš Passat. Navíc se možná ani nejedná o VW.
23. 7. 2007 11:17
Ksicht
Dajme tomu, ze to bude fajn auto, ze to tentoraz bude ten spravny recept. Od doby, ked Scirocco gumoval asfalt uz preslo dost vela casu. Corrado nebolo tym pravym orechovym. Bude slavne meno stacit na to, aby sa novemu autu pomohlo tiez sa stat aspon takou legendou akou bol original ? No neviem. Studia jasne ukazala, ze potencial je. Hoci osobne by som sa prihovaral za trochu jemnejsie linie predku, ten pokrceny zamraceny ksicht nevzbudzuje ani sipku sympatii. Dufam, ze dizajneri nejdu podla linie, ze originalne je len to, co je skarede... :-)
Rozbalit vlákno
6
anonym
23. 7. 2007 12:02
Re: Ksicht
Dufam, ze dizajneri nejdu podla linie, ze originalne je len to, co je skarede...

to nemuzou, zaloval by je Renault
23. 7. 2007 13:03
Re: Ksicht
A taku blbost si vymyslel sam, alebo ti to niekto posepkal?
anonym
23. 7. 2007 16:41
Re: Ksicht
rika bavic Klaudius >:D >:D >:D >:D >:D
kde mas toho druhyho srandistu?
24. 7. 2007 09:22
Re: Ksicht
Skarede auta by som hladal niekde inde ako vo Francuzsku.....ani Citroeny sa uz dnes nedaju nazvat skaredymi... ;-)
neregistrovaný "Jogi"
24. 7. 2007 12:21
Re: Ksicht
To je fakt, lebo by sme urazali skarede auta. Tie francuzske su priam hnusne a odporne >:D :-!
25. 7. 2007 06:18
Re: Ksicht
...no co uz, nemozes za to.....panboh ma uboziakov rad...
23. 7. 2007 12:12
IROC-MAN
Neřeš nesmysly. Podívej se na sebe, jak umíš jezdit, jakej jsi Loeb a podle toho si kupuj auto. Naštěstí všechna auta, jo všechna včetně Loganu, mají na víc než ty. Takže až v sobě najdeš odvahu, pochopit, že bez tebe by ten logan tu levou ostrou za vsí prolej rychleji než s tebou, máš naději být spokojeným vlastníkem nějakého auta.

Pokud pak jde o supermainstreamové coupé od VW, můžeš si být jistý, že bys tím autem byl nekonečně nadšen. A nejsi-li úplné motoristické poleno, jistě oceníš, že jízdní vlastnosti IROCU budou ještě o trochu lepší než u GTIčka. Takže, ruku na srdce, kolikpak je tu jezdců, jimž výkonnost a schopnosti GTIčka nepostačují?

Motorová benzínová paleta VW nám dech bere všem už teď a tak nezbývá, neč čekat na vizáž. Podle prosakujících infornmací bude Iroc nijak moc vzdálen konceptu, což je hodně nadějné.

IROC, tvůj démon touhy bude dokonalý vůz. Jen na něho mít. Cenově bude někde kolem 800,- a to je za coupé velikosti Golfu fantastické. A protože bude podvozek odladěn ve spolupráci s Porsche, má VW zaděláno už dnes na ikoně příštích patnácti let. BRAVO VW-PORSCHE.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 12:53
Re: IROC-MAN
Hm, tak na to už vyřídíš důchod na hlavu. Jsi marný. P.S.: Když už nechceš napsat, čím jezdíš, tak aspoň napiš, čím jsi už alespoň jel. ČSAD vynech. Jsi mačo, jinak se to říci snad ani nedá. Ale brát ti to nechci. Jsi neškodný....někdo píchá slepice...ty ujíždíš na šedé průměrné sračce. Jestli se bude nový IROC alespoň blížit v detailech tomuto konceptu, tak tady uveřejním fotku, jak líbám znak VW - protože to bych ho měl v garáži. Stejně nadšený a natěšený jsem byl z Tiguana....a co z něj zbylo...oči pro plách....ústa pro smích...No ale v černé barvě s cca. půl tunou chromu to poletí jako housky na krámě.
23. 7. 2007 13:04
Re: IROC-MAN
Sháněj garáž na Iroca. TIGIho si postav vedle Ravky a pak sem něco napiš... :-) Umění designu, je umění kvality. Berevného draka na provázku, to umí každej ňouma, Jiříku. Na ten snímek, jak líbáš znak VW se moc těším :-) ;-) P.S. Ten soupis vyžaduješ i s uvedením dřevěné tatrovky, na jejíž korbě jsem odžil asi 2 roky, nebo ti stačí jen auta nad 700 koní? :-)
23. 7. 2007 14:20
Re: IROC-MAN
Ked Tiguana postavis vedla RAV-ky, tak z ciernej zbledne na sedu a upadnu mu vsetky chromy. Nie ze by bol nejaky hrozny, ale jediny ako-tak originalny prvok na nom su hranate vyrezy blatnikov. Aj tie ukradol koncernovemu Yetimu.
neregistrovaný "FSi"
23. 7. 2007 15:33
Re: IROC-MAN
Jestli by tě to nezdrželo, mně by to zajímalo, doopravdy zajímalo. Čím jezdíš. ;-) A čím jsi jezdil - nemyslím půjčení na víkend, ale abys namotal na tom autě 5, 10 tisíc. Abys ho dostal malinko do krve. Díky
23. 7. 2007 20:24
Re: IROC-MAN
Netrap se tím. Mne například vůbec nezajímá, čím jezdíš ty. Zamysli se...
neregistrovaný "FSi"
24. 7. 2007 07:46
Re: IROC-MAN
Pro mně to není žádné trápení, opravdu by mně to zajímalo. Klidně napiš pravdu, nejde o život. Díky ;-)
24. 7. 2007 15:06
Re: IROC-MAN
To se nedozvíš. Možná, že má od VWelkého bratra zapůjčeno i to slavné GTI, protože je to nejaktivnější marketér koncernu, jakého jsem kdy viděl (pardon, četl). Jen někdy to už trochu přehání, ale to si každý rozumný tvor dokáže odfiltrovat. A kdo si neumí na auto udělat názor sám, je hoden toho, aby mu do hlavy hučeli takovíto "mesiášové" :-)
neregistrovaný "Jiřík"
23. 7. 2007 17:51
Re: IROC-MAN
Viz níže "FSi".
neregistrovaný "Jogi"
24. 7. 2007 12:24
Re: IROC-MAN
No inak neviem ale aky je rozdiel medzi tiguanom a jeho studiou ? Lebo ja vidim len ten vo farbe. A snad nikto necakal , ze dostane tie pneumatiky... Ostatne je identicke...
24. 7. 2007 16:46
Re: IROC-MAN
Nevidíš rozdíl? [odkaz] resp. [odkaz]
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 13:42
Re: IROC-MAN
23. 7. 2007 13:44
Re: IROC-MAN
Souhlas ;-) :yes:
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 13:50
Re: IROC-MAN
Sakriš, někdo tu dělá čáry máry fuč.
23. 7. 2007 14:00
Re: IROC-MAN
Já spíš myslel, že tě krása Irocu oněměla :-)
neregistrovaný "mamlas"
23. 7. 2007 14:35
Re: IROC-MAN
Ale ne. Jen jsem chtěl poznamenat, že ta supermainstreamová třída řidičů, způsobila svým neumětelstvím takovový tlak na předpisy o bezpečnosti auta, že postavit něco ve stylu Alpine 110, tedy 3,8 délka, 700 kg hmotnost a 120 koní přes gumy 165-14, už levně nepůjde. ( Asi nejblíž k tomu byl teď Smart.) Čímž ovšem padá ta ,,správná" kategorie aut pro radost, tak, jak jsme si ji užili v sedmdesátých letech. Takže zbývá jen těžká vozba. Od 4 metrů délky a 1,3 tuny výše. Ale tady, vedle Myšáka nebo Suba, vydávat jízdu v GTI, potažmo Irocu, za dech beroucí zážitek, mi přijde trochu nadnesené. :-) Pokud to zůstane někde kolem platformy a rozměrů golfa, tak je vcelku jedno, jestli je střecha Golf Plus nebo Golf Minus. Ostatně, ani tenkrát nebylo zase až tak valného rozdílu, ve svezení v lepším Golfu ( GTI, G 60 ) nebo Schiroccu. Holt supermainstream. :-)
23. 7. 2007 20:23
Re: IROC-MAN
Jako pohled do minulosti souhlas. S tím ovšem nic nenaděláme. Myslím ovšem, že je nutno nové vozy poměřovat měřítkech aktuální doby. Jinak souhlas... Ta nejlepší auta už byla vyrobena... :yes:
neregistrovaný "Buri"
24. 7. 2007 10:12
Re: IROC-MAN
Ja se tesim na novou Hondu CRX, doufam, ze se neubere smerem tezkeho auta, ale zustane tam kde bylo..Lehke,extra mrstne a na svou vahu vykonne..Ale hlavne zabavne..Navic Honda je Honda : )
neregistrovaný "mamlas"
24. 7. 2007 10:25
Re: IROC-MAN
Pro vás mladý snad ano, nic proti Hondě, ale můj šálek čaje má motor vzadu. :-)
Avatar - SpiderJ
24. 7. 2007 11:55
Re: IROC-MAN
zatím to vypadá, že crx bude crx ;-) žádná zbytečná obezita.. a HONDA to rozhodně bude ;-) ;-)
neregistrovaný "FX"
23. 7. 2007 15:17
Re: IROC-MAN
Vcelku souhlas, jen cena by nemusel a začínat na 800, to mi připadne za auto menší než Golf příliš. Na půl milionu v základu bych to viděl.
Jen aby mu Fiat Bravo (HGT, nebo Abarth, nebo jakýho cypa) nevypálil rybník, že GTI? >:D
24. 7. 2007 11:32
Re: IROC-MAN
Nemusíme mít obavu... :-)
neregistrovaný "Jasoň"
24. 7. 2007 16:30
Re: IROC-MAN
To teda nemusíme... zlatý Bravo... >:-[] budu-li parafrázovat tvá oblíbená slova... BRAVO FIAT! >:-[]
neregistrovaný "Deception"
24. 7. 2007 20:37
Re: IROC-MAN
Nepropadejme hned žádné naději, budmě realističtí. ;-)
anonym
23. 7. 2007 16:44
Re: IROC-MAN
hrnečku dost
Avatar - BIGPAPA
23. 7. 2007 13:35
Úvaha
Tak jestliže VW se pustilo do scirocca tak by se mohlo uvažovat o možnosti spuštění Škody Joyster, teda pokud by to nebrali jako váznou konkurenci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fikfik"
23. 7. 2007 16:16
vw? audi?
nie je to skor male audi, nejaka ta A1, ci co to pripravuju?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "FX"
23. 7. 2007 16:30
Re: vw? audi?
Je to dost možné, že tyto auto budou mít k sobě tak blízko, jako Glof a A3.
neregistrovaný "Donald"
23. 7. 2007 17:27
Snad přijdou
Tak doufejme, že se "chytnou" i ostatní z evropy a vzpomenou si, že uměli vyrábět i "něco hezčího" než obyčejný průměr. Přeji VW, aby se s Irocem opravdu zadařilo. Třeba to potom přinutí i Opel, aby si vzpoměl na calibru a třeba Ford zapátrá v paměti a vzpomene na Capri. Škodovka by to mohla doplnit Joysterem a hned by byla evropa veselejší. Neřikám, že ty auta by byli jako původní legendy. Ani to nejde, prostě jiná doba, ale aspoň vidět snahu a odvahu automobilek. Už to by zasloužilo ocenění. Třeba by si i kluci šikmooký vzpoměli, že taky měli svoje zbraně. Třeba by mohli pro začátek poslat integru a třeba by si Toyota vzpoměla co byla celica. Takže go Iroc go, ať se utrhne lavina. (nebo lavinka,i ta by stačila)
Rozbalit vlákno
4
anonym
23. 7. 2007 17:33
Re: Snad přijdou
Opel už si na Calibru vzpomněl, Cellica se vyrábí nebo se akorát vyrábět přestala před rokem max dvěma
neregistrovaný "Donald"
23. 7. 2007 17:52
Re: Snad přijdou
No právě, přestala. Integru si taky japíci nechávaj doma a do evropy ani ťuk. S calibrou jen dobře, ale určitě nejsou tak daleko (resp. blízko) k výrobě jako Iroc. V téhle kategorii třeba japonci měli dost zástupců, ale nějak to upadlo, tak dofám, že Iroc rozpoutá novou vlnu zájmu o "malá" coupe.
neregistrovaný "Paja"
23. 7. 2007 18:20
Re: Snad přijdou
Calibra mit nastupce jako takoveho asi mit nebude, jelikoz studie, kterou Opel loni ukazal bude velka a tezka, takove lidove GT. Duchovni nastupce by musel vyjit z Astry a neco takoveho se pokud vim nepripravuje. Takze u Opelu to bude spise nova Monza.
24. 7. 2007 17:11
Re: Snad přijdou
Souhlasím. Hlavní potenciál IROCu vidim, že může nastartovat ostatní výrobce. Ikdyž již dnes jsou na trhu podobná auta (1er 3d, C30, AR GT, Brera, C4 coupe, ...).
neregistrovaný "mananasek"
23. 7. 2007 19:39
nic proti
koncernu VW, ale co poslední dobou pouštějí do světa, to je hnus fialový >:-[]. Bohužel, a to je mi líto nejvíc, se to týká i Fábie. Měli by se probrat a konečně začít dělat dizajnově hezčí auta, protože rádoby kvalitní technikou to nezachrání( tdi, fsi :-( :no:) Milý koncerne jdi s konzervatismem do pr... 8-s. Bohužel ani sciroco to nezachrání. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mananasek"
23. 7. 2007 19:45
Re: nic proti
patří tam >:-[] :no:
neregistrovaný "mimino4"
23. 7. 2007 21:27
fotka
nasiel som aj nemaskovenu foto. VW nejak nevybocil s konzervativneho prudu, aj ma to typicke VW GOLF crty. [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mimino4"
23. 7. 2007 21:30
Re: fotka
este jedna foto z predu a boku [odkaz]
[odkaz]
Avatar - SpiderJ
24. 7. 2007 07:38
Re: fotka
zajimava montáž..vzadu světla z golfu plus, přední světla z S2000 a předek z profilu vypadá jako volvo... tak doufám, že se jim jenom nepovedla fotomontáž >:D
neregistrovaný "Džejár"
24. 7. 2007 10:07
Re: fotka
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jasoň"
24. 7. 2007 11:12
Modlitba
Modlím se za tebe VW... ať už konečně najdeš svůj styl... svou tvář... a bude konec těm nudným skoro až impotentním podivným stvořením z tvé současné produkce, nebo vykrádaček práce jiných v podobě třeba Scirocco/IROC)... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
24. 7. 2007 20:45
POCHYBY
Zacinam o sobe opravdu pochybovat. Jsem vazne ten plejstejsnovej kovboj? Jak se to pozna? Protoze,jestli se to pozna podle toho,ze tenhle typ auta me nadchne vic nez cokoli jinyho ze soucasny VW produkce...tak asi ano...jsem IROC-MAN...uz delam misto na zdi, kam brzo vlipnu novej plakat...Doufam,ze se brzo budou vyrabet iroc-kity abych mohl potunit svyho trojkovyho golfa! Tu zelenou barvu striknu sprejem...neni problem!
Rozbalit vlákno
0