Model 2.5GT bude pouze s 5ti stupňovým automatem a nebo to bude jedna z převodovek na výběr. Sedan/kombi už nebudou dodávány s 3.0 H6 (resp. 3.6 H6), ale Outback ano ?
A na závěr.... To co bylo v (ještě) dnešní generaci zvládnuto téměř dokonale, tzn. boční profil karoserie sedanu a i kombi a hlavně objem hmoty nad kolem, to mi přijde v nové generaci dosti nesouměrné. Tak trochu Mondeo efekt - obrovské auto na pocitově titěrných kolech.
Souhlas, "nabídka" motorizací a převodovek tohle auto pohřbí. Stopadesátikoňový dvoulitr s krouťákem pod 200 Nm lze chápat jako slušný základ, ale co dál? Atmo dvouapůliltr dynamicky moc lepší není, bude znát jen na spotřebě. Chybí motor kolem dvouset koní, nechápu proč tam subaru nevrazí nějakou soft verzi turbodvoulitru z imprezy. 2,5GT má sice výkon impozantní, ale zas to zabíjí jen pětikvaltový automat, nevím, jestli nechápou, že legacy je i auto na dálnice, prostě pořád stejné chyby. Aspoň, že mají ten dýzl, teď se ukáže, jak moc ho Subaru potřebovalo, tipuju, že tak 80% legacy prodaných v EU bude právě s tím dýzlem. No, a k vzhledu ani nemá smysl se vyjadřovat, ten může zaujmout možná tak asijského imigranta v USA. :no:
S tou naftou je to přesné a jsem zvědav, jestli se časem potvrdí různé neoficiální vzkazky o připravované naftě 3.0 H6. A je zde také docela solidní paradox. Značka, která v podstatě jako poslední přišla s dieslem a od "skalních oválů" sme se dozvídali, že nafta není nutná a Subaru je přece o technice, právě ta nafta (alespoň v EU) potáhne.
To jsou konce. A nebo začátky ? (čeho) šmarjá....
Přesně to si myslím, a řekl bych, že i WinDiesel (podle toho co píše níže) bude velmi překvapen jak je to ve skutečnosti s mírou náklonnosti či loajality kupců Subaru k benzínu.
Na design si lidi zase zvyknou, Subaru je vždycky jiné, ten, kdo chce Subaru je s tím již předem částečně smířen. Důležité je, aby nebylo pokaženo to, co dobře fungovalo u předchozí generace a byly vylepšeny drobnosti jako interiér atd... 80% v dieselu nebude, loajalita - afinita k benzínovým motorům u příznivců Subaru je vysoká, alespoň tedy v ČR je. Prodeje odcházející generace se v dieselu pohybovaly do 60%.
Presne tak.
Na design si budu muset zvyknout, protoze nemam jinou moznost. A4/A6 allround by mi v Praze hned ukradli a zadna jina srovnatelna konkurence neni (4x4 permanent).
A po dvou benzinech (2.0, 3.0R) bude nasledovat treti.
Bezrámova okna oplakávám :'-( ale design hodlám soudit až naživo, protože ten sedan není zas až taková katastrofa, jak mi to na první pohled připadalo.
Nevíte někdo, jeslti je ta foukaná dvaapůlka šestiválec?