trosku som sklamany .... cakal som vacsie zmeny a krajsi dizajn ;-\
XV sa mi paci podstatne viac a so svetlou vyskou 22cm mozno prekona aj samotny forester....
uznavam ze forester nie je na paradu a bude dobrym autom na bezne pouzitie aj na pracu ale cakal som trosku vacsi "vodvaz" jak v interieri tak v exterieri....
Podle fotek to vypada, ze redukce je u Forestera definitivne pryc ;-\ Zato u CVT je tlacitko Xmode, coz by mel byt asistent pro jizdu v terenu. Jinak ten turbobenzin nebude oznacenej jako STI, ale je to takovej normalni skoro 200kW foukanej dvoulitr DiT. Vsadim se, ze v EU bude vykon jeste nizsi nez v USA...
stále lepší tohle, než aby to vypadalo jako LED TV Full HD 108 cm z obývačky >:-[]
Ne že by to bylo nějaké mistrovské dílo, co Subaru ukázalo, ale na display auto nejezdí. Raději tedy tohle s neošizeným 4x4 než _______ (doplň si libovolnou konkurenci) dokonce bez haldexu. Bavíme se o SUV, ne o metrosexuální stylovce na bulváry a výstavky před nákupními centry :-!
Mi nepřijde jako dobrej názor, subaru pohon je parádní, v tom souhlasim, ale pokud si v dnešní době koupim auto (já) tak bych asi chtěl aby byl jaksi interiér trochu vzhlednej a sjednocenej do jednoho stylu.....
Tak ne ze bych chtel vyvolavat nejake plamenove valky, ale cemu Vy Kefalin hovorite take neosizene 4x4? Pohon pouzity s CVT (a i starsimi automaty s vyjimkou VTD u sestivalcu) je Haldexu velmi podobny s tim rozdilem, ze spojka je soucasti prevodovky a nikoliv zadniho diferencialu...
nenapsal jsem to zcela jasně, ale rád vysvětlím - v prvé řadě jsem myslel tím neošizeným 4x4 to, že ve voze vůbec nějaký systém pohonu 4x4 JE, a to VŽDY, VE VŠECH VÝBAVÁCH ;-)
Tipnul bych si, ze je to zalezitost zakladni vybavy alias holobyt >:D Ten ovsem bude mit 100pro v zakladu elektricke okna, zrcadla, klimatizaci a podobne nepotrebne veci.
Tak i Skodovka ma podobny reseni u verzi bez radia nebo se zakladnim radiem Blues a nejak to nikomu nevadi. Zrovna tohle problem pro potencionalniho zakaznika nebude, je ale chybou marketingu Subaru, ze takovyhle fotky pusti pri predstaveni modelu :no:
Podla mna len narychlo uverejnili aspon chutovky. Je jasne, ze to je predprodukcne foto. Pozrite napr. obrazok c. 11. [odkaz]
Ten vylisok pred radiacou pakou je tiez len akysi "pilotny". A mozno aj ten fadny tachometer a otackomer je o tom istom.
Vypada to jako Subaru, bude to znit jako Subaru, o spolehlivost se bat nemusime (vzdyt je to Subaru) a hlavne pojede to jako Subaru.
[odkaz] na toto jeste Evropa odpoved nenasla.
ryze evropský vkus tohle podle mě nikdy nepochopí. Ano, interiér není hodný olizování křídového papíru z katalogu, budíky vypadají, že ve skladech zbyly už od roku 1990 a objevili je právě při úklidu po ničivé pohromě v Japonsku, vnitřní tvary nejsou tak evropsky 3D zformované...
Vnější vzhled na první pohled neokouzlí, není to ten krásný vyumělkovaný silniční SUVerén...
Ale vadí to? Nebyl Forester právě takovýto vždy? Bohužel, nevyhnul se i on jistému ústupu do bažin průměrnosti a povrchnosti dnešních SUV, ale i tak dávám :yes: Stále zbylo dost toho pravého Forestera. Taktovéto užitné hodnoty má nabízet SUV, Sportovně Užitkové Vozidlo :-!
Hovorit o 4. generacii je trochu prisilne. A tachometer + otackomer? Fakt zle! Jazdil som na kamaratovom a vecer na ne zizal. Fakt su "slabucke". Nove su tiez out.
Predpokladam, ze aj plechy na dverach budu pri zatvarani duniet ako bandaska.
Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
Vždy si vzpomenu jak vyjde nějaký obrázek škodovky a nebo vw a nebo fordu a nebo čehokoliv. Ano ta krásná kůží obšitá palubovka a prvotřídní audiovideo systém s velkou obrazovkou. Reklamy a tisíce investovaných do redaktorů kam se člověk podívá. Mámo to musíme mít. Objednávám yetiho hned. V základu hned [odkaz] to sem dejte. Takový subaru to je opravdu hnus předraženej. A je tam odporná díra ble.
Ano český člověk si zaslouží být klamán, protože chce být klamán. Subaru vypustí fotky základní verze, nehraje si s nasvíceným sluncem [odkaz] a barvičkama. Prostě vyfotí auto tak jak je. A rovnou v základní verzi a ano s dírou uprostřed palubky ( fotky pro japonsko - česká republika bude mít jako celá evropa v základu rádio s mp3 minimálně ) a ano s volantem bez kůže a sedačkama v textílii. Ale takové subaru už je. Na nic si nehraje. A člověk který přijde do autosalonu subaru bude (narozdíl od výše popsaného člověka v autosalonu škoda při předání vozu ) velmi velmi mile překvapen. A když koupí bude čím dál tím víc pohlcován kouzlem toho auta. A 90% z těch se už subaru nikdy nezbaví. Bohužel evropský člověk chce být oblbován marketingem, chce být oblbován cenami od a chce být masírován uplacenými redaktory. A tak budiž mu dopřáno
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
český člověk si potrpí na možnosti - to je oč mu běží. Máme možnost mít modré z nebe, jen si na to jaksi většina nevydělá ani za 5 svých životů. Ale Čech je spokojený, protože má tu možnost >:-[];-)
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
Tak v subaru máš taky možnost. Nemáš na forestera koupíš si imprezu ... Nemáš na imprezu koupíš si jetý forester po někom z klubu. Nemáš na jetý forester z klubu koupíš za 50 000 starou imprezu z klubu. Pak jedeš a pozdravíte se s člověkem s outbackem za mio a půl a na parkovišti si pokecáte o autech.
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
tak jsem to nemyslel. Důležité je mít možnost Columbusu, automat. parkování, kožených sedadel, 35 barev laků, černé či bílé střechy... Pak dojde na *** papouchů a doma je skladovka v bílé UNI s rádiem pajonýr na plecháčích bez tónovaných skel... Ale je to Yeti, který má přeci v katalogu mnohem hezčí interiér >:-[]
Jinak Subaru má šílené servisní náklady... Možná u nějakého garážfanatika se dá ušetřit, ale kdo tyhle auta umí? A díly z druhovýroby taky neseženeš...
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
Prosím ? Šílené ? No tak třeba jsem bral sportovní GT masku z příslušenství. Volali mi, že se opozdní a že přijde za 3 týdny z Japonska. Vyděsil jsem se. Pak přišla a já zaplatil 4200. Jinak co se týče ostatních dílů tak třeba 5000 za dvouhmotnostní setrvačník na outback MY05 taky není taková hrůza. Naopak díly jsou levné a často i levnější než aftermarket na škodu, jen je nutno hledat . Subaru je na servis úplně normálně nákladné auto. Třeba garančka subaru legacy MY 2010 CVT. 2500 malá po 15tkm a 3700 velká po 30 tkm v autorizáku
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
esenbe, vy ste mudrejsi ako Asahi Shimbun. Takze japonski rolnici si kupuju rebrinaky a v Tokiu sa jazdi podla vone sushi restauracii? A len europsky sedlaci si kupuju auta s vybavou?
Dufam, ze ste zhasli sviecku, isli si lahnut a Amen.
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
děkuju nechci to říkat veřejně, ale čas od času na to někdo přijde.Mnoho lidí už přišlo na to, že je dost věcí na to udělat lidem přítrž ve sklonu větru a setrvat v současném stavu mysli. Přijít na to o dost později je možná někdy správný směr cesty a já nevidím žádný pozitivní důvod myslet si opak. Auto již není jen pro všechny a tak je nutnou kouknout na to i z druhé stránky věci, pak člověk možná přijde na to, že to se sněhem na horách není až tak žhavé. Nezkušení lidé pak nabydou malých dojmů z velkých věcí a půjdou udělat díru do světa.
Re: Jednaní na rovinu ... ne promiňte jste v české republice
Tak to je jejich bussines, ze vypousteji fotky odrbanych verzi, pak se nediv, ze na to lidi narazeji, kdyz to vypada otresne....a ukazovat u noveho modelu fotky interieru v nejvyssi vybave mi prijde naprosto normalni a logicke....
není asi tajemstvím,
že Subaru je moje srdcovka... Ale také se na věci dovedu podívat s troškou odstupu. Takže tu nebudu psát, že Subaru je nej... značka na světě.... Není - kvalita šla dolů, problémy se množily a tak jaksi rád slyším - a dnes i vidím, že nový Forester má být "návratem". Uvidíme, jak se povede v praxi - papírově a na fotkách vypadá dobře.
Subaru není masovka a nikdy nebude - ale jako ostatní značky - musí sednout svému jezdci - splňovat jeho kritéria výběru, která se nemusí každému zdát a už vůbec ne líbit. Navíc si značka drží jistou míru "čehosi", co jí mírně odlišuje od ostatní konfekce - a tou je systém AWD. Zde pozor - netvrdím, že je nejlepší na celém světě - patří ke špičce ve svém provedení s VTD a zbytek je na vršku "středního proudu".
Nový Foryn se mi líbí a doufám, že bude mít světlou budoucnost.... Každý ať si koupí, co mu libo..... Řídím se tím, že kůží potažená palubka mne na silnici neudrží a auto je pro mne "bodyguard" rodiny - ne výkladní skříň, před kterou se má každý posadit na gluteus maximus....