Taková zpráva vždy potěší, snad se podaří sehnat české pracovníky.
OT: Napadlo mě: Ví někdo, proč se nepoužívají dělené ráfky, jako měl, myslím, Liaz/Škoda MTS? To je ohromě praktické řešení při výměně pneu, ale asi to má souvislost s používáním bezdušových pneu nebo cenou (samozřejmě dělený ráfek s x šrouby je dražší, než jednoduchý výlisek).
Trilexky jj super věc, aby musela přezouvat už odborá dílna. Výrobce tam dá obyčejný ráfek, to je pro ně levnější. Legislativa doufám ale Trilexky nezakazuje ;-)
Ale tak mi by se líbilo pracovat v Tatre, ale když jsem viděl ty platy, tak mě ten nápad veeeelice rychle přešel, to byla fakt smrt ;-\
Tak tak ... Toho jsou plné média, ubrečených manažerů, kteří nemohou sehnat pracovníky.
Řešení je jednoduché - zvedněte mzdy na dvojnásobek a nejen, že začnou makat ti lidé co už tam sou, ale navíc bude před dveřmi fronta. J
jsa zaměstnavatel vím, že lidi je potřeba slušně zaplatit ne kvůli jejich blahu, ale kvůli dobrému fungování firmy jako takové. Někdo na to holt přijde hned, někdo později a někdo nikdy...
Škoda, že ste v takej tragickej menšine.
Švédi vraj prišli na to, že sa oplatí skrátiť pracovnú dobu na 6 hodín, pri zachovaní pôvodnej mzdy. Ľudia sú v práci rýchlejší, aktívnejší, robia menej chýb, majú svoju prácu radšej a výkony sú tým pádom vyššie. Sú menej chorí a menej chodia k lekárovi na vyšetrenia. Sú verní firme, nemajú tendenciu meniť často prácu, sú ochotnejší prísť na mimoriadne smeny alebo nárazovky. Dopad pre firmu - vyššia produkcia a zisky, lepšie renomé vďaka vyššej kvalite produktov, veľký záujem o pracovné miesta.
Tak jasně, taky každý chce aby lidi makali jak šroub a pak jim za to dá 15-20 tisíc...hrubého. Jenže ted maj smůlu, že je lidí nedostatek a tak chtě nechtě musí přitvrdit...Ale i tak přidaj 2 tácy hrubýho a myslí si co lidem nedaj