Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Test 100 000 km: Mercedes-Benz E 350 CDI Kombi

Auto Tip Klassik
Diskuze (64)
Mercedes-Benz E Kombi absolvoval náročný stotisícový test bez větších problémů, přesto s výslednou známkou 3- skončil na nelichotivém 69. místě.

Ani Stuttgartští neznají recept na dlouhověkou spolehlivost svých vozů, což jasně dokázalo „éčko“. Tohle kombi se v garážích objevilo v srpnu 2011, poháněné vznětovým vidlicovým šestiválcem 3,0 l/195 kW. Navzdory doplňkům za bezmála 600 000 korun však nepůsobilo pompézním dojmem. V interiéru vypadalo dokonce až úzkostlivě stroze a skromně.

Řidiči usedající za volant sporadicky kritizovali například přední nápravu, nesportovní charakteristiku řízení, umístění volicí páky a stávkující dešťové čidlo. Snadným terčem se stala samočinná sedmistupňová převodovka 7G-Tronic, která řadila pomalu a se škubáním. Řidiči, kteří v automobilu jezdili častěji, si však některá řešení nemohli vynachválit. Kupříkladu malý stopový průměr otáčení, dobrou přehlednost karoserie, rychlé rozmrazování čelního skla, účinné topení a kvalitní příjem signálu autorádia.

Proč si ale "éčko" vysloužilo výslednou známku 3-, když během testu se v knize jízd objevovaly většinou pozitivní postřehy, vůz ani jednou nebyl odtažen do servisu, všechno po celou dobu fungovalo správně, a dokonce ani závěrečná demontáž neodhalila stopy opotřebení? Na vině byla poměrně banální záležitost - vadné kliky zadních dveří...

Kompletní text, včetně všech tabulek a závěrečného hodnocení si přečtete v aktuálním Auto Tipu č. 05/14, který je právě k dostání na stáncích.

Auto Tip Klassik
Diskuze (64)
2. 3. 2014 14:17
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
ja zas Cartec v Ostrave kde je prístup absolútne na úrovni..
2. 3. 2014 12:09
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Servisu BMW v Praze velmi pomohlo zkrachovani Autecu, ktery se choval k zakaznikum uplne priserne. Jednak byl nahrazen vyrazne lepe fungujicim Inveltem a jednak to i ostatni servisy kolem ten krach donutil se zamyslet nad sluzbami zakaznikum a najednou jdou veci, ktere predtim nesly. My jezdili s baworakama vzdycky k Bychlovi do Vestce a tam to jednani bylo vzdy velmi slusne.
Avatar - Andromeda
1. 3. 2014 20:12
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
Ahoj "dobyvateli" neuzamknutelné archy >:-[] , rád Tě vidím ...
Avatar - Andromeda
1. 3. 2014 19:58
Re: čo sa týka MB..
Panebože, od kdy jsou statistiky stavu aut na technické "kvalitativními testy" >:-[] ??? A teď tu o Jeníčkovi ...
1. 3. 2014 16:43
Re: PRÉMIOVÁ PRKOTINA
no asi tak nejako..ja som kedysi na svojom GL navštívil servis v dôsledku toho že mi nehriala sedačka...auto pozreli povedali čo treba opraviť, vymeniť tak som čakal že mi ponúknu náhradné vozidlo a auto si tam nechajú a opravia...namiesto toho mi vrátili kĺúče a povedali že nemajú čas a že nech prídem za dva týždne..proste humoristi..takže som v zime jazdil bez vyhrievania ako pán...za tie dva týždne sa mi ešte stalo to že asi dva dni pred tým ako ma konečne prijali do servisu mi pri naštartovaní čosi zachrastilo a všade som cítil zhorený plast...tak som im tam teda auto dal a uvedomil som ich aj o tomto probléme...po 3 týždňoch neustálych telefonátov a čakaní mi konečne moje auto opravili...sedačka bežala a na kryt motora sa mi vysr*li....ked som sa pýtal čo spravili pre zistenie závady tak povedal že to len zvrchu pozreli ale že nič sa nedialo...proste mi to pozreli len zvrchu volným okom...jednoducho prémiový servis..a okolo 50 000km mi začal vrzgať interiér, šúpať sa volant proste des auto tak som ho radšej predal a zaprisahal sa že si v živote Merc nekúpim..presedlal som na BMW kde nemám problém ako s autom ani so servisom kde sú maximálne ústretový a priatelský a som detailne informovaný o všetkom čo s mojim BMW robia..proste premiový servis.. :-)