Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SUV od Bentley a Lamborghini se kvůli evropské krizi zřejmě opozdí

David Bureš
Diskuze (29)
SUV mají britské i italské značce významně zvýšit prodeje, je ale otázkou, kdy se dostanou na trh.

Bentley a Lamborghini letos s velkou slávou představily koncepty svých chystaných SUV. Vedení koncernu VW Group, do nějž obě automobilky patří, ale zahájení výroby těchto aut patrně odloží.

Důvodem jsou klesající prodeje na evropském trhu. Volkswagen by tímto krokem rád ušetřil v době, kdy situace na trhu není příznivá. Krize totiž zastihla také úspěšný koncern, Audi i VW v tomto měsíci kvůli slabšímu odbytu na čas přerušily výrobu ve svých továrnách Neckarsulm a Emden.

S ohledem na současný stav na trhu je očekáváno, že VW Group upraví své plánované výdaje pro nadcházející léta. Dozorčí rada koncernu by měla přepracované plány schválit na konci listopadu.

Po jejich odsouhlasení by mělo být jasnější, kdy SUV od Bentley a Lamborghini dorazí na trh. Britské SUV se má podle současných zpráv začít prodávat v roce 2015, to italské nejdříve na konci roku 2016.

Znalci průmyslu tvrdí, že odsunutí zahájení výroby luxusního SUV není tak velké drama. Kladem je, že výrobcům tímto krokem klesnou náklady.

Analytici upozorňují, že vozy vycházející ze studií Lamborghini Urus a Bentley EXP 9 F nemusí být tak prodejně úspěšné, jak oba výrobci plánují. Zákazníky oblíbené Porsche Cayenne sice ukázalo volné místo na trhu, v segmentu luxusních SUV se ale v blízké době očekává tuhý boj a navíc počet zájemců o takový automobil je omezený.

Vedle Lamborghini a Bentley chystá SUV také Maserati a Aston Martin. Nezapomeňme ani na novou generaci Range Roveru Sport, která se patrně začne prodávat za dva roky.

Nový automobil chystá také další luxusní značka patřící do koncernu VW Group, Bugatti. Její plánovaná limuzína Galibier se rovněž opozdí, na trh dorazí nejdříve na přelomu let 2015 a 2016.

Podle nového šéfa automobilky Wolfganga Schreibera se nyní pracuje na tom, aby byly splněny všechny požadavky zákazníků Bugatti. Pokud chce automobilka nový model, je velice nutné vyhodnotit potřeby klientů, řekl Schreiber britskému Autocaru.



David Bureš
Diskuze (29)
15. 10. 2012 12:14
Re: První pozitiva ekonomické krize
Ty a Kylie si opravdu rozumíte :-)
15. 10. 2012 12:13
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes:
15. 10. 2012 12:12
Re: První pozitiva ekonomické krize
:yes:
Avatar - Ham.
14. 10. 2012 19:07
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
>:D >:D >:D , kravina, ale snažíš se. Pro tvou informaci před Římany existovalo několik kultur které umožnily rozvoj Říma.
14. 10. 2012 11:28
Re: je uz zverejnene kde sa budu vyrabat?
Za všemi těmito vynálezy stojí Publius Decius Mus, který donutil ustopit pyrrha u Ascula a Řím tak mohl zahájit osvobození řecka. Tato šťastná doba měla za důsledek velký rozvoj vzdělanosti v jinak chudém a válkami vysíleném řecku. V důsledku toho, mohl v 1. století Héron Alexandrijský žít ve svobodné alexandrii a tam se věnovat vynálezu parního stroje. Později se této hračky chytil Thomas Savery a sestrojil stroj, který pak zdokonalil James Watt. Díky parnímu stroji se začalo uvažovat o spalovacím motoru, který později vedl k vynálezu motoru na benzín. A co se dělo dál vedlo ke všem vynálezům co jsi zde napsal.

Jak vidíš nebýt Decia a dalších statečných Italů, byl by pyrrhus vyplenil řím a evropu by postihla doba temna daleko dříve než se stalo později. Alexandrie by nikdy nepatřila do velké říše římské a herón zvaný mechanikus by v jejích ulicích nikdy nemohl svobodně pracovat na parním stroji.