Novinky
No tak alespoň u nějakého auta do něj v rámci modernizace nenasrali el. P brzdu! 😄 :yes: :yes: :yes: Bravo, Impreza! 😄 :yes: :yes: :yes:
El parkovaci brzda no tak to by tu imprezu dobre pohrbili. Tak blbi snad v Subaru nejsou. 😉
No já už bych se snad nedivil v tomto směru ničemu - vždyť toto zločinné zařízení už dostala i Mazda 3! Takže už vlastně u této značky odolává jen dvojka a MX-5! 8-s 8-s 8-s A v Evropě to není o nic lepší - v nižší střední se drží ještě Giulietta a Octavia, ale třeba Leon už taky podlehl (tedy kromě té úplně základní výbavy). A ve střední už je poslední mohykán jen 3er, ani Giulia nezůstala ušetřena§ 😒 😒 😒 :no:
Pro seat například by to byla buď velmi velká investice a nebo rychlá smrt - buď řidiče a nebo auta.
..mam upraveneho Colta na 600 koni a stalo ma to tisice a tisice eur..tak som asi niekde urobil chybu pri upravach podla vasich vypoctov..
proc se teda na tech motorech bezne dela generálka po 50.000km?
Kamarad mel forestra 2,5 T na 300 konich, kovany vnitrnosti a zralo to i po generalce pomalu vic oleje nez benzinu a v podtate se s tim nedalo jet pod 13. to je ten potencial?
druhej kamos mel imprezu STI, přes 300koni, ta sama pisen...
KANKUNEN ma pravdu, tomuto motoru davno ujel vlak. když uz je podladenej, proc je tam ta turbodira? Proc je ta zivotnost tak mizerna?
Ale no tak ... Impreza STI je zdaleka nejupravovanější auto co se výkonu týče na světě. To je prostě fakt.
tak samozrejme, a když chces po 50tkm reklamovat spotřebu oleje, reknou, ze 3.5l/1000km je cajk a nedovoláš se niceho. Ono se vam zprotivy koupit 35 litru spickoveho oleje na 10tkm. a nejde tu jen o peníze, ale oba jezdili s pocitem, ze ty motory nejsou v poradku a sralo je to.
nakonec oba (a měli od nich několik aut) Subaru opustili. Důvodem byl prave pristup dealeru k zaruce a provoz motoru 2,5t
chápu tvůj zapal, ale tech 300k s daleko lepsi charakteristikou doda VW z dvoulitru.
není tech 300 malo Antone Pavlovici?
Ono, každý nehledá co největšího universála, protože má na běžné ježdění ještě další auto(a), proto pořád hodně lidem ten oldschool vyhovuje.