Uz jsem je na Vysocine taky potkal, predni i zadni svetla jsou sice nalepeny jako Fabka, ale bude to A-entry (ci jak se ty studie jsmenujou), takze hezke hranate. Pokud to nebude trpet malym rozvorem a nebude to vypadat jako ostatni turecke/africke/atd sedany, muze to byt trefa
Vždyt to i píší v článku .... například sériová maska nemá vůbec nic společného z touto uměle naroubovanou. V realu bude mít Rapid přední masku přsně v duchu Mission L.
Asi to špatně vidíš, ale přelepená jsou celá zadní světla, detaily na boku, nárazník, přední světla a nedivil bych se kdyby i chrom nad maskou byl samolepka :-)
este pockam na finalnu podobu ale toto je daci strasne.. Zaradi sa k socke menom thalia. Ano tot vyzera lepsie ako thalia ale to neznamena ze je to pekne.. :-(
Ja sa nebojim, osobne skodovke aj kazdej EU automobilke drzim palce, len mam spravny nadhlad nad autami, mam otvorene oci a nie som fanatik do koncernu ako tu niektore individua..
jak se mi to na fotkách z autosalonu vcelku pozdávalo...tak takhle v reálu teda jsem zklamán...předek vypadá něco mezi současnou octávkou a fabií...takže žádná sláva...z boku...takové nijaké...a zadek pěkně zprasený...ještě si počkejme na fotky bez jakéhokoli maskování a až se budou potkávat naživo...ale troufám si tvrdit...že na plechovým 15kách, s černými zrcátky a HTP...jinakřečeno těch co bude jezdit nejvíce...tak to žádná nádhera nebude...prostě obyč tuctové auto...
Ved to auto ma maskovanie...Bez neho mas Vision L, teda skoro seriovy Rapid. Kazde auto v zaklade je kompromis. Hyundai i30 v kozi a v top vybave si tiez nikto nekupuje a iny v reklame nevidis... :-)
to jistě....ale tak očesaný základ umí asi jen škodovka...interiér jako je ve fábce...snad nikdo další nedělá...krom rumunů...vím že to auto je maskované...ale už jen velmi málo...a popravdě...a-entry vypadalo svěžeji...přečti si můj koment pořádně: je radno počkat až bude auto viděno naživo bez nálepky...ale prostě nevím...dle mého to bude typická škodovka...slušné auto...designově nic moc...
Ronaulte, nevztekej se a zkus taky použít vlastní hlavu.
Pokud nevidíš přes maskování, tak si vem do ruky fotky nového toleda (z autosalonu), oddělej mu nárazníky a světla a co ti zbyde? Plechová kastele, která je stejná jak u Mission L, tak právě i u Toleda.
Nový Rapid z bočního pohledu bude mít akorát normální kliky, jinak vše stejné. Ze zadu světla normální, ale tvarově MissionL a zepředu taktéž. Výraznější změny budou jen na předním nárazníku. ;-)
Ale na tady tohle, na to přijde každý, kdo aspoň trošku přemýšlí. ;-)
jak ty všechny ,,velké odborníky" na automobilových diskusích zmate trocha izolepy a alobalu >:D >:D >:D copak nevidíte ty schovené tvary, které jsou naprosto totožné s MissionL? Pokud ne, tak máte oči z Kašparovy krávy
Hernajs Vy jste ale darebáci !!! >:D Už to odhalte ... no táák, chlapci... ;-) A nebo to auto alespoň nekažte tou Indickou potvůrkou ;-) až jsem se lekl..
Né, teď vážně, hlavně nečekejte až do podzimu. Musíte ty lidi co budou chtít ulít prachy před koncem roku trošku nabudit. A to, že na nádherný koncept nalepíte Indický něco .. to není úplně košér ;-) Ale nejistota je sv**a >:D
Tak šup šup, ven s tím :-) Po dovolené, to znamená konec srpna začátek září chci vidět finál.
Domluveno?? >:D;-)
Co ta ozrutna mriezka chladica. V Skode vsak vedia co robia. Lud "obecny" bude zase kupovat basic motorizacie a potom tlacit na plyn ako pako. A velka diera vpredu bude zachranou pre motor, aby sa neuvaril.
Chápu, že docela nelibý vzhled je zapříčiněn nejrůznějšími přelepy a podobnými hovadinkami, o tom žádná, takže na konečný verdikt líbí/nelíbí si počkám až po zveřejnění oficiálních fotek, ale co mě zaujalo, jsou ta malá kola. Zdá se mi to, nebo jsou opravdu strašně malá?
jj je to z pola, takže rozteč disků bude stará klasika 5*100 a co se tyče rozměrů pneu tak myslím že tam bude klasika 195/65-15, 205/55-16, 225/45-17 a 225/40-18 jako měla studie mission L, na fotkach u těch 17" je nejspíš rozměr 215/40 u rapidu to bude snad 225/45
Vpředu to není tak vidět, ale vzadu je to vidět strašně moc, už jen proto, že vzadu vlastně nic není a je to holá plocha. Proporcionálně vypadají ještě menší než 13" kola na mojí Felicii...
mě to právě tlouklo do očí hned od začátku a kazilo jinak pěkné auto. Tam to trochu zakrývá ta hrana, ale škodovka by to potřebovala nějak zamaskovat, třeba zvýraznit blatník jako to nové Polo co tu je výš..
aj Fabia RS ma 17" - pri gume 205/40. "Klasicke" rozmery pneu ako z Octavie nebudu - uz len podla velkosti kolies ku karoserii (na tych SPY fotkach). Na Mission L to vyzeralo preto dobre, lebo mala obute 225/40 R18 - teda rozmer ako pre Octaviu...
To jo, až to člověk potká na nějakých 15" plecháčích v základní červené nebo modré, to nebude pěkné pokoukáníčko. :-| Na druhou stranu pokud tam budou nějaká větší kola a pěkná metalíza (i když zase ruku na srdce, kolik lidí to udělá, má to být levný model, tak nebudou utrácet za takové "blbosti"), nemusí to vůbec vypadat zle.
Teď jsem koukal, jak to má vzadu vyřešena MissionL a musím říct, že tam se to docela povedlo zamaskovat výraznějším zadním blatníkem:
Kola take, kolikrat vidis Fabii nebo Roomstera na 225/45R17, ja teda nikdy. Koukni na tvou studii a na Rapida, ten vetsi lem na blatniku u Rapida a vetsi mezera mezi kolem a lemem blatniku jasne rika ze to bude pidi kolecko. Pokud se podivas na konfigurator Roomstera a propoctes pomer roztec sroubu a prumer rafku je na fotkach 15" kolo a 17" se muzu smat az se muzu po... >:D
No a toho matrose nad prednim kolem je jak na dalsi auto ;-) To zas bude nabubrely 8-s
ano, ted se divam poradne na ty spy fotky a 225/45-17 by do vykrojeni blatniku uz nevlezli coz je pro me velke zklamani, takova mala kola na celkem velke auto bude hnus, v 15" nejspíš rozměr 195/55 bude na aute vypadat komicky :no:
napadlo mě přesně to samý. Žalostně malý kola a navíc celkem málo místa kolem nich na to aby šlo auto vylepšit montáží větších. Na 17kách by to vypadalo úplně jinak, ale třeba se tam nacpou :yes:;-)
Trúfam si povedať, že už si viem sériovú podobu celkom dobre predstaviť. Na zadných svetlách vidieť rovnaký tvar ako mal koncept. Mätie ma ale napojenie zadného nárazníku na svetlá (tá kolmá čiara v spodnom rohu falošných svetiel).
[odkaz]
[odkaz]
Mriežka prednej masky je už podľa mňa definitívna (samozrejme bez striebornej lišty navrchu).
[odkaz]
[odkaz]
Zo strany redakcie by som ale ocenil podobné porovnania v galérii, nech to vidíme pekne pod sebou. ;-)
Aj ta ciara veduca k falosnym zadnym svetlam je falosna... Vsimni si, ze pod tym je vidno realnu hranu naraznika, ktora vedie presna ako na koncepte :yes:
No nevím, co na tom ještě chceš měnit? Osobní preference designu vynech, mám na mysli spíše to, co důležitého ještě považuješ za zamaskované? Zadní část zboku je taková onaká-nijaká, ale jinak to rozhodně není špatné.
Já nemluvil o maskování, ale o celkovém pojetí designu. Doufám, že takhle to opravdu nedopadne a stále nás mají čím potěšit. Tohle je pro mne opravdu nepřijatelné.
A čo je ešte dôležité okrem bočnej časti? Veď tvorí podstatnú časť auta. Je smutné, keď dizajn ozvláštňuje iba pár hrán na prednom a zadnom čele. Inak je to už stý odvar tých istých klasických tvarov bez akéhokoľvek vzruchu a nápadu.
Inak väčšina detailov je dosť dobre zakamuflovaná, pripojenie nárazníkov k blatníkov má falošnú líniu, rovnako ako bočné dvere, ale tam je to veľmi dobre vidieť. Čiže hrany to podľa mňa oživia, s nimi ako-tak prijateľné, ale inak hrubá nuda.
P.S. Ešte by som rád vedel, aký ignorant spracovával fotky do galérie - to ho nenapadlo ich trochu zmenšiť aby šípky na listovanie neprekrývali časti auta? Keby som ja týmto spôsobom flákal robotu, šéf by ma niekam nakopal...
Jo, to tvoje je asi realističtější. Já se přece jen nechal trochu unést a dal jsem tam ta táhlá světla dozadu. Nějak už to mám od dob faceliftu O2 ve voku :-) Co se týče tý masky, tak tam jsem se na to vykašlal a nechal to černý, ale ten lem bude určitě stříbrnej. Docela by tomu autu slušela ta maska ve stříbrný barvě, ale to se asi nestane. Co se týče mlhovek, tak moje je verze bez mlhovek >:D Ty červený vzpěry v dolní části masky - těch jsem si nevšimnul. Tam mě lišáci z Mladé Boleslavi přechytračili. Možná to ještě trochu upravim, jestli budu mít čas.
Ani jedna z těch konečných vašich verzí se mi nelíbí.
Projevuje se to, co tady tvrdím od počátku. Moc jednoduché tvary, které vypadají dobře na autosalonu s velikánskými koly a naleštěným lakem, reálně pak v základní barvě s malými kolečky auto vypadá jako by jej nakreslil někdo na poč. 90. let a hrozně chudě. Ale ako kamarád Loganu... proč ne.
Naopak. Jednoduche tvary jsou krasne s obrovskymi koly a nalestenym lakem, zatimco u holatka jsou nenucene elegantni a nerusive. Narozdil od fluidnich tvaru, kde auto na plechovych 15', a s obycejnym lakem vypada levne a nedotazene.
Ty máš asi nejaké iné oči, kámo. Od čias 110R Škoda nevyrobila krásne auto.
Koľko bolo rečí okolo Fiatu Linea, ale hoci už má pár rokov, tento model po dizajnovej stránke s prehľadom strčí do vrecka.
Vzdyt i na autosalonu co byl predstaven Seat Toledo se mluvilo ze byl autosalon v duchu socialnich aut, tak cos cekal ;-) Ja cekam jen trochu hranatejsi fabku, uz podle sirky, vysky, maly kola,..Ty kola jsou fakt hodne mrnavy :no:
Tak jsem ještě vyrobil upravenou poslední verzi. Světla jsem opravil, protože asi budou vypadat takhle. Musim ale říci, že se mi teda více líbí ta, co jsem udělal na svém prvním nákresu Tak tady:
[odkaz]
Si myslim ze ceskemu zakaznikovi je to jedno, hlavne ze je tam znak Skoda. Koukni kolik se proda FII a je to neco podbne priserneho, kola, vyska x sirka.
Spy fotky uz asi skodovku nebavi, a tak pustila prvni vlastni fotky. Je z nich zrejme, ze to maskovani je pomerne podstatne, protoze to auto bude mnohem hranatejsi
... jak bude vypadat finální verze, to se musíme nechat ještě překvapit. Ale předpokládám, že se bude více blížit konceptu než tomuhle zakamuflovanému autu na fotkách.
