Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Alfa Romeo Giulietta QV - V zaměřovači GTI

Giulietta Quadrifoglio Verde není puberťačka, ale zralá dívka se smyslem pro cestování ve velkém stylu.
Zpět na článek
9. 3. 2011 00:49
9. 3. 2011 16:09
9. 3. 2011 16:03
9. 3. 2011 08:37
9. 3. 2011 11:26
10. 3. 2011 12:17
10. 3. 2011 17:30
9. 3. 2011 11:59
9. 3. 2011 12:06
9. 3. 2011 12:30
9. 3. 2011 16:31
9. 3. 2011 19:49
9. 3. 2011 20:27
9. 3. 2011 21:41
10. 3. 2011 14:20
10. 3. 2011 14:51
10. 3. 2011 18:51
11. 3. 2011 23:17
10. 3. 2011 18:43
10. 3. 2011 06:55
10. 3. 2011 18:54
9. 3. 2011 12:04
9. 3. 2011 16:55
9. 3. 2011 20:34
9. 3. 2011 20:41
9. 3. 2011 20:50
9. 3. 2011 20:58
9. 3. 2011 20:51
9. 3. 2011 21:08
11. 3. 2011 23:41
10. 3. 2011 11:52
10. 3. 2011 14:31
9. 3. 2011 23:36
9. 3. 2011 21:52
9. 3. 2011 23:42
10. 3. 2011 20:06
10. 3. 2011 11:54
10. 3. 2011 12:14
9. 3. 2011 21:54
10. 3. 2011 16:07
neregistrovaný "Spoarmileta"
Avatar - Nerez
9. 3. 2011 00:49
Tak to je palba
Z necelého 1,8 l objemu udělat 173 kw je fakt síla :yes: Jinak interiér Giulietty není můj šálek čaje, ale ta řadička je naprosto dokonalá :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2011 07:35
Giulietta....
..... při pohldeu na tohle QV (a vlastně i jakoukoliv jinou Giuliettu) řešíš dvě otázky - líbí/nelíbí a mám na ni/nemám na ni. Pokud si obě zodpovíš ano, není jediný důvod nenaběhnout do showroomu a nevzít ji. Evropské prodeje ukazují, že to auto se prostě trefilo do vkusu zákazníka a že je to správnou Alfou pro tuto dobu. Přiměřeně vybavená, přiměřeně rychlá (ve všech motorizacích) a přiměřeně drahá :yes:

Ikdyž sám bych uměl najít pár estetických věcí, které bych chtěl v Giuliettě jinak, tak ten celek je mimořádně povedený a osobně to auto považuju za asi nejpovedenější model AR po převeztí Fiatem (ještě bych přidal AR164...). Jiné Fiat-Alfy byly hezčí, zábavnější nebo měly třeba lepší jízdní vlastnosti, ale vždycky si to něčím pokazili - jednou nepraktičností, jindy nespolehlivostí, zpracováním nebo třeba špatnou nabídkou motorů. Tohle je minulost a máš před sebou auto, které defacto nemá objektivní slabé místo

:yes:
Rozbalit vlákno
21
9. 3. 2011 08:22
Re: Giulietta....
Já při pohledu na Giuliettu řeším otázku líbí/nelíbí a odpověď neznám - něco se mi líbí, něco nelíbí, třeba předek 159 neměl chybu, ochrana chodců vtělená do předku Giulietty mě zatím za srdce nechytila (to raději kouknu na předek Scirocca nebo i "obyč" Golfu). Odpověď na druhou otázku (mám/nemám na ni) u mě taky není jasná - mám na ni, ale protože takovou částku už asi podruhé v životě dohromady nedám, tak bych nekoupil. Říkáš, Mr.Murphy, že evropské prodeje ukazují dobrý odbyt, já vím pouze, že české prodeje jsou nic moc, tak tu napiš, kolik se Jůlinky prodá celkově, ať jsem v obrazu!
9. 3. 2011 08:33
Re: Giulietta....
roční prodej pro letošek bude někde mezi 85-100.000ks. Což je dost, když vemeš, že prodáváš jednu karosářskou variantu a že to auto není levné.... (čili nehoní objemy základem za 10.000 EUR s motorem 1.4 80k atp.)
Avatar - strýček BOB
9. 3. 2011 08:35
Re: Giulietta....
Na Alfu velmi slušné! Kolik se prodá Mita a 159?
9. 3. 2011 08:47
Re: Giulietta....
přečti si to tady: [odkaz]

Mito letos má šanci tak na ca 50.000ks, 159 umírá, ta tak 10.000ks....

Jinak třeba v lednu Alfa na německém trhu zvýšila prodeje o 60%.... Čili ten potenciál tam je a VW to samozřejmě dobře ví....
9. 3. 2011 10:49
Re: Giulietta....
ja by som to neriesil ci libi alebo nelibi.. Chalani ruku na srdce alekolko z vas v tom jazdilo co sa tu vyjadrujete? vyjadrovat sa o tom ci to auto ma vela cudlov na rpistrojovke alebo malo a ci sa mi paci alebo nepaci klacek je uplne scestne. To nie je fabia do mesta, to je alfa. vysledky predajov ukazuju ze to auto je navrhnute dobre, ja alfe drzim aplce, vzdy je pre mna potesenim ju vidiet na ulici. Keby bola RWD tak ju beriem hned.
11. 3. 2011 22:43
Re: Giulietta....
Kde jsi vzal těch 85-100tis. ks? Tolik prodá celá Alfa dohromady, ne jen Giulietta, ta tam má prodej za půl roku 15tis. a odhad za rok 40tis.
Avatar - curwasportiva
9. 3. 2011 09:12
Re: Giulietta....
Teda koukat se na příď Golfa, raději než na Alfu, mi přijde jako koukat do obličeje tchýni namísto své sexy ženy. Ale proti gustu...
Jinak já bych asi podpořil skomírající prodej, dnes už sice výběhové, ale zato vyladěné a dodnes nádherné (stále neexistuje hezčí auto) 159...
9. 3. 2011 09:21
Re: Giulietta....
A hlavně s motorem 1750 TBi je to skvělé svezení. :yes: :yes: :yes:
9. 3. 2011 10:47
Re: Giulietta....
Neboj, za pár let si to koupíš....ojeté. ;-)
9. 3. 2011 10:53
Re: Giulietta....
a to je nějaká podmínka, že než auto v diskusi pochválím, tak si ho předtím musím jako funglovku koupit? :*)
9. 3. 2011 11:13
Re: Giulietta....
Hele, to bylo na Magistra, dívej se na vlákno.... :-)
9. 3. 2011 11:59
Re: Giulietta....
Bohužel, na moje potřeby málo místa vzadu (i Sportwagon), jinak už by byla doma :-( Takže jsem chtě nechtě musel zabrousit do mainstreamu...
9. 3. 2011 12:20
Re: Giulietta....
Dobrý je, že aspoň vím kdo si...(podle nástřelu)
prča je, že Klaun tě vydává za Murphyho, což taky vím kdo je...

Docela prča...

Třeba z nás VW propaganda udělá trojjedinou osobu... >:-[] :yes:
...a bude ještě legrace...

P.S. A to kdyby věděli, že ti prodali auto, tak by bylo úplně v pytli... >:-[] ..začíná je honit vlastní stín pochybností... Miluju internet...
9. 3. 2011 12:27
Re: Giulietta....
To neřeš. Tady se za posledních pár dnů / týdnů tolik lidí navzájem obviňovalo z toho kdo jsou / nejsou, byli / nebyli...
Avatar - curwasportiva
9. 3. 2011 12:09
Re: Giulietta....
Což o to já si ji rád koupím jetou. Na novou nemám a nestydím se za to, a i tak bych byl blázen, protože nová bohužel/bohudík ztratí během 2-3 let, skoro 3/4 ze své hodnoty...
9. 3. 2011 16:09
Re: Giulietta....
Proč by ses měl stydět, že na novou nemáš? Někdo má a někdo nemá, tohle je princip svobodné společnosti.

Doporučuji ovšem již nedodávat ten blábol, cos napsal za tím. Nezapomínej, že tak, jako ty si kupuješ (doufám) zásadně nové spodky, kupují jiní lidé zásadně nová auta. Ani na ty nové spodky ani na ta nová auta samozřejmě nepotřebuješ být blázen.

V těchto věcech jde vždy a jen o vatu, o prachy, o love, o lupena, o chechtáky, o škváru, o děngy, tedy o... peníze. A ty je nemáš. Ptej se proč. Sám sebe.
Avatar - curwasportiva
11. 3. 2011 10:00
Re: Giulietta....
Ok, tak "blázen" sem použil v nadsázce, to je snad jasné, chtěl jsem jen poukázat na rychlé znehodnocení peněz investovaných do nákupu nové Alfy, potožmo každého nového auta. Samozřejmě se nic nevyrovná vyvoňenému brku, přímo z linky... Ale to už je potom otázka peněz a priorit...

Děngy nemám a ani se sám sebe ptát nemusím, jako čerství absolvent a mladá štika na trhu práce, zatím hledám sousto které bych ukousnul, takže na funglovku to zatím není a ani to není mou prioritou...
9. 3. 2011 16:03
Re: Giulietta....
Někdo by ti měl vysvětlit, že ta tvoje sexy žena je dokonalou kopií té tchýně, jen je o cca pětadvacet let mladší... ;-)
10. 3. 2011 13:42
Re: Giulietta....
Ale proč brousit za tchýní už teď >:-[]
Avatar - curwasportiva
11. 3. 2011 10:05
Re: Giulietta....
Joo, tak to mi nikdo vysvetlovat nemusím. Má "skoro tchýně" věkem na postavě tolik neutrpěla, takze me vyhlidky do budoucna jsou celkem dobré, ale ani tak bych ji nevyměnil za svou mladou a krásnou.... Takže koukání na masku golfa bych opravdu nechal pro ty staré a otrlé >:D Já si budu užívat a kochat se pohledem do očí své "Giulietty"
11. 3. 2011 20:41
Re: Giulietta....
Nestydím se za to, že jsem ve vnímání krásy aut kosmopolita, takže byť mě srdce táhne k italským vozům, neznamená to, že se mi nesmí líbit nic jiného! Nemám rád zastydlé povahy, které prudí jakékoliv otření o milovanou značku. Proto mé vyjádření k předku Golfa, nakonec otcem původního Golfa je Giugiaro, a to je taky Ital, víme? Zkrátka a dobře jsem tady vyjádřil svůj názor, že pohledem do očí Giulietty se nekochám tolik, jako třeba pohledem do Giulie Junior (s přihlédnutím k roku výroby) a že rád kouknu do očí posledního Golfu, stejně jako na Maserati, ale i Pašíka CC aj.! PS. A Alfu QV bych měl v garáži moc rád, škarohlídi!
9. 3. 2011 07:42
OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
pánové, nemůžu si odpustit krátký OT.... Poslední dobou se místní klaun naprosto urputně snaží strhnout na sebe pozornost.... Zasypává nás příspěvky, blogy, názory a jinými varietními vystoupeními....

Prosím, až dnes zase uslyšíte cinkat rolničky a až se pak uprostřed manéže zjeví komická figurka ve velkých botách a pestrém oblečení, nedivte se ničemu. Úkolem klauna je přece lidi BAVIT: takže až zas někde vysmahne totální nesmysl, až sám sebe chytí do pasti, až zas v jednom příspěvku bude popírat, co napsal o řádek výš a až zase bude tvrdit o kolečku, že je hranaté, nehádejte se s ním.

Přece v cirkuse taky neříkáte klaunovi "proč sis vzal tak nemožné oblečení?", "proč ten dort nosíš tak, že na něj vždycky spadneš?" a "proč ze sebe zase děláš hlupáka?"

Klaun má prostě lidi bavit a touto optikou je potřeba na něj nazírat. Takže až se dnes zvedne opona a rozjede své další show, prostě se zasmějte, zatleskejte mu a ničemu se nedivte ;-) Hlavně se mu nesnažte vysvětlit, že něco dělá špatně - vždyť on to dělá schválně, aby se lidi smáli :-)
Rozbalit vlákno
18
9. 3. 2011 09:34
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
PST, buď ticho nebo ho přivoláš....! :-O
Avatar - miromen
9. 3. 2011 10:26
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
:yes: Nejlepe na toho kašpara vubec nereagovat ale je to marne je to marne.
9. 3. 2011 10:45
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Nevím proč mu nadáváš....nebejt jeho, tak někteří z Vás nemaj co řešit, co psát......Zkuste bejt lepší než on.Obávám se že na to nemáte.....
9. 3. 2011 10:52
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
kvoli tomu klaunovi si tu uz viac ludi spravilo account :-) A v com byt lepsi ako on? V popierani vlastnych nazorov? alebo v debilnych prispevkoch dlhych jak tyzden pred vyplatou?
Avatar - miromen
9. 3. 2011 10:59
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Pravě naopak kdyby zde ten kašpar nekydal tak to přilaka vice diskuteru. A byt "lepši" než on ? To si snad dělaš srandu ne......jaky je jeho přinos krom zaslepenecke propagandy a posměch či ponižovani na ukor jinych automobilek a diskuteru ?
9. 3. 2011 11:11
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Je vidět že jsi dodnes nepochopil o čem on píše.....ale nevadí.Ne každej na to má......on není tak zaslepenej, jak si všichni myslíte.On píše jen JAK JDE SVĚT, mám na mysli AUTOMOBILOVEJ.To je celé....a že si někdy rejpne do vosího....a vy trojčíte, no to je vaše chyba.
Většina oponentů, třeba zde toho Fiata či Alfu-povětšinou ojetou- doma má.....on je však tak zaslepen, že VW domá v garaži nemá. >:D To ňák nejde dohromady......
Avatar - miromen
9. 3. 2011 11:27
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Ty s nim bydliš že viš v čem jezdi ? ikdyž to neni podstatne pro to co piše. Na co mam nebo nemam dělaš předčasne soudy ale jedna věc je jista obsah jeho slohovek jsou pěkne *** a za tim si stojim. To že ty se s nim stotožňuješ mi stači k tomu abych si udělal obrazek o tobě. Jak jde automobilovi svět v jeho zaslepeneckych očich tu každy soudny vi a to že tu bohužel někteři trojči je mi lito. Ja osobně nemam problem napsat auto ktere vlastnim (Golf) ale to ještě neznamena že to se mě uděla pacienta.
9. 3. 2011 11:49
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Dělej si obrázek jakej chceš.....on jen píše, je svoboda slova.Můžeš to číst, nemusíš......Jsou tu jiní pacienti.....ti co nepochopili o čem GTI píše a proč to píše a občas kvůli komu, čemu. ;-)
9. 3. 2011 12:13
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Nerad ti tady kazím tvůj výstup (raději bych měl napsat narušuji), ale to co píšeš ty, platilo možná tak ještě v době před 3 lety.

To co dělá GTI (klaun) už dávno není to, za co to teď vydáváš ty a za co to vydává on sám, když je zahnaný do úzkých. Jediné co snad z minula zůstalo je to, že zkouší, co ostatní vydrží, případně přijmou. A pokud se to přijme (byť v úzkém kruhu jeho blízkých duší), tak byť by to byla sebevětší blbost...tak už pak na tom trvá jako na obecně prokázané pravdě.

Ten člověk (ano víme že jezdí volvo - ojeté, i když to už nemusí být dávno pravda) provokuje zcela cíleně a pokud ti to přijde normální a v rámci demokracie, pak to ještě dokážu pochopit, nicméně normální, férový způsob chování to prostě není.

A co je na tom nejlepší a z čeho mám osobně největší radost a co potvrzuje to co zde teď píšu, že byť i ty tady používáš hlášky jako že se to nelíbí zarytým Alfistům a dalším..., tak co já vím a co já si všímám, tak to je právě naopak. mě osobně už v poslední době nechává hodně chladným a spíše a tím víc začíná otravovat OSTATNÍ, dovolím si je nazvat NEZAVISLÝMI čtenáři.

To je celé co sem chtěl. To hádání je mi už jedno.

Jen poslední poznámku... dehonestace potenciálních zákazníků nejen italských,ale i francouzských, případně korejských aut a dalších je tady na denním pořádku... a mimochodem absolutně neodráží reálný stav trhu, kdy napříkald AR patří opravdu k těm dražším značkám a ten kdo si ji pořídí, už musí mít nejen koule, ale i naditou peneženku (napříkald i v porovnání s nákupem ležáku jakým je např. A1). Když sem osobně já tomu místnímu klaunovi napsal jaké mám auto a za kolik (mimoto tady bylo na mojeauto.cz s vysokým bodovým hodnocením, což může dosvědčit spousta zdejších diskutérů), tak to přešel opět sarkasticky a mlel zase nějaké svoje hovadiny.

Ten člověk je KLAUN, jehož přeskočil vlastní stín z minulosti. Teď už si může jen víc a víc škodit. Mimoto většina diskuzí pod jeho blogy už není ani tak o tom co napsal a proč to napsal,ale o tom, jestli se jeho stav zhoršil a jestli je ještě možná náprava. Je už sám a dokonale odvařený a to co ty tady píšeš už neplatí minimálně od slavného výroku: F 500 dokonalej vejbuch tisíciletí... a pravidelné zdůvodňování nezdůvodnitelného..., které po tomto výroku následovalo. ;-)

ABY bylo jasno... Nikdo tady nepochybuje o tom, že tento člověk má slušný styl psaní, jenže platí v tomto případě úměra...pravopis = inteligence NEPLATÍ. Styl psaného textu není totéž ajko obsah sdělení. Tam to už bohužel hodně kulhá.., zejména ve věcném obsahu, který je roven nule. Ale to už propaganda, agitka a jiné sr..ky bývají, resp, je to jejich účelová vlastnost.
9. 3. 2011 13:40
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
V klidu, každej má nějakej názor a že spolu lidé nesouhlasí je v pořádku.Já GTI-ho nečtu zas tak často, respektive občas se podívám jak jde diskuze,články přispívám minimálně.Zas to tak narozdíl od Vás nežeru....a v tom je ten rozdíl.Chce to více nadhledu..... ;-)
Avatar - Krispos
9. 3. 2011 22:56
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Jo, nadhledu má wolff na rozdávání >:-[] [odkaz]

GTI rád provokuje, ale kdyby mu na to lidi pořád nereagovali jako bejk na rudej hadr, tak je od něj dávno klid... prostě ho ignorujte a bude klid...
9. 3. 2011 11:55
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Nechci se zbytečně vyjadřovat, ale tady musím :yes:
Příjemně si mě překvapil.
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 11:29
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Myslíš Aštara Šerana? >:D
9. 3. 2011 11:36
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
hele každý ať si tam dosadí koho uzná za vhodné..... Jde prostě o to, že s klaunem nemá člověk polemizovat, s klaunem se má člověk dobře bavit :yes:
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 11:50
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Tak on baví dokonale přeci a nikdy nezklame. To je jistota. :yes:
9. 3. 2011 12:00
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
:yes:
9. 3. 2011 13:57
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
Já si myslim, že se všichni pleteme, alfa není a nikdy nebude dobrá volba,první problém je už v názvu.....však ten o kterém se nesmí mluvit :-) nám to vysvětlí..pokusím se ho předběhnout :-).....neni tak hranatá, teda nemá tak čisté linie ..jak zvenku....tak zevnitř....kde nemá, prostě nemá tu jednoduchost, praktičnost, kteerou lze ovládat i poslepu, jinými slovy....není tam jeden kus černého plastu s jedním otočným ovladačem pro ventilaci a jeden spínač pro světla .....a navíc....k alfě nedostanete zimní pneu...a hlavně...nedostanete požehnání od...však víte koho, takže já myslím, že volba je jasná, probudtě se všichni a hurá pro golfa, nebudme na něj zlí...chce nám jen otevřít oči >:-[] jediným správným autem pro cool chlapy, který požíraj steak už na jatkách,chlapy co maj koule a uměj si to přiznat, chlapy co jsou krátkozrací( aby jim nevadil vzhled interiéru...) a zároven pro ty jejichž mozek si prostě nezvládne zapamatovat funkce více jak 3 tlačítek a kteří mají prstíky jako buřtíky, kterými se prostě nejde trefit do všech těch tlačítek, které najdete ve všech ostatních moderních autech, a nebo prostě pro ty pro které je auto jen předmětem sloužícím k převozu čehokoliv je .......golf.....samozřejmě tdi f čipu >:-[] ......žíjí mezi námi....ale on to jistě vysvětlí lépe jak je to ve skutečnosti >:D
Avatar - Krispos
9. 3. 2011 22:58
Re: OT: NEŽ PŘIJDE KLAUN....
čipovat golfa v dieselu je ještě větší kravina než kupovat ojetou Alfu bez servisní knížky.... >:-[]
9. 3. 2011 08:37
Ale fuj!!!
Autor zapomněl do nadpisu poznamenat at ti co už tuto recenzi četli před pár měsíci na autofunu neztrácejí několik minut času....změnit 15- 20 slov v článku a pověsit to sem s novým datem, to je ubohost... :no: :no: :no:
Nestudoval autor článku také na právech v Plzni?? ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 21:31
Re: Ale fuj!!!
Oba servery spolu úzce spolupracují, lépe řečeno mají stejnou či podobnou redakci, ale některé auto jdou prvně do testu tam a jiná zase jinde a aby nebyli pravidelní čtenáři toho či onoho serveru ochuzeni, tak i na druhém serveru se test většinou později objeví. Nic špatného na tom není, nikdo tě nenutí jej číst.
9. 3. 2011 22:29
Re: Ale fuj!!!
Tak to bychom měli být rádi že nespolupracují také s autowebem a televizním autosalonem či AMR... :yes:
Pro mě jako pravidelného čtenáře, který natěšený otevřel test tohoto krásného vozu s tím že uvidí nový pohled bylo zklamáním že je to stejný test na který tu visel odkaz již před pár měsíci nebo dokonce týdny, toť vše.
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 22:33
Re: Ale fuj!!!
Samozřejmě tady probehla i spolupráce i s TV.

Jsou konkurenční weby, navíc jak píšu, je obecně známo, že auto.cz a autofun jsou více jak spřízněné, takže se to dalo čekat. Není nutno hned hledat vzdělání redaktorů v Plzni, je celkem jedno, kde tu základku vychodili >:-[] >:D ;-)
9. 3. 2011 22:54
Re: Ale fuj!!!
ale jooooo nooo, spíš to byla přehnaná reakce jako dusledek nenaplněného očekávání.. :'-( až tu otisknout třeba třikrát test nevím ...něčeho co mě nebere..nenapíšu nic :-)
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 23:07
Re: Ale fuj!!!
:yes: ;-) Jo, občas člověk vyventiluje vztek, ale z druhé strany, proč nebýt v klidu, takže chápu :-)
9. 3. 2011 09:46
Jedni a ti samí.....
A koukám Alfisti už vědí kolik se prodá aut za tento rok.Dokonce si o tom můžem přečíst.... >:D
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2011 09:59
Re: Jedni a ti samí.....
To vis, on dokonce vedi ktere z tech aut BY SI oni sami koupili aby ty prodeje vylepsili >:D
9. 3. 2011 10:19
Re: Jedni a ti samí.....
no jo, když to vědí Audisti, proč by to neměli vědět Alfisti ;-)
9. 3. 2011 11:26
QV není GTA
Dobrý den všem,
dovolte mi několik poznámek k testu QV. Přiznám se, že píšu jako prodejce Alfy, ale prostě mi to nedá reagovat.
Především QV není GTA! Nechtějte po tomto modelu vlastnosti GTA. QV je v hierarchii Alfy model s výkonným motorem a dobrou výbavou. Pokud si tento vůz takto zařadíte, v podstatě dnes nemá konkurenci.
A teď k pár výtkám. Nedostatek místa na předních sedadlech bych si nedovolil kritizovat. Sám měřím 2 metry a místa mám dost. Doporučil bych autorovi článku absolvovat nějaký kurs, kde by ho naučili jak zaujmout polohu u volantu. Místo na předních sedadlech bohatě dimenzované díky úzkému střednímu panelu, který nezavazí. Ujet s autem 700km není problém. Sedačky jsou pohodlné a nebudou vás bolet ani záda ani nohy na rozdíl např. od BMW řady 1 a 3. Sám jsem absolvoval s Giuliettou několik tisíc km takže mluvím jako uživatel (obou značek).
U ostatních výtek se odvolávám opět na to, že QV není GTA.
A ještě jedna malá poznámka ke Golfu. Prosím vás, nepodléhejte německé propagandě. Zamyslete se nad tím, proč chce VW koupit Alfu Romeo? Kdo dodával elektroniku např. do AR 147? (německý BOSCH).
A na závěr zkušenosti s prodanými Giuliettami. Žádné závady. Všechny vozy jezdí a zákazníci jsou spokojeni.
PS: S Giuliettou 2,0 JTD jsem na okruhu v Sosnové porazil loni nejrychlejší EVO o 5 vteřin na dvě kola! A na sněhu! A absolutně vyhrál závod (viz. archiv Amateur Cup).
Rozbalit vlákno
12
9. 3. 2011 11:43
Re: QV není GTA
Mno, že ty auta nebudou špatná, to bych věřil.....ale napsat že všechny jezdí a žádné závady nejsou je docela prča.O něčem to svědčí....vzhledem k počtu prodejů(jsou malé) a určitě malému nájezdu prodaných kusů bych ještě s tím zda budou Alfy spolehlivé či ne.Každý auto snad dnes jezdí......
Jinak k závodu.....tzam je to o řidiči ne o autě..... >:D Pojezdil EVO. >:D >:D Jen tak dál klucí.....
9. 3. 2011 16:46
Re: QV není GTA
K tomu P.S.: To EVO celý 2 kola couvalo? Ten rozdíl ve prospěch Giulietty by potom odpovídal...
10. 3. 2011 11:27
Re: QV není GTA
Chápu, že nemůžete spolknout vítězství Giulietty nad EVO, ale věřte mi, že se moc a moc snažil. Hlavně ve druhém kole. Bylo to marné. Ach ta propaganda...
10. 3. 2011 14:25
Re: QV není GTA
Koukám, že před tebou by se roztřásla kolena i Loebovi
10. 3. 2011 19:49
Re: QV není GTA
Psal bys stejně provokativní komentáře kdyby tu někdo napsal že měl s BMW M3 nižší spotřebu než někdo někdo se škodou fabia? taky by ses mu posmíval, že by se před ním roztřásla kola i toyotě prius?
11. 3. 2011 23:09
Re: QV není GTA
Jaká je spojitost schopnosti jízdy na okruhu dvou aut s nesmyslným srovnáváním spotřeby dvou aut naprosto různých kategorií? 8-s
12. 3. 2011 00:07
Re: QV není GTA
Spojitost je ve zpusobu přístupu, je to nesmyslné přesně jak si sám poznamenal..a právě to sem tim chtěl neznačit
13. 3. 2011 13:18
Re: QV není GTA
Já jen pořád nechápu co je na jeho tvrzení provokativního? Alfista prostě napsal nesmysl, tak zareagoval, řekl bych ještě docela mírně :-) Prostě chybka nebyla v reakci ale v původním příspěvku.
Avatar - Emel
10. 3. 2011 12:17
Re: QV není GTA
Hezký jezdecký výsledek... nicméně i Octavia na druhém místě napovídá, že chyba nebyla v Mitsubishi ale v jeho řidiči. Nebo myslíte, že by stejný řidič zajel lépe s Octavií než s Evem?
10. 3. 2011 14:45
Re: QV není GTA
Ten borec s oktávii byl fakt dobrej, jezdí delší dobu rally...
Avatar - Emel
10. 3. 2011 17:30
Re: QV není GTA
Rád věřím... a nikdo tu nebude naznačovat, že by snad Octavia byla na okruhu rychlejší než Mitsubishi EVO. A stejně tak tomu nebude nikdo soudný věřit u naftové Alfy, EVO je přece jen úplně jiná liga.
11. 3. 2011 23:10
Re: QV není GTA
To zaslepenému alfistovi těžko vysvětlíš.
Avatar - strýček BOB
9. 3. 2011 11:32
Bez vady...
Žádný sterilní euro vozík. Jak v exteriéru, tak v interiéru je to prostě "jiné". A soudě dle prodejů se to auto trefilo do vkusu zákazníků.

Není ten čtyřlístek na blatníku nalepený křivě...? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
9. 3. 2011 14:13
Re: Bez vady...
Čtyřlístek neřeš, stejně to bude první věc, co z toho auta někdo urve. :-(
9. 3. 2011 11:59
zabalfa
Predok ma ako prislapnuta zaba, z inych uhlov je to naozaj pekne. Interier sa mi zda divny. Inak tomu nie je co vytknut. Alfa je na tom s cenou v SR cca rovnako ako nemecka mainstreamova konkurencia s porovnatelnymi motormi a vybavou. Profesne spolupracujem v strojarstve s Nemcami a Talianmi, mam vacsiu doveru k Nemcom. Za danych okolnosti u mna zatial vyhrava nemecky mainstream.
Rozbalit vlákno
13
9. 3. 2011 12:06
Re: zabalfa
Nepodléhejte D propagandě...
9. 3. 2011 12:30
Re: zabalfa
Take su moje osobne skusenosti pri porovnani nemeckej a talianskej techniky pocas praxe v strojarstve. Vo mne je to uz hlboko zakorenene. Keby bol Golf VI/Focus 3 /Astra J/Alfa G za rovnaku cenu, myslim, ze by som si nevybral Alfu.
Avatar - ethicon
9. 3. 2011 16:31
Re: zabalfa
nemôžeš porovnávať tieto vozy, už základná Giulietta, ak neberieme čisto len výkon motora je nastavená podobne ako Golf GTI...to sú autá z uplne iného súdku...to si tu veľká časť diskutujúcich vôbec neuvedomuje..rovnako bola ťažko porovnatelná "stará" 147 napríklad v základe s rovnako vybaveným Golfom...treba jednoducho vyskúšať..
9. 3. 2011 19:49
Re: zabalfa
myslim, ze tieto rozdiely v nastaveni auta malokto zohladnuje a oceni pri volbe auta s nizsou motorizaciou, napr. 120k benzin. navyse mainstreamy s podobnymi vykomni jazdia tiez velmi slusne. toto ma asi vyznam, ak niekto voli silnejsie verzie. nakolko tu pisem, tak mi tato alfa nie je lahostajna, aj som ju mal pred pol rokom v sirsom vybere, ale fleetova zlava a sympatie k osvedcenemu mainstreamu vyhrali.
Avatar - Plautus
9. 3. 2011 20:27
Re: zabalfa
Si mal napísať rovno, že si do toho "flítl", resp. že si toho Golfa nafasoval, namiesto toho tu hráš tenis...o žabáckosti Alfieho predku ;-)
9. 3. 2011 21:41
Re: zabalfa
Bolo by to krasne, bohuzial, musel som si kupit sam :-) ....Astru J 1.4T (140k). Firemna fleetova zlava a sympatie k "nemcom" rozhodli. Alfu som vtedy hodne studoval, ale na testovacke som uz nebol. Mal som uz predtym 2 astry, celkom boli dobre, ale teraz som uz vahal, ci "nezmenit lokal", nestalo sa. Ale nelutujem.
Avatar - Plautus
10. 3. 2011 14:20
Re: zabalfa
Astra nie je zlá voľba ;-) Osobne by som ju v tejto triede uprednostnil hlavne v kombi verzii.
10. 3. 2011 14:51
Re: zabalfa
Astra má, popravdě řečeno, tuhou zadní nápravu a nestíhá (anglický Autocar ji vyřadil z testování golf, alfa, fokus, protože prostě byla o řád horší).
10. 3. 2011 18:51
Re: zabalfa
Zatial som si nic take nevsimol, jazdne vlastnosti sa mi zdaju dobre. Samozrejme, ze pri tomto aute s touto vahou nemoze byt ani reci o nejakych sportovych jazdnych vlastnostiach, ale to som ani nehladal. V nemeckych testoch proti golfu obstala v tomto dobre. Osobne nemozem porovnat s tymi autami, co menujes, lebo v tych najnovsich modeloch som este nejazdil.
11. 3. 2011 23:17
Re: zabalfa
Můžeš dát odkaz na ten test?
10. 3. 2011 18:43
Re: zabalfa
toto je 5 dv. HB, zatial mi tato verzia staci.
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 06:55
Re: zabalfa
ja nemyslím predsa len výkon motora, ale práve to celkové nastavenie, ktorým sa Alfa odlišuje od typického mainstraimu už v základe a to tu väčšina kritikov (ktorý samozrejme v alfe nikdy nesedeli ) nikdy nepochopí a to nemyslím teraz v zlom...tuhší sofistikovaný podvozok, presné radenie, presné a strmé riadenie, možnosť volby režimov jazdy, športovo strihnutý interiér atd atd...čiže bez ohladu na výkon je auto naladené športovo a už v základe sa približuje typickému HH, preto ide o to či človeku vyhovuje takto nastavené auto, alebo si kúpi bežný rodinný voz, preto ak chcem športovo naladený voz neprersvedčí ma žiadna fleetová zlava...ak nie tak potom nie je čo riešit
10. 3. 2011 18:54
Re: zabalfa
Vystihol si to spravne, nehladal som sportovy charakter auta, inak by som astru nemohol kupit. Preto v mojom pripade ta zlava prave na toto auto mala vyznam.
9. 3. 2011 12:04
Spolehlivost
...známe data z jiných trhů...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - dicky
9. 3. 2011 12:27
Re: Spolehlivost
tak aspon konecne nejaka zmena po kazdotydenim testovani hyundai i30 a podobnych jejich koncern libustek sice to pry opsali z autofun ale budiz..

Auticko je to pekne docela zmena oproti zavedene konkurenci ale nejak mi tam chybi udaj o spotrebe co byla namerena nebo zjistena nebo jsem to prehledl?
9. 3. 2011 13:01
Re: Spolehlivost
Zde uvádím reálné (mnou ověřené) spotřeby jednotlivých motorizací modelu Giulietta (první při dodržování limitů rychlostí, druhá co to jde ale bezpečně):
1,4 T 120PS: 6,2 / 7,5 - překvapila mně zejména ta druhá jízda
1,4 MultiAir 170PS: 5,5 / 9.1 - ano, systém MultiAir to umí
2,0 JTD 170PS: 4,8 / 7,5 - kam se hrabe TDI
1,6 JTD 105 PS: 3,8 / 6,5 - co dodat. pozor, motor má 320Nm.
1,8 TBi 235PS: 6,4 / 11,5 - nevěřil jsem, tak jsem jel znovu a potvrdil jsem si to !
9. 3. 2011 13:45
Re: Spolehlivost
Počkejme na spritmonitor....tyhle žvásty fandů jsou o ničem.Skoro každej motor umí jezdit za málo.....
Jinak ty spotřeby co to jde ale bezpečně..... >:D >:D >:D
9. 3. 2011 14:50
Re: Spolehlivost
hmm.. no skus ale na 1,8 TBI udrzat spotrebu na 6,4 a gratulujem.. To auto zabera neskutocne a z vlastnej skusensoti musim povedat ze sa s tym normalne neda jazdit.. :-) Cize ten spritmonitor moc neries.. Realne aj na mojej 530i viem odjazdit za 8 ale jazdi tak ked ti to taha.. bezne mam 10-11.. Ale ide to aj za 8..
Avatar - strýček BOB
9. 3. 2011 15:17
Re: Spolehlivost
Jsi prodejce alfy, máš možnost se s tím povozit, máš možnost zkoušet, máš možnost porovnátat. Tak proč se, sakra, s těmi zkušnostmi nepodělíš s ostatními? Co třeba začít psát blog zde na webu...?

Pak se člověk diví, že zde alfa prodá velké NIC. Co prodejce, to neschopa, neber si to osobně! ;-)
9. 3. 2011 16:55
Re: Spolehlivost
Já myslím, že prodejci Alf schopní jsou a to velmi, když porážejí Lancery Eva Giuliettou 2,0 JTD na okruhu a na sněhu.

Jen tu super káru neumí prodat >:D
10. 3. 2011 11:36
Re: Spolehlivost
Vážení,
bohužel vžitá nedůvěra většiny občanů v téhle republice podpořená německou propagandou spojenou s dovozem vyřazených aut z Itálie dělá své. Věřte mi, že objektivně lidé i uznají, že Giulietta je lepší. No nakonec podlehnou žvástům z jejich okolí. Je to běh na dlouhou trať. Pak se ale diví a padá jim brada když vidí Itala vítězit.
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 14:27
Re: Spolehlivost
zbytočne sa snažíš týchto "odborníkov" na Alfu či Fiat aj tak nepresvedčíš...nikdy v živote žiadnu novú alfu nevlastnili, nesedeli v nej ale vedú tu o nej zasvätené reči a dokonca zhadzujú majitelov....osobne vlastním už druhú od novoty (predtým 4 roky FL 147 verzia Sport, 16TS 88kW) bol som uplne spokojný a išiel som aj do druhej a tiež novej...myslím si, že pri registrácii sa na temto servery by sa malo povinne udávať aké kto vlastní auto...a som presvedčený, že by sme sa pobavili aké tátoše poväčšinou sedlajú miestny diskusný preborníci a vševedkovia...
10. 3. 2011 14:53
Re: Spolehlivost
Ďakujem a prajem pekný deň.
Avatar - DRBNUTY
10. 3. 2011 17:51
Re: Spolehlivost
Keby sa povinne udavalo pri registracii kto ake vlastni auto, zistili by sme, ze Veyronov sa vyrobilo 10x viac ako udava vyrobca. >:D
10. 3. 2011 19:53
Re: Spolehlivost
No pokud vím gti sedlá ojeté volvo..... co dodat ;-) , a proto tu vypráví o dokonalé ergonomii a uživatelské přívětivosti golfu....holt není nad zkušenosti nabité ježděním myši po monitoru.....prostě zbytečné vubec reagovat, není totiž na co
10. 3. 2011 14:27
Re: Spolehlivost
A co ti, kteří dají přednost třeba japoncům? To je taky propaganda?
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 14:59
Re: Spolehlivost
všetko je to o marketingu a zaužívaných stereotypoch...to auto je evidentne na vrchole segmentu a napriek tomu sa ho nebude predávať na státisíce...je to tak ako v iných odvetviach...je napríklad Nokia najlepšia? a napriek tomu si to väčšina ludí myslí... myslíš si, že sú v súčastnosti na trhu nekvalitné nové autá...??ja myslím, že nie sú..ale kopa ludí si stále spája niektoré značky s nekvalitou a iné naopak... jednoducho rozmýšlame stádovo a stereotypne...
10. 3. 2011 15:01
Re: Spolehlivost
Japonci se nebojí jít dál než Němci. Mají touhu objevit něco nového. Jejich sportovní vozy jsou zajímavé a dobré. Horší je to se sériovými vozy pro běžný provoz, které v testech zahraníčních odborných časopúisů zaostávají v jízdních vlastnostech. V Japonsku se jezdí podstatně pomaleji než u nás, proto tyto vlastnosti. Samozřejmě pokud chcete a preferujete spoustu tlačítek na všechno, tak toto je pro vás ráj. V poslední době však mají (někteří) na servise poněkud více vozů než Alfa. Bohužel.
Avatar - ethicon
9. 3. 2011 16:34
Re: Spolehlivost
osobne mám najazdené s touto verziou QV vyše 10000km a spotreba v zime a čisto v meste /BA/ sa pohybovala medzi 9-10litrov...tých 6,4 litrov sa mi zdá aj na dialnici nereálne..:-)
9. 3. 2011 19:56
Re: Spolehlivost
Ahoj, mohl bys prosím napsat svuj uživatelský názor na ta sedadla, resp. na kvalitu bočního vedení při dynamické jízdě a zdali máš kožená sedadla....
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 06:37
Re: Spolehlivost
ahoj mám tam tie sedadlá zo štandartnej výbavy QV, čiže kombinácia látky a kože po stranách, osobne s nimi žiaden problém nemal bočné vedenie považujem za dostatočné, ale samozrejme Recaro to nie je...
10. 3. 2011 11:38
Re: Spolehlivost
Podívej se pozorně: 6,4 při dodržování limitů. Cesta D1 Brno - Praha (opět dodržování limitů) 7,5.
11. 3. 2011 23:28
Re: Spolehlivost
- Můžu se zeptat kolik že to máš najeto s TDI?
- Kde jsi jezdil při dodržování těch limitů? Po dálnici asi těžko.
Avatar - Johny.Rico
9. 3. 2011 16:04
Přijdu ze pozdě večer:
Jsem zvědav, zda se tu lidi nepozabíjejou >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2011 15:03
Re: Přijdu ze pozdě večer:
My se máme všichni rádi, že?
9. 3. 2011 16:55
NAHNILÉ RAJČE?
Vypůjčil jsem si do nadpisu slogan z testu. Jak to vypadá dnes odpoledne v Arese jistě všichni víme - [odkaz] Je to smutné. Ale nevěšme hlavy, vždyť dnes jsme se na hlavní straně dozvěděli informaci vyslanou z vedení alfy - do čtyř let se bude vyrábět nikoliv sto tisíc alf, nýbrž... půl miliónu. Někomu asi přeskočilo, někomu asi... přeskakuje.

Vraťme se však k jednomu z celkem dvou modelů, který Alfa romeo vyrábí, vraťme se k Jiuliettě, tedy k autu o němž mistr testér napsal toto, cituji: "Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde je bezpochyby velmi dobré auto, které jasně demonstruje snahu italské značky pevně se uchytit mezi prémiovými výrobci."

Velmi oceňuji přesné zařazení Alfy Romeo v rámci kvalitativních tříd, takhle to vnímám, a jistě nikoliv jen já. Svět Alfy (s odkazem na četnost vyráběných modelů dnes více méně papírový) je někde nad supermainstreamem a pod prémií.

Dále velmi silně akcentuji testerova pozorování jízdních vlastností, cituji: "Qiulietta QV připomíná jízdně ze všech konkurentů asi Golf GTI." Odtušuji, že v jistém diskuzním smyslu se jedná o ustřední větu testu, neboť prosťáčkům dává odpověď na to, kde asi tak jízdně Alfa romeo je, ale i na to, kde je jízdně GOLF GTI. Zjištění jsou o to důležitější, že nebyla učiněna jen jakýmsi anonymním "občanem České republiky" nýbrž mistrem testérem, který umí odpozorovat, který umí číst jízdu daných aut a umí vyhmátnou to hlavní.

Je jistě potěšitelné, myslím pro Volkswagen, že jeho sportovní derivát z Golfu sekunduje v jízdě tomu nejlepšímu, co dnes (s výjimkou 8C) nabízí slavná italská sportovní značka. Kdo by tohle čekal?...

Programové odmítání jak Jiulietty tak Golfa, či dokonce obou najednou může být součástí životního obzoru jen u velmi prostých diskuzních jedinců, obě auta jsou vyspělá natolik, že rozhodují sympatie k dané značce a nikoliv snad nějaká vlastnost, která by jeden produkt fatálně nadřazovala produktu druhému. Samozřejmě, že asi všichni máme v sobě zakotvenu jistou hladinu důvěry v tu kterou značku, a tak zde se již k sympatiím může při reálném výběru řadit i předmětné obecné vědomí kvality. GOLF GTI je etalon, je to král hot-hatch, o tom tu jistě spor nebude. Golf prodejně nestrádá, ostatně je to nejprodávanější vůz Evropy a model GTI je nejprodávanější hot-hatch. Na rozdíl od Golfu, Alfa romeo, resp. Jiulietta popravdě zatím přízeň kupců získává. Získává jí proto, že automobilka v nedávné minulosti poměrně silně s přízní kupců zahazardovala, a to právě v nejkřehčí oblasti, totiž ve spolehlivosti. Osobně nevěřím rychlým řešením vedoucím k nápravě tohoto stavu, a jsem přesvědčen že také ta náprava v srdcích potenciálních kupců bude trvat řadu roků.

Jak hluboce se pošramocená pověst projevuje v životě daného modelu, to poznáme mimo jiné a ovšem především v síle image, v míře prestiže. A zde nezbývá než si napsat, že v image je dnes kompaktní model alfy romeo někde v rovině Opelu Astra. Přičemž na sportovním, hothatch - výsluní je dnes samozřejmě GOLF GTI, sportovní derivace méganu a tuhle dvojici brzy jistě doplní i Focus. Alfa romeo si na svůj čas musí ještě počkat.

Věřme, že jednání Fiatu a Volkswagenu o prodeji Alfy vyústí brzy v nadějný závěr, a věřme že Alfa nebude muset skomírat na jednom subkompaktním a jednom kompaktním modelu. Koneckonců, není ten dnešní na první pohled fantasijní slogan vedení alfy o tom půl miliónu vyrobených modelů v roce 2015 vlastně jen další postupně dávkovanou informací, informací, která postupně odkrývá obchod století? Vždyť pod taktovkou VW je ten půlmeloun vlastně velmi reálný... Můžeme se zeptat u Škody, tam o raketovém vzestupu mnohé ví...

BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - kosmonaut
9. 3. 2011 17:03
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Veskrze souhlas, až na to srovnání image v předposledním odstavci. To je subjektivně jediné plus navíc, které Alfě ve srovnání se zmíněným mainstreamem zbylo.
9. 3. 2011 19:57
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Věřme, že to tak je...
9. 3. 2011 17:05
Re: NAHNILÉ RAJČE?
"Zjištění jsou o to důležitější, že nebyla učiněna jen jakýmsi anonymním "občanem České republiky" nýbrž mistrem testérem, který umí odpozorovat, který umí číst jízdu daných aut a umí vyhmátnou to hlavní." >:D

Není tento mistr testér tím anonymním občanem ČR co testoval Mondeo X Passat X Superb? >:-[]
Avatar - Plautus
9. 3. 2011 19:30
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Neviem ako ty, ale Qolfa a Jolfa tu asi tiež nikto nepozná...
Hnijú ti leda tak mozgové bunky, vwole.
9. 3. 2011 19:57
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Těžký den, co?
Avatar - Plautus
9. 3. 2011 20:39
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Hele, ja nemôžem za to, že si svoje dni komplikuješ neznalosťou funkcie PrintScreen. Následne tu musíš obhajovať nielen subkompakt od tvojho obľúbeného producenta, ale aj "prémiovosť" svojho fotokompaktu a monitoru s mizerným rozlíšením... 8-s
9. 3. 2011 20:47
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Popusť si ventil, jsi-li podrážděný, je to ta nejméně vhodná konstelace pro obhajování alfy. Jinak souhlas, kompakt je opravdu špička, monitor též a rozlišení logicky také , ale nějak mi nedochází, co to má společného s horním testem...

Nikoliv subkompakt, ale kompakt (Golf), ovšem neobhajuji ho, naopak, důvodně ho zmiňuji v souvislosti naznačené velmi přehledně v testu. Koukám, že tu kolem sebe slepě kopeš na diskuzi aniž by ses obtěžoval s čtením testu :no:
Avatar - Plautus
9. 3. 2011 21:21
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Nemusíš ma školiť o triednosti áut ;-) Ja tu nepopieram existenciu subkompaktu od Alfy Romeo, a síce MiTa. A taktiež nemám potrebu prekrúcať text autora na svoje pravdy. Tie tvoje pasátne vetry a golfské prúdy ti už dávno odviali súdnosť...
EDIT: ...tak som skôr prehliadol v tvojom príspevku zmienku o tom subkompakte od AR. Za to omluva! Ničmenej, nerátať už s 159-kou, ktorá stále žije, a stále je to dobré a krásne auto, tak to sa nepatrí. ;-)
9. 3. 2011 19:51
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a gti z jiné sluneční soustavy a ještě čte jiný test než všichni ostatní...ale fantazií má ten klučík >:D
BRAVO :yes:
9. 3. 2011 20:05
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Podíval jsem se, cos tu dnes napsal. Napsal jsi zde tři příspěvky, ani jeden není o testovaném autě, připadá mi, že ses sem zabloudil utlumit si pubertální vření. Ve dvou příspěvcích se navážíš do nicku GTI a v jednom příspěvku odstřeluješ redaktora.

Napsal jsi zde zatím celkem dvacet příspěvků, možná jsi ještě nepochopil poměrně však přehlednou věc - chodí se sem diskutovat nikoliv o diskuzním kolegovi, nýbrž o autech. Máš-li názor na auto, napiš ho sem, rád si to přečtu, ale kopat tu do autora testu, kopat tu do diskuzního kolegy, aniž bys napsal větu k autu, to se nezlob, to abychom spolu napřed snad vyřešili, kdo je tu tím klučíkem...
9. 3. 2011 22:41
Re: NAHNILÉ RAJČE?
hihi, já mám jasno a jak je vidět z diskuse tak i ostatní ;-)
Nenavážím se do tebe, chran bůh, mám z tebe prostě srandu :-)
Ale těší mě Tvuj zájem o mou osobu ;-)
9. 3. 2011 23:26
Re: NAHNILÉ RAJČE?
No, jako první jsi projevil zájem ty o mně, nikoliv já o tebe. Já pouze reagoval na tvůj pubertální pokřik, v kterém bohužel pokračuješ.

Tušil jsem, že nemáš na víc, než tu okopávat kotníky, kdybys byl formát, vypálil bys tu dokonalý, brilantní textík, před nímž bychom tu všichni smekli. Takhle tu tvoříš jen pubertální klaku. A to je, britasi, málo. Tedy, na můj vkus.
10. 3. 2011 19:31
Re: NAHNILÉ RAJČE?
No ale ty přece vkus nemáš, takže bohužel... ;-)
Až se tu objeví něco na co má smysl reagovat , zareaguju, ale nic takového se ti zatím napsat nepodařilo, bohužel, zatím tu jen dehonestuješ ty kteří s tebou nesouhlasí. Na tvé komentáře nemá smysl reagovat smysluplnými argumenty, slouží tu jen pro pobavení ostatních, lucidních, navštěvníků. TAkže jen tak dál, všichni jsme v očekávání další tvé estrády ;-)
9. 3. 2011 23:35
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Ty s temi testery valis :yes:
10. 3. 2011 11:50
Re: NAHNILÉ RAJČE?
2008 - MiTo
2010 - Giulietta
2011 - 5dv MiTo
2012 - Giulia
2012 - 4C a 4C spider
2013 - malé SUV a střední SUV
2014 - velká Alfa

Proč chce VW koupit Alfu? Chce zídkat technologie Common Rail II, MultiAir, technologie odléváni bloků motorů a hlav válců (patent, který brání praskání odlitků), technologie na malá a lehká auta.
Němci ví, co dělají a co chtějí, ví co Italové umí. Musíte číst mezi řádky!
Kdo dodával elektroniku pro 147? Německý BOSCH.
Avatar - Krispos
10. 3. 2011 12:22
Re: NAHNILÉ RAJČE?
To sice ano, ale v 90. letech byla praxe taková, že němci reklamované zmetky italové vesele používali... proto ten rozdíl v kvalitě v 90. letech. V současnosti je to naopak VW, kdo by se měl chytit za nos, ale před těmi 15 lety to bylo naopak...
10. 3. 2011 15:13
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Souhlasím. Je to dáno tím, že mnohé prvky řízení kvality u Alfy ale i Fiatu a Maserati byly převzaty od Ferrari (otevření archivů) a aplikovány nejprve u Maserati a teď u Alfy. Následovat bude i Fiat. Vím, že toto asi vyvolá bouřlivou odezvu, ale doplňuje to i právě nebývalý zájem VW o odkoupení Alfy. Čtěte mezi řádky!
10. 3. 2011 16:37
Re: NAHNILÉ RAJČE?
no, něco na tom bude. Jinak by mě Alfa úplně do portfolia VW nedávala smysl - mají prémiové Audi, které nabízí a stále rozšiřuje paletu sportovně zaměřených modelů. A umísťovat Alfu mezi VW a Audi by bylo asi příliš velký luxus.
Avatar - lada.m
13. 3. 2011 00:36
Re: NAHNILÉ RAJČE?
Spíš se ptej kdo vyrábí kabeláž.Jako bývalý majitel AR 156 o tom vím svoje...A proč tam nedávají komponenty o Magneti Mareli?Je to přece Italská kvalita... >:D
11. 3. 2011 10:04
Re: NAHNILÉ RAJČE?
poctivo som si precital kazde slovo a musel som si to normalne precitaj aj druhy krat aj treti krat tu tvoju dlhu esej aby som ti mohol napisat GTI jednu vec:

Konecne!

Konecne rozumny prispevok bez zbytocneho utocenia na alfu. Vybral si rozumne vety a aj ked sa mi to tazko hovori, mas vo vseobecnosti az na par detailov pravdu. Pisal si to normalne a s citom. Bohuzial si nerobim nadeje ze v tomto vydrzis ale aj tak si ma potesil ze predsalen vies nieco zmysluplne zo seba vydat.

Len jedna vec:

Ja osobne dufam ze alfa ostane u fiatu prave kvoli fiatackym technologiam ktore aj ked nemaju dobru povest z 90 tych rokov tak su teraz naozaj na vysokej urovni.

Druha vec:

citat:
Osobně nevěřím rychlým řešením vedoucím k nápravě tohoto stavu, a jsem přesvědčen že také ta náprava v srdcích potenciálních kupců bude trvat řadu roků.

Ver tomu ze kvalita sa da zlepsit velmi rychlo max do dvoch rokov, ked sa chce a ono ten talian po nich dupe riadne, dupe po tych lenivych talianoch a musia robit rychlo a dobre. Kvalitou to uz potvrdila aj 159 ktora je v rebrickoch v strede a nelize tabulky zospodu. Horsie je to ako hovoris uz so zakaznikmi. Dobra povest sa tazko buduje ale velmi rychlo strati a to bol pripad alfy a opla. Osobne dufam a posledne roky (5-7 rokov) to uz potvrdzuju aj tie relane-nerealne tabulky, ci skusenosti ludi ze tieto dve znacky su uz na urovni a co sa tyka spolahlivosti problem nemaju.

Cize len tolko, dnes ti davam za ten text 1*
9. 3. 2011 20:34
Hezké
Je krásná a je to Alfa, ale kdybych měl vybírat mezi GTI, Meganem RS, Focusem ST a Jůlinou, asi bych u ní neskončil. (Čistě teoretická volba, pro rychlý hatch máme moc velikého psa a moc málo místa).
I když kdo ví, třeba QV chytne za srdce stejně jako starší modely. 1.4T je bezva, ale něco tomu chybí. Možná to tak zákazníci chtějí, já bych raději trochu z charakteru 156 a 147.
Rozbalit vlákno
25
9. 3. 2011 20:41
Re: Hezké
Přesně, to je to, o čem tu snad týden již píšeme, Alfa se dostala do situace, kdy se člověk zcela regulerně rozhoduje, jestli Golfa nebo Jiuliettu.
9. 3. 2011 20:47
Re: Hezké
Takhle, rozhodovat se, zda GTI nebo QV není ostudou ani pro jednoho ze zúčastněných. (I když vzhledem k historii je to pochvala spíš pro VW :-)
Moc si neumím představit, že by se někdo rozhodoval, jestli teda Golfa 1.4TSI anebo tu Jůlinu. Prodeje tomu taky nasvědčují, zatím všechny Jůliny, které jsem potkal byly plně nadupané verze.
9. 3. 2011 20:50
Re: Hezké
Já o tom "vyznamenání" píši nahoře. Jo, souhlas :-)
9. 3. 2011 20:55
Re: Hezké
Nojo, pardon, pisu z mobilu a dlouhe prispevky se zobrazujou blbe.
Uz to vidim, palec nahoru a souhlas... :yes:
9. 3. 2011 20:41
Re: Hezké
Do ST se 50 kg pes v pohodě vejde, ale musíš sklopit zadní sedačky :-) Nicméně jsem to vyzkoušel z nutnosti jen jednou. Když pes tak jedině kombi, ať už z důvodu bezpečnosti, tak i úklidu :-)
9. 3. 2011 20:44
Re: Hezké
Přesně, máme pyrenejskýho psa (jako byla Bella) a v Golfu musí být sklopený sedačky jinak by hlavou roztřískal sklo.
9. 3. 2011 20:51
Re: Hezké
Myslíš kvůli úklidu po... sobě >:D ;-)
9. 3. 2011 21:04
Re: Hezké
GTI prosím zařadit do zlatého ventilku.Příspěvek je zde v diskuzi :

QV není GTA

S Giuliettou 2,0 JTD jsem na okruhu v Sosnové porazil loni nejrychlejší EVO o 5 vteřin na dvě kola...

Jistý prodejce Alfy..... a zase ten Diesel. ;-)
9. 3. 2011 21:08
Re: Hezké
:-) Koukám, že budu muset zřídit speciální oddíl - alfablábol... >:D ;-)

P.S. Předsednictvo Zlatého ventilku děkuje...
9. 3. 2011 21:15
Re: Hezké
Zase nic proti, ale on tu soutěž podle dostupnejch materiálů fakt vyhrál. Sice před startem musel nejspíš propíchat myšákům pneumatiky, ale počítá se výsledek, ne? >:-[]

QV fakt není GTA, protože nemá jízdní vlastnosti jako hozený kladivo. Jel jsi někdy v 156 GTA bez špéry? To se najede do zatáčky, dá noha na spojku, ruce na třičtvrtě na tři a opakuješ mantru: "Ježíši Kriste, podrž mi místo, protože za chvíli budu u Tebe." Pochybuju, že to bude u QV horší. :-)
9. 3. 2011 21:35
Re: Hezké
Jenže to nebylo autem, ale řidičem.....on to napsal kvůli autu, jak tím pádem je Alfa dobrá - no parametr jak cyp.....aspoň je sranda.Bejt tam někdo dobrej se 120L, asi by byla sranda ještě větší.....
11. 3. 2011 23:41
Re: Hezké
:yes: >:D Navíc s Julčou tak úžasný drift jako se 120L není schopný udělat.
9. 3. 2011 21:44
Re: Hezké
Těch důvodů se by našlo víc... Eva jezdila delší okruh nebo její řidiči měli zavázaný oči páskou >:D
10. 3. 2011 14:31
Re: Hezké
To bych musel hodně klesnout, abych někomu záviděl Giuliettu >:D
9. 3. 2011 23:36
Re: Hezké
To byla soutez ve spotrebe...
9. 3. 2011 21:52
Re: Hezké
on asi myslel EVO od Fiatu ;-) Punto.... Evo....
9. 3. 2011 22:34
Re: Hezké
Á Fiaťák evokuje a mlží......no hlavně že ho pojezdil.Něco podobného sem už četl, tuším Wolf takhle pozávodil Audinu... ;-) No aspoň je sranda....o což tu jde především. :yes: Každý něčemu věří...tak jde svět a nejen automobilovej. :-!
9. 3. 2011 23:42
Re: Hezké
Wolff ji nepozavodil, ona ho tahla ve vzduchovym pytli 180 >:D
10. 3. 2011 20:06
Re: Hezké
A audinu měl na laně dýzlovej golf f čipu vid.... 8-s
10. 3. 2011 11:54
Re: Hezké
Podívej se do tabulky toho závodu pí-pí-pí-pí-pí-pí.
Avatar - Emel
10. 3. 2011 12:14
Re: Hezké
Vidím... na druhém místě obyč Octavia (ne RS)... prostě není to o autě ale o tom, kdo je větší amatér.

A to nemyslím nějak špatně, amatérské závody jsou fajn a jejich řidiči jsou určitě nad úrovní běžnou na silnici... ale usuzovat z toho něco o kvalitách auta je nesmysl.
9. 3. 2011 21:43
Re: Hezké
:-)

To nehrozí... u aut nad 200 koní nosím pro jistotu pemprsky ;-)
9. 3. 2011 23:20
Srdce bez krve
Může to jezdit sebelíp, může to "nandat" třeba ferrari, ale s touhle držkou [odkaz] bych si netroufnul vjet ani k nám do kravína, tak se na mě nezlobte. Kde je alfa?

[odkaz]
nebo tohle?
[odkaz]
pak se nedivte...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
9. 3. 2011 23:49
Re: Srdce bez krve
Mno něco na tom bude.......někomu se to ale líbit může no.Smutný no.....
10. 3. 2011 09:26
Re: Srdce bez krve
"Kde je alfa?"

Tu: "[odkaz]%201960&um=1&… />
BTW hovorí sa tomu retro ;)
Avatar - Emel
10. 3. 2011 13:36
Re: Srdce bez krve
Hele... když si krávy zvykly na Rko, zvykly by si i na Giuliettu.
Avatar - Ronault.
10. 3. 2011 15:29
Re: Srdce bez krve
>:D :yes: Tak to bylo na komoru >:D :yes:
10. 3. 2011 16:32
Re: Srdce bez krve
>:D :yes:

no, nakonec by si možná i polepšili >:-[]
12. 3. 2011 18:36
Re: Srdce bez krve
Jednou se ti třeba poštěstí a pak poznáš, co je to "zvykání" na mercedes.
Avatar - Ronault.
13. 3. 2011 22:01
Re: Srdce bez krve
Tobě se už poštěstilo, že víš, jak si vůl zvyká na Mercedes? :-) >:D
10. 3. 2011 15:19
Re: Srdce bez krve
Děkuji opravdu ale opravdu všem, kteří přispěli do této diskuze. Tato diskuze je vášnivá a emotivní jako všechny italské vozy. A to je dobře!
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 16:40
Re: Srdce bez krve
zdá sa, že tento prispievateľ si splietol diskusiu s kydaním hnoja vo svojom kravíne...bohužial aj takéto príspevky hodné IV cenovej skupiny je schopný sem niekto zavesit... ;-\
12. 3. 2011 18:37
Re: Srdce bez krve
Někdo kydá hnůj, někdo jezdí alfou, to si nevybereš, ty skupino.
Avatar - ethicon
13. 3. 2011 19:01
Re: Srdce bez krve
jasné je, že ty ostaneš pri tom kydaní..intelektovú výbavu na to máš..
10. 3. 2011 20:04
Re: Srdce bez krve
A není duvodem tvé obavy z vjetí do kravína spíš obava, že by si tě kravičky mohli splést s volem a požadovat ehm..no to co vul nedělá..... ;-)
neregistrovaný "Spoarmileta"
10. 3. 2011 16:07
a kdo z vás už Giuliettu vyzkoušel??
??
>:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ethicon
10. 3. 2011 16:36
Re: a kdo z vás už Giuliettu vyzkoušel??
jednoduchá odpoveď 99% nie...
10. 3. 2011 20:21
Re: a kdo z vás už Giuliettu vyzkoušel??
Já ano, ovšem bohužel nikoliv verzi QV. Psal jsem o tom už před časem pod testem verze 1.4 T Multiair (120 koní). S dovolením to sem s drobnými úpravami zkopíruju:

Nějaké zkušenosti nabídnout můžu, měl jsem možnost se v roce 2010 zúčastnit předváděcích jízd s Alfou Giulietta na brněnském okruhu:

- Giulietta je podle mého zkrátka krásná a svůdná, takhle má prostě vypadat italské auto.

- Uvnitř se pár detailů ke kritice najde, ale není jich moc. Podobně jako třeba u Fiatů Punto Evo nebo Bravo je poměrně velký rozdíl mezi výbavami. Ten velký panel přístrojovky sahající od středu před spolujezdce může být v barvě auta, což třeba v červené nebo bílé vypadá dost dobře, IMHO líp než „karbon“ nebo „hliník“. O ovladačích klimy si každý může myslet co chce, ale displeje jsou perfektně čitelné i na přímém ostrém slunci. Nelíbila se mi tlačítka ovládání rádia (malá a hladká, ale zato je ovládání i na volantu) a taky výplně dveří - já mám raději, když je na nich kus stejné látky jako na sedačkách, což u základní verze Giulietty není. Sedadla bez připomínek, perfektní jako u každé Alfy co znám.

- Výhled dozadu při couvání je kupodivu lepší, než by člověk čekal při pohledu zvenčí. Mnozí konkurenti jsou na tom hůř.

K jízdě:
- Velmi povedené řízení a smysluplný systém DNA. Ve volantu člověk cítí co dělají přední kola (např. práci elektronické simulace samosvoru Q2), přičemž v dynamickém módu (D) má volant větší, přirozeně působící odpor. DNA také citelně ovlivňuje reakci motoru na plyn a také ABS - v módu D nechá při ostrém přibrždění kola kratince zablokovat a „kviknout“, než ABS zabere - na okruhu nebo při rychlé jízdě je to skvělé! Režim N pak má smysl ve městě, při pohodové cestě na dálnici a taky aby auto prošlo emisemi A ještě dodám, že pedál brzd má trochu měkčí chod než bych čekal, oproti plynu a spojce jde relativně zlehka, nicméně účinek brzd nemá chybu, žádné vadnutí jsem nezaznamenal.

- Podvozek skvěle drží, je cítit dost velký rozdíl mezi 16“ a 17“ koly. Vyšší gumy na 16“ kolech dostávaly na okruhu pěkně „za uši“. Na hranici přilnavosti auto naznačí, „co by kdyby“, např. náznak pohybu zádi při prudkém ubrání / zabrždění, ale nikdy není kousavé (a to nemluvím o stabilizaci, kterou bohužel nejde vypnout - škoda).

- Fantastická převodovka s klasickým mechanickým odporem. Není tak tuhá jako u BMW, ale člověk perfektně cítí, kdy rychlost „zapadla“. Velká hlavice řadičky se krásně drží a skvěle vypadá.

- Motor 1.4 T-jet 120 koní je moc fajn na silnici, ale rychlý brněnský okruh mu nesedí. Motor nejlépe jede mezi 2.000 a 4.000 otáček, takže na okruhu to člověka nutí jet o rychlost výš, než by u benzínu čekal. Silnější verze T-jetu (zkoušel jsem třeba 155 koní v MiTu) jsou daleko sportovnější, víc jedou „nahoře“ a na okruhu se cítí mnohem líp.

- Nový diesel 2.0 Multijet (170 koní) se velmi povedl, je kultivovaný a přitom s pěkným zvukem a na nafťák se i ochotně točí. Připomíná mi charakterem pětiválec 2.4 Multijet 20V v menším provedení. Mimochodem, v místech kde jsem naftu ještě držel na trojce, tam už si 1.4 T-Jet (120) přímo říkal o čtyřku. Zajímavé. Bohužel jsem se nedostal do žádné z mála Giuliett s motorem 1.4 T-Jet 170 koní. Třeba příště...

Clkem vzato se mi to svezení velmi líbilo a s fantastickým motorem 1750 TBI (ten jsem zkusil ve 159 a je naprosto úžasný) by to časem (až nebudu potřebovat tolik prostoru co dnes) mohlo být auto přesně pro mě. Uvídíