Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSuzuki S-Cross facelift: První snímky jsou venku, pod kapotou pracuje 1.4 BoosterJet
30 komentářů
Arese
No tak to se opravdu nepovedlo. Původní S-Cross je nepěkný kvůli vykuleným, přehnaně velkým světlometům, ale facelift to zase zazdil nevkusnou předimenzovanou maskou chladiče ve stylu nějakých čínských zrůd. Ach jo! Jak je možné, že někey ze Suzuki vypadávají moc pěkná auta (poslední Swift, současná Vitara) a u jinak vcelku pohledného S-Crossu nejsou schopni navrhnout aspoň trochu šmrncovní předek? 😲 ;-\ 😢 😒 :no:
Tak to s tebou nemohu souhlasit. Oproti první generaci je tento facelift výrazným posunem vpřed. První generace byla potenciálními zákazníky obcházena kvůli designu přední masky. A právem, protože jezdit v autě, které vypadá, že má poruchu štítné žlázy - to se fakt nikomu nechtělo (bez ohledu na vyvedené jízdní vlastnosti i přijatelnou cenu).
Tohle ale vypadá minimálně o 100% lépe. A že čínské? Tak lepší, než výrazně japonské... páč Japonci to v poslední době s designem dost přehánějí...
Ale respektuju tvůj názor... neb jak tady kdysi napsal Webpaja - design nemá vítěze. A má pravdu
Tohle ale vypadá minimálně o 100% lépe. A že čínské? Tak lepší, než výrazně japonské... páč Japonci to v poslední době s designem dost přehánějí...
Ale respektuju tvůj názor... neb jak tady kdysi napsal Webpaja - design nemá vítěze. A má pravdu
Mě u původní verze S-Crossu nevadila ani tak maska (která se ovšem taky moc nepovedla), jako ty nepěkné světlomety! 8-s
chce to lepsie fotky... lebo takto zblizka sikmo posadeny a nafoteny s-cross neposobi tak "citatelne" ako keby bol nafoteny z vacsej dialky a z viaceych stran .... ofiko fotky istotne vizaz auta lepsie vystihnu .... ale uz teraz to vyzera na vizualne zlepsenie a akesi odlahcenie prednej casti ... inak ono stale sa jedna o prvu generaciu ... len presla faceliftom... aj ked dnes je v mode oznacovat facelifty ako nove generacie... to je pravda
Oproti pôvodnému dizajnu je to lepšie.
Ber, že facelift exteriéru je odkázaný na nárazník, masku chladiča a ohraničenie reflektorov. Tvar blatníku či kapoty sa mení len zriedka.
Suzuki nemá korporátny dizajn. Mohli ho upraviť na štýl Balena, ale to by bola katastrófa.
Ber, že facelift exteriéru je odkázaný na nárazník, masku chladiča a ohraničenie reflektorov. Tvar blatníku či kapoty sa mení len zriedka.
Suzuki nemá korporátny dizajn. Mohli ho upraviť na štýl Balena, ale to by bola katastrófa.
LuCZiano
to vypadá jako Peugeot 2008 po FL. Než jsem otevřel článek, tak jsem prvně myslel, že se redakce spletla a dali špatnou fotku...
twistedTSD
Kdyby to mělo na kapotě znak nějaké čínské no name parodie na auta, tak budiž, ale...tohle přece nemůže mít na svědomí designérský tým Suzuki.
tieto fotky posobia zrovna dost nestastne a trosku necitatelne .... ono to nakoniec mozno bude o hodne lepsie len to chce pockat na ofiko fotky .... problem je ze tieto fotky sa zamerali len na masku auta a k tomu este je to fotene nejako hodne zblizka a zhora .. tym padom cele auto a jeho proporcie nemas idealne citatelne ... ale podla mna to uz nemoze byt horsie ako verzia pred faceliftom .. to asi ani nejde 😉 ... a aj ten boosterjet moze tomuto autu tiez este dost pomoct... kvality to auto urcite ma len opat asi nebude pre kazdeho ... ale mne sa prave teraz akoby konecne aj zacalo pacit.... neviem... este pockam na viac info a foto ale zatial tento facelift hodnotim pozitivne
pelikoš
podivná napodobenina první generace nissanu qashqai je ještě podivnější. vitara možná, ale suzuki auta moc neumí... :-!
pumpkin
Netvrdím, že každá značka musí dizajn svojho modelového portfólia podobný ako vajce vajcu, ale takáto roztrieštenosť akú má Suzuki nijak nepomáha v budovaní identity.
Majú dizajnové centrum v Taliansku a napriek tomu mám pocit, že za posledných 5 rokov robia opachu za opachou. Pre mňa čo sa Suzuki týka ostáva stále dizajnovo neprekonaná tretia generácia Vitary a Swiftu a SX4/Sedici. To bol jasne definovaný dizajn, ktorý obstál aj na náročnom európskom trhu a mali sa ho držať aj ďalej. Ešte by som pridal pekné, ale neúspešné Kizashi (minulý rok sa predalo už len 45 kusov v Európe).
Nedá sa ale povedať, že by vždy zahodili potenciál, čo vidieť na Swifte. Po úspešnej tretej generácii sa to báli pokaziť s nejakou zásadnou zmenou, ktorá by predchodcu asi aj tak len ťažko tromfla. Uvidíme, čo prinesie piata generácia. S-crossom, ktorý bol návrat k ázijskému dizajnu, sa zjavne moc netrafili a to ani cenovo. Možno videli ako sa darilo Subaru XV a chceli ponúknuť lacnejšiu alternatívu, čo sa aj podarilo a predaje boli násobne vyššie, ale už po dvoch rokoch bolo vidieť výrazný prepad Tento facelift teda vnímam ako trochu zúfalú reakciu, tá chrómovaná mriežka je absolútne od veci.
A čo ďalej? O novej Vitare som mal pochybnosti, no zjavne boli zbytočné. Aj tak mi to auto ale príde akosi disproporčné. No a Celerio asi ani nemuseli voziť do Európy, miesto neho by som radšej videl nedávno predstavený Ignis, ktorý vyzerá zaujímavo a mal by to podľa mňa šance uspieť.
Majú dizajnové centrum v Taliansku a napriek tomu mám pocit, že za posledných 5 rokov robia opachu za opachou. Pre mňa čo sa Suzuki týka ostáva stále dizajnovo neprekonaná tretia generácia Vitary a Swiftu a SX4/Sedici. To bol jasne definovaný dizajn, ktorý obstál aj na náročnom európskom trhu a mali sa ho držať aj ďalej. Ešte by som pridal pekné, ale neúspešné Kizashi (minulý rok sa predalo už len 45 kusov v Európe).
Nedá sa ale povedať, že by vždy zahodili potenciál, čo vidieť na Swifte. Po úspešnej tretej generácii sa to báli pokaziť s nejakou zásadnou zmenou, ktorá by predchodcu asi aj tak len ťažko tromfla. Uvidíme, čo prinesie piata generácia. S-crossom, ktorý bol návrat k ázijskému dizajnu, sa zjavne moc netrafili a to ani cenovo. Možno videli ako sa darilo Subaru XV a chceli ponúknuť lacnejšiu alternatívu, čo sa aj podarilo a predaje boli násobne vyššie, ale už po dvoch rokoch bolo vidieť výrazný prepad Tento facelift teda vnímam ako trochu zúfalú reakciu, tá chrómovaná mriežka je absolútne od veci.
A čo ďalej? O novej Vitare som mal pochybnosti, no zjavne boli zbytočné. Aj tak mi to auto ale príde akosi disproporčné. No a Celerio asi ani nemuseli voziť do Európy, miesto neho by som radšej videl nedávno predstavený Ignis, ktorý vyzerá zaujímavo a mal by to podľa mňa šance uspieť.
Lackey
Dnes na parkingu oproti mne islo akési euro dizajnové béemwé. Mal identické mreže vpredu iba v strede rozdelene do tzv obličiek. Nikto nekritizuje ze je nevydarený dizajn. Stačí rozdeliť masku na s- cross na pol a dizajn zrazu bude sportovy a la bmw.
SX4 Cross má totožný interiér a zvonka je to škaredé káčatko. Má o čosi väčší kufor a lepšie zadné sedadlá.
Vitaru berem ako autíčko pre 2 či ešte dieťa do škôlky.
500x: 350L
2008: 350L
CX 3: 350L
Mokka: 356L
Juke: 354L
Cactus: 358L
Vitara: 375L
Ani vzadu není stísněný prostor. Takže za mě velký nesouhlas.
Odkedy je 2008, cactus s náhonom 4 kolies?
Porovnaj 4x4 a potom píš.
Grand Vitara je kde ?????
Nissan Kaškaj není o moc dražší a kufr má!
Mokka? Líbí se ženě , prý fajn autíčko na nákupy...pro dva + možná dítě do školky ok.
SX4 CROSS facelift moc prospěl UVIDÍME CO ZÁKAZNÍCI..
inak ak sa nemyslim tak jeden nas jeden slovensky tester oznacil vitaru ako zaujimave rodinne auto... slo o nejaky videotest ak si dobre spominam ... kto chce najde si to 😉