Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Svolávací akce Nissanu: 188.000 vozů má potíže s brzdami

Nissan svolává po celém světě přes 188.000 sportovně-užitkových automobilů k opravě problému s brzdami, který může zvýšit riziko nehody.
Zpět na článek
Avatar - VWrofl
25. 10. 2013 09:49
Negativní dopad? CHA!
Raději si koupím auto od toho, kdo umí přiznat svou chybu a napravit ji. Takže není od věci se vyhýbat jednomu velkému evropskému koncernu, který zatlouká, zatlouká a zatlouká :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - RWD
25. 10. 2013 09:59
Re: Negativní dopad? CHA!
Tak mi vyjmenuj pár takto rizikových problémů které tento velký evropský koncern měl a zatloukal je?
25. 10. 2013 10:26
Re: Negativní dopad? CHA!
Jak můžeš něco vyjmenovat, když vše zatlouká. 8-s
Avatar - RWD
25. 10. 2013 10:42
Re: Negativní dopad? CHA!
To myslíš vážně? >:D
25. 10. 2013 10:44
Re: Negativní dopad? CHA!
:-) :-) super.
Avatar - Katikakus
25. 10. 2013 13:38
Re: Negativní dopad? CHA!
:yes:
Avatar - white label
25. 10. 2013 15:18
Re: Negativní dopad? CHA!
To má fakt "logiku", to je jako tvrdit, že jsi určitě gay, akorát to nelze prokázat, protože ty (na rozdíl od jiných gayů) to jistě/logicky zatloukáš, čímž vlastně dokazuješ, že gay skutečně jsi. 8-s PPP ;-)
25. 10. 2013 19:06
Re: Negativní dopad? CHA!
To je docela dobré přirovnání a má také svou logiku. Nějakou dobu se to dá utajit. Možná to jde utajit až do smrti. A to jak u aut, tak u mě.
Avatar - white label
26. 10. 2013 00:38
Re: Negativní dopad? CHA!
Tak určitě..., pokud to (dokonce) nepřiznáš až do své smrti, tak jsi/jsi byl gay tutově..., což má samozřejmě taky "tvou logiku".

P.S. PPP :-)
Avatar - VWrofl
25. 10. 2013 10:50
Re: Negativní dopad? CHA!
[odkaz] , voda v kastlích fábií (ucpané odtoky), obrácené pístní kroužky na některých 1,8T , vytahané řetězy na TSI už před první výměnou oleje. V těchto případech se buď neměli k nápravě, nebo až když to zavánělo fakt velkým průse*em. Nemýlím-li se, tak i s DSG byly problémy [odkaz]
Na jednu stranu chápu, že se některé věci nemusí podařit, ale pak by se k tomu měli postavit čelem :-!
Avatar - Jirka.12345
25. 10. 2013 13:09
Re: Negativní dopad? CHA!
Problém je že tato svolávací akce Nissanu se týká prvků bezpečnosti, stejně jako většina těhle svolávacích akcí. Téměř žádná automobilka se nestaví čelem k závadám které nesouvisí s bezpečností, viz třeba problémy Renaultu s klikama 1.5dci. A pokud umíš dělat s googlem tak si zadej 23H9, a pak tady vyprávěj kdo se k čemu nestaví čelem. Každopádně pro každého bez rozdílu kdo umí přiznat chybu a nezatloukat :yes:
25. 10. 2013 14:11
Re: Negativní dopad? CHA!
Vzhledem k tomu, že každá taková sranda vyjde na desítky až stovky milionů dolarů, tak je naivní si myslet, že automobilky k takovým přistupují nějak moc rozdílně. Vždy je to drahá sranda, mediálně vděčná a marketingově průšvihová.

Takže pokud se s takovým sdělením vyjde na veřejnost, tak je jisté, že jde skutečně o zásadní průser, který v případě tutlání může třeba v USA vyjít mnohonásobně dráž v případě žalob a soudních sporů.
25. 10. 2013 19:32
Re: Negativní dopad? CHA!
I VW dělá svolávačky, jen se o nich moc nepíše, viz třeba malý výtah z Rapexu:

VW Scirocco, Eos, Golf, Passat, Tiguan, Transporter and Transporter Caravana
It is possible that leaks may occur in the high-pressure lines due to faulty pipe material. In the worst case, escaping diesel may cause the vehicle to catch fire.
Voluntary corrective action taken by the manufacturer

VW Touran EcoFuel
The recall concerns vehicles sold under the name Touran EcoFuel (engine code BSX; 2.0 l; 80 kW), year of manufacture 2005-2009.
It is possible that, for reasons as yet unexplained, the rear natural gas tank may be defective. Corrosion may increase this risk. In the worst-case scenario, this may even result in the rupture of the gas tank. One incident reported.

VW Polo
MYs with right-hand drive. Year 2003-2010. The vehicles affected are equipped with a head-level airbag.
In the event of a rear side impact, activation of the rear head-level airbag could be delayed, resulting in limited protection. There is also a possibility that the opposite head-level airbag could be activated.

atd.
Avatar - Jaros71
25. 10. 2013 14:48
Umět přiznat problém..
Za mne Nissanu :yes: a podobně i Toyotě.. ;-)
Nicméně zásadní problémy s bezpěčností a svolávačky mají většinou právě japonské automobilky..
Evropské značky naštěstí takové akce většinou řešit nemusí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
25. 10. 2013 20:24
Re: Umět přiznat problém..
Evropské značky takové bezpečnostní svolávačky samozřejmě mají také.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
25. 10. 2013 23:07
Re: Umět přiznat problém..
Nejsem si jistý, zda zrovna přiznání problému je silnou stránkou Toyoty. Pokud vím, zásadní změna v jejím přístupu nastala až po brutální medializaci.