Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SUV od Bentley a Lamborghini se kvůli evropské krizi zřejmě opozdí

SUV mají britské i italské značce významně zvýšit prodeje, je ale otázkou, kdy se dostanou na trh.
Zpět na článek
12. 10. 2012 09:23
První pozitiva ekonomické krize
Vůbec by mi nevadilo, kdyby začátky prodeje odložili úplně. To samé platí o suv od astonu a maserati 8-s
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
12. 10. 2012 09:37
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes: :yes: :yes:

presne tak

taketo obludy nikomu nechybaju... ja verim ze sa nakoniec sa ani nebudu vyrabat, super sprava
12. 10. 2012 09:45
Re: První pozitiva ekonomické krize
Někomu chybět třeba budou, já si ale myslím, že na odlišení se od spodiny v pětkových bavorácích a range roverech bohatě postačí modely jako continental gt nebo rapide.
Avatar - VL4D
12. 10. 2012 12:25
Re: První pozitiva ekonomické krize
Já to vidím nějak tak...

Když SUV od Lamborghini/Bentley nechybí vám s topperem, proč si hned myslíte, že nebudou chybět někomu jinému? Tyhle SUV klientelu samozřejmě mít budou, my jenom nevíme kdy, a v dnešní době ani nevíme, jestli tyhle projekty vůbec přežijí. Automobilový trh se netočí jenom kolem některých diskutujících tady, kteří na první pohled vypadají jako odpůrci VW Group (topper určitě).

Mně osobně taky nebudou chybět tyhle auta, protože já SUV vůbec nemusím, ale musíte si uvědomit, že trh je obrovský, tak jako klientela. Každá skupina automobilových nadšenců, a taky prostých laiků, kteří hledají nové auto, si vybírá podle svých požadavků!

Je mi z vás na smích >:D Jak je možné, že při každé správě o omezení výroby(nikoliv zastavení), při každé správě o odložení výroby(nikoliv zastavení projektu), se nějaká skupina diskutujících takhle raduje... Prosím vás, když nejste zastánci aut nějakého typu, nebo značky/koncernu, tak aspoň neblijte tady do diskuze, jak dobrá správa je, že tyhle auta se nebudou vyrábět. Toť zatím vše.
12. 10. 2012 12:34
Re: První pozitiva ekonomické krize
Nechápu, proč jsem ti na smích. Můj příspěvek neměl s koncernem vw nic společného, týkal se některých konkrétních modelů (nejenom koncernových) a přečti si taky moji reakci na topperův příspěvek. Plně chápu, že by si tyto auta klientelu našla, ale vůbec se mi nelíbí a tak mi není ani trošičku líto, když bude projekt pozastaven, zrušen, posunut atd. atd. A taky se na věc koukám pohledem automobilového nadšence, ne ekonomického analytika, který už spočítal, kolik prodeje vynesou.
Avatar - wladyk
12. 10. 2012 13:24
Re: První pozitiva ekonomické krize
Už ten nápad vyrábět něco takového je důkaz toho, že když Němci něco vezmou do ruky tak to dok**ví. Hlavní je pro ně zisk a je jedno jak to bude vypadat a že má značka image a historii. Vyrobí třeba tank Tiger na gumových kolech. Hlavně když to bude sypat.
12. 10. 2012 14:17
Re: První pozitiva ekonomické krize
Zisk je hlavní pro všechny, němce bych z toho nevinil víc, než jiné. Viz třeba zmíněné suv aston, maserati a ferrari ff taky není úplně košér.
Avatar - VL4D
12. 10. 2012 20:35
Re: První pozitiva ekonomické krize
Tady souhlas.
15. 10. 2012 12:12
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes:
Avatar - VL4D
12. 10. 2012 20:45
Re: První pozitiva ekonomické krize
Vždyť já taky napsal - ''odpůrci VW Group (topper určitě)'', protože o tobě si nejsem jist, čeho jsi zastáncem nebo odpůrcem. Vlastně je to jedno, každý ať si fandí čemu chce.

