Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Rapid přistižena zblízka

K oficiální premiéře Rapidu je zatím ještě poměrně daleko, množí se však špionážní fotky. Tyto jsou zatím nejlepší.
Zpět na článek
22. 5. 2012 16:37
22. 5. 2012 16:40
22. 5. 2012 16:50
22. 5. 2012 16:53
22. 5. 2012 16:56
22. 5. 2012 17:00
22. 5. 2012 17:54
22. 5. 2012 16:44
22. 5. 2012 16:55
22. 5. 2012 17:12
22. 5. 2012 17:47
22. 5. 2012 18:10
22. 5. 2012 19:47
23. 5. 2012 01:34
23. 5. 2012 01:51
23. 5. 2012 02:06
23. 5. 2012 16:26
23. 5. 2012 07:09
22. 5. 2012 21:53
23. 5. 2012 09:42
22. 5. 2012 18:33
22. 5. 2012 19:48
23. 5. 2012 15:21
22. 5. 2012 16:45
22. 5. 2012 17:30
22. 5. 2012 16:45
22. 5. 2012 16:53
22. 5. 2012 17:12
22. 5. 2012 18:00
22. 5. 2012 19:49
22. 5. 2012 20:20
23. 5. 2012 15:15
22. 5. 2012 16:54
22. 5. 2012 16:59
22. 5. 2012 17:23
22. 5. 2012 17:29
22. 5. 2012 17:36
22. 5. 2012 18:53
22. 5. 2012 18:55
22. 5. 2012 20:07
22. 5. 2012 22:09
22. 5. 2012 23:23
22. 5. 2012 17:48
22. 5. 2012 18:44
22. 5. 2012 19:49
22. 5. 2012 19:53
22. 5. 2012 23:11
23. 5. 2012 09:13
22. 5. 2012 23:25
23. 5. 2012 08:48
23. 5. 2012 10:02
23. 5. 2012 15:05
23. 5. 2012 11:42
23. 5. 2012 15:07
23. 5. 2012 15:16
24. 5. 2012 08:44
23. 5. 2012 15:04
23. 5. 2012 15:02
22. 5. 2012 17:40
22. 5. 2012 18:29
22. 5. 2012 18:33
22. 5. 2012 18:37
22. 5. 2012 18:49
22. 5. 2012 19:36
22. 5. 2012 20:34
22. 5. 2012 18:54
22. 5. 2012 20:28
22. 5. 2012 20:35
22. 5. 2012 20:38
22. 5. 2012 21:10
22. 5. 2012 22:19
22. 5. 2012 22:59
22. 5. 2012 23:34
22. 5. 2012 23:33
22. 5. 2012 23:00
22. 5. 2012 23:35
22. 5. 2012 23:38
22. 5. 2012 23:40
23. 5. 2012 09:10
22. 5. 2012 19:06
22. 5. 2012 20:49
22. 5. 2012 19:24
22. 5. 2012 20:19
23. 5. 2012 00:02
22. 5. 2012 20:45
22. 5. 2012 20:53
23. 5. 2012 00:04
22. 5. 2012 22:09
23. 5. 2012 05:25
23. 5. 2012 08:07
23. 5. 2012 09:59
23. 5. 2012 10:15
23. 5. 2012 11:33
23. 5. 2012 12:13
23. 5. 2012 14:07
23. 5. 2012 19:45
23. 5. 2012 22:40
23. 5. 2012 22:53
22. 5. 2012 16:37
Hezke
Uz jsem je na Vysocine taky potkal, predni i zadni svetla jsou sice nalepeny jako Fabka, ale bude to A-entry (ci jak se ty studie jsmenujou), takze hezke hranate. Pokud to nebude trpet malym rozvorem a nebude to vypadat jako ostatni turecke/africke/atd sedany, muze to byt trefa
Rozbalit vlákno
6
22. 5. 2012 16:40
Re: Hezke
Ani sebevic igelitu nedokaze zakryt, jak je to auto krasne. :yes:

Edit: Aha, tak soude podle komentaru, co se tu vyrojily, asi dokaze >:-[]
Avatar - Bristol
22. 5. 2012 16:50
Re: Hezke
lepený je jen kus horních světel...předek dost nápadně připomíná současnou octávku a fábku...a to mě skutečně mrzí
Avatar - Egi
22. 5. 2012 16:53
Re: Hezke
Přelepená je i maska a nárazník
Avatar - sansk8
22. 5. 2012 16:56
Re: Hezke
Vždyt to i píší v článku .... například sériová maska nemá vůbec nic společného z touto uměle naroubovanou. V realu bude mít Rapid přední masku přsně v duchu Mission L.
22. 5. 2012 17:00
Re: Hezke
Asi to špatně vidíš, ale přelepená jsou celá zadní světla, detaily na boku, nárazník, přední světla a nedivil bych se kdyby i chrom nad maskou byl samolepka :-)
22. 5. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 16:44
Ach...
Najprv človeka navnadia na Mission L a potom vyrobia Thaliu...
Rozbalit vlákno
15
22. 5. 2012 16:55
Re: Ach...
Rapid ma velmi daleko od Thalie. To je neporovnatelne!!!
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 17:12
Re: Ach...
že jo, ..thalie ja lepší >:D >:D
22. 5. 2012 18:10
Re: Ach...
este pockam na finalnu podobu ale toto je daci strasne.. Zaradi sa k socke menom thalia. Ano tot vyzera lepsie ako thalia ale to neznamena ze je to pekne.. :-(
22. 5. 2012 19:47
Re: Ach...
Bude to vypadat velmi podobně jako MissionL. Buď bez obav. ;-)

[odkaz]
23. 5. 2012 01:34
Re: Ach...
No neviem neviem... vyzerá ako nepodarená kópia.
[odkaz]
23. 5. 2012 01:51
Re: Ach...
Ale keď som odretušoval tie nálepky, tak sa začína podobať
[odkaz]
23. 5. 2012 02:06
Re: Ach...
Ešte jeden retuš: [odkaz]
23. 5. 2012 16:26
Re: Ach...
tady máš detaily a když to dáš dohromady tak to nebude špatné [odkaz]
23. 5. 2012 07:09
Re: Ach...
Ja sa nebojim, osobne skodovke aj kazdej EU automobilke drzim palce, len mam spravny nadhlad nad autami, mam otvorene oci a nie som fanatik do koncernu ako tu niektore individua..
22. 5. 2012 21:53
Re: Ach...
Ze daleko od Thalie. Jedna naprava je z Fabie a druha z Roomstera. Ano cena bude uplne inde :-!
23. 5. 2012 09:42
Re: Ach...
tak tohle bych se rad dozvedel: v cem to bude tak "neporovnatelne" ;-o))) pribliz to, prosim.
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2012 18:33
Re: Ach...
To mne napadlo jako první při pohledu na ta maličká kolečka, utopená pod obří plechovou skříní boků.
22. 5. 2012 19:48
Re: Ach...
Kolečka fakt malý. Taky mi to uhodilo do očí.
Avatar - Lukaso99
23. 5. 2012 15:21
Re: Ach...
Thalia to není,ale očekával jsem že bude vypadat víc jako mission L
22. 5. 2012 16:45
nadhera
To je veru Rapid. Sebavedomy design. Je sa na co tesit :-)
Vesele hrave Barbie vlnky a velke svetla su uz mimo mody. Kaban drzi trend :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
22. 5. 2012 16:45
rapid
jak se mi to na fotkách z autosalonu vcelku pozdávalo...tak takhle v reálu teda jsem zklamán...předek vypadá něco mezi současnou octávkou a fabií...takže žádná sláva...z boku...takové nijaké...a zadek pěkně zprasený...ještě si počkejme na fotky bez jakéhokoli maskování a až se budou potkávat naživo...ale troufám si tvrdit...že na plechovým 15kách, s černými zrcátky a HTP...jinakřečeno těch co bude jezdit nejvíce...tak to žádná nádhera nebude...prostě obyč tuctové auto...
Rozbalit vlákno
6
22. 5. 2012 16:53
Re: rapid
Ved to auto ma maskovanie...Bez neho mas Vision L, teda skoro seriovy Rapid. Kazde auto v zaklade je kompromis. Hyundai i30 v kozi a v top vybave si tiez nikto nekupuje a iny v reklame nevidis... :-)
Avatar - Bristol
22. 5. 2012 17:12
Re: rapid
to jistě....ale tak očesaný základ umí asi jen škodovka...interiér jako je ve fábce...snad nikdo další nedělá...krom rumunů...vím že to auto je maskované...ale už jen velmi málo...a popravdě...a-entry vypadalo svěžeji...přečti si můj koment pořádně: je radno počkat až bude auto viděno naživo bez nálepky...ale prostě nevím...dle mého to bude typická škodovka...slušné auto...designově nic moc...
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2012 18:00
Re: rapid
Maskováno je poměrně dost, ač se to nezdá.
22. 5. 2012 19:49
Re: rapid
Ach jéje. Raději nic. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2012 20:20
Re: rapid
Pokud něco víš, tak to řekni, pokud víš a nesmíš, tak drž ústa.

"Ten, kdo chce zachovat tajemství, musí zachovat tajemství, že má tajemství k zachování." (kde to padlo jistě víš)

Jinak to vypadá jen jako další serie toho, kdy tady pořád říkáš, že vše víš a znáš, ale zatím ani jednou jsi nedokázal, že tomu tak je.
23. 5. 2012 15:15
Re: rapid
Ronaulte, nevztekej se a zkus taky použít vlastní hlavu.

Pokud nevidíš přes maskování, tak si vem do ruky fotky nového toleda (z autosalonu), oddělej mu nárazníky a světla a co ti zbyde? Plechová kastele, která je stejná jak u Mission L, tak právě i u Toleda.

Nový Rapid z bočního pohledu bude mít akorát normální kliky, jinak vše stejné. Ze zadu světla normální, ale tvarově MissionL a zepředu taktéž. Výraznější změny budou jen na předním nárazníku. ;-)

Ale na tady tohle, na to přijde každý, kdo aspoň trošku přemýšlí. ;-)
Avatar - Egi
22. 5. 2012 16:52
Je fakt k neuvěření
jak ty všechny ,,velké odborníky" na automobilových diskusích zmate trocha izolepy a alobalu >:D >:D >:D copak nevidíte ty schovené tvary, které jsou naprosto totožné s MissionL? Pokud ne, tak máte oči z Kašparovy krávy
Rozbalit vlákno
10
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 16:55
Re: Je fakt k neuvěření
tam mate ta červená barva narozdíl od představené studie >:D
Avatar - Egi
22. 5. 2012 16:57
Re: Je fakt k neuvěření
áha, já zapomněl, že český odborník hodnotí krásu auta podle toho, jakou má arvu. Děkuji za upozornění >:D :yes:
22. 5. 2012 18:15
Re: Je fakt k neuvěření
Arvu ne, tou se myje motor ;-)
22. 5. 2012 17:02
Re: Je fakt k neuvěření
Absolutně souhlasím! Celou veřejnost absolutně zmate pár vhodně skrytých samolepek! Brawo Škoda :yes:
Avatar - Rojin
22. 5. 2012 17:02
Re: Je fakt k neuvěření
>:D >:D
22. 5. 2012 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 18:31
Re: Je fakt k neuvěření
Přitom stačí na MissionL vyměnit kliky, přidat plechovou střechu, možná ještě tak světla z černé na klasiku a hotovo.
22. 5. 2012 19:19
Re: Je fakt k neuvěření
...jsem rád,že aspoň někdo tu má mozek :-) :yes:
22. 5. 2012 19:50
Re: Je fakt k neuvěření
:yes: :-!
22. 5. 2012 20:17
Re: Je fakt k neuvěření
tak tak, jiná kapota a pár lepíků - VW/škoda hateři maj vánoce >:D
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 16:54
nejvíc...
...mě dostala ta imitace tmavé spáry zadních dvěří posunutá více dopředu>:D
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2012 16:57
volkswagen jetta
to je vw jetta
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Egi
22. 5. 2012 16:58
Re: volkswagen jetta
jo, akorát menší, na podvozku Pola a s jinou technikou a motory, ale jinak trefa 8-s
22. 5. 2012 18:32
Re: volkswagen jetta
Od kdy má Polo rozvor 261cm?
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 16:58
Re: volkswagen jetta
fakt? >:D
22. 5. 2012 17:00
Re: volkswagen jetta
ano. hle: [odkaz]
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 17:04
Re: volkswagen jetta
dej si na porovnání fotky bočního profilu, a zjistíš že ne ;-) A pokud vím, Jetta neni postavená na podvozku Pola, jako že Rapid je :-)
22. 5. 2012 17:07
Re: volkswagen jetta
a tak mozna ze ne. ale spletl bych si to hned
Avatar - Egi
22. 5. 2012 17:08
Re: volkswagen jetta
Jetta je na podvozku a technice současnýho Golfu a mimoto je to klasický sedan :-)
Avatar - MikeeC
22. 5. 2012 17:10
Re: volkswagen jetta
já to ale vim 8-s >:D s tím seznam někoho jinýho tady >:D
22. 5. 2012 17:52
Re: volkswagen jetta
Rapid je spise na podvozku roomsteru, nez pola.
22. 5. 2012 23:43
Re: volkswagen jetta
To si asi někdo plete Rapid s Rapidem. ;-) Možná tě to překvapí, ale ČR není Indie.
Avatar - Rojin
22. 5. 2012 16:59
nechte teho! :-)
Hernajs Vy jste ale darebáci !!! >:D Už to odhalte ... no táák, chlapci... ;-) A nebo to auto alespoň nekažte tou Indickou potvůrkou ;-) až jsem se lekl..

Né, teď vážně, hlavně nečekejte až do podzimu. Musíte ty lidi co budou chtít ulít prachy před koncem roku trošku nabudit. A to, že na nádherný koncept nalepíte Indický něco .. to není úplně košér ;-) Ale nejistota je sv**a >:D
Tak šup šup, ven s tím :-) Po dovolené, to znamená konec srpna začátek září chci vidět finál.
Domluveno?? >:D ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PeterLuk
22. 5. 2012 17:27
Re: nechte teho! :-)
Tu máš sériovku :
[odkaz]
[odkaz]

Sú to len fotomontáže, ale sériový Rapid sa aj tak v ničom podstatnom líšiť nebude...
Avatar - Rojin
22. 5. 2012 18:12
Re: nechte teho! :-)
Díky. Ta první je dost povedená ;-)
Avatar - PeterLuk
22. 5. 2012 20:30
Re: nechte teho! :-)
Nemáš zač, naopak ja ďakujem tebe za pochvalu. Tá prvá fotomontáž vznikla z VW Jetty... ;-)
22. 5. 2012 17:05
Koncern snad vynalezl stroj času
a nechal se inspirovat novinkou roku 2004 - Škodou Octavia II. Hop, hop, hop, kdo neskáče radostí není Čech :-!
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2012 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 18:58
Re: Koncern snad vynalezl stroj času
Co ta ozrutna mriezka chladica. V Skode vsak vedia co robia. Lud "obecny" bude zase kupovat basic motorizacie a potom tlacit na plyn ako pako. A velka diera vpredu bude zachranou pre motor, aby sa neuvaril.
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 17:23
kola
Chápu, že docela nelibý vzhled je zapříčiněn nejrůznějšími přelepy a podobnými hovadinkami, o tom žádná, takže na konečný verdikt líbí/nelíbí si počkám až po zveřejnění oficiálních fotek, ale co mě zaujalo, jsou ta malá kola. Zdá se mi to, nebo jsou opravdu strašně malá?
Rozbalit vlákno
23
22. 5. 2012 17:29
Re: kola
V pomere ku karoserii su mensie - ale co cakas od podvozka Pola? Tieto 17" musia stacit. :-)
Ved pozri aky maju smiesne nizky profil...
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 17:36
Re: kola
Já bych do toho teď nemotal odkud je ten podvozek, neřeším rozvor, ale velikost těch kol. Jsi si jistý, že to jsou 17"?
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 18:55
Re: kola
A jak jsi to poznal? (Neútočím, jen si chci rozšířit obzory.)
22. 5. 2012 22:09
Re: kola
jj je to z pola, takže rozteč disků bude stará klasika 5*100 a co se tyče rozměrů pneu tak myslím že tam bude klasika 195/65-15, 205/55-16, 225/45-17 a 225/40-18 jako měla studie mission L, na fotkach u těch 17" je nejspíš rozměr 215/40 u rapidu to bude snad 225/45
Avatar - Choochoo
22. 5. 2012 23:23
Re: kola
Klasika mozna ale tak rozmerove z Fabie, takze 17 a 18 snad jen ve snu. Na obrazku jsou dle meho tak 16, pac jsou celkove k vysce voze hrozne mrnave.
22. 5. 2012 17:48
Re: kola
Souhlas :-( hlavně na zadní nápravě to vypadá fakt směšně :no:
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 18:44
Re: kola
Vpředu to není tak vidět, ale vzadu je to vidět strašně moc, už jen proto, že vzadu vlastně nic není a je to holá plocha. Proporcionálně vypadají ještě menší než 13" kola na mojí Felicii...
22. 5. 2012 19:49
Re: kola
Přesně..horší to má snad už jen Dodge Dart :-|
i když, koukám, že je to docela nastejno >:D
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 19:53
Re: kola
Abych pravdu řekl, tam jsem si toho nevšiml. Když na to teď koukám zpětně, je to úplně to samé jako u Rapidu...

[odkaz]
22. 5. 2012 23:11
Re: kola
mě to právě tlouklo do očí hned od začátku a kazilo jinak pěkné auto. Tam to trochu zakrývá ta hrana, ale škodovka by to potřebovala nějak zamaskovat, třeba zvýraznit blatník jako to nové Polo co tu je výš..
23. 5. 2012 09:13
Re: kola
aj Fabia RS ma 17" - pri gume 205/40. "Klasicke" rozmery pneu ako z Octavie nebudu - uz len podla velkosti kolies ku karoserii (na tych SPY fotkach). Na Mission L to vyzeralo preto dobre, lebo mala obute 225/40 R18 - teda rozmer ako pre Octaviu...
Avatar - Choochoo
22. 5. 2012 23:25
Re: kola
Si myslim ze to jsou 16, ale na takovych 15 to teprv bude vtipne ;-)
Avatar - FiLan
23. 5. 2012 08:48
Re: kola
To jo, až to člověk potká na nějakých 15" plecháčích v základní červené nebo modré, to nebude pěkné pokoukáníčko. :-| Na druhou stranu pokud tam budou nějaká větší kola a pěkná metalíza (i když zase ruku na srdce, kolik lidí to udělá, má to být levný model, tak nebudou utrácet za takové "blbosti"), nemusí to vůbec vypadat zle.

Teď jsem koukal, jak to má vzadu vyřešena MissionL a musím říct, že tam se to docela povedlo zamaskovat výraznějším zadním blatníkem:

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Choochoo
23. 5. 2012 10:02
Re: kola
Maskovani je jasne
[odkaz]
[odkaz]

Kola take, kolikrat vidis Fabii nebo Roomstera na 225/45R17, ja teda nikdy. Koukni na tvou studii a na Rapida, ten vetsi lem na blatniku u Rapida a vetsi mezera mezi kolem a lemem blatniku jasne rika ze to bude pidi kolecko. Pokud se podivas na konfigurator Roomstera a propoctes pomer roztec sroubu a prumer rafku je na fotkach 15" kolo a 17" se muzu smat az se muzu po... >:D
No a toho matrose nad prednim kolem je jak na dalsi auto ;-) To zas bude nabubrely 8-s
23. 5. 2012 15:05
Re: kola
pokud to bude nějaká rozumná rozteč nebude problém na to sehnat nějaký hezčí větší "bačkůrky"
23. 5. 2012 11:42
Re: kola
ano, ted se divam poradne na ty spy fotky a 225/45-17 by do vykrojeni blatniku uz nevlezli coz je pro me velke zklamani, takova mala kola na celkem velke auto bude hnus, v 15" nejspíš rozměr 195/55 bude na aute vypadat komicky :no:
23. 5. 2012 15:07
Re: kola
nestraš uvidíme až to vyleze. Já myslím, že 17 se tam musí vejít i kdyby nechtěly ;-)
Avatar - FiLan
23. 5. 2012 15:16
Re: kola
17" by se tam snad vejít měly, ale v základu budou určitě ty 15"... A s nima to auto uvidíš nejčastěji.
24. 5. 2012 08:44
Re: kola
Asi jo, ale důležitý je, že když bude majitel chtít, tak si to auto může zkrášlit většíma kolama.
23. 5. 2012 15:04
Re: kola
taky myslím, že jsou to max 16ky
23. 5. 2012 15:02
Re: kola
napadlo mě přesně to samý. Žalostně malý kola a navíc celkem málo místa kolem nich na to aby šlo auto vylepšit montáží větších. Na 17kách by to vypadalo úplně jinak, ale třeba se tam nacpou :yes: ;-)
Avatar - pumpkin
22. 5. 2012 17:27
Trochu fantázie ľudia
Trúfam si povedať, že už si viem sériovú podobu celkom dobre predstaviť. Na zadných svetlách vidieť rovnaký tvar ako mal koncept. Mätie ma ale napojenie zadného nárazníku na svetlá (tá kolmá čiara v spodnom rohu falošných svetiel).
[odkaz]
[odkaz]

Mriežka prednej masky je už podľa mňa definitívna (samozrejme bez striebornej lišty navrchu).
[odkaz]
[odkaz]

Zo strany redakcie by som ale ocenil podobné porovnania v galérii, nech to vidíme pekne pod sebou. ;-)
Rozbalit vlákno
8
22. 5. 2012 17:34
Re: Trochu fantázie ľudia
Aj ta ciara veduca k falosnym zadnym svetlam je falosna... Vsimni si, ze pod tym je vidno realnu hranu naraznika, ktora vedie presna ako na koncepte :yes:
Avatar - pumpkin
22. 5. 2012 17:38
Re: Trochu fantázie ľudia
Hej, tú som presne myslel, že neviem či je ten spoj rovný alebo v strede zalomený

edit: ok, tak asi bude zalomený tak ako to vidieť tu
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
22. 5. 2012 17:41
Re: Trochu fantázie ľudia
Sériovka bude vyzerať takto. Už nieje veľa vecí, ktoré sa dajú zmeniť :
[odkaz]
[odkaz]

Sú to len fotomontáže, ale sériový Rapid sa aj tak v ničom podstatnom líšiť nemôže...
Avatar - pumpkin
22. 5. 2012 17:53
Re: Trochu fantázie ľudia
odkazy nefungujú
Avatar - PeterLuk
22. 5. 2012 18:01
Re: Trochu fantázie ľudia
Sorry, opravené :
[odkaz]
[odkaz]
22. 5. 2012 18:46
Re: Trochu fantázie ľudia
to prve mi pride velkostou skor ako O3 :-O
Avatar - PeterLuk
22. 5. 2012 20:31
Re: Trochu fantázie ľudia
Ja viem, prvý obrázok totiž vznikol z VW Jetty... :yes:
22. 5. 2012 18:51
Re: Trochu fantázie ľudia
tu je 1. oficialna fotka:

[odkaz]
22. 5. 2012 17:40
Narychlo
jsem vyrobil v grafickém programu odmaskovanou verzi. Těm z vás s menší představivostí by to mohlo pomoci. Řekl bych, že celkem hezké auto.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
24
22. 5. 2012 18:29
Re: Narychlo
Nějak tak podobně bych řekl taky. Ještě bych ty světla nebudou mít to zakřivení a v náraznících jsou vidět zakryté mlhovky ;-)
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 18:33
Re: Narychlo
Rozhodně vypadá lépe než s maskováním. :-) A ještě tam nejspíš bude to nové logo, ne staré.(Ale chápu, že tvá úprava je jen pro hrubou představu.)
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2012 18:37
Re: Narychlo
Ufff... no doufám, že takhle ne. Soubor protichůdných hran a ploch.
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 18:49
Re: Narychlo
No nevím, co na tom ještě chceš měnit? Osobní preference designu vynech, mám na mysli spíše to, co důležitého ještě považuješ za zamaskované? Zadní část zboku je taková onaká-nijaká, ale jinak to rozhodně není špatné.
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2012 19:36
Re: Narychlo
Já nemluvil o maskování, ale o celkovém pojetí designu. Doufám, že takhle to opravdu nedopadne a stále nás mají čím potěšit. Tohle je pro mne opravdu nepřijatelné.
22. 5. 2012 20:34
Re: Narychlo
A čo je ešte dôležité okrem bočnej časti? Veď tvorí podstatnú časť auta. Je smutné, keď dizajn ozvláštňuje iba pár hrán na prednom a zadnom čele. Inak je to už stý odvar tých istých klasických tvarov bez akéhokoľvek vzruchu a nápadu.
Inak väčšina detailov je dosť dobre zakamuflovaná, pripojenie nárazníkov k blatníkov má falošnú líniu, rovnako ako bočné dvere, ale tam je to veľmi dobre vidieť. Čiže hrany to podľa mňa oživia, s nimi ako-tak prijateľné, ale inak hrubá nuda.
P.S. Ešte by som rád vedel, aký ignorant spracovával fotky do galérie - to ho nenapadlo ich trochu zmenšiť aby šípky na listovanie neprekrývali časti auta? Keby som ja týmto spôsobom flákal robotu, šéf by ma niekam nakopal...
22. 5. 2012 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 18:59
Re: Narychlo
Jo, to tvoje je asi realističtější. Já se přece jen nechal trochu unést a dal jsem tam ta táhlá světla dozadu. Nějak už to mám od dob faceliftu O2 ve voku :-) Co se týče tý masky, tak tam jsem se na to vykašlal a nechal to černý, ale ten lem bude určitě stříbrnej. Docela by tomu autu slušela ta maska ve stříbrný barvě, ale to se asi nestane. Co se týče mlhovek, tak moje je verze bez mlhovek >:D Ty červený vzpěry v dolní části masky - těch jsem si nevšimnul. Tam mě lišáci z Mladé Boleslavi přechytračili. Možná to ještě trochu upravim, jestli budu mít čas.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2012 20:28
Re: Narychlo
Ani jedna z těch konečných vašich verzí se mi nelíbí.
Projevuje se to, co tady tvrdím od počátku. Moc jednoduché tvary, které vypadají dobře na autosalonu s velikánskými koly a naleštěným lakem, reálně pak v základní barvě s malými kolečky auto vypadá jako by jej nakreslil někdo na poč. 90. let a hrozně chudě. Ale ako kamarád Loganu... proč ne.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2012 20:38
Re: Narychlo
Stejný průser jako Citigo, bych ještě dodal. ;-)
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2012 21:10
Re: Narychlo
Inu, kdo chce kam... Jen doufám, že podobně nestylizují i Octavii třetí a Fabii třetí... To by byl docela likvidační průšvih.
22. 5. 2012 22:19
Re: Narychlo
Naopak. Jednoduche tvary jsou krasne s obrovskymi koly a nalestenym lakem, zatimco u holatka jsou nenucene elegantni a nerusive. Narozdil od fluidnich tvaru, kde auto na plechovych 15', a s obycejnym lakem vypada levne a nedotazene.
22. 5. 2012 22:59
Re: Narychlo
Ty máš asi nejaké iné oči, kámo. Od čias 110R Škoda nevyrobila krásne auto.
Koľko bolo rečí okolo Fiatu Linea, ale hoci už má pár rokov, tento model po dizajnovej stránke s prehľadom strčí do vrecka.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2012 23:34
Re: Narychlo
Co čekat od člověka s pověstným "vylepšíme to tahokovem" :-|
Avatar - Choochoo
22. 5. 2012 23:33
Re: Narychlo
Vzdyt i na autosalonu co byl predstaven Seat Toledo se mluvilo ze byl autosalon v duchu socialnich aut, tak cos cekal ;-) Ja cekam jen trochu hranatejsi fabku, uz podle sirky, vysky, maly kola,..Ty kola jsou fakt hodne mrnavy :no:
22. 5. 2012 21:40
Re: Narychlo
Tak jsem ještě vyrobil upravenou poslední verzi. Světla jsem opravil, protože asi budou vypadat takhle. Musim ale říci, že se mi teda více líbí ta, co jsem udělal na svém prvním nákresu Tak tady:
[odkaz]
22. 5. 2012 23:00
Re: Narychlo
Ty brďo, to je hnusné... 8-s
Avatar - Ronault.
22. 5. 2012 23:35
Re: Narychlo
Proti tomu je Logan krasavec. :-| :-( Snad to bude Octavce slušet více než tomuhle sociálnímu modelu.
Avatar - Choochoo
22. 5. 2012 23:38
Re: Narychlo
Si myslim ze ceskemu zakaznikovi je to jedno, hlavne ze je tam znak Skoda. Koukni kolik se proda FII a je to neco podbne priserneho, kola, vyska x sirka.
Avatar - JDM
22. 5. 2012 23:40
Re: Narychlo
:yes: a stejně se bude u nás prodávat ve velkým jako každá škodovka, ať vypadá jak chce škodovkáři si ji koupí :)
23. 5. 2012 09:10
Re: Narychlo
>:D >:D >:D Ještě jsi zapomněl upravit ksicht řidiče!
23. 5. 2012 15:55
Re: Narychlo
No jo, ten bude asi navždy zamaskovanej, protože nebyl odhalenej koncept, tak si netroufám typovat >:D
22. 5. 2012 17:44
Venku jsou uz oficialni upoutavky
Spy fotky uz asi skodovku nebavi, a tak pustila prvni vlastni fotky. Je z nich zrejme, ze to maskovani je pomerne podstatne, protoze to auto bude mnohem hranatejsi
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
22. 5. 2012 17:48
Re: Venku jsou uz oficialni upoutavky
juj, to bude pekné auto. už sa vážne teším. :yes:
22. 5. 2012 18:10
Re: Venku jsou uz oficialni upoutavky
Okolí zadního světla je hodně zajímavé, alias nebude se nijak lišit od konceptu :yes:
Avatar - Thomas89
22. 5. 2012 19:42
Re: Venku jsou uz oficialni upoutavky
jako kdysi s Fávem >:D
22. 5. 2012 18:05
Design konceptu Mission L se mi líbil
... jak bude vypadat finální verze, to se musíme nechat ještě překvapit. Ale předpokládám, že se bude více blížit konceptu než tomuhle zakamuflovanému autu na fotkách.
Druhou důležitou věcí však je, jaká bude technika auta. Doufám, že se tam objeví nějaký solidní motor, jako je například 1.6 16V nabízený v indickém Rapidu.
No a pak je otázkou samozřejmě cena.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 18:30
Re: Design konceptu Mission L se mi líbil
Někde se tu kdysi objevily plánované motorizace, ovšem nakolik je to důvěryhodná informace, to si netroufám tvrdit, ale myslím, že by to tak mohlo být. V základu se snad uvažoval motor 1,2 HTP (ovšem snad nějak lehce posílený), pak 1,2 TSI a 1,4 TSI (zde jsem dost zvědavý, pokud tam tyto motory budou, jako že nejspíš jo, o kolik bude cena skákat nahoru). Diesel by měl být snad jen 1,6 TDI (větší diesely by jistě braly zákazníky dražší Octavii). Asi to nejsou všechny motorizace, třeba nějaká přibude. A ta 1,6 v indickém Rapidu (podotýkám - neznám podrobnosti) - jsi si jistý, že splňuje evropské emisní normy?
22. 5. 2012 18:46
Re: Design konceptu Mission L se mi líbil
Dle Wikipedie začali v Indii zavádět normu odpovídající evropské Euro 4 - tuhle normu splňoval motor 1.6 16V v době, kdy byl nabízen ve Fabii a Roomsteru. Pro Evropu by se samozřejmě musel nyní upravit na Euro 5 nebo 6, ale to by určitě nebyl problém ... vždyť i "starý" 1.8 Turbo se "načil" splňovat normu Euro 5, když jej začali montovat do Seatu Exeo. A přechod z Euro 5 na Euro 6 je už pro benzíňáky banalita ... spíše pro diesely to bude horší, protože už jim nebudou tolerovány trojnásobně vyšší emise NOx.
[odkaz]
[odkaz]
1.4 TSI už je pro Rapida moc drahý a hlavně složitý a náročný - má to být přece jen "lidové auto".
22. 5. 2012 18:35
paráda...zase
to bude dlhá ale uzka skodovka,typicke...zase sa odbavi sofer akurat tak na velkom kufri. Vyzorovo nehodnotim...nac tu hrozu vobec opisovat :no:
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2012 19:06
Jasna realita
Nekdo me opravte, ale nebude Rapid vypadat naprosto presne takto?
[odkaz]
vzdyt i v danem clanku je napsano, ze se bude vyrabet v MB, tzn bude to NSF v modrem, akorat s hranatejsima svetlama, ze se tu honite za nejakyma PS fotkama...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - FiLan
22. 5. 2012 19:10
Re: Jasna realita
Přesně takto má vypadat SEAT Toledo, tedy přelepený Rapid. Jen s trochu jinou vizáží.
22. 5. 2012 19:26
Re: Jasna realita
Ano, takze takto bude vypadat Rapid, resp s upravou prednich svetel. Takze me fascinuje, ze se tu nekdo snazi o upravu fotek atd, kdZ je to nadmiru jasne, jaky Rapid bude
Avatar - Rojin
22. 5. 2012 19:41
Re: Jasna realita
Ano, Tebou zmíněné Toledo je vlastně klon (pokud se to tak dá napsat) konceptu Škody. Ale myslíš, že i při zachování jisté totžnosti pozná obyčejný řidič nějakou spojitost těchto dvou aut? Já si to nemyslím.
A krom snad sloupků bude škoda přeci jen odlišná. (tedy vizuálně) Můj názor ;-)
22. 5. 2012 19:46
Re: Jasna realita
Poivej se na Citigo a Mii od Seatu, presne takovy tam bude rozdil, to se vsadim, tzn jen a pouze predni svetla, naprosto nic jineho (uz jen podle toho, ze Mission L a tento seat ma naprosto totozne zadni svetla, pochybuju, ze by je na Rapidu menili.
Apropos ja Rapida potkal a rad jsem si ho dojel, zadni svetla byly naprosto stejne jako u Toleda, jine urcite nebudou, tzn Toledo se da brat jako jasny vzhled Rapidu (coz je dle me dobre, Toledo je krasne)
22. 5. 2012 20:49
Re: Jasna realita
Toledo a Mission L nemaji stejna svetla. [odkaz] [odkaz]
22. 5. 2012 22:38
Re: Jasna realita
Pravda pravda, Toledo ma svetla i v kufru, to jsem prehledl. Nicmene slo mi hlavne o tu fotku z profilu, kde jsou svetla totozne, ostatne jak pise Jossalito, plechy budou stejne, jen svetla se budou lisit
22. 5. 2012 19:59
Re: Jasna realita
Vyměň oba nárazníky a světla. Zbytek plechů je stejný. ;-)
22. 5. 2012 22:40
Re: Jasna realita
jj, coz bude jen a jen dobre, Toledo je krasne, ac ten nazev mohli dat jiny, drivejsi toledo bylo o tridu vys, ten nazev je pro nizsi tridu skoda, dost to znaci rezignaci na image( kterou seat stejne uz nema) a jasnou snahu prodavat v ramci seatu co to jde
22. 5. 2012 19:24
Rozvor
Ten rozvor mi dost udrel do oci. Mozno sa to ludom paci neviem, ale 450 litrovy kufor dobreho tvaru by bol uplne postacujuci a auto by mohlo mat normalne proporcie.
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2012 20:19
Rapid
Na tychto fotkach je Rapid v striebornej ... lepsie vynikne to maskovanie
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2012 00:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 20:45
hehe
nechapem preco nepouzivaju normalne maskovanie ako kazda ina automobilka. taketo samolepky mozu niekoho oklamat tak akurat na fotke fotenej 8 rocnym mobilom zo vzdialenosti 20 metrov. a ta umela linka zadnych dveri je az smiesna... ale mam dojem, ze jednoducho chcu ludi uistit, ze uz skoncila doba tyhc otrasnych retardovanych prednych svetiel, ktore zacali masovo pouzivat po tom ako skoda zvladla technologiu tvarovanych integrovanych prednych svetlometov.
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2012 20:53
Re: hehe
V prvnich fazich testovani pouzivaji maskovani "jako kazda jina automobilka". V zaverecnych testech to udelaji takhle. Je to taky takova medialni sou. To same udelali pri testech superba combi, konkretne ho prevlekli za oktavku.
23. 5. 2012 00:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2012 21:58
na rapida sa tesim
urcite bude fajn - bocny profil je v pohode a inak na tom nebudu ani predne a zadne svetla po odstraneni maskovania :yes: , v jednoduchosti je krasa a sila a toto auto bude urcite pekne :yes:

zacnu sa octavii tazsie casy, rapid urcite zamava s poctami predanych octavii
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2012 22:09
desing
nelíbí...to už dnes opravdu nikdo nedokáže navrhnout desing aspon blížící se nadčasovosti octavie 1 ?to bylo poslední auto které se mě od škody líbilo...
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2012 05:25
Palec nahoru
Musím říct, že i přes maskování se mi to hodně líbí - a ta červená taky sedne :yes: Snad zachovají tvary konceptu... a nasadí rozumnou cenu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
23. 5. 2012 08:07
Rapid vs Tour
Jen taková úvaha, není teď spíše namístě než hodnotit divné proporce Rapida přemýšlet o poslední šanci koupit velkou OII Tour za rozumný peníz než určitě v počátku dražšího, jezevčíkovitého a stejně holého Rapida?
Uz jen základní motory 1,6MPI vs předpokládaný 1,2HTP v Rapidu hovoří o jasné volbě. Už z tohohle důvodu by neměla být cena vyšší než 269tis, dle Toura odpovídající by tak mohla být 249tis.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2012 09:59
podoba
s přední částí Toleda je zřejmá. No co, z prvního Toleda zůstal už jen ten název. Takový dobrý nástupce Toleda III. Tentokrát si ale můžou v Seatu říci: to my ne, to zplácali v Mladé Boleslavi >:D
Za ty peníze je to dobrý auto, ale na parádu tedy opravdu nebude :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
23. 5. 2012 10:15
Re: podoba
Na paradu jsou auta tvorena designove a ne ucelove, takze ja jsem zatim i z tohohle duvodu nevidel od Sade zadne auto na paradu ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2012 11:33
Za 200
papírů - proč ne. Jinak je to hrozné kopyto.... ;-\
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2012 12:13
Maskovanie
Za taky dizajn by sa nemuseli hanbit ani v Brilliance auto china [odkaz] >:D

I ked je to lepsie nez povodna cinska tvorba [odkaz]

Len aby ten autosalonovy model nebol este vacsim prekvapenim, nez tento mutant pozliepany na napinanie verejnosti, a aby to verejnost este vobec bavilo, kym to vylezie von...
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2012 14:07
Re: Maskovanie
tu si niekto prezeral fotky na nokii 3510i... >:D
24. 5. 2012 09:20
Re: Maskovanie
Tak si konecne kup novy fon ;-)
23. 5. 2012 19:45
Rapid
Ten Rapid mi pride ako Fabia sedan alebo nejaka verzia Octavie ....

Rapid sice bol v minulosti popularny, ale nikdy nebol trhakom, nejaky podobny osud caka zrejme aj toto dieta škodovizmu.

inak zaujimavy "slogan" : Se Škodou Rapid se budete trápit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2012 22:40
Re: Rapid
Fabia sedan to není technicky a už vůbec ne vzhledově. S tvým názorem na prodeje si dovolím nesouhlasit. Rapid bude zajímavý pro spoustu lidí a jsem si téměř jistý, že (i) u nás se bude prodávat výborně.
23. 5. 2012 22:44
Re: Rapid
tak ale ved sa pisalo ze tento model vychadza z platformy Fabia+Roomster

inak je to konkurencia pre Octaviu.
23. 5. 2012 22:53
Skoda
Neviem prečo ale ten rapid mi príde strašne lacný a odbúchaný model. také ako Renault Thalia.
Od zaciatku to na mna takto posobilo prisli len prvé foto a uz sa mi to nepozdávalo, neviem ako to bude vyzerať naživo možno omnoho lepšie ako na fotkách. (dnes sa mi to potvrdilo bol som pozrieť Nový Ceed v KII a možem povedáť že je to fakt auto na úrovni, po praktickej stránke, po designovej stránke aj po kvalitatívnej stránke, krásne autíčko len drahé - zakl. 13 300 eur )
:yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2012 18:30
Škoda Rapid přistižena zblízka
prostě nic zvláštního na modelu nevidím. Fotka jako z archivu,kdy byla uvedena první oktávka
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
27. 5. 2012 23:51
Tak si myslím,že
tohle auto jménem Škoda je opravdu totální úlet. Není asi moc nudnějších a ošklivějších aut. Ale jsme v česku a tak má obrovskou šanci stát se autem roku. ;-)
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2012 07:00
najobyčajnejšia škoda
je to najobyčajnejšia škodovka akú som videl. robia to pre tých, ktorí chcú mať vačšie auto ako je fabia, ale za málo penazí. takže poskladali auto s najobyčajnejšími technickými riešeniami a ešte s hnusným designom. ale nevadí, lebo pre čechov to bude stále najlepšie auto a budú ochotní zaplatit velké peniaze, aj keď za tie peniaze by od inej značky dostali ovela lepšie auto...
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2012 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.