To bylo spíš na Peugeot. 206,207 a 208 by to daly na bednu. Clio není ani v Číně ani v Americe, tak se musí spokojit s prvním místě v Evropě. Ale časem se to snad zlepší. Čínští soudruzi už snad konočně dali Renaultu povolení stavět. Asi si nechali od VW poradit, jak s komoušama v Číně jednat.
Proč by to měl být jejich problém? Stejně tak asi těžko mohou za to, že Polo má započítané Vento, ale Fabia (co lze soudit z tabulky) nemá započítaný (indický) Rapid. Jen je to hloupá poznámka.
Blbost některých jedinců je zarážející. Chápu, chtějí mít aspoň nějakou munici do diskuze, ale tohle hraničí s pokrytectvím, nulovým vlastenectvím a lidskou blbostí. :-!
Ono by se možná dalo očekávat i víc, kdyby sourozencem nebylo Polo. Škodě to pomáhá s image, ale zase se navzájem trochu požírají. Vzhledem k tomu, že Škoda začínala jako spíš regionální značka, si opravdu špatně nevede (a to hlavně díky tomu, že ji VW vede za ručičku).
Prodejnímu úspěchu Accenta se nedivím je to nenáročné, spolehlivé auto za super cenu U nás nedoceněné ale kdo měl nebo má, tak ví. Já osobně jsem s ním najel 200tis. a dělány brzdy ve 140tis. jinak nic.
Dobrý den všem, jako dlouholetý čtenář už jsem to nemohl vydržet, musím se ozvat. Můj první a asi poslední příspěvek: Toppere, přestaň prosím všem nutit korejská auta. Bohužel pro nás všechny, jsou konkurenceschopná a kvalitní, ale tvůj fanatizmus je až nepříjemný. Jako Evropan se budu snažit kupovat zdejší auta a oddálit hrozbu z východu. Tvé argumenty, že nebýt korejské konkurence bude vše dražší neberu, vývoj k současným cenám spěje i bez korejců. Nechápu tvůj fanatismus, ale samozřejmě to nějak přežiji :-)
Jen ho nech, vždyť je pěkné, když má někdo radost. Topper jiný stejně nebude a patří sem stejně jako GTI, který zase fandí němcům. To že H/K přispěli k nižším cenám je pravda jelikož podstatně přiostřili konkurenci i když vlivů bylo více.
Já vím, ale stejně mě to fascinuje. Je to jako když si malé dítě pod sebou řeže větev a má z toho radost. Připadá mi to, jako když si majitel Felicie sedne do nějakého moderního auta a od té doby vyznává pouze tu danou značku.
... napísal istý diskutér a na druhý deň je tu tabuľka a podľa nej je swift piate najpredávanejšie malé auto sveta, 19-te celkovo... čo k tomu dodať :yes:
keby si trosku rozmyslal a cital co som pisal tak o swifte a jeho tieni sme sa bavili v ramci europy v diskusii v ktorej som tvrdil ze suziki je pomaly ale isto na odhcode z eu... pozri kolko swiftov sa predalo v eu... a potom vyskakuj
a este dalsia rada... nauc sa citat co pisem ;-):yes:
Já na to mám, tak si poskočím, tak si vyskočím [odkaz]
Predaje swiftov v EU:
2010 - 58 469 ks - nový swift sa predával cca 3 mesiace
2011 - 64 316 ks - predpokladám takmer 100% podiel nového swifta
2012 - 60 164 ks - ten pokles snáď nikoho neprekvapí (okrem toppera (samozrejme))
Tak kto koho zatienil? Nikto nikoho, predaje sú +/- rovnaké...
A to som ťa považoval za najväčšieho tabuľkového kovboja >:D
ked sa este u nas predavala honda city, faceliftove prevedenie, mesacne sa v SR predali 1-2 kusy /vyraba sa v turecku/ a ono je to jedno z najpredavanejsich aut /na slovensku stala okolo 12 tis. eur/
Je to zajímavé. Tak u jiných aut se karosářské varianty spojí (Polo/Vento) a u Jazzu a City zase rozdělí. A když si dáme součet těch dvou, máme z toho co? Máme z toho 770 tisíc kousků... není to náhodou první místo?