Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru WRX a WRX STI: Modernizace pro rok 2018

Michal Fokt Michal Fokt 6. 1. 2017 • 10:20
23
34
Zobrazit náhledy (23)
Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi Subaru WRX STi
Facelift ostrých subárek přináší řadu vylepšení estetických i funkčních, na motory se však nesahalo.

Začal nám rok 2017, což je ideální čas pro představení aut pro rok 2018... Jak známo, automobilky označují auta, která jdou do prodeje kolem poloviny roku, jako modelový rok příští, aby měl zákazník pocit, že kupuje něco, co už je "napřed". Výjimkou není ani Subaru, které koncem jara začne prodávat modely WRX a WRX STI, představuje je ale už nyní. A co je nového? Drobnosti, ale je jich spousta a udělají vám radost.

Pokud jde o vzhled, těšte se na pozměněnou masku chladiče, vyjímající se nad novým nárazníkem s většími nasávacími otvory, ve vrcholné verzi pak i na adaptivní LED světlomety. Skalní fanoušci pak odliší novinky také podle nového designu litých kol. V interiéru čekejte kvalitnější materiály, zadní loketní opěrku s držáky nápojů nebo větší 5,9" multifunkční displej, u vrcholných verzí navíc ještě sedmipalcový displej navigačního systému.

Další změny už jsou poněkud "petrolheadštější". Model WRX dostal přepracované tlumiče a pružiny, posilovač řízení i manuální řazení. Přikoupit bude možné Performance Package se sedadly Recaro, červenými třmeny, agresivnějšími destičkami Jurid, bude ale nutné se vzdát střešního okna.

Také WRX STI dostane modifikovaný podvozek, brzdy pak projdou výraznou evolucí - vpředu budou silnější šestipístkové třmeny, vzadu dvoupístkové a zvětší se průměr vrtaných kotoučů. Systém řízení pohonu všech kol DDCD se pochlubí přepracovanou elektronikou, zajišťující plynulejší a rychlejší odezvu. V obou verzích také vzroste množství elektronických asistentů, jediná oblast, které se modernizace nedotkla, jsou přeplňované čtyřválcové boxery.

Související články

Témata
11. 1. 2018 13:05
Re: Co s tím motorem sakra je ???
A pak ten motor nebudeš dělat co 20-25tkm, ale každých 10, super.
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:26
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Vem teď v tomhle počasí ten vw s 300 konema a zkus se porovnat s sti?? :-)
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:24
Re: Co s tím motorem sakra je ???
No ti co jezdí ať se pak nedivi že jim to žere olej a nebo jim lehne motor >:D známe ráno nastartuje a hned tomu pálí do práce, je to přece v záruce ne???
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:21
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Nojo, Subaru totiž jede pořád na stejný vlně, proč sponovat motor na větší výkon? Komu tím prospejete ? Ostatní dohání roky náskoku Subaru. Můžeme říct že po 20 letech dneska i Seat dokáže 300 koní (z vývoje největšího koncernu na světě) a ta malička automobilka prostě těží že své minulosti a lidi to stále kupují, víš Subaru není jen i výkonu ale o celkovém charakteru který se ještě nikomu nepovedlo napodobit. Jako majitel sti musíš vědět že se tyhle auta řídí jinak než nějaký zhejckany hothatch a že zkušený řidič s tím autem dokáže velký věci. No a pokud ti vadí ta turbo díra tak stačí navštívit mapera který úpravy palivovou mapu a dostane kroutak níž a vejde se do dvacky. Ale všichni víme že nejlepší časy už Subaru zažilo a dal už to lepší nebude proto taky už to není impreza ale jen wrx sti.
9. 1. 2017 10:23
Re: Tady je svět ještě v pořádku...
Je to děs, ale pevně doufám, že úplně se ruční brzdu vymýtit nepovede. Zatím je pořád z čeho vybírat. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku