Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volkswagen chystá konkurenta Dacii Logan

Celosvětový úspěch Dacie Logan a riziko příchodu laciných čínských automobilů jsou stimuly pro usilovný vývoj podobného modelu po taktovkou Volkswagen Group.
Zpět na článek
7. 4. 2007 09:25
neregistrovaný "element5"
8. 4. 2007 12:36
anonym
9. 4. 2007 11:58
neregistrovaný "IT"
7. 4. 2007 09:34
neregistrovaný "Kraken"
7. 4. 2007 10:02
7. 4. 2007 10:27
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 11:00
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 11:13
anonym
7. 4. 2007 17:06
neregistrovaný "mida"
10. 4. 2007 09:54
neregistrovaný "Jenda"
7. 4. 2007 19:23
neregistrovaný "seremed"
7. 4. 2007 20:14
neregistrovaný "JirkaHK"
7. 4. 2007 10:34
7. 4. 2007 12:55
neregistrovaný "diskuzed"
7. 4. 2007 17:19
7. 4. 2007 16:40
neregistrovaný "rudla"
7. 4. 2007 17:25
neregistrovaný "james"
8. 4. 2007 16:25
neregistrovaný "wector"
7. 4. 2007 10:55
neregistrovaný "Afroman"
7. 4. 2007 11:24
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 11:23
7. 4. 2007 12:46
7. 4. 2007 13:33
10. 4. 2007 09:52
10. 4. 2007 13:00
7. 4. 2007 11:30
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 11:46
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:06
neregistrovaný "Já"
8. 4. 2007 10:35
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 11:37
neregistrovaný "ALE"
7. 4. 2007 12:11
neregistrovaný "Jirka"
7. 4. 2007 12:32
neregistrovaný "Benx"
7. 4. 2007 12:59
neregistrovaný "Dušan K"
7. 4. 2007 13:16
anonym
7. 4. 2007 13:23
anonym
7. 4. 2007 13:30
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:57
anonym
10. 4. 2007 10:04
neregistrovaný "Jenda"
7. 4. 2007 13:16
anonym
7. 4. 2007 13:22
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:25
anonym
7. 4. 2007 13:49
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 14:08
anonym
7. 4. 2007 14:17
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:29
7. 4. 2007 13:46
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 14:26
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 4. 2007 09:31
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:31
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 4. 2007 13:52
8. 4. 2007 10:03
neregistrovaný "Němci"
8. 4. 2007 11:46
anonym
7. 4. 2007 13:35
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 14:03
neregistrovaný "Lubo"
7. 4. 2007 14:03
7. 4. 2007 14:19
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 19:25
7. 4. 2007 20:45
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 14:03
anonym
7. 4. 2007 14:05
neregistrovaný "Lubo"
7. 4. 2007 14:06
anonym
7. 4. 2007 14:41
neregistrovaný "james"
10. 4. 2007 10:07
10. 4. 2007 13:02
7. 4. 2007 14:08
anonym
7. 4. 2007 14:11
neregistrovaný "pepa"
7. 4. 2007 14:24
7. 4. 2007 14:54
neregistrovaný "Milý stydlín"
10. 4. 2007 10:09
7. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "David"
7. 4. 2007 15:12
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 15:25
neregistrovaný "james"
8. 4. 2007 10:15
8. 4. 2007 11:37
neregistrovaný "james"
8. 4. 2007 11:58
7. 4. 2007 15:37
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:06
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:14
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:28
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:47
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 19:25
neregistrovaný "pepa"
7. 4. 2007 21:08
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 17:58
neregistrovaný "oldtimer"
7. 4. 2007 20:20
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
7. 4. 2007 20:50
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 20:55
neregistrovaný "james"
8. 4. 2007 08:05
neregistrovaný "Miloš"
8. 4. 2007 10:03
neregistrovaný "rudla"
8. 4. 2007 10:57
neregistrovaný "Milý stydlín"
10. 4. 2007 10:29
neregistrovaný "Jenda"
10. 4. 2007 11:40
neregistrovaný "pandan"
10. 4. 2007 09:10
anonym
10. 4. 2007 11:42
neregistrovaný "Cjoctavian"
neregistrovaný "element5"
7. 4. 2007 09:25
Konec Loganu?
Zamaskované to je velice pečlivě, ale i z toho mála co je vidět je zřejmé, že pokud se cena tohoto modelu bude pohybovat někde na úrovni cen Loganu, čekají Dacii velké problémy. Osobně o tom ale dost pochybuji.
Rozbalit vlákno
2
anonym
8. 4. 2007 12:36
Re: Konec Loganu?
Nemci jsou paka... koupili Skodovku, ktera delala filcku -auto do tuny a ikdyz byly plany na mirnuo modernizaci pro vychodni trhy, kde by se to nekazilo trhy pro VW, tak z ni udelali "zapadni" automobilku a tedka se budou snazit udelat z VW vychodni automobilku... stacilo zvysit kvalitu a udelat z fabie neco jako Fiat Panda, Suzuki SX4 a diky povesti mela Skocna otevreny trhy v celym vychodnim bloku.. Nic proti, ale Renaulti to udelali lip...
neregistrovaný "IT"
9. 4. 2007 11:58
Re: Konec Loganu?
V čem? Nějak nechápu,v čem jsou paka když posunuli Škodu ze soc.zmetku,který nedojel ani první cestu z Mototechny domů-v ulici u nás měl kluk první fávo,šílená šedá barva,výroba z prvního měsíce a byl dotažen.Pak to sice jezdilo,to jo.Logičtější je posunout kvalitu a výbavu a pokud je třeba udělat očesané auto,tak udělat až potom.Neřešme,co má např.nejlevnější Fabia2 za výbavu,neb z toho bude nekonečný "OT" na 500 řádků s jedním písmenkem...Osobně je mi to fuk,co VW udělá.Něco vyrábět musí,když už tu je. :-!
neregistrovaný "Kraken"
7. 4. 2007 09:34
Hm hm hm
Tak to som zvedavy na cenu :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2007 09:45
Re: Tipni si cenu...
Aj ja, ale netipujem to velmi hlboko pod 400 tisic Sk. Co myslis Ty?
Avatar - Perun
7. 4. 2007 10:02
Souboj Titánů
Tipuji to na velice vyrovnaný souboj >:-[] >:D :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 10:27
Re: Souboj Titánů
No já nevím, já si myslím, že VW dnes vyrábí hodně modelů, které by po technické stránce mohly konkurovat Loganu. Například Touran (jaké jiné auto by mělo být konkurencí pro Logan, když je montované homeless a jiným společenským německým odpadem a kvalita tomu nasvědčuje a každé auto co sjede z linky je dotované spolkovou vládou), sice je o něco horší ve kvalitě a spolehlivosti,ale myslím, že by mohl být konkurencí pro Logan kombi, stejně tak Jetta, či Golf, jsou na tom prostorově a technicky zhruba stejně jako Logan. jen zapracovat na spolehlivosti, trochu ošidit vnitřní materiály, jít s cenou tam kam VW patří a myslím, že se to může povést. Mimoto, je celkem nelogické nechat si vyvíjet levné auto Magnou (kdy ten vývoj stojí několikatinásobně víc, byť v kratším čase, než by tomu bylo normálně. Ale hold soudruzi z NDR se nejspíš chystají opět udělat někde chybu.
7. 4. 2007 10:50
Re: Souboj Titánů
Wolffe,včera jsi asi vypil hodně nekvalitního desertního vína a ještě máš trochu připito a moc ti to nemyslí...Omyj se hodně studenou vodou a zkus příště přemýšlet než napíšeš nějaký blábol >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 11:00
Re: Souboj Titánů
Sem úplně střízlivý a myslel sem to vážně... Zkus mi to vyvrátit argumenty a ne injectivy... Děkuji
Rád se nechám poučit odborníkem an koncern VW. Třeba mi jejich nelogické kroky vysvětlíš...
anonym
7. 4. 2007 11:13
Re: Souboj Titánů
Co dodat :yes:
7. 4. 2007 12:33
Re: Souboj Titánů
Já se odborníkem určitě necítím,zato ty určitě ano,když srovnáváš Touran s Loganem... >:D >:D Ve svém příspěvku používáš laciné fráze o nekvalitě a spolehlivosti volkswagenů.Srovnávat Jettu nebo dokonce Golfa s Loganem,no myslím,že tady toto snad ani nepotřebuje komentář... :no:
neregistrovaný "mida"
7. 4. 2007 17:06
Re: Souboj Titánů
těžko se tvé injektivy, které pouze ty pokládáš za argumenty, vyvracejí argumenty. zde pomůžou lépe než jakékoli argumenty pouze tobě podobně ubohé výblitky, které ty nazýváš v lepším případě invektivy a v horším argumenty
neregistrovaný "Jenda"
10. 4. 2007 09:54
Re: Souboj Titánů
Projeď se v Loganu chlapče, snad potom ti dojde, jakou hovadinu jsi vyprodukoval.
PS: Logan neodpovídá ani 15 let staré konkurenci střední třídy. Jak v kvalitě interiéru, tak motoricky a ani vnějším designem. Touran sice žádný krasavec není, ale je to pořád solidní auto o 2 třídy výše od Loganu. Tolik fakta, nikoli "injektivy". :-!
10. 4. 2007 10:30
Re: Souboj Titánů
Prevez sa Loganom po spatnej rozbitej ceste a potom to iste zopakuj Touranom. Bud si isty, ze ten Logan to zvladne lepsie. Pretoze je na to stavany. Touran ma celkom ine urcenie. A za jeho kvality aj zaplatis celkom inu cenu. Preto je neferove (pre obe zmienene auta) v comkolvek ich vobec zrovnavat.
10. 4. 2007 12:56
Re: Souboj Titánů
Podívej se na začátek debaty,kdo začal srovnávat Touran s Loganem...Jenda jenom vyvrací nesmyslné argumenty.
neregistrovaný "seremed"
7. 4. 2007 19:23
Re: Souboj Titánů
tenhle pán má pravdu :-!
neregistrovaný "JirkaHK"
7. 4. 2007 20:14
Re: Souboj Titánů
nemůže to být vyrovnané, v Rumunsku je cena práce asi jiná, ne?
7. 4. 2007 10:34
bora?
hm... a co když to je obnovení Bory? ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "diskuzed"
7. 4. 2007 12:55
Re: bora?
To asi ne...misto Bory se zacala vyrabet Jetta ;-)
7. 4. 2007 17:19
Re: bora?
aha... ty voe tak naní jsem uplne zapomel :-) ;-)
10. 4. 2007 10:32
Re: Space Fox Suran
No neviem....v Brazilii vraj fici kombik na platforme Foxu....VW Suran. Ze by to po miernych upravach naockovali aj v Europe?
7. 4. 2007 10:43
Veš v kožichu
Tak samozřejmě, úspěch Loganu nenechává žádného velkého hráče na automobilovém hřišti chladným...navíc tady začínají pokukovat další,kteří chtějí ukousnout z prodejního koláče.Honda nám nabízí model City,Škoda ubrala na ceně vysluhující Fabii sedan,u Toyoty se proslýchá,že taky něco chystá a u VW, jak vidíme se již pilně testuje.Logan byl primárně určen zejména pro východní nebo ekonomicky slabší trhy,nicméně se ukázalo,že i vyspělé západní trhy jsou schopny přijmout jednoduchý a levný vůz.Mě osobně spíše zaujala nabídka Škody,případně Hondy,kde nám za velmi dobré peníze nabízí kvalitní, moderní a bezpečný auto.Myslím,že i v případě VW se bude jednat o kvalitnější vůz než je Logan . :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rudla"
7. 4. 2007 16:40
Re: Veš v kožichu
Provnaj poruchovosť Loganov a VW, prípadne škody. Ja si myslím, že sú na rovnakej úrovni. Keby sa Logan volal Renault Logan, tak by nikto ani nepípol. Voľakedy boli na tom škodovky na západných trhoch podobne ako dacia.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 17:25
Re: Veš v kožichu
Jo ještě nezapomeň krom poruchovosti srovnat taky kvalitu materiálů, jízdní vlastnosti a celkový dojem. Tam logan versus škoda nebo VW nemůže uspět.
neregistrovaný "wector"
8. 4. 2007 16:25
Re: Veš v kožichu
Otázka, jestli tohle skupině lidí kupující Logan vadí. Ti mají pár korun a chtějí nové auto se zárukou, které uveze 2-5 lidí a zavazadla, nic víc je nezajímá.
10. 4. 2007 09:49
Re: Veš v kožichu
Nemozes zrovnavat nezrovnatelne - koncern VW v Europe nepredava auto, ktore by mohlo konkurovat Loganu. Ani cenou, ani urcenim. Autu, ktore ma cielene maksie pruzenie, viac sa naklana v zakrutach a ma vagnejsie riadenie (Logan) nemozes vycitat, ze ma horsie jazdne vlastnosti ako Octavia....
neregistrovaný "Afroman"
7. 4. 2007 10:55
Cena
Já si myslim že nejlevněší to bude tak za 300 000Kč a to přeci neni konkurence. Přeci už známe ceny VW... >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 4. 2007 11:00
...značka , ktorú ponesie...
Som úprimne rád, že lacné auto pre ľud sa bude vyrábať pod logom VW. Nemyslím si, že by to pre Škodu bola hanba, ale konečne sa naplní to, čo VW svojim menom hlása a hierarchia značiek VW Group vydá správnym smerom. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 11:24
Re: ...značka , ktorú ponesie...
Souhlas. Konec Phaetonům a podobným obludám, přichází VW brouk pro široké masy 21. století!!!!! >:D >:D >:D >:D :yes: :yes:
Avatar - Perun
7. 4. 2007 11:23
Houpačka
To je těžký. Soudruzi stáli asi velmi dlouho před zásadním rozhodnutím o marketingovém směřování jejich značky. Dlohodobě úspěšná strategie vytváření image kvality (jakkoliv je to spíš PR blábol, protože v celkovém pojetí spolehlivosti VW ani neurazí, ani nenadchne, prostě standard daný narostou nutností snižování výrobních nákladů) může být a bude zásadním způsobem ohrožená Low-endovým modelem. Renault si to mohl dovolit, prodává pod logem Východotatarstánské značky, které pouze půjčuje svá ochranná křídla, ale VW ??? Těžké rozhodnutí. Zhoupnout se, nebo ne? Soudruzi vidí na konci té cesty peníze a zatím neobjevené nové portfolio zákazníků, kteří jim, v celku logicky, mizí ke konkurenci. Myslím, že to může být jen velmi (!) drahý špás. Renault můe jít ještě trochu dolů s cenou, VW už ne, musel by masivně propuštět, ale to jsou úvahy spíš do hospody, snad to mají dobře spočítané.
P.S. Nikdy v životě jsem neviděl ošklivější auto, než Honda City (jakkoliv Hondě neupírám velmi dobrou image kvality, která je v praxi reálnější, než u VW). Jenže je to tak vošklivý!! 8-s
Rozbalit vlákno
4
7. 4. 2007 12:46
Re: Houpačka
Tak já myslím,že takový Renault Thalia, s tím "násilně" nalepeným kufrem je daleko ošklivější než Honda City.Honda má daleko lépe vyváženou karoserii,byť ji ty malé kola trochu degradují... :-O
10. 4. 2007 09:52
Re: Houpačka
Maly problem moze byt v tom, ze ta "krajsia" Honda City je od "skaredej" Thalie drahsia o stotisic Sk....
10. 4. 2007 13:00
Re: Houpačka
To možná ano,ale dostáváš daleko lepší a lépe vybavené auto,jak po stránce techniky,bezpečnosti atd. ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 11:30
SEN ARIJSKÉHO "ŠVORCÁKA"
A je to tady. Konečně se i árijský "švorcák" bude moci vozit relativně velkým vozem, který bude jistě zpředu stejný jako všechny vozy značky. Ovšem ne moc, žádné falešné podbízení šířkou srovnatelnou s konkurencí se jistě konat nebude. S trochou štěstí si jej sousedi snad spletou s Jettou, takže bude za machra... Výbava bude jako v případě Loganu chudá, ale zaplatí více, žádné podbízení cenou se jistě konat nebude. Navíc znak VW na přídi zaručí naprostou statistickou bezporuchovost vozu, stejně jako v případě Sharanu. A že to reálu bude slabší? Jistě smůla na špatný kus... Ale kdo by řešil takové detaily? Tohle bude to správné auto pro kšiltovkového überkovboje, skvělé tvary, podvozek a kultivované motory. A image, tohle je VW, ne nějakej šunt z východu. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Perun
7. 4. 2007 11:37
Re: SEN ARIJSKÉHO "ŠVORCÁKA"
Trocho dost vwostrý, ale jinak... :-) ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 11:46
Re: SEN ARIJSKÉHO "ŠVORCÁKA"
;-) :yes:
neregistrovaný "Já"
7. 4. 2007 13:06
Re: SEN ARIJSKÉHO "ŠVORCÁKA"
Az na tu statistickou bezporuchovost a kultivovane motory se da souhlasit.
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 4. 2007 10:35
Re: SEN ARIJSKÉHO "ŠVORCÁKA"
Ber to celé s nadhledem ;-)
neregistrovaný "ALE"
7. 4. 2007 11:37
Naozaj konkurencia pre Logan????
Vyzera to omnoho vacsie ako konkurencia Dacii Logan, ci ne? Ak to aj v EU bude, tak to bude drahe, sak Logan je robeny z absolutne najhorsich materialov a na tomto VW uz len spatne zrkadla vyzeraju kvalitnejsie ako cely Logan >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
7. 4. 2007 12:11
Re: Naozaj konkurencia pre Logan????
Ty si * brezovy. Tipuju GolfIII s "vyladěným" výfukem... :-!
anonym
7. 4. 2007 12:43
Re: Naozaj konkurencia pre Logan????
Myslíš tie spätné zrkadlá čo láve je veľkosťou ok a pravé je malé a ko….t je v ňom vidno ale hlavne je že VW ušetri a čo tam bezpečnosť a za ušetrené peniaze aspoň budeme môcť podplácať

Nemajte strach toto Loganu nebude konkurovať ani omylom Dacia može isť s cenou o dosť dole oproti VW tak porovnanie Dacia cca 200 000-sk + nejaká ta akcia 180 000-sk / VW – 300 000-sk + akcia 280 000-sk stále ja tam rozdeľ 100 000-sk a to je len Logan sedan ma prísť ešte hatchbak a ten určite bude ešte lacnejší J nezabúdajte že Dacia je už aj kombi ktoré priestorom je na tom lepšie alebo rovnako ako Sharan a čo sa týka poruchovosti tak to Logan oproti Sharanu bude 2x na tom lepšie J proste Dacia nemá konkurenciu a VW jej nemôže konkurovať kým nedá napr. Octaviu Tour za 300 000-sk
neregistrovaný "Benx"
7. 4. 2007 12:32
Das Konzern
by skutečně měl něco dělat. Např. u nás před panelákem zhruba rok probíhá obměna dosud převládajících */- desetiletých Felicií. Nahradily je 2x Kia, 1x Renault Thalia, 1x Fiat. Majitelé Fabií I přecházejí na dvou-tříleté větší ojetiny od VW... Aby Škodovka nakonec nebyla ráda, že zaměstnanci chtějí stávkovat...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Dušan K"
7. 4. 2007 12:59
Re: Das Konzern
tak to ti poviem že máš rozumných susedou ;-) u nás obmeňovali škodu 105 a Feldu za Fobie a keď som sa ich spýtal že prečo Fabku tak mi odpovedali že aké iné auto za taký peniaz tak som im poradil aspoň 7 aut a odpoveď znela no to je síce pekne ale čo na tie zahraničné auta stoja ND :-) kde mi to opravia a podobné somariny / tak je teda ozaj neviem to v dnešnej dobe iné auta ako VW-a spol maju aj servis ? a ozaj sú ceny ND také drahé
anonym
7. 4. 2007 13:16
Re: Das Konzern
Přesně. Češi (a slováci) jsou bohužel tak zabednění a líní, že si většinou ani nezjistí nabídku konkurence a jdou si rovnou pro "novučičků fábijku", protože ta je přečce úúúplně nejlevnější a má ten nejlevnější servis a ceny ND na světě. Tohle prostě mají zarytý v těch jejich natvrdlých palicích a ani je nenapadne zjistit si, jaká je ve skutečnosti situace na trhu. Škodovka je prostě nejlevnější, hotovo. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou... :no:
anonym
7. 4. 2007 13:23
Re: Das Konzern
Nikdo neříká nejlevší, ale nejvýhodnější co se týče šířky servisní stítě a kvality aut v daném segmentu. Rozlišuj význam slov zabedněnče. Miluju lidi který si nekoupí Škodovku ne z praktických důvodů, ale jenom proto aby mohly říct že mají něco jinýho a pak si myslí kaou nemají káru (jezdí v korejským autě který je technologicky někde jinde a myslí si že mají mercedes).
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:30
Re: Das Konzern
Je otázka, kdo je tady zabedněnec... I když s tou technologií jinde jsi se celkem trefil, příplatek 10 tisíc za skoro stokoňový benzín u Getzu je opravdu jinde - chápu, že jsou lidi, kterým to vyváží horší interiér. Takový člověk si obvykle nemyslí, že má Mercedes, ale ví, že nevyhodil část peněz za auto zbytečně.
anonym
7. 4. 2007 13:57
Re: Das Konzern
Nechápu jednu věc. Škodovka udělá kvalitní auto (to nikdo nemůže popřít), nepodbízí se cenou, prtože tu jsou zákazníci kteří si rádi připlatí aby získali auto které působí celkově kvalitnějším dojmeme než korejská konkurence (to taky nelze popřít) no a pak přijdou nějací "fandové" kteří začnou na autech škodovky vyzdvyhovat pouze negativní vlastnosti a velebit o pár tisíc levnější korejskou konkurenci jenom proto, že je levnější a jejich nedostaky vždy přejdou mávnutím ruky. Kdyby škoda dělal takovýhle auta tak by ji tu skoro každej udupal co to vyrábí za šmejd, ale u korejců to nevadí u nich každej argumentuje cenou a nic víc ho nezajímá (prostě za každou cenu musí ukázat že zrovna tohle zahraniční auto je lepší než auto domácí značky - nejspíš nějaká flustrace z dob totality).
10. 4. 2007 09:56
Re: Das Konzern
Tak Ty si asi zblizka aktualneho Korejca este nevidel....sadni si do nejakeho a zistis, ze s tou kvalitou je uz presne tam, kde ostatni, v niektorych pripadoch snad uz aj dalej...
neregistrovaný "Jenda"
10. 4. 2007 10:04
Re: Das Konzern
Souhlas. Jezdit s korejcem do autorizovaného servisu (kvůli záruce) by mi zabralo celý den (je v jiném městě) = vybrat dovolenou. Naopak škodu mi zeservisují v mým městě a ještě mi tu káru přivezou do práce. A tohle byl jen jeden příklad. Auto, pokud má sloužit svém účelu se musí posuzovat komplexně. Nejlevnější vždy neznamená nejkvalitnější, do kvality ale nepatří jen fyzická kvalita produku, ale i jeho servis, podpora prodeje atd.
anonym
7. 4. 2007 13:16
Re: Das Konzern
Co jiného za stejné peníze a HLAVNĚ ve stejné kvalitě použitých materiálů, podvozku, převodovky atd. Fabie prostě patří na špici svýho segmentu a nějaká kia, chevrolet a spol. může sice vyjít cenově přijatelněji, ale kvalitou fabii zatím nedohnala. Jo a logan na tom s bezpečností není zrovna nejlépe, pro něj to není priorita tak dost pochybuju že auto od VW by bylo horší než Logan.
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:22
Re: Das Konzern
Chápu Tvoji ironii, také mě mrzí, že šla kvalita materiálů v interiéru v nové Fabii dolů. Levnější konkurence tak už ani nemá co dohánět. ;-\
anonym
7. 4. 2007 13:25
Re: Das Konzern
S novou Fabii musím souhlasit, taky mě to zklamalo čekal jsem víc, zlatá fabie I. Ale myslim si že oproti levné konkurenci je to stále náskok.
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:49
Re: Das Konzern
Je to škoda, interiér, byť strohý, ale kvalitní, byl podle mě hlavním plusem proti levnější konkurenci. Slušný podvozek má dnes kdekdo, design už jim také dělají v Evropě... Přitom vzhled interiéru FII se mi líbí, ale ty materiály ho zbytečně sráží.
anonym
7. 4. 2007 14:08
Re: Das Konzern
Jojo nevim proč se za každou cenu znažili tak šetřit, byl jsem docela v šoku když jsem zjistil že baterie nemá ten celoplastovej kryt nebo chybí plast okolo okna 5 dveří jako u Fabie I, ale hlavně mi vadí že základní verze nemá měkčenou vrchní část palubky. Vyšší výbavy nemají vrchní část měkčenou úplně celou jako stará fabia, ale jenom část, zbytek je zas tvrdý plast. Taky mi vadí že, je řadicí páka umístěna níž než ve starý fabii. Někde jsem četl že se ozývaly z koncernu zprávy že byla fabia na svůj segment zbytečně moc kvalitní (co se týče materiálů a tak), tak se asi rozhodli že to přiškrtěj a schrábnou víc peněz do kapsy.
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 14:17
Re: Das Konzern
10. 4. 2007 10:00
Re: Das Konzern
AKurat dnes som sedel v Roomsteri a schvalne detailne som si okukoval palubku. Tie materialy, aj ked maju pestrejsie farby, mi vazne pripadaju slabsie ako vo Fabii I, ale to sa este da zniest - ale to nepresne licovanie a velke spary medzi jednotlivymi dielmi uz nie. Skocili o celu triedu dolu. Navyse sa vobec nepoucili z Fabie I, stredovy panel opat trci do priestoru a zavadzia pravemu kolenu vodica. Schranky pred spolujazdcom su sice dve, ale horna max. tak na okuliare, spodna tiez neoplyva velkostou. Uvidime, ako to bude v reali vo Fabii II, ale nepredpokladam velke rozdiely...
7. 4. 2007 13:29
ŠVORCÁK KRÁLEM
Tedy, že budou mít švorcáci světa za pár let ta nejkrásnější auta, to bych si ještě včera netip :-) Dost mi to vzalo dech. Jednak v ani jednom snímku nepoznávám povědomé křivky, jednak to vypadá tak nadějně, že nejen Logan, ale podle velikosti, evidentně střední lowend, například Croma, se může začít třást... co? ;-) Ale vážně... osobně nevítám evropskou tendenci - každej švorcák jedno lidové lambo, leč tlak populace na pilu snů je nepřehlédnutelná. Chvalme Renault a teď i VW za to, že začíná postupně vytvářet evropskou hráz hrozící čínské autolavině. Pro tohle to bude dobré... fanda aut, ten samozřejmě míří jinam. A tak to vlastně na světě má být. Někomu nezbyde než si koupit Bravo, jinej z plna hrdla křičí BRAVO Focus, jinej valí Logana. P.S. takže VW... Vánek... ;-) BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 13:46
Re: ŠVORCÁK KRÁLEM
Soudnost jsi zapomněl v práci? Před čím se má třást Croma? Jedině její majitel před tím, že to do ní nějakej kšiltovkoVWej koVWboj v tomhle levným střepu napálí, až nestihne se skvělým základním motorem 1,4 předjíždění. A to přes známý fakt, že VW 1,4 táhne líp, než konkurenční šesatnáctistovky. Nebo právě proto, že tomu ten kovboj před začátkem předjíždění věril. Croma, to je luxusní krasavec, má lepší nafťáky než Passat, benzín sice ne, ale oba vozy jsou low-end přibližně stejně. Má se taky Pasat třást? Pravděpodobně ze stejných důvodů, jako Croma. Ale teď vážně -co Logan? Má se třást? Před čím - tohle auto s podivným jménem bude mnohem, mnohem dražší. A to je pro kupce low-endů základní kritérium, malá výbava za malou cenu. Kdyby chtěl připlácet za výbavu a vzhled, může už nyní jít jinam. A cena nového objeVWu? Druhý "levný" jihoamerický árijec Fox ji má nastavenou tak vysoko, že je nekonkurenceschopný. Evropská evropská konkurence a korejci ho válcují. Stačí se mrknout na prodejní čísla. Stejně směle bude stanovena cena i zde, pod 300 klacků to nebude. Trochu dost za chudou výbavu a logo VW. Přesto si je třeba majitele těchto vozů cenit, lepší slušný a rozumný "švorcák" v Loganu nebo Hondě City (třeba), než machrující bejček v desetiletým bavorákem v tédéíčku. :yes:
7. 4. 2007 14:01
Re: ŠVORCÁK KRÁLEM
Přečti prosím ještě jednou můj příspěvek, pak třeba zareaguješ rozumněji. P.S. nějak něchápu tvé vyhrocování - Logan proti bějčkovi v bavorákovi? Mě osobně je sympatičtější třeba zase slušnej manažer v BMW 5, nežli umulousanej švorcák ve zděděným Loganu, ale tohle sem přece vůbec nepatří, kam ty na ta přirovnání chodíš? Takhle svět aut chápe z nás motoristů málokdo, Stydlíne... tedy, jestli se za motoristu považuješ. Hele, jen aby bylo jasno, ty švorcáky obhajuješ proto, žes jeden z nich, nebo tu předvádíš farizeje charakterně vyspělých postojů?
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 14:26
Re: ŠVORCÁK KRÁLEM
Ty snad čteš záměrně špatně, abys to mohl vyhrocovat. Já napsal toto: lepší slušný a rozumný "švorcák" v Loganu nebo Hondě City (třeba), než machrující bejček v DESETILETÝM bavorákem v tédéíčku. Na tom přirovnání myslím není nic složitého k pochopení. Pro většinu diskutujících kromě tebe samozřejmě. Pak mě stavíš do pozic, které ani nezastávám. Prostě jsou kupci, co pořádné nové auto nemají dostatek financí, někteří to řeší koupí low-endu, jako je Logan, někteří koupí vylítaný Bávo s třikrát stočeným tachometrem a považují se za velké machry. Rozdíl v mentalitě těchto dvou skupin je pak vidět i na silnicích. :-)
7. 4. 2007 19:22
Re: ŠVORCÁK KRÁLEM
S tímhle souhlasím. Nahoře to vypadalo, že paušalizuješ...
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 4. 2007 09:31
Re: ŠVORCÁK KRÁLEM
;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 4. 2007 13:31
No ehm..
Chápu citové, ale zaujaté a ničím nepodložené ( zkušenostmi) výlevy ortodoxních VW istů o tom, jak je značka VW punc kvality a plivání kyselých šťav na konkurenci. No asi proto, že vnitřně cítí možnost ohrožení. 1. Kdyby byl Renault taková pleva jak se tady na fóru pořád dovídám, těžko by byl 4 nej na světě. A to opakovaně. A to nechci mluvit o náskoku před konkurencí co se týče motorů. 2. 450 000 prodaných LOGANŮ původně zamýšlených jen pro nevyzrálé trhy a prodávaných i tam je jasným důkazem o velmi vysoké kvalitě auta LOGAN. Doporučuji nejdřív praktické zkušenosti, porovnání a pak soudy. Jinak je to pánové úplně o ničem. :yes:
Jinak nevěřím, že VW vyrobí skutečnou srovnatelnou konkurenci pro logan v poměru CENA-KVALITA. Jedině snad přesunout výrobu do Zimbabwe. >:D
Rozbalit vlákno
3
7. 4. 2007 13:52
Re: No ehm..
Ujasněme si některá fakta:Logan je auto,kde se kladl důraz na jednoduchost a levnost výroby=levná výsledná a prodejní cena.Řeči o vysoké kvalitě nejsou na místě,jednak proto,že Logany jsou vesměs prodávány v základních výbavách,čili téměř holé a co není v autě to se samozřejmě nezkazí... ;-)Dále většina produkce míří do ekonomicky slabých zemí,kde jsou rádi za cokoli, co jezdí...V západních vyspělých zemí se prodá možná pár procent výroby a Logan tam supluje nějaké užitkové nebo pomocné vozy,a kupuje se samozřejmě hlavně kvůli své nízké ceně ;-) :-)
neregistrovaný "Němci"
8. 4. 2007 10:03
Re: No ehm..
Němci vykoupili kvoty na roční příděl Loganů za leden a teď se na něj čeká 4 měsíce.Cikáni jedou na 3 šichty a nestíhaj montovat.Jo je jasný,že to neslouží jako první auto do rodiny,ale jako druhý kterým jezdíš nakoupit,do práce a vozí tim děti na trénink a do školy to stačí.Tam už taky nechtěj prodělávat statisíce za pár měsíců.
anonym
8. 4. 2007 11:46
Re: No ehm..
V továrni na výrobu Loganov nepracuje ani jeden "cikán". Všetko sú to našinský ľudia. Pozri si niekedy na youtube video z továrne a a zistíš, že ani jeden róm tam nepracuje.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 13:35
dvojí VW
Myslím, že cokoli se znakem VW a za cenu Loganu má v tuto chvíli budoucnost. A věřím tomu, že tohle auto najde spoustu spokojených majitelů. Jenže jak to pak chápat? Bude tu dvakrát VW? Jakože polo bude menší a kvalitnější a tohle bude jako větší, stejně kvalitní a levnější, ale konkurence loganu??? Takže jak to bude vypadat. Když si koupím polo tak budu mít auto, které je ve své kategorii díky aktuální image značky pomyslně trošku víš. Nebudu mít obyčejnou fabii, nebo ibizu. Teď nehodnotím kvalitu těchto vozů, protože právě tam si myslím je nejměnší rozdíl. A právě největší rozdíl, když opomeneme design je ta cena a právě ta image té které značky. A když si koupím tenhle nový model za cenu loganu, ale větší a věřím, že minimálně propagačně stejně kvalitní jako každý jiný VW tak kde bude právě ten rozdíl mezi tímto modelem a polem. A důvod proč kupovat polo??? Jde o to, že VW má snad i jiné značky, ke kterým by tento model svou filozofií mnohem lépe pasoval. Protože nevím zda tento krok nebude trochu kontraproduktivní a nebude postupně snižovat tak těžko vypracovanou současnou image. Ono svým způsobem by taky mohl za chvíli VW začít dělat třeba velký model, který bude konkurovat třeba sonatě a apod. a za stejnou cenu a passat zůstane stále passat. Vím je to přehnané, ale dá se to takhle chápat.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lubo"
7. 4. 2007 14:03
Re: dvojí VW
nemaj strach bude to v horšej kvalite ako je Polo a keď nie tak to nebude konkurent pre Logana ale pre Hondu City alebo cenovo pre Octaviu Tour za takých 420 000-sk za čo maš 2x Logana z 5 ročnou zárukou ;-) ale nedá sa to takto brať ten VW bude asi niečo iné ako Logan

Logan sedan ani kombi nemá priamu konkurenciu a anu ju mat tak skoro nebude ;-)
7. 4. 2007 14:03
Re: dvojí VW
Velmi kvalitní úvaha :yes:
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 14:19
Re: dvojí VW
to je souhlas, nebo ironie
7. 4. 2007 19:25
Re: dvojí VW
To je můj názor na tvou výbornou analýzu. Proč by to měla být ironie? Tomu nerozumím. Tady se nesmí vyjádřit pochvalnej názor, Jamesi?
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 20:45
Re: dvojí VW
JO jo děkuji za pochvalu. Jen překvapila tvá pochvala.
anonym
7. 4. 2007 14:03
dvojí VW
nemaj strach bude to v horšej kvalite ako je Polo a keď nie tak to nebude konkurent pre Logana ale pre Hondu City alebo cenovo pre Octaviu Tour za takých 420 000-sk za čo maš 2x Logana z 5 ročnou zárukou ;-) ale nedá sa to takto brať ten VW bude asi niečo iné ako Logan

Logan sedan ani kombi nemá priamu konkurenciu a anu ju mat tak skoro nebude ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubo"
7. 4. 2007 14:05
dvojí VW
nemaj strach bude to v horšej kvalite ako je Polo a keď nie tak to nebude konkurent pre Logana ale pre Hondu City alebo cenovo pre Octaviu Tour za takých 420 000-sk za čo maš 2x Logana z 5 ročnou zárukou ;-) ale nedá sa to takto brať ten VW bude asi niečo iné ako Logan

Logan sedan ani kombi nemá priamu konkurenciu a anu ju mat tak skoro nebude ;-)
Rozbalit vlákno
5
anonym
7. 4. 2007 14:06
Re: dvojí VW
nemaj strach bude to v horšej kvalite ako je Polo a keď nie tak to nebude konkurent pre Logana ale pre Hondu City alebo cenovo pre Octaviu Tour za takých 420 000-sk za čo maš 2x Logana z 5 ročnou zárukou ;-) ale nedá sa to takto brať ten VW bude asi niečo iné ako Logan

Logan sedan ani kombi nemá priamu konkurenciu a anu ju mat tak skoro nebude ;-)
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 14:41
Re: dvojí VW
Jde spíš o to jestli sám VW tento model potřebuje. A jak to vlastně myslí? Mám pocit, že se snaží ukousnout si z každého možného segmentu a docela to chápu. Prachy jsou prachy. Jenže na jedné straně konkurovat loganu a na druhé straně to zkoušet s phaetonem na esko a 7. To se pak těžko obhajuje. Nevím jestli by s tímto tahem přišel třeba mercedes. Myslím, že na tohle to ma VW jiné značky.
10. 4. 2007 10:07
Re: Skoda
Vzhladom na to, ako krvopotne pracuje VW na budovani image znacky ako premiovej, tak si myslim, ze takyto vozik by na kapote nemal mat znak VW...jednoduche, lacne a kvalitne auto so sirokou servisnou sietou a dobrym zvukom aj v zahranici....z toho mi vychadza jednoznacne Skoda.
anonym
7. 4. 2007 14:08
Re: Skoda
ups pardon to som nechcel toľko krát napísať ale nejak mi to urobilo šarapatu ešte raz pardon
neregistrovaný "pepa"
7. 4. 2007 14:11
...
celosvetovy uspech? samotny renault neni svetova automobilka, ale ciste evropska. POchybuji ze by si logana nekdo kooupil v USA nebo japonsku. V anglii prodali 3tisic v nemecku dokonce 6 - skoro vsechno DDr a zbytek vychodni EU a rusko.
Za ty prachy si koupim 2 roky starou toyotu nebo vw z normalnim interierem ktery nesmrdi po levne hmote a nema drevene sedadla. navic po 3letech to auto strati 70% hodnotu.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 4. 2007 14:54
Re: ...
Levně zapáchající interiér... To bylo první, co mě napadlo po usednutí do nové Fabie. Stará voněla novotou, tahle jí spíš smrdí. Snižování nákladů je holt mrcha a zasahuje všechny. ;-\
10. 4. 2007 10:09
Re: ...
Tu cest som este nemal, a v Roomsteri mi nic nejak zvlast nezapachalo. Na prekvapenie dobry pocit som mal z cee´du, ziadny ocakavany zapach novych plastov v interieri sa nekonal. Opakom bol Chevrolet, tam ma smradek z aut doslova vyhanal, Spark, Aveo aj Lacetti na tom boli rovnako. O trosku lepsie to bolo v Captive.
neregistrovaný "David"
7. 4. 2007 14:20
Skoda
No ja jsem to cetl dneska v jednom nemeckym casaku a tam psali, ze by se to melo prodavat jak pod znackou VW tak i Skoda...vyrabet by se to melo v Rusku....v Asii by se to melo vyrabet a prodavat pod znackou Proton. Ale i tam psali, ze to jsou vse zatim jen moznosti, konkretni rozhodnuti jeste nepadla.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
7. 4. 2007 15:12
LOL
Mezi náma, pokud to bude VW, tak bych řekl... šunt zůstane šuntem a je jedno jestli stojí milion a nebo 200 000. Akorát ten co si koupí šunt za 200 000 je u mě měnší GTI (blázen) než ten co dá za nespolehlivý šunt milion. Asi tak. :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 15:25
Re: LOL
A jak jsi přišel na to, že VW je šunt?
