Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test 100 000 km: Mercedes-Benz E 350 CDI Kombi

Mercedes-Benz E Kombi absolvoval náročný stotisícový test bez větších problémů, přesto s výslednou známkou 3- skončil na nelichotivém 69. místě.
Zpět na článek
28. 2. 2014 14:33
28. 2. 2014 16:57
28. 2. 2014 17:24
28. 2. 2014 20:35
1. 3. 2014 12:39
28. 2. 2014 18:42
28. 2. 2014 20:33
28. 2. 2014 23:59
1. 3. 2014 09:30
1. 3. 2014 10:37
28. 2. 2014 15:18
28. 2. 2014 17:02
28. 2. 2014 15:45
28. 2. 2014 17:08
28. 2. 2014 17:52
28. 2. 2014 19:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 2. 2014 20:40
1. 3. 2014 11:02
28. 2. 2014 21:40
1. 3. 2014 10:48
Avatar - GT1111111
28. 2. 2014 14:31
Strata kvality
Presne o tomto som písal, v mojom názore pod článkom.
"Hyundai Genesis si troufá na německou prémii "
Jediný dôvod prečo sa kórejské automobilky priblížili európskym je strata kvality európskych aut.
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2014 14:33
Škub-cuk
Zase 7G-Tronic škube, je líný a žere jak prorvaný? Tak se na to vyflákněte a kupte už konečně pořádné převodovky u ZF.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 16:57
Re: Škub-cuk
To není pravda. Mám tuto převodovku v A 220 CDI a i když jezdím svižně, tak jezdím za 6 litrů (bydlím a pracuji ve městě) . Měl jsem ji i v SLK a vždy řadí plynule. O krok před DSG a to už pomalu končí a bude 9G Tronic.
28. 2. 2014 17:24
Re: Škub-cuk
Ve srovnatelných vozech je ZF o litr úspornější
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 20:35
Re: Škub-cuk
To není přece jen o převodovce. Mercedes v roce 2012 zavedl technologii BlueTec (syntetická močovina) a šel se spotřebou dolů - nejlépe je to vidět u ML 350 CDI a 350 BlueTec - rozdíl jsme naměřili cca litr a půl). A nyní se zavádí 9G Tronic
1. 3. 2014 12:39
Re: Škub-cuk
Motor 350 CDI je dobrý motor, ale proti 530d jej sráží právě převodovka 7G-Tronic, jak ve spotřebě, tak ve zrychlení, tak i v neposlední řadě i v komfortu.
Motor 220 CDI v Ačku má jistě dobrou spotřebu, protože
a) je to dobrý motor
b) nemá 7G-Tronic, to je totiž převodovka pro podélnou zástavbu zadohrabů, takže ani omylem nejde narvat do předohrabů s motorem naštorc na platformě MFA.
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2014 18:42
Re: Škub-cuk
škube... v gl škubala, že by si stará vajtyngrová cecama hlavu rozbila :-! >:D
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 20:33
Re: Škub-cuk
V tom případě neumíš řídit v rodině ho máme v A, CLA a ML momentálně a nikomu neškube ;-)
Avatar - Johny.Rico
28. 2. 2014 22:14
Re: Škub-cuk
Tvá zuřivá obhajoba Mercedesu mě utvrdila v tom, že prostě od tebe se objektivního názoru nedočkáme. Sorry.
28. 2. 2014 23:59
Re: Škub-cuk
Musím se k obhajobě 7G přidat. V rodině ji máme v E320 CDI w211 a řadí i po 6 letech a cca 150 000km krásně plynule.
Dál jsem s ní jezdil v C220 CDI, C300 CDI, novém éčku, CLS, GL a ještě pár dalších...

Pokud nějaká převodovka škube, tak je to třeba právě DSG, se kterým jsem jezdil v passatu a touranu.
Avatar - WinDiesel
1. 3. 2014 06:50
Re: Škub-cuk
I já budu tedy neobjektivní a musím konstatovat že o 7G v autě nevím. Prostě neškube.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 3. 2014 11:34
Re: Škub-cuk
to je nová móda - už asi ani MB neplatí = je hroznej.
A dav nadšeně roztleskává!
Díky tomu jim totož míň vadí, že na něj nemají... a to vlastně ničemu nevadí, když "Cíd" je stejně lepší!
Ne?
;-)
Avatar - C30AMG
1. 3. 2014 09:30
Re: Škub-cuk
Ahoj Cherokee, otázka mimo téma: Jak moc nepohodlnný je podvozek CLA? Novináři ho v testech dost kritizují. Nyní mám MB C 250 kupé, tak by mě zajímalo srovnání. Vím, že navíc před týdnem se objevila zpráva, že se dá k CLA objednat komfotní podvozek. Moc díky za radu.
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 12:11
Re: Škub-cuk
Zdar, CLA 220 CDI má brácha v provedení Urban. Kola 18" a je to v pohodě. Je měkčí než moje A 220 CDI s AMG paketem. Zajímavost na závěr, když jsem jel A 45 AMG na 19" kolech, tak rozhodně nebylo tvrdší než moje auto, což mě překvapilo. Jsou tam jiné tlumiče.
Avatar - MarTin1
1. 3. 2014 10:37
Re: Škub-cuk
Nemáš 7G Tronic ale v áčku je DCT.... tzn dvojspojka.... tady je klasickej HDM.
28. 2. 2014 14:53
PRÉMIOVÁ PRKOTINA
No, chybička se vloudí, opakovaně zazlobila klika dveří. Je to samozřejmě prkotina, z pohledu majitele, šoféra je nutno se soustředit na to ostatní - technicky, jízdně bez vady. Co se týká škubání automatu, zde bych doporučil lekce baletu, kdo neumí ovládat pravým kopytem automatickou převodovku, je ideální týpek na alektroauto... Však to znáš i z manuálu, někomu vydrží spojka čtvrt melounu, druhý "reklamuje" spálenou spojku po třiceti tisících... Chyba není v autech, chyba je v jezdcích. Pro mne znamená jízda v automatu á la Mercedes samet, samet a zase jenom samet. Nový devítistupeň na nohu neznám, ale bude to jistě opět klasický (špičkový) Mercedes.

Předmětný test má mimo jiné jeden silný informační rys - v přehledných grafech definuje rozdělení pohonů, paliv a převodovek, výbav. Je to dobré čtení, otevírá voči... což je tedy dobře, neboť informační slepota, jak známo, je garážovou matkou závisti...

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
24
28. 2. 2014 15:16
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
četl jsem ten test a právě ty kliky dveří je nejvíce rozčilovali. ( ani se jim nedivím) U Mercedesu za tyto peníze by kliky měly fungovat. U VW bych to pochopil , ale u MB ne.
28. 2. 2014 15:24
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Kaspriku, nikoliv kliky (rozčilovaly), nýbrž klika (rozčilovala), jednalo se o jednu kliku u zadních dveří, zazlobila opakovaně elektrika. Tahle závadička je ovšem prkotina pro jezdce, avšak vyskytovat by se neměla nikde, zde kvalitativní třídy nehrají roli. Co je však důležité - ve všem ostatním, a zejména v tom rozhodném éčko potvrdilo, že je to stále jedno z nejlepších aut na světě své kategorie.
28. 2. 2014 15:27
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Mě se zdá, že jsem četl o obou zadních klikách. Samozřejmě jinak pro MB pochvala, ale 3 krát nebo 4 krát do servisu ohledně takové prkotině by se mě neustále nechtělo i když to tuším měnili v rámci záruky.
28. 2. 2014 15:30
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Jo, máš pravdu, jednalo se opakovaně o pravé zadní a v závěru zazlobily ještě dveře levé.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 17:00
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Mi taky ne. Ale je tam jeden rozdíl, přijedu do Mercedesu, nechám jim auto a do práce nebo domů jedu jejich. Za den max 2 z Německa íl přijde, vymění a jejich auto vracím. Alespoň takovou mám zkušenost, když se mi na mém autě odešel motor u zadního stěrače. Po roce a něco jediná závada.
28. 2. 2014 21:47
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Coze? V ceskem Mercedesu? Tady v Praze to funguje:
1. zavada na vozidle
2. telefonat do Mercedesu
3. ano opravime na zaruku, prvni volny termin mame za tri tydny
4. coze? ze potrebujete s autem jezdit. To je nam lito, ale nic drive volne nemame.
5. po trech tydnech auto pristavene do servisu
6. tyden opravovani
7. auto opraveno
8. zavada se objevila znovu
9. goto 2

Nemala cast prazskych Mercedesu jezdi na servisy do Nemecka i kdyz je to trista kilometru.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 22:07
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Moje zkušenost je s Centrum Moravia Sever (Ostrava). Veskrze dobrá.
Avatar - WinDiesel
1. 3. 2014 06:47
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Kecáš hovadiny. Za mých 180000 km najeto pravda nemám jedinou závadu, takže jen pravidelný servis, ale vidím a slyším cvrkot na servisu a v zázemí. Všechno seriózní a maximální snaha vyjít zákazníkům vstříc.
1. 3. 2014 16:43
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
no asi tak nejako..ja som kedysi na svojom GL navštívil servis v dôsledku toho že mi nehriala sedačka...auto pozreli povedali čo treba opraviť, vymeniť tak som čakal že mi ponúknu náhradné vozidlo a auto si tam nechajú a opravia...namiesto toho mi vrátili kĺúče a povedali že nemajú čas a že nech prídem za dva týždne..proste humoristi..takže som v zime jazdil bez vyhrievania ako pán...za tie dva týždne sa mi ešte stalo to že asi dva dni pred tým ako ma konečne prijali do servisu mi pri naštartovaní čosi zachrastilo a všade som cítil zhorený plast...tak som im tam teda auto dal a uvedomil som ich aj o tomto probléme...po 3 týždňoch neustálych telefonátov a čakaní mi konečne moje auto opravili...sedačka bežala a na kryt motora sa mi vysr*li....ked som sa pýtal čo spravili pre zistenie závady tak povedal že to len zvrchu pozreli ale že nič sa nedialo...proste mi to pozreli len zvrchu volným okom...jednoducho prémiový servis..a okolo 50 000km mi začal vrzgať interiér, šúpať sa volant proste des auto tak som ho radšej predal a zaprisahal sa že si v živote Merc nekúpim..presedlal som na BMW kde nemám problém ako s autom ani so servisom kde sú maximálne ústretový a priatelský a som detailne informovaný o všetkom čo s mojim BMW robia..proste premiový servis.. :-)
2. 3. 2014 12:09
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Servisu BMW v Praze velmi pomohlo zkrachovani Autecu, ktery se choval k zakaznikum uplne priserne. Jednak byl nahrazen vyrazne lepe fungujicim Inveltem a jednak to i ostatni servisy kolem ten krach donutil se zamyslet nad sluzbami zakaznikum a najednou jdou veci, ktere predtim nesly. My jezdili s baworakama vzdycky k Bychlovi do Vestce a tam to jednani bylo vzdy velmi slusne.
2. 3. 2014 14:17
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
ja zas Cartec v Ostrave kde je prístup absolútne na úrovni..
Avatar - Ondore
28. 2. 2014 16:17
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Patrím k šťastlivcom, ktorí u Mercedesu reklamovali podobnú závadu (auto nezamykalo, vypadol celý centrál) a to dokonca 2x.

Začni vysvetľovať podobne postihnutému, že je to prkotina v situácii, keď nemôže zamknúť auto uprostred mesta, má v ňom veci a ponáhľa sa na jednanie. Diagnostika + objednávka náhradných dielov + oprava trvala vyše týždňa.
28. 2. 2014 16:29
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
No, vysvětlil sis to sám - závadu jsi reklamoval a byla odstraněna. Z pohledu užívání auta je to, byť v daném okamžiku nepříjemné, opravdu prkotina. Jo jo, chceme stále komfortnější a složitější auta, chybička se tedy vloudit může.

Mimochodem, u tvého vozu neexistuje "náhradní" řešení? Tedy manuální uzamčení přes klíček?
Avatar - Ondore
28. 2. 2014 17:14
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Z pohľadu servisov je dnes prkotina všetko, aj výmena motora, logistika je inde ako bola napr. pred 10-timi či viac rokmi. Pre fandu avwtomobilky ktorá okupuje spodné priečky 100.000 km testu je známka 3 mínus a 69. pozícia zrejme úspechom, ja si myslím, že Mercedes ani jeho zákazníci to ale za výhru nepovažujú.
28. 2. 2014 17:46
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Tak si jako fanda VW čti tabulku na prvních místech, tam se také určitě najdeš. Případně přemýšlej o tom, jakou vypovídací hodnotu má tabulka o testu jednoho auta.

Tak jak jsi na tom s manuálním režimem u zámků?
Avatar - Ondore
28. 2. 2014 18:11
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
"Tak jak jsi na tom s manuálním režimem u zámků?" - jasné, nakoniec som to zavrel, pretože som musel >:D [odkaz]

Na Tebe je úžasná Tvoja schopnosť bagatelizovať chyby ak ide o obľúbenú značku a naopak nafukovať, ak ide o "konkurenta", nevadí ľuďom v Tvojom okolí, že si tak trochu (dosť) šovinista?
28. 2. 2014 18:21
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
>:D Jo, člověk si musí poradit.

Suď na diskusích prosím auta, nikoliv své diskusní kolegy. Mimochodem - prémiová bagatelizace - docela milý pojem :-)
Avatar - Ondore
28. 2. 2014 18:32
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Nesúdim,, každý sme nejaký a tak sa len pýtam - nevadí ľuďom v Tvojom okolí, že si šovinista? Je piatok večer, obaja vieme o autách prd, tak som si dovolil nahodiť takú voľnejšiu tému, snáď prelomím ľady :-) >:D
28. 2. 2014 18:39
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Neprelomíš >:D Zkus to v pondělí.

P.S. Ani šovinista, ani jehovista, leda garážmista... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2014 18:45
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
...a gangsta? >:D souhlas s Ondorem... tohle musí vytočit, zejména pak, musíš-li se soustředit a připravit na jednání... právě na to jednání, díky kterému budeš mít na opravu klik >:D
1. 3. 2014 16:09
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Perfektní ukázka vyhýbavé odpovědi: Místo abys odpověděl na otázku: "Mimochodem, u tvého vozu neexistuje "náhradní" řešení? Tedy manuální uzamčení přes klíček?", začneš vytahovat VW a okecávat něco zcela mimo téma.
Avatar - Andromeda
1. 3. 2014 20:12
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Ahoj "dobyvateli" neuzamknutelné archy >:-[] , rád Tě vidím ...
28. 2. 2014 15:18
?
O jaké řidiče šlo??? Zrovna 7G-Tronic je převodovka, která neškube, je příjemně líná, ukázkový příklad převodovky s hydrodynamickým měničem. A označit řízení jako "nesportovní" to může napsat leda hň*p. Od sportovnosti tu jsou jiné značky, ečko se na sportovce nehraje ani vzhledem ani interiérem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 17:02
Re: ?
Souhlasím, kdo chce sportovní jde jinam nebo vybere sportovní Mercedes - SLK, SLS, C coupé nebo jakékoliv AMG.
Avatar - happy_driver
28. 2. 2014 15:45
....
7G-Tronic mam v dvoch autach (z toho je prave jedno E 350CDI 4Matic sedan) a nad sklbanim a podobnymi somarinami sa mozem akurat zlahka pousmiat......Napr. moje E doteraz okrem bezneho servisu (cize len predpisane vymeny naplni a filtrov) nepotrebovalo vobec nic, GLK detto. Dalsie auto/auta kupujem samozrejme Mercedes.
Rozbalit vlákno
6
28. 2. 2014 17:08
Re: ....
To je těžko, jednomu známému nedávno vyhořel ML 320 CDI, někde na parkovišti se mu začalo kouřit z interiéru. Přitom pár týdnu předtím mu doutnaly sedačky ( něco s vyhříváním - vyměněno v servisu ) a za cca 7 let co to auto měl, do něj podle jeho slov za opravy zaplatil jako za novou Octavii :-)
28. 2. 2014 17:52
Re: ....
Osobně mám už druhého MB se 7G-Tronic a převodovka supr. První C 220CDI - najeto 90 000 a pouze softwarová chyba palubního počítače. Aktuální GLK 65 000 a žádná závada. V E jsem jel, cca 100 km a rozhodně neškubalo nic.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 2. 2014 19:50
Re: ....
To je tak, niekomu (majitelovi auta) ta prevodovka pride OK. Niekomu (kto do toho auta presadne zo skutocneho premioveho auta), to bude nevyhnutne pripadat ako sklbanie, pretoze je zvyknuty na vyssi standard.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 20:40
Re: ....
skutocneho premioveho auta... víc než Mercedes? Leda tak Bentley a Rolls.
1. 3. 2014 11:02
Re: ....
A obě značky používají převodovky ZF. :-)
Avatar - happy_driver
28. 2. 2014 21:40
Re: ....
Ty si konkrétne z akého skutočne prémiového auta presadol do akého Mercedesu? Myslím do vlastného, nie strýkovho, kamarátovho, susedovho a pod.
28. 2. 2014 20:15
čo sa týka MB..
poviem to hneď na začiatku..som fanúšik BMW, Mercu vôbec...asi za to môže to že som kedysi mal C220 dci a potom GL320 cdi a boli to šroty..ani na jednom som nespravil 100 000km a viac času som trávil v servise ako na ceste..nehovoriac o tom že GL ma stálo majland a po 50 000km mi celý interiér vrzgal ako keby som sedel v starom Sorente...taktiež som mal 5 áut od BMW s ktorými som nemal žiaden vážny problém...akurát vstreky na 523i ale to bola chyba paliva....tie autá som predával s viac než 200 000km a ked teraz niekde kupca stretnem tak si auto chváli...

teraz mám doma 6. BMW 535d f10...mal som tú česť pred kúpou užívať na víkend E350cdi..to auto sa mi zdalo fajn, motor dobrý, prevodovka taktiež, podovozok znesitelný...potom som ale vyskúšal 535d a bol som šokovaný....ako náhle som strávil chvíĺu s 535d tam Merc zrazu vyzeral ako šrot-..pardon za výraz...ale prevodovka ZF v BMW radí úplne inak a rýchlejšie než automat v Mercu..čo sa týka výkonu tak BMW Merc sfúkne a podovozok mi taktiež sadol viac...toto je ale moja skúsenosť...

čo ale počúvam tak každý sa mi sťažuje na tzv. prkotiny s ktorými Merc stále bojuje, sú to proste veci s ktorými som sa ale ja na BMW nestretol..preto hovorím že niekto si môže myslieť že Merc je úžasný a redaktori sú vadní ale naozaj odporúčam vyskúšať iné auto..

a k tej 69. priečke sa asi nemá význam vyjadrovať...to proste nie je pozícia pre Merc ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 20:43
Re: čo sa týka MB..
Mercedes v kvalitativních testech (TÜV) pravidelně končí před BMW. :-!

[odkaz]
28. 2. 2014 21:01
Re: čo sa týka MB..
ja mám prax a aj známi..to čo je v tuv je pekné ale mne to nepomohlo..pre mňa je v praxi lepšie jednoznačne BMW....tuv je jedna vec prax zase druhá...
Avatar - CHerokee
28. 2. 2014 22:09
Re: čo sa týka MB..
Ty jsi jedinec a tam jde o tisíce vozů. Já vystřídal 3 mercedesy a problémy jsem měl minimálně. Investice díky záruce a servisnímu paketu minimální (ale zas s nimi nejezdím 10 let).
28. 2. 2014 22:11
Re: čo sa týka MB..
ved preto som už spomenul že je to môj osobný názor a skúsenosť tak snád je to jasné preboha..
Avatar - Andromeda
1. 3. 2014 19:58
Re: čo sa týka MB..
Panebože, od kdy jsou statistiky stavu aut na technické "kvalitativními testy" >:-[] ??? A teď tu o Jeníčkovi ...
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2014 21:31
to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
tak to sa musim zasmiat >:D :yes: :yes: :yes: krasna 69tka ... sen vsetkych ha ha ha

recicky o nemeckej kvalite frcali v 90 tych rokoch, na nich vyrastla nejedna generacia nemeckych fans , ale je na case priznat si pravdu.... ono ti nemci su dnes uz kdesi pomaly za korejcami >:D

MB slape >:D :yes: len tak dalej.... este 5 rokov a budu aj za qorosom :yes: gratulacia do NDR z juznej korei ;-) , kvalita uz dnes nemcom vela nehovori a spolahlivost tiez nie.... a vraj premia >:D ... bezny predrazeny crep nemecka s poruchovostu vacsou ako dacia, gratulacia este raz :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
28. 2. 2014 21:41
Re: to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
asi tak..napríklad stará merc W124 vydržal 500 000 km ako keby to bol zábeh..problém Mercu je podla mňa v tom že sa s*rú do každej kategórie..od malých MPV a hatchbackov až po dodávky, kamióny a neviem kde ešte..proste autá dnes už nie sú ako bývali to je známe dnes je auto spotrebná vec ale Merc išiel naozaj kvalitou dole,,..jediný model u ktorého mam pocit že sa naozaj snažia je Merc S ale inak ide MB fakt dolu vodou..
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2014 21:46
Re: to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
kamarat zo skoly ma stare Ecko z 2007-meho roku sedan a je s nim viac v servise ako na cestach... keby som ti povedal co mi narozpraval tak mi skratka neuveris a ja sam mu miestami ani nechcem verit co to ma za kraksnu..... lenze dalsi problem je predat taketo pos.rane drahe a nespolahlive auto... nevie sa ho zbavit uz asi pol roka a cena auta pada kazdym dnom

dnesne MB uz nie su to co kedysi... ci je to tym ze prislo dalsich 30 novych modelov neviem ale je mozne ze kvantita nepridala na kvalite novym medakom... to je pravda
28. 2. 2014 21:54
Re: to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
no ved prave hentie MB boli najkazovejšie...ako ja netvrdím že aj iné autá nemajú vady ale naozaj hovorím mal som 5 BMW a každé mi slúžilo bez problémov...proste ja MB nemusím na základe mojich skúseností..ak sa MB páči niekomu inému prosím..ja ho nikomu neberiem ale proste aj toto nové E..ako poznám kamaráta čo má 350cdi, okolo 100 000km a motor chrochtá ako keby mal 300 000..to už moja 530d znela pri 260 000km ked som ju predával lepšie...

ale niekomu sa to proste vysvetliť nedá..toto je jednoducho diskusia kde sa človek môže vyjadriť a všetko treba brať ako názor nie ako hotový fakt..
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2014 22:12
Re: to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
Vies co mna najviac ser.e? Ze som medaky odmalicka miloval a zboznoval.... ale pri pohlade na GLA CLA A a par dalsich kuskov mi je blbo.... uz odkedy prisli s tymi maybachmi a smartami tak to ide akosi cele do haja...... robia vsetko mozne 30 roznych modelov ale kvalita je na urovni bezneho priemeru.... ak nie pod priemerom ....

s tym predoslym Eckom je to tak ako vravis, kvalitne velmi nebolo [odkaz] mozno tak na urovni kie rio z tych rokov ..... a vraj premia >:D .... su to len bachorky starej matere, ktorym uz neveria ani samotni MB fans, normalne im nezavidim

toto si pozri [odkaz]

takuto premiu neprosim, dik..... ja radsej korejsky "lowend" ktory isto posluzi lepsie a spolahlivejsie ako predrazeny nespolahlivy nemec :yes:

este raz gratulacia do NDR ... chlapci chcu zjavne dobehnut cinu , drzme im palce >:D :yes: su na dobrej ceste
1. 3. 2014 16:25
Re: to su ti super mega bomba ultra kvalitni nemci?
ja som presne tiež jeden z tých čo sa prikláňajú k starému dizajnu MB...tie nové fakt moc nemusím a nové S, CLA a neviem ešte čo ma fakt sklamalo...ja by som ale zas netvrdil že všetci Nemci sú naprd...ako Merc ten už nechám tak ale záleží aj ako sa auto vydarí..napr. Audi má naozaj kvalitné interiéry ktoré po 200 000km vyzerajú ako nové..napr. ja som mal na 530i e60 247 000 a motor bežal ako hodinky, nemal som problém ani s elektrikou ani podvozkom..proste vydarené auto...a mal som aj GL 320 cdi...to auto by som najradšej zapálil, nechal ho renovovať a zas by som ho zapálil...proste to auto bola kopa šrotu ako bez urážky..viem čo som si s tým autom zažil...

takže ešte čakám ako vydrží moja nová 535d...je ale nutné priznať že dnes sa už nemci pomaly neodlišujú tou svojou povestnou kvalitou ale sú na tej istej úrovni ako iné krajiny...
1. 3. 2014 09:24
A k čemu je takovýhle test dobrý ?
Spolehlivost auta podle mne znamená, že s ním vždycky dojedu do cíle.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MarTin1
1. 3. 2014 10:48
Můj pohled
K 7G Tronicu..... já jsem tuhle převodovku měl v ML 320... auto jsem měl čiplé a bez problémů jsem s tím najel přes 110 000km za 3 roky a auto šlo do světa... nynější majitel už má skoro 150k a s převodovkou nic.... každopádně škubání jsem zaznamenal taky... občas to pěkně koplo, ale vždy mi stačilo říct v servisu, kde mi vždy udělali "adaptaci" asi prostě reflash ŘJ automatu.... co jsem se dočetl dělá se to tak, že se dá klíč na start position a 5x se udělá kick down pak se zapalování vypne.

Dále z mého okolí skutečně s touto převodovkou problémy byly.... konkrétně S 320 odešla v cca 34tkm a pak GL 420, kde to i sám MB uznal, že jí to láme jak párátka.

Každopádně nelze paušalizovat že MB je šrot.... mám okolo sebe dost lidí co má vážné problémy s auty jiných značek jmenovitě Cayenne V6 TDI x krát s tím zůstal stát (vtipný když máte garáž z kopce a auto Vám tam zůstane do rána bez oleje a nelze nastartovat a vytahujete ho ven na laně na kolejnicích), neustále únik kapalin, oleje..... reklamace absolutně nemožná. Dále Panamera ve 40tkm se na dálnici odporoučela klikovka ven z bloku, neustále měchy na starém Touaregu....... prostě za mě říkám, že je prémie, ale bohužel prémiová kvalita mnohdy není :-( zde se mají od Japonců všichni co učit.....

Poslední věc k MB převodovkám, ano i já souhlasím, že by se na to měl MB vyprdnout a převodovky kupovat od ZF.... novou 9G jsem ještě nejel, mám teď 7G plus, což je 7G s novým měničem momentu a celkově jinak poskládaná.... v současnosti já vidím největší slabinu MB právě v převodovkách... pro důchodce v S klasse je celkem jedno jestli to řadí za 0,3 nebo 0,15s ale......

Jo a k servisu Mercedesu v Praze se fakt vyjadřovat nebudu :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
1. 3. 2014 11:43
No - v Praze stojí servisy za starou belu... včetně toho MB
Bohužel.
Ale to nic neříká o kvalitách auta.
A to kvičení nadšenců pro Asiaty mě přivádí k úsměvu...
;-)
Rozbalit vlákno
0