Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Stát bude muset při nákupu aut zohledňovat ekologicky šetrné vozy

Pokud bude stát a jakýkoli jiný veřejný zadavatel v budoucnu nakupovat nová auta, bude zřejmě muset v zadávacích podmínkách zohlednit jejich ekologickou šetrnost.
Zpět na článek
9. 3. 2010 11:23
neregistrovaný "kalic87"
9. 3. 2010 12:39
neregistrovaný "adalbert"
9. 3. 2010 13:21
9. 3. 2010 14:05
neregistrovaný "AldaAlda"
9. 3. 2010 15:06
10. 3. 2010 21:26
9. 3. 2010 11:01
Už vidím....
... jak vláda jezdí v Priusech a Insightech. Ty možná tak pro sekretářky... případně nějaké nižší státní ouřady na různých insitucích. Vláda bude houfně nakupovati hybridní S-klády a možná i Lexusy LS600 h.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kalic87"
9. 3. 2010 11:23
Re: Už vidím....
jo tak to s tebou souhlasím možná že bych ještě přidal možná novou audi A8 nebo BMW X6 i takový auta si jsou schopni koupit
9. 3. 2010 12:27
Re: Už vidím....
Na ten rok... :-!
Po roce každý auto vyřazují.
neregistrovaný "adalbert"
9. 3. 2010 12:39
Re: Už vidím....
To je jednoduché, stačí do podmínek napsat - "nesmí mít emise CO2 vyšší než 500 g/km" a ekologická klauzule je splněna a vejde se tam i ta X6.
Avatar - strýček BOB
9. 3. 2010 11:28
Evropská směrnice ES...
Sakulente, jenom si to přečtu a už jsou tady neblahé vzpomínky na...Radu ministrů SSSR a Radu vzájemné hospodářské pomoci ;-\

Evropa se obrací v ekologistickou phérdel.
Rozbalit vlákno
4
9. 3. 2010 12:27
Re: Evropská směrnice ES...
Pravda Bobe, pravda.
Tady Evropa dělá ekologické kotrmelce a přitom několikanásobně lidnatější Asie se svým rozvojovým průmyslem na ekologii vyloženě ...kašle a dál vypouští všemožné jedy a *** všude kolem sebe.
Avatar - KANKUNEN
9. 3. 2010 13:04
Re: Evropská směrnice ES...
V Evropě se spotřebuje tolik energie a papírů na ty zelené plky,které jsou úplně mimo realitu, že je to horší jak ten bordel v Asii.
9. 3. 2010 13:23
Re: Evropská směrnice ES...
>:D :yes:
9. 3. 2010 15:29
Re: Evropská směrnice ES...
>:D Trefa, přímo na ekokomoru :yes:
9. 3. 2010 13:21
Souhlas
Přesně tak, nevim proč by měli zákonodárci jezdit v A8 4.2FSI když by jim bohatě stačil Superb 3.6FSI >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AldaAlda"
9. 3. 2010 14:05
Re: Souhlas
Si myslím,že by těm darmošlapům měli dát tak max. fábii s velkou baterkou a fábia hybrid by měla uplatnění...
9. 3. 2010 15:06
HLÁVKOVEJ SALÁT
Idea ekologické sebevraždy se line jak červená nit společenstvím hlávkovejch salátů. Škoda, že nežili ve středověku, zakázali by koním i prdět...

Po silnicích (bez ohledu na to, jaký zadek vezou) jezdí auta výhradně schválená k silničnímu provozu. Čas od času musí auta na "přezkoušení" do stanice technické kontroly. Přes tohle vlak nejede. Zhůvěřilé požadavky vytvářet zákonem mezi vozidly nerovná postavení v hospodářské soutěži podle jakéhosi ekologického všehomíra, páchnou ekofarizejstvím, jak stoletá žumpa.

Krásně to napsali včera v Hospodářských novinách - blíží se doba, kdy bude vydán zákon o tom, že se musí vydávat jen kvalitní zákony... Ano, ano, společnost se dělí už jen na ty, kdo se smějí a na ty komu se smějí...

P.S. BRAVO BIOBUŘT 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Merrill
9. 3. 2010 16:27
Neviditelné překážky dovozu v bio - obalu
Myslím, že úředníci v EU nejsou tak blbí, jak se nám na první pohled může zdát. Zatímco my se tu zabíváme otázkou eko teroru, úředníci EU pod rouškou ochrany životního prostředí závadějí tzv. neviditelné překážky dovozu, ke kterým patří také tyto směrnice. Prakticky vytvářájí páky k ochraně evropského trhu před dovozem z Číny a Indie.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2010 20:33
Re: Neviditelné překážky dovozu v bio - obalu
Omyl. Čína je s hybridy a EV (hlavně s bateriemi) v některeých ohledech dál, než EU a Japonsko.
Takto se snadno stane, že nebezpečné střepy z Číny - jejich dovoz - bude dokonce podporován prostřednictvím nařízení a "doporučení" EU.
Takže paradoxně - dovozu čínských vozidel napomůžeme. :no:
10. 3. 2010 11:10
Re: Neviditelné překážky dovozu v bio - obalu
je mozne, ze som ja osobne nepochopil odkaz, ktory si nechal v tvojej sprave. Lebo nepoznam cinsky hybrid car, ktory si mozem ist veselo objednat do predajne ako alternativu k Lexusu GS450h a bude mat pre mna rovnaku uzitkovu hodnotu. A to jak v Cesku, na Slovensku tak ani v Nemecku kde sa nejake cinske vehikle uz predavaju. Ale suhlasim s predajom "levnych strepu", aj ked nic tej hromadnej cinskej invazii na europsky trh rukolapne/ocividne nenasvedcuje.
Re: Neviditelné překážky dovozu v bio - obalu
Ty ouředníčci z EU jsou narozdíl od našich totálních budižkničemů, darmožroutů a darmošlapů nuceni vykazovat nějakou činnost.
EU je jedinou trochu slušnou alternativou, jak čelit tlakům zvenčí. Časem poznáme všichni.
Avatar - King
10. 3. 2010 21:26
Těsně vedle
Tak jste mě právě moc dobře pobavili, takhle při večeru. Četl jsem ten článek pro jistotu 2x - a ejhle, nikde ani zmínka o hybridech. Takže mám pocit, že pláčete moc hezky, ale na špatném hrobě. Hovoří se o nutnosti zohlednit i emise, na tom je snad něco odsouzeníhodného? Moc bych se divil, že by se naši volení zástupci odsoudili k ježdění ve Fiatu Panda nebo, v případě velkých zvířat, v Insightu. I když by to bylo rozhodně správné.

Není právě stanovení emisních hladin tím, po čem se tu volalo, namísto protěžování benzinoelektrických aut? Ať se na vozy státní správy zavede stop 120 g/km, který se nasazuje jako ohlávka automobilkám a jestli se to povede dosáhnout Rolls-Roycu Ghost s V12, ať je v tendru. Pokud ne, smůla.
Rozbalit vlákno
0