Současná první liga automobilového světa má v čele supervýkonné Ferrari Enzo Ferrari, které na rychlostním okruhu Nardo dokázalo vyvinout nejvyšší rychlost 355 km/h. Výrazně lacinější konkurence však příliš neztrácí!
... Koenigsegg sa len stale naparuje, ale zatial som necital jediny test, kde by sa merala jeho Vmax a cas na okruhu... cim to asi bude? Vyrobca ma iba plne usta reci, ale to auto dopadne ako Veyron, ziadnych 400 kmh... Kralom rychlosti je aj tak uz 12 rokov stary McLaren Bmw F1
Koenigsegg je nejrychlejší.Udávaná rychlost je přes 400 km/h!Vím,že ho měla na test RTL a nevím proč nezkusili maximální rychlost.Já osobně bych ale odvahu na zkoušku 400 km/h neměl!
Test si necital asi preto lebo citas STOP. Koenigseggu namerali na Narde 385 km/h. Pri prvych testoch. 400 km/h vobec nie je nerealnych. Urcite je to realnejsie ako VW Bugatti :-)
Vmax. ma sice Enzo vyssiu, ale v tabulke chyba podstatny udaj uvedeny v nemeckom ams a to cas na jedno kolo na okruhu; Porsche je od Enza rychlejsie o viac ako 1s... na trati, ktora ma dlzku 1600 m!
Ale to nie je nic nove sport auto nedavno testovalo F Challenge Stradale a Porsche GT3 RS na okruhu Nurburgring (stary) a Ferrari bolo vyrazne pomalsie napriek vyssiemu vykonu... Ferrari by malo podstate zapracovat na podvozkoch inak proti Porsche nema najmensiu sancu.
Hm, neda sa vylucit, ze porsche moze byt v niektorych jazdnych rychlesie ako enzo. Problem vidim v tom, ze enzo je talian a porche nemec a tieto merania robili nemci. ams nie je az tak uplne nezavisly casopis. Takze priliz by som nespoliahal na validitu takychto testovani.
Tak tomu teda moc neverim. Staci se podivat na Formuli 1. Tam je dobre videt, kdo umi udelat poradne auto. A Nemci to teda rozhodne nejsou . Kam se nejake Porsche hrabe na Enzo.
To mas pravdu a mohli pridat vysledky merani pruznosti, lebo pre slovaka je to najdolezitejsi udaj (chybajuce dialnice). Z 0 na 300 km/h aj ten co si to kupi da len 3-4 krat za zivot, ale z takych smiesnych 80 na 200 km/h si zvykne velmi rychlo.
Prepac, ale ako mozes porovnavat Zondu s DB9 a Continental GT. Ved sa pozri len na vyzor a uz musis vidiet ze tie auta su uplne niekde inde. To nemyslim v zlom.
pozri ja viem ze DB a ContiGT su GT a ich konkurent by bolo skor Ferrari 456GT / 612 Scaglietti. Ale s takym zvlastnym porovnavanim som nezacal ja ale autor. Myslim ze Zonda ma k DB9 urcite bliszie ako Enzo. Zonda kombinuje vykon Enza a Carrery GT s kazdodennou pouzitelnostou (vraj - ja som nemal tu moznost).
dost neporovnatelne auta, ten aston martin a a bentley s ferrari a spol.
aston a bentley su auta na relativne normalne svezenie, teda pohodlne... nie na zavodny okruh.
ja by som kupil bentley mat na auto min 170000eur.
ABSOLUTNÍ SOUHLAS
srovnávaj jabka a hrušky
Enzo, Murciélago, Carrera GT jsou ortodoxní supersporty
DB9 a Bentley GT jsou supersportovní GT (už jen to že oba maj automatiku)
navíc se jim někam vypařil Vanquish, kterej je rychlejší jak DB9
kategorie sama pro sebe je SLR, osobně bych pro tohle auto vytvořil kategorii nepovedený supersportovní GT(MB ví že jeho zákazník nechce ortodoxní supersport a tak vytvořili něco pro MB fanoušky a současné majitele SL co už chtěli bejt odlišení) 435.000EUR za to zaplatí jen blázen (viděl jsem TopGear video a jediný co je na tomhle autě cool je zvuk motoru,ale jen V8? dělaj si srandu? v tomhle autě měl bejt V12 a středovou konzoli v plastu bych čekal u Renaultu Clio a ne u tohohle)
nejlepší supersport kára je podle mě Carrera GT
Těch bláznů co vysolí 435.000 EUR bude 3500 kusů, tedy tolik, kolik se SLR vyrobí. Je to exkluzivní auto a cena v tomto případě nehraje žádnou roli, pro lidi, kteří si tyhle kousky kupujou je vysoká cena naopak plusem. SLR má podle mě absolutně ohromujicí design, vypadá jako z jiné planety. Carrera je na okruhu rychlejší, podle mých informací ji testovali zkušební jezdci Mercedesu právě proti SLR a verdikt zněl v tom smyslu, že Carrera je o " něco rychlejší na suchu, ale SLR je výrazně rychlejší na mokré trati ".
SLR...tak to by som bol zvedavy co by take bomba auto robilo so V12 ked uz aj takto je to daaaabel!!!Suhlasim s viggom ze to auto ma uzasny design.ENZO???bleee.DB9?moze byt.Murcie?ee.Carrera?nic nove.Benley?bral by som.mne sa SLR paci najviac.a to neviem ci by vsetci ostatny vyrobcovia vedeli spravit s V8 to co MB.
[odkaz] dole sou fotky. Tyhle kary se mi libej snad nejvic. Murci ma nejlepsi design, dle meho nazoru. Oni jsou hezke ale vsechny.
Preplnovana V8...minimalne BMW dokaze bezmala stejne a to bez turba. Takze stejne asi jako ostatni, jenomze ty tenhle motor nedelaj. Zato 5stupnu, to je mi ale supersport, hmmm, zrejme to bude nejaka technicka finesa. Nizka hmotnost a 9000 otacek za minutu delaj echt sportaky!
Murci, Carrera, Enzo jedna skupina. Pak B, AM. A samotne SLR. Je to jako srovnavani pojizdnejch zmrzlinovejch stanku s kocarama.
Porsche ma super brzdnej vykon, obdivuhodne.
ti uz roky kopiruji EU automobilovy prumysl. Proc asi Toyota prestehovala F1 centralu do Kolina?! Proc motorovy technici u hondy, toyota evropane jsou?! Proc nejezdi nissan kdyz je tak dobry v F1 nebo LaMans? Odkud je ABS, ESP, prime vstrikovani atd?! ty japonske sroty jsou az na par vyjimek jedna velka kopie
a proč evropský značky zase nejezdí spoustu závodů v Japonsku??? no protože jim můžou bejt putna. a je jen logický, že když už se do přespolního závodění zapojí, přesunou tam i centrálu pro onen závod.
evropani pro změnu ukradli: elektrický startér (USA), elektrická okýnka apod. (USA), airbagy(USA), držáky na nápoje(USA), háčky na tašky v kufru(USA), velkoprostorová auta(USA), terénní auta(USA), brdová třetí světla z LED (USA), čiré kryty světlometů (Japonsko), magnetické odpružení (USA), McPherson (USA), víceválcové motory(USA), automatická převodovka (USA), automatická klimatizace (USA), kolenní airbag(Japonsko), katalyzátor (USA), head-up displej(USA), hlasové ovládání (Japonsko) a přímé vstřikování pokud vím mělo jako první Mitsubishi .
Terénní auta a víceválcové motory rozhodně nevymysleli v USA.
Když v Evropě jezdili auta s víceválcovými motory, tak ve státech ještě jezdili na koních! Ter. auta tu byla i předtím, ale hlavně dodávána pro armádu.
A můžeš mi říct, jaký evropský model terénního auta byl dříve než Jeep Willys???
A na koních jo? Schválně: kdy podle tebe byla založena první americká automobilka? zajímá mě, co si myslí takový průměrný nadutý evropan. tipuju tě tak na 1930
Teď fakta:
Oldsmobile založen 1898.
1905 čtyřválcový Cadillac
1912 elektrický startér v Cadillacu (evropani pořád ještě musí točit klikou, aby to jelo )
1941 Cadillac a Buick běžně montují plně automatické převodovky. k podobnému kroku se zaostalí evropani dostanou až o mnoho desetiletí později .
Take hlupe reci milujem. To je uz dost stara fraza, ktora davno neplati. Mozno niekedy to ludia argumentovali vdaka tomu ze v JAP sa automobilovy priemysel zacal rozvyjat az po WW2 a tym padom museli nutne zo zacatku napodobnovat inych ked sa chceli dostat do rozbehnuteho biznisu. Ale minimalne od 80tych rokov to uz neplati. Japonci naopak skoro vsetko vyladili k dokonalosti - Toyota ma najlepsiu logistiku a spolahlivost, Honda (spolu s BMW) robi najlepsie motory). Proste ked sa Japonci do dacoho pusita tak to stoji za to. Vzniko tam aj plno skvostom, vyrabali sa auta s riadenymi 2ma napravami (Skyline GTR). a napriklad co povies na Toyota Prius 1,2 Honda Civic ICMA a Insigh - nic take nikto v EU nevyraba seriovo!!! A keby si si zohnal JAP autokatalog uvidel by si ze v JAP ponukaju JAP automobilky aj plno inych aut ako u nas, a ze tie su naozaj jedinecne - len nepadnu do vkusu europskeho zakaznika a preto musi byt design prisposobeny lokalnym poziadavkam
pravda naprostá.
když začínali v Japonsku vyrábět auta, okopírovali do posledního šroubku Austin. proto jezdí v Japonsku též vlevo .
ale dnes už dávno nikoho nenapodobují. jsou originální v designu i technice.
samotny sef nissanu jezdi v porsche [odkaz] nachytali ho, protoze mel nehodu, byl to dost velky trapas novinari zjistili, ze auto je prihlasene na nissan. V opacnem pripade se to urcite nestane
hele, vždyť to jsou stránky nějakýho německo-švýcarskýho bulváru na úrovni Blesku. a navíc tu reportáž dokumentují jen dva archivní záběry (porsche, ghosn), ale ani na jednom obrázku nejsou pohromadě
Pekny clanek... Nemohu vsak souhlasit s nominaci automobilu, kde mate takovy Koenigsegg (ktery umi az 390 km/h)??? I superauto jako Pagani Zonda chybi. Naopak jeden ze slabsich automobilu, Lamborghini Murcialego, jste sem zaradili. Update tohoto clanku o dalsi automobily by byl zcela jiste vitany celou "auto"verejnosti!
Tak tak, chybí tu dost supersportů (Zonda, Saleen, Caterham) a nadruhou stranu tu jsou o dost pomalejší, "pouhá" GTéčka. Zajímavý by bylo zařadit i pár konceptů a prototypů - třeba i takový VW Nardo, které na stejnojmeném okruhu pokořislo snad všechny rekordy !
Suhlasim, ze by bolo zaujimave postavit vedla seba vsetky supersporty vratane Saleenu, Koenigsegg, Edonis, VW Nardo atd..., ALE v clanku islo o vylucne o SERIOVE automobily, co sa o vyssie uvedenych povedat neda...
V poradi to uz bol treti podobny test casopisu ams, najvyssiu rychlost zatial namerali MTM Bimoto (Audi TT s dvomi motormi) - nieco cez 370 km/h.
Proboha, co je tohle za článek?!? Jak si někdo může dovolit nějaký test pár nesmyslně vybraných kousků od Auto Motor und Sport vydávat za srovnání nejrychlejších aut na světě? To je dost opovážlivý nadpis. Nazývejte věci pravými jmény - bylo to srovnání Jestli jim šlo o maximálku, tak Koenigsegg na Nardu dal při zkušebním kole 365(kolik tak asi pojede připravovaný CCR?), pak začalo pršet, takže pokoření Mclarenu se nekonalo. Edonis - přes 360, a aut rychlejších než Aston mě napadá hoodně moc.