Je mi divné,že vtom nikto nevidí starší Hyundai.Myslím exterier a interier je kombinácia Jeep a niečo podivné.Ježiši,ako som mal rád Subaru.Staré Outbacky boli úplne super. :yes:
Hele neber šéfovo méno nadarmo! A co ty radši
a) ne moc spolehlivý nahoře huj technicky vo ničem nebo
b) do česka ideálně nenápadný technicky vyspělý auto mimořádný konstrukce co ti tu nikdy nikdo nebude závidět? >:-[]
nenápadný technicky vyspělý auto mimořádný konstrukce co ti tu nikdy nikdo nebude závidět?
Tak tohle ideálně splňuje Citroen C5 s Hydractivem, a navíc je krásná (alespoň pro mě).
Ale uznávám že tato dvě auta budou mít (mají) klientelu s jinými preferencemi.
Nemůžu si však pomoct, ale elegance, sportovního střihu a lehkosti generace do r.v. 2009 to nedosahuje. I když vypadá trochu méně těžkopádně, než stávající model.
:yes: Není to tragédie, koneckonců Subaru nikdy nedělalo nejhezčí auta, i když se mi minulá (respektivě k fotkám předminulá) generace dost páčila (no, akorát ten interiér bez navigace se záslepkou nic moc). Uvidíme z dalších fotek, takhle to vypadá tak nějak amerikanizovaně, jako směska WRX a Fordu Taurus.
nieco ako europsky vw, pride novy model a uz vyzera ako 10 rocny zabehnuty na trhu
asi som bol prilis naivny, ze som konecne uz veril ze nove legacy bude akesi ine odvaznejsie , tesil som sa na neho zvlast po celkom zdarilom WRX-ku ale neskryvam sklamanie pokial ide o dizajn. Technika bude asi ok, dokonala len skoda toho nemastneho neslaneho vzhladu, vyzera totiz fakt ako nejake starsie auto ;-\
Dokonalá technika..... to sem si taky vždy myslel a jízda ve starších modelech Subaru mne v tom utvrzovala.. nicméně můj Bratranec jakožto bývalý majitel poslední generace Outbacku D si to nemyslí, proto ho dal radši pryč a to po 3 letech od nova >:D
ono dnes velku rolu a dost dolezitu hraje aj dizajn, proste clovek chce ked uz investuje 1 melon do auta aby to auto aj nejako vyzeralo a posobilo reprezentativnejsie ale subaru vyzera dost nenapadne co mnohych mozno odradza
Já teda nepotřebuju, aby ostatní věděli, kolik auto stálo, naopak, nenápadnost se mi líbí, ostatně auto je pro mě a ne pro okolí, cena může být každému ukradená. Mě se právě oproti stávající legíně líbí, je víc usedlá, prostě krásný decentní sedánek, jak má být :-)
Ty Tvé teorie jsou zajímavé... Proč potom jezdí na silnici tolik aut, která nijak designově nevybočují? Není to spíš o tom, že většina jistou nenápadnost ocení? V českém (možná i slovenském) závistivém rybníku, zvlášť? Navíc, tohle Legacy vypadá ještě celkem dobře, ta auta nikdy nebyla o designu, materiálech v interiéru, ale o schopnostech a jízdních vlastnostech.
Žiaľ môj jeden klient mal Legacy D (2012) a ani nie po roku auto predal a šiel späť do Passata (samozrejme nového)... ;-\ Na techniku sa ani tak nesťažoval, žiadne poruchy, akurát musel relatívne často dolievať olej (!). Skôr mu vadili materiály, spracovanie, rôzne "jednoduchšie riešené" detaily, utlmenie, skrátka veci ktoré sú pre Japoncov/Kórejcov typické. :-)
Aktuálne Legacy sa mi nepáčilo vôbec, toto je tak trochu odkaz na predchádzajúcu generáciu ale určite posun vpred (aj keď si viem predstaviť aj niečo dizajnovo podarenejšie, skrátka ďalší dôkaz japonského hľadania dizajnovej cesty... Toyota, Subaru, Nissan, Suzuki, Honda... všetko ťahšie stráviteľný dizajn :-!
Myslím, že tenhle rádoby únik ještě ujde. Aspoň ukáží celé auto najednou. Já už se předem děsím, až opět naše slavná Scháde spustí svou úchvatnou estrádu a díky všem zpravodajským serverům nás bude zásobovat "pravidelnou dávku emocí v růžové zahradě" prostřednictvím nové Fábie >:D
Náš oblíbený striptýz. :-) Takový malý odkaz na favorita. Akorát že to v roce 87 bylo spíše z nutnosti... někdo na slabší časy rád zapomene a někdo se k nim zase rád vrací.
>:D Možná by nebylo od věci zavést vitríny a rámy jako na letišti a nastavit rodičovské zámky na internet. Pak by varovně u vchodu stály ty skleněné budky plné "neokolkovaných fle/ašek". >:D
>:D Vaverka je vychytralý, ten by byl schopen svým testem způsobit v Česaně hotovou pohromu, no a pak by se dovnitř vetřel v přestrojení za Ronaulta...
Mám možnost jezdit v ve starším modelu v práci, sic je to outback ale je to bytelnost sama, interiér by se dal vylepšit- úložné prostory.. Hodněkrát jsem přemýšlel že bych ho chtěl a asi před týdnem jsem v áčkách narazil na pěknej kousek, už byl pryč. Musím tam jezdit častějc, mám to po cestě do práce..
...jedna věc, mimo samozřejmě výbornou technickou stránku, že to auto si drží linii svého designu a nehoní se za tím rádoby fresh designem, který je úplně na houby a je to auto, ve kterém se dá generačně pokračovat. Je to citlivě udělaný, konzervativní...no ideální autičko pro mě. :-)
Evropsky model bude bez oranzovych blinkru vpredu a bude na prvni pohled mene "retro". Oranzove blinkry vpredu jsou v USA dane normou a maji to vsechny znacky...
...to nevypadá jako špatný vtip, což se povedlo předchozí generaci.
Potkat na cestě Legacy, běžím si vsadit sportku, holt prodejní úspěch je prodejní úspěch.
Designová kopie Hyundai Genesis vpředu, nemastný-neslaný interiér a k tomu jistě skvělá nabídka neměnitelných kombinací motorů a převodovek, např. ta nová 1,6 turbo s CVT bude jistě bomba pro extrémně masochistické povahy, jež si potřebují volbu auta obhájit hlavně sami před sebou.
teda ja ti neviem ale mne to genesis nepripomina spredu ani nahodou ;-) . skor zadne svetla mi trosku pripominaju optimu [odkaz] vs [odkaz]
skoda ze subaru sa nevie po dizajnovej stranke trosku viac odviazat, stale je to take nemastne neslane doslova az nudne s tym ich dizajnom, najviac ma uputalo XV , pre mna jednoznacne najkrajsie a dizajnom najodvaznejsie subaru [odkaz]
Legacy/ Outback se v současné generaci prodávalo zdaleka nejvíc ze všech - i když se to dá připsat hlavně na konto podařeného ( avšak v počátku! problémového ) dieselu. A konkrétně Outback potkávám na ulici velmi často, subaru tím pro mě mírně zevšednělo a subaristi z nových OTB se už ani nezdraví.
No, tak jak je těch OTB/Legacy na cestách tolik, že už se ani jejich majitelé nezdraví, tak to je na pováženou, podle toho to už další hráči ve třídě můžou pomalu balit, hned volám do Fordu a VW, ať stáhnou Mondeo a Passat z trhu, proti Subaru nemá cenu chodit na trh >:D >:-[]
Těch outdoor variant v cenové relaci legacy resp. outbacku moc nebylo, jenže v pár posledních letech se i tento segment výrazně rozrostl, dneska takto zaměřené auto dělá prakticky každý. Jinými slovy s tímto designem se může stát, že se za pár let subaristé opět zdravit začnou. :-);-)
Ono není velkým tajemstvím, že subaru evropu moc netlačí. V USA má například subaru vybudovanou velkou pozici. Tam je tohle auto (OTB/LEG) opravdu běžná záležitost. Ale jak říkám, zkus si zajet někam do hor. U nás na dědině s cca. 800 obyvateli je 5 nových modelů subárek + asi 20 starších včetně člověka co vlastní asi 6 ks libera :-) Zatímco je tady jeden nový Yeti a jedna nová octávka ...
Hele subaru nebyla masovka nikdy a asi ani nikdy nebude ( teda určitě ), jen jde o to, že já jako řidič vnímající ostatní subárka ( kvůli mávání :-) ), můžu s určitostí říct, že stávajících outbacků/legacy/foresterů etc. potkává zdaleka nejvíc. Když jsem jezdil se starým OTB, tak potkat subárko byl fakt svátek. Dneska už je to relativně běžné.
Subaru má svoji politiku, svoje zákazníky, svůj styl ... a stále se ho drží ... a to je pro mě, jako subaristu, určitě pozitivní.