Pokud bude stát a jakýkoli jiný veřejný zadavatel v budoucnu nakupovat nová auta, bude zřejmě muset v zadávacích podmínkách zohlednit jejich ekologickou šetrnost.
... jak vláda jezdí v Priusech a Insightech. Ty možná tak pro sekretářky... případně nějaké nižší státní ouřady na různých insitucích. Vláda bude houfně nakupovati hybridní S-klády a možná i Lexusy LS600 h.
Pravda Bobe, pravda.
Tady Evropa dělá ekologické kotrmelce a přitom několikanásobně lidnatější Asie se svým rozvojovým průmyslem na ekologii vyloženě ...kašle a dál vypouští všemožné jedy a *** všude kolem sebe.
Idea ekologické sebevraždy se line jak červená nit společenstvím hlávkovejch salátů. Škoda, že nežili ve středověku, zakázali by koním i prdět...
Po silnicích (bez ohledu na to, jaký zadek vezou) jezdí auta výhradně schválená k silničnímu provozu. Čas od času musí auta na "přezkoušení" do stanice technické kontroly. Přes tohle vlak nejede. Zhůvěřilé požadavky vytvářet zákonem mezi vozidly nerovná postavení v hospodářské soutěži podle jakéhosi ekologického všehomíra, páchnou ekofarizejstvím, jak stoletá žumpa.
Krásně to napsali včera v Hospodářských novinách - blíží se doba, kdy bude vydán zákon o tom, že se musí vydávat jen kvalitní zákony... Ano, ano, společnost se dělí už jen na ty, kdo se smějí a na ty komu se smějí...
Myslím, že úředníci v EU nejsou tak blbí, jak se nám na první pohled může zdát. Zatímco my se tu zabíváme otázkou eko teroru, úředníci EU pod rouškou ochrany životního prostředí závadějí tzv. neviditelné překážky dovozu, ke kterým patří také tyto směrnice. Prakticky vytvářájí páky k ochraně evropského trhu před dovozem z Číny a Indie.
Omyl. Čína je s hybridy a EV (hlavně s bateriemi) v některeých ohledech dál, než EU a Japonsko.
Takto se snadno stane, že nebezpečné střepy z Číny - jejich dovoz - bude dokonce podporován prostřednictvím nařízení a "doporučení" EU.
Takže paradoxně - dovozu čínských vozidel napomůžeme. :no:
je mozne, ze som ja osobne nepochopil odkaz, ktory si nechal v tvojej sprave. Lebo nepoznam cinsky hybrid car, ktory si mozem ist veselo objednat do predajne ako alternativu k Lexusu GS450h a bude mat pre mna rovnaku uzitkovu hodnotu. A to jak v Cesku, na Slovensku tak ani v Nemecku kde sa nejake cinske vehikle uz predavaju. Ale suhlasim s predajom "levnych strepu", aj ked nic tej hromadnej cinskej invazii na europsky trh rukolapne/ocividne nenasvedcuje.
Ty ouředníčci z EU jsou narozdíl od našich totálních budižkničemů, darmožroutů a darmošlapů nuceni vykazovat nějakou činnost.
EU je jedinou trochu slušnou alternativou, jak čelit tlakům zvenčí. Časem poznáme všichni.
Tak jste mě právě moc dobře pobavili, takhle při večeru. Četl jsem ten článek pro jistotu 2x - a ejhle, nikde ani zmínka o hybridech. Takže mám pocit, že pláčete moc hezky, ale na špatném hrobě. Hovoří se o nutnosti zohlednit i emise, na tom je snad něco odsouzeníhodného? Moc bych se divil, že by se naši volení zástupci odsoudili k ježdění ve Fiatu Panda nebo, v případě velkých zvířat, v Insightu. I když by to bylo rozhodně správné.
Není právě stanovení emisních hladin tím, po čem se tu volalo, namísto protěžování benzinoelektrických aut? Ať se na vozy státní správy zavede stop 120 g/km, který se nasazuje jako ohlávka automobilkám a jestli se to povede dosáhnout Rolls-Roycu Ghost s V12, ať je v tendru. Pokud ne, smůla.