8. 4. 2007 10:15
Re: LOL
Psali to v Pravdě ;-)
neregistrovaný "james"
8. 4. 2007 11:37
Re: LOL
Tak to musí být pravda. ;-)
7. 4. 2007 15:14
PEVNOST EVROPA
Logan jak vime se radi mezi nejlevnejsi auto vyrabena v Evrope. VW planuje konkurenci, Fiat a Toyota tez. Verim, ze Fiat a VW by na trh mohli nastoupit asi tak ve stejnou dobu, Toyota, myslim az po roce 2010. Predstavte si, napr. v roce 2012, kde budou cinske vozy a v jake kvalite. Uz dnes vidame prvni cinske vlastovky na silnicich v Evrope. Kvalita roste kazdy den a cena zustava dole. Za 5 let kvalita cinskych aut bude zase vys, jejich zazemi v evropskych zemich stabilnejsi. Vazeni, bitva se odehraje v pristich 10 letech. Ale s cim stoji evropa na bitevnim poli?? Se zastaralymi vozy s neexistujici vybavou proti modernim vozum bez tradice. Trochu mne to pripada jako vpad nemeckych vojsk za II.sv. valky do Polska. Tam take jeli polaci na konich (evropa) proti tankum nemecke armady (cina). Evropske automobilky maji cca 5 let na to aby zabranily nejhorsimu.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 15:37
Re: PEVNOST EVROPA
A ty nevíš jak dopadla II.sv???
7. 4. 2007 15:43
Re: PEVNOST EVROPA
Chces, aby prijel nas prijel zachranit Ford pick up ze zapadu a Lada z vychodu??
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:06
Re: PEVNOST EVROPA
Tady nás nemusí nikdo zachraňovat. Záleží jen na nás jestli budeme kupovat auto ze západu, nebo z východu.
7. 4. 2007 16:11
Re: PEVNOST EVROPA
To byla reakce na dotaz, jestli vim, jak dopadla II.sv. valka. Tedy osvobozeni Evropy spojeneckym vojskem. Je mi jedno odkud kupuji svuj vuz. Musi projevovat dostatek kvality, musi mit tolik potrebneho ducha a take pomer ceny a kolik auta za tuto cenu dostanes je velice dulezite.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:14
Re: PEVNOST EVROPA
No právě a neznám mnoho čínských vozů, které by splňovaly tvé požadavky.
7. 4. 2007 16:20
Re: PEVNOST EVROPA
Precti si to jeste jednou. Psal jsem v ramci roku 2012.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:28
Re: PEVNOST EVROPA
Jakože v evropě se dělají auto sto let a najednou během deseti let to tady všichni zabalí a nechají prostor číně. A celá ta konzervativní evropa přestane kupovat evropu a půjde do číny??? Kolik let tu řádí japonci jsou dobří, ale dominantní? A co korejci. Vytáhli se, ale to je vše.
7. 4. 2007 16:37
Re: PEVNOST EVROPA
Nepsal jsem nic o baleni a nechavani prostoru cine. Asi by sis mel muj puvodni prispevek poradne precist. Znam zde jednoho prispevovatele, ktery take vklada slova do ust, prekrucuje prispevky druhych. Nevim jestli je to vedome, ale moc se mu podobas. Nehledej nic mezi radky, tam nic nepisu.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 16:47
Re: PEVNOST EVROPA
Nevím komu se podobám, ale možná bych si s ním rozuměl. Zřejmě jsem to teda pochopil špatně. Měl jsem z toho dojem, že se v příštích letech přivalí nějaká čínská armáda atd. Působilo to pesimisticky jako bychom se měli bát, nebo něco razantně měnit. Ale já myslím, že to tak žhavé nebude. Uřčitá část trhu prostě skončí v rukách číny, ale nemyslím si, že ten podíl bude nějak větší něž má dnes třeba korea. A kdo ví jestli to nebude třeba na úkor korejců. Co se týče tebe tak proti tobě nic nemám. S tou válkou jsem to myslel tak, že dopadla relativně dobře. Takže i s tou čínou to bude OK. Možná tel logan se může trochu bát.
10. 4. 2007 10:18
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
Dominancia cinanov je otazkou casu. Aj europan si zrata dve a dve a kupi to, co bude vyhodnejsie, lepsie a krajsie. Europski vyrobcovia sa rozhodne nezbalia a nenechaju priestor Cine....Cinania si ho jednoducho vezmu. Nevytahuj storocnu tradiciu vyroby aut v Europe, ta neznamena nic v porovnani s tisicrocnou cinskou risou a vsetkymi jej zdrojmi. Ano aj Korejci sa "iba" vytiahli...ale to nie je vsetko. Vidis jediny dovod, preco by sa nemali snazit zlepsovat sa dalej? Ja nie. A to iste plati aj v pripade Ciny. Europa tak trochu pospava na vavrinoch a len sporadicky sa sem-tam niekto prebudza...
neregistrovaný "pepa"
7. 4. 2007 19:25
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
cinane budou delat obrovske problemy japoncum, korejcanum, francouzum mozno i opelu a vw. Mercedes, Audi, Porsche, BMW, Ferrari, Massarati, Lambo zustanou neohrozenymi nejlepsimi premiovymi znackami sveta, protoze maji vybudovany super image - koneckoncu pochazi vsechny tech. a designerske inovace prave od techto automobilek. Normalni clovek nerozezna hyunda od toyoty, nissanu ale kazdy pozna na ceste Mercedes. Nekde delali i studii o jakem aute mladi lide snivaji v asii, evrope, americe, a vsude byli na prednich mistech evropske automobilky
7. 4. 2007 20:37
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
Taky jsem psal o autech jako je Logan, atd.
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 21:08
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
Já myslím, že i v této kategorii dá spousta evropanů přednost levným evropským autům před číňany.
7. 4. 2007 22:16
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
Bude dost zalezet, co evropa nabidne.
10. 4. 2007 10:23
Re: (Ne) PEVNOST EVROPA
V zaciatkoch cinskych uspechov urcite. Neskor - nebol by som si celkom isty. Aky velky skok v kvalite spravili Korejci. Uspech dvoch-troch modelov za sebou, a image je uz v zavratnych vyskach. Ak Ti Cinan ponukne auto velkosti Passata, s full vybavou A8, v kvalite Lexusu, so servisom v kazdom meste nad 50.000 obyvatelov za cenu Golfa, a pritom s povestou, ze sa to proste nekazi, tak nehovor, ze nebudes nad tou ponukou rozmyslat... :-)
neregistrovaný "oldtimer"
7. 4. 2007 17:58
Konecne
Konecne dustojny vuz odpovidajici znacce VolksWagen (kdysi prekladano jako "lidovy vuz") :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
7. 4. 2007 20:20
Volvo?
Co tam okolo toho auta rovi Volvo S40??? :-)
Inak suhlasim s nazorom Jamesa a jeho uvahou na temu polo a new vw. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 20:50
Re: Volvo?
neregistrovaný "james"
7. 4. 2007 20:55
Re: Volvo?
díky :yes:
neregistrovaný "Miloš"
8. 4. 2007 08:05
Pohled na debatu
Vážení diskutující !
Z přečtených příspěvků jsemm získal dojem,že Vám ani tak nejde o porovnávání technických vlastností aut,nebo o předávání vlastních zkušeností jako o prezentaci vlastní osoby včetně osočování ostatních diskutujících.Největší lítost ve mě však vzbuzují názory,které třídí skupiny očanů do různých kategorií
podle vlastněného majetku.Nemůže každý být panem Koženým,nebo
Krejčířem a pod.Polovina obyvatel naši vlasti zápasí s rodiným
rozpočtem aby zaplatili nájem a potraviny a ještě mohli dětem
koupit něco na sebe a školní pomůcky.Vaše používání výraziva
jako "švorcáci",nebo "socky"ukazuje na Váš jednoduchý profil.
Vaše finanční možnosti pravděpodobně nepocházejí z usilovné
poctivé práce a pochybuji že byste patřili k profesionálně vybaveným odborníkům v automobilovém průmyslu.Vaše "posudky"
se netýkají ničeho konkrétního a jsou to jenom ze vzduchu chytané
bláboly.Měli byste svůj čas věnovat něčemu užitečnějšímu a ostatní občany neurážet jenom proto,že nemají na drahá auta.
S pozdravem Horám zdar !
odborníkům v automobilovém průmyslu
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "rudla"
8. 4. 2007 10:03
Re: Pohled na debatu
Máš pravdu. ja osobne si myslím, že zo 75% tu aj tak píšu pubertiaci, čo vlastné auto nemajú, alebo ich vozí otecko a potom čerstvý držitelia vodičákov, čo si honia svoje ego v nejakej ojazdenej rachotine dovezenej zo západu, pretože na nové auto jednoducho nemajú. Než sa do mňa pustíte, tak jak vlastním Logana na ktorého som si sám zarobil a čuduj sa svete, platil som v hotovosti a nie na lízing. A poviem Vám, že som ho uprednostnil pred octaviou tour, pretože je to jedno z najporuchovejších áut. A tiež si myslím, že rozumnejšie je kúpiť si lacnejšie auto, ako všetko vraziť to nejakého miliónového auta. Čo myslíte, koho to bude bolieť viac, toho čo rozbije auto za 300000 a má istotu, že bude mať na zaplatenie opravy, prípadne na ďalšie auto ako toho ktorý rozbije trebárs miliónového bavoráka. Rozhodnite sa sami.
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 4. 2007 10:57
Re: Pohled na debatu
Milý Miloši! Po přečtení Tvého příspěvku jsem nabyl dojmu, že jsi se narozdíl od ostatních přítomných nedovtípil ironie v mém příspěvku, pro jistotu umocněné použitím uvozovek u zde oblíbeného termínu švorcák. Ostatně soudím, že ceny i nejlevnějších vozů kolem 200 tisíc korun vylučují, aby je někdo spadající pod tento pochybný termín kupoval. Zásadnější než cena vozu je chování jaho majitele, švorcák duchem jezdí v novém "Bávu" stejně jako ve staré Škodovce. Naopak, díky neadekvátnosti ohodnocení některých profesí se může stát, že potkáš vysokoškolského profesora v Reanultu 19, Felicii nebo Fiatu Brava. Přesto těmi pravými švorcáky nejsou. Užívání tohoto pojmu ve vážné rovině pak považuji za neuvěřitelné buranství autora příspěvku. Takže asi tak. ;-)
neregistrovaný "Jenda"
10. 4. 2007 10:29
Re: Pohled na debatu
Co vím, tak vysokoškolští profesoři rozhodně nejsou zase tak moc vzdáleni průměrné mzdě v ČR. Kde kdo s jedním titulem je na tom lépe.
10. 4. 2007 11:38
Re: Pohled na debatu
Miloši... pojem švorcák, to není nic hanlivého, švorcák, stejně, jako pojem diamatovej kovboj, je zkratka, popis stavu, žádná kritika ani jásot. Ovšem, nezastírám, že stav konta diamantového kovboje je poměrně uklidnující skutečností oproti stavu konta švorcáka. Neboj se toho, polož se do toho. Dnes tě nikdo neovlivňuje v tvém odborném rozletu. Ono, v životě je to opravdu tak, že kdejakej švorcák by chtěl být tím diamantovým kovbojem, ovšm neznám jediného diamantového kovboje, který by toužil po statutu švorcáka. Nežij v bludu, že všichni bohatí lidé zbohatli nějakou trestnou činností. To je právě to pokřivené vnímání světa z pozice (nezlob se) švorcáka. Je to úplně stejné - čas od času se pokusí švorcák dosáhnout majetku nekalou činností, přesně tak, jako čas od času ten diamantovej kovboj spáchá majetkový zločin. Ale tohle přece nemůžeš paušalizovat. Takže... vedle toho, že to chce mít poměrně slušně naboucháno pod čepicí, není od věci, umět používat ruce a mozkové závity k tomu, abys něco v životě dokázal. V kapitalismu tohle jde ruku v ruce s penězi. Děngy, vata, chechtáky, prašule, škvára... to je nedílná součást našich životů. Tak prosím majetky ani nepodceňuj, ale ani nepřeceňuj. P.S. Pod tímto článkem, to jistě pochopíš, nelze porovnávat jízdní vlastnosti... možná tak stehy na tom VW županu. Mimochodem, ty sám sebe kvalifikuješ jako švorcáka, nebo diamantového kovboje? Mám tip - diamantovej kovboj... :-| :-) ;-) a jestli patříš k těm, že horko těžko uživíš rodinu, tak sebou hoď... aby ses nemusel složitě obhajovat před vlastníma očima. Na auto.cz ti to projde, doma, před očima své ženy a svejch dětí... tam je to horší... A... být úspěšný... je tvá povinnost, to snad víš.
neregistrovaný "pandan"
10. 4. 2007 11:40
Re: Pohled na debatu
Já mám ještě jeden postřeh z debaty. Kvalita auta se posuzuje podle podílu tzv. měkčených plastů v interiéru.
10. 4. 2007 11:56
Re: Pohled na debatu
To je dobrej postřeh, pandane. Pokud jsi do včerejška nežil v džungli a seděl alespoň jedno v něčem jiném, než je vagon metra, pak jistě víš, že i vnitřky aut se vyvíjí... mimo jiné i použitými materiálny. Koridor, v němž se pohybujeme je - přístrojovka z kovu (pamatuješ na Fiat coupe a tu kovovou stylovou horizontální lištu v barvě karoserie?) a na druhé straně je přístrojovka v kůži. Pokud jsi někdy v životě v ruce kůži měl, víš, co to je za pocit. No, a tomuto pocitu (teď nepíši o bezpečnosti při nárazech) se výrobci snaží přiblížit právě měkčenými plasty. Mimochodem, jistě registruješ, že struktura povrchu plastových dílů často evokuje kůži... zajímavé, co? Takže ano, dobře poukazuješ na to, že i (i) kvalita vnitřku, použité materiály mají vliv na hodnocení toho kterého auta.
anonym
10. 4. 2007 09:10
fabia
jsem myslel,že konkurent dacie je fobie,stojej za * stejne,az na to ze je logan vetsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cjoctavian"
10. 4. 2007 11:42
Skoda / Dacia
Je to dost urazlive porovnavat skodu s niecim ako Dacia... :no:
Ved dacia sa za seba hanbi, tak pre istotu lepi stitky "by Renault"... >:D
Rozbalit vlákno
0