Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
3
/
8
Prohlédnout znovu
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
|
acz
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
|
acz
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
|
acz
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
|
acz
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony