Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Baleno v Ženevě: Říkejte mi kompakt

Suzuki oznámilo na Ženevu debut "plné produkční verze" nového modelu s názvem Baleno. Bude to prý kompakt!
Zpět na článek
28. 2. 2016 17:50
28. 2. 2016 19:01
28. 2. 2016 21:51
28. 2. 2016 20:47
28. 2. 2016 21:23
28. 2. 2016 21:24
29. 2. 2016 07:05
29. 2. 2016 08:51
29. 2. 2016 09:57
29. 2. 2016 10:26
29. 2. 2016 10:56
29. 2. 2016 11:17
29. 2. 2016 20:03
29. 2. 2016 21:25
29. 2. 2016 22:06
29. 2. 2016 22:49
29. 2. 2016 22:04
29. 2. 2016 17:00
29. 2. 2016 18:50
29. 2. 2016 17:36
28. 2. 2016 17:50
Bože
tenhle kepl smrdí korunou na sto honů. A to i z oficiálních fotek. Děsná pixla. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
28. 2. 2016 17:59
A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Kompakt je auto od 4 metrů a od 1.4l motoru... tohle je přeplňovaný litr, a podobný motor je ve škodovce, která je přece alternativou BMW 5 a Mecedesů E!!

Mně teda připadá mnohem víc k smíchu Oktávka ve střední třídě...

Jste čím dál tím víc mimo... a sami k smíchu.

Je snad důvodem, že je to Suzuki, které vyhrálo soud s "modlou" VW?

Než se budete chtít posmívat, tak se naučte aspoň si to po sobě přečíst... "Suzuki umí mýt sympaticky "mimo"... ať máte umyto před vlastním prahem.
Rozbalit vlákno
10
28. 2. 2016 19:08
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Hele a nepřeháníš trochu? Žádné vysmívání tam nečtu a už vůbec nevidím důvot tahat do diskuse Octávku, v článku se o ní nidko nezmiňuje. :no:

Pokud Baleno bude vypadat takto, tak potěš pán bůh. Designově je to dost nesourodé, přední část velmi asijská a celkově jsou proporce boubelaté, připomíná mi to i30 kříženou s prvním Accentem. Nákladová hrana zavazadlového prostoru je i podle fotek hoooodně vysoko, to jsou ty 90tky. Kde si myslím, že redakce pravdu nemá je přístrojová deska, ta se mi celkem líbí a přijde mi moderní a čistá ;-)

Btw pokud vzpomínáš na soud VW a Suzuki, bylo to Pyrhovo vítězství...
Avatar - Ja Prvni 123
28. 2. 2016 19:53
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Hmm, jestli tam ten posměch nevnímáš, tak je zbytečný to rozpitvávat.

A Pyrrhovo vítězství?
Němci klasicky podváděli - nedodržovali dohody. Dopředu lhali o tom, co jsou schopni do "obchodu" přinést... a ten soud dal Suzuki za pravdu.

O ničem jiném to nebylo.
Rozhodně o nic nepřišli. Jestli teď jednají s Toyotou, tak to na věci nic nemění - právě naopak.

Oktávku jsem do toho vnesl proto, že posměch vychází z toho, že nazývají kompaktem (správně) auto na spodní mezi té kategorie... a Oktávka je zářným příkladem deformace kategorie - jde o čistý kompakt... protažený o pár centimetrů nad formální limit kategorie.
Ale to z něj vyšší kategorii fakt nedělá.

Ale do toho taky nerýpejme... je to skoro jedno.

Já si Baleno nekoupím, ale špatné auto to není a vadí mě šíření negativní nálady - smutný je, jak vysoké % čtenářů tenhle postoj bezmyšlenkovitě převezme...

A nakonec asijská příď... a nebude ono to nakonec tím, že je to japonské auto?
;-)
28. 2. 2016 20:05
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Ten článek nijak nevybočuje z normálu, na každém autě se něco nejde. Baleno se bude spíš srovnávat s Rapidem - také je na spodní hranici segmentu.

K tomu soudu, Ano Suzuki sice vyhrálo a právem, nicméně je to stálo dost peněz, tedy koncern na tom v podstatě finančně vydělal...

Já si Baleno také nekoupím, ale pokud jej Suzuki chce prodávat globálně, tak pro to něco musí udělat. Mrkni na Swift, jak se má k světu a má globální design :yes:
Avatar - CHerokee
28. 2. 2016 22:40
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
No ten článek se dost negativně posmívá...a zvláště na interiéru nevidím nic špatného.
Avatar - TeeJay
28. 2. 2016 21:00
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Na tvém příspěvku mě zaujaly dvě věci.

1/ Tvá paranoia

2/ Tvá mizerná orientace v problematice

Ad 1/ - tvůj boj

Ad 2/ - Podíváme se na ty tvoje "kompakty:
Sandero (4058)
Punto (4065)
Corsa (4021)
Clio (4062)
Rio (4050)
i20 (4035)
Ibiza (4043)
Mazda 2 (4060)
Jeden čtyřmetrovej kompakt za druhým, žejo, ty cinto. >:D

EDIT: a to to Suzuki ani ty 4 metry nemá. 8-s :no:
Avatar - Ja Prvni 123
28. 2. 2016 23:05
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Hlavne, ze ty v tom mas jasno...

>:D
Avatar - TeeJay
29. 2. 2016 08:21
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Pochopil jsem a zařadil si tě. Víc už nemusíš. :-!
Avatar - Emel
29. 2. 2016 10:11
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Mohl bych tě upozorňovat na faktické nepřesnosti, jako že redakce Octavii běžně řadí ke kompaktům, žádný litr v ní není a v článku se o ní nic nepíše, 4m mají běžné dnešní subkompakty... ale nemá to cenu. Tvůj boj... já sázím na větrné mlýny ;-) .
Avatar - Ja Prvni 123
29. 2. 2016 20:13
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Vy jste s tím TeeJayem příbuzní?
Že používáte stejný termíny...
;-)

Ale jinak máš pravdu - je to skoro jedno.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Emel
29. 2. 2016 22:09
Re: A proč se tomu tak ukrutně posmíváte?
Ne, většinou se hádáme :-) .

Hm, Wiki článek napsaný na základě článku na tyden.cz Ale budiž, pokud je to pro tebe směrodatné, tak tedy kompakty "dosahují typicky délky 4-4,6m", zatímco u malých vozů platí, že "délka hatchbacků se obvykle pohybuje okolo 4 metrů, avšak další karosářské varianty můžou být až o 30 centimetů delší" (viz heslo Malé automobily).

Takže... vcelku souhlasím s redakcí, že to vypadá spíš na subkompakt... ale vlastně mi na tom až tolik nezáleží. Vnímám snahu mnoha značek natlačit třeba auta střední třídy kamsi výš, ale v zásadě je to jen terminologická diskuse motivovaná snahou neztratit zákazníky z vyšší střední a nalákat je, aby se přišli na ten Talisman nebo 508 aspoň podívat.

PS: jo, Octavia... pro mě je kompakt a litr sice mít bude, ale zatím nemá. Navíc pro mě byly vždycky důležitější ty motory z druhé strany spektra.
Avatar - 4hill
28. 2. 2016 19:01
Tak
to raději kapavku..
Rozbalit vlákno
1
28. 2. 2016 21:51
Re: Tak
U kapavky ale existuje jista nadeje, ze ji predchazelo neco zajimaveho.
28. 2. 2016 20:47
Škoda
že takových aut není víc. Suzuki :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2016 21:23
Zajímavé retro
To auto vypadá fakt zvláštně, takové retro z 90. let, to má autor určitě pravdu. Ale zejména z boku to vypadá fakt zajímavě, jenom to jako koza drbání potřebuje pořádný facelift - nové nízké světlomety a nějako slušivou masku chladiče! :-) Pohonné jednotky vypadají, že by mohly být příjemně svižné, jak je konec konců u Suzuki dobrým zvykem! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
29. 2. 2016 00:12
Re: Zajímavé retro
Nebýt LED ve světlech, ani bych snad neřekl, že jde o auto z roku 2016. Spíše takové to hrbaté asijské cosi, na něž člověk narazí pří průzkumu asijských domácích trhů a které jako zajímavost zase rychle přejde...Ale jinak nic proti němu, třeba bude mít jiné kvality než elegantní tvary a zaujme cenou.
28. 2. 2016 21:24
Mozna
Spise subkompakt. Neforemne, boubelate, osklive. Motor v tom asi potreba neni, ale uvnitr je to kralovstvi nehezkych plastu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
29. 2. 2016 07:05
Re: Mozna
Z trojice prvních fotek víš, jaké budou uvnitř plasty... Ty budeš asi sportkový multimiliardář, že?
Avatar - Emel
29. 2. 2016 08:51
Suzuki
Suzuki mám rád... a i když tu vidím něco z tvarů Swifta, tak musím bohužel konstatovat, že tohle má jen zbytkové množství šmrncu, který má Swift nebo třeba Kizashi. Snad jedině na těch fotkách z podhledu to dokáže zaujmout a působit nějak dynamicky, ale z běžných úhlů už vynikne vysoká kapota a poněkud staromódní tvary.

