Diskuse

Test 100 000 km: Kia Venga 1.4 to zvládla!

15.6.2013

Kia Venga absolvovala náročný stotisícový test Auto Bildu a dopadla tak, jak asi málokdo čekal. V závěrečném hodnocení skončila nejlépe ze všech korejských automobilů.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 15.06.2013  08:06

    velka gratulacia

    paradne auto..... sice nenadchne ale ani neurazi ale co je podstatne - hlavne poctivo rodine posluzi a o to tu ide :yes:

    uspechom nie som prekvapeny... povazujem to za samozrejmost - kia :yes:

    kazde auto ma svoje muchy , ziadne auto by nepreslo testom bez chyby ale je rozdiel ci vam vrze sedacka alebo odide prevodovka ;-)

    venga je solidne auto a zasluzi si uznanie :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto escorpion

      escorpion 15.06.2013  08:14

      « Re: velka gratulacia

      Presne tak :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto -------

        ------- 15.06.2013  08:37

        « Re: Re: velka gratulacia

        :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 15.06.2013  23:56

          « Re: Re: Re: velka gratulacia

          :yes: souhlas..to auto se mi líbí.
          Měli jsme ho 14 dní jako náhradní vozidlo od servisu.
          Jezdí se s ním fakt docela pohodově.
          Manželka byla spokojená..skoro jako se svojí Corsou. ;-)
          Do města je Venga ideální.
          • 00 Reagovat !

            foto -------

            ------- 16.06.2013  01:09

            « Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

            .
            • 00 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 16.06.2013  01:17

              « Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

              :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto -------

                ------- 16.06.2013  01:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                Také manželka byla to velice spokojená se svou Audi Q7 3,0 TFSI, síla 333 koní, jezdí do města i dálnice jsou ideální, ale jde se s ním opravdu docela příjemně, manželka mi řekla, že to auto se mi líbila tato jasná volba je benzín v pohodě! ;-)
                Pod kapotou s benzínovým motorem je ideální pro každého řidiče :yes: .
                • 00 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 16.06.2013  01:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                  Blablabla Vasjo
                  • 00 Reagovat !

                    foto -------

                    ------- 16.06.2013  11:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                    Nieponimaju :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto novice

                  novice 16.06.2013  11:20

                  « Re: velka gratulacia

                  Ty mit manzelku? Ty nezit s Irvin Gordon? >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 17.06.2013  01:14

                  « Re: velka gratulacia

                  Také milenka je spokojená se svým Porsche Cayenne Turbo S 4.6 V8 32V BiTurbo 383kW... ;-) :yes: :yes:
                  Na naše dálnice je skvělé a ve městě přejede každý rantl.. >:D
                  Toto je ideální auto pro každého řidiče.. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -------

      ------- 15.06.2013  08:37

      « Re: velka gratulacia

      :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 15.06.2013  08:46

      « Re: velka gratulacia

      Na prvého korejca po sto tisícoch čítam chválu... Topper neonanuješ?
    • 00 Reagovat !

      foto augustin

      augustin 15.06.2013  09:58

      « Re: velka gratulacia

      Original na autobild som cital. Su tam zaujimave komentare na to....nie zriedka sa tam pise ako o vzore pre koncern VW...po skusenostiach
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 15.06.2013  10:22

        « Re: Re: velka gratulacia

        tak ono dnesne kie uz nie tu to co pred 10 rokmi .... kvalita imidz aj ceny sli hore.... myslim ze z kie a hyundaia sa uz stali respektovane svetove automobilky a auta ktore maju svoje kvality a uz celkom dobru povest..... europanom to sice trvalo dlhsie ako amikom ale aj tu uz ludia prichadzaju na to ze nie vsetko co nie je koncern vw musi byt zle a nekvalitne.... trosku sa to uz vyrovnalo... ved ani skodovky nebolu pred 10 rokmi na tom tak dobre kvalitou a imidzom ako dnes..... a podobny trend bude pokracovat aj v dacii... ta bude za par rokov tiez uz daleko na tom lepsie ako kedysi... len si zoberme prvy logan... nie je tomu ani 10 rokov a pozrime sa kde je dacia dnes... a o dalsich 10 rokov bude zasne urcite na tom este lepsie aj kvalitou a imidzom aj ked renault si postrazi aby dacie mu nesahali do kapusty......
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 15.06.2013  15:53

          « Re: Re: Re: velka gratulacia

          Dacia stejně jako před 9 lety nesnaží o nic jiného, než stavět důstojná auta za nízké ceny (dávat do jedné věty slova "dacia" a "image" je fakt trochu mimo), snad jen s tím rozdílem, že jich vyrábí čím dál víc, a ty už ji pomalu vidíš jako konkurenci pro německou prémii...
      • 00 Reagovat !

        foto peter21

        peter21 15.06.2013  16:08

        « Re: Re: velka gratulacia

        Tiež som čítal originál a zarazila ma tá spotreba cez 9 litrov,ale tu sa nikto nebude súdiť ako v USA.Inak spoľahlivosť super. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto augustin

          augustin 15.06.2013  16:42

          « Re: Re: Re: velka gratulacia

          Tiez som sa podivil, lebo predpokladam, ze ta 1,4 je ta ista co v Ceede a tam je najvyssia spotreba, ked je 5 ludi v aute s plnym kufrom a na dialnici idu na 5-prevodovom stupni 140 asi tak 8,1 litrov. Rodicia ma casto navstevuju v Rakusku, takze je to uz viac krat odskusane. Kde sa zobralo tych 9, to mi je zahadou, to snad isli na 50000 otackach :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 15.06.2013  17:09

            « Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

            V dlouodobych testech dostavaji ta auta docela kour. Normalne s tim clovek tak nejezdi.
          • 00 Reagovat !

            foto mikesh

            mikesh 15.06.2013  23:38

            « Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

            Venga je krabice proti Ceedu, to musí žrát víc na dálnici. Navíc je motor slabý a má to jen 5kvalt, tak to bude kvilet ve vysokých otáčkách už při běžné dálniční rychlosti. Však testéři psali že měli pocit že je díra v nadrzi už při 120kmh :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 15.06.2013  23:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

              To auto je prostě dělané pro babu s dětmi do města... ;-)
              Pak je to OK.
              • 00 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 16.06.2013  01:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                To je každé auto s benzínem. Pro dospělé chlapy jedině diesel!
                • 00 Reagovat !

                  foto -------

                  ------- 16.06.2013  11:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                  Je slušný, sám jsi to říkal, toto jé každé auto s benzínem z celé rodiny. Pro dospělé chlapy do práce jedině diesel s zahradním traktorem :yes: :-!
              • 00 Reagovat !

                foto -------

                ------- 16.06.2013  11:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                To auto je prostě opravdu umí jezdit rychle pro babu s dědečkem do města
                [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto mikesh

                mikesh 16.06.2013  12:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: velka gratulacia

                Tak nejak :-) Ono ale ani ten Ceed neni zrovna nejaky zazrak co se tyka spotreby - dle spritmonitor Venga 90k 7.9, Ceed 90k 7.5, Octavie 105k TSI 6.7, takze zerou ale nejedou.
  • 00 Reagovat !

    foto shark11

    shark11 15.06.2013  11:19

    Taká "šedá myšk" ...

    Od Vengy by som to teda nečakal ....

    Tipoval by som síce umiestnenie niekde v prvej polovici ....ale určite nie na čele ....

    No zdalo sa, že koncern tých kórejcov doháňa ... ale ako vidno ..... stále je pozadu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto escorpion

      escorpion 15.06.2013  14:24

      « Re: Taká "šedá myšk" ...

      Koncern doháňa kórejcov ? To sú teda novinky >:D Kórejci koncern s prehľadom valcujú.
      Niekto sa tu odbavoval nad EU produkciou, ale keď budú vyrábať sotva použiteľné litrové trojvalce na 2 roky, tak potom neostáva nič iné ako zatlieskať Ázii. H/K, mazda, toyota, honda ...

      Ak sa objaví článok o VW, tak hneď sú tu ako supy priaznivci koncernu (GTI, a jeho riťolezci jossalito, adam trouba novák ...), ale ak sa objaví článok o spľahlivosti H/K, tak sa radšej zdržia komentára, pretože chýbajú argumenty.
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 15.06.2013  15:55

        « Re: Re: Taká "šedá myšk" ...

        V čem jej válcují (kromě ceny)?...Za pár let nebudeš mít komu tleskat - i Korea již Evropu dohání a turbolitříky jsou otázkou času.
      • 00 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 16.06.2013  00:01

        « Re: Re: Taká "šedá myšk" ...