Druhou důležitou věcí však je, jaká bude technika auta. Doufám, že se tam objeví nějaký solidní motor, jako je například 1.6 16V nabízený v indickém Rapidu.
No a pak je otázkou samozřejmě cena.
Někde se tu kdysi objevily plánované motorizace, ovšem nakolik je to důvěryhodná informace, to si netroufám tvrdit, ale myslím, že by to tak mohlo být. V základu se snad uvažoval motor 1,2 HTP (ovšem snad nějak lehce posílený), pak 1,2 TSI a 1,4 TSI (zde jsem dost zvědavý, pokud tam tyto motory budou, jako že nejspíš jo, o kolik bude cena skákat nahoru). Diesel by měl být snad jen 1,6 TDI (větší diesely by jistě braly zákazníky dražší Octavii). Asi to nejsou všechny motorizace, třeba nějaká přibude. A ta 1,6 v indickém Rapidu (podotýkám - neznám podrobnosti) - jsi si jistý, že splňuje evropské emisní normy?
Dle Wikipedie začali v Indii zavádět normu odpovídající evropské Euro 4 - tuhle normu splňoval motor 1.6 16V v době, kdy byl nabízen ve Fabii a Roomsteru. Pro Evropu by se samozřejmě musel nyní upravit na Euro 5 nebo 6, ale to by určitě nebyl problém ... vždyť i "starý" 1.8 Turbo se "načil" splňovat normu Euro 5, když jej začali montovat do Seatu Exeo. A přechod z Euro 5 na Euro 6 je už pro benzíňáky banalita ... spíše pro diesely to bude horší, protože už jim nebudou tolerovány trojnásobně vyšší emise NOx.
[odkaz]
[odkaz]
1.4 TSI už je pro Rapida moc drahý a hlavně složitý a náročný - má to být přece jen "lidové auto".
Nekdo me opravte, ale nebude Rapid vypadat naprosto presne takto?
[odkaz]
vzdyt i v danem clanku je napsano, ze se bude vyrabet v MB, tzn bude to NSF v modrem, akorat s hranatejsima svetlama, ze se tu honite za nejakyma PS fotkama...
Ano, takze takto bude vypadat Rapid, resp s upravou prednich svetel. Takze me fascinuje, ze se tu nekdo snazi o upravu fotek atd, kdZ je to nadmiru jasne, jaky Rapid bude
Ano, Tebou zmíněné Toledo je vlastně klon (pokud se to tak dá napsat) konceptu Škody. Ale myslíš, že i při zachování jisté totžnosti pozná obyčejný řidič nějakou spojitost těchto dvou aut? Já si to nemyslím.
A krom snad sloupků bude škoda přeci jen odlišná. (tedy vizuálně) Můj názor ;-)
Poivej se na Citigo a Mii od Seatu, presne takovy tam bude rozdil, to se vsadim, tzn jen a pouze predni svetla, naprosto nic jineho (uz jen podle toho, ze Mission L a tento seat ma naprosto totozne zadni svetla, pochybuju, ze by je na Rapidu menili.
Apropos ja Rapida potkal a rad jsem si ho dojel, zadni svetla byly naprosto stejne jako u Toleda, jine urcite nebudou, tzn Toledo se da brat jako jasny vzhled Rapidu (coz je dle me dobre, Toledo je krasne)
Pravda pravda, Toledo ma svetla i v kufru, to jsem prehledl. Nicmene slo mi hlavne o tu fotku z profilu, kde jsou svetla totozne, ostatne jak pise Jossalito, plechy budou stejne, jen svetla se budou lisit
jj, coz bude jen a jen dobre, Toledo je krasne, ac ten nazev mohli dat jiny, drivejsi toledo bylo o tridu vys, ten nazev je pro nizsi tridu skoda, dost to znaci rezignaci na image( kterou seat stejne uz nema) a jasnou snahu prodavat v ramci seatu co to jde
Ten rozvor mi dost udrel do oci. Mozno sa to ludom paci neviem, ale 450 litrovy kufor dobreho tvaru by bol uplne postacujuci a auto by mohlo mat normalne proporcie.
nechapem preco nepouzivaju normalne maskovanie ako kazda ina automobilka. taketo samolepky mozu niekoho oklamat tak akurat na fotke fotenej 8 rocnym mobilom zo vzdialenosti 20 metrov. a ta umela linka zadnych dveri je az smiesna... ale mam dojem, ze jednoducho chcu ludi uistit, ze uz skoncila doba tyhc otrasnych retardovanych prednych svetiel, ktore zacali masovo pouzivat po tom ako skoda zvladla technologiu tvarovanych integrovanych prednych svetlometov.
V prvnich fazich testovani pouzivaji maskovani "jako kazda jina automobilka". V zaverecnych testech to udelaji takhle. Je to taky takova medialni sou. To same udelali pri testech superba combi, konkretne ho prevlekli za oktavku.
urcite bude fajn - bocny profil je v pohode a inak na tom nebudu ani predne a zadne svetla po odstraneni maskovania :yes: , v jednoduchosti je krasa a sila a toto auto bude urcite pekne :yes:
zacnu sa octavii tazsie casy, rapid urcite zamava s poctami predanych octavii
nelíbí...to už dnes opravdu nikdo nedokáže navrhnout desing aspon blížící se nadčasovosti octavie 1 ?to bylo poslední auto které se mě od škody líbilo...
Jen taková úvaha, není teď spíše namístě než hodnotit divné proporce Rapida přemýšlet o poslední šanci koupit velkou OII Tour za rozumný peníz než určitě v počátku dražšího, jezevčíkovitého a stejně holého Rapida?
Uz jen základní motory 1,6MPI vs předpokládaný 1,2HTP v Rapidu hovoří o jasné volbě. Už z tohohle důvodu by neměla být cena vyšší než 269tis, dle Toura odpovídající by tak mohla být 249tis.
s přední částí Toleda je zřejmá. No co, z prvního Toleda zůstal už jen ten název. Takový dobrý nástupce Toleda III. Tentokrát si ale můžou v Seatu říci: to my ne, to zplácali v Mladé Boleslavi >:D
Za ty peníze je to dobrý auto, ale na parádu tedy opravdu nebude :-)
Za taky dizajn by sa nemuseli hanbit ani v Brilliance auto china [odkaz] >:D
I ked je to lepsie nez povodna cinska tvorba [odkaz]
Len aby ten autosalonovy model nebol este vacsim prekvapenim, nez tento mutant pozliepany na napinanie verejnosti, a aby to verejnost este vobec bavilo, kym to vylezie von...
Fabia sedan to není technicky a už vůbec ne vzhledově. S tvým názorem na prodeje si dovolím nesouhlasit. Rapid bude zajímavý pro spoustu lidí a jsem si téměř jistý, že (i) u nás se bude prodávat výborně.
Neviem prečo ale ten rapid mi príde strašne lacný a odbúchaný model. také ako Renault Thalia.
Od zaciatku to na mna takto posobilo prisli len prvé foto a uz sa mi to nepozdávalo, neviem ako to bude vyzerať naživo možno omnoho lepšie ako na fotkách. (dnes sa mi to potvrdilo bol som pozrieť Nový Ceed v KII a možem povedáť že je to fakt auto na úrovni, po praktickej stránke, po designovej stránke aj po kvalitatívnej stránke, krásne autíčko len drahé - zakl. 13 300 eur ) :yes:
tohle auto jménem Škoda je opravdu totální úlet. Není asi moc nudnějších a ošklivějších aut. Ale jsme v česku a tak má obrovskou šanci stát se autem roku. ;-)
je to najobyčajnejšia škodovka akú som videl. robia to pre tých, ktorí chcú mať vačšie auto ako je fabia, ale za málo penazí. takže poskladali auto s najobyčajnejšími technickými riešeniami a ešte s hnusným designom. ale nevadí, lebo pre čechov to bude stále najlepšie auto a budú ochotní zaplatit velké peniaze, aj keď za tie peniaze by od inej značky dostali ovela lepšie auto...