Kalifornská dopravní společnost Tesloop, podrobuje vozy značky Tesla každodenní extrémní zátěži. Model X tak za pouhé dva roky ujel více než 480 000 km.
Model X tak za pouhé dva roky ujel více než 480 000 km.
Jako desetitisíce naftových dodávek na celém světě.
Viděl jsem i Escorta, co měl za rok 240.000 a Superba, co měl 255.000.
Ovšem zajímavá je ta pasáž o nízkých nárocích na údržbu u elektromobilu. To je totiž pravda. To uznává i fostek, spíše odpůrce EV.
A nejsou to jen rozvody, ale i olej atd. O spoustě kazítek, která jsou se spalovákem spjata, ani nemluvě.
Toto je potřeba brát na pomyslné misce vah jako plus pro EV :yes:
To auto slouzi v podstate jako taxik. Predpokladam, ze se na nem vystrida vice ridicu za den, proc by to nemohlo byt realne? Mimochodem ta firma jich provozuje vic, maji i Model S co ma najeto pres 600 000 km
Je to sice docela špatný úhel a bez detailu, ale na fotkách ty sedačky nevypadají, že by byly nějak poškozené. Rozhodně vypadají lépe než u aut jiných výrobců s takovou porcí km.
Nižší náklady na servis jsou pochopitelné, ale zajímalo by mě třeba kolikrát musela Tesla na servis/opravu. Hodně se totiž píše o tom, že Tesly mají dost problémů s elektronikou, tak bych rád věděl co je na tom pravdy.