Prča - fúkne vietor a ležím. Aj s autom... Pretože materská loď s jej supernízkym podvozkom je predurčená na trvalé parkovanie. Trochu brizolitu čo spadne z Tatrovky pred ňou, nabehne naň, a kolesá sa už iba bezmocne otáčajú vo vzduchu.
Ale vážne. Je to hlúposť bez reálneho základu. Možno cvičenie pre dizajnérov. ;-)
Jo, on nikdo nečeká, že to bude jezdit po tankodromech ČR, ale spíše ucpanými centry japonských velkoměst a jejich aglomerací a okolí. Navíc jsem měl z designu "mateřské lodi" pocit, že má měnitelnou světlou výšku, aspoň by tomu odpovídalo uložení kol. A těch pár cm o které se zvedne, už tu tvou "trošku brizolitu" může vesele ignorovat. Myšlenka dobrá, ale ne do konzervativní Evropy. Sem tak spíš menší auto s držáky na inliny v zavazadlovém prostoru.
Reálne to nie je. Kto bude so sebou voziť toľko mŕtvej váhy, aby sa príležitostne šiel previezť do centra? Každý sa radšej na to vykašle a namiesto ťahania menšieho vozítka z kufra sa bude v "materskej lodi" neohrozene prebíjať veľkomestom...
Milá a zaujímavá štúdia to rozhodne je, ale v blízkej budúcnosti ťažko niečo také stretneme v reáli. A tá vzdialenejšia budúcnosť o 50 alebo viac rokov ktovie aká bude? Stačí si spomenúť na sci-fi filmy z rokov štyridsiatych alebo päťdesiatych, podobá sa súčasnosť vtedajším víziám a budúcnosti? :-)
Ale invenciu a nápad určite oceniť treba, tvoriví ľudia, to je základ úspešného podniku. :yes:
Jak říkám - v Evropě to reálné rozhodně není. Japonsko je zcela jiná kultura a jiné prostředí a troufám si tvrdit, že tam to reálné je. Zaparkuje se auto a z něj vyjede osobním přibližovadlem na baterky, se kterým se může celý den pohybovat po velkém podniku. Technická lahůdka, nikoli masovka.