Re: Zřejmě tyto auta evokují v lidech myšlenku....
Tiez ma to hned pri pohlade nan napadlo. Tak ako mam rad tuto znacku, tak ten dizajn ;-\ . Urcite je tu cast ludi, ktori si Subaru koli dizajnu nekupuju ale v horskych oblastiach, kde zijem tvori 4x4 50% zo vsetkych aut. Subaru ma excellentnu techniku pohonu oboch naprav, skvele motory, ale ten dizaj :no: . A interier tiez nic moc. Skoda.
Re: Zřejmě tyto auta evokují v lidech myšlenku....
Sub je určen primárně pro Žapiky, proto ten design... Nicméně záď u hatchbacku.... aspoň nebude poznat, když ho naboura Tatra. A Tatra, jak známo, nezná bratra. >:D
Re: Zřejmě tyto auta evokují v lidech myšlenku....
nevolil by som až take slovo ,hnusne ...subaru vyslovene nieje,ale to čo predvadzaju tu už bolo a v lepšom podani...hlavne ten sedan na mna posobi tak jednoducho...
Jak je vidět, tak už v Číně konečně našli svůj styl. Cože? Japonec? Ne! Ti přece prodávají auta v Evropě už 40 let ti by něco takového nikdy... Co? Ne? Fakt? Vážně? Ach jo...
Dizajn je VELMI (!) subjektivna zalezitost! Preto by som bol s hodnotenim VELMI opatrny. Ako som uz niekolkokrat napisal - Subaru nikdy nebolo o dizajne.
hm nikdy nebolo o dizajne,ale vždy sa tak nejak dalo divať na auta ,ktore produkovali...nech sa to pači ,alebo nepači auta kupuju aj oči v dnešnej dobe ked 4x4 nieje nič nezvyčajne a ma ich v ponuke viac automobiliek subaru tažko zaboduje tym,že je to niečo vynimočne...osobne si myslim,že človek čo to auto bude využivať denne nespozoruje rozdiel medzi subaru 4x4 a octaviou 4x4 s haldexom...vždy je to aj o dizajne...subaru prešlapuje na mieste bohužial
Tak právě jsme zjistili, že jsi nikdy v žádném Subaru nejel, popřípadě ho neřídil a nemáš naprosto žádné technické znalosti. Protože napsat u auta, které je TAK jiné, než jakákoliv další produkce, že není rozdíl mezi Subaru a Octaviou, mezi AWD od Subaru a Haldexem, znamená, že jsi úplně mimo. Tím na tebe neútočím, protože obecně servírované informace jsou dost povrchní. Pravdu máš v jediné věci, design mají dost zvláštní a ne každému se musí líbit. A bylo to tak vždycky... Byli příliš jiní jak technikou, tak designem a nikdy nešli s proudem. Ovšem kdo se sveze, rázem na design zapomene. Navíc počkej na zhodnocení naživo. Spousta dnešních aut je velmi nefotogenických, takže co se mi nelíbí na fotkách, naživo často úplně opačně. A to samé naopak.
ja osobne som zastanca elegancie,jednoduchosti v dizajne tym padom mi subaru vždy vyhovovalo jednoduchostou čistotou dizajnu aj ked to subaru vždy vedelo nejak skomplikovač,urobit pekne auto a nakoniec to pokaziť otrasnym predkom,alebo tak...nespochybnujem kvalitu awd od subaru,ale tvrdim že drviva vačšina ludi čo si kupi subaru nevyužie potencial pohonu ani na 50% potom su tam samozrejme fanušikovia ,ktory vedia presne čo od subaru dostavaju a hodlaju to využivať...
Zda se mi, ze to trochu motas. Haldex je elektricky ovladana hydraulicka lamelova spojka. Viskoza je (u Subaru) cast mezinapravoveho diferencialu fungujici jako uzavera.
Jinak asi si chtel napsat, ze i Subaru ma u nekterych svych automatu MPT - tedy lamelovou spojku, ktera funguje podobne jako Haldex.
Ano, u soudobých Subaru najdeš tři systémy pohonu, s automatem kombinované Active AWD (elektromagneticky ovládaná lamelová spojka přenášející točivý moment na zadní kola podle rozdílu rychlosti otáčení, polohy škrtící klapky, natočení kol atd. atd. - standard je 90:10, později 80:20 a lze až 50:50) a VTD (odbobně, jiné rozdělení točivého momentu -standard 36:64-, novější a propracovanější systém, může jít více do extrémů) a pak to co píše kolega - u manuálu viskospojka součástí mezinápravového diferenciálu. Když vezmu základní a možná v něčem nejpodobnější systém Haldexu - starší Active AWD, tak kde byl v roce 2000 Haldex a kde tento systém:-) Tomu se přibližuje tak možná aktuální čtvrtá generace Haldexu. Stejně tak RealTime4WD od Hondy. To je proti Subaru naprosto primitivní:-) Ale dostatečně funkční pro 90% potřeb lidí. Rozdíl člověk pozná v extrémních situacích a může (nemusí) to být rozdíl v tom, jak to dopadne:-)
O to mi šlo. Takto rozepsáno ano. Když se začnou používat jen zkratky AWD a Haldex, je to dosti zavádějící. ;-)
Když jsi nakousl tu Hondu, tak mne udivuje větší nevyužití SH-AWD.
S tím, že i ten "nejjednodušší" systém 4x4 dostatečně poslouží 90% potřeb naprostý souhlas. Problém je, že spoustu lidí má Subaru obecně zidealizované díky míhání se žlutých hvězdiček na modrém podkladu v prachu cesty.
Myslím, že Honda nevyužívá SH-AWD, protože by to asi nikdo v menších modelech nezaplatil, zůstává vyhrazeno pro Legend a Acura. Nevím co je na tom pravdy, ale od přijímacího technika Hondy, který předtím dělal v BMW, jsem se doslechl, že systém BMW xDrive v modelech X6/X5 a nových generacích velkých sedanů, je koupený systém SH-AWD od Hondy, upravený a jinak - agresivněji - nastavený. Konstrukční podobnost těchto systémů k tomu vede. Jinak má Honda i systém VTM-4, což je další generace RT4WD, kdy už systém není čistě mechanický, má svoji řídící jednotku, umožňuje trvalé uzavření do 40km/h, atd. atd. Zatím ale jenom ve větších amerických modelech SUV. Myslel jsem si, že se vzhledem k např. dokonalejším systémům pohonu třeba Kie, dostane s novou generací CR-V do Evropy, ale smůla...
Já bych neřekl koupený, ale inspirace by tam být mohla. Ono v obecné rovině, aktivní 4x4 není ideově nic světoborného a je jen na té které automobilce, jaké zvolí technické řešení a míru sofistikovanosti.
Zaplacení SH-AWD v menších modelech je otázkou. Honda má stále i v evropě dobrou image (byť upadající) a při existenci dieslu kolem 3 litrů (ne spotřeby :-) ) v 6ti válci, v kombinaci s SH-AWD, v kabátu Accordu by mohla mít úspěch v tlaku zespodu na premii.
osobne nova impreza moc nenadchla,ale chysta sa mu konkurencia,teda už je hotova,v podobe kie ceedu II myslim,že sa mate na čo tešiť a naopak konkurenti začat bat...vyzera dobre ;-)
rovnaka kategoria ,subaru nepomože ani genialny pohon všetkych kolies predaje su viac než ubohe...a pokial vie hyundai/kia niečo dobre tak je to predavať auta...
Už bys to neměl tolik hulit 8-s To je jako bys argumentoval, že fabia je lepší auto, než BMW 1, protože se jich u nás prodá víc. Subaru se svým pohonem všech kol nikdy nebude stát tolik jako Cee´d a proto se jich u nás (kde 90% lidí vybírá podle ceny) nikdy nebude prodávat tolik, což nevypovídá nic o tom, že by to mělo být horší auto. Je tomu právě naopak...
To, že Hyundai/Kia dělají dobrá auta, o tom není sporu, (sám jsem zvědavý jak nová i30 zatopí novému Golfu VII, ale srovnávat ho se Subaru?). To je trochu mimo. Už proto, že Korejci AWD ani Haldex ani jiný systém pohonu 4 kol, (bylo tu zmíněno SH-AWD od Hondy) do hatchů nižší střední nenabízí. Navíc Subaru vždy bylo orientováno na jízdní vlastnosti, produkce Hyundai/Kia je zaměřena spíš na komfort než sportovnost, i když nové Rio by co se "sportovnějších" jízdních vlastností týká mělo být dobré, pořád se to ale se Subaru nedá srovnávat, i když Korejce uznávám za to, jak se během pár let vyšvihli.
upadok dizajnu je vidno bohuzial, ale ten sedan je v pohode :-) asi sa to strieda sedan posledneh generacie bol velmi lacny na pohlad a hatch bol v pohode teraz zas sedan je na tom lepsie... zmena je zivot 8-s
je pravda že sedan je na první pohled na tom líp, ale chce si to počkat na až to vyjede...třeba na fotce na té zahradě ta záď hatche ukazuje že v realu mohla být no ..únosná. předek se mi líbí, ale z boku a ze zadu je jasný že nám trochu "Toyovatí"
;-\