jo, podle testu ma pry dobrej podvozek a interier se taky zlepsil. ja tu mluvim o designu. videl sem ji nazivo a pripadala mi uplne stejne spatne. cernej kombik co je v testu na auto.cz vypada solidne. kazdopadne sem zvedavej jak bude renault vylepsovat spolehlivost...
To sú zvedaví mnohí, mňa nevynímajúc.
Čo sa týka dizajnu, treba si hoi nechať "uležať". Nestačí jeden pohľad, časom sa začneš dívať inak. Alebo aj nie, to je tiež možné. ;-)
mě příjde že naopak to bude mít celou výklopnou zád ale možná je to tak maskovaný a podložený schálně no. Jinak určitě to bude vošklivý auto. Renaultu to jaski nejde >:D
Místní borci zastávající názor, že každý Renault je designově dokonalý, statistiky spolehlivosti jsou jen německý podvod a vrzající plasty, nefungující elektroinstalace a vůle v nápravách jsou optický klam nám vysvětlí jak je to úplně designově na výši oproti Superbu.
jj, spolehlivost a Rencek nejde moc dohromady. Měl sem Scénika 1.9dTi a byl to snad ten největší střep co jsem kdy vlastnil. Rencků jsem měl hodně kolem roku 95 a už tenkrát to stálo za ho...,když to koupíš, supr cena a pak pod tím jen ležíš nebo solíš šílený love do servisu a za díly. Jejich cenová politika je úděsná tak jako ty auta.... >:D sem se nějak rozjel koukám >:D >:D >:D
máme Scenica 1.9dTi či ti budem pisať stoji v garáži nepojazdny...vstrekovacie čerpadlo kaput...Ale zas treba uznať že za pol roka najazdil 40000km a zarobil si na seba treba uznať.zachvilku sa zas vyda na cesty
zajimave. my meli scenica 1.9DTi a bylo to nejhorsi auto v rodine... motor dvakrat odesel primo na cestach, vyfuk se rozapdl cestou do francie na dva kusy (spojili sme to prez tvrdou plechovku) a dalsi veci. jak jen to slo, tak sel pryc...
měl sem ho docela dlouho na to co to bylo za střepa,snad 2 roky.....věčně vysypaná elektrika, ložiska v kolech,výměna rozvodů bez kladky 7 v neznačkovým servisu, kukalo turbo po cca 70tis.km. V 90šel do světa, chudák kdo to koupil :-!
ja sa nestažujem čakal som to auto je z belgicka ročnik 98 a akosi nebol čas meniť rozvody trebalo hned jazdiť a kedže nevime kedy boli naposledy menene rozvody tak to auto vydržalo dosť dlho 40tisic len vymena oleja,plus predne kotuče inak nič vyfuk tiež povodny ok...elektrika no problem ,ale ked sa niečo kazí tak poriadne...čerpadlo je už OK tak sa čaka len na montaž odskušanie a vymena rozvodov...inak nemožem na auto nadavať doviezlo všade bez problemou vela mista len kvalita spracovania tie plasty a makke sedačka,ale tos a da prežiť za taku cenu.
Napriek všetkemu :yes:
máš pravdu, že to auto fakt odvezlo hodně. Kvalita plastů interieru úděs. Ale do Chorvatska sem jel ve 2 za 4,6l a do Švýcar při trvalé rychlosti cca 160-víc už by mi praskly bubínky >:D za 5,1l. V tom to auto bylo geniální, ale posez za volantem nic moc, i po 7 letech mě bolí zápěstí >:D >:D >:D
my zvladli v nemecku trvale 180 (4 lidi) a kdyz sme pak zastavili na benzince tak tu turbo s autem tak hazelo, ze sem myslel ze to auto bouchne. ale pak se to ochladilo a bylo to zase v pohode :-)
Druhy borec...jasne, ked sa to snazis zodrat, lebo je to len Renault a je to srot, tak ho zoderies...
Zaujimave, aj ty si v tom mal 1.9 dTi? To bola aka verzia?
Pochybuje, ze si v nejakom Scenicu vobec siel... :no: vymyslat si a ohovarat dokaze hocijaky blbec... :no:
hele verzi si fakt nepamatuju. byl vinovej, tmavy skla vzadu, 1.9DTi, zadni svetla z novejsiho scenicu protoze stary jedno bylo praskly tak se akorat prehaztely kabely a dali se svetla z toho novejsiho. "plysovy" sedacky, volant jak z busu a zadni prihradky pod nohama zadnich cestujicich sme meli narvany CD a kazetama. prodali sme ho kdyz mel najeto asi 140k km. pokud mi stale neveris, pokusim se ti sehnat fotku a poslat na mail. myslim, ze mam jednu kdyz sme s nim byli v italii v alpach. pamatuju si to protoze sme stali pred tunelem a byl neuveritelne ***. zadek se mu spinil maximalne...
a muzu ti rict i srovnani. nas strejda ma totiz scenica 1.6i. spolehlivejsi ale neni tak "sviznej" pro rodinu s dost baglama...
hošíci hošíci. Renault než přešel na označení dci, tak to značil dti, dci je tuším common rail. dti 72kw=cca98kobyl. Rok kol. 1998
řekl bych, že vy vo tom víte *...
tuším věk kolem 17 let a to jste tahali plastovou tatru na písku >:D
Vsak o tom tocime, nie? Tazko je mozne pochopit, ako moze niekto tvrdit, ze novy Renault Laguna je srot, lebo pred 10 rokmi jazdil s Renaultom, ktory bol hodne poruchovy. To ako keby si vyhlasil, ze nova Fabka urcite stoji za prd, lebo aj Favority a felicie boli sroty... :no:
Zdravím všechny,
chtěl bych jen pdotnout jakým způsobem v Čechách hodnotíme spolehlivost automobilů. Z příspěvků je podle mého názoru patrné, že si zde vyléváme srdce při zkušenosti s ojetým vozem. Při složení skladby českého vozového parku, který je v průměru 12,5 let starý (pokud se nepletu), se zákonitě většina diskutující zmiňuje o svých zkušenostech s vozem, který je generačně zastaralý. Co se týká nového vozu, tak je více než pravděpodobné, že se 5 let * nebude a se stejně většinou prodá.
sorry, ale nový Superb je votřesnej....schytal sem za kritiku jeho designu pěknej kartáč, ale budu tvrdit to stejný....je to prostě hmotově nevyvážený.....
Laguna 3 ma nijako neuchvatila sice je tam vidieť posun v kvalite,ale stale to nieje dosť.Interier je krasny no dal by sa spraviť aj lepšie ,sedačky ani nespomínam radšej.Dúfam,že sedan nebude mať zadnu časť ako je na tom obrazku,lebo vyzera dosť hrozne.
ehm 8-s:no: Ak si si všimol tak Laguna 3 je už na trhu a pochybujem,že tretia karosarska varianta bude mať inu kvalitu vypracovania ako liftback či kombi a kedže som mal tu možnosť povoziť sa na liftbacku tak myslim,že viem či je kvalitna či nie ,nemyslíš?
Nevyzeráš, že by si Lagunu videl aj inak ako len na fotkách. Pretože dobre trepeš. Choď si ju pozrieť zblízka a potom niečo píš o kvalite vypracovania, ty mudrlant...
súdiš podla seba?Pokial s ty máš nejaky problem tak nereaguj,dakujem pekne...Mna nova laguna neoslovila ani vzhľadom ani kvalitou interieru...čo je treba uznať,že diesle su vynikajuce a benziny tiež
čakal som,že sa pohraju viac s vzhľadom plastou a tiež spracovanim niektorých detailou...a vôbec na neoslovili sedačky pre mna su príliš mäkke...a vyslovene hrozne tam nieje nič len su v danej triede aj lepšie interiery starších aut...
Ty si mi macher, ukaz mi jedneho typickeho Francuza, ktory nema makke sedacky. Ked chces tvrde sedadla, nelez do Laguny a do Renaultu vobec. Vzhlad plastov - ktory konkretny diel myslis? Nova Laguna ich ma na vysokej urovni, s tymi minulymi nemaju spolocne nic, ani povrchy, ani licovanie, ani vzhlad. Napis mi priklad lepsieho interieru - a v com je lepsi. Priestor, ergonomia? Konkretizuj. pises stale velmi vseobecne.
No tak nevím, já si Lagunu 3 taky vyzkoušel před pár týdny a zrovna interiérem jsem byl uchvácen. Ačkoliv nejsem odborník a nejel v úplně všech vozech střední třídy, tak jak se dočteš v testu tady na auto.cz, tak Laguna svým interiérem je srovnatelná s prémiovými vozy třídy a to mohu i potvrdit, protože třeba hlavní mainstreem Passat je proti ní žebračenka
každeho nazor moj subjektivny nazor zabite ma za to...mne sa proste nepozdaval tebe možno ano nehádam sa...a to že sa mne nepači neznamena,že je vyslovene zli ten interier,je na dobrej urovni,ale čakal som viac po tom ako Renault vyhlasoval ten posun v kvalite interieru...
vy vsetci co tu pisete o spolahlivosti ste blazni....nejdem to pisat kazdemu, lebo je tu vela prispevkov takze to hodim osobitne,,,,hlave pre panov Tsukubai a Kankunen.....ja mam 9 Renault a som tu...nevravim, ze sa nekazia..ale ktore auto je na 100% spolahlive...tak isto mam uz tretiu audinu momentalne je to A4 a tak isto as mi aj tie kazia...firemne auta mame VW Passaty a tiez su casto v servise...tak ukazte mi milyy pani auto, ktore ma 200 000 km a nikdy sa nepokazilo...dalej
cim novsie auta tym kvalitnejsie....tak co tu trepete o Renaultoch z 95 ked vtedy sa jedna radost kazili aj take supy ako Mercedesy(brat mal 4 roky E z 95 roku)
a este k elektroinstalacii...na kazdom renaulte nech uz sa pokazilo hocico od kolesa po antenu nikdy to nebola elektrika...
tak neviem odkial vy mate tie skusenosti...a pre porovnanie moje auto momentalne Renault LAguna II 1,9 dci motor najazdene 340 000km...okrem beznych kontrol raz pokazena vazka vzduchu raz vymenene brzdove kotuce aj s platnicakmi vpredu aj vzadu....2x vymenene silenbloky a 3x capy...(tazky motor zle cesty )....inak mier...
Musíš rozlišit kritiku, to by tak ještě bylo, aby ty Rencky se sypaly úplně všechny. Jen je to častější než u značek Německých a Japonských. Auto navíc nemusí být pokažené, aby se poznal gepl. Poznáš to u posuvu sedaček, chod ovladačů a spousta detailů co dělají dojem. Taky tvrdím, že na jízdu je Laguna o dost lepší než Octávka a stojí stejně.
no neviem ja som to nepoznam na posuvani sedaciek a ovladace idu..asi som este moc mlady na takeee detailne sudenie veci ;-)
inak tych blaznov z predosleho prispevku berem spät nechal som sa uniest :-)
Máš asi víc štěstí než my ostatní nebo co...já mám špatné zkušenosti, spousta lidí taky a další jsou velmi spokojení. Ale...kamoš si kupoval funglovky do firmy: Laguna II 2.0benzín a 1.8benzín. V životě sem neviděl nas..nějšího kořeňa na auto. dvoulitra reklamoval rok,pak si nechal vrátit love,osmnáctka po výměně všeho,vč.spínačů který nikdy nepoužil:-) "jezdí". další mají Espáče v naftě 2.2dTI. To auto stálo na servisu tolik, že bys koupil novou S-kládu, má to jen proto, že na servisu to stálo tolik, že mu to nikdo nezaplatí. sere se všechno...čím víc elektroniky a podobných krámů tím větší pravděpodobnost průšvihu. Ve firmě mám dodávku Opel Movano motor 2.5DTi nebo tak nějak, je to samozřejmě renault motor...zatím drží, má 100tisíc, což je zatím moc málo na takový objem....měl sem i 11,21,19,clio.nejmíň problémů...11,co tam není,neposere se ;-)
presne cim menej techniky tym menej problemov...ale dneska som uz moc pohodlny na rucne otvaranie okien :-)
a inak funglovku by som si nekupil , lebo ked je zabehnute ma zväcsa vychytane muchy od vyroby :yes:
Můžeš mi říct, který ročník ty Laguny má? Protože s motorem 1,8 se vyráběly snad jen první rok a půl, pak měl Renault v nabídce neměl, proto jsem se musel spokojit s 1,6. Co se týče R19, tak tu jsem měl taky a co do výdrže je Laguna proti ní přeborník
Někdy kolem roku 01/02. Už je to delší dobu. Jak už někdo tady psal,je to kus od kusu. Moje 19ka byla pěkná mr..a, taky 1.8 ale výkon už nevím. Jela celkem pěkně, nikdy jsem si nezvykl na spojku, ale to je samozřejmě mimo :-!
Na zdejší diskuzi mě fascinuje jedna věc. A tou je určitá módnost.
Před ani ne půl rokem zvraceli všichni nad Fiatem, před ním to bylo vše od VW. A teď se dostal na ránu zase Renault. Kdo bude v módě v příštím kvartálu? >:D
asi máš toršku pravdu že někdo podléhá místním trendům ( já to moc ale nesleduju tak nevim) já nemám rád renault těměř co sem živ, nejsou hezký , maj prostě jinou mentalitu tam. Některé prvky jsou zajímavé, ale celkově se to dycky nějak zkazí. Nechtěl bych auto s ku.dou ve znaku - nevíte někdo jak to vzniklo to logo?
Když sem četl tvůj příspěvek tak sem se málem pochc.l smíchy. Auto s ku.dou na kapotě..... >:D >:D My sme vždycky slušně říkali "auto s dámským přirozením na kapotě" :-!
Znak vznikl v roce 1925 a měl představovat diamant. Ale změn znaku proběhlo několik a i výkladů je několik. Pokud nechceš být jen "štěně" s omezeným pohledem, měl by ses taky trochu o něco zajímat, ne jen plácat názory, co jsi někde zaslechl od tatínka
díky, právě jsem zase o něco milininko chytřejší. Diamanty se evidentně povedly víc u Mitsubishi, tendle je nějakej děravej. Jinak nick v mém případě o ničem zvláštním nevypovídá, v tvém ale asi jo a neni to nic moc.
a ne poruchovost Renaultu v 90 letech.Taky se tu nepise o SKODA Favorit apod. srotech a ze je skoda * nebo VW passat v 90letech taky hruznej srot...
Takze panove trochu rozumu a soudnosti
tak mě se zatím z nové řady Laguna III nejvíc líbí hatchback. Včera jsem na prodejně konečně viděl na živo i Grandtour, ale ten zadek mi příjde trochu divný. Uvidíme časem. Mimochodem nesl jsem vůz do servisu. Pro všechny antirenaultisty - opět se křáp jeden nepokazil! Nějakej, zjevně feťák, mi rozložil sklo ve dveřích u řidiče na molekuly a vytrhl rádio, teda buksu rádia, panel mám doma....
A to jsem 2,5 roku převážne po Praze jezdil bez problému a teď najednou tohle! Prosinec - pán se mi chtěl na křižovatce podívat do kufru, únor - vykrádačka... :'-(
Ono totiž pro antirenaulisty je porucha i výměna rozvodového řemene ;-) Jinak kdyby sis koupil Passata, tak Ti ho nevykradou, ale vemou rovnou celého >:D Být já antiVW, tak to taky vemu jako problém výrobce ;-)
nejde o to kdo je antirenaultista. Každý má nějakou zkušenost a když je víc špatných, tak pak je naštvanej na značku jako takovou. Třeba s Mazdama jsem neměl problém:626,121,323,6. Ale je fakt, že 626 až byla starší a po asi 3 docela slušných ranách vyžadovala přísun všelijakých hódně drahých dílů ;-\
Čerpám z některých výroků... Hlavně nedávno mě pobavila recenze na moje.auto.cz na R19, tzv. hyenu. Když autor psal se smíchem, že musí měnit olej a vyměnili výfuk, tak jsem si o tom pomyslel své, protože olej jak víme je provozní náplň a výfuk u stejně starých aut rezne i více než na R19. Často to tady tak je, že se paušalizuje Renaulty za šmejdy a z jakékoliv drobné závady se dělá rozpadlé auto, přičemž daleko větší problémy u věhlasně spolehlivého VW se překračují. Nejlepší je se pak ptát v servisu u kterého auta se jak často mění díly a náklady.
Přece nemůžeš zapřít, že Renaulty jsou poruchovější než ostatní, to by ses dostal na stejnou úroveň na ty co tvrdí , že Octávka je lepší než Laguna. Závadu jde odstranit, ale Octávka nikdy nedosáhne úrovně Laguny.
