Německé trio Alpina B5, BMW M5 a Mercedes-Benz E 63 AMG zachovává vysoký komfort a prostornost sedanů střední třídy a přihazuje trumfy 4,4 V8 Turbo, 5,0 V10 a 6,2 V8.
Humberte, těším se na něj.. ale věz, že tento Lehmannův výstřelek je od reality vzdálen jako jako ČR od měnové unie.. Zase tam cpou nevkusná kola a-la Mondeo a třicet kilo chromu jako u Svatouška našich snů.. Nová C5 bude daleko elegantnější a rafinovanější, stejně tak C-Airspace. A beintot ;-)
Diky. Tady budu věřit raději tobě. Neměl jsem potuchy, že jde o Lehmannovu hříčku. Fotky jsem bral z www.planete-citroen.com a naneštěstí nevládnu francouštinou. Každopádně myšlenka takto velikého kabria ve spojení s podvozkem je rozumná, ikdyž netrhne prodejní rekordy.
Je mi to trochu... trapné, ale musím vzít svá slova zpět.. dnes jsem to ověřoval přímo u zdroje.. ANO, JE TO REÁLNÁ PODOBA. A nejen to, vím i mnohá zajímavá technická řešení.. C5 jako taková bude trochu jiná, tedy hlavně její přední část (a samozřejmě samotná koncepce vozu s pevnou střechou...). Tento koncept má celouhlíkovou skládací střechu s průhledným vrchem, 19" kola (poněkud Mondeoidní), systém UrbanHybrid (vlastně stop & start) a upravené řízení výkonu motoru se zvýšeným točivým momentem při rozjezdu.. Je toho víc, ale ono to ještě půjde jako oficiální info.. Inu, tady jsem ustřelil a musím to uvést na správnou míru.. Zmátla mě podoba nové C5, která je trochu jiná.. Oups.. :*)
Skoda ze je to skutocny koncept ale neva Lehman by nieco take pekne nikdy nestvoril po poruchany softver a robi mu to vsetko na jedno kopito same hranate nemecke krabice >:-[]
200 koní je na krávu v podobě A6 docela málo a ještě ve čtyřkolce, tak to už je úplnej výsměch :no::no:
A o turboefektu ani nemluvim
PS: 2.0 T je pěkná mr***...
Ja osobne bych si z techto tri vybral nejspise Alpinu B10 ... uz jsem v jedne sedel ale ve starsi a prekrasny zazitek ... :) a podle me v tomto bude jeste lepsi.
Myslím, že pojem športové autá sa uz prelína so závodnymi :). Ved dnesne bavoráky a medvede dosahuju to co niektore Lamborghini alebo Ferrari a tie patria na okruh. Som naozaj fascinovany ze technici dokazu vyrobit taku silnu atmosferu ktora je neskutocne silna(vezmi me si napr.3,5i z bavorskeho coupe).Aj ked ma niektory roztrhaju v zuboch vzdy som viac obdivoval tieto supersportove sedany, pretoze vo ferrari dve deti do skolky neodveziem + cestou naspat nejake ovocie mineralky a nejake pecivo treba nakupit. Mimochodom pekny clanok, s mimoriadne vela faktami. Super. Moj vitaz BMW M5
jj, pekny clanok, alpinou som prekvapeny ze dokaze nielen drzat krok ale v niektorych veciach dokonca prekonat vyssie objemy M5 a medacika... Vzdy som bol zastanca mercedesov, asi preto ze otec miloval Ecka a aj si ich doprial.. No ked som sa previezol v benzinovej 330, zacal som menit nazor. Nepochybujem o tom ze bmw maju najlepsie benzinove motory a pomaly sa mi zacal pozdavat aj ich interier.. Jednoznacne M5:)
Ty si cvok. Zrovnavat Ferrari, Lamborghini s BMW,MB?
Na toto snad ani nema cenu reagovat. Ferrari je niekde uplne inde a nie je to auto na nakupy, tak sa zobud.
ty se zobud! BMW M5 v testu anglického Autocaru porazila kdysi dávno F430 takže věř že se ty auta dají srovnávat (Verdikt testu ve zkratce: M5 nabízí 95% vyjímečnosti Ferrari, stejné výkony a daleko větší praktičnost za podstatně menší cenu)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Iste, ze ju porazila akurat tak vo sne. Netvrdim, ze M5 je zle auto. Je to rychle auto vyssej strednej triedy, ale na Ferrari nema, na okruhu uz toboz nie.
Ferrari je lepsie vo vsetkych smeroch, ak porovname ich zavodne a image kvality, kufor a ci v nom odveziem deti do skoly ma vobec netrapy.
Aj Veyron na rovinke zdola Enzo Ferrari ci McLaren F1, ale na okruhu nema sancu.
Pozri si odkaz.
[odkaz]
O tak malo ferrari nevyhralo, ako ty tvrdis. Daj si viac kol a zistis, ze M5 dostane riadne na frak. Kedy konecne ludia(najme konstruktery "aut" ako je Veyron) pochopia, ze vykon nie je vsetko. Ze to najdolezitejsie je fyzika auta, aj ked aj vykon je dolezity.
Pochop, ze M5,M6, E AMG nebude mat nikdy na Ferrari, alebo Lamborghini.
Ok..já to ale chápu...jenom říkám že mezi těma autama není ve vyjímečnosti až tak velký rozdíl...já se řídil podle daného testu kde psali že s F430 na okreskách nemohli M5 ujet ;-)
Jenom k tvému tónu. Myslím, že konstruktéři Veyronu o tom vědí přinejmenším tolik co ty, akorát že holt stavěli jiné auto. Ne kostitřas na okruhy, ale vůz s jiným určením. Jistě si nemyslíš, že jsi pro ně s tou fyzikou objevil Ameriku, i když to tak píšeš... :-)
1) Bavorácká 35i není atmosféra, ale turbo.
2) Ferrari a Lamborghini jsou jinde. Pokud mluvíš o vození dětí do školky a nákupech, pak asi nejsi ten typ, který by si měl pořizovat Ferrari. Nebo Lamborghini. Nebo děti. :-!
3) U mě to vyhrává taky M5 :yes: Atmosféra.
Prepac. to som sa pomylil, myslel som 3.0i
2) neporovnaval som laborghini a ferrari s BMW..ale to ze ak si clovek chce dopriat sportovu jazdu, vysoku maximalku a zaroven zachovat luxus a praktickost siahne zrovna po takychto sedanoch.A ked uz sme pri tych Lambo.. tak M6 potrapi Gallardo.
Mat deti a chodit na nakupy sa da aj s Ferrari. Zabudol si na F612 Scaglietti. Je to sice viac GT ako sportiak, ale mas Ferrari. Aj Lambo sa pohrava s myslienkou vyrabat 2+2 auto.
Jde hlavně o vizuální stránku. Přiznej si to,kolik lidí pozná že kolem tebe projelo M5?? Pouze hrstka fandů a zasvěcených, a i tak se přou zdali to nebyl jenom nějaký povedený tuning,kdežto Ferrari hned poznáš v koloně ostatních šedých a neohrabaných limuzín,každá blbá blondýna a malé děcko ví co je to Ferrari..a toto ti žádná,sebevíc vytuněná limuzína nedá...
Nehledě na to, že koupí BMW M5 vyhodím peníze a cena vozu půjde rapidně dolů, naproti tomu u Ferrari se dá očekávat propad ceny menší, v případě nějaké limitované edice snad možná i časové zhodnocení této "investice".
Já jsem ten test četl v zahr.časopise. Nejrychlejší je BMW M5, je zajímavé, že Mercedes díky turbu je rychlejší z nula na sto, ale pak se již brzy přes něj oba Bavoráci přeženou. Z nula na sto je vůbec u těchto aut nesmyslné uvádět. Mělo by to být z nuly na 160, 200 a 250. Jinak BMW M5 touring je rychlejší než supersport AUDI R8 opět už při nuly na 150 je před ní a pak ještě výrazněji.
Reaguji jen na tvoji poslední větu o té R8. Jak jistě víš, R8 má motor o objemu 4,2l a výkon 420 PS. M5 má "trochu" vyšší objem motoru. Konkurentem M5 asi spíše bude svým charakterem RS6, uvidíme.
Zrychlení 0-100 (150, 200,...) jsou hodnoty nezajímavé, protože málokdy máš tu možnost akcelerovat z nuly na 100...200. Důležitější je pružné zrychlení například 80 - 120 apod a nejzajímavější je údaj v sec 60 - 200 - 60 - 200.
Proto některé časopisy (Sport Auto) berou auta na okruhy a tam zkusí jet nejrychlejší kolo. To je mnohem serioznější hodnota, která vypovídá nejen o zrychlení ale také o pružném zrychlení, jaké jsou brzdy, podvozek,...a další
pochopitelně, ale je příjemné vědět když jedeš na výlet s rodinkou v M5 Touring, ža když to zašlápneš tak té R8 za tebou ujedeš, resp. že tě aspon nepředjede... :-)
Mercedes je rychlejší "díky" jakýmu turbu? víš vůbec, co je jeho motor zač? je to nejsilnější vysokootáčkový atmosférický 8válec na světě, ty "turbo" >:D
Si děláš srandu ne?? "Nejsilnější vysokootáčkový atmosferický V8 na světě" jo???
za 1. nevim co je na něm vysokootáčkového
a za 2. staré Corvetty Stingray se daly pořídit s motorem L88 "big block" (V8 7.0) s výkonem 560k ... a to byl rok 1967...
někdy mám pocit, že v mateřský školce zavedli internet a její chovanci k němu mají přístup - skutečně je pro tebe tak složitý si zjistit ty nejzásadnjěíší údaje, jako třeba to, jak se daný motor plní???
Řešení je jednoduché! Články, které se objevují v sekci news "Co se píše v tisku" jsou převzaty v původním znění. Jde o články, které by redakce Auto.cz vlastními silami jen obtížně dala dohromady.Obvykle se jedná o materiál, který jinde na českém internetu nenajdete a který je svým způsobem jedinečný. Články zveřejňované v magazínu Auto.cz zůstávají i nadále dílem redakce. Převzaté články mají být bonusem, který má obsah auto.cz rozšiřovat.
Jo, takové množství čtenářů auto.cz a průřezem asi i ostejné množství české populace může zpracovat informace v článku a zohlednit je při nákupu jednoho z těch klenotů výše.. Pak si to ještě s gustem přečtou študáci, fandové ve Favoritech a automechanici s polepenými skříňkami na montérky.. O kolik užitečnější by bylo, kdyby jen redakce nepřevzala tuhle německou automasáž (ok, já vím, koho chleba jíš...) a zkusila udělat něco na vlastní pěst - třeba test pěti rodinných vozů napříč značkami, poté to samé třeba v MPV a v malých vozech... Páni redaktoři, rozumějte, to jsou auta, jejichž Newtometry a kiloWatty sice ohromí jen málokoho, ale zároveň tvoří naprostou většinu prodaných vozů v téhle zemi, kde je kupní síla obyvatel (a tedy i čtenářů Auto.cz) taková, jaká je :-! To je něco, co by bylo hodné pozornosti a hloubějšího rozboru. To je ten druh článku, který od Vás chci a NEDOSTÁVÁM !!! A když se to tak jednou stane, tak to asi zase bude bez možnosti vložit reakci čtenářů, která by byla jen a jen prospěšná.. Až se zde dočtu takový srovnávací a férový test, kde nebudou jen údaje o rozvoru a časech na okruzích, ale kde bude zohledněna třeba i reálná cena na trhu, tak si namouduši vezmu volno, aby mně nic nerušilo a budu číst a číst a číst.. Zatím je to slabé ;-)
Věřte, že k něčemu takovému směřujeme, ale než se do něčeho takového pustíme, bude to ještě chvíli trvat. Vždyť jen metodika takového srovnání, která by měla objektivně vyhodnotit nejlepší auto z pětice, nemůže být jednoduchá. Má-li verdikt být objektivní, svou roli musí mít čísla, která v českých podmínkách prakticky jen málokteré medium měří a z toho pak plyne část pochybností nad věrohodností výsledků. Budete-li mít jakýkoliv konkrétní návrh (co by mělo rozhodovat o vítězi, jak se k datům dostat, jakou váhu mají mít kriteria, atd.) rád tuto problematiku budu konzultovat po emailu (viz kontakty v sekci O serveru).
Ale notak,přece bys nám,študákům,favoriťákům a automechanikům s polepenýma skříňkama nebral sny a a iluze! to se přece nedělá :-! ještě napiš do Playboye at tam furt nedávají rozhovory s těma supermodelkama,beztak na ně nikdo nemá,čtenářům by víc přišla vhod informace, jestli je lepší pozvat tu nevkusně oblečenou disko-kočku co sedí na baru na rum nebo na vodku...
Mňo, to se teda fakt moc nepovedlo. To "P" na displayi bych Vám snad ještě odpustil, ale ten zbytek nevyretušované ručičky je fakt celkem hustej úlet :no: /// Jinak díky za článek
tak ta poslední fotka - HOVADA ! nemám co k tomu víc říct, nenávidim když někdo něco podobného udělá. Ale vám se vloudila chybička takže každý vidí jak si vymýšlíte !!!
Pane Jungmann; toto je opravdu velmi chabe. Vite ono kdyz se nejaky subjekt vydava za "profesionalni" magazin, tak by asi bylo nejvhodnejsi chybu priznat, misto okecavat, a treba se i ctenarum omluvit (aby se nereklo). Nic na tom neni, chybovat je lidske. Ale tohle vymlouvani je typicka ceska natura..
Neznám osobně autora textu ani grafika, co tu fotku upravoval - ani jeden není z auto.cz. Samotného mě zajímá, jak byla ta montáž myšlena a proto se autora přímo zeptám. Vyslovil jsem pouze svůj názor, že je tam ten zbytek ručičky ponechán schválně - jestli ne tak je to velmi neprofesionální, v tom s vámi souhlasím.
Vydává za profesionální? Urážet umíš hezky. A si taky tak kritický i k sobě? Dost pochybuju. Článek je celý převzatý z Autobildu/Autotipu, navíc je to pod ním i napsané. A tak nevidím důvod proč by se redakce auto.cz měla omlouvat. A chce to trochu nadhled a ne unáhlené závěry, zkus třeba vlastní tvorbu na blogu, rád se pokochám.
Akorát píšeš nesmysly ty náturo :no::no::no:
Jistě, že umí psát sami. Ale není moc redakcí na světě, které by dali dohromady takový test.
Mě to vůbec nevadí. Přesto musíš na tyto stránky pohlížet i z druhé strany. Redakci zajímá i návštěvnost, pro ně je to zábava i zdroj peněz. Zároveň spadají pod Axel. Je to zkrátka něco za něco. V Autotipu zase nalezneš reklamu na auto.cz.
Jestli to bude častější (a zatím to tak vypadá), tak navrhuju přejmenovat tento server rovnou na autotip.cz >:-[] Copak ve Světě Motorů jsou taky články z Autotipu? Nehledě k tomu, že dva měsíce starý článek je v rubrice "news" :no:
Jasne,je tam BMW,Alpina a Mercedes-Benz,ale.......sou tam proste BMW dve.A to se mi moc nezda.To byste zrovna tam mohli soupnout Mercedes ála Brabus.Proc tam neni Audi S8.To by bylo daleko vice zajimave,test tech nejspickovejsich z nejspickovejsich.S8S8S8S8S8S8S8S8 ;-\ >:D
jo, s tím souhlasím...tyhle testy Autobildu jsou naprosto oničem a přijde mi to že se celý autobild snaží aby náhodou nějakou automobilku neurazil tím co napíše o jejich výrobku
S8 není ani zdaleka konkurent těchto aut a vůbec by se nechytal...a ty dvě BMW si mě rozesmál >:D alpina má úplně jiný charakter, úplně jiné snad vše kromě karoserie- je to daleko větší unikát než nějaká natuněnina...a Brabus tam není protože je drahý a taky zkus si ty auta všechny sehnat na jedno místo
Je to trochu mimo temy, ale zaujima ma ta dohoda obmedzit maximalku na 250 km/h hlavne u nemeckych vyrobcoch klasickych aut. Kdesi som parkrat cital/videl, ze Vectra OPC ma maximalku 260 km/h. A tiez presne neviem, ako je to z VW Passat R36. Dodrzuju aj tieto automobilky spominanu dohodu?
To nebyla žádná dohoda,to si prostě jenom řekli že to tak budou dělat ale na papíře to napsaný není nikde!A u Opelu se tomu nedivím protože ten to vůbec jako první porušil v Omegou Lotus...
Díky za článek... ze skoro dva měsíce starého autobildu. Článek je to hezký a zajímavý, ale potřebuje auto.cz jako největší český autoserver recyklovat staré články z Německa? Chápu, že k takovým autům se možná dostanete ale jen s velkým štěstím. Na druhé straně nebylo by lepší mít místo překladů jednou za delší čas vlastní článek o něčem neobvyklém tak jako byl ten Viper nebo Cooper JCW?
hallo vsetci to si pockajme na novu RS6 tak to bude ina hracka ta to nanda vsetkym a ked uz sme pritom tak mercedes je objem 6.3 nema sa co rovnat s audi a bmw kwd su to 5.0
Nepřeháněj, asi jsi zapomněl, že všechny tyto články vycházejí hlavně o víkendu, tedy v době kdy není příliš o čem psát. To, že je to opsané z Autotipu/Autobildu? A vždyť to přece nevadí, každý je nečte. Navíc, zde máš možnost se k článku vyjádřit v diskuzi, která v časopise chybí. A koho už nebaví číst články o takto vyjmečných vozech, nemá tady asi co dělat. Tento test přece nemá sloužit jako návod, který z si koupit.
A až se zase budeš vyjadřovat k práci někoho druhého, zkus jí zhodnotit ve všech směrech. Například, že týdně se objevují čtyři testy redakce místo třech. To ti je snad málo? :no: pro redakci :yes:
Opět se ukazuje informovanost a fundovanost čekých motoristických novinářů.... Společnost ALPINA (ne lyžáky ani ne vína) má v ČR oficiálního dealera. Jde jen o to si informace ověřovat....
V případě potřeby jsem redakci auto.cz k dispozici na e-mailu: xt2003@post.cz
Pěkný den a Radost z Jízdy ;-)
Tvrzení,že M5, potažmo řada 5, která se vyrábí hromadně a stojí na každém rohu včetně autobazarů má 95% vyjímečnosti F430, předznamenává úroveň celého toho článku. /doporučuji si ten článek přečíst, Autocar cca rok a půl zpět./ Steve byl asi pod vlivem koksu nebo spíše obdržel velkou slevu na jeho novou M5, za kterou už asi vyměnil svou starou /M5 myslím/
já ten článek četl a několikrát...neříkám že to tak musí být- taky s nimav některých věcech občas nesouhlasím..ale řekl bych že M5 tu vyjímečnost má, ale úplně jinou než F430- tedy takovou že je to skvělé sportovní auto a přitom se dá používat i jako rodinné :-)
Nedávno jsem jel s Fabii a pěkně jsem to dusil. U cesty stála modrá M5, nová desetiválec, tak jsem ji předjel. Z vítězství jsem se neradoval dlouho. Přísahám, že do zpětného zrcátka koukám pořád, ale najednou třesk - jak když stíhačka přeletí nad hlavou. Málem jsem ve Fabii neprorazil hlavou střechu, jak jsem nadskočil. Pak jsem ji uviděl před sebou tu mou pokořenou M5, jen chvilku..(škoda), ale přesně to byl ten kovový zvuk o kterém se v článku píše, řekl bych, že Vám vyrází dech, když na to šlápne tamten někdo uvnitř u toho pedálu (jak mu závidím ) :'-(