Sněžný muž byl opět spatřen a tentokrát se jej podařilo i vyfotit. V pondělí večer jej uvidíme bez maskování a v záři reflektorů, a tak testy, které teď probíhají, absolvuje Yeti jen s decentní kamufláží.
na těch fotkách není pořádně vidět co je a neni zakryto, tudíž počkejme si na dnešní večer a zítra ráno tady můžete diskutovat o těch blábolech o kterejch se tu bavíte i nadále...koncept byl super,série bude *** a přitom to auto ještě nikdo z vás pořádně neviděl >:D >:D >:D
tak nevim jak by si počínal ve sněhu s širokýma kolama....podívej se na druhovalečný jeepy...ty jsou taky na galuskách a projeli vším co bylo i nebylo možný
tohle vyráběli celou tu dobu??? to bylo tajnustkářství a keců... já čekal konečně nějaké hezké a povedené auto a jak vidím... skutek (opět) utek... vy co to tak vychvalujete, můžete mi říct kde je jediný pozůstatek konceptu? nebo nějaká zajímavá charakteristika tohohle auta? možná tak ty přední světla 8-s
jj Roomster III :no:
tam to maji nejak radi kolem olomouce, my se tam pred olomouci jednou nahaneli s fabii 2 ;-) no nahaneli, priritilo se to zezadu, tak jsem to za kamionem pustili, koukame zalepeny, ale jasen skodovka, tak honem zas eza tim... no ale protoze sluzebak je 1.2HTP tak asi tusite jak nas pokus je dohnat dopadl >:D
Ahoj,
včera cestou z Val. Mez. do Jihlavy mě u Olomouce předjelo zelené SUVčko se zalepenými znaky v zelené barvě jen s řidičem, po chvilce nahánění (až 190km/hod) raději sjel z dálnice, byl v něm pouze řidič. Pořídil jsem i video na mobil. Připadá mi to, že škodovka vyslala po republice pár aut vyloženěn kvůli publicitě před zveřejněním. (stejně jako to udělali s octavii)
Byl jsem překvapený jeho velikostí!
Adam
Bavil jsem se s jednim chlapkem z dodavatelske firmy a ten mi tvrdil, ze cena za predokolku ma zacinat na 370 tisicich....to by nemuselo byt spatne.....ale me stejne zajima cena ctyrkolky a tam si Skodovka urcite prirazi tucnou sumu ;-\
Toto zrovna není vůz,který bych si hned koupil.Ale praktičtěji založení řidiči ho jistě ocení.Ale obrázek o autě si udělám až ho uvidím na vlastní oči.Octavia 2 po faceliftu na mě z fotek působila také zvláštně,ale když jsem jí viděl naživo,tak jsem začal uvažovat o její koupi.K Yetimu bych jen dodal,že doufám až ho uvedou do prodeje,tak bude na pořádných kolech a ne na takových galuskách co je na fotografii.Je tam místo na kola nejméně o 2 čísla větší.Potom bude jistě působit reprezentativněji.Zkrátka jak říkám:Kola dělají auto.Ale jinak celkově :-):yes:
no tak jako kia soul to nevypada ani z rychliku. Kiu jsem jiz videl na zivo, protze na obrazku se mi moc nezdala, tak jsem si ji nemohl nechat ujit. Videna cerna a vanilkova, kazde pusobi jinak, ale cim dele jsem s ena ne koukal, tim vice mne na nich neco zaujalo azacala se mi i libit. Co se tyka konceptu, tak Kia nejen ze nechala hlavni rysy auta (tvar svetlometu, z boku se auto skoro vubec nelici, klesajici linka "spojenych" oken, atd. A i v porovnani s timto je hranata, ale zjemneno oblymi liniemi. proste zajimava.
Toto? toto doufam ze je kachna, protoze to se konceptu vubec nepodoba. Jedinna podoba je krabicoidni tvar. nic vic. Jinak mi to prijde jak predek ze sousasne skody na uplne jinym aute. Predni ochranny plast proporcne nejak nesedi vuci svetlum a vuci mrizce sirkou. Kliky jsou priserne (zadni mohla byt uz aspon teda z růmstru, tu uz maji, zde se nemuzou vymluvit na to ze by delali jinou). Bok je jak obyc auto, zadna linie jen cerna lista. No jsem na to zvedavy, urcite to zkouknu nazivo alespon ve dvou barvach. Ale jestli to je ono, tak teda nic.... A jak tu nekdo pise ze Skoda je konzervativni vyrobce, tak konzervatismus neznamena prece to ze udelam auto co je sed..
Veliký zklamání oproti studii... Při pohledu na studii sem si říkal, že konečně škodovka udělá povedený auto, ale tenhle BEZPOHLAVNÍ HYBRID je děs-běs. Definitivně lámu nad škodou auto hůl... Fabia II je úzká koza, facelift Oktávie II ´ala Korea...
Kia soul je mnohem povedenější a troufnu si tvrdit, že o dost cenově přijatelnější, beru-li v potaz fuckt, že si ve škodovce připlácíte snad i za volant :no:
škodovce dělá evidentně problém udělat pěkný design, dyť i oktavie vypadaj vevnitř jak od truhlářů(slepené desky)...no a teď to ještě završili Yettim, co vypadá, jako když na Patrola obujete 13-ky kola...nevím co na tech škodovkách kdo vidí...
Tak toho blbečka si odpusť Souhlasím, že podle tebe jsem se zmohl jen na výlevy... Jo a na novej LandCruiser200 - bez leasingu :-! Tak mě tu nešikanuj, je to tak složité??? ;-\
Příběh o tom, jak soudruzi vytvořili designérům s "docela" povedené studie opravdový hnus.Další Roomster trochu jinak? Ano je přátelé na světě!No i když ten Roomster měl alespoň kus své určité originality, která se sice všem nelíbila, ale alespoň to. Tohle je ale fakt bez dalšího komentáře..... Poslední pěkné auto byla Octavia!
koncept Yeti byl sice kabice, ale měl zajímavé detaily. Ty byla jak se zdá ve výrobní verzi odstraněny a výsledkem je bohužel průměrná šeď. Vypadá to jako Kia Soul, a troufám si hádat že to bude dražší.
Usedlých modelů má škodovka dost, mohli se taky zkusit jednou odvázat.
čekáte, že to bude propadák? Nečekejte - nečekejte však, že by vyvrtal díru do světa - možná v našich luzích a hájích bude někde na předních šprušličkách registrací SUV, ale jinak ne... Jsem zvědavý na kufr - modlu našich tahačů cetek na chaty a zpět.... podle fotek nevypadá, že by byl obří - bude se muset báglovat do výšky... Tvar - ten se na první pohled povedl, ještě uvidíme jak vnitřek, ale vzhledem ke koncernové strategii tam kromě nějaké lišty "jetý" asi nic víc nebude, ale co víme... Pohon - haldex - 98% běžných uživatelů bude navýsost dobrým pomocníkem a pokud někdo tvrdí, že s tímhle bude dělat offroad, tak mu půjčte na plenky.
Celkově.... povedený kus - jen to nezmršit cenou bitte....
Na fotkách mi Soul připadal jako opravdu odporné auto. Nejdřív jsem ho viděl zafačovaného na testech a potom odhaleného a připadal mi úplně stejný. Ale pak jsem se byl podívat v Čestlicích před prodejnou (mají jich tam vystavených šest vedle sebe v různých výbavách, dva mají dokonce 18palcová kola!) a úplně jsem změnil názor. To auto je opravdu krásné! Ale otázkou je, jak dlouho. Obávám se, že ten design se rychle okouká...
Nedoslo k omylu a nenafotili nejaku sovietsku studiu, testovanu pri Moskve? >:D
V tomto vas, susedia, lutujem. Stale plati pravidlo, ze Skoda musi byt horsia, ako nemecke derivaty a vzdy sa vam podari ich zacat uspasne predavat a nasledne na to vas donutia k este vacsiemu sialenstvu. No snad si ho nepomylim s Roomstrom na cestach a nebude v tej peknej modrej.
Takže jsem asi nebyl zas tak daleko, když jsem si tady včera vzpomněl dokonce na Daewoo, hlavně při pohledu na masku -"motýlek" v celochromovém rámečku, korunovaný "vkusným" vějířkem z lamel masky... 8-s
To musí opravdu použít ten nejhorší prvek z faceliftu O2?
Díky, už jsem si fakt začal myslet, že jsem jedinej komu to zepředu připadá jak 5 let starej hyundai. Netvrdím, že je to úplně špatně, jen jsem od toho auta po designový stránce čekal prostě víc.
Tuším, že to byl Navtech, co tady na stejnou otázku odpovídal před pár dny v souvislosti s jiným autem. Budou to kupovat lidi. Kdo jinej. Psi ani krávy nemají řidičák.
Je to strategie Škody. S každým modelem se chtějí dostat na pomezí tříd. Pak z toho vylezou ty disproporce. / Octavia, Superb, a možná trochu nová Fabia /.
Hele já jsem taky škodovkář, ale musím souhlasit s tím, že je to další přírůstek do rodiny hnusných aut co škodovka za poslední dobu vyplodila. Nemusí se mi auto nutně líbit, ale abych vyhazoval peníze za takovejhle bastl co vypadá jak nějakej korejec, to už je fakt přehnaný. Copak je takovej problém udělat alespoň trochu líbivou karoserii?
No chlapi jak vás pozoruju jak jste se tady pustili do kritiky kritiků, tak vidím, že se ta obluda bude nakonec možná i dobře prodávat :-) No ale já jim to přeju, alespoň budeme mít ve fabrice co dělat. No ale uznejte alespoň že např nový Sirocco nebo Ibiza je po stránce designu mnohem hezčí auto. A škodovka se pak vytáhne s tímhle 8-s
Mne tedy s klikami zklamat nemohli, já jsem v ty ze studie nedoufal. Ale ty zadní mohly být alespoň ve sloupku, jako u Roomstera. Ten sloupek je dostatečně široký, aby nemuseli dělit okno zadních dveří. Jen ten předek je opravdu humus. Je to poskládané páte přes deváté. Něco připomíná studii, ale už to nenavazuje na okolí. Něco je šikmé, něco rovné, sem plast, tu barva, tam chrom. Hrůza. No hlavně, aby se to prodávalo.
Tak se podívej na koncept a sériovku Kia Soul. Hledat umíš. Jistě, že se liší, ale charakter, typické detaily, vše je předěláno s citem a zachovává vše podstatné. Sériové Yeti mi připomíná doby, kdy se v MB vymlouvali na dodavatelské národní podniky, že jednotlivé díly jinak vyrobit nezvládají. Rád bych si nad firemními snímky oddychl, že to, co vidím teď, je pouze nepodařený výtvor Lehmanova Photoshopu.
Jedna se jen o spekulaci, ale vyvoj uz musi byt pretty far, takze je zrejmy i unik informaci primo z fabriky a zatim to nevypada zle (zadni naraznik snad bude trochu jiny).
Tak to už potom s tou GV musíš být nadšený všude... ;-)
Ve srovnání s Nivou i gazíkem, vítězí jasně rozdílem několika tříd i generací (automobilových i "lidských") :yes:
Ale na takovou "srovnávačku" jsem zatím nikde nenarazil... :-!
Souhlas. Každej musí vědět na co si to který auto kupuje. Tady nejde o barvotiskový obrázky Vitary vyfocený někde na skále. Spíš třeba já často jezdím tam, kde teoreticky silnice je, ale prakticky by tam CRV mělo asi problém. Takže chceš-li SUV a denním chlebem ti je trasa Praha-Mnichov, tak si určitě Grand Vitaru nekoupíš...Na trasu Praha-Brno taky ne, tam si koupíš obrněnej transportér. >:D Ale na Okresky na Severu s dírama jak po zlodějích určitě dobrý auto.
Změnit design (pokud možno ve stylu Fabia 1, Superb 2 (2001 - 2008), Octavia 2 (1996 - 2004)), vybavit lépe základní modely a snížit ceny příplatkových výbav a své bývalé=stálé zákazníky má ŠKODA zpět. Je to jednoduché nee? :yes:
Jo, řazení, jde ztuha a u Dieselu i nepříjemné vibrace na volnoběh. Ta hlučnost byla nejen motor a vzduch, ale hlavně mechanická od diferenciálu, ale podle servisu vše normální, jen málo zajeté... Už vidím, jak se z toho po dakších 15 tisíci stane úplně jiné auto s poloviční spotřebou. Ale ségra měla už i jeté starší generace Vitary, teď mají jako druhé auto Jimny a s těma tak velké problémy nejsou a nebyly, u těch starších Vitar spíš nějaká koroze apod.
Ale co jsem četl srovnávačky u nás i venku, tak z testované skupiny, byla vždy mezi nejlepšími v terénu a nejhoršími na asfaltu. Prostě cesta-CRV, terén-GV...
No jo, já interiér hodnotím podle Oktávky, ve Fabii jsem nikdy neseděl. Tam bych se obával, že zaberu i místo spolujezdce....Ta Niva mě taky trochu napadla, kdyby se v uplynulých dvaceti letech soudruzi ve Svazu trochu snažili, nejspíš by takhle mohla vypadat..Však ve svý době (Návštěvníci) to byla štramanda. :-)
Docela zvláštní...Znám dva majitele a sou spokojený, ale je fakt že s tou krátkou jsem nejel. Ta spotřeba je šílená...Já mám zkušenost s tou naftovou pětidveřovou. Na dálce spotřeba 7 až 7.5 podle stylu jízdy, v kombinaci i do osmi litrů. Řazení je přesný, jen jde trochu ztuha, hlučnost do stočtyřiceti celkem ujde, ono je to asi daný zpřevodováním a absencí šestky. Jízdní vlastnosti na silnici mě docela mile překvapily a mimo ní a na sněhu je lepší než Forester. Za tím si stojím...
Najmä s tým interiérom by som bol opatrný, po odskúšaní Fabie alebo Roomstera sa neodvážim tvrdiť, že Škoda interiéry vie. Aj keď v Octávke a Superbe sú celkom vpohode. Šírka auta tiež nebude markantná, ale vidím to na lepšiu hodnotu ako u Fábky.
Yeti mi pripadá, napriek istému zachovaniu štýlu skôr ako novodobá Lada Niva - väčší dôraz na praktické využitie a široký záber ako na štýl. Je to možno škoda, značke by výraznejší
FR nebolo auto?
No aby si nemusel hľadať room Seatu:
León a Altea majú veľmi podobné palubky. Ale zatiaľ čo v Leóne sú solídne materiály, čiastočne má aj mäkčený povrch, Altea má palubku vyrobenú snáď z laminátu. Na poklop duní, a nie som si istý, či nerobí aj ozvenu keď v interiéri zakričíš. Tieto rozdiely proste podľa fotiek nespoznáš. Na pohľad vyzerajú takmer rovnako, ale je medzi nimi priepastná rozdiel. Podobný šmejd je aj v Tolede.
No presne - to auto se zdrzelo o 2 roky dele ve vyvojove kancelari a proto strili mimo aktualni trendy. Puvodne bylo cileno jako mini SUV - maly crossover.
Jenomze prave v te dobe v celedm svete zurila konjunktura a ze vseho nejlepe Skoda prodavala predrazene Oktavie. Tak si rekli, nebudeme delat male auto, na kterem nebude poradnej vejvar a udelame rovnou velkyho bastarda. Tak konstrukteri - vsechno zpet, predelat. Model se zdrzel o 2 roky a prisel s krizkem po funuse.
Ted i v budoucnu by se zoufale hodilo auto, tak jak bylo puvodne zamysleno. Skoro se to stava u Skody zvykem - posunout seriovku do jineho segmentu nez byl koncept. Bohuzel vzdy ke skode modelu. Poprve se to stalo Roomsteru. To uz snad ani nemuze byt nahoda.
Z SUV Vitaře relativně "nejblíž" to mohl být X-TRAIL (zkoušel jsem i crossover QASHQAI), RAVka, nebo CRV, Tiguan - vše na asfaltu lepší, do terénu nemám důvod jezdit.
Jinak z SUV všechny německé prémiovky (Q5,Q7,X5,ML,Touareg).
Z offroadů jen Géčko, Discovery a Grand Cherokee (je to čistý OFFROAD?).
Samozřejmě jen krátká zkušenost z předváděček, nebo z aut známých, nebo rodiny.
Asi před dvěma a půl roku jsem o SUV vážně uvažoval, ale po vyzkoušení všeho možného, jsem zkončil u crossoveru a rozhodně toho dnes nelituju, spíš naopak...
Copak JOUDO, máma ti odmítla dát důchod? Já se na těch 150 vět těším. Bude se čemu smát. >:-[] Kéž by takovejch technickech analfabetů jako ty bylo víc.
tak neberu to jako reakci na Renaulta..to je všeobenej trend..a už to tak vypadá,že do 15 let ani třeba spalovací motory už nebou tak obsazovány,jako dneska..a co se těch kilovat týče,tak myslím,že to taky tak strašný není;)i když s tou Toyotou máš pravdu..ale i 1.4 od Hyundai/Kia má skvělý parametry..a ani není dopovaná
Byla to jen krátká 1.6, koupila si ji ségra, úplně novou, v servisu jí tvrdili, že vše je v normě a o nějaké reklamaci čehokoliv nechtěli ani slyšet. Např. se nemohla dostat pod 15 litrů (na dálnici při rychlosti kolem 130)!, v servisu řekli, že až tam bude mít najeto 20-30000, tak se to samo zlepší!
Mimochodem jsem k vůli hluku a řazení zkoušel i dlouhou předváděčku v naftě a kromě lepší spotřeby to o moc lepší nebylo. Naštěstí se to podařilo s velkým štěstím rychle a docela slušně prodat, ale i nová majitelka si hrozně stěžuje na neuvěřitelnou spotřebu a i na ni záruční servis kašle.
Hele to nebude pírko..ale když je možný dát 1.4 do 4.8 metrů dlouhý "limuzíny", tak proč né nakopnutou 1.2..papírově to hodí nízkou spotřebu,vysokej výkon a o to jde:)
fakt juž ho konečně maj udělanej? no zmenšování objemu zatim ne, i když v HTP na to škodovka v roce 2002 byla docela expert:-)
Ale to 1.2 je jen reakce na renaulta, kterej tendle motor už má asi 2 roky... takže třeba se taky dočkáme 0.9... jenže pořád jaksi mi u škodováckejch motorů chyběj ty kW a nízá spotřeba, nakonec i ta toyota umí ten tříválec udělat výkonnější a přitom úspornějši
Nuž, dobrá priechodnosť SUV v teréna sa vždy odrazí na ceste a pritom tam je SUV hlavne určené. Na strane druhej- je tu dosť SUV, ktoré sú v teréne zúfalé a niekto nechce vyložene ťažký OFF-ROAD. Takže aj takéto modely majú svoj zmysel.
P.S.: Nuž GRAND VITARA, nemá s ním skúsenosť, ale poznám ho ako celkom dobré auto. Nie extra, lae dobré. V akých iných SUV si jazdil resp. OFF-ROAD-och?
No jo, pan Bohatý promluvil... To se to mluví o mobilu a netu když má člověk na M6... Jenom se celkem divím, jak se člověku s vaším vkusem (ano M6 je parádní auto) může líbit tento škodovácký "pokus"
Já teda nepláču...Koncept pravda spíš připomínal zábavné autíčko i do terénu, něco ve stylu Suzuki Jimny (nebo ještě lépe Jimny cabrio), ale předpokládat sériovou výrobu konzervativního výrobce v tomto duchu mohl jenom naivka. Takže došlo k "obroušení hran" a celkovýmu "ztěžknutí" vzhledu, aby si to auto koupil i někdo jinej než potřeštěnej teenager, kterej na něj stejně nemá peníze.
Nicméně to, co aspoň částečně vidím na fotkám se mi celkem líbí a navnadilo mě to na pondělí. Doufám, že nepřijde krutý vystřízlivění. Interiéry Škoda umí, to bych se nebál, ale nepoměr mezi šířkou a výškou auta se bohužel v poslední době stal trademarkem značky.
Docela zajímavý překlep ("GRAND VIARA"), tak mě hned napadlo, že by u Suzuki mohli udělat nějaký model na vzduchu s regulací světlé výšky, takovou GRAND VIAGRU! 8-s
Jinak GRAND VITARA je na poměry SUV v terénu opravdu schopná, bohužel na asfaltu je to přesně naopak. Vzhledem k tomu kde se s SUV jezdí obvykle naprosto převážně, mi z toho rozhodně moc dobré auto nevychází. Mám sice poměrně krátkou, ale dost hroznou zkušenost s poslední verzí. Hluk, spotřeba, řazení i na poměry třídy docela noční můra.
no to je taky fakt..tím pádem nám se začne vyplácet pojistka podle objemu, pže přes 100 koní maj už i 1.2ky:)jen 10000,to sem myslel tak krapet víc..:)ale tak dohromady není za co připlácet..:)
Třeba já četl více článků, ale původní studie měla určitě menší délku než "tohle" na těch fotkách. Poslední články se spíše přikláněly k podvozku podobnému Tiguanu a tyto fotky to spíše potvrzují. Navíc platforma FabiaII a "letošní" nové Polo nemá verzi 4x4 a určitě se nevyplatí ji zavádět jen pro Yeti.
Ale jestli máš přesnější a potvrzené informace, tak sem s nimi...
Pánové klid, vydržme do pondělí, pak ho tu roztrháme na cucky. V hlavě mám dobrejch stopadesát vět. Těším se, až je napíši. Zatím ceňme to, že skrzevá diskuzní příspěvky Premdy víme, jak na Yetiho nazírá zlátá... pubertální mládež. My ostatní, co na rozdíl od Přemka a dalších zdejších diskuzních kapitánů automobilového průmyslu rozeznáme Logana od krtka v kalhotkách na první pohled, si to všechno v pondělí napíšeme.
P.S. Už trénuju palce. Kterým směrem poletí však v rámci korektnosti v očekávání oficální premiéry zatím neprozradím.
No tak připlatíš možná u nás (pokud se nepletu, tak ten příplatek oproti stejně vybavenému autu je kolem 10 tisíc), ale v zemích, kde se platí daň podle emisí to dost často nakonec vychází o dost levněji.
jo tomu věřím..to jestli ve "čtyřkole" je věc jiná..ten Greenline je stejnak jen víceméně image za který si připlatíš, než nějaký extra úsporný a šetrný auto..
Navtechu, poslal jsem ti k včerejší diskusi o hlídání tlaku v pneu, poslední reakci a myslím, že "záhada hlavolamu" by tím mohla být konečně dořešena, i když do teď nevím, co je to přesně za auto...
Tak na to mrkni...
proč myslíš..dyť nedávnu tu na auto.cz psali, že se v Žebevě představí Octavia Greenline s tímhle motorem..a vzhledem k tomu, že ta auta mají hodně společného, taky by byli sami protisobě, aby ho tam neprosadili
To vím,ovšem dle foto nijak široký nevypadá a Soul přesáhne pouze lehce do délky (a to opravdu nebude nijak výrazné),tak se necháme překvapit.Pokud nalezneme tebou zmiňované motorizace,tak podotýkám,že pravděpodobně mile.
Možné je dneska všechno, ale 1200ccm do SUV je masakr. I přes dostatečný výkon si opravdu neumim představit, že stoupám někam do alp a vepředu cvrká takový drobeček. Yeti nebude žádné pírko, takto malý motor mi přijde nevhodný.
Myslím,že Yeti bude užší (Soul má o 10 cm víc než Room).Pokud bude 2.0 CR naftový základ,čemuž moc nevěřím,tak se ještě více bojím startovací ceny.Základ s pohonem všech by se pohyboval kolem půl milionu a výše,což není málo. ;-\
asi tak nějak...v dnešní době je skoro každý auto variace jinýho auta..holt se každá automobilka řídí helsem "levněji to nejde"...ale bude to mít asi nejvíc z octávky a superba, vzhledem k tomu, že to s ním sjíždí na lince..
A jste si jistý??, já mám zase info, že ty světla budou jenom tak jak jsou vyfocený...... A taky by mě zajímalo, jestli se do série dostane ta dvoudílná záď..... ale na nějáké hodnocení počkám až do Ženevy....
Vnitřek odhaduji na variaci Tiguana / Golfa Plus, což není zrovna vrchol krásy, ale věřím, že to ve škodovce překreslí dobře. Když porovnám palubku Golfa a Octavie, která je si hodně příbuzná, tak v Octavii vypadá lépe. Stejně hodnotím i Passat / Superb.
Tak je to cca 20 minut, co jsem si do Soulu poprvé sednul. Docela se kolem něho v Tescu motalo dost lidí. Oproti Yetimu mi příjde ten interiér trochu stísněnější a menší. Jinak Na 1.6TDI Cr zapomeňte. Naftový základ bude 2.0TDI CR 81kW. ;-)
noo:)snad tam htp cpát nebudou..:)myslím, že určo né, vzhledem k tomu, že to má zcela jinej podvozek od Fabie a těhlech menčích..ale budou tam dávat 1.2TSI..což jak už tu někdo psal, že by měli raději snižovat objemy, tak tak dělají..ale 0.9 jako u Rencka to ještě není >:D
Jestli máš pravdu,tak tohle by mohla být adekvátní motorizace proti 1.6 CRDi,bojím se ovšem ceny,jakožto koncernové novinky.Ta 1.4 TSI asi taky nebude problém,ale kruté bude,pokud nasadí základ za 299.900 s 1.2 HTP.50 koníků je sice slušné stádečko,ovšem musí se jednat o ty čtyřnohé. :-)
Nerozumiem tomu povyku. Na prvý pohľad je to Yeti, vychádzajúci zo štúdie. Že má iné proporcie? A čo iné sa dalo čakať, keď to bolo treba vyskladať z už jestvujúcej techniky s čo najmenšími nákladmi a čo najrýchlejšie? Má to vzadu iné svetlá? Škoda snáď nepôjde do risku s nejakou odvážnejšou hranou, to by se chceli asi veľa. Možno by tento model mohol mať športovejší look, nie ten výraz usadenejšieho terénniaka. Ale je to voľba výrobcu, uvidíme, čo povie trh eformovaný krízou (s tým v čase vzniku sériovej podoby sotva mohli počítať). Každopádne Yeti má zo štúdie viac ako sa dalo čakať,a zároveň ho možno pokladať za najkrajšiu súčasnú Škodu. Počkáme ešte na interiér, motorizácie a ceny. Kompletný obraz možno hodnotiť komplexnejšie ako pár prvých fotiek zo skúšok.
ooh děkuju za opravu..ale myslím, že tahle diskuze tu není proto, aby někdo druhej zkoumal pravopis;)to že zděluje dost zvláštní argumenty je věc druhá..
Např. "ty" tvary daly...že?Nauč se nejprve pravopis a pak řeš design a techniku.Začni tím jednodušším.Tobě nestačí kontakt na firmu? No vidiš, i to je problém... :no:
Ať chceme,nebo ne,paralela srovnání těchto dvou modelů se stále nabízí a dokola omílá.Přesné rozměry se teprve dozvíme,podle zveřejněných fotografií se zdá,že Yeti bude o něco delší,což se projeví hlavně v zavazadlovém prostoru,kde Soul prostorem nepřekypuje.Na druhou stranu na stěhovací vůz nebude kandidovat ani jeden.Vnější design ponechme stranou,Kia je více odvážná,Škoda vykročila konzervativnější nohou,záleží na potenciálním kupci.Nechci se mýlit,ale Yeti vypadá užší,tahle současná disproporce škodovek je handicapující,naopak u Soulu vytváří šíře svěží a prostorný interiér.
Hodnocení interiéru jako takového nechme na později,doufám,že Yeti výrazněji neklopýtne.Srovnání motorové palety bude záviset na tom,co koncern Škodě dovolí a přestože Soul disponuje pouze dvěma agregáty,bude boj velmi ostrý a opět se trochu obávám,aby do Yetiho zamířily ty správné agregáty.Představa 1.4 TSI a 1.6 TDI CR by mě zahřála u pumpy,ovšem jsem v tomto směru docela skeptický.
Co nám zbývá?To nejdůležitější na závěr a tím je cena a základní výbava.A tady se bojím nejhoršího a pevně doufám,že budu vyveden z omylu a Škoda nasadí konkurenceschopné ceny,hlavně za verzi 4x4.Ta by totiž mohla být hlavní zbraní v konkurenčním boji.Takové ESP ve standardu snad bude samozřejmostí,stejně jako čtyři kotouče a muzika.
Vzhledem k faktu,že jízdní vlastnosti a kvalita zpracování budou obdobné,tak vše ve svých rukou třímá Škoda.Doufejme,že to nezazdí a že v brzké budoucnosti budeme potkávat dost eurodrzků sedlajících Yetiho coby nejpovedenější současný model mladoboleslavské provenience.
Danielku, na tebe se ani jinak reagovat nedá. Od doby tvýho (snad) prvního nicku DanielDesign jseš a vždycky budeš jen DANIELEK.
Jinak joudo docela si vystačím s jedním nickem Danielku, LOOKu, 507, 507--, asdjhajwew, a tak podobně.
A láska k Foresteru? Kdo by ho po svezení neměl rád?
P.S. Téš se na ponděli. Budeš mít hromadu práce uklízet aleje po tom, co představěj interier.
P.P.S. Amíci jsou v terénu lepší z jinýho důvodu. Až budeš vědět z jakýho dej vědět.
Pro osvěžení paměti a snad pro dovzdělání v oblasti techniky sdělím,že koncept a finální auto se od sebe vždy liší,někdy víc,někdy míň, ale to lidé zběhlí v technice ví.BTW:děkujeme za odkaz,to auto známe z několika světových výstav vč. Brna,navíc umíme hledat... :-!
Nesnáším,když mne lidi škatulkují. BTW:pokud by ti sloužila paměť, mám novou,pardon už přes rok starou M6, ale blbečci,kteří se zmohou jen na výlevy,tak ty fakt nemusím.No když se chceš podepsat pod jeho zvratek,podepisuj se pod něj.Mne vypusť.Je to tak složité? :-! Až tahle firma,vadící několika netovým jedincům,to v tomto posr@ném státě zabalí,pak někteří nebudete mít ani na mobil,natož na net...
ten interiér asi nebude na poblití..škodovka nedělá nic, co by bylo natolik kontroverzní,aby se z toho blilo, nebo bylo milováno.no be to tak,že přístroje budou jako v Superbu, steně tak středovej panel a nejspíš i výdechy klimy..minimálně ty na krajích palubky..
Hlavným poslaním SUV nie je byť dobrým v teréne. FREELANDER je výnimka kvôli histórii a keď už ešte niekto okrem neho, tak GRAND VIARA. Inak marianek, že ako jediný za posledné dva týždne na mňa reaguješ spolu s Marečkom ako na Daniela, len svedčí, že máš dva nicky, ty úbožiak. A svedčí o tom aj tá láske k FORESTERU. :-)
P.S.: USA má, až má, lepšie SUV v teréne len preto, že tam sa všetky teréňňaky zaraďujú medzi SUV.
Danielku nevěštím. Vím. Škoďáci Yetiho oproti konceptu hódně změnili (o třídu).
Do terénu s SUV a se ctí z něj? Z evropskejch máš Freelander. Lepší jsou v terénu jen amíci a Forester.
Myslím,že se takový tvary dali předpkládat..tak jako v případě roomsteru, kde se ty proporce oproti studii změnily snad ještě markantněji, než v tomhle případě..neurazí nenadchne..ale když už dávaj ty zadní kliky na sloupcích do roomstera,tak nechápu,že je nezanechali i u yetiho..sem zvědaf na motory..co jsem už zaslech o přeplňoavným 1.2 (přes 100k) tak to by mohl bejt zajímavej motor..a cena 380000, která byla plánovaná.no posuďte sami..ale vzhledem k současnýmu zlevňování všech aut, by mola jít níž..
Pod jeho zvratek se mohu podepsat, škodovkářskej vlastenče. Co napsal je 100% pravda ;-) Jak čtu, většině se to líbí... Dobrá nikomu to neberu, ale bylo by velice zajímavé, jak by se vám zamlouvali tyto škoda krabice v případě, že by na tom nebyl znak škoda, ale třeba Peugeot, Kia a dalších, zde neoblíbených značek .
Na Škodárnu to vypadá docela dobře. Jasný, že to není auťák do terénu. (NE) Těšte se na pondělí. Uvidíte, co kluci ze Škoďárny udělali s interiérem. To zas bude v alejích nablito.
Nezbyva, nez pockat, az Skodovka pozada o statni podporu, nebot segment SUV zaznamenal a jeste zaznamena ohromny propad prodeju. Skodovka je v uvazovani 5 let pozadu, spis nez SUV to chce hodne usporne male motory.
Urcite to nevypada tak spatne. Design je zajimavy a netrpi prislinou kulatosti dnesnich malych SUV. Pravda je, ze z prvnihi konceptu toho moc nezbylo, ale uznat se musi, ze pri paskvilovani Seata, novych modelu skoda je toto prijemnym prekvapeni. A ze ma shodne prvky s Roomstrem? V dnesni ekonomice delat kadzou modelovou radu velmi odlsinou se nevyplati. Zaverem bych to shodnotil, po divne fabii, nove korejske otkavce, a neproporcnim sueprbu me toto velice prekvapilo.
po uvedení Roomsteru, který vypadala jako koncept parádně a nakonec z toho vyšel paskvil, Yetti vypadá dobře i jako hotové auto :yes: ... snad už nebudou žádné zásadní změny
PS: ty přední mlhovky mi torchu připoměli tohle auto [odkaz]
skoda by mohla spravit nejake vacsie mpv pre 7 ludi stacilo by keby ma toto 7 sedadiel berem hned len mne to pripada ako soul od skody alebo c3 picason do citroenu
nechapu co hrotite, vypada velice povedene a myslim ze je to dokonce jedina skodovka kterou bych si i koupil.. zalezi ovsem na cene, mam dost opravnenej pocit ze se priblizi na dostrel forestru a pak to pro me ztraci smysl..no ale kazdopadne studie byla studie, mela zaujmout a tam se s urcitou poutovosti pocita, pokud by ji ale skodovka vyrobila do detailu stejnou pak by zamirila do segmentu "kabelky pro holky" a nejpdodavanejsi barva by byla nachove ruzova... neco jako nissan micra... proste vemte rozum do hrsti a podivejte se jeste jednou...a pak sudte.
Jak muze rict predstavitel automobilky, ze "doslo k drobnym zmenam, ale charakter zustal zachovan". Pravda je ze nekolik drobnosti zustalo zachovano ale charakter auta se zcela zmenil. Po transmutaci Roomsteru, prozil genovou manipulaci take Yeti. A to nejenom vypustenim nejakych "drahych" detailu. Zmenily se lehce tvary, zmenily se ZASADNE PROPORCE, a zmenil se uplne segment. Toto je mutant konceptu. Z maleho funny miniSUV tu mame drsne konzervativni, NEfunny kompaktni SUV, coz se zpetne v dobe krize ukazuje jako ne zrovna stastna myslenka. Jelikoz se auto stalo urputne konzervativnim, mistni diskuteri budou nadseni. Ingenlath udelal dobre ze odesel. Rikat lidem stale dokola "ale ja jsem to myslel uplne jinak", musi byt stresujici.
Neotřele umístěné mlhovky :yes: konečně originální záležitost!!!
Boční horní linka :no: i SUV může mít přirozenější "nekrabicovitý" tvar!! (viz Tigi, x3, CR-V)
Proporce zezadu :tak napůl: když už krabice tak už krabice >:D
Spodní část předního nárazníku :no: zklamání...tohle bude jistě místo, kde se časem bude faciliftovat ;-)
A pro změnu spodní část zadního nárazníku... Taky máte z toho auta neklamný pocit, že zvedá sukně a ukazuje koketně poloosu pro jistotu i s tlumičem? :-) To se dneska příliš nenosí i mezi SUV... :-(
Tak jsme se dockali ;-) Na fotce, kde je auto videt ze zadostrany mi to nejdriv pripadalo jako vyssi Golf IV Variant..Ale live to bude vypadat asi jako baby Land Rover... Komu se libi Land Rovery, tak se mu bude nejspis libit i Yeti...ma ve sve tride originalni design a to muze byt jeho vyhoda....Jen nechapu, proc neponechali zadni svetla podobne jako u studie, byly mnohem hezci.
Skoda jen, ze auto bude o dost vetsi nez studie, takze se cena bude podobat asi cene Tiguanu a to bude o dost vic, nez cena Soulu, ktereho Skoda uvadi jako konkurenta :'-( Pokud presahne cena verze 4x4 500 tis, tak bude Yeti na nasich silnicich asi tak zridka videt, jako snezny muz v Krkonosich! >:D
... tedy pokud to takhle opravdu dopadne. Tvar hlavních světlometů se z docela originální formy velmi příbližil RAVce. "Inovace" masky je opravdu tristní, nejen že zbytečně přibylo chromu, jejím "celoorámováním" (na studii pouze její horní část), ale znovu tu máme "úžasné" uspořádání lamel masky do pomyslného vějíře, evokující zašlou "slávu" a marnou snahu značky Daewoo (nebo jak se to psalo) zalíbit se všem a pokud možno vždy a všude. Další velkou ztrátou (za cenu menších úspor) jsou madla dveří. Přední kovové, zapuštěné, to byl "velký" detail, který dával pohledu z boku kus originality (nejen v koncernu), navíc pomáhal zadním madlům v jejich povedeném "maskování".
Auto tak vypadalo třídveřově a tím i sportovněji a stylověji. Nečekal jsem, že zůstanou všechny zajímavé detaily studie, takže např. náhradu odsazených střešních nosníků dokonale navazující na sloupek A, za běžné, bych toleroval spíš, než styl masky a vypuštění původních madel...
Prostě studie měla originální evropský styl Škody z přívlastkem anglického Land Roveru, aniž by ho musela vyloženě kopírovat. Teď je to spíš, s trochou nadsázky (hlavně zepředu), neuhlídaný "kříženec" s nádechem "orientu", který se snaží částešně vyvážit alespoň nápadité, kulaté "mlhovky" z původní studie...
No málem jsem si už myslel,že někdo nenapíše zvratek a ono ne,byl napsán.Ovšem jednoznačně osamocený.
[odkaz]
V odkaze máš pár škol,postuduj a pak jdi malovat auta. V čem je problém? :-!
Tak mi teda řekni co je na tom pěkný, co by mě mělo jako zákazníka motivovat ke koupi? Jediný co mě napadá je praktičkost. Ale ptám se sám sebe nemůžu si koupit jiný auto který je praktický a navíc trošku vypadá? Počítám, že to osadí starými známými motory takže ani pod kapotou nic novýho.
Žiaden zázrak. Toto Škodu s biedy nevytrhne. A keď tomu nasadia "pekelnú" cenu ako na Roomster tak to sa ani namáhať nemusia. Ono Škoda je poslednom čaše známa, že si nechá "pekelne" zaplatiť za najnovšiu VW technológiu. A pritom len recykluje. ;-)
Tak 5. dveře jsou ve 2. provedeních. Jedny plechové bez nápisu na zádi - jak tady na fotce a pak jedno plastové (jak tomu bylo jednu dobu u Rooma Scout) s tím nápisem. Které provedení bude v sérii - jestli jedno či obě já jaksi neovlivním. ;-)
Je tak dobre, že sa podobá štúdii. Veď vyzerá modernejšie, než konkurenti, hlavne tie zadné svetlá. A predné svetlá, to je majstrštyk. :yes: Oddelené dve svetlá, to má v sérii len ROLS-ROYCE. :yes::yes:
Přesně tohle mě taky napadlo. Dlouhý předek, krátký zadek a plast kolem blatníků. A když přihmouřím oko, tak i ty kulatý světla a imitace plechu dole.
[odkaz]
HNUS MADE IN ŠKODA... JAKO VŽDY... ZAČALO TO ROOMSTEREM, PAK PŘIŠLA OŠKLIVÁ FABIA VYSOKÁ JAK KOZA, A U POSLEDNÍ OCTAVIE SE KLUCI ZE ŠKODOVKY INSPIROVALI ZŘEJMĚ V NĚKTERÉ Z KOREJSKÝCH AUTOMOBILEK... :no:
No to je děs. Designéra karoserie bych okamžitě vyrazil. Zepředu to vypadá jak nějakej korejec a vůbec to vypadá proporčně strašně beztvarý. Přední kola hrozně vzadu, nabourává to celý boční profil. Vypada to jako by vzadu kus auta chybělo. No to jsem od toho teda čekal víc.
Tohle se stává často v mnoha periodikách, že autor pro zajímavější výsledek některé fotky obrátí, aby to vypadalo jako fota auta z mnoha úhlů. Skutečnost je taková, že ležel v pangejtu a vůz kolem něj profičel. potom si tedy pomůže photoshopem a podobnými. Stačí juknout do interiéru, na některých fotkách je zřejmé, že kaplička přístrojů před řidičem je na pravé straně... A jsou to ty, kde má yeti víčko nádrže nalevo ;-)
To jsou Lehmannovské fantazie.Opravdu reálné fotky jsou ty s pootevřeným zadním oknem a provedenou měřící aparaturou v mraku sněhu.Další pro oko již upravené fotky jsou doufám trochu fantatíí,třeba vybrání předního kola odpovídá 22'' diskům s 275 šířkou pneu.Stejné je to s víčkem nádrže a výfuky.
Raději bych počkal až na tu Ženevu a teprve pak kritizoval,popř. vynášel do nebes.Z fotek je dojem velmi různorodý.
to by asi byla drahá sranda , spíš mne napadá ,že testovali víc vozů s různými motorizacemi ,ale že by jedna měla výfuk vlevo a druhá vpravo? no nevím ?třeba to tu někdo objasní
také jsem na to koukal , jak kdyby někdo seděl vzadu ,ale na další fotce není. Ale buď jsem blbej nebo co ale na těch fotkách z autobildu je výfuk jednou na levé straně a jednou na pravé a to samé kamufláž vstupu do nádrže :-( [odkaz]
z boku mi to pripomina forestra, minulou generaci.. relativne dlouha nizka prid, bomba:-)) jo, dal bych si rict, jeste aby to melo nejakej rozumnej 4x4 pohon a nemam nic proti:-)
Souhlas. Až na ty monstrózní talíře vepředu vypadá velmi dobře a vyváženě... Jen mi nejde do hlavy to pixelový maskování prostoru řidiče na tom tříčtvrtečním pohledu zezadu.. Obličej by vidět být neměl, tak proč?
Tak tu máme zase po dlouhé době jedno hezký, milý a sympatický auto bez zbytečných blbostí, a pokud je základ tiguan tak já se moc tešim a sem spokojenej :-)
souhlas , žádné kotroverzní prvky :yes: , každopádně jsem rád že zachovali ty přední přídavná světla (či mlhovky) je to takový zřetelný otisk tohoto modelu.
Asi tak. Na týchto obrázkoch pre zmenu vidno B a C stĺpiky v tej podobe ako bol na štúdii, delenie sklených plôch ostali zachované. Na druhej strane mi ťažko padne veriť Lehmannovi, ten sa s niečím trafí, len keď sa pomýli...
Neypadá špatně jsem zvědav na úplné odhalení , co mi ovšem nejde pod vousy jsou rádoby moderní nápisy v předních světlometech už u supa jsem to kritizoval u OIIFL je to ještě horší a u Yetíka se zdá že to bude také :-(