Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki Baleno v Ženevě: Říkejte mi kompakt

37 komentářů

Anonym
tenhle kepl smrdí korunou na sto honů. A to i z oficiálních fotek. Děsná pixla. :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Kompakt je auto od 4 metrů a od 1.4l motoru... tohle je přeplňovaný litr, a podobný motor je ve škodovce, která je přece alternativou BMW 5 a Mecedesů E!!

Mně teda připadá mnohem víc k smíchu Oktávka ve střední třídě...

Jste čím dál tím víc mimo... a sami k smíchu.

Je snad důvodem, že je to Suzuki, které vyhrálo soud s "modlou" VW?

Než se budete chtít posmívat, tak se naučte aspoň si to po sobě přečíst... "Suzuki umí mýt sympaticky "mimo"... ať máte umyto před vlastním prahem.
ericn
Hele a nepřeháníš trochu? Žádné vysmívání tam nečtu a už vůbec nevidím důvot tahat do diskuse Octávku, v článku se o ní nidko nezmiňuje. :no😒br />
Pokud Baleno bude vypadat takto, tak potěš pán bůh. Designově je to dost nesourodé, přední část velmi asijská a celkově jsou proporce boubelaté, připomíná mi to i30 kříženou s prvním Accentem. Nákladová hrana zavazadlového prostoru je i podle fotek hoooodně vysoko, to jsou ty 90tky. Kde si myslím, že redakce pravdu nemá je přístrojová deska, ta se mi celkem líbí a přijde mi moderní a čistá 😉

Btw pokud vzpomínáš na soud VW a Suzuki, bylo to Pyrhovo vítězství...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hmm, jestli tam ten posměch nevnímáš, tak je zbytečný to rozpitvávat.

A Pyrrhovo vítězství?
Němci klasicky podváděli - nedodržovali dohody. Dopředu lhali o tom, co jsou schopni do "obchodu" přinést... a ten soud dal Suzuki za pravdu.

O ničem jiném to nebylo.
Rozhodně o nic nepřišli. Jestli teď jednají s Toyotou, tak to na věci nic nemění - právě naopak.

Oktávku jsem do toho vnesl proto, že posměch vychází z toho, že nazývají kompaktem (správně) auto na spodní mezi té kategorie... a Oktávka je zářným příkladem deformace kategorie - jde o čistý kompakt... protažený o pár centimetrů nad formální limit kategorie.
Ale to z něj vyšší kategorii fakt nedělá.

Ale do toho taky nerýpejme... je to skoro jedno.

Já si Baleno nekoupím, ale špatné auto to není a vadí mě šíření negativní nálady - smutný je, jak vysoké % čtenářů tenhle postoj bezmyšlenkovitě převezme...

A nakonec asijská příď... a nebude ono to nakonec tím, že je to japonské auto?
😉
ericn
Ten článek nijak nevybočuje z normálu, na každém autě se něco nejde. Baleno se bude spíš srovnávat s Rapidem - také je na spodní hranici segmentu.

K tomu soudu, Ano Suzuki sice vyhrálo a právem, nicméně je to stálo dost peněz, tedy koncern na tom v podstatě finančně vydělal...

Já si Baleno také nekoupím, ale pokud jej Suzuki chce prodávat globálně, tak pro to něco musí udělat. Mrkni na Swift, jak se má k světu a má globální design :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
No ten článek se dost negativně posmívá...a zvláště na interiéru nevidím nic špatného.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Na tvém příspěvku mě zaujaly dvě věci.

1/ Tvá paranoia

2/ Tvá mizerná orientace v problematice

Ad 1/ - tvůj boj

Ad 2/ - Podíváme se na ty tvoje "kompakty😒br /> Sandero (405😄
Punto (4065)
Corsa (4021)
Clio (4062)
Rio (4050)
i20 (4035)
Ibiza (4043)
Mazda 2 (4060)
Jeden čtyřmetrovej kompakt za druhým, žejo, ty cinto. >😁

EDIT: a to to Suzuki ani ty 4 metry nemá. 8-s :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hlavne, ze ty v tom mas jasno...

>😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Pochopil jsem a zařadil si tě. Víc už nemusíš. :-!
Avatar - Emel
Emel
Mohl bych tě upozorňovat na faktické nepřesnosti, jako že redakce Octavii běžně řadí ke kompaktům, žádný litr v ní není a v článku se o ní nic nepíše, 4m mají běžné dnešní subkompakty... ale nemá to cenu. Tvůj boj... já sázím na větrné mlýny 😉 .
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Vy jste s tím TeeJayem příbuzní?
Že používáte stejný termíny...
😉

Ale jinak máš pravdu - je to skoro jedno.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Ne, většinou se hádáme 😄 .

Hm, Wiki článek napsaný na základě článku na tyden.cz Ale budiž, pokud je to pro tebe směrodatné, tak tedy kompakty "dosahují typicky délky 4-4,6m", zatímco u malých vozů platí, že "délka hatchbacků se obvykle pohybuje okolo 4 metrů, avšak další karosářské varianty můžou být až o 30 centimetů delší" (viz heslo Malé automobily).

Takže... vcelku souhlasím s redakcí, že to vypadá spíš na subkompakt... ale vlastně mi na tom až tolik nezáleží. Vnímám snahu mnoha značek natlačit třeba auta střední třídy kamsi výš, ale v zásadě je to jen terminologická diskuse motivovaná snahou neztratit zákazníky z vyšší střední a nalákat je, aby se přišli na ten Talisman nebo 508 aspoň podívat.

PS: jo, Octavia... pro mě je kompakt a litr sice mít bude, ale zatím nemá. Navíc pro mě byly vždycky důležitější ty motory z druhé strany spektra.
Avatar - 4hill
4hill
to raději kapavku..
Käfermaster
U kapavky ale existuje jista nadeje, ze ji predchazelo neco zajimaveho.
rabies
že takových aut není víc. Suzuki :yes:
Arese
To auto vypadá fakt zvláštně, takové retro z 90. let, to má autor určitě pravdu. Ale zejména z boku to vypadá fakt zajímavě, jenom to jako koza drbání potřebuje pořádný facelift - nové nízké světlomety a nějako slušivou masku chladiče! 😄 Pohonné jednotky vypadají, že by mohly být příjemně svižné, jak je konec konců u Suzuki dobrým zvykem! 😄 :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nebýt LED ve světlech, ani bych snad neřekl, že jde o auto z roku 2016. Spíše takové to hrbaté asijské cosi, na něž člověk narazí pří průzkumu asijských domácích trhů a které jako zajímavost zase rychle přejde...Ale jinak nic proti němu, třeba bude mít jiné kvality než elegantní tvary a zaujme cenou.
Käfermaster
Spise subkompakt. Neforemne, boubelate, osklive. Motor v tom asi potreba neni, ale uvnitr je to kralovstvi nehezkych plastu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Z trojice prvních fotek víš, jaké budou uvnitř plasty... Ty budeš asi sportkový multimiliardář, že?
Avatar - Emel
Emel
Suzuki mám rád... a i když tu vidím něco z tvarů Swifta, tak musím bohužel konstatovat, že tohle má jen zbytkové množství šmrncu, který má Swift nebo třeba Kizashi. Snad jedině na těch fotkách z podhledu to dokáže zaujmout a působit nějak dynamicky, ale z běžných úhlů už vynikne vysoká kapota a poněkud staromódní tvary.

PS: jinak to vychází z konceptu iK-2... je fakt že hodně dělaj kola, na 18" by to možná vypadalo zajímavě
[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
A koncept vychádza z Maruti YRA. 😉
Nonsens
ten koncept vyzerá výborne a hlavne v pohode sériovo, neviem prečo to nepreniesli do reálu, škoda.
Avatar - Emel
Emel
Ale tak ono to fakticky je ten koncept, jen bez LED světel a 18" kol a lehce "nákladově optimalizovaný".
Nonsens
predné svetlá posviftili (na škodu veci, hovorím o celkovom tvare, nie xenónoch a ledlinke) a spodnému nasávaču vzali gule, pritom mám pocit, že aj svetlá aj spodný nasávač boli vcelku sériové, žiadne konceptové krkolomky, 18 sú jasné. A mohla sa debata viesť v inom duchu ako sa vedie.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Co dodat ? Nic...bohužel. Začal bych stejně a skončil taky. Tohle auto vypadá, jako když má Suzuki už sBaleno na cestě z Evropy. ;-\

ad Kizashi: Toho je mi vážně líto. Netvrdím, že je to nějaká extra elegance, ale mně se líbilo i přes velký odklon od konceptů. A v předokolce s manuálem jezdilo tak, že by se to líbilo i zavilým Mazďákům. 😉 Tak 14 dní zpátky jsem se jen tak zkusil podívat, co se nabízí v ojetinách a....nic. Sauto - 0, tipcars - 0.
ericn
Tady jedno máš😒br />
[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Myslím, že zrovna tento kúsok som minule obdivoval v Brne. Už teraz je to rarita a celkom pekná.
ericn
Třeba to Woody koupí a my si přečteme recenzi :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
sBaleno >😒] :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Pravdu povediac neviem čo si mám o tomto projekte myslieť, ale nejaký úspech z toho môžu v Európe vytĺcť len pri veľmi zaujímavej cene. Projekt YRA, ktorý myslím vznikol primárne pre indický trh tu podľa mňa veľké šance nemá. Ešte aj v Ženeve, kde to bolo minulý rok vystavené ako koncept iK-2, tak moc ľudí oň ani pohľadom nezavadilo. Viac ich zaujímal iM-4 - budúci Ignis.

Aj tak mi ale príde zaujímavé, ako sa dokáže Suzuki trafiť do európskeho vkusu (Swift, SX4, Vitara, Ignis - aj ten nový by sa myslím dobre predával) a zároveň ako vie niekedy strieľať úplne mimo (Kizashi, S-cross, Celerio, asi aj Baleno). Beriem, že Európa jednoducho nie je pre niektoré značky pupok sveta, ale vidieť na ceste také Celerio v roku 2016, tak to ma skoro až uráža. >😁
swifter
značku jako je SWIFt a volným krokem přejít na Baleno. Všechna čest!
vosovčelák
pokud to není extrém (třeba jako BMW X6 nebo jak se ta odpudivá zrůdnost jmenuje) ... já se těším pohledem na krajinu případně obraz ne pohledem na auto ... a tohle mi jako extrém nepřijde ... nějak mi v poslední době scházejí normální auta, která si na nic nehrajou ... poctiví dříči, kteří jezdí a jezdí, jen se do nich lije palivo ... jednoduché ovládání, jednoduchý provoz, jednoduchá údržba ... já nechci tři turba, devět stupňů v automatu, dvanáct diferenciálů, patnáct displayů a sto padesát kilometrů kabelů .... a tři návštěvy servisu do měsíce ... nepotřebuji ... je mi to odpudivé, protože je to blbé a zbytečné ... přetechnizované lépe řečeno překombinované ... praktičnost, funkčnost, neokázalost, jednoduchost, spolehlivost ...suzuki je jednou z mála značek, která mi něco podobného v dnešním zoufale překombinovaném ( a tím pádem blbém a hloupém) světě nabízí ... >😁 :yes:
ljube
lépe bych to nenapsal, díky :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
souhlas
nlsk
Škoda že tu nie je nikde zmienka o facelifte S-crossu . Snáď to nebude take strašne ako na fotkách [odkaz]
ericn
Ježiš, nestraš >😁
NAD
Pôsobí to na mňa "rustikálne". Fakt som zvedavý aké to bude naživo. Neviem podrobnosti, ale krajina určenia, kde očakávajú úspech asi bude... India.