Raději si koupím auto od toho, kdo umí přiznat svou chybu a napravit ji. Takže není od věci se vyhýbat jednomu velkému evropskému koncernu, který zatlouká, zatlouká a zatlouká :no:
To má fakt "logiku", to je jako tvrdit, že jsi určitě gay, akorát to nelze prokázat, protože ty (na rozdíl od jiných gayů) to jistě/logicky zatloukáš, čímž vlastně dokazuješ, že gay skutečně jsi. 8-s PPP ;-)
[odkaz] , voda v kastlích fábií (ucpané odtoky), obrácené pístní kroužky na některých 1,8T , vytahané řetězy na TSI už před první výměnou oleje. V těchto případech se buď neměli k nápravě, nebo až když to zavánělo fakt velkým průse*em. Nemýlím-li se, tak i s DSG byly problémy [odkaz]
Na jednu stranu chápu, že se některé věci nemusí podařit, ale pak by se k tomu měli postavit čelem :-!
Problém je že tato svolávací akce Nissanu se týká prvků bezpečnosti, stejně jako většina těhle svolávacích akcí. Téměř žádná automobilka se nestaví čelem k závadám které nesouvisí s bezpečností, viz třeba problémy Renaultu s klikama 1.5dci. A pokud umíš dělat s googlem tak si zadej 23H9, a pak tady vyprávěj kdo se k čemu nestaví čelem. Každopádně pro každého bez rozdílu kdo umí přiznat chybu a nezatloukat :yes:
Vzhledem k tomu, že každá taková sranda vyjde na desítky až stovky milionů dolarů, tak je naivní si myslet, že automobilky k takovým přistupují nějak moc rozdílně. Vždy je to drahá sranda, mediálně vděčná a marketingově průšvihová.
Takže pokud se s takovým sdělením vyjde na veřejnost, tak je jisté, že jde skutečně o zásadní průser, který v případě tutlání může třeba v USA vyjít mnohonásobně dráž v případě žalob a soudních sporů.
I VW dělá svolávačky, jen se o nich moc nepíše, viz třeba malý výtah z Rapexu:
VW Scirocco, Eos, Golf, Passat, Tiguan, Transporter and Transporter Caravana
It is possible that leaks may occur in the high-pressure lines due to faulty pipe material. In the worst case, escaping diesel may cause the vehicle to catch fire.
Voluntary corrective action taken by the manufacturer
VW Touran EcoFuel
The recall concerns vehicles sold under the name Touran EcoFuel (engine code BSX; 2.0 l; 80 kW), year of manufacture 2005-2009.
It is possible that, for reasons as yet unexplained, the rear natural gas tank may be defective. Corrosion may increase this risk. In the worst-case scenario, this may even result in the rupture of the gas tank. One incident reported.
VW Polo
MYs with right-hand drive. Year 2003-2010. The vehicles affected are equipped with a head-level airbag.
In the event of a rear side impact, activation of the rear head-level airbag could be delayed, resulting in limited protection. There is also a possibility that the opposite head-level airbag could be activated.
Za mne Nissanu :yes: a podobně i Toyotě.. ;-)
Nicméně zásadní problémy s bezpěčností a svolávačky mají většinou právě japonské automobilky..
Evropské značky naštěstí takové akce většinou řešit nemusí.