Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volkswagen Passat R36

Volkswagen se nezastavil u standardního vidlicového šestiválce 3,2 V6 (184 kW) a pro oblíbený Passat nabídne brzy ještě výkonnější verzi.
Zpět na článek
1. 11. 2006 07:51
1. 11. 2006 08:00
anonym
1. 11. 2006 09:59
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 11:36
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 11:48
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 12:36
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 12:45
neregistrovaný "zmulin"
11. 3. 2007 07:32
neregistrovaný "mjkuky"
1. 11. 2006 12:16
1. 11. 2006 12:52
neregistrovaný "FSi"
1. 11. 2006 15:29
1. 11. 2006 15:46
neregistrovaný "stydlin z prace"
1. 11. 2006 16:55
1. 11. 2006 17:47
1. 11. 2006 17:52
1. 11. 2006 08:44
neregistrovaný "Driver"
1. 11. 2006 09:33
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 10:07
neregistrovaný "Driver"
1. 11. 2006 11:33
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 12:31
neregistrovaný "hlupák"
1. 11. 2006 15:02
neregistrovaný "pawelno"
1. 11. 2006 08:45
neregistrovaný "Homer"
1. 11. 2006 09:08
neregistrovaný "Gougy"
1. 11. 2006 09:03
anonym
1. 11. 2006 09:19
neregistrovaný "vitek"
1. 11. 2006 09:23
neregistrovaný "vitek"
1. 11. 2006 09:54
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 11:31
1. 11. 2006 11:38
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 12:28
1. 11. 2006 18:57
neregistrovaný "OZZY"
2. 11. 2006 09:18
neregistrovaný "bubu"
2. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "TSAR"
25. 11. 2006 19:20
neregistrovaný "Milovník aut"
25. 11. 2006 19:21
neregistrovaný "Peťˇa"
Avatar - da_b0mb
1. 11. 2006 07:51
Kombi
...vypada dobre...sedan me nikdy neoslovil
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 11. 2006 08:00
čudl
ty čudlíky na přístrojovce si půjčili z nějaké korey, nebo to tam je sériově?
Motor bude mít bezpochyby dobrý, už se těším na tun(z)ingové výtvory chorých mozků ;-\
PS: kdo to tady psal, že auto s víc jak 250 koňma musí bejt strašně tvrdý a je vlastně na nic,blablabla,že by ho neuřídil,blablabla...schválně, co napíše pod passata (stejně to všichni víme...počkáme, až to napíše a zasmějeme se spolu >:D ;-) )
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 09:59
Re: Interier horsi zevnejsku
Ano taky bych tomu neveril, ze ve vrcholne verzi bude interier jeste nevzhlednejsi nez v beznych verzich ;-\ Nedavno jsem se vezl v taxi Prassat. V cerne barve je ta palubka nejmin skareda - nejde totiz moc videt ;-) Na tom svetlem provedeni vyniknou vsechny skaredosti v cele sve "krase" >:-[] Nevim kolik melo taxi Prassat najeto, ale v mych dverich neco prakticky porad drncelo ;-\ Tim nechci rict ze to nemohl byt nahoda(jel jsem novym VW Prassat 2x a v prvnim exemplari nic nedrncelo). Kazdopadne jsem se pred nedavnem vezl v taxi Fiat Croma v Milane - Pocitove je to auto uplne nekde jinde. Prostorem, pohodlim, akustickou pohodou je Croma o tridu vys.
1. 11. 2006 11:31
Re: Interier horsi zevnejsku
To bude asi tim, ze Fiat leti strme vzhuru, pricemz VW je zastaralou prackou. Krome FSI nema VW nic co by me oslovilo. Jak dlouho uz Fiat nabizi common rail diesely. Kdepak jsou VW common rail 4 valce??
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 11:36
Re: nejen
ze Fiat poprve common-rail nabidl v seriove vyrabenem aute, ale oni ten system i vymysleli. Me VW nikdy nebralo, ale dokazu ocenit nektere jejich modely. VW Prassat ale proste nemam za co ocenit :-)
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 11:48
Re: nejen
C.R. Fiat nevymyslel,ale uvedl ho do funkčního stavu a výroby,něco jako Mazda s Wankelem.
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 12:36
Re: inspirace
Common rail je patent Centro ricerche Fiat, na nemz spolupracovali take technici z Magnetti Marelli a Elasis. Kvuli snazsimu rozsireni se Fiat spojil s Boschem jez dotahl serivou verzi a zacal C.R. vyrabet. Je pravda, ze existovaly jak teoreticke napady vyuziti jednotne tlakove nadoby pro vsechny vlace tak i podobna prakticka reseni. Pravdou ovsem zustane, ze Common rail jak ho zname dnes vyvnul Fiat.
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 12:45
Re: inspirace
Takhle už to docela beru.Já jen aby se nezapomnělo,že prvotní nápad patřil někomu jinýmu.
neregistrovaný "mjkuky"
11. 3. 2007 07:32
Re: inspirace
Wolfsburg, 2. marca 2006 – Volkswagen Passat vyhral v najrenomovanejšej a najdôležitejšej európskej čitateľskej ankete: na hlasovaní sa zúčastnilo viac ako 40 miliónov čitateľov z 24 európskych magazínov zo zoskupenia AutoBild. Pri konečnom rozhodovaní, na ktorom sa zúčastnilo 13 automobilov, dala 40-členná porota, zložená zo šéfredaktorov, technikov a expertov z motoristického športu, na prvé miesto jednoznačne Volkswagen Passat..................iba tolko inak na vas nemam cas a slov
Avatar - VDC
1. 11. 2006 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FSi"
1. 11. 2006 12:52
Re: inspirace
spotřeba normální, zvuk šumějící trávy (maximálně), alternativa natural 95 je plně funkční. Mám ho, asi na rozdíl od tebe.
1. 11. 2006 15:29
Re: inspirace
Ty opravdu dnes nemáš den, Alessio... pod oslavou 400 poučuješ o dublování vstupů, pod Markem nám sděluješ, že bys takový článek psal den... >:-[] ani lunární by ti nestačil, buď k sobě upřímný ;-) a zde karikuuješ mou tezi, že v nižší střední je 300 moc... Tak asi jsi si nevšimnl... Passat, Apoštol je auto o řád vyšší kategorie... se zásadně jiným rozvorem, jinou váhou a zásadně jiným chováním na silnici, než nějaká skákačka z nižší střední. Takže tenhle ďábel, to je kladivo na Mondeo ST... tedy kladivo... Mondeo zapláče... a tím to zhasne. Jen Apoštol poletí vesmíru vstříc.
neregistrovaný "stydlin z prace"
1. 11. 2006 15:46
Re: inspirace
ty si fakt pako vždycky chces mit pravdu :-D dřív jsem te bral že to co placas myslis važne, ted už chapu že si ze sebe dělas srandu jinak to neni ani možny :-D a jinak mondeo ma jen 220k takže ma mnohem mekči podvozek nebo jak funguje ten tvuj graf :-D
1. 11. 2006 16:55
Re: inspirace
Hele, neříkám, že jsem extra chápavej, ale většinou tu příspěvkům rozumím.... teď ne >:D ;-)
Avatar - da_b0mb
1. 11. 2006 17:47
Re: inspirace
Mondeo ST uz tady je nejakej ten patek...pockame si na to novy...pak muzem diskutovat o tom, kdo je kladivo a kdo hrebik ;-)
neregistrovaný "Driver"
1. 11. 2006 08:44
Pěkný autíčko
Sám mám VW a moc se mi tenhle novej Passat líbí (a co teprve manželce :-) ). Jen tady na té fotografiích mi přijde tak trochu jako rozzuřená žehlička na loukoťových kolech. Takže doufám, že se jedná a trochu nepovedený tuning, který by jinak tak trochu "znehodnotil" moc hezký autíčko >:D . Jenom ta cena, ta ja fakt dost vysoká 8-s .
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 09:33
Re: ???Pěkný autíčko???
Proti gustu... Ale tohle je dle tebe pekne auto?!? Jak by potom vypadalo skarede? Jasne, kdyz uz si nekdo nejake VW koupi, tak se u nej o vkusu dle me neda hovorit. Nicmene tento obludny jezevcik je skutecne, co se designu tyce, nejnechutnejsi deutchlandsky vytvor :no: To ze se to libi i tve manzelce hovori o tom ze ste VW indoktrinovana familie: "Soused ma VW, Bracha ma VW, sef ma VW a ja ho mam taky" Netvrdim, ze jsou auta od VW technicky spatna, to ne. Ale pokud v nich nekdo vidi automobilovou krasu, tak je to na leceni :-!
neregistrovaný "Driver"
1. 11. 2006 10:07
Re: ???Pěkný autíčko???
No, vzhledem k Tvému stylu psaní, používané argumentaci a z toho zcela jasně vyplývajícímu omezenému vidění světa (a pravděpodobně i myšlení) ;-\ s Tebou nehodlám polemizovat. Lidé jako Ty jen útočí a neargumentují - jsi dobrý tal leda do politiky :no: .
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 11:33
Re: No tak vysvetli
Co se ti na tom libi tak, abys to oznacil jako "pekne auticko"? Nevim jak jsi prisel na to, ze mam omezene videni sveta, nerkuli mysleni? Clapce, ja mam na deni v ceske kotline takovy nadhled, ze by ses mym obzorum az divil. A jedna z veci ktere v cechach pozoruji mezi rodinnymi prislusniky, pri obchodnich jednani a mezi znamymi jsou lide typu "VW Passat 2,0 TDI" Uz jsem tady o tom psal: Podle lidi "VW Passat 2,0 TDI" jsou dobre jednine auta z lihne VW. Pokud nema na Prassata, tak si musi koupit alespon octvaku - samozrejme 2,0 TDI, protoze ta ja nejlepsi. Dalsi jejich bezna pravda je ze na japonske auta jsou drahe nahradni dily a vsechno jine nez nemecke auta jsou smejdy. Pak taky vsichni ctou Junge fronte heute zeitung (v cechazh znamy pod oznacemin mlada fonta dnes), cumi na Superstar a vybec nejlepsi je, jak si diky predsudkum a konceptum, ktere si nosi v hlave mezi sebou naramne rozumi. Samozrejme, ze to co jsem napsal je zobecnene, ale podbna pozorovani nakonec vedly k vypracovani studie spotrebitelskeho chovani v CR uz cca pred 6 lety s posledni aktualizaci pred 2 lety, jez definuje typologie spotrebitelu mezi 18 a 35 rokem zivota. Studie nazyva "Mid-Cons" coz je akronym pro "Medium Class Conform Consumers" presne ty, kterym ja rikam "VW Passat 2,0 TDI". Me samotneho mrzi ze ceska spolecnost takovym tempem konformizuje. Proto se snazim dle tebe "utocit". Jestli ti prijde muj pohled na svet omezeny tak pak nevim jak rikas tomu, jak na svet nahlizis ty. Hezky den!
neregistrovaný "hlupák"
1. 11. 2006 12:31
Re: No tak vysvetli
ty jsi opravdu velkej borec, já tě obdivuji!!!!! tolik cizích slov, mohl bys mi to přeložit.

já jsem bohužel dost omezený bez tvého rozhledu.
neregistrovaný "pawelno"
1. 11. 2006 15:02
Re: No tak vysvetli
Nevíš o čem pláčáš! Každému se líbí něco jiného. Vnímání krásna a oškliva je rize subjektivní. A soudit lidi podle toho, co se jim líbí je směšné :-(
Někomu se líbí pihatá vysmátá zrzka, někomu elegantní "ledová" královna. Prostě každej jsme jinej.
neregistrovaný "Homer"
1. 11. 2006 08:45
Článek pro GTi
No už to zase vypadá na to, že někdo tu dneska bude mít zase o čem psát. A nebude toho málo, že jo Gti. To už Ti redakce dělá snad jenom pro radost. Máš snad dneska narozky?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Gougy"
1. 11. 2006 09:08
Re: Článek pro GTi
Dozvíme se, že je snad i lepší než RS4, no možná ne, ale jistě to bude NEJLEPŠÍ volba:) Protože kontaktní čočky s růžovým VW působí hodně silně ;-) >:D ;-)
1. 11. 2006 15:31
Re: Článek pro GTi
:-) :yes:
anonym
1. 11. 2006 09:03
:-)
Jasne, super auto pro "manazerske radobyzavodniky", kterych je uz ted docela dost, jen zatim jezdi v TDI a V6 TDI :-) Az vyrostou a zmoudri, budou-li si chtit opravdu zajezdit, koupej si sportaka, a ne limuzinu nebo kombika, ktery na ostrou jizdu neni staven. A to nezavisle na tom, jakej motor do toho VW nacpe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vitek"
1. 11. 2006 09:19
Re: :-)
Anonyme, průměrnej rádobyzavodník ja taky rádobytátaodrodiny, rádobysportovec a hlavně musí přesvědčit firmu, pro kterou pracuje, že mu takovýhle auto zainvestuje. >:D
neregistrovaný "vitek"
1. 11. 2006 09:23
Pádla
Fotka interiéru je moc zajímavá. Pod volantem jsou pádla řazení ale šaltrklacek je standardní. Žeby první robotizovaná převodovka, kdy na povel pádle robot popoáhne i řadičku ??? >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 09:54
hehé
Hezký to je,jenom doufejme,že se to nebude tak sypat jako zatim většina novejch Pašíků.Momentálně nejporuchovější nový auta na našem trhu...(samozřejmě chápu,že to sou první kusy,ale musel sem >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
1. 11. 2006 11:31
Interiér
Interiér se docela povedl. Na volant se dokonce dá dívat :-) jen ty šedé plasty na boku a ovladač světel kazí celkový dojem. A panel navigace byl už v E46 hezčí ale to se dá přežít.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Essesant"
1. 11. 2006 11:38
Re: Interiér
Interier se povedl skoro jako v prumernem korejskem aute >:D >:D >:-[] Dle me tam kazi dojem uplne vsechno :no:
1. 11. 2006 12:50
Re: Interiér
Vždyť je to interiér běžného Passata, jen si s ním někdo pohrál ve Photoshopu a trochu to nezvládnul. Kombinace červených a šedých plastů je hrozná. V reálu to bude určitě lepší.
1. 11. 2006 11:57
VW se sportovni vzhled nehodi
Priznam se, ze nejsem moc velkym fandou VW. Uznavam vsak nektere kvality daneho koncernu. Dobre FSI motory a dobre zpracovani. O designu se nechci zminovat, je jen na me moc usedly, nudny a nevyvolava ani pid emoci.
Ted kdyz VW chce udelat Passat R36, a musi ho za kazdou cenu nejak odlisit, proc to dela tak levne? Z nudneho auta se tak stane skarede. Hlavne ve verzi combi je to horsi nez vsichni cinane dohromady.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
1. 11. 2006 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
1. 11. 2006 18:57
La,la,lá...
A stojí vůbec to auto za námahu o něm psát?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bubu"
2. 11. 2006 09:18
206 kw na predne kolesa...
To je trocha moc na predne kolesa. Mondeo ma urcite lepsi podvozok, takze bych to jako kladivo na Mondeo nebral. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TSAR"
2. 11. 2006 12:25
co je to za blbost?
manual a ma packy s. razeni pod volantem.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milovník aut"
25. 11. 2006 19:20
Pašíček
Extréééééééééééééééééééééééééééééééééém 8-s :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peťˇa"
25. 11. 2006 19:21
Re: Pašíček
Tož takíííííííííííí si myslim!!!! :-|