Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Legacy 2,0GT DIT: 300 koní a 400 Nm pro japonský trh

V Japonsku se začala prodávat nová vrcholná verze Subaru Legacy poháněná novým motorem.
Zpět na článek
9. 5. 2012 08:54
9. 5. 2012 10:37
9. 5. 2012 10:22
9. 5. 2012 10:46
9. 5. 2012 12:27
9. 5. 2012 19:21
10. 5. 2012 08:30
9. 5. 2012 14:41
9. 5. 2012 12:41
9. 5. 2012 23:02
9. 5. 2012 08:54
BEZCHYBNE
Nic na svete neni bezchybne, ale toto auto k tomu ma hodne blizko. Za me jednoznacne :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wladyk
9. 5. 2012 10:22
Foto
Kdo tyhle stránky vytváří? Článek je o Legacy, ale vrazí tam foto Outbacku !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
9. 5. 2012 10:46
úspěch?
Nejzajímavější informací tohoto článku je, že u Subaru mají motor, který by mohl BZR posunout do zcela jiných dimenzí.

Pro Legacy také dobrá zpráva, při absenci šestiválce v tého generaci by tohle mohla být velmi důstojná vrcholná varianta. Bohužel zůstává cvt, která umí degradovat projev a dynamiku kteréhokoliv motoru, a pak také design... :'-( Jakkoliv by při srovnání s evropským mainstreamem mohlo mít takové auto úspěch (např. insignie 2,8t 4x4 z hlediska parametrů kvůli svým metrákům jen brečí v koutě a většina evr. automobilek proti legaci 2,0GT DIT ani nemá co postavit), mít ho nebude, i kdyby se Subaru rozhodlo, že jej do Evropy přiveze. Vrcholná motorizace by se přes mega přehoupla a to je pro legacy těžká meta, ať nabídne technicky cokoliv, kvůli tomu jak vypadá zvnějšku i zevnitř zůstane v této generaci jen okrajovou alternativou čehokoliv evropského. Je to škoda, hlavně pro subaru, jakkoliv vypadá legacy 2,0 GT DIT dobře z hlediska parametrů, tak je to kvůli převodovce a designu pořád tak na půl cesty k úspěchu; v Ervopě, podotýkám.
Rozbalit vlákno
10
9. 5. 2012 12:19
Re: úspěch?
tak tenhle příspěvek je velmi, ale velmi rozumným pohledem komplexně. Jen bych podotkl, že Subaru šestiválec má - 3,6l s hydrou, ale ten je díky místní EU legislativě u ledu - přestává se dovážet. Stejně jako má s hydrou 2,5GT verzi Legacy - kterážto se také z důvodu EU legislativy co? No přestala dovážet... Stejně jako 2,5 turba WRX či Forester turbo..... Zůstává "jen" STi....

Úvaha, že je to next level pro BRZ je na místě - a myslím, že s 221kW to bude moooc zábavné a hravé vozítko....

Jinak pokud jde o případnou zástavbu do Outbacka - vůbec by to nemuselo být špatné s ohledem na Nm, ale to je všechno otázka času a vkusu.... Každopádně Subaru nemá Evropu jako hlavní trh......
Jen bych podotknul, že případná zástavba tohoto motoru do nové XV by byla tedy hodně zajímavým motivem pro nákup, i když se obávám, že cenová politika by zvedla cenu tohoto vozu někam přes 900 000,- , což by byla zase brzda jako kjááva......
Avatar - Dinar
9. 5. 2012 12:27
Re: úspěch?
Jsem rád, že to chápeš podobně, opravdu hodnotím jen z pohledu evr. trhu. Byl jsem si projet XV a při obecné debatě s prodejcem jsme se k šestiválci dostali, on říkal, že už ho ani objednat nemůžou, ale že zájem byl stejně minimální. Ono optikou us trhu bude v éře downsizingu, kterou už jedou i amíci, tenhle motor ideální, dost silný, aby vyargumentovali nahrazení šestiválce a to, že cvt tomu motoru ubere čtvrtku síly a půlku charakteru je stejně nezajímá. Do Evropy by bylo třeba dát pořádný hdm automat, cenu do mega a pak by se našlo pár tisíc lidí, coby u takového auta překousli i jeho design.
9. 5. 2012 13:53
Re: úspěch?
no ono je to možná tak trošku o cenotvorbě. Jestli se nepletu, tak Subaru má v Americe výrobní závod, ale dost aut tam tahá z Japonska. A ta mají - nepletu-li se, stejné motory, jako ta pro Evropu - tedy základ.... No a ceny jsou na jejich trhu jiné - a to tak, že velmi - podobnou cenovou politikou by dosáhli většího rozšíření i tady - tím pádem větší prodej - tím pádem větší fleetová emisní "povolenka" - a místo i na takové "chuťovky" v podobě velkoobjemových motorů, či tohoto turba. Ad CVT - já jsem ještě vážněji Subaru s CVT nezkoušel - a v XV vůbec, ale dovedu si představit, že při nějakém lepším nastavení to u 221kW motoru s tou váhou může být i velmi zábavné.... Ale hdm automat je zkrátka hdm....Proto ho také nechávali v Otících 3,6 a Tribecách. Ve Státech máš zřejmě pravdu, že amíkům jde o "čísla", ne o pocit.... Většina "tramvajáků" netouží po manuálu s 221kW a plným přenosem na vozovku.... just feeling man.....

Právě na takových automobilech je pak vidět, jak místy silně nesmyslná je emisní politika EU.
9. 5. 2012 19:21
Re: úspěch?
Pánové :yes: :yes: a souhlas.
Avatar - Mireon
10. 5. 2012 08:30
Re: úspěch?
Cože 3.6ka opravdu končí v Evropě. Ach jo. To je velká škoda. EU by se měla zamyslet. Minulý týden jsem jel s Outbackem 3.6 trasu Brno-Strakonice. Rozhodně jsem nebyl brzda provozu 150 dálnice 110 okresky 60 město. Dokonce jsem byl i v koloně. Výsledná spotřeba 8.8 po dotankování. Neuvěřitelné. Nepotřebují ani turba ani přímé vstřikování. Auto téměř shodné s mým allroadem s téměř poloviční spotřebou. Bravo Subaru.
9. 5. 2012 13:34
Re: úspěch?
Pises, ze EU trh neni pro Subaru hlavni.
To mas jiste pravdu, nicmene ignorovat jej neni zrovna moc dobre, zvlast pro tak specifickou automobilku.
Nabidlo-li by Subaru auto v kvalite evropskych mainstreamovych (supermainstreamovych ;-) ) automobilek s technikou typical Subaru (symetrical AWD, boxer motory...), mohlo by si za nej uctovat i ponekud vice, nez uctuje ted (muj nazor, nejsem zadny ekonom ani business analyst).
Na rozdil od lowendovych trhu Asie a Ameriky, kde je kvalita kazdemu ukradena a na prvnim (...az desatem) miste je vzdy cena a naklady.
Nasledne by evropska kvalita jiste zabodovala i na ostatnich kontinentech.

P.S.

Aby si zase nekdo nepopletl kvalitu a spolehlivost: Kvalitou myslim kvalitu vyrobku jako celku - tedy kvalitni design (vzhled, ergonomie...), materialy, zpracovani, technologie, funkcnost atd... Spolehlivost je pak jen jednim z dalsich aspektu celkove kvality.
9. 5. 2012 13:57
Re: úspěch?
no tak oni se Evropě snaží "vetřít" do přízně dieselem, který zase v Americe moc netáhne.... ale pořád je to jen "okrajové", protože spousta lidí se nesžije s tím americkoasijským designem a jen úzká skupina kupujících ta auta bere, jako komplex prioritně akcentovaných jízdních vlastností a schopností vozu. Ostatně na Subaru je trošku vidět, že samo ohledně designu "tápe" a zatímco o "vnitřku" nelze pochybovat ani v nejmenším, tak zvnějšku je to naopak ukázka střelby dávkou s nadějí, že se "to chytne".....
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2012 14:25
Re: úspěch?
Jako vlastník STI bych rád pro rodinu Lagacy, ale design to nedovolí a kombinace jako nabízí Mazda diesel s kvalitním automatem se jaksi nekoná.
9. 5. 2012 14:41
Re: úspěch?
Evropa zkrátka z velké části chce své vlastní modely, tedy pro Evropu navržené. Typické americké nebo japonské auto tady moc příznivců nezíská. Zvláštní je, že před 20 lety japonská auta Evropě nevadila. Alespoň mi to tak přijde. Globální modely a Evropa nejdou dohromady, pokud s Evropou na mysli nebyly navrženy.
9. 5. 2012 12:41
Re: úspěch?
:yes: :yes: (Dva palce za dva kvalitní příspěvky.)
Avatar - Bristol
9. 5. 2012 23:02
legacy
skutečně působivý vůz... :yes: jeden z nejkrásnější a nejnevšednějších vozů střední třídy...a dle mého v evropě neprávem opomíjen...a velká škoda že si většinou japonci takovéhle lahůdky schovávají jen pro svůj...případně pro britský a americký trh...
Rozbalit vlákno
0