Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla potvrdila plány na výrobu v Číně

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
Americký výrobce elektromobilů Tesla Model S spustil letos jejich prodej na čínském trhu a hodlá zde vybudovat rozsáhlou síť dobíjecích stanic a svůj výrobní podnik.

Při příležitosti zahájení dodávek prvních elektromobilů Model S se Elon Musk, spoluzakladatel a generální ředitel Tesla Motors, rozhovořil o plánech společnosti pro blízkou budoucnost na čínském trhu. Ten se má stát pro severoamerickou společnost největším exportním trhem.

Na spuštění prodeje Tesly Model S, jejíž cena je v Číně stanovena na 734.000 čínských jüanů, což je zhruba 118.000 amerických dolarů, chce společnost Tesla Motors navázat výstavbou sítě dobíjecích stanic.

Zároveň ovšem Elon Musk zmínil, že chce do tří až čtyř let spustit v Číně produkci elektromobilů značky Tesla. Hlavními důvody pro tento plán jsou snaha obejít 25% dovozní daň a snížení ceny vozidel pro zákazníky.

Díky novému výrobnímu podniku má být společnost Tesla Motors schopna nabídnout v čínským zákazníkům Model S za podobnou cenu jako na severoamerickém trhu, kde je nabízen za částku od 69.900 amerických dolarů.

V souvislosti s výstavbou sítě dobíjecích stanic a spuštěním výroby hodlá Tesla Motors podle Muska investovat v Číně stovky milionů dolarů.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
25. 4. 2014 18:52
Re: Nechceme ti kaziť radosť
A preco sa ich nechyti velky znamy vyrobca ?
Onanovat nad 40000 TESLAMI predanymi za rok je jednoduche, lebo ak by bolo len 100.000.000 aut na svete, tak podla Gaussa by sa mohli najst 4% vodicov tuziacich po elektromobile ( a tie 4% Gaussovi potvrdzuje podielom gayov na populacii sama priroda ).
To znamena 4.000.000 elektromobilov a to je pre TESLU perspektiva na 100 rokov. Dobre to ma ten Elon spocitane >:-[] .
Ale ked sme pri tych percentach, Berenika, teda Kharl, nepatri tiez nahodou medzi 4 %centnych ?
25. 4. 2014 13:52
Re: Nechceme ti kaziť radosť
elektroskutry se neprosadili, protoze onich temer nikdo netusi ze existujou, pokud se jich nechytne nejaky velky a znamy vyrobce, tak neni temer sance aby se to dostalo nejak do popredi zajmu zakazniku ;-)
25. 4. 2014 13:48
Re: Nechceme ti kaziť radosť
a okrem toho každý čaká, akú hlúposť napíšeš. Len nezabudni, že v Amerike budú prezidentské voľby, asi vyhrá republikán a dotačný zázrak TESLA je v pr..li. Skončí nabíjanie zdarma, záruky a tak. A ten hlad, odpovedz konečne, prečo sa elektrina nepresadila v skútroch, veď sú malé, jazdia na krátke vzdialenosti v meste nízkymi rýchlosťami. Alebo tá elektrina nie je taký zázrak ?
TESLA asi nebude nič moc stroj, keď si to nekúpi ani ( BERENIKA) >:D Kharl >:D Antidiesel.
Ty budeš asi ANTIELEKTRICKÝ >:D >:D >:D
Avatar - Peto02
25. 4. 2014 13:10
Europa?
A kedy sa bude v Eurpe predavat Tesla Model S za 69.900 americkych dolarov? :-( Naco by EU podporovala predaj elektromobilov ked z toho nejdu ziadne dane ze... Radsej prikazeme clenskym statom podporovat CNG, aby ked dosla plynova kriza, tak sa pekne mohli ceny plynu zvysovat. Elektrina je asi prilis lahko dostupna komodita, co vacsine podnikatelom nevonia.
25. 4. 2014 10:29
DEN VHÁJI A NIKDO NENAPSAL NO JE TO MOŽNÝ ?!!
soudruzi,
naše strana a vláda rozhodla... ;-)

ANO FABRIKA V ČÍNĚ DO 3 až 4 LET by měla být !! :-)
to jsou věci že? No tak počítejme:

NISSAN LEAF 2010 [odkaz] do 04/2014 = 110.000 ks

TESLA MODEL S 2012 [odkaz] :
2012 = 3.800 ks
2013 = 23.000 ks
do 04/2014 = 4* 2.500 měs = 10.000 ks

celkově do 04.2014 to už koštuje 37.000 ks
pořádnejch aut na světě, to víte, je to HLAD VE SVĚTĚ :-)

číňáku je 1,4 miliardy = 1.400 miliónů = 1.400.000.000 lidí co nechtějí chodit pěšky
VIVÁÁÁÁÁ LAS TESLAS
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]