        Nevím , tedy odkud jsi spadl..korejci šli nahoru , to je fakt !
        Ale rozhodně neválcují koncern VW.. :-)
        Možná tak frantíkům odzvonilo.. :-!
        A korejské ceny se začínají šplhat nebezpěčně vysoko.. :no: :-!
  • 00 Reagovat !

    foto shark11

    shark11 15.06.2013  11:36

    Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

    V teste AUTOHITU ma prekvapilo, že považujú za úspech, že nemuseli nič meniť na brzdách .... ani kotúče, ani doštičky ....

    Podľa mňa je snáď samozrejmé, že tých 100 tis. km vydržia brzdy bez problémov s "normálnym" vodičom na každom vozidle .....
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.06.2013  11:54

      « Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

      boh vie co oni pri tych testoch s tymi autami stvaraju..... urcite ich velmi nesetria... samozrejme by mali vydrzat kotuce aj 120 000km ak sa jazdi normalne ... ono dosticky sa uz urcite menia skor a nie raz .... ale kotuce by vydrzat mali a brzdy ako take by nemali byt problemom

      zacinam mat pocit ze korejci sa uz nielen dotiahli na spicu ale niektore modely su uz aj vzorom pre konkurenciu
      ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eliot

      eliot 15.06.2013  11:57

      « Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

      To víš, to jsou ty předsudky vůči korejcům,je přece zázrak ,že se to auto nesesypalo.
    • 00 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 15.06.2013  13:57

      « Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

      výmena po 60000 v tých testoch nie je nič mimoriadne a také SBC od mercedesu... Zvlnené kotúče už tiež nie sú raritou hlavne po skúškach brzdenia, platničky to isté. Záleží aj od štýlu jazdy a preto sa na tých autách striedajú nielen jazdci redaktori pretekári ale aj grafička, asistentka a iný, o ktorých si nepočul...
      • 00 Reagovat !

        foto augustin

        augustin 15.06.2013  16:35

        « Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

        Mozem potvrdit. Tym, ze zijem v alpskych kopcoch a pri niekolko-kilometrovych klesaniach brzdy musia niekedy pracovat na plny vykon i 20-30 minut, viem, ako sa vsetkym autam na vsetkych znackach musia tak platnicky ako i kotuce menit kazdych 25000 km. Tak mne predtym na Ceede ako i na Golfoch ako i na Q3. Snad len na Yeti sa bezpodmienecne museli vymenit uz po 20000 km...zalezi od stylu jazdy. Inac az pri takychto dlhodobejsich-pre brzdy krtickych chvilach som na vlastnej kozi pocitil, ako na Yeti (2,0 TDI 4x4) rychlo vädnu brzdy....zlaty Golf, Ceed, Sportage alebo Subaru SV.
        • 00 Reagovat !

          foto Jenc

          Jenc 15.06.2013  17:14

          « Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

          Můžeš mi vysvětlit, jak myslíš, že "brzdy musí pracovat na plný výkon i 20-30 minut"? To jako jedeš na neutrál a brzdíš půl hodiny v kuse? Já teda alpy vždycky projel autem stylem na dvojku, max trojku z kopce a vždycky jsem jel i za místními a nikdo to neškvařil přes brzdy z kopce celou dobu, maximálně holanďani s karavanem, kteří jak jsem s jedním mluvil, dávají brzdám pauzy na vychladnutí. Vím, jak rychle se dají přehřát i větrané kotouče na motorce, stačilo pár kol na okruhu v Brně a překvapilo mě, že i já jsem to dokázal a to nejsem žádný Rossi.

