ty čudlíky na přístrojovce si půjčili z nějaké korey, nebo to tam je sériově?
Motor bude mít bezpochyby dobrý, už se těším na tun(z)ingové výtvory chorých mozků ;-\
PS: kdo to tady psal, že auto s víc jak 250 koňma musí bejt strašně tvrdý a je vlastně na nic,blablabla,že by ho neuřídil,blablabla...schválně, co napíše pod passata (stejně to všichni víme...počkáme, až to napíše a zasmějeme se spolu >:D;-) )
Ano taky bych tomu neveril, ze ve vrcholne verzi bude interier jeste nevzhlednejsi nez v beznych verzich ;-\ Nedavno jsem se vezl v taxi Prassat. V cerne barve je ta palubka nejmin skareda - nejde totiz moc videt ;-) Na tom svetlem provedeni vyniknou vsechny skaredosti v cele sve "krase" >:-[] Nevim kolik melo taxi Prassat najeto, ale v mych dverich neco prakticky porad drncelo ;-\ Tim nechci rict ze to nemohl byt nahoda(jel jsem novym VW Prassat 2x a v prvnim exemplari nic nedrncelo). Kazdopadne jsem se pred nedavnem vezl v taxi Fiat Croma v Milane - Pocitove je to auto uplne nekde jinde. Prostorem, pohodlim, akustickou pohodou je Croma o tridu vys.
To bude asi tim, ze Fiat leti strme vzhuru, pricemz VW je zastaralou prackou. Krome FSI nema VW nic co by me oslovilo. Jak dlouho uz Fiat nabizi common rail diesely. Kdepak jsou VW common rail 4 valce??
ze Fiat poprve common-rail nabidl v seriove vyrabenem aute, ale oni ten system i vymysleli. Me VW nikdy nebralo, ale dokazu ocenit nektere jejich modely. VW Prassat ale proste nemam za co ocenit :-)
Common rail je patent Centro ricerche Fiat, na nemz spolupracovali take technici z Magnetti Marelli a Elasis. Kvuli snazsimu rozsireni se Fiat spojil s Boschem jez dotahl serivou verzi a zacal C.R. vyrabet. Je pravda, ze existovaly jak teoreticke napady vyuziti jednotne tlakove nadoby pro vsechny vlace tak i podobna prakticka reseni. Pravdou ovsem zustane, ze Common rail jak ho zname dnes vyvnul Fiat.
Wolfsburg, 2. marca 2006 – Volkswagen Passat vyhral v najrenomovanejšej a najdôležitejšej európskej čitateľskej ankete: na hlasovaní sa zúčastnilo viac ako 40 miliónov čitateľov z 24 európskych magazínov zo zoskupenia AutoBild. Pri konečnom rozhodovaní, na ktorom sa zúčastnilo 13 automobilov, dala 40-členná porota, zložená zo šéfredaktorov, technikov a expertov z motoristického športu, na prvé miesto jednoznačne Volkswagen Passat..................iba tolko inak na vas nemam cas a slov
Ty opravdu dnes nemáš den, Alessio... pod oslavou 400 poučuješ o dublování vstupů, pod Markem nám sděluješ, že bys takový článek psal den... >:-[] ani lunární by ti nestačil, buď k sobě upřímný ;-) a zde karikuuješ mou tezi, že v nižší střední je 300 moc... Tak asi jsi si nevšimnl... Passat, Apoštol je auto o řád vyšší kategorie... se zásadně jiným rozvorem, jinou váhou a zásadně jiným chováním na silnici, než nějaká skákačka z nižší střední. Takže tenhle ďábel, to je kladivo na Mondeo ST... tedy kladivo... Mondeo zapláče... a tím to zhasne. Jen Apoštol poletí vesmíru vstříc.
ty si fakt pako vždycky chces mit pravdu :-D dřív jsem te bral že to co placas myslis važne, ted už chapu že si ze sebe dělas srandu jinak to neni ani možny :-D a jinak mondeo ma jen 220k takže ma mnohem mekči podvozek nebo jak funguje ten tvuj graf :-D
Sám mám VW a moc se mi tenhle novej Passat líbí (a co teprve manželce :-) ). Jen tady na té fotografiích mi přijde tak trochu jako rozzuřená žehlička na loukoťových kolech. Takže doufám, že se jedná a trochu nepovedený tuning, který by jinak tak trochu "znehodnotil" moc hezký autíčko >:D . Jenom ta cena, ta ja fakt dost vysoká 8-s .
Proti gustu... Ale tohle je dle tebe pekne auto?!? Jak by potom vypadalo skarede? Jasne, kdyz uz si nekdo nejake VW koupi, tak se u nej o vkusu dle me neda hovorit. Nicmene tento obludny jezevcik je skutecne, co se designu tyce, nejnechutnejsi deutchlandsky vytvor :no: To ze se to libi i tve manzelce hovori o tom ze ste VW indoktrinovana familie: "Soused ma VW, Bracha ma VW, sef ma VW a ja ho mam taky" Netvrdim, ze jsou auta od VW technicky spatna, to ne. Ale pokud v nich nekdo vidi automobilovou krasu, tak je to na leceni :-!
No, vzhledem k Tvému stylu psaní, používané argumentaci a z toho zcela jasně vyplývajícímu omezenému vidění světa (a pravděpodobně i myšlení) ;-\ s Tebou nehodlám polemizovat. Lidé jako Ty jen útočí a neargumentují - jsi dobrý tal leda do politiky :no: .
Co se ti na tom libi tak, abys to oznacil jako "pekne auticko"? Nevim jak jsi prisel na to, ze mam omezene videni sveta, nerkuli mysleni? Clapce, ja mam na deni v ceske kotline takovy nadhled, ze by ses mym obzorum az divil. A jedna z veci ktere v cechach pozoruji mezi rodinnymi prislusniky, pri obchodnich jednani a mezi znamymi jsou lide typu "VW Passat 2,0 TDI" Uz jsem tady o tom psal: Podle lidi "VW Passat 2,0 TDI" jsou dobre jednine auta z lihne VW. Pokud nema na Prassata, tak si musi koupit alespon octvaku - samozrejme 2,0 TDI, protoze ta ja nejlepsi. Dalsi jejich bezna pravda je ze na japonske auta jsou drahe nahradni dily a vsechno jine nez nemecke auta jsou smejdy. Pak taky vsichni ctou Junge fronte heute zeitung (v cechazh znamy pod oznacemin mlada fonta dnes), cumi na Superstar a vybec nejlepsi je, jak si diky predsudkum a konceptum, ktere si nosi v hlave mezi sebou naramne rozumi. Samozrejme, ze to co jsem napsal je zobecnene, ale podbna pozorovani nakonec vedly k vypracovani studie spotrebitelskeho chovani v CR uz cca pred 6 lety s posledni aktualizaci pred 2 lety, jez definuje typologie spotrebitelu mezi 18 a 35 rokem zivota. Studie nazyva "Mid-Cons" coz je akronym pro "Medium Class Conform Consumers" presne ty, kterym ja rikam "VW Passat 2,0 TDI". Me samotneho mrzi ze ceska spolecnost takovym tempem konformizuje. Proto se snazim dle tebe "utocit". Jestli ti prijde muj pohled na svet omezeny tak pak nevim jak rikas tomu, jak na svet nahlizis ty. Hezky den!
Nevíš o čem pláčáš! Každému se líbí něco jiného. Vnímání krásna a oškliva je rize subjektivní. A soudit lidi podle toho, co se jim líbí je směšné :-(
Někomu se líbí pihatá vysmátá zrzka, někomu elegantní "ledová" královna. Prostě každej jsme jinej.
No už to zase vypadá na to, že někdo tu dneska bude mít zase o čem psát. A nebude toho málo, že jo Gti. To už Ti redakce dělá snad jenom pro radost. Máš snad dneska narozky?
Dozvíme se, že je snad i lepší než RS4, no možná ne, ale jistě to bude NEJLEPŠÍ volba:) Protože kontaktní čočky s růžovým VW působí hodně silně ;-) >:D;-)
Jasne, super auto pro "manazerske radobyzavodniky", kterych je uz ted docela dost, jen zatim jezdi v TDI a V6 TDI :-) Az vyrostou a zmoudri, budou-li si chtit opravdu zajezdit, koupej si sportaka, a ne limuzinu nebo kombika, ktery na ostrou jizdu neni staven. A to nezavisle na tom, jakej motor do toho VW nacpe.
Anonyme, průměrnej rádobyzavodník ja taky rádobytátaodrodiny, rádobysportovec a hlavně musí přesvědčit firmu, pro kterou pracuje, že mu takovýhle auto zainvestuje. >:D
Fotka interiéru je moc zajímavá. Pod volantem jsou pádla řazení ale šaltrklacek je standardní. Žeby první robotizovaná převodovka, kdy na povel pádle robot popoáhne i řadičku ??? >:D >:D
Hezký to je,jenom doufejme,že se to nebude tak sypat jako zatim většina novejch Pašíků.Momentálně nejporuchovější nový auta na našem trhu...(samozřejmě chápu,že to sou první kusy,ale musel sem >:-[]
Interiér se docela povedl. Na volant se dokonce dá dívat :-) jen ty šedé plasty na boku a ovladač světel kazí celkový dojem. A panel navigace byl už v E46 hezčí ale to se dá přežít.
Vždyť je to interiér běžného Passata, jen si s ním někdo pohrál ve Photoshopu a trochu to nezvládnul. Kombinace červených a šedých plastů je hrozná. V reálu to bude určitě lepší.
Priznam se, ze nejsem moc velkym fandou VW. Uznavam vsak nektere kvality daneho koncernu. Dobre FSI motory a dobre zpracovani. O designu se nechci zminovat, je jen na me moc usedly, nudny a nevyvolava ani pid emoci.
Ted kdyz VW chce udelat Passat R36, a musi ho za kazdou cenu nejak odlisit, proc to dela tak levne? Z nudneho auta se tak stane skarede. Hlavne ve verzi combi je to horsi nez vsichni cinane dohromady.