Vedení kopřivnické Tatry chce dostat věhlasnou automobilku po několika problémových letech zpátky na vrchol. Pomoci k tomu má expanze firmy do Ruska a na dalších světových trzích.
Tatru má rád, dokonce velmi rád. Zprávy, že teď už konečně začnou prodávat tady čtu už několik let... ;-\ Civilní homologace 810 pět minut po dvanácté, ale konečně je tady! Musím uznat, že facelift budky 815 se celkem povedl. A civilní verze 815-7 je pecka, to auto je tak ošklivé až je krásné. Ta kára má charisma nezničitelného a snadno opravitelného vehiklu. V provedení sklopky S1 a S3 6x6 by to mohlo mít úspěch. Tatra má celkem dobře našlápnuto, ale konkurence je obrovská. Rozvrzané sráče od renaultu a spol. mají lepší marketing a schopnější prodejce.
Trochu me prekvapuje, ze ve vyctu trhu kam chteji prodavat neni Cina. Vsichni se tam dnes cpou, protoze je to jeden z mala rostoucich trhu. Tak proc ne Tatra? Navic tam myslim driv i nejake kontakty a prodeje mela. Nebo ne?
protože ČLR si vyrábí vlastní "Tatry" ve firmě Changzheng. Které se prostě konkurovat cenově nedá (ale taky to prý "stojí" za tu cenu)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
je hlavně těch 7000 aut pro saudskou Arábii.. kdyby vyšla alespon půlka toho co sem se teď dočetl,tak by mohla dělat tatra tak 4 tisíce vozů ročně a to je po období kdy jich dělala 15OO opravdu skvělá zpráva.. pryč sou doby kdy jich bylo 20000 ale i dneska to může být prosperující podnik. má dva roky nato aby to dokázala a já tam mohl nastoupit jako technik nebo konstruktér po výšce...:DDD
Tatra nema svoje auta v Cine, protoze si v minulosti cinani objednali asi 1500 aut, "bohuzel" zrovna v tu dobu si Havel pozval Dalajlamu, coz cinani brali jako urazku, nebo osobni utok, tak od objednavky ustoupili a o Tatre nechteji ani slyset.