Americký výrobce elektromobilů Tesla Model S spustil letos jejich prodej na čínském trhu a hodlá zde vybudovat rozsáhlou síť dobíjecích stanic a svůj výrobní podnik.
a okrem toho každý čaká, akú hlúposť napíšeš. Len nezabudni, že v Amerike budú prezidentské voľby, asi vyhrá republikán a dotačný zázrak TESLA je v pr..li. Skončí nabíjanie zdarma, záruky a tak. A ten hlad, odpovedz konečne, prečo sa elektrina nepresadila v skútroch, veď sú malé, jazdia na krátke vzdialenosti v meste nízkymi rýchlosťami. Alebo tá elektrina nie je taký zázrak ?
TESLA asi nebude nič moc stroj, keď si to nekúpi ani ( BERENIKA) >:D Kharl >:D Antidiesel.
Ty budeš asi ANTIELEKTRICKÝ >:D >:D >:D
elektroskutry se neprosadili, protoze onich temer nikdo netusi ze existujou, pokud se jich nechytne nejaky velky a znamy vyrobce, tak neni temer sance aby se to dostalo nejak do popredi zajmu zakazniku ;-)
A preco sa ich nechyti velky znamy vyrobca ?
Onanovat nad 40000 TESLAMI predanymi za rok je jednoduche, lebo ak by bolo len 100.000.000 aut na svete, tak podla Gaussa by sa mohli najst 4% vodicov tuziacich po elektromobile ( a tie 4% Gaussovi potvrdzuje podielom gayov na populacii sama priroda ).
To znamena 4.000.000 elektromobilov a to je pre TESLU perspektiva na 100 rokov. Dobre to ma ten Elon spocitane >:-[] .
Ale ked sme pri tych percentach, Berenika, teda Kharl, nepatri tiez nahodou medzi 4 %centnych ?
A kedy sa bude v Eurpe predavat Tesla Model S za 69.900 americkych dolarov? :-( Naco by EU podporovala predaj elektromobilov ked z toho nejdu ziadne dane ze... Radsej prikazeme clenskym statom podporovat CNG, aby ked dosla plynova kriza, tak sa pekne mohli ceny plynu zvysovat. Elektrina je asi prilis lahko dostupna komodita, co vacsine podnikatelom nevonia.