Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Yeti - neoficiální fotogalerie krátce před premiérou

Sněžný muž byl opět spatřen a tentokrát se jej podařilo i vyfotit. V pondělí večer jej uvidíme bez maskování a v záři reflektorů, a tak testy, které teď probíhají, absolvuje Yeti jen s decentní kamufláží.
Zpět na článek
25. 2. 2009 12:48
25. 2. 2009 12:53
25. 2. 2009 12:55
25. 2. 2009 13:00
25. 2. 2009 13:12
25. 2. 2009 13:25
25. 2. 2009 13:42
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:46
25. 2. 2009 13:59
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 14:01
25. 2. 2009 14:04
25. 2. 2009 14:07
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:50
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 13:58
25. 2. 2009 13:50
25. 2. 2009 21:35
26. 2. 2009 10:46
25. 2. 2009 13:20
neregistrovaný "carmik"
26. 2. 2009 07:19
25. 2. 2009 17:32
25. 2. 2009 13:01
25. 2. 2009 13:03
neregistrovaný "Johny Blaze"
25. 2. 2009 13:05
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:07
25. 2. 2009 13:21
25. 2. 2009 13:10
25. 2. 2009 13:12
25. 2. 2009 13:15
25. 2. 2009 13:24
25. 2. 2009 13:34
25. 2. 2009 13:44
neregistrovaný "carmik"
25. 2. 2009 14:32
25. 2. 2009 13:36
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 14:27
25. 2. 2009 14:31
25. 2. 2009 14:55
25. 2. 2009 15:21
25. 2. 2009 17:40
25. 2. 2009 18:43
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 21:01
25. 2. 2009 17:13
neregistrovaný "Horways"
26. 2. 2009 08:50
26. 2. 2009 14:24
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 13:40
25. 2. 2009 14:02
25. 2. 2009 19:34
25. 2. 2009 14:33
25. 2. 2009 18:20
25. 2. 2009 14:31
neregistrovaný "Mr_Lizard"
25. 2. 2009 15:32
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 18:47
25. 2. 2009 19:01
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 22:09
neregistrovaný "Mr_Lizard"
26. 2. 2009 08:54
26. 2. 2009 09:06
26. 2. 2009 10:57
26. 2. 2009 13:08
27. 2. 2009 09:48
27. 2. 2009 08:30
25. 2. 2009 14:33
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 17:44
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 07:07
neregistrovaný "závodník"
25. 2. 2009 18:26
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:01
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:11
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:07
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:11
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:33
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 14:48
25. 2. 2009 14:50
25. 2. 2009 14:50
25. 2. 2009 14:54
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 20:00
neregistrovaný "Ta Pejza"
25. 2. 2009 20:02
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:05
neregistrovaný "Ta Pejza"
25. 2. 2009 15:27
25. 2. 2009 19:06
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:08
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 16:37
25. 2. 2009 17:07
neregistrovaný "miro2821"
25. 2. 2009 17:24
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
25. 2. 2009 17:39
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 18:44
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 18:50
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 18:55
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 18:59
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:08
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 20:05
25. 2. 2009 20:49
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 22:14
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 22:16
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:15
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 22:49
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 20:47
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 22:52
neregistrovaný "PREMDA"
26. 2. 2009 07:08
25. 2. 2009 18:59
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:14
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:18
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:20
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:56
25. 2. 2009 20:00
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 18:52
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:13
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:16
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:20
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:23
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:32
25. 2. 2009 22:19
25. 2. 2009 22:23
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:16
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 19:20
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:26
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 19:30
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:06
25. 2. 2009 22:26
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 22:30
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:57
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:01
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 20:14
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 20:09
25. 2. 2009 20:25
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:42
25. 2. 2009 21:07
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 21:49
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:16
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 21:20
25. 2. 2009 22:44
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 23:02
26. 2. 2009 00:04
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 22:48
25. 2. 2009 23:00
25. 2. 2009 21:38
26. 2. 2009 11:55
neregistrovaný "555MY1998"
26. 2. 2009 15:23
27. 2. 2009 06:57
neregistrovaný "závodník"
27. 2. 2009 09:16
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 14:47
28. 2. 2009 00:43
neregistrovaný "Flowteck"
28. 2. 2009 14:35
28. 2. 2009 17:25
neregistrovaný "AdamVM"
2. 3. 2009 15:27
neregistrovaný "Tony84"
Avatar - radhro
25. 2. 2009 12:48
zajímavé
Neypadá špatně jsem zvědav na úplné odhalení , co mi ovšem nejde pod vousy jsou rádoby moderní nápisy v předních světlometech už u supa jsem to kritizoval u OIIFL je to ještě horší a u Yetíka se zdá že to bude také :-(
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2009 12:53
Yeti
Malý velký, široký, nízký, vysoký... co fotka to jiný dojem. Každopádně žádné kontroverzní prvky, vypadá to dobře :yes:
Rozbalit vlákno
19
25. 2. 2009 12:55
Re: Yeti
Asi tak. Na týchto obrázkoch pre zmenu vidno B a C stĺpiky v tej podobe ako bol na štúdii, delenie sklených plôch ostali zachované. Na druhej strane mi ťažko padne veriť Lehmannovi, ten sa s niečím trafí, len keď sa pomýli...
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:00
Re: Yeti
souhlas , žádné kotroverzní prvky :yes: , každopádně jsem rád že zachovali ty přední přídavná světla (či mlhovky) je to takový zřetelný otisk tohoto modelu.
Avatar - Perun
25. 2. 2009 13:12
Re: Yeti
Souhlas. Až na ty monstrózní talíře vepředu vypadá velmi dobře a vyváženě... Jen mi nejde do hlavy to pixelový maskování prostoru řidiče na tom tříčtvrtečním pohledu zezadu.. Obličej by vidět být neměl, tak proč?
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:25
Re: Yeti
také jsem na to koukal , jak kdyby někdo seděl vzadu ,ale na další fotce není. Ale buď jsem blbej nebo co ale na těch fotkách z autobildu je výfuk jednou na levé straně a jednou na pravé a to samé kamufláž vstupu do nádrže :-( [odkaz]
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:42
Re: Yeti
taky mi to prijde divny...jen jestli si z panu novinaru nekdo nestrili :-)
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:46
Re: Yeti
to by asi byla drahá sranda , spíš mne napadá ,že testovali víc vozů s různými motorizacemi ,ale že by jedna měla výfuk vlevo a druhá vpravo? no nevím ?třeba to tu někdo objasní
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:59
Re: Yeti
no, taky by me to zajimalo... ;-)
25. 2. 2009 14:01
Re: Yeti
Tohle se stává často v mnoha periodikách, že autor pro zajímavější výsledek některé fotky obrátí, aby to vypadalo jako fota auta z mnoha úhlů. Skutečnost je taková, že ležel v pangejtu a vůz kolem něj profičel. potom si tedy pomůže photoshopem a podobnými. Stačí juknout do interiéru, na některých fotkách je zřejmé, že kaplička přístrojů před řidičem je na pravé straně... A jsou to ty, kde má yeti víčko nádrže nalevo ;-)
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 14:07
Re: Yeti
njn, koukam na to a zrejme mas pravdu :yes:
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 13:50
Re: Yeti
To jsou Lehmannovské fantazie.Opravdu reálné fotky jsou ty s pootevřeným zadním oknem a provedenou měřící aparaturou v mraku sněhu.Další pro oko již upravené fotky jsou doufám trochu fantatíí,třeba vybrání předního kola odpovídá 22'' diskům s 275 šířkou pneu.Stejné je to s víčkem nádrže a výfuky.
Raději bych počkal až na tu Ženevu a teprve pak kritizoval,popř. vynášel do nebes.Z fotek je dojem velmi různorodý.
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:58
Re: Yeti
no něco na tom bude! i ten naprášenej sníh (okolo zalepeného zadního znaku na dveřích) se tam usadil nějak podezřele zrcadlově pravidelně
25. 2. 2009 13:50
Re: Yeti
Je to bežná praxe. Tady je to asi víceméně pro jistotu.
25. 2. 2009 21:35
Re: Yeti
Je to strašák do zelí jako Romster, kam ta Škodovka směřuje? Bude to stejné asi jako ta KIA, ale kdo to bude kupovat?
26. 2. 2009 10:46
Re: Yeti
Tuším, že to byl Navtech, co tady na stejnou otázku odpovídal před pár dny v souvislosti s jiným autem. Budou to kupovat lidi. Kdo jinej. Psi ani krávy nemají řidičák.
neregistrovaný "carmik"
25. 2. 2009 13:20
Re: Yeti
Vypadá celkem dobře, jediné co mě vadí je velký převis vpředu a naopak téměř žádný vzadu. Z boku to pak vypadá na SUV poněkud nevyváženě.
26. 2. 2009 07:19
Re: Yeti
Co tu delas Micko? Po tak dlouhe dobe jsi na nahlaseni adminovi. :-)
25. 2. 2009 17:32
Re: Yeti
Mno teda,, Hnusné jako jeti
25. 2. 2009 13:01
jety
vypada mnohem lip nez jsem cekal..:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny Blaze"
25. 2. 2009 13:03
Pěkné
Pěkné, tohle se mi opravdu líbí
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eman"
25. 2. 2009 13:05
Yeti
vypadá líp, než jsem čekal, není to sice žádnej odvaz, ale právě to Škodovkám svědčí... :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2009 13:07
Moc hezký
Tak tu máme zase po dlouhé době jedno hezký, milý a sympatický auto bez zbytečných blbostí, a pokud je základ tiguan tak já se moc tešim a sem spokojenej :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
25. 2. 2009 13:21
Re: Moc hezký
Řekl bych, že základ je o třídu níže než Tiguan/Golf a sice ve třídě Fobia/Polo.
25. 2. 2009 13:23
Re: Veľmi pekné.
Základ je vraj Octavia, takže to bude asi niečo také ako Golf/Tiguan, nie? Nevyzerá to byť také malé
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:40
Re: Veľmi pekné.
četl jsi vůbec ten článek? :no:
Avatar - Ham.
25. 2. 2009 21:04
Re: Veľmi pekné.
Četl jsi jiné články než tento?
Avatar - white label
25. 2. 2009 21:23
Re: Veľmi pekné.
Třeba já četl více článků, ale původní studie měla určitě menší délku než "tohle" na těch fotkách. Poslední články se spíše přikláněly k podvozku podobnému Tiguanu a tyto fotky to spíše potvrzují. Navíc platforma FabiaII a "letošní" nové Polo nemá verzi 4x4 a určitě se nevyplatí ji zavádět jen pro Yeti.
Ale jestli máš přesnější a potvrzené informace, tak sem s nimi...
Avatar - Emel
25. 2. 2009 13:10
Hezké
Hezké, bez kontroverzí, uzoučkou Fabii Scout to poráží rozdílem několika tříd. Solidní je i technika, tak uvidíme, jak nastaví Škodovka ceny.
Rozbalit vlákno
6
25. 2. 2009 13:12
Re: Hezké
Niekde asi na úrovni Octavie, možno vyššie. Každopádne to bude asi väčšie ako toľko spomínaný Soul.
25. 2. 2009 13:15
Re: Hezké
z boku mi to pripomina forestra, minulou generaci.. relativne dlouha nizka prid, bomba:-)) jo, dal bych si rict, jeste aby to melo nejakej rozumnej 4x4 pohon a nemam nic proti:-)
25. 2. 2009 13:24
Re: Pekné.
Konečne pekná škodovka.
Avatar - radhro
25. 2. 2009 13:34
Re: Pekné.
bude haldex 4generace , to co má aktuálne SUP i OII
neregistrovaný "carmik"
25. 2. 2009 13:44
Re: Pekné.
Ve mě evokuje vzpomínku na I. gen. L-R Freelander.
Avatar - Gasoline
25. 2. 2009 14:32
Re: Pekné.
Přesně tohle mě taky napadlo. Dlouhý předek, krátký zadek a plast kolem blatníků. A když přihmouřím oko, tak i ty kulatý světla a imitace plechu dole.
[odkaz]
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 13:36
.
Vypadá to... hrozně. Jako kdyby vzali Fabii Scout a Octavii Scout a zkombinovanli to. >:D
Rozbalit vlákno
10
25. 2. 2009 14:27
Re: .
No to je děs. Designéra karoserie bych okamžitě vyrazil. Zepředu to vypadá jak nějakej korejec a vůbec to vypadá proporčně strašně beztvarý. Přední kola hrozně vzadu, nabourává to celý boční profil. Vypada to jako by vzadu kus auta chybělo. No to jsem od toho teda čekal víc.
25. 2. 2009 14:31
Re: .
vy jste se kluci hledali ;-)
25. 2. 2009 14:55
Re: .
Tak mi teda řekni co je na tom pěkný, co by mě mělo jako zákazníka motivovat ke koupi? Jediný co mě napadá je praktičkost. Ale ptám se sám sebe nemůžu si koupit jiný auto který je praktický a navíc trošku vypadá? Počítám, že to osadí starými známými motory takže ani pod kapotou nic novýho.
25. 2. 2009 15:21
Re: .
No "starý známý" tam bude de-facto jen 1.8TSI a 2.0TDI CR 125kW ;-)
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 17:40
Re: .
Zapomel jsi na 1.4 MPI 59kW a 1.6 MPI a nesmime zapomenout na 1.9 TDI PD
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 18:43
Re: .
1.4 MPI 59 kilowatt? Vždyť 1.6 MPI mělo 55 kilowatt, lepší verzi 74 nebo 75 kilowatt.
25. 2. 2009 21:01
Re: .
Nezapoměl. Akorát se tady někdo snaží být "vtipný" s poznámkami o MPI. >:D
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 17:13
Re: .
Vrána k vráně sedá. ;-) >:D
26. 2. 2009 08:50
Re: .
No chlapi jak vás pozoruju jak jste se tady pustili do kritiky kritiků, tak vidím, že se ta obluda bude nakonec možná i dobře prodávat :-) No ale já jim to přeju, alespoň budeme mít ve fabrice co dělat. No ale uznejte alespoň že např nový Sirocco nebo Ibiza je po stránce designu mnohem hezčí auto. A škodovka se pak vytáhne s tímhle 8-s
neregistrovaný "Horways"
26. 2. 2009 14:24
Re: .
:yes:
25. 2. 2009 13:40
DPH
Koukám že květnové vyškrtnutí přepážek mění plány nejen kupců, ale i propdejců. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
25. 2. 2009 14:02
Nuda
Klasická krabice ala škoda.. Ani dobré ani špatné.. Nenadchne ani neurazí.. Otázkou zůstává zda se bude připlácet za zadní stěrač.. >:D >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
25. 2. 2009 19:34
Re: Nuda
od verzie elegance bez príplatku...no problem >:D
25. 2. 2009 14:29
Blábláblá...
Tak co, mluvil jsem pravdu? ;-) >:D
Rozbalit vlákno
3
25. 2. 2009 14:33
Re: Blábláblá...
ne, chybí mi ten nápis Škoda na pátých dveřích ;-)
25. 2. 2009 14:39
Re: Blábláblá...
Tak 5. dveře jsou ve 2. provedeních. Jedny plechové bez nápisu na zádi - jak tady na fotce a pak jedno plastové (jak tomu bylo jednu dobu u Rooma Scout) s tím nápisem. Které provedení bude v sérii - jestli jedno či obě já jaksi neovlivním. ;-)
25. 2. 2009 18:20
Re: Blábláblá...
Tak to jsem zvědav ;-)
neregistrovaný "Mr_Lizard"
25. 2. 2009 14:31
YETI ???
HNUS MADE IN ŠKODA... JAKO VŽDY... ZAČALO TO ROOMSTEREM, PAK PŘIŠLA OŠKLIVÁ FABIA VYSOKÁ JAK KOZA, A U POSLEDNÍ OCTAVIE SE KLUCI ZE ŠKODOVKY INSPIROVALI ZŘEJMĚ V NĚKTERÉ Z KOREJSKÝCH AUTOMOBILEK... :no:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 15:32
Re: YETI ???
No málem jsem si už myslel,že někdo nenapíše zvratek a ono ne,byl napsán.Ovšem jednoznačně osamocený.
[odkaz]
V odkaze máš pár škol,postuduj a pak jdi malovat auta. V čem je problém? :-!
Avatar - ZoomZoom
25. 2. 2009 18:47
Re: YETI ???
Pod jeho zvratek se mohu podepsat, škodovkářskej vlastenče. Co napsal je 100% pravda ;-) Jak čtu, většině se to líbí... Dobrá nikomu to neberu, ale bylo by velice zajímavé, jak by se vám zamlouvali tyto škoda krabice v případě, že by na tom nebyl znak škoda, ale třeba Peugeot, Kia a dalších, zde neoblíbených značek .
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:01
Re: YETI ???
Nesnáším,když mne lidi škatulkují. BTW:pokud by ti sloužila paměť, mám novou,pardon už přes rok starou M6, ale blbečci,kteří se zmohou jen na výlevy,tak ty fakt nemusím.No když se chceš podepsat pod jeho zvratek,podepisuj se pod něj.Mne vypusť.Je to tak složité? :-! Až tahle firma,vadící několika netovým jedincům,to v tomto posr@ném státě zabalí,pak někteří nebudete mít ani na mobil,natož na net...
neregistrovaný "Mr_Lizard"
25. 2. 2009 22:09
Re: YETI ???
No jo, pan Bohatý promluvil... To se to mluví o mobilu a netu když má člověk na M6... Jenom se celkem divím, jak se člověku s vaším vkusem (ano M6 je parádní auto) může líbit tento škodovácký "pokus"
26. 2. 2009 08:54
Re: YETI ???
Hele já jsem taky škodovkář, ale musím souhlasit s tím, že je to další přírůstek do rodiny hnusných aut co škodovka za poslední dobu vyplodila. Nemusí se mi auto nutně líbit, ale abych vyhazoval peníze za takovejhle bastl co vypadá jak nějakej korejec, to už je fakt přehnaný. Copak je takovej problém udělat alespoň trochu líbivou karoserii?
26. 2. 2009 09:06
Re: YETI ???
Ten korejskej design sedí. Jen mám trochu obavu, že je to korejskej design co letěl před 5 lety.
26. 2. 2009 10:57
Re: YETI ???
Díky, už jsem si fakt začal myslet, že jsem jedinej komu to zepředu připadá jak 5 let starej hyundai. Netvrdím, že je to úplně špatně, jen jsem od toho auta po designový stránce čekal prostě víc.
Avatar - white label
26. 2. 2009 11:15
Re: YETI ???
Takže jsem asi nebyl zas tak daleko, když jsem si tady včera vzpomněl dokonce na Daewoo, hlavně při pohledu na masku -"motýlek" v celochromovém rámečku, korunovaný "vkusným" vějířkem z lamel masky... 8-s
To musí opravdu použít ten nejhorší prvek z faceliftu O2?
26. 2. 2009 13:08
Re: YETI ???
No na 02 tu masku zmastili ještě hůř.
Avatar - white label
26. 2. 2009 15:27
Re: YETI ???
...dej si ty fotky vedle sebe a těžko najdeš rozdíl na maskách...
27. 2. 2009 09:48
Re: YETI ???
škodovce dělá evidentně problém udělat pěkný design, dyť i oktavie vypadaj vevnitř jak od truhlářů(slepené desky)...no a teď to ještě završili Yettim, co vypadá, jako když na Patrola obujete 13-ky kola...nevím co na tech škodovkách kdo vidí...
Avatar - ZoomZoom
27. 2. 2009 08:30
Re: YETI ???
Tak toho blbečka si odpusť Souhlasím, že podle tebe jsem se zmohl jen na výlevy... Jo a na novej LandCruiser200 - bez leasingu :-! Tak mě tu nešikanuj, je to tak složité??? ;-\
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2009 19:26
Re: YETI ???
mne se libi a je jedno jestli by to byl peugeot nebo Kia.....
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 14:33
NESKUTOČNÉ
Je tak dobre, že sa podobá štúdii. Veď vyzerá modernejšie, než konkurenti, hlavne tie zadné svetlá. A predné svetlá, to je majstrštyk. :yes: Oddelené dve svetlá, to má v sérii len ROLS-ROYCE. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - miromen
25. 2. 2009 15:28
Re: NESKUTOČNÉ
NESKUTEČNĚ slepy a zaslepeny.
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 17:42
Re: NESKUTOČNÉ
Asi by to chtelo navstivit ocare. Tohle ma se studii spolecny jenom zakladni krabicoidni tvar, jinak zmenili snad uplne vsechno.
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 17:44
Re: NESKUTOČNÉ
Trebárs svetlá. :-)
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2009 19:28
Re: NESKUTOČNÉ
no ty jsi vul - nejdriv se podi vej jak studie vypadala a pak kecej - predni svetla, skla........
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 22:57
Re: NESKUTOČNÉ
Sam jsi vul - predni maska, bocni i zadni dvere, hagusy, blatniky.
neregistrovaný "závodník"
27. 2. 2009 07:07
Re: NESKUTOČNÉ
Musím konstatovat, že vůl jsi opravdu ty ! Takové *** může napsat pouze a jen člověk co neví co říká. Přemýšlej o nejaké hospitalizaci. :-!
Avatar - Katikakus
1. 3. 2009 08:44
Re: NESKUTOČNÉ
A chlapeckovi jsem sahl na modlu. Nebrec, kvuli tomuhle se svet nezbori. A kdyz ty rozdily nevidis, chtelo by to opravdu ocniho.

PS: priste zkus nejake argumenty, takhle jsi za hlupaka.
2. 3. 2009 15:57
Re: NESKUTOČNÉ
na těch fotkách není pořádně vidět co je a neni zakryto, tudíž počkejme si na dnešní večer a zítra ráno tady můžete diskutovat o těch blábolech o kterejch se tu bavíte i nadále...koncept byl super,série bude *** a přitom to auto ještě nikdo z vás pořádně neviděl >:D >:D >:D
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 18:26
Re: NESKUTOČNÉ
Danielku, ty zadní světla jsou retušovaný.
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:01
Re: NESKUTOČNÉ
Prečo Danielku, Marečku?
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:11
Re: NESKUTOČNÉ
Viz dole Danielku.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:07
Re: NESKUTOČNÉ
no ty zadní světla moc retušovaný nejsou..každopádně nejsou do výšky jako u konceptu..
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:11
Re: NESKUTOČNÉ
Zadní světla jsou retušovaný. :-!
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:33
Re: NESKUTOČNÉ
no nevim, co je podle tebe na nich retuš..ale tenhle tvar mají a sloupek je jen "obalenej" černým plastem, jako třeba u prvního sloupku
25. 2. 2009 21:28
Re: NESKUTOČNÉ
Nejsou. V pondělí se pěkně ztrapníš. >:D
26. 2. 2009 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wolfsteen
25. 2. 2009 14:48
Ujde
Na škodovku je to až překvapivě málo obludný >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
25. 2. 2009 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
25. 2. 2009 14:50
Yeti
Žiaden zázrak. Toto Škodu s biedy nevytrhne. A keď tomu nasadia "pekelnú" cenu ako na Roomster tak to sa ani namáhať nemusia. Ono Škoda je poslednom čaše známa, že si nechá "pekelne" zaplatiť za najnovšiu VW technológiu. A pritom len recykluje. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 14:54
EXTRA INFO!
SUPER INFO! Svetlá budú až po strechu, ako u konceptu a strecha aj biela!!! Zrejme aj kolesá budú z konceptu, mimochodom, má také aj OCTAVIA SCOUT.
Rozbalit vlákno
5
25. 2. 2009 19:13
Re: EXTRA INFO!
Koki, toto normálne neprežijem, všetky najdôležitejšie veci z konceptu budú!!!!!
neregistrovaný "Ta Pejza"
25. 2. 2009 20:00
Re: EXTRA INFO!
A jste si jistý??, já mám zase info, že ty světla budou jenom tak jak jsou vyfocený...... A taky by mě zajímalo, jestli se do série dostane ta dvoudílná záď..... ale na nějáké hodnocení počkám až do Ženevy....
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:02
Re: EXTRA INFO!
Ńo jak říkáš..ty světla budou na 100% tak, jak jsou vidět na těch fotkách..a myslím, že vzhledem k výrobním nákladům budou 5-tý dveře jednodílný..
neregistrovaný "Ta Pejza"
25. 2. 2009 20:05
Re: EXTRA INFO!
To tu asi někdo šíří kachnu ;-)
25. 2. 2009 20:05
Re: EXTRA INFO!
Najmä sú tie piate dvere o tretinu menšie ako na štúdii a pekne vysoko nad cestou...
Snáď sa to bude dať ospravdlniť aspoň pohonom 4x4...
25. 2. 2009 15:27
Chápu...
... že druhý pár veří je praktický (ne jako u Yeti 2), ale proč nezůstaly zadní kliky zapuštěné do sloupků jako u jedničky?..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
25. 2. 2009 15:37
Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
... tedy pokud to takhle opravdu dopadne. Tvar hlavních světlometů se z docela originální formy velmi příbližil RAVce. "Inovace" masky je opravdu tristní, nejen že zbytečně přibylo chromu, jejím "celoorámováním" (na studii pouze její horní část), ale znovu tu máme "úžasné" uspořádání lamel masky do pomyslného vějíře, evokující zašlou "slávu" a marnou snahu značky Daewoo (nebo jak se to psalo) zalíbit se všem a pokud možno vždy a všude. Další velkou ztrátou (za cenu menších úspor) jsou madla dveří. Přední kovové, zapuštěné, to byl "velký" detail, který dával pohledu z boku kus originality (nejen v koncernu), navíc pomáhal zadním madlům v jejich povedeném "maskování".
Auto tak vypadalo třídveřově a tím i sportovněji a stylověji. Nečekal jsem, že zůstanou všechny zajímavé detaily studie, takže např. náhradu odsazených střešních nosníků dokonale navazující na sloupek A, za běžné, bych toleroval spíš, než styl masky a vypuštění původních madel...
Prostě studie měla originální evropský styl Škody z přívlastkem anglického Land Roveru, aniž by ho musela vyloženě kopírovat. Teď je to spíš, s trochou nadsázky (hlavně zepředu), neuhlídaný "kříženec" s nádechem "orientu", který se snaží částešně vyvážit alespoň nápadité, kulaté "mlhovky" z původní studie...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - ryman
25. 2. 2009 15:58
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
naprostý souhlas.. akorát bych dodal, že je to prostě oproti původnímu konceptu fakt nepovedené..

pro osvěžení paměti a srovnání:
[odkaz]

:no: :-(
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:06
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
Pro osvěžení paměti a snad pro dovzdělání v oblasti techniky sdělím,že koncept a finální auto se od sebe vždy liší,někdy víc,někdy míň, ale to lidé zběhlí v technice ví.BTW:děkujeme za odkaz,to auto známe z několika světových výstav vč. Brna,navíc umíme hledat... :-!
26. 2. 2009 07:55
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
Tak se podívej na koncept a sériovku Kia Soul. Hledat umíš. Jistě, že se liší, ale charakter, typické detaily, vše je předěláno s citem a zachovává vše podstatné. Sériové Yeti mi připomíná doby, kdy se v MB vymlouvali na dodavatelské národní podniky, že jednotlivé díly jinak vyrobit nezvládají. Rád bych si nad firemními snímky oddychl, že to, co vidím teď, je pouze nepodařený výtvor Lehmanova Photoshopu.
25. 2. 2009 16:13
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
Jak muze rict predstavitel automobilky, ze "doslo k drobnym zmenam, ale charakter zustal zachovan". Pravda je ze nekolik drobnosti zustalo zachovano ale charakter auta se zcela zmenil. Po transmutaci Roomsteru, prozil genovou manipulaci take Yeti. A to nejenom vypustenim nejakych "drahych" detailu. Zmenily se lehce tvary, zmenily se ZASADNE PROPORCE, a zmenil se uplne segment. Toto je mutant konceptu. Z maleho funny miniSUV tu mame drsne konzervativni, NEfunny kompaktni SUV, coz se zpetne v dobe krize ukazuje jako ne zrovna stastna myslenka. Jelikoz se auto stalo urputne konzervativnim, mistni diskuteri budou nadseni. Ingenlath udelal dobre ze odesel. Rikat lidem stale dokola "ale ja jsem to myslel uplne jinak", musi byt stresujici.
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:08
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
A co tě na tom tak rajcuje? Už n€***š,že tě vzrušuje jedna věta někoho z automobilky,nebo co? >:D Asi... :no:
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2009 19:30
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
no tak podle me je koncept fakt humus...ale tohle je o dost lepsi
26. 2. 2009 08:06
Re: Skvělý styl studie se začíná opět vytrácet...
Mne tedy s klikami zklamat nemohli, já jsem v ty ze studie nedoufal. Ale ty zadní mohly být alespoň ve sloupku, jako u Roomstera. Ten sloupek je dostatečně široký, aby nemuseli dělit okno zadních dveří. Jen ten předek je opravdu humus. Je to poskládané páte přes deváté. Něco připomíná studii, ale už to nenavazuje na okolí. Něco je šikmé, něco rovné, sem plast, tu barva, tam chrom. Hrůza. No hlavně, aby se to prodávalo.
Avatar - JGucci
25. 2. 2009 15:56
Uz je to tady, uz je to tady!
Tak jsme se dockali ;-) Na fotce, kde je auto videt ze zadostrany mi to nejdriv pripadalo jako vyssi Golf IV Variant..Ale live to bude vypadat asi jako baby Land Rover... Komu se libi Land Rovery, tak se mu bude nejspis libit i Yeti...ma ve sve tride originalni design a to muze byt jeho vyhoda....Jen nechapu, proc neponechali zadni svetla podobne jako u studie, byly mnohem hezci.

Skoda jen, ze auto bude o dost vetsi nez studie, takze se cena bude podobat asi cene Tiguanu a to bude o dost vic, nez cena Soulu, ktereho Skoda uvadi jako konkurenta :'-( Pokud presahne cena verze 4x4 500 tis, tak bude Yeti na nasich silnicich asi tak zridka videt, jako snezny muz v Krkonosich! >:D
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2009 15:58
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
Kde Škoda uvádí Soul jako svého konkurenta? Prosím odkaz. :-!
Avatar - JGucci
25. 2. 2009 16:06
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
Psali to tady na Auto.cz v clanku o predstaveni Yetiho uz ted na autosalonu v Zeneve.
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 17:37
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
[odkaz]

Sedmy odstavec
25. 2. 2009 18:20
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
A kde to uvádí škoda? Idnes si může napsat cokoliv...
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 18:45
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
To se zeptej jich, kdo ze Skodovky jim to rekl.
25. 2. 2009 19:40
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
Spíš, kdo si to z iHeute vymyslel. ;-)
Avatar - Katikakus
26. 2. 2009 14:18
Re: Uz je to tady, uz je to tady!
To rikas ty. Proc bych mel verit tobe a ne iHeute? Mne se to zda celkem logicke.
Avatar - SpiderJ
25. 2. 2009 16:00
Sněžný muž zvedá sukně!
Neotřele umístěné mlhovky :yes: konečně originální záležitost!!!

Boční horní linka :no: i SUV může mít přirozenější "nekrabicovitý" tvar!! (viz Tigi, x3, CR-V)

Proporce zezadu :tak napůl: když už krabice tak už krabice >:D

Spodní část předního nárazníku :no: zklamání...tohle bude jistě místo, kde se časem bude faciliftovat ;-)

A pro změnu spodní část zadního nárazníku... Taky máte z toho auta neklamný pocit, že zvedá sukně a ukazuje koketně poloosu pro jistotu i s tlumičem? :-) To se dneska příliš nenosí i mezi SUV... :-(

Otázka: Světlost? .-)

Počkáme si, počkáme, co nám salón ukáže :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2009 16:12
Koncept
Pardon, sem ne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
25. 2. 2009 16:15
Déšť sníh a pláč...
ano je to k pláči :-(
viz:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2009 16:37
nechapu
nechapu co hrotite, vypada velice povedene a myslim ze je to dokonce jedina skodovka kterou bych si i koupil.. zalezi ovsem na cene, mam dost opravnenej pocit ze se priblizi na dostrel forestru a pak to pro me ztraci smysl..no ale kazdopadne studie byla studie, mela zaujmout a tam se s urcitou poutovosti pocita, pokud by ji ale skodovka vyrobila do detailu stejnou pak by zamirila do segmentu "kabelky pro holky" a nejpdodavanejsi barva by byla nachove ruzova... neco jako nissan micra... proste vemte rozum do hrsti a podivejte se jeste jednou...a pak sudte.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro2821"
25. 2. 2009 17:07
no toto
skoda by mohla spravit nejake vacsie mpv pre 7 ludi stacilo by keby ma toto 7 sedadiel berem hned len mne to pripada ako soul od skody alebo c3 picason do citroenu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
25. 2. 2009 17:24
příjemné překvapení
po uvedení Roomsteru, který vypadala jako koncept parádně a nakonec z toho vyšel paskvil, Yetti vypadá dobře i jako hotové auto :yes: ... snad už nebudou žádné zásadní změny

PS: ty přední mlhovky mi torchu připoměli tohle auto [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Horways"
25. 2. 2009 17:39
Re: příjemné překvapení
Zajímavé auto. ;-)
25. 2. 2009 18:18
Re: příjemné překvapení
V té bílé s tou modrou boční linkou vypadá fantasticky :yes:
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2009 19:34
Re: příjemné překvapení
>:D :yes:
25. 2. 2009 18:25
Re: příjemné překvapení
Urcite to nevypada tak spatne. Design je zajimavy a netrpi prislinou kulatosti dnesnich malych SUV. Pravda je, ze z prvnihi konceptu toho moc nezbylo, ale uznat se musi, ze pri paskvilovani Seata, novych modelu skoda je toto prijemnym prekvapeni. A ze ma shodne prvky s Roomstrem? V dnesni ekonomice delat kadzou modelovou radu velmi odlsinou se nevyplati. Zaverem bych to shodnotil, po divne fabii, nove korejske otkavce, a neproporcnim sueprbu me toto velice prekvapilo.
25. 2. 2009 18:40
Re: příjemné překvapení
Já právě žádné shodné prvky s Roomsterem nenacházím a to jsem je očekával... Kde nic tu nic.
25. 2. 2009 18:30
Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
Také nemastné - neslané.

Ak to porovnám so Soulom tak z pohľadu dizajnu je Kia oproti Yeti pastva na oči.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pelikoš
25. 2. 2009 18:41
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
asi bude lepší počkat na nissan qazana nebo cube
25. 2. 2009 18:43
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
máš pravdu v tom že je to otázka vkusu ale Kia Soul na Yeti dizajnově nemá
Avatar - ZoomZoom
25. 2. 2009 18:51
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
Optám se, ty si viděl vedle sebe stát jetiho a Soul? >:D
25. 2. 2009 18:58
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
neviděl, ale kdo viděl že? reaguju na jeho příspěvek který taky hodnotí dizajn takže nemám nárok na srovnání těchto dvou vozů?
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2009 19:36
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
no tak Soul je podle me fakt HNUS. vsichni rikaji jak je nadhernej ale mne se proste nelibi
Avatar - Katikakus
25. 2. 2009 22:59
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
Jesteze tvuj nazor neni rozhodujici. >:-[]
26. 2. 2009 13:29
Re: Je to vec vkusu, ale mne sa to nepáči.
Na fotkách mi Soul připadal jako opravdu odporné auto. Nejdřív jsem ho viděl zafačovaného na testech a potom odhaleného a připadal mi úplně stejný. Ale pak jsem se byl podívat v Čestlicích před prodejnou (mají jich tam vystavených šest vedle sebe v různých výbavách, dva mají dokonce 18palcová kola!) a úplně jsem změnil názor. To auto je opravdu krásné! Ale otázkou je, jak dlouho. Obávám se, že ten design se rychle okouká...
25. 2. 2009 18:39
Ve stopach Chrysleru ?
Nezbyva, nez pockat, az Skodovka pozada o statni podporu, nebot segment SUV zaznamenal a jeste zaznamena ohromny propad prodeju. Skodovka je v uvazovani 5 let pozadu, spis nez SUV to chce hodne usporne male motory.
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2009 22:56
Re: Opozdene dite
No presne - to auto se zdrzelo o 2 roky dele ve vyvojove kancelari a proto strili mimo aktualni trendy. Puvodne bylo cileno jako mini SUV - maly crossover.

Jenomze prave v te dobe v celedm svete zurila konjunktura a ze vseho nejlepe Skoda prodavala predrazene Oktavie. Tak si rekli, nebudeme delat male auto, na kterem nebude poradnej vejvar a udelame rovnou velkyho bastarda. Tak konstrukteri - vsechno zpet, predelat. Model se zdrzel o 2 roky a prisel s krizkem po funuse.

Ted i v budoucnu by se zoufale hodilo auto, tak jak bylo puvodne zamysleno. Skoro se to stava u Skody zvykem - posunout seriovku do jineho segmentu nez byl koncept. Bohuzel vzdy ke skode modelu. Poprve se to stalo Roomsteru. To uz snad ani nemuze byt nahoda.
26. 2. 2009 09:04
Re: Opozdene dite
Je to strategie Škody. S každým modelem se chtějí dostat na pomezí tříd. Pak z toho vylezou ty disproporce. / Octavia, Superb, a možná trochu nová Fabia /.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 18:44
ZKLAMÁNÍ V PODNĚLÍ
Na Škodárnu to vypadá docela dobře. Jasný, že to není auťák do terénu. (NE) Těšte se na pondělí. Uvidíte, co kluci ze Škoďárny udělali s interiérem. To zas bude v alejích nablito.
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 18:50
Re: NOSTREDAMUS
Okrem toho, že veštíš a vieš, kedy kto sklame a opýtam, ktoré SUV je do terénu.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 18:55
Re: Re:Re: ZKLAMÁNÍ V PODNĚLÍ
Danielku nevěštím. Vím. Škoďáci Yetiho oproti konceptu hódně změnili (o třídu).
Do terénu s SUV a se ctí z něj? Z evropskejch máš Freelander. Lepší jsou v terénu jen amíci a Forester.
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 18:59
Re: NOSTREDAMUS
Hlavným poslaním SUV nie je byť dobrým v teréne. FREELANDER je výnimka kvôli histórii a keď už ešte niekto okrem neho, tak GRAND VIARA. Inak marianek, že ako jediný za posledné dva týždne na mňa reaguješ spolu s Marečkom ako na Daniela, len svedčí, že máš dva nicky, ty úbožiak. A svedčí o tom aj tá láske k FORESTERU. :-)

P.S.: USA má, až má, lepšie SUV v teréne len preto, že tam sa všetky teréňňaky zaraďujú medzi SUV.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:08
Re: NOSTREDAMUS
Danielku, na tebe se ani jinak reagovat nedá. Od doby tvýho (snad) prvního nicku DanielDesign jseš a vždycky budeš jen DANIELEK.
Jinak joudo docela si vystačím s jedním nickem Danielku, LOOKu, 507, 507--, asdjhajwew, a tak podobně.
A láska k Foresteru? Kdo by ho po svezení neměl rád?
P.S. Téš se na ponděli. Budeš mít hromadu práce uklízet aleje po tom, co představěj interier.
P.P.S. Amíci jsou v terénu lepší z jinýho důvodu. Až budeš vědět z jakýho dej vědět.
25. 2. 2009 20:05
Re: NOSTREDAMUS
Muhehe. Mám rád stránky o borcovi 507.
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 20:49
Re: NOSTREDAMUS
Vidím, že si tu rozbore rozoberal moje menenie nickov na polku príspevku, čo len hovorí o tvojom ťažkom hľadaní argumentov. :-) :yes:
Avatar - pumpkin
25. 2. 2009 21:23
Re: NOSTREDAMUS
Freelander má čo s históriou prosím ťa?? Možno tak Defender.

Inak už dlhšiu dobu sledujem tvoje príspevky a ocenil by som keby si vynechal urážky. Ak to bez nich nejde, nájdi si iný server, ďakujem. ;-)
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 22:14
Re: NOSTREDAMUS
Zle si to pochopil. LAND ROVER je legendárny svojou priechodnosťou v teréne a doteraz nedopustil, aby nejaký model nebol v teréne špičkou triedy.

P.S.: A LAND ROVER RANGE ROVER a DISCOVERY 3 nemá históriu??
Avatar - white label
25. 2. 2009 21:51
Re: NOSTREDAMUS
Docela zajímavý překlep ("GRAND VIARA"), tak mě hned napadlo, že by u Suzuki mohli udělat nějaký model na vzduchu s regulací světlé výšky, takovou GRAND VIAGRU! 8-s

Jinak GRAND VITARA je na poměry SUV v terénu opravdu schopná, bohužel na asfaltu je to přesně naopak. Vzhledem k tomu kde se s SUV jezdí obvykle naprosto převážně, mi z toho rozhodně moc dobré auto nevychází. Mám sice poměrně krátkou, ale dost hroznou zkušenost s poslední verzí. Hluk, spotřeba, řazení i na poměry třídy docela noční můra.
Avatar - woody-alien
25. 2. 2009 21:57
Re: NOSTREDAMUS
Moje zkušenost je zcela opačná, s jakým motorem jsi jel ?
Avatar - white label
25. 2. 2009 22:29
Re: NOSTREDAMUS
Byla to jen krátká 1.6, koupila si ji ségra, úplně novou, v servisu jí tvrdili, že vše je v normě a o nějaké reklamaci čehokoliv nechtěli ani slyšet. Např. se nemohla dostat pod 15 litrů (na dálnici při rychlosti kolem 130)!, v servisu řekli, že až tam bude mít najeto 20-30000, tak se to samo zlepší!
Mimochodem jsem k vůli hluku a řazení zkoušel i dlouhou předváděčku v naftě a kromě lepší spotřeby to o moc lepší nebylo. Naštěstí se to podařilo s velkým štěstím rychle a docela slušně prodat, ale i nová majitelka si hrozně stěžuje na neuvěřitelnou spotřebu a i na ni záruční servis kašle.
Avatar - woody-alien
25. 2. 2009 23:38
Re: NOSTREDAMUS
Docela zvláštní...Znám dva majitele a sou spokojený, ale je fakt že s tou krátkou jsem nejel. Ta spotřeba je šílená...Já mám zkušenost s tou naftovou pětidveřovou. Na dálce spotřeba 7 až 7.5 podle stylu jízdy, v kombinaci i do osmi litrů. Řazení je přesný, jen jde trochu ztuha, hlučnost do stočtyřiceti celkem ujde, ono je to asi daný zpřevodováním a absencí šestky. Jízdní vlastnosti na silnici mě docela mile překvapily a mimo ní a na sněhu je lepší než Forester. Za tím si stojím...
Avatar - white label
26. 2. 2009 00:01
Re: NOSTREDAMUS
Jo, řazení, jde ztuha a u Dieselu i nepříjemné vibrace na volnoběh. Ta hlučnost byla nejen motor a vzduch, ale hlavně mechanická od diferenciálu, ale podle servisu vše normální, jen málo zajeté... Už vidím, jak se z toho po dakších 15 tisíci stane úplně jiné auto s poloviční spotřebou. Ale ségra měla už i jeté starší generace Vitary, teď mají jako druhé auto Jimny a s těma tak velké problémy nejsou a nebyly, u těch starších Vitar spíš nějaká koroze apod.
Ale co jsem četl srovnávačky u nás i venku, tak z testované skupiny, byla vždy mezi nejlepšími v terénu a nejhoršími na asfaltu. Prostě cesta-CRV, terén-GV...
Avatar - woody-alien
26. 2. 2009 00:15
Re: NOSTREDAMUS
Souhlas. Každej musí vědět na co si to který auto kupuje. Tady nejde o barvotiskový obrázky Vitary vyfocený někde na skále. Spíš třeba já často jezdím tam, kde teoreticky silnice je, ale prakticky by tam CRV mělo asi problém. Takže chceš-li SUV a denním chlebem ti je trasa Praha-Mnichov, tak si určitě Grand Vitaru nekoupíš...Na trasu Praha-Brno taky ne, tam si koupíš obrněnej transportér. >:D Ale na Okresky na Severu s dírama jak po zlodějích určitě dobrý auto.
25. 2. 2009 22:06
Re: NOSTREDAMUS
Měl jsem to půjčený na Kanárech a na místní podmínky celkem slušný auto. Je to sice taková hrkačka, ale na to postrkování mě to nepřijde špatný.
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 22:16
Re: NOSTREDAMUS
Nuž, dobrá priechodnosť SUV v teréna sa vždy odrazí na ceste a pritom tam je SUV hlavne určené. Na strane druhej- je tu dosť SUV, ktoré sú v teréne zúfalé a niekto nechce vyložene ťažký OFF-ROAD. Takže aj takéto modely majú svoj zmysel.

P.S.: Nuž GRAND VITARA, nemá s ním skúsenosť, ale poznám ho ako celkom dobré auto. Nie extra, lae dobré. V akých iných SUV si jazdil resp. OFF-ROAD-och?
Avatar - white label
25. 2. 2009 22:55
Re: NOSTREDAMUS
Z SUV Vitaře relativně "nejblíž" to mohl být X-TRAIL (zkoušel jsem i crossover QASHQAI), RAVka, nebo CRV, Tiguan - vše na asfaltu lepší, do terénu nemám důvod jezdit.
Jinak z SUV všechny německé prémiovky (Q5,Q7,X5,ML,Touareg).
Z offroadů jen Géčko, Discovery a Grand Cherokee (je to čistý OFFROAD?).
Samozřejmě jen krátká zkušenost z předváděček, nebo z aut známých, nebo rodiny.
Asi před dvěma a půl roku jsem o SUV vážně uvažoval, ale po vyzkoušení všeho možného, jsem zkončil u crossoveru a rozhodně toho dnes nelituju, spíš naopak...
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:15
Re: NOSTREDAMUS
Jasný :yes:
Avatar - woody-alien
25. 2. 2009 21:34
Re: NOSTREDAMUS
A taky Grand Vitara aby bylo jasno... :-)
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 22:49
Re: NOSTREDAMUS
Jójó. ;-)
25. 2. 2009 20:07
Re: NOSTREDAMUS
Kto to bol NOSTREDAMUS???
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 20:47
Re: NOSTREDAMUS
Zas začínaš? Ale toto odo už fakt nechci. Ak si myslíš, že som na toľko hlúpy, hovorí to o tvojej tuposti.
26. 2. 2009 07:34
Re: NOSTREDAMUS
Ja si to nemyslím, ja to viem určite, že si natoľko hlúpy.

Nostredamus nebol nikto. Nostradamus bol niekto.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 22:52
Re: NOSTREDAMUS
Borec, kterej předpověděl GRAND VIARU? >:D
Avatar - white label
25. 2. 2009 23:00
Re: NOSTREDAMUS
Vznikl zkřížením produktů Suzuki GRAND VITARA a Panasonic VIERA... Panazuki VIARA :-!
26. 2. 2009 07:08
Re: NOSTREDAMUS
Ty nevíš ??? NOSTREDAMUS KOMANSKÝ >:D
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 18:59
Re: NOSTREDAMUS
ten interiér asi nebude na poblití..škodovka nedělá nic, co by bylo natolik kontroverzní,aby se z toho blilo, nebo bylo milováno.no be to tak,že přístroje budou jako v Superbu, steně tak středovej panel a nejspíš i výdechy klimy..minimálně ty na krajích palubky..
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:14
Re: NOSTREDAMUS
Uvidíš v pondělí jak tady bude nablito. Kvůli kontroverznosti (kontroverzitě ?) se z interiérů Škodovek nebo VW neblije.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:18
Re: NOSTREDAMUS
nj..tak tady spousta lidí blije z ledasčeho..:)
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 19:20
Re: NOSTREDAMUS
:yes:
25. 2. 2009 19:56
Re: NOSTREDAMUS
Vnitřek odhaduji na variaci Tiguana / Golfa Plus, což není zrovna vrchol krásy, ale věřím, že to ve škodovce překreslí dobře. Když porovnám palubku Golfa a Octavie, která je si hodně příbuzná, tak v Octavii vypadá lépe. Stejně hodnotím i Passat / Superb.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:00
Re: NOSTREDAMUS
asi tak nějak...v dnešní době je skoro každý auto variace jinýho auta..holt se každá automobilka řídí helsem "levněji to nejde"...ale bude to mít asi nejvíc z octávky a superba, vzhledem k tomu, že to s ním sjíždí na lince..
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 18:52
ujde..
Myslím,že se takový tvary dali předpkládat..tak jako v případě roomsteru, kde se ty proporce oproti studii změnily snad ještě markantněji, než v tomhle případě..neurazí nenadchne..ale když už dávaj ty zadní kliky na sloupcích do roomstera,tak nechápu,že je nezanechali i u yetiho..sem zvědaf na motory..co jsem už zaslech o přeplňoavným 1.2 (přes 100k) tak to by mohl bejt zajímavej motor..a cena 380000, která byla plánovaná.no posuďte sami..ale vzhledem k současnýmu zlevňování všech aut, by mola jít níž..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:13
Re: ujde..
Když to nechápeš,pak napiš sem a oni ti to vysvětlí,pokud se trochu vyznáš v technice,technologiích a ekomomice.
[odkaz]
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:16
Re: ujde..
jo?a kdo mi to vysvětlí?
neregistrovaný "exctenar"
25. 2. 2009 19:20
Re: ujde..
Např. "ty" tvary daly...že?Nauč se nejprve pravopis a pak řeš design a techniku.Začni tím jednodušším.Tobě nestačí kontakt na firmu? No vidiš, i to je problém... :no:
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:23
Re: ujde..
ooh děkuju za opravu..ale myslím, že tahle diskuze tu není proto, aby někdo druhej zkoumal pravopis;)to že zděluje dost zvláštní argumenty je věc druhá..
25. 2. 2009 19:32
Re: ujde..
S tou češtinou bych začal u sebe, protože jen v tomto příspěvku vidim 3 chyby, ale je pravda, že z tý dnešní mládeže lezou věci podivný.
Avatar - chlapecx
25. 2. 2009 22:19
Re: ujde..
ten ale má renault ne? Jako ale škodovka o novým 1.2 motoru už mluví pěkně dlouho tak kdy se ho konečně dočkáme???
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 22:23
Re: ujde..
no snad dočkáme v Ženevě v Yetim;)asi jo,kamoš ho do něj montoval..;)
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 19:16
Yeti vs. Soul
Ať chceme,nebo ne,paralela srovnání těchto dvou modelů se stále nabízí a dokola omílá.Přesné rozměry se teprve dozvíme,podle zveřejněných fotografií se zdá,že Yeti bude o něco delší,což se projeví hlavně v zavazadlovém prostoru,kde Soul prostorem nepřekypuje.Na druhou stranu na stěhovací vůz nebude kandidovat ani jeden.Vnější design ponechme stranou,Kia je více odvážná,Škoda vykročila konzervativnější nohou,záleží na potenciálním kupci.Nechci se mýlit,ale Yeti vypadá užší,tahle současná disproporce škodovek je handicapující,naopak u Soulu vytváří šíře svěží a prostorný interiér.
Hodnocení interiéru jako takového nechme na později,doufám,že Yeti výrazněji neklopýtne.Srovnání motorové palety bude záviset na tom,co koncern Škodě dovolí a přestože Soul disponuje pouze dvěma agregáty,bude boj velmi ostrý a opět se trochu obávám,aby do Yetiho zamířily ty správné agregáty.Představa 1.4 TSI a 1.6 TDI CR by mě zahřála u pumpy,ovšem jsem v tomto směru docela skeptický.
Co nám zbývá?To nejdůležitější na závěr a tím je cena a základní výbava.A tady se bojím nejhoršího a pevně doufám,že budu vyveden z omylu a Škoda nasadí konkurenceschopné ceny,hlavně za verzi 4x4.Ta by totiž mohla být hlavní zbraní v konkurenčním boji.Takové ESP ve standardu snad bude samozřejmostí,stejně jako čtyři kotouče a muzika.
Vzhledem k faktu,že jízdní vlastnosti a kvalita zpracování budou obdobné,tak vše ve svých rukou třímá Škoda.Doufejme,že to nezazdí a že v brzké budoucnosti budeme potkávat dost eurodrzků sedlajících Yetiho coby nejpovedenější současný model mladoboleslavské provenience.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:20
Re: Yeti vs. Soul
no tak ta 1.6CR 77kw tě zahřeje u tý pumpy..
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 19:26
Re: Yeti vs. Soul
Jestli máš pravdu,tak tohle by mohla být adekvátní motorizace proti 1.6 CRDi,bojím se ovšem ceny,jakožto koncernové novinky.Ta 1.4 TSI asi taky nebude problém,ale kruté bude,pokud nasadí základ za 299.900 s 1.2 HTP.50 koníků je sice slušné stádečko,ovšem musí se jednat o ty čtyřnohé. :-)
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:30
Re: Yeti vs. Soul
noo:)snad tam htp cpát nebudou..:)myslím, že určo né, vzhledem k tomu, že to má zcela jinej podvozek od Fabie a těhlech menčích..ale budou tam dávat 1.2TSI..což jak už tu někdo psal, že by měli raději snižovat objemy, tak tak dělají..ale 0.9 jako u Rencka to ještě není >:D
25. 2. 2009 20:06
Re: Yeti vs. Soul
Možné je dneska všechno, ale 1200ccm do SUV je masakr. I přes dostatečný výkon si opravdu neumim představit, že stoupám někam do alp a vepředu cvrká takový drobeček. Yeti nebude žádné pírko, takto malý motor mi přijde nevhodný.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 22:26
Re: Yeti vs. Soul
Hele to nebude pírko..ale když je možný dát 1.4 do 4.8 metrů dlouhý "limuzíny", tak proč né nakopnutou 1.2..papírově to hodí nízkou spotřebu,vysokej výkon a o to jde:)
Avatar - chlapecx
25. 2. 2009 22:24
Re: Yeti vs. Soul
fakt juž ho konečně maj udělanej? no zmenšování objemu zatim ne, i když v HTP na to škodovka v roce 2002 byla docela expert:-)
Ale to 1.2 je jen reakce na renaulta, kterej tendle motor už má asi 2 roky... takže třeba se taky dočkáme 0.9... jenže pořád jaksi mi u škodováckejch motorů chyběj ty kW a nízá spotřeba, nakonec i ta toyota umí ten tříválec udělat výkonnější a přitom úspornějši
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 22:30
Re: Yeti vs. Soul
tak neberu to jako reakci na Renaulta..to je všeobenej trend..a už to tak vypadá,že do 15 let ani třeba spalovací motory už nebou tak obsazovány,jako dneska..a co se těch kilovat týče,tak myslím,že to taky tak strašný není;)i když s tou Toyotou máš pravdu..ale i 1.4 od Hyundai/Kia má skvělý parametry..a ani není dopovaná
Avatar - chlapecx
25. 2. 2009 22:21
Re: Yeti vs. Soul
hm, ale ono to HTP těch koníků má 60/70 že???
25. 2. 2009 19:45
Re: Yeti vs. Soul
myslim, ze budes (s temi motory) vice nez mile prekvapen;) nabidka bude velmi pestra
25. 2. 2009 19:50
Re: Yeti vs. Soul
Tak je to cca 20 minut, co jsem si do Soulu poprvé sednul. Docela se kolem něho v Tescu motalo dost lidí. Oproti Yetimu mi příjde ten interiér trochu stísněnější a menší. Jinak Na 1.6TDI Cr zapomeňte. Naftový základ bude 2.0TDI CR 81kW. ;-)
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 19:57
Re: Yeti vs. Soul
tak nevim, jestli jsi seděl v Yetim, že můžeš posuzovat vnitřek..spíš mě zajímá, kdes slyšel, že bude základ 2.0TDI?
25. 2. 2009 20:01
Re: Yeti vs. Soul
Počkej si do pondělka. Uvidíš. ;-)
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 20:01
Re: Yeti vs. Soul
Myslím,že Yeti bude užší (Soul má o 10 cm víc než Room).Pokud bude 2.0 CR naftový základ,čemuž moc nevěřím,tak se ještě více bojím startovací ceny.Základ s pohonem všech by se pohyboval kolem půl milionu a výše,což není málo. ;-\
25. 2. 2009 20:05
Re: Yeti vs. Soul
Jenže Yeti není postaven na základu Fabie/Roomu. ;-)
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 20:14
Re: Yeti vs. Soul
To vím,ovšem dle foto nijak široký nevypadá a Soul přesáhne pouze lehce do délky (a to opravdu nebude nijak výrazné),tak se necháme překvapit.Pokud nalezneme tebou zmiňované motorizace,tak podotýkám,že pravděpodobně mile.
25. 2. 2009 20:09
Re: Yeti vs. Soul
Osobně si také nemyslím, že 1.6TDI přijde teď do Yetiho. Prvně ho pompézně uveden Audi nebo VW a pak teprv přijde řada na ostatní.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 20:25
Re: Yeti vs. Soul
proč myslíš..dyť nedávnu tu na auto.cz psali, že se v Žebevě představí Octavia Greenline s tímhle motorem..a vzhledem k tomu, že ta auta mají hodně společného, taky by byli sami protisobě, aby ho tam neprosadili
25. 2. 2009 20:42
Re: Yeti vs. Soul
Papír snese všechno ;-) Kéž by to tak bylo... jen mám pořád ten pocit, že se objeví Golf Bluemotion 1.6TDI a tim to zhruba skončí ;-)
25. 2. 2009 21:02
Re: Yeti vs. Soul
1.6TDI CR budou už letos i v "normálích" ne-GreenLine verzích OII. Dokonce i s 4x4. ;-)
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 21:07
Re: Yeti vs. Soul
jo tomu věřím..to jestli ve "čtyřkole" je věc jiná..ten Greenline je stejnak jen víceméně image za který si připlatíš, než nějaký extra úsporný a šetrný auto..
25. 2. 2009 21:20
Re: Yeti vs. Soul
No tak připlatíš možná u nás (pokud se nepletu, tak ten příplatek oproti stejně vybavenému autu je kolem 10 tisíc), ale v zemích, kde se platí daň podle emisí to dost často nakonec vychází o dost levněji.
neregistrovaný "Dexter.."
25. 2. 2009 21:49
Re: Yeti vs. Soul
no to je taky fakt..tím pádem nám se začne vyplácet pojistka podle objemu, pže přes 100 koní maj už i 1.2ky:)jen 10000,to sem myslel tak krapet víc..:)ale tak dohromady není za co připlácet..:)
25. 2. 2009 19:25
Čo všetci plačete?
Nerozumiem tomu povyku. Na prvý pohľad je to Yeti, vychádzajúci zo štúdie. Že má iné proporcie? A čo iné sa dalo čakať, keď to bolo treba vyskladať z už jestvujúcej techniky s čo najmenšími nákladmi a čo najrýchlejšie? Má to vzadu iné svetlá? Škoda snáď nepôjde do risku s nejakou odvážnejšou hranou, to by se chceli asi veľa. Možno by tento model mohol mať športovejší look, nie ten výraz usadenejšieho terénniaka. Ale je to voľba výrobcu, uvidíme, čo povie trh eformovaný krízou (s tým v čase vzniku sériovej podoby sotva mohli počítať). Každopádne Yeti má zo štúdie viac ako sa dalo čakať,a zároveň ho možno pokladať za najkrajšiu súčasnú Škodu. Počkáme ešte na interiér, motorizácie a ceny. Kompletný obraz možno hodnotiť komplexnejšie ako pár prvých fotiek zo skúšok.
Rozbalit vlákno
18
25. 2. 2009 19:49
Re: Čo všetci plačete?
Vysvětli mě jednu věc... jak si přišel na to, že pláču? Nepláču!
25. 2. 2009 20:08
Re: Čo všetci plačete?
Pláčeš, bo se ti to moc líbí a nechceš to přiznat bo by GTI měl radost. :-)
25. 2. 2009 20:11
Re: Čo všetci plačete?
No ty musíš byť vždy výnimka... :-! >:-[]
Už si poriešil tie palubky v Seatoch? >:D
25. 2. 2009 20:14
Re: Čo všetci plačete?
Svoje auto už mam opravený, takže Seat je pro mě historie. Já mám radši jedlý palubky. >:D
25. 2. 2009 20:25
Re: Čo všetci plačete?
No a ja že ktovieaký si odborník... ;-\
Sklamal si ma.
25. 2. 2009 20:28
Re: Čo všetci plačete?
Pojď se bavit o autech a ne španělskym šlehači ;-\
25. 2. 2009 23:09
Re: Čo všetci plačete?
FR nebolo auto?
No aby si nemusel hľadať room Seatu:
León a Altea majú veľmi podobné palubky. Ale zatiaľ čo v Leóne sú solídne materiály, čiastočne má aj mäkčený povrch, Altea má palubku vyrobenú snáď z laminátu. Na poklop duní, a nie som si istý, či nerobí aj ozvenu keď v interiéri zakričíš. Tieto rozdiely proste podľa fotiek nespoznáš. Na pohľad vyzerajú takmer rovnako, ale je medzi nimi priepastná rozdiel. Podobný šmejd je aj v Tolede.
25. 2. 2009 23:16
Re: Čo všetci plačete?
A proto by si mě hnal k Seatu? >:D Možná do tý Altea zapoměli nastříkat tu motážní pěnu, když je palubka tak dlouhá.
26. 2. 2009 07:44
Re: Čo všetci plačete?
No však potrebuješ trochu pretiahnuť kostru, snobe... >:D A občas mrknúť, v čom jazdí plebs Ti tiež neuškodí. ;-) Aspoň budeš "bližšie k masám"... :-)
Avatar - white label
25. 2. 2009 20:28
Re: Čo všetci plačete?
Navtechu, poslal jsem ti k včerejší diskusi o hlídání tlaku v pneu, poslední reakci a myslím, že "záhada hlavolamu" by tím mohla být konečně dořešena, i když do teď nevím, co je to přesně za auto...
Tak na to mrkni...
neregistrovaný "AG"
25. 2. 2009 20:16
Re: Čo všetci plačete?
Chlapi nepláčou,to jen na řasách jim roztává sníh.... :-)
Avatar - woody-alien
25. 2. 2009 21:51
Re: Čo všetci plačete?
Já teda nepláču...Koncept pravda spíš připomínal zábavné autíčko i do terénu, něco ve stylu Suzuki Jimny (nebo ještě lépe Jimny cabrio), ale předpokládat sériovou výrobu konzervativního výrobce v tomto duchu mohl jenom naivka. Takže došlo k "obroušení hran" a celkovýmu "ztěžknutí" vzhledu, aby si to auto koupil i někdo jinej než potřeštěnej teenager, kterej na něj stejně nemá peníze.

Nicméně to, co aspoň částečně vidím na fotkám se mi celkem líbí a navnadilo mě to na pondělí. Doufám, že nepřijde krutý vystřízlivění. Interiéry Škoda umí, to bych se nebál, ale nepoměr mezi šířkou a výškou auta se bohužel v poslední době stal trademarkem značky.

Cena je ovšem ve hvězdách...Zatím opatrné :yes:
25. 2. 2009 23:26
Re: Čo všetci plačete?
Najmä s tým interiérom by som bol opatrný, po odskúšaní Fabie alebo Roomstera sa neodvážim tvrdiť, že Škoda interiéry vie. Aj keď v Octávke a Superbe sú celkom vpohode. Šírka auta tiež nebude markantná, ale vidím to na lepšiu hodnotu ako u Fábky.
Yeti mi pripadá, napriek istému zachovaniu štýlu skôr ako novodobá Lada Niva - väčší dôraz na praktické využitie a široký záber ako na štýl. Je to možno škoda, značke by výraznejší
Avatar - woody-alien
25. 2. 2009 23:50
Re: Čo všetci plačete?
No jo, já interiér hodnotím podle Oktávky, ve Fabii jsem nikdy neseděl. Tam bych se obával, že zaberu i místo spolujezdce....Ta Niva mě taky trochu napadla, kdyby se v uplynulých dvaceti letech soudruzi ve Svazu trochu snažili, nejspíš by takhle mohla vypadat..Však ve svý době (Návštěvníci) to byla štramanda. :-)
Avatar - white label
26. 2. 2009 00:11
Re: Čo všetci plačete?
Štramanda to byla, ale pohled na ní byl mnohem příjemnější, než "žigulíkovské" svezení s ní. A obojí platí v podstatě skoro až do dneška... 8-s
Avatar - woody-alien
26. 2. 2009 00:18
Re: Čo všetci plačete?
Tak jízda to není zrovna lahodná, ale já jsem jezdil i gazíkem, tak mě hned tak něco nerozhodí... :-)
Avatar - white label
26. 2. 2009 00:30
Re: Čo všetci plačete?
Tak to už potom s tou GV musíš být nadšený všude... ;-)
Ve srovnání s Nivou i gazíkem, vítězí jasně rozdílem několika tříd i generací (automobilových i "lidských") :yes:
Ale na takovou "srovnávačku" jsem zatím nikde nenarazil... :-!
26. 2. 2009 07:32
Re: Čo všetci plačete?
Lahodná alebo nie, rozhodne splnila účel a v teréne bola často platná viac ako kdejaká Frontera...
25. 2. 2009 21:20
V ZAYETÍ
Pánové klid, vydržme do pondělí, pak ho tu roztrháme na cucky. V hlavě mám dobrejch stopadesát vět. Těším se, až je napíši. Zatím ceňme to, že skrzevá diskuzní příspěvky Premdy víme, jak na Yetiho nazírá zlátá... pubertální mládež. My ostatní, co na rozdíl od Přemka a dalších zdejších diskuzních kapitánů automobilového průmyslu rozeznáme Logana od krtka v kalhotkách na první pohled, si to všechno v pondělí napíšeme.

P.S. Už trénuju palce. Kterým směrem poletí však v rámci korektnosti v očekávání oficální premiéry zatím neprozradím.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "PREMDA"
25. 2. 2009 22:44
Re: V ZAYETÍ
Copak JOUDO, máma ti odmítla dát důchod? Já se na těch 150 vět těším. Bude se čemu smát. >:-[] Kéž by takovejch technickech analfabetů jako ty bylo víc.
25. 2. 2009 23:02
Re: V ZAYETÍ
Co dělá severní točna? Dneska netestuješ, Přemku? >:D
neregistrovaný "PREMDA"
26. 2. 2009 00:04
Re: V ZAYETÍ
K Joulupukki zas za 2 tejdny. Teď mě poslali sem 10.142.102.43
Avatar - igor77
25. 2. 2009 22:48
Re: V ZAYETÍ
citat z mladych let: "ye ty zima ?!" - "ye, ty pioo" :-)
Avatar - white label
25. 2. 2009 23:16
Re: V ZAYETÍ
...střelím yetý, uyetý Yeti zn.: syetý YETTI 8-s
25. 2. 2009 21:38
V ZAYETÍ
Úplná pravda, kam to směřujou?
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2009 00:07
Tipy na změnu...
Změnit design (pokud možno ve stylu Fabia 1, Superb 2 (2001 - 2008), Octavia 2 (1996 - 2004)), vybavit lépe základní modely a snížit ceny příplatkových výbav a své bývalé=stálé zákazníky má ŠKODA zpět. Je to jednoduché nee? :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Well-being
26. 2. 2009 05:00
Re: Tipy na změnu...
Bereme Tě.
Škoda Auto MB, CZ :-)
26. 2. 2009 09:14
Re: Tipy na změnu...
Máš tie modely nejak pomotané, nie? ;-)
26. 2. 2009 23:39
Re: Tipy na změnu...
Ano? :-! :-) pouč mě.... ;-)
27. 2. 2009 08:32
Re: Tipy na změnu...
Superb 2 od 2001 a Octavia 2 od 1996 ? Alebo ako si to myslel?
26. 2. 2009 06:38
OT: Golf VII. very well
[odkaz]

[odkaz]

Jedna se jen o spekulaci, ale vyvoj uz musi byt pretty far, takze je zrejmy i unik informaci primo z fabriky a zatim to nevypada zle (zadni naraznik snad bude trochu jiny).
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Perun
26. 2. 2009 09:19
Re: OT: Golf VII. very well
:yes:
Akční série VW Mégan-Lancer... no počkejme ještě pár let, já tyhle skicy "made by wish" od Lehmannů a podobných moc neberu ;-)
26. 2. 2009 10:15
Re: OT: Golf VII. very well
Lehmann je looser, ale autoexpress se vetsinou dokaze trefit. Libi se mi rozvijeni tvaru povedeneho Scirocca. ;-)
26. 2. 2009 10:45
Re: OT: Golf VII. very well
Made by Mégane. Bravwo!!! >:D
Avatar - white label
26. 2. 2009 10:51
Re: OT: Golf VII. very well
Pravděpodobnost max. tak 15 procent...
Avatar - salamoon
26. 2. 2009 14:08
Re: OT: Golf VII. very well
jedine,co sa mi paci je predna cast.
zvysok je posliepanie sucestneho stredu(kabina atd) a zadna cast ani neviem co to je :no:
26. 2. 2009 15:40
Re: OT: Golf VII. very well
Bez strachu, takto to určite vyzerať nebude.
26. 2. 2009 11:44
boční linie alá UAZ
Boční linie oken mi připomíná UAZ. Podle mýho to bude propadák. Škodovky je mi líto :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555MY1998"
26. 2. 2009 11:55
Je to iste SKODA?
Nedoslo k omylu a nenafotili nejaku sovietsku studiu, testovanu pri Moskve? >:D
V tomto vas, susedia, lutujem. Stale plati pravidlo, ze Skoda musi byt horsia, ako nemecke derivaty a vzdy sa vam podari ich zacat uspasne predavat a nasledne na to vas donutia k este vacsiemu sialenstvu. No snad si ho nepomylim s Roomstrom na cestach a nebude v tej peknej modrej.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
26. 2. 2009 14:07
Pre mna po SuperB druha najkrajsia skodovka.
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
26. 2. 2009 15:23
Ty jo
Teda, tak tímhle mě škodováci mile překvapili! Kluci jedni ušatí, netušil jsem ani z daleka že to bude takhle slušivý vůz :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2009 17:53
Tak si jetíka shrňme....
čekáte, že to bude propadák? Nečekejte - nečekejte však, že by vyvrtal díru do světa - možná v našich luzích a hájích bude někde na předních šprušličkách registrací SUV, ale jinak ne... Jsem zvědavý na kufr - modlu našich tahačů cetek na chaty a zpět.... podle fotek nevypadá, že by byl obří - bude se muset báglovat do výšky... Tvar - ten se na první pohled povedl, ještě uvidíme jak vnitřek, ale vzhledem ke koncernové strategii tam kromě nějaké lišty "jetý" asi nic víc nebude, ale co víme... Pohon - haldex - 98% běžných uživatelů bude navýsost dobrým pomocníkem a pokud někdo tvrdí, že s tímhle bude dělat offroad, tak mu půjčte na plenky.
Celkově.... povedený kus - jen to nezmršit cenou bitte....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igi2
26. 2. 2009 20:50
vykastrovaný Yeti
koncept Yeti byl sice kabice, ale měl zajímavé detaily. Ty byla jak se zdá ve výrobní verzi odstraněny a výsledkem je bohužel průměrná šeď. Vypadá to jako Kia Soul, a troufám si hádat že to bude dražší.
Usedlých modelů má škodovka dost, mohli se taky zkusit jednou odvázat.
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2009 18:36
Re: vykastrovaný Yeti
no tak jako kia soul to nevypada ani z rychliku. Kiu jsem jiz videl na zivo, protze na obrazku se mi moc nezdala, tak jsem si ji nemohl nechat ujit. Videna cerna a vanilkova, kazde pusobi jinak, ale cim dele jsem s ena ne koukal, tim vice mne na nich neco zaujalo azacala se mi i libit. Co se tyka konceptu, tak Kia nejen ze nechala hlavni rysy auta (tvar svetlometu, z boku se auto skoro vubec nelici, klesajici linka "spojenych" oken, atd. A i v porovnani s timto je hranata, ale zjemneno oblymi liniemi. proste zajimava.
Toto? toto doufam ze je kachna, protoze to se konceptu vubec nepodoba. Jedinna podoba je krabicoidni tvar. nic vic. Jinak mi to prijde jak predek ze sousasne skody na uplne jinym aute. Predni ochranny plast proporcne nejak nesedi vuci svetlum a vuci mrizce sirkou. Kliky jsou priserne (zadni mohla byt uz aspon teda z růmstru, tu uz maji, zde se nemuzou vymluvit na to ze by delali jinou). Bok je jak obyc auto, zadna linie jen cerna lista. No jsem na to zvedavy, urcite to zkouknu nazivo alespon ve dvou barvach. Ale jestli to je ono, tak teda nic.... A jak tu nekdo pise ze Skoda je konzervativni vyrobce, tak konzervatismus neznamena prece to ze udelam auto co je sed..
neregistrovaný "závodník"
27. 2. 2009 06:57
AUTO BEZ DUŠE !
Příběh o tom, jak soudruzi vytvořili designérům s "docela" povedené studie opravdový hnus.Další Roomster trochu jinak? Ano je přátelé na světě!No i když ten Roomster měl alespoň kus své určité originality, která se sice všem nelíbila, ale alespoň to. Tohle je ale fakt bez dalšího komentáře..... Poslední pěkné auto byla Octavia!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 09:16
Re: AUTO BEZ DUŠE !
Copak auto bez duše, ale pneumatiky bez duše, to je daleko větší průser!
Avatar - Hory
27. 2. 2009 14:47
ZKLAMÁNÍ...
Veliký zklamání oproti studii... Při pohledu na studii sem si říkal, že konečně škodovka udělá povedený auto, ale tenhle BEZPOHLAVNÍ HYBRID je děs-běs. Definitivně lámu nad škodou auto hůl... Fabia II je úzká koza, facelift Oktávie II ´ala Korea...
Kia soul je mnohem povedenější a troufnu si tvrdit, že o dost cenově přijatelnější, beru-li v potaz fuckt, že si ve škodovce připlácíte snad i za volant :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Flowteck"
28. 2. 2009 00:43
SUV na galuskách
Toto zrovna není vůz,který bych si hned koupil.Ale praktičtěji založení řidiči ho jistě ocení.Ale obrázek o autě si udělám až ho uvidím na vlastní oči.Octavia 2 po faceliftu na mě z fotek působila také zvláštně,ale když jsem jí viděl naživo,tak jsem začal uvažovat o její koupi.K Yetimu bych jen dodal,že doufám až ho uvedou do prodeje,tak bude na pořádných kolech a ne na takových galuskách co je na fotografii.Je tam místo na kola nejméně o 2 čísla větší.Potom bude jistě působit reprezentativněji.Zkrátka jak říkám:Kola dělají auto.Ale jinak celkově :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
2. 3. 2009 15:52
Re: SUV na galuskách
tak nevim jak by si počínal ve sněhu s širokýma kolama....podívej se na druhovalečný jeepy...ty jsou taky na galuskách a projeli vším co bylo i nebylo možný
Avatar - JGucci
28. 2. 2009 14:35
Cena 370 tis
Bavil jsem se s jednim chlapkem z dodavatelske firmy a ten mi tvrdil, ze cena za predokolku ma zacinat na 370 tisicich....to by nemuselo byt spatne.....ale me stejne zajima cena ctyrkolky a tam si Skodovka urcite prirazi tucnou sumu ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
1. 3. 2009 08:47
Re: Cena 370 tis
Myslim, ze budes hodne nemile prekvapeny. A nejen ty. :no:
Avatar - JGucci
1. 3. 2009 12:56
Re: Cena 370 tis
Más nejake info, od kolika by mela zacinat cena verze 4x4?
neregistrovaný "AdamVM"
28. 2. 2009 17:25
viděl jsem Yetiho u Olomouce!
Ahoj,
včera cestou z Val. Mez. do Jihlavy mě u Olomouce předjelo zelené SUVčko se zalepenými znaky v zelené barvě jen s řidičem, po chvilce nahánění (až 190km/hod) raději sjel z dálnice, byl v něm pouze řidič. Pořídil jsem i video na mobil. Připadá mi to, že škodovka vyslala po republice pár aut vyloženěn kvůli publicitě před zveřejněním. (stejně jako to udělali s octavii)
Byl jsem překvapený jeho velikostí!
Adam
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2009 18:00
Re: viděl jsem Yetiho u Olomouce!
tam to maji nejak radi kolem olomouce, my se tam pred olomouci jednou nahaneli s fabii 2 ;-) no nahaneli, priritilo se to zezadu, tak jsem to za kamionem pustili, koukame zalepeny, ale jasen skodovka, tak honem zas eza tim... no ale protoze sluzebak je 1.2HTP tak asi tusite jak nas pokus je dohnat dopadl >:D
Avatar - Hory
2. 3. 2009 14:32
NA VLASTNÍ OČI.
Ve čtvrtek letim na autosalon da Ženevy, tak jsem zvědavej, jak bude vypadat na vlastní oči... Ale hostesky tam budou určitě klásný! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tony84"
2. 3. 2009 15:27
no potěš...
tohle vyráběli celou tu dobu??? to bylo tajnustkářství a keců... já čekal konečně nějaké hezké a povedené auto a jak vidím... skutek (opět) utek... vy co to tak vychvalujete, můžete mi říct kde je jediný pozůstatek konceptu? nebo nějaká zajímavá charakteristika tohohle auta? možná tak ty přední světla 8-s
jj Roomster III :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
2. 3. 2009 20:14
Re: no potěš...
JJ, souhlas, koncept byl k.rva povedenej, reakce kladný, tak proč to zase soudruzi a "manageři" ze škoda auto takhle pos.rou??

Roomster XL :-!
2. 3. 2009 16:10
YETI spatřen na jižní Moravě!!
dnes v 15:05 jsem spatřil Yetiho u obce Mutěnice. Hleděl jsem jak vyoraná myš, kde se tady bere ale byl to on.
Rozbalit vlákno
0