PS: jinak to vychází z konceptu iK-2... je fakt že hodně dělaj kola, na 18" by to možná vypadalo zajímavě
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - pumpkin
29. 2. 2016 09:57
Re: Suzuki
A koncept vychádza z Maruti YRA. ;-)
29. 2. 2016 10:26
Re: Suzuki
ten koncept vyzerá výborne a hlavne v pohode sériovo, neviem prečo to nepreniesli do reálu, škoda.
Avatar - Emel
29. 2. 2016 10:56
Re: Suzuki
Ale tak ono to fakticky je ten koncept, jen bez LED světel a 18" kol a lehce "nákladově optimalizovaný".
29. 2. 2016 11:17
Re: Suzuki
predné svetlá posviftili (na škodu veci, hovorím o celkovom tvare, nie xenónoch a ledlinke) a spodnému nasávaču vzali gule, pritom mám pocit, že aj svetlá aj spodný nasávač boli vcelku sériové, žiadne konceptové krkolomky, 18 sú jasné. A mohla sa debata viesť v inom duchu ako sa vedie.
Avatar - woody-alien
29. 2. 2016 20:03
Re: Suzuki
Co dodat ? Nic...bohužel. Začal bych stejně a skončil taky. Tohle auto vypadá, jako když má Suzuki už sBaleno na cestě z Evropy. ;-\

ad Kizashi: Toho je mi vážně líto. Netvrdím, že je to nějaká extra elegance, ale mně se líbilo i přes velký odklon od konceptů. A v předokolce s manuálem jezdilo tak, že by se to líbilo i zavilým Mazďákům. ;-) Tak 14 dní zpátky jsem se jen tak zkusil podívat, co se nabízí v ojetinách a....nic. Sauto - 0, tipcars - 0.
29. 2. 2016 21:25
Re: Suzuki
Tady jedno máš:

[odkaz]
Avatar - pumpkin
29. 2. 2016 22:06
Re: Suzuki
Myslím, že zrovna tento kúsok som minule obdivoval v Brne. Už teraz je to rarita a celkom pekná.
29. 2. 2016 22:49
Re: Suzuki
Třeba to Woody koupí a my si přečteme recenzi :yes:
Avatar - pumpkin
29. 2. 2016 09:54
Indická prémiovka
Pravdu povediac neviem čo si mám o tomto projekte myslieť, ale nejaký úspech z toho môžu v Európe vytĺcť len pri veľmi zaujímavej cene. Projekt YRA, ktorý myslím vznikol primárne pre indický trh tu podľa mňa veľké šance nemá. Ešte aj v Ženeve, kde to bolo minulý rok vystavené ako koncept iK-2, tak moc ľudí oň ani pohľadom nezavadilo. Viac ich zaujímal iM-4 - budúci Ignis.

Aj tak mi ale príde zaujímavé, ako sa dokáže Suzuki trafiť do európskeho vkusu (Swift, SX4, Vitara, Ignis - aj ten nový by sa myslím dobre predával) a zároveň ako vie niekedy strieľať úplne mimo (Kizashi, S-cross, Celerio, asi aj Baleno). Beriem, že Európa jednoducho nie je pre niektoré značky pupok sveta, ale vidieť na ceste také Celerio v roku 2016, tak to ma skoro až uráža. >:D
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2016 10:02
Jedin+ Japonsi jsou tací borci, že dokáží ZAHODIT
značku jako je SWIFt a volným krokem přejít na Baleno. Všechna čest!
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2016 10:21
mně je dost jedno jak auto vypadá
pokud to není extrém (třeba jako BMW X6 nebo jak se ta odpudivá zrůdnost jmenuje) ... já se těším pohledem na krajinu případně obraz ne pohledem na auto ... a tohle mi jako extrém nepřijde ... nějak mi v poslední době scházejí normální auta, která si na nic nehrajou ... poctiví dříči, kteří jezdí a jezdí, jen se do nich lije palivo ... jednoduché ovládání, jednoduchý provoz, jednoduchá údržba ... já nechci tři turba, devět stupňů v automatu, dvanáct diferenciálů, patnáct displayů a sto padesát kilometrů kabelů .... a tři návštěvy servisu do měsíce ... nepotřebuji ... je mi to odpudivé, protože je to blbé a zbytečné ... přetechnizované lépe řečeno překombinované ... praktičnost, funkčnost, neokázalost, jednoduchost, spolehlivost ...suzuki je jednou z mála značek, která mi něco podobného v dnešním zoufale překombinovaném ( a tím pádem blbém a hloupém) světě nabízí ... >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2016 10:37
Re: mně je dost jedno jak auto vypadá
lépe bych to nenapsal, díky :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
1. 3. 2016 18:32
Re: mně je dost jedno jak auto vypadá
souhlas
29. 2. 2016 17:00
S Cross
Škoda že tu nie je nikde zmienka o facelifte S-crossu . Snáď to nebude take strašne ako na fotkách [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
29. 2. 2016 18:50
Re: S Cross
Ježiš, nestraš >:D
29. 2. 2016 17:36
rustikal
Pôsobí to na mňa "rustikálne". Fakt som zvedavý aké to bude naživo. Neviem podrobnosti, ale krajina určenia, kde očakávajú úspech asi bude... India.
Rozbalit vlákno
0