Tak opět nic. Některé automobilky se prostě dělat kvalitní a originální design nenaučí. Někdy mi přijde, že už je to naschvál. A přitom ta záď Eosu nevypadá tragicky, vypadá docela dobře. Tak proč tohle (nebo spíše "takhle")? ;-\
No vidíš a mě se to zrovna moc líbí. Zejména ta maska je super, rozhodně mi to nepřijde nuda. Jinak podle mě pěkný nadčasový design, nic ve stylu rychle stárnoucích experimentů.
bez urážky, ale například Renault nebo Peugeot je tomu dobrým příkladem. Prvně šokujeme "nadčasovým, dokonalým" designem, ale po dvou letech neštěkne ani pes. Ale jsou i vyjímky ... jinak podobně na tom je i japonská produkce.
Vieš VW už tak dlho servíroval svojim zákaznikom a fandom konzervatívny dizajn až ich naučil skromnosti. Im stačí dať smerovky šikmo, dozadu LEDky a rozplývajú sa nad úžasným nadčasovým dizajnom. >:-[]
Psal jsem, že jsou vyjímky, což je například 206ka :yes: Ale hned na to ti budu kontrovat (můj názor) 307 bída, 406 break katastrofa (406 sedan a coupe je dobré) a 407? Tak to už vůbec ne 8-s
No RS už to řekl za mě. Do nedávna jsem dělal pro jednu Tvou oblíbenou francouzkou automobilku a tam je to přesně vidět. Snad nejvíce do očí bijící rychle stárnoucí experiment byl Ford Ka. Mám s ním osobní zkušenost, tak umím ocenit jeho kvality, ale až šílené tempo, jakým se jeho design okoukal, mi vytáhl pár desítek tisíc z kapsy při následném prodeji.
Pro mně jsou super ty kliky. Dělat nejméně deset let jedny a ty samé kliky u dveří pro téměř všechny modely a ještě je nas..t na AUDI, SEAT a ŠKODU to se fakt jen tak nevidí! Tohle nesmí chybět v žádné knize o designu ... VW opět nezklamal ... :no:
Asi na auta čumíš len po stránke designu, VW myslí krok dopredu... Tie kľučky na dverách majú aj bezpečnostný dôvod - ľahšie sa pri nehode otvátajú, hlavne keď sú dvere spriečené. By som ťa rád videl otvárať zadné dvere na 156 alebo na new Civicu, asi by si si neželal nič iné ako aby tam boli práve tie z Golfa... ;-)
Ty asi děláš v Bratislavské pobočce, co? Východní Němci taky dělali u Wartburgu "pontonovitou" karosérii nepodlehající modním vlivům! Když tě dobře trefí, tak ti ani klika nepomůže! A určitě se při havárii dříve urazí ta z Golfu, než z toho Civicu ... Jinak máš fajn nick ... zrovna dnes je na konkurenčním serveru test R32 ... www.autorevue.cz;-)
Malý Tuareg, nic víc, nic míň. Tyto typy aut nejsou můj šálek kávy, ale věřím, že to bude stejně nadčasové a jednodušeji střížené auto, jako třeba pocitové obyčejná Caddy. Na první pohled nic k uchvácení, ale po bližším prozkoumání člověk pochopní o co tady kráčí. :yes:
Nech být mistra.
Až napíše,všem se rozsvítí.
V podstatě se dá říct že jej mohu kliďánko zastoupit.
Nejlepší SUV ve své třídě, naprostej masakr, všechny vás smete.
Bravo VW, Bravo Porsche, Bravo SKODA.Je to tak zprávně?
Za sebe snad jen malinkou poznámku. Opravdu nic nového pod sluncem, mohu klidně spát. Nuda, šeď,trapnost, lítost za mega prachy. Trochu se to mediálně podkouří plébsu a sloupečky prodeje porostou že. To je daný. Takže designe braň se!!! :no::no::no:
Je to vykradnutý Tucson, zcela evidentně má vepředu dvě světla a nárazník umístěný pod nimi, mezi světly je masky chladiče, totálna kopia, zezadu to samý, dvě světla a výklopná stěna. Chtělo by to trochu originality ;-\
Přečti si to ještě jednou a možná pochopíš, že to skutečně není myšleno vážně... je to jen parodie na některé plky o kopiích a vykrádačkách... např. nová camry a předchozí trojka bavec >:D jinak tucson není krasavec ale dostupné suv
Tak především je nutno si říci, že onanuješ než nad malůvkama. Co si o tom, jak bude vypadat TIGI myslí Lehmannboys je mi srdečně jedno, byť, uznávám, poměrně ralisticky zachytili ten směr VW, kterým se bude v tomto segmentu ubírat. Akcentuj dnes zejména slogan - Menší TOUAREG. To samo o sobě slibuje mnohé. Současně ber na vědomí, že VW spoluvytváří novej segment - malá SUV. Spoluvytváří jej s premiovou extratřídou BMW X3 a FREELANDEREM... Tohle samozřejmě nezůstane bez odezvy... ale je fajn číst, že ausgerechnet ten "zpátečnickej" VW... je předvojem Evropy, to je zajímavé. Co se týče designu... a zde asi všichni chápeme, že se můžeme vyjádřit, než k tomu položupanu... nemá nyní zásadnějšího významu tu o tom diskutovat. Jedno je však jisté - bude to klasickej VW, tedy - dokonalý střih, dokonalá fazóna, lehký nádech šmrncu, zejména u partií, která přitahují oči a vytváří dojem (kompozice zadních světel, linie bočních skel atp.) Vzhledem ke tomu, že po těchto autech je enormní poptávka, na níž vlastně pohotově reaguje jen Korea (jinak musíš do premiovky) a protože VW vykryje trh zástupcem mainstreamu v tom nejpřesvědčivějším provedení, nemusíme mít o prodejní úspěch TIGIHO sebemenší obavu. P.S. je tu ještě jedno, z čeho dokonale VW vytěží. Tenhle segment jaksi nejde pod nos "francouzské škole"... s její lehkostí, šarmem a vznešeností... Takže evropskej konkurenční mainstream vrže zubama... tomu věř. TIGI je (bude) trefa. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Jdi do HOVEN s tím PROEVROPSKým blábolením... Nebudu si přece kupovat šit auto jen proto že jsou na tom dvě Véčka,ale stejně na tom dělá 95%práce lidi se šikmejma očima... :no::no::no: GTI, ZASE SE TROCHU SROVNEJ... Chvilku to s tebou vypadalo nadějně... :no::no::no:
To co píšeš GTI jsou trapné lži. Dneska předvoj Evropy, zítra předvoj světa. Kam to chceš ještě šroubovat?
Pro nezasvěceného člověka, co vnímá auto jako prima vozítko se 4 koly vypadají Tvá slova poměrně věrohodně a dokonce bych řekl že i odborně. Ta rádoby vzletná slova jak že šmrnc u partií co přitahují oči...a blá ,blá,blá.
To fakt můžeš vyprávět chlapcům s nočními polucemi. Ale nikoliv odborníkům. A o designu se raději vůbec nevyjadřuj, nebo max. zdrženlivě, když vůbec nevíš co design je. Na design jsou special školy a navíc potřebuješ pořádnej kus od boha. To je jiné vidění světa, jiná dimenze pojetí filosofie.
Jedíné, na čem spočinou mé oči u Tiguna jsou mé dlaně plné slz.Co koncernu VW však opravdu nejde upřít, je přesný opak Tvých servilních placených hloupostí, které se stejně jako celý HUMBERTO snaží vnutit davu.
To, co poslední roky celý koncern předvádí, není nic jiného než prodej skleněných koulí a trpajzlíků od přátel z Vietnamu.
Vnucování kýčů a nevkusu je základní motto Tvých zřejmě chlebodárců a ty jako pravý vazal předvádíš krásné představení.
Tvými slovy ukončím hodnocení. Bravo VW,bravo Skoda,bravo všichni. Ale nechte si ty konzervy pro jiné, stejně jako germanizaci. Stovky let už stačily.. Zlatí Římané.I před více jak 2000 lety měli větší vkus.
Neplácej tu nesmysly o chlebodárcích a soustřeďuj se na auta. Těmi italskými klenoty pravděpodobně myslíš minulé Punto :-)? Nebo snad současnou Cromu :-) ? Mainstream, mainstream v SUV, Ozzy, ten je tu teď tématem... ať přemýšlím, jak přemýšlím... nemohu nějak tvého italského guru v malých SUV vyšťourat z paměti. Když tak mi napověz... ale pozor, Panda Cross není malé SUV. P.S. Až odložíš brejle naivity, podle kterých na každé auto nazíráš prizmatem Fiorana... což je, nezlob se, jeden z nejinfantilnějších postojů zde na diskuzi, můžem zahájit regulérní výměnu názorů o tom, jestli to umí s plechem VW dobře či výborně... a zrovna tak o italské produkci... zatím tu jen ztrácíš... snahou napadat VW slovy amatéra.
Je vidět GTI, že nemáš vůbec ponětí odkud vítr vane a jseš více než vedle.
Tématem byl tvůj VWmilášek Leguan, nikoliv značka FIAT. Ale to zapadá do celkové koncepce Tvých bohapustých žvástů a nesmyslů, respektive demagogických násilných přesvědčovacích metod. S tím ale na mne nechoď.
Jinak Croma, ikdyž to není můj šálek káv aspoň vipadá jako auto. Narozdíl od většiny produkce VW. U Cromy se můžeš klidně zaskvět ve svých výrazech a použít Vančurovskou květomluvu. Možna to někoho dojme.
Ale u Leguana můžeš pouze plakat nad neumětelstvím a kýčovitým nevkusem!
Milý brachu,segment malých SUV Vlkobratři určitě nespoluvytváří... Tan segment totiž vytvořila Toyota v roce 1994 vozem RAV 4 a od té doby ho spoluvytvářely vesměs jen a jen jap. a posléze i korejské značky... takže PRrrr ;-\ A ještě trochu k TOULATEGU: Přečetl jsem si recenzi o tomto skvostu: je to docela pr;user >:D >:-[] Co se týká "zázračného podvozku a elektroniky ":no::no: A co prej už bylo svolávaček! Jo.JO Toyota dělá 4x4 50 let -legendu nic nezastaví a už vůbec ne nafouklej Pašík Combi na velkejch kolech :no::no:
Souhlasím s kolegou Coulinem - segment malých SUV Evropa tvrdě zaspala. Sice nevím, jestli byla první Rav4 nebo Kia Sportage, ale to je teď jedno. A ani v Evropě VW nic neobjevuje, předběhli ho Freelander a trochu výš a sportovněji X3. Takže prosím, vysvětli, co přesně že to má VW objevovat?? Nějaký subsegment subsegmentu??? :*)
Ty mě nečteš... VW... ten zatracovaný zpátečník... je první z evropského mainstreamu, který vyjede s malým SUV... to je úsměvné ne. Já přece nahoře nepíši o produkci z Korei či Japonska.
No právě, že tě čtu. Co třeba věta: "Současně ber na vědomí, že VW spoluvytváří novej segment - malá SUV". Tam není o evropským mainstreamu ani slovo... A hlavně, já třeba Freelandera do mainstreamu řadím. Hlavně první generace totiž v prémii neměla moc co hledat...
No možná se to tam najít dá :-) Ale to nic nemění na skutečnosti, že s tebou nesouhlasím. Mluvit o vytváření třídy v okamžiku, kdy už i evropští konkurenti přicházejí s druhou generací nebo faceliftem... To mi fakt příjde jako chválení tvé oblíbené značky za každou cenu...
No třeba jak jsem psal výše, ten Freelander, i když musím poznamenat, že v nový generaci se chce situovat o trochu výš. Ale třeba Opel Antara? To určitě nebude žádný obr, neboli malý SUV jak vyšitý... nebo snad ne?
No, tak vidíš... že spoluvytváří evropskej mainstream v malejch SUV... takřka bez konkurence. Souhlas s Oplem... ještě se neprodává, takže je to jak tvrdím již nahoře - ten zatracovaný VW je předvojem Evropského mainstreamu v malých SUV... Jinak tu není nic... nic... rozumíš, ve Francii nic, v Itálii nic... tak proto je potřeba ocenit VW.
No jo. My se teď očividně neshodnem. Máš pravdu v tom, že z Evropy moc konkurentů nepochází. Já ale nenazývám spoluvytváření něčeho, když jen celá Evropa přichází dost s křížkem po funuse, protože tudle třídu vytvořili a tvrdě ovládají asijští výrobci už dobrých deset let. Když už, tak bych to nazval tak, že se VW jako teprv třetí evropský výrobce probudil... ;-\ A to opravdu není nic k mohutný oslavě...
Re: Nič nie je nemožnééé - V O L K S W A G E N.....
1.menši Touareg - VW sa nemá čím chváliť Toaregy sú drahé, zložité a poruchové. Jeden moj známy podnikatel mu dal prednosť pred BMW, a zaplakal. Za prvé 3 mesiace asi 5x v servise. A vydávať niečo staré a okukané iba v menšom, to mi pripadá skôr ako úbohosť, nie ako prednosť.
2.VW segment malých SUV nespoluvytvára, kde si prišiel na takú blbosť? RAV4,Forester, Freelander, Grand Vitara....tí všetci sú tu už dávno, kým VW sa sotva zobúdza.
3.Ak to bude klasický VW, tak to bude samozrejme opäť o ničom. Tupý čumák, strohý, konzervatívny, nezáživný dizajn, očarujúci snáď len od 70 vyššie... Dokonalý strih, dokonalá fazóna, nádych šmrncu - o tom sa môže Volkswagenu naozeaj len snívať, vzhľadovo je v dobe kamennej.
VW za každých okolností najlepší, najkrajší a najúžasnejší a určite bude mať zo všetkých najväčší úspech, to je len subjektívny a maximálne neobjektívny blábol. Koniec, bodka.
Re: Nič nie je nemožnééé - V O L K S W A G E N.....
Při hodnocení tvého příspěvku se nedá než souhlasit s tvou poslední větou, "to je len subjektívny a maximálne neobjektívny blábol. Koniec, bodka." Tyhle keci, mám kamaráda a ten má ... a každý den je v servisu atd. atp., a to v debatě o jakémkoli autě, jsou s prominutím k hov.u, tedy pokud na nich stavíš obecné hodnocení nějakého typu auta nebo nedej bože celé značky. Za věty typu, jeden známý má to a to ... bych dával do kladby. :no:
Re: Nič nie je nemožnééé - V O L K S W A G E N.....
Nič iné napísať nemôžem, lebo ja ten voz nemám (ani po ňom netúžim). Že bol silne problémový od novoty je fakt, spýtaj sa na Touareg v autorizovanom servise, mechanici Ti povedia svoje. Poznal som dosť ľudí s Volkswagenmi, takmer všetci ich už vymenili za iné značky. Spoľahlivosť nie je doménou VW. A keď napíšem, že ich dizajn je hnusný, kľudne mi oponuj, môžeš mať iný názor, ja Ťa zaň do klady nepošlem...
Re: Nič nie je nemožnééé - V O L K S W A G E N.....
:-) kladba a kláda není totéž, dřevo bych ti na krk neuvázal. ;-) Bohužel svým příspěvkem opět potvrzuješ, žes to nepochopil. O designu si piš, co chceš, to je věc z velké části subjektivní. Ale jestli chceš psát kategorické soudy o kvalitě jakéhokoliv auta, nepoužívej argumenty typu jedna pani povídala, padáš tím do kategorie "rozumbrada na auto.cz", takových je tu bohužel dost, každý z nich něco slyšel, má kamaráda, strejda říkal atd. o kvalitě libovolného typu auta. Jestli chceš argumentovat kvalitou použij data, nejlépe nějakou statistiku spolehlivosti, případně spokojenosti zákazníků, nic lepšího resp. s větší vypovídací hodnotou není. Takže k Touaregu, pokud chceš něco tvrdit o jeho pochybné kvalitě, čekám že hodnocení TUV (pokud tam budou SUV) nebo JD Power apod.
Re: Nič nie je nemožnééé - V O L K S W A G E N.....
Proč to otáčíš? Ty tvrdíš, Touareg je drahý, složitý, poruchový. O.K. porovnej cenu, složitost a poruchovost s ostatními a použij u toho nějaká data. Toť vše, co jsem po tobě chtěl místo výlevů JPP. Vidím, že zbytečně.
Benziny na zaciatku budu 1,4 150 PS so 6 stupnovym manualom a 2,0 170 PS 6st automat a 200 PS 6 st manual a automat. Neskor v polovici 2008 pribudne aj 1,4 150 PS ale nie 4Motion. Diesle budu s DPF - splnat EU5 : 2,0 TDI 140 PS so 6st manualom a automatom neskor zaciatkom 2008 aj 2,0 TDI 170 PS.
takže bude to čtyřkolka(torsen) nebo "čtyřkolka" s haldexem? Kdyby tam prdli torsen, tak by se mi to hned začlo líbot mnohem víc (teda...spíš by se mi to míň přestalo nelíbit)
Žádné auto koncernu VW s motorem napříč, milý Alessio, nemělo 4x4 s Torsenem. Vzhledem k tomu, že Tiguan má být na platformě golfu, tedy s motorem napříč, bude mít Haldex, tedy přiřaditelný pohon zadních kol, v této třídě obvyklé řešení. Jak prosté, že... ale takovou informaci můžeš získat při minimálním zájmu o problematiku, tedy to bych u člověka diskutujícího na auto serveru, který velmi rád přidává svůj "odborný" názor do každé diskuse, čekal. Opět asi marně. :no:
je od tebe hezké jak příjemně se umíš podělit o své znalosti s ostatními :yes: myslím že tvým znalostem tu opravdu nikdo nesahá ani po kolena a jsi rozený odborník :yes:
Tohle je laciné Galante, řekl bych, že víš o co mi jde, problém je spíše v tom, že jsem se otřel o Alessia. Pokud jde o podstatu, ať jsou mé znalosti jakékoliv, nedovolím si kategorické soudy o tom, kdo koho drtí svým pohonem atd., které běžně plodí Alessio, a na které tu byť v jiném vláknu narážím, a on to ví. Takže zařaď R. ;-)
jsem rád že jsi mě pochopil -ano jde o to že si se otřel o kohokoliv. například to co jsi napsal vůbec nevím a ani snad nechci vědět a minimální zájem o auta určitě mám. takže bez poslední věty bych tomu dal pět palců nahoru, s poslední větou...jsem napsal to co jsem napsal. navíc nemám rád palce dolů ;-) P.S. co se týče Alessia tak pokud ho četš by jsi mohl vědět že opravdu není "provokatér", pouze má prostě rád rodinné Subaru, tak to tak prosím ber, stejně tak by jsi mohl reagovat na GTIho :-)
Já tvou reakci na můj původní vzkaz Alessiovi chápu, vytrženo z kontextu, může vypadat to jako zbytečné poučování nebo zesměšňování. Ale ber to jako jen a pouze vzkaz Alessiovi, on ví proč to píšu. Že není provokatér je možné, že je neználek s "jasným" názorem na vše co není Subaru, a mistr argumentace o jízdních vlastnostech a pohonech, o kterých má velmi chabé ponětí, je zase pro mě jisté, viz. debata pod Tribecou, a proto můj jízlivý přístup k jeho výplodům. ;-)
kdyby to utajili, že to vychází z golfu, tak by se to třeba i mohlo prodávat, ale nevěřím tomu, že suvcko vychazejici z maleho vozu (byt treba tradici, vzpomente si na druhou ci treti generaci), by se mohlo dobre prodavat, proste ne
no tak mě vw design neuráží ale ani z něj nejsem totálně odvázán. přijde mi to takový lepší střed. pokud bych volil auto v této kategorii tak asi je můj horkej favorit nový freelander, i když po zkušenosti s novou ravkou by to bylo asi složité rozhodování. jsem zvědavej jak si povede cnově protože vw si ho rozhodně nechá velmi dobře zaplatit :-)
nakolik se Lehmann boys trefili, jejich výtvor zas až tak špatně nevypadá, spíš bych řek že docela dobře. Uvidíme až spadnou maskovací měchy, a pak taky, a to hlavně live. A taky jak se bude chovat na cestách i mimo ně, jak bude poruchový či neporuchový, atd. - prostě jako každá novinka. Já mu dávám na Evropou téměř neoraném trhu babySUV docela slušné šance. Tož tak.