Je to přesně tak, nástupce byl míněn v segmentu laciných aut - protože 206+ a C3 First nejsou po uvedení nástupců nic jiného. K Talbotu jen dodávám: Ano, léta 1979-86 a krátké obnovení Talbotu znamenaly ústup od před- a poválečné orientace na sportovní a luxusní auta. A v tom je právě ten problém. Pokud značku obnoví jako konkurenta Dacie, zabijí ji úplně.
ano, s nadsázkou lze říci, že jméno talbot bylo v závěru něco jako polibek smrti pro modelové řady, které byly jeho nositelem.
myslím si, že si pod ním nejen francouz (a i ty jsi vypíchnul obrazově právě galskou produkci) představí nejspíš zdaleka nejúspěšnější horizon, polara je zapomenuta a starší konstrukce žijí v povědomí právem jako simca. koncern chrysler nechal jméno simca žít, až peugeot se s konkurenční domácí značkou vypořádal jednou pro vždy, jak se tenkrát asi domníval. možná proto dnes vytahuje talbot a ne simcu...
bůhví, jestli by právě ta simca nebyla přijatelnější, a to i pro britský trh, kde je jméno talbot spojeno mj. také s hořkým koncem rootes group, kdy nahradilo značku chrysler/sunbeam.
Panhard nie. Vsetka vyroba Panhardu, vratane obchodnej znacky patri od roku 2005 firme Auverland, ktora vyhrala velku vojensku zakazku na takticke terenne vozy. Bez tohto kontraktu bol Panhard pre PSA dalej uz iba pritazou.
Taky si myslím, že Talbot má sestupnou tendenci umístění na trhu.Zařazení k lowendu je jenom dalším krokem.
Mimochodem, nebýt Talbotu, nebyl Peugeot 205 T16 a ani produkční 309
Základní rozdíl mezi Dacií a Talbotem je ten, že Dacia je národní značka Rumunů a vyráběla se vždy v Rumunsku, z čehož plyne její profilování na trhu jako levného nenáročného auta. Taky u Dacie nikdy nedošlo k přerušení výroby a vývoje jako u Talbotu.
Takže Talbot nikdy nemůže být pro PSA to co je Dacia pro Renault. Vyráběl by se asi ve Francii, byl by to jen překopaný nějaký starší model PSA. I kdyby vykradli výbavu, cena by nemohla jít na úroveň Dacie. A každý si v případě malého cenového rozdílu raději připlatí za "značkové" auto než za ošizené holátko s pochybnou image a podobnou cenou.
Zas toľko nerozumuj. :-) Talbot je dnes vnímaný ako Francúz, nerátajúc pár znalejších, ktorí ale rozhodne netvoria podstatnú časť motoristickej verejnosti.
Neviem ani, kde berieš tú takmer istotu, že by sa vyrábal vo Francúzsku. Možností je veľa, prečo by mali byť v PSA blbí, a snažiť sa konkurovať cenou, keď domáca pracovná sila nepatrí k najlacnejším...
Tiež by neškodilo najprv si poriadne prečítať článok a trochu uvažovať - je Dacia nepredajné holátko?
S Talbotem PSA počítá jako s konkurencí Dacie a podobných laciných aut už delší dobu, protože jim nedá spát úspěch Dacie - jak je napsáno i v článku. Dacia s vysloužilou ale prověřenou Renaultí technikou docela slušně prosperuje. Proto se snaží PSA Talbot oživit, aby mohl konkurovat cenou a PSA si nekazilo nabídku svých aut a image lacinými holátky ve stylu Dacie.
To by se ale Talbot nemohl vyrábět v drahé, neustále stávkující Francii, asi se pokusí najít nebo postavit nějakou anonymní továrnu někde jinde v Evropě, nebo možná Číně. Uvidíme jak to dopadne.