Já z osobní zkušenosti můžu zase říct, že je spolehlivější a zase se musím postavit proti tomu, kdo říká, že se mu na Laguně nic z elektroniky nepokazilo. Já měl dosud jen jednu poruchu a to byla čtečka karet, kterou ale Renault rychle a i levně odstranil (4000 se vším všudy). Co se týče tabulek spolehlivosti, tak na nich něco je, ale neřídil bych se jen jimi při koupi vozu. Z TUV například vyplývá, že německý majitel STK by si Lagunu nikdy nekoupil. Český majitel STK si koupil již druhou, před tím měl Lagunu I, jeho manželka má Megana a před tím měla dvě R19, syn měl donedávna R5. ADAC je pro změnu nekomplexní, protože například majitelé VW nwvolají žluté anděly, ale servisní vozidlo výrobce, jehož výjezdy se nepočítají.
Je pravda, že se spolehlivosti to není na výši, ale zase není moudré paušalizovat a vyřvávat, že Rencek je šmejd bez osobních zkušeností a bez jakéhokoliv argumentu. Navíc s novou Lagunou Renaultu dost fandím, škoda jen, že design se nelíbí mnoha lidem...
Odpovědně neumím říct, kolik procent je na straně líbí a opačně.
Líbí je jedna věc, mám na její koupi druhá.
Osobně si myslím, že Laguna III opět vybočuje svým pojetím, je originální, jiná než ostaní ve střední. Do jaké míry je to dobře ukáží v budoucnosti čísla prodeje. Dalším, dle mého názoru rozhodně důležitějším parametrem bude šíření její deklarované kvality mase, nebo opačné odrážení lživých pomluv a prohlubování mýtu o nekvalitě. Kým asi co?
Kdo má melcka na střední, řeší krom designu své priority. Pohodlí, komfort,robustnost,strohost,šeď, velikost kufru atd.
Rozhodně je nutno silně pozitivně vnímat pokusy automobilky Renault dodat na trh na platformě Laguny III další klony. Coupé, hatch...
PS: Všem doporučuji sednou do III, ještě lépe projet. Je to auto, se kterým se řidič velmi rychle seznámí. Narozdíl od Passata, nebo Mondea to člověku trvá i po více jak 500 km. :-)
Vzhľadom na isté technické detaily ;-) nielen to, že zrazu sú tu tri karosárske varianty si dovolím tvrdiť, že jeto "technicky" viac pokračovanie zaniknutej Primery ako nová Laguna.
Tak dovolte, abych taky zareagoval. Zrovna přemýšlím, kolik příspěvků zde je smyšlených, kolik lidí tu doopravdy mělo Renault. Asi žiju úplně někde jinde, ale jak to, že je kolem mě tolik lidí, co mělo Renault, mají Renault, a budou mít Renault? Sakra, proč ve svém životě poznávám jen spokojené renaultisty, a ty nespokojené potkávám jen na virtuálních diskusích?
Mně značka Renault doprovází od narození, a tak můžu vypsat moje i naše Renaulty: 12, 3x 18, 25, 21 Nevada, Laguna I, Laguna II, 2x Trafic, Master, Vel Satis, Avantime. Tedy 13 kusů, žádná zrada, naprostá spokojenost. Narozdíl o některých diskusních pohádkářů můžu vlastnictví doložit...
Zdar. Ty si měl jen samé pozitivní zkušenosti a nezbývá než ti závidět >:D My:Mazda6 výměna automat.převodovky po 15tis.km - v záruce, nové auto, údajně 1.závada v Evropě...nevím. Golf IV, 2x lambda a pár kravin, Scénic komplet kabeláž, po 70ti ložisko zad.kola. Ale jinak celkem pohoda. Na jaře jsem prodal Mondeo 2001 a byla to kravina!!! To je super kára, citlivá na kvalitu tlumičů a stav podvozku, ale bez problémů. Teď mám Ford Focus s 80tis. a tam se furt něco s.re. Auta jsou prostě krámy ať je to Rencek nebo něco jinýho, kór když je to ke všemu jetý....Měl sem i Citona XM 4 roky starýho....supr kára, pohodlí prostor ale *, padaly okna, elektrika si dělala co chtěla. Relativně v poho byla 11 a 21 Rencek....čím starší auto, tím lepší a basta. Těm co tvrdí, že čím novější tím spolehlivější já tvrdím že to tak není...a klidně mě zabte >:D