Reagoval jsem hlavně na toppera, který má v oblibě mluvit za všechny - viz jeho příspěvky, ve kterých tvrdí, že Mercedes je nejlepší. :-O

No, automobilový nadšenec - za automobilové nadšence se často počítají lidé, kteří neví ani to, že diesel není motor na ukazování se/sportovní jízdu... Ale když se na to budeš koukat z pohledu opravdového nadšence (a já věřím, že to tak je), tak vlastně souhlas, protože taková SUV opravdu nejsou pro nadšence. Mně samozřejmě taky nechybí takové SUV, já reagoval hlavně na toppera, a na tvůj první příspěvek, takže se rozumíme. :yes:
15. 10. 2012 12:13
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes:
12. 10. 2012 18:51
Re: První pozitiva ekonomické krize
Inu, to se samosebou rozumí. Když přestanou prodávat soukromé tryskáče, taky mi to nebude vadit. I kdybych se rozkrájel, nebudu na něho mít. Z čehož vyplývá, že když je přestanou prodávat, nijak mně to neovlivní.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 22:18
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes: :yes: :yes: :-)
PS: To bylo za to: Když na to nemám JÁ, tak ať to nemá NIKDO... ;-) :yes: :-)
13. 10. 2012 08:07
Re: První pozitiva ekonomické krize
Takové jednoduché souvětí a nepobrala jste ho? Budu to muset napsat příště trošku jednodušeji.
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 10:33
Re: První pozitiva ekonomické krize
Klidně to zkuste "osvětlit" hned TEĎ a TADY ;-)
13. 10. 2012 21:22
Re: První pozitiva ekonomické krize
Nejdřív se podívejte na to, ke komu míří linka od mého příspěvku. A potom si nalistujte ve slovníku slovo "ironie". No a když vám to nedojde ani potom, potom to není peroxid, ale originál barva:-)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 21:44
Re: První pozitiva ekonomické krize
..no když to říkáte.. ;-)
15. 10. 2012 12:14
Re: První pozitiva ekonomické krize
Ty a Kylie si opravdu rozumíte :-)
12. 10. 2012 10:55
je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
lebo to ked sa miestna diskutujuca verejnost dozvie to tu vzniknu take flamy (flejmy), ze az sa bude hlava krutit >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 13:31
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Že by v Prešpurku stejně jako Q7, Touareg a část Cayenne?
Avatar - PeterLuk
12. 10. 2012 14:09
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Niečo také som čítal, konkrétne v AMS bolo ničo také prehodené. Mohli by sa tam vraj vyrábať karosérie. Teda čo sas týka Lamba, Bentley by sa mal vyrábať v Británií. ;-) ;-)
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 14:34
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Já bych tam dal obojí, o nekvalitě práce v italských i britských automobilkách víme z historie dost.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 22:20
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
..a někteří z nás z historie víme o obrovském PŘÍNOSu který italské a britské automobilky pro svět automobilů měly.. :yes: ;-)
13. 10. 2012 18:49
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Nehledě na to, že díky italům vůbec máme auta a vlastně úplně všechno
Avatar - Ham.
13. 10. 2012 22:27
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Díky Italům máme úplně všechno. Tak to jsem v hodinách dějepisu nějak nedával pozor.
14. 10. 2012 00:06
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
řekni mi jakoukoliv věc a já ti najdu itala díky kterému existuje :-)
Avatar - Ham.
14. 10. 2012 00:36
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
No když jsme na webu o autech tak si zkus střihnout pár základních věcí k autům, kdo dal světu následující součásti automobilu:
čtyřdobý spalovací motor
dvoudobý spalovací motor
Wankelův motor
vznětový motor.
automatická převodovka HDM
automatická převodovka dvojspojka
pneumatika plněná vzduchem
karburátor
airbag
bezpečnostní pás
ABS
náprava MacPherson

:-)
14. 10. 2012 11:28
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Za všemi těmito vynálezy stojí Publius Decius Mus, který donutil ustopit pyrrha u Ascula a Řím tak mohl zahájit osvobození řecka. Tato šťastná doba měla za důsledek velký rozvoj vzdělanosti v jinak chudém a válkami vysíleném řecku. V důsledku toho, mohl v 1. století Héron Alexandrijský žít ve svobodné alexandrii a tam se věnovat vynálezu parního stroje. Později se této hračky chytil Thomas Savery a sestrojil stroj, který pak zdokonalil James Watt. Díky parnímu stroji se začalo uvažovat o spalovacím motoru, který později vedl k vynálezu motoru na benzín. A co se dělo dál vedlo ke všem vynálezům co jsi zde napsal.

Jak vidíš nebýt Decia a dalších statečných Italů, byl by pyrrhus vyplenil řím a evropu by postihla doba temna daleko dříve než se stalo později. Alexandrie by nikdy nepatřila do velké říše římské a herón zvaný mechanikus by v jejích ulicích nikdy nemohl svobodně pracovat na parním stroji.
Avatar - Ham.
14. 10. 2012 19:07
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
>:D >:D >:D , kravina, ale snažíš se. Pro tvou informaci před Římany existovalo několik kultur které umožnily rozvoj Říma.