          Kamarádka byla s fábiií rodičů na Orlím hnízdě a tak byla vystresovaná z těch kopců, že celou dobu brzdila a potom se jí podařilo prošlápnout pedál "až na podlahu" a prý to úplně přestalo brzdit. Napadlo jí jen chcípnout auto a doskákat to přes motor. Já jsem tomu vůbec nechtěl věřit, dokud jsem neviděl foto natavených poklic na parkovišti.
          • 00 Reagovat !

            foto augustin

            augustin 15.06.2013  17:39

            « Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

            Na neutral nejazdim...mam automat (pozri "moje auto" Kia Sportage), ten vsetko riadi. Samozrejme, ze motor spomaluje ale obcas su take extremy, ze musis i neustale brzdit. Mozno som tych 25 minut prehnal...su tam i kratucke useky, kde si aspon nachvilu oddychnu ;-) a ale viac menej dostavaju poriadne zabrat.
            Na predchadzajucom Ceede som si po 2 vymenach kotucov po 50000 km objednal (na moju poziadavku) to najlepsie. V servise mi povedali, ze najlepsie - pre Ceed vyrabane- kotuce ma Bosch a tak som si sice tlapnul po vrecku ale stali za to...vydrzali 350000 km.
            • 00 Reagovat !

              foto Jenc

              Jenc 15.06.2013  18:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

              Jo, jel jsem v alpách úseky kde se auto na dvojku rozjíždělo jako bych neměl zařazenou rychlost, nebo spíš stál na plynu >:D ale o to víc mě překvapuje, že se nebojíš, zda to vůbecdole "ještě bude brzdit". Nejde o to, že se rychle sjedou desky, prostě bych se bál, abych dole nebrzdil nohou vystčenou ze dveří >:D
              Proto jak mě překvapilo, že se dají celkem lehce utahat brzdy u motorky, která váží zlomek hmotnosti auta, o to větší respekt mám z těch kopců když jedu autem. Je sice pravda, že u té motorky se brzdí hodně nadoraz a z vyšších rychlostí. Když se ti začne promačkávat brzdová páčka víc a víc k řídítkům a brzdit to začne citelně hůr, je to opravdu blbý pocit >:D
              • 00 Reagovat !

                foto augustin

                augustin 15.06.2013  18:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                Ked som prvy krat menil platnicky...a tom som si koli cene (pracovna sila je v AT naozaj neuveritelne draha) nechal vymenit na Slovensku, tak technik mi tie platnicky nechal ukazat....z 30% (po celom obvode) boli uplne spalene...napriek tomu musim povedat, ze som ani len raz za tie roky nepocitil, ze uz su na dne....stale mali velku rezervu, jednoducho som citil, ze uz po takych 10 km "neustaleho" brzdenia zacinaju vädnut ale nikdy to nebolo na hranici nebezpecia. Pravda je, ze som nezazil a ani neviem z pocutia, ci ten "prechod" z vädnutia k absolutnej nefunkcnosti je nahly alebo len postupny...najhorsia skusenost bola naozaj len z Yeti. A teraz so Sportage...tie brzdy su excellentne...ved som im i v recenzii na "moje auto" venoval patricnu pozornost. Tam sa Kia (oproti Ceedu) pohla o poriadny kus dopredu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jenc

                  Jenc 15.06.2013  18:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                  Taky jsem naštěstí nezažil, že by odešly brzdy úplně, ale to vadnutí je aspoň u moto postupné, nejdřív nic, potom člověk pozná změnu a až má páčka opravdu delší chod a brzdný účinek je opravdu menší. Mám docela silný pud sebezáchovy, vždycky jsem buď po pár rychlých kolech nechal brzdy odpočinout, nebo v alpách dal pauzu na focení/pití. Ale ta kámoška mi to popisovala, že brzdit to začalo méně ( víc a víc musela špapat na pedál) jenže ona tomu nevěnovala pozornost, jak byla vykulená z toho kopce. Až jakoby pedál nebyl k "nicemu" připojený, ale jestli to trvalo minuty, nebo dalších 5 - 10 km ustavičného brždění, to se musím zeptat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto augustin

                    augustin 15.06.2013  20:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                    Tak snad to bude postupne nie len u motoriek ale i u aut....no radsej sa este spytaj kamaratky, kym nebude neskoro :-) ...mimochodom si myslim, ze s tym musia mat skusenosti i dalsi, ved niektori tu diskutujuci su i trhaci asfaltu a pretekari, ktori si auto pod 130 kw nekupia, lebo nechcu ist predsa ako po pesiacky >:D ...aspon to tak z diskusii niekedy citim.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jenc

                      Jenc 15.06.2013  21:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                      Já se jí zeptám, ale nic nového mi asi neřekne. Má to jako hororový zážitek, což se jí teda nedivím a už by si dala asi pozor. Taky by mě zajímalo, jestli s tím má někdo tady zkušenost a podařilo se mu to, ale zatím se nikdo nepřipojil, tak asi nic >:D No s těmi kw máš pravdu, občas to tady vypadá jak fórum majitelů sportovních aut >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Odan

                        Odan 15.06.2013  23:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                        Já s tím zkušenost mám, ale ta je daná zanedbanou údržbou.
                        Měl jsem za úkol převézt Golfíka, který patří matce spolumajitelky firmy, z Prahy do Ústí. Auto pět let stálo, jediná chvíle, kdy se s ním popojelo, bylo když se vezlo na STK.
                        Bohužel mi to nikdo neřekl a já jsem na D8 musel chvilku po sobě dvakrát prudce brzdit (170 - plusmínus osmdesát), když mi tam vjelo auto z pravého. Když jsem po nějakých 300 metrech chtěl odbočit k pumpě, málem jsem to poslal do toho ostrůvku, protože brzdovka se vařila a dvanáct let staré gumy měly taky dost. Pedál udělal přesně to samé co píšeš, šel lehce prošlápnout, ale brzdný výkon byl dost ubohý.
                        S tímhle budou mít zkušenosti hlavně lidi, co začínali na Š100 apod. :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Jenc

                          Jenc 16.06.2013  20:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                          Jo tak tohle jspu ty záźitky k nezaplacení >:D brzdilo to alespoň trochu, nebo opravdu skoro nic a pedál šel až na podlahu? Jinak to jsi docela kousek jet takhle svižně s autem, které tak dlouho stálo.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Odan

                            Odan 16.06.2013  20:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                            Brzdilo to, ale opravdu vlažně. Jinak pedál šel opravdu měkce, po (odhadem) vteřině se propadl na doraz kousek nad podlahu a auto už nějak nezpomalovalo. Naštěstí bylo sucho a před stojanama nikdo nemanévroval. Nejradši bych si nafackoval.
                            Mně to nikdo neřekl, myslel jsem, že s tím paní normálně jezdila (já takhle ta auta převážím poměrně často, samozřejmě, není to omluva, ale tu cestu znám nazpaměť a ve 4:30 ráno je směrem na Německo D8 skoro prázdná) - jenže pak jsem zjistil, že oni měli ty stříbrné Golfy dva a ona jezdila druhým, manželovým, který si mezi tím koupil A6. Takže překvápko.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Jenc

                              Jenc 16.06.2013  21:04

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                              Aha, já právě myslel, že jsi to věděl, že to auto stálo a chtěl jsi ho jen provětrat. Tak tohle není na nafackování, ale spíš na uznání, že to dopadlo ok. Takže kámoška opravdu nepřeháněla s tím, že pedál byl jako kdyby nebyl k ničemu připojený.
                      • 00 Reagovat !

                        foto protege

                        protege 16.06.2013  19:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                        na kamarádově oktávii I se kotouče v alpách zkroutili a přitom měli najeto pouhých 15000 km ale je fakt, že to klesání bylo brutální a ani na dvojku to motor vůbec nezbrzdil, naštěstí se s tím pak dalo ještě jet jen vibroval pedál a po návratu z dovolené se kotouče měnily
                        • 00 Reagovat !

                          foto Jenc

                          Jenc 16.06.2013  20:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Źivotnosť brzdových kotúčov a doštičiek ...

                          já jsem jel kousek dokonce na jedničku, možná přehnané,ale některé úseky jsou zážitek, to mi připomíná, že rodiče mají na fabce 120tis a brzy jsou origo a údajně v kondici, říkal bratranec pracujilící v origo. servisu. A v létě bych rád minimálně pár dní v alpách
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 15.06.2013  12:08

    venga ukazala svoje kvality uz davnejsie

    tento test vyznieva pre vengu tiez celkom dobre, hlavne zhodnotenie v zavere ( kupujem - nekupujem ) je zaujimave.... kia :yes:

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Wendover

    Wendover 15.06.2013  13:40

    Gratulujem Venge

    k úspešnému ukončenie dlhodobého testu bez výrazných problémov ... >:D
    Bravo KIA :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.06.2013  13:57

    Písnička na přání

    Všem šťastným majitelům tohoto klenotu korejského průmyslu hrajeme u příležitosti úspěšně zakončeného testu v Autobildu pěknou písničku: [odkaz] ;-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.06.2013  13:59

    Zkušenosti

    V širší rodině máme "bratříčka" ix20 1.4 a zatím zkušenosti celkem dobré. Ovšem to řízení, to je podle mého úděs. Koupeno jednoznačně z důvodu velmi příznivého poměru ceny ku prostornosti, výbavě a užitným vlastnostem. A když to takhle berete, tak není důvod si stěžovat.
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 15.06.2013  20:59

    topper slaví :-)))

    topper: tak co, byl na oslavu v pokojíčku veeelky dort s kim-chi a kofola ? >:D :yes:

    přes 200tkm jsme měli najeto i na Wartburgu 353, když jsem byl puberťák. Tak není bodhá, aby dnes nějaké auto nezvládlo najet po kupě 100tkm ;-\ Nedávno tady Carisma milion, BMWM5 600tis, osobně taky znám nějaké mercedesáře co se s osobním autem k milionu blíží:-) 100tkm je jinde teprve zajeté auto. Já dělal u sebe přední destičky poprvé třeba při 214 tkm, kotouče by ještě chloupek snesli, ale při jednom. Tyčky stabilizátorů, horní ramena, spodní čepy při 250 tkm.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.06.2013  21:18

      « Re: topper slaví :-)))

      samozrejme dort bol aj kofola :yes: ;-) a par panakov ako pripitok
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 15.06.2013  22:54

        « Re: Re: topper slaví :-)))

        Topper, ta Venga bola este vyrobena v Nosoviciach alebo uz v Ziline?
        • 00 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 17.06.2013  10:13

          « Re: Re: Re: topper slaví :-)))

          myslim, ze sa to striedalo - chvilu ZA, potom Nosovice, potom zase ZA...pisu, ze ju prevzali v 2010-om,..kedy ale bola vyrobena...potom by sa to dalo dosledovat... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 17.06.2013  23:07

            « Re: Re: Re: Re: topper slaví :-)))

            Ak si dobre pamatam, tak zo zaciatku Zilina robila Ceedy a SUV Kia a H. Nosovice robili i30 a MPV Kia a H. Potom to rozdelili podla znaciek, teda Zilina Kia a Nosovice H.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomas-2002

    Tomas_2002 17.06.2013  15:18

    Dopadla nejlépe mezi korejskými vozy

    Mezi slepejma jednovokej. A se šedým zákalem >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jágrova Kopřivová vysvětlila záhadný zlatý kroužek! Je to snubní prsten?

Jágrova Kopřivová vysvětlila záhadný zlatý kroužek!…

Zatímco někteří předpovídají páru Jaromír Jágr (45) a Veronika Kopřivová (26) brzký rozchod, jiní zase doufají,…

Nový rudý pruh na silnici v Ďáblicích: Proč ho sem radnice umístila?

Nový rudý pruh na silnici v Ďáblicích: Proč ho sem…

Barevný pruh na silnici v Žernosecké ulici na území Prahy 8 má hned několik vlastností. Všechny ale mají…

 

iSport.cz

Jágr nahrával, Calgary bez výhry. Pastrňák předvedl úžasné sólo

Jágr nahrával, Calgary bez výhry. Pastrňák předvedl…

SOUHRN | Útočník Jaromír Jágr si v elitním útoku Calgary připsal asistenci a bodoval podruhé řadě, prohře Flames…

Slávistický balet: ťuk, ťuk, gól! Trefu na Villarrealu ocenil Berger i Kuka

Slávistický balet: ťuk, ťuk, gól! Trefu na…

Nejkrásnější gól Slavie v této sezoně? Po remíze 2:2 v Evropské lize na Villarrealu je tu žhavý favorit. Trefa,…

 

Reflex.cz

Česko dostane evropskou dotaci na to, aby se celé proměnilo v dopravní muzeum

Česko dostane evropskou dotaci na to, aby se celé…

Zapomeňte na nové dálnice, nebo vysokorychlostní železnici. Je to moc drahé a peníze náš stát potřebuje jinde -…

Jediné video, které potřebujete vidět před volbami: Neomylný maďarský jezevčík předpověděl výsledky

Jediné video, které potřebujete vidět před volbami:…

Redakci Reflexu se podařil ojedinělý objev. V maďarské vesničce Csolnok totiž žije pes s neobyčejnými…