Top dvoulitrové diesly mají pomalu 250 koní, kdejaký Seat má 300 koní a top ikona se plácá na 300 koních z 2,5 a ještě s turbodírou a žere to benzín i zaparkované.
Každý člověk, co skutečně zná Subaru vám potvrdí, že až dovedete využít těch 300 koní, není problém výkon trochu zvýšit. Nicméně skutečně využít těch 300 koní v naší republice dovedou jednotky řidičů. Takže já bych být vámi radši mlčel a přestal se tu ztrapňovat.
jakých par korun? jaky potencial?
proc se teda na tech motorech bezne dela generálka po 50.000km?
Kamarad mel forestra 2,5 T na 300 konich, kovany vnitrnosti a zralo to i po generalce pomalu vic oleje nez benzinu a v podtate se s tim nedalo jet pod 13. to je ten potencial?
druhej kamos mel imprezu STI, přes 300koni, ta sama pisen...
KANKUNEN ma pravdu, tomuto motoru davno ujel vlak. když uz je podladenej, proc je tam ta turbodira? Proc je ta zivotnost tak mizerna?
Ale no tak. Ani nejlepší řidič na světě nedokáže ten výkon využít v pravoúhlé zatáčce nebo vracečce a i ten nejhorší řidič světa dokáže dát plný na letišti - a tak ten výkon využít.
Zbytecne to dramatizujes. 300 koni je dostatecny. Neni potreba vykon dal sponovat. A jak pise Brin. Malokdo dokaze vyuzit potencial motoru naplno. Uvedom si ze rallye soutezaky nemaji vic. Spis bych videl jako vetsi prinos snizeni hmotnosti. I takhle je ale WRX pecka. :yes:
No mně se nezdá v pořádku, že se totéž auto se stejným výkonem prodává už tolik let. Něco nového by asi přinést mohli... abych jim nekřivdil, prodloužili záruku na motor na 200 tkm. To se u Subaru sakra hodí:)
Není potřeba dělat inovace za každou cenu a pokud je něco dobře odladěný a funguje to tak proč to měnit? Fakt že prodloužili zárku na 200 tkm to jen podtrhuje. Ten motor má dostatečný výkon a spolehlivě funguje. Co na tom chceš vylepšovat. Možná tak spotřebu, ale kupuje se někdo tohle auto kvůli tomu, aby to žralo 7 na sto?
záruku na motor 200tkm?
tak samozrejme, a když chces po 50tkm reklamovat spotřebu oleje, reknou, ze 3.5l/1000km je cajk a nedovoláš se niceho. Ono se vam zprotivy koupit 35 litru spickoveho oleje na 10tkm. a nejde tu jen o peníze, ale oba jezdili s pocitem, ze ty motory nejsou v poradku a sralo je to.
nakonec oba (a měli od nich několik aut) Subaru opustili. Důvodem byl prave pristup dealeru k zaruce a provoz motoru 2,5t
No ti co jezdí ať se pak nedivi že jim to žere olej a nebo jim lehne motor >:D známe ráno nastartuje a hned tomu pálí do práce, je to přece v záruce ne???
auto snu: subaru impreza sti...
chápu tvůj zapal, ale tech 300k s daleko lepsi charakteristikou doda VW z dvoulitru.
není tech 300 malo Antone Pavlovici?
Iste že je 300 koní dostatočných. Skôr je problém v tom, že Subaru stagnuje, zatiaľ čo konkurencia ho dobieha i predbieha. Spomeň si, ako bola Impreza dakedy o triedu výkonnejšia, ako akýkoľvek hotheč, to bola skrátka liga sama pre seba, s ktorou sa nejaký trápny hotheč nemohol dať do jednej vety. Nepamätám si to presne, ale už prvá generácia STi mala tuším 265 či 280 koní. V tej dobe sa hotheče plácali okolo 200 koní (Golf IV GTI 180 koní, Focus I ST 170 koní, RS 215k). Ale kým Impreza (resp. WRX STi) výkonovo a dynamicky stagnuje, resp. zlepšuje sa len minimálne, hotheče za poslednú dekádu či dve zaznamenali dramatický posun (viď to GTI, aktuálne až na 310 koňoch) a najmä ukazujú, že tento výkon nemusí nevyhnutne znamenať kompromisy v dennej použiteľnosti a že 300k motor nemusí žrať 15 litrov benzínu a 2 litre oleja na 1000 km. Vo svetle povedzme Leonu Cupra s 300k, ktorý na jednej strane dokáže naháňať rekordy na Ringu a na druhej strane jazdiť denne do práce za 8 litrov na sto sa javí STi so svojim jednostranne hardcorovým charakterom ako dosť old school. Jasne, niektorí fanúšikovia ten old school stále hľadajú, ale je ich čoraz menej a to by automobilke nemalo byť jedno.
Jenom k té poslední větě. Dle prodejů jich méně není, ba naopak. A v tom máš zároveň i odpověď na otázku proč Subaru STi nikam dále výrazně neposouvá...
Ono, každý nehledá co největšího universála, protože má na běžné ježdění ještě další auto(a), proto pořád hodně lidem ten oldschool vyhovuje.
Prosím tě a teď mi ukaž tu předbíhající konkurenci ve srovnání s WRX. Pátrám v paměti a nic mě nenapadá. Možná tak Focus RS, ale tím ta konkurence ultimativních skoro rallye aut končí. Cupru ani GTI nemůžeš myslet jako konkurenci k WRX vážně. To jsou sice hodně dobrý výkoný hatchbacky, ale chybí jim pokročilej pohon 4 kol a soutěžácký duch. Ty to pro mě celkem nepochopitelně teda nazýváš old school.
Nojo, Subaru totiž jede pořád na stejný vlně, proč sponovat motor na větší výkon? Komu tím prospejete ? Ostatní dohání roky náskoku Subaru. Můžeme říct že po 20 letech dneska i Seat dokáže 300 koní (z vývoje největšího koncernu na světě) a ta malička automobilka prostě těží že své minulosti a lidi to stále kupují, víš Subaru není jen i výkonu ale o celkovém charakteru který se ještě nikomu nepovedlo napodobit. Jako majitel sti musíš vědět že se tyhle auta řídí jinak než nějaký zhejckany hothatch a že zkušený řidič s tím autem dokáže velký věci. No a pokud ti vadí ta turbo díra tak stačí navštívit mapera který úpravy palivovou mapu a dostane kroutak níž a vejde se do dvacky. Ale všichni víme že nejlepší časy už Subaru zažilo a dal už to lepší nebude proto taky už to není impreza ale jen wrx sti.
No já už bych se snad nedivil v tomto směru ničemu - vždyť toto zločinné zařízení už dostala i Mazda 3! Takže už vlastně u této značky odolává jen dvojka a MX-5! 8-s8-s8-s A v Evropě to není o nic lepší - v nižší střední se drží ještě Giulietta a Octavia, ale třeba Leon už taky podlehl (tedy kromě té úplně základní výbavy). A ve střední už je poslední mohykán jen 3er, ani Giulia nezůstala ušetřena§ :-(:-(:-(:no: