Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: příští Audi A8 s motorem V12 TDI

Aktuální vlajková loď Audi je na trhu přibližně čtyři roky, ale již nyní krouží po evropských cestách vývojové prototypy nového modelu.
Zpět na článek
11. 5. 2006 09:59
neregistrovaný "jesusu"
11. 5. 2006 10:37
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 10:41
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 13:14
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 16:36
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 17:12
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 18:02
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 10:51
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2006 11:39
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 11:46
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 13:53
neregistrovaný "kosh"
11. 5. 2006 14:14
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2006 14:16
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 15:22
neregistrovaný "Paul"
15. 6. 2006 02:55
neregistrovaný "4est"
11. 5. 2006 15:00
neregistrovaný "Johny.Rico"
14. 5. 2006 15:21
neregistrovaný "ff"
28. 10. 2006 18:00
anonym
neregistrovaný "jesusu"
11. 5. 2006 09:59
....
myslim ze ta retus je dost z cesty,pochybuju ze se u audi pohrnou do tak sportovniho looku u A8 (a hlavne se mi nelibi:-) Ale jsem zvedavej,soucasna A8 je dokonala limuzina,co se kabatu tyce,tak jsem zvedavej,kam to posunou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 10:37
vykony
Uz se vi jaky budou vykony ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 10:41
T 72
Vznětový tank nastupuje. Jenom jsem zvědavý na váhu takového motoru :-) .Ty hliníkové sračičky místo náprav totiž spolehlivě oddělá i čtyřválec TDI... Audi bude muset použít minimálně ocelové traverzy s Tatry 148, ale co- to je jejich starost... Obrovská tlama až k obrubníku také velkému Audi nesvědčí :no: . A8 před faceliftem působilo vyváženěji. Nynější styl Audin hodnotím jako lehce "kolotočový"... A navíc to vypadá, že se nic k lepšímu měnit nebude :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 13:14
Re: T 72
Hliníkových profilů na podvozku zvláště u A8 bych se rozhodně nebál. Jedná se o slitiny hliníků. Samotný odlitek nemá takovou pevnost, ale pokud projde různými procesy tváření (kování), zvýší se jeho pevnost až 4krát. Mezi přísady do slitiny hliníku patří zinek, mangan, měď (právě ta dodává vysokou pevnost). Pokud chceš nízkou hmotnost, jsou jedinou cestou právě slitiny hliníku, hořčíku nebo titanu. Titan se uplatňuje v letectví právě díky vysoké pevnosti a nízké hmotnosti. Ale A8 s podvozkem z titanu by stála asi 2krát tolik, možná i víc. To už je zajímavá nabídka ;-) .
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 16:36
Re: T 72
no, na teoreticky to zní dobře, praktické zkušenosti nikoliv. Nesoudím auto jenom podle toho jaké má nápravy a co vydrží, ale tady opravdu životnost není na pořadu dne... Příkladem budiž "světové" materiály v předposledním Passatu nebo A6... S těžkým motorem po 5ti letech šrot... Já vím, že to potenciální zájemce o V12 TDI bude zajímat asi ze všeho nejmíň, ale "nóbl" značka by se měla odlišit i něčím víc než jen cenou...
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 17:12
Re: T 72
Musíš brád v úvahu, že třeba A6 se vyráběla od roku 1997. Počítat musíš i vývoj nového modelu, čili další dva nebo tři roky zpátky kdy započali vývoj. To znamená, že materiály, které se objevily v A6 jsou nyní okolo 10 let staré. A za těch deset let se dají ve vývoji automobilů udělat divy. Stále se objevují nové a nové materiály s ještě lepšími vlastnostmi. Chci říct, že jakýkoliv problém v předchozí generaci může být v té následující zcela odstraněn. Nejsem si jistý, ale hliníkové komponenty na podvozku se objevily u Audi až v dnešní A8 a té už se tyhle problémy týkat nemusí.
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 18:02
Re: T 72
čas to prověří, ostatně jako všechno...
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2006 10:51
Náskok díku technice opět potvrzen
Pánové, je to tady. Audi opět stvrzuje své dlouholeté krédo - Náskok díky technice. Audi, jeden z průkopníků a tahounů ve vývoji dieselových motorů, představuje trumf. Vysoký výkon, super krouťák a k tomu poloviční spotřeba oproti benzínu. K tomu perfektní automat (jak již je u němců zvykem) a pohon všech kol quattro. Navíc ten krásný "šelest", jakým oplývá jen V12, udělá kultivovaného i diesela. Těším se. Moc se těším.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 11:39
Re: Náskok díku technice opět potvrzen
Dovolím si pochybovat o spojení TDI a "šelest"... Stejně tak o "Náskoku díky technice"... Je to "trošku" přehnané "krédo"...
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 11:46
Re: Náskok díku technice opět potvrzen
:yes:
neregistrovaný "kosh"
11. 5. 2006 13:53
Re: Náskok díku technice opět potvrzen
to si děláš srandu ne. Propracované vznětové motory? to jako myslíš ty jejich slavné 1,9 TDI, které klepou jako traktory a kulturu chodu neviděli ani z okna. Zamysli se nad sebou a začni být oběktivní. Kdyby jsi se s pár auty svezl tak by jsi věděl o čem je řeč. Tak laskavě přestaň číst ty stupidní auto časopisy a vyjadřovat se tady
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2006 14:14
Re: TDI
Že TDI klepou. Zmůžeš se ještě na nějaký jiný argument, který jsi nevyčetl z časopisů? TDI je skvělý motor, jak spotřebou, tak spolehlivostí a výdrží. Napiš alternativu, která se TDI vyrovná, nebo přestaň urážet.
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 14:16
Re: TDI
No, panáčku, víš, máš pravdu s tím klapotem 1,9 nebo 2,0 TDI, na to došlo už i Audi. Proto bude taky zastavena výroba Pumpe-Düse vstřikovačů a v budoucnu bude už jenom Common-rail diesel. Ten už např. jezdí v A6 3,0 TDI a ten určitě jak traktor neklápe.... >:-[]
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2006 15:22
Re: TDI
No však proč by tam nemohl být CR? Kde jsem psal o PD? Vím, že soudíš dle své Š120, ale přeci jen více ohledu by neškodilo..
neregistrovaný "4est"
15. 6. 2006 02:55
Re: TDI
Ano, jak rikas. Jedine, co se da vytknout je hluk. Pokud budu chtit poslouchat motor, nekoupim si asi diesela ;-) A duvod, proc se prestal PD system montovat? Cena - nic vic. CR je vskutku tissi, nicmene nedosahuje jeste stale takovych vstrikovacich tlaku jako PD v roce 1997 :-! ...a to ani po 3 generacich. Btw. vsichni, co by snad chteli uvadet HDI, tak by si meli uvedomit, co se deje s chipovanymi HDI - je tam konstrukcni vada (ktera se projevi az po nachipovani). A TDI? Jak se chipuji? Co se na nich meni? Jakou maji zivotnost?
Posudte sami: [odkaz] ...na motoru (vnitrnostech) byly meneny pouze trysky (nikoliv vstrikovace) kvuli dodavce dostatecneho mnozstvi paliva. Jinak pro ty, kteri by byli stale napochybach - ANO, to je motor montovany i v "Kokte" 1,9TDI 96kW/130k ...jinak ja sam mam tento motor v aute vyladeni na 200k+ >:-[] (stejne trysky, dale turbo, intercooler, kvalitni chip) ...najeto 94tkm :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 15:00
Heh V12 TDI - HUSTĚ!
Mazec hele, to bude fakt tank LOL. Ale stejně bych ho chtěl(já rád tanky)...Stejně - tak či takk - až sem dovalí sedmec, budou stejně všichni v * (ženský klín)! :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ff"
14. 5. 2006 15:21
Re: Heh V12 TDI - HUSTĚ!
podle stylu příspěvku tě tipuju na 17 let a čerstvého majitele ČZ
anonym
28. 10. 2006 18:00
Luqyn
Hele,nevíte někdo cenu týhle KáRY ???? :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0