Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki S-Cross facelift: První snímky jsou venku, pod kapotou pracuje 1.4 BoosterJet

Suzuki S-Cross nikdy nebylo vzorem dokonalého designu, jízdně se však jedná o mimořádně povedené auto. Změnil facelift trochu nevýrazné vzezření karoserie?
Zpět na článek
7. 7. 2016 15:53
7. 7. 2016 19:10
8. 7. 2016 16:56
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 11:12
urcite zlepsenie
a snahu odlahcit tie predne partie s megakukadlami tu vidim .... razom je to hned krajsie aj ked z fotiek to vyzera ze tie kukadla sa celkovou presklennou plochou zmensili len velmi mierne ... naopak zvyraznili masku... mozno az moc masivny je ten jej chromovany lem ale popravde by to asi chcelo nejake lepsie fotky a z inych uhlov aby clovek lepsie posudil tieto zmeny .... najpodstnejsie ale pre realneho zakaznika bude zrejme ani nie samotny upraveny dizajn ale skor novy 1,4 boosterjet pod kapotou .... ten by ozaj mohol prilakat aj nejakych novych zakaznikov k tomuto "kaskaju" od suzuki ... interier zrejme ostal takmer rovnaky ale tu podla mna nebolo ani co menit.... takze za mna... prospesny facelift :yes:
Rozbalit vlákno
15
7. 7. 2016 11:34
Re: urcite zlepsenie
Vyzera ako BYD alebo Great Wall, pripadne Buick. Vitara to je ina pesnicka, nie nahodou je najpredavanejsie SUV na SK. Presne ukazuje, ako je dizajn dolezity. Potom sa to da zachranit uz iba dumpingovou cenou, nepomoze ani reklama, ani pakety zdarma, ani super technika.
Avatar - nalimer
7. 7. 2016 11:52
Re: urcite zlepsenie
Vitara? Keď človek chce prednokolku so základom a nemá deti, prosím. V plnej výbave to je drahé auto. Pričom má malý kufor, stiesnené zadné sedadlá a malý nastupovací priestor. Ťaží zo svojho dizajnu a la mini Land Rover.
SX4 Cross má totožný interiér a zvonka je to škaredé káčatko. Má o čosi väčší kufor a lepšie zadné sedadlá.
Vitaru berem ako autíčko pre 2 či ešte dieťa do škôlky.
7. 7. 2016 13:25
Re: urcite zlepsenie
Drahé auto?? V porovnání s čím? Jako sorry, ale cenovka lehce nad 500.000 Kč za plně vybavený vůz vč. LED světlometů, adaptivního tempomatu, radaru s autom. brzděním, koženým čalouněním, navigace, pohonu 4x4,....... mi teda nepřijde, že je to moc. Porovnávejte s porovnatelným. A to i kufr. Kdo z konkurentů má větší kufr? Nikdo.
500x: 350L
2008: 350L
CX 3: 350L
Mokka: 356L
Juke: 354L
Cactus: 358L
Vitara: 375L

Ani vzadu není stísněný prostor. Takže za mě velký nesouhlas.
Avatar - nalimer
7. 7. 2016 13:45
Re: urcite zlepsenie
čítaš ma vôbec?
Odkedy je 2008, cactus s náhonom 4 kolies?
Porovnaj 4x4 a potom píš.
7. 7. 2016 14:14
Re: urcite zlepsenie
Čítám. Já psal o ceně. Ta je hodně dobrá. A to jak v provedení 4x4, tak 4x2. Tak si to porovnej. Konkurenty jsem uvedl k vůli velikosti kufru. Neřešil jsem, zda se jako 4x4 vůbec nabízí. A poznámka pod čarou - i když jsou někteří konkurenti zvláštní, SDA (Svaz dovozců automobilů) je k Vitaře řadí. A to i když se v provedení 4x4 nenabízí.
Avatar - Sumi2000
7. 7. 2016 23:56
Re: urcite zlepsenie
Drahá Vitara není...ale bez slušného zavazadelníku je to SUV pro dva.
Grand Vitara je kde ?????
Nissan Kaškaj není o moc dražší a kufr má!
Mokka? Líbí se ženě , prý fajn autíčko na nákupy...pro dva + možná dítě do školky ok.
SX4 CROSS facelift moc prospěl UVIDÍME CO ZÁKAZNÍCI..
8. 7. 2016 10:30
Re: urcite zlepsenie
Nissan Quashqai není konkurentem Vitary.
Avatar - lamal
7. 7. 2016 16:55
Re: urcite zlepsenie
vitara urcite nie je predrazena
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 13:43
Re: urcite zlepsenie
ktore auto v plnej vybave a pohonom 4x4 je lacne ze jo ;-) ... ani naslapany duster uz nebude za babku

inak ak sa nemyslim tak jeden nas jeden slovensky tester oznacil vitaru ako zaujimave rodinne auto... slo o nejaky videotest ak si dobre spominam ... kto chce najde si to ;-)
Avatar - pumpkin
7. 7. 2016 18:11
Re: urcite zlepsenie
No to teda nemá totožný interiér. S-cross spolu s Balenom sú spracovaním tak o triedu vyššie.
8. 7. 2016 09:55
Re: urcite zlepsenie
Baleno to dalsia katastrofa od Suzuki. Je velmi tazke vyrobit auto, motor, prejst homologacnymi skuskami, pravnymi (patenty), technickymi problemami,... a potom to dokazia na zakladnej veci ako dizjan. Azijcov je niekedy tazke pochopit. Tych 100tisic eur uz mohli obetovat za nejakeho europskeho dizajnera, kludne im bude stacit sikovny absolvent alebo si auto nechat nakreslit v Italii.
Avatar - pumpkin
8. 7. 2016 10:25
Re: urcite zlepsenie
No veď vraj to tak aj bolo, ale čo z toho keď je v tíme 5 japoncov a jedno mladé talianske ucho. To asi nepomôže ani dizajnérske centrum pri Turíne.
8. 7. 2016 10:58
Re: urcite zlepsenie
Tak to ani inak dopadnut nemohlo. Chlapca vykast(r)ovali, mladi Japonci urobili svetla, stary Japonec urobil vacsinu a nikto mu na to nemohol nic povedat. Poklonili sa a fotograf zacal fotit katalog. Sayonara.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 11:57
Re: urcite zlepsenie
tak samozrejme vitara je ine kafe v tomto smere ale vzhladom na povodnu vizaz S-crossu je toto uz urcite zlepsenie... ono zazraky uz asi cakat nemozeme... tie uz vzhladom na povodny nie moc krasny a vizualne vyvazeny zaklad asi ani nejde spravit.... ale iste dizajnove zlepsenie tu vidim... tak snad to S-crossu pomoze... hlavne ten boosterjet by mohol co to este zachranit ;-)
Re: urcite zlepsenie
Toppere, to je Čína, chápu, že se vyžíváš v asijském designu, ale tohle je přešlap. :-!
7. 7. 2016 11:39
Z louže pod okap
No tak to se opravdu nepovedlo. Původní S-Cross je nepěkný kvůli vykuleným, přehnaně velkým světlometům, ale facelift to zase zazdil nevkusnou předimenzovanou maskou chladiče ve stylu nějakých čínských zrůd. Ach jo! Jak je možné, že někey ze Suzuki vypadávají moc pěkná auta (poslední Swift, současná Vitara) a u jinak vcelku pohledného S-Crossu nejsou schopni navrhnout aspoň trochu šmrncovní předek? :-O ;-\ :'-( :-( :no:
Rozbalit vlákno
7
7. 7. 2016 11:51
Re: Z louže pod okap
Tak to s tebou nemohu souhlasit. Oproti první generaci je tento facelift výrazným posunem vpřed. První generace byla potenciálními zákazníky obcházena kvůli designu přední masky. A právem, protože jezdit v autě, které vypadá, že má poruchu štítné žlázy - to se fakt nikomu nechtělo (bez ohledu na vyvedené jízdní vlastnosti i přijatelnou cenu).
Tohle ale vypadá minimálně o 100% lépe. A že čínské? Tak lepší, než výrazně japonské... páč Japonci to v poslední době s designem dost přehánějí...
Ale respektuju tvůj názor... neb jak tady kdysi napsal Webpaja - design nemá vítěze. A má pravdu
7. 7. 2016 11:55
Re: Z louže pod okap
Mě u původní verze S-Crossu nevadila ani tak maska (která se ovšem taky moc nepovedla), jako ty nepěkné světlomety! 8-s
7. 7. 2016 11:57
Re: Z louže pod okap
no dyť... vykulené jak přišlápnutej žabák... tohle tedy vypadá mnohem lépe. ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 12:02
Re: Z louže pod okap
chce to lepsie fotky... lebo takto zblizka sikmo posadeny a nafoteny s-cross neposobi tak "citatelne" ako keby bol nafoteny z vacsej dialky a z viaceych stran .... ofiko fotky istotne vizaz auta lepsie vystihnu .... ale uz teraz to vyzera na vizualne zlepsenie a akesi odlahcenie prednej casti ... inak ono stale sa jedna o prvu generaciu ... len presla faceliftom... aj ked dnes je v mode oznacovat facelifty ako nove generacie... to je pravda
7. 7. 2016 12:04
Re: Z louže pod okap
svět internetu je nekonečný jako známý vesmír... zagůgluj... fotografií je jako hub po dešti... ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 12:06
Re: Z louže pod okap
uz z tychto fotiek ale vidim zlepsenie voci povodnemu vzhladu ... aj ked na ofiko fotky si este rad pockam ...
Avatar - nalimer
7. 7. 2016 11:57
Re: Z louže pod okap
Oproti pôvodnému dizajnu je to lepšie.
Ber, že facelift exteriéru je odkázaný na nárazník, masku chladiča a ohraničenie reflektorov. Tvar blatníku či kapoty sa mení len zriedka.
Suzuki nemá korporátny dizajn. Mohli ho upraviť na štýl Balena, ale to by bola katastrófa.
Avatar - LuCZiano
7. 7. 2016 12:48
na té úvodní fotce
to vypadá jako Peugeot 2008 po FL. Než jsem otevřel článek, tak jsem prvně myslel, že se redakce spletla a dali špatnou fotku...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2016 15:53
Děs...
Kdyby to mělo na kapotě znak nějaké čínské no name parodie na auta, tak budiž, ale...tohle přece nemůže mít na svědomí designérský tým Suzuki.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2016 16:01
Re: Děs...
tieto fotky posobia zrovna dost nestastne a trosku necitatelne .... ono to nakoniec mozno bude o hodne lepsie len to chce pockat na ofiko fotky .... problem je ze tieto fotky sa zamerali len na masku auta a k tomu este je to fotene nejako hodne zblizka a zhora .. tym padom cele auto a jeho proporcie nemas idealne citatelne ... ale podla mna to uz nemoze byt horsie ako verzia pred faceliftom .. to asi ani nejde ;-) ... a aj ten boosterjet moze tomuto autu tiez este dost pomoct... kvality to auto urcite ma len opat asi nebude pre kazdeho ... ale mne sa prave teraz akoby konecne aj zacalo pacit.... neviem... este pockam na viac info a foto ale zatial tento facelift hodnotim pozitivne
Avatar - pelikoš
7. 7. 2016 19:10
brrr
podivná napodobenina první generace nissanu qashqai je ještě podivnější. vitara možná, ale suzuki auta moc neumí... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
7. 7. 2016 21:08
Hľadanie identity?
Netvrdím, že každá značka musí dizajn svojho modelového portfólia podobný ako vajce vajcu, ale takáto roztrieštenosť akú má Suzuki nijak nepomáha v budovaní identity.

Majú dizajnové centrum v Taliansku a napriek tomu mám pocit, že za posledných 5 rokov robia opachu za opachou. Pre mňa čo sa Suzuki týka ostáva stále dizajnovo neprekonaná tretia generácia Vitary a Swiftu a SX4/Sedici. To bol jasne definovaný dizajn, ktorý obstál aj na náročnom európskom trhu a mali sa ho držať aj ďalej. Ešte by som pridal pekné, ale neúspešné Kizashi (minulý rok sa predalo už len 45 kusov v Európe).

Nedá sa ale povedať, že by vždy zahodili potenciál, čo vidieť na Swifte. Po úspešnej tretej generácii sa to báli pokaziť s nejakou zásadnou zmenou, ktorá by predchodcu asi aj tak len ťažko tromfla. Uvidíme, čo prinesie piata generácia. S-crossom, ktorý bol návrat k ázijskému dizajnu, sa zjavne moc netrafili a to ani cenovo. Možno videli ako sa darilo Subaru XV a chceli ponúknuť lacnejšiu alternatívu, čo sa aj podarilo a predaje boli násobne vyššie, ale už po dvoch rokoch bolo vidieť výrazný prepad Tento facelift teda vnímam ako trochu zúfalú reakciu, tá chrómovaná mriežka je absolútne od veci.

A čo ďalej? O novej Vitare som mal pochybnosti, no zjavne boli zbytočné. Aj tak mi to auto ale príde akosi disproporčné. No a Celerio asi ani nemuseli voziť do Európy, miesto neho by som radšej videl nedávno predstavený Ignis, ktorý vyzerá zaujímavo a mal by to podľa mňa šance uspieť.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lackey
8. 7. 2016 16:56
Predna maska
Dnes na parkingu oproti mne islo akési euro dizajnové béemwé. Mal identické mreže vpredu iba v strede rozdelene do tzv obličiek. Nikto nekritizuje ze je nevydarený dizajn. Stačí rozdeliť masku na s- cross na pol a dizajn zrazu bude sportovy a la bmw.
Rozbalit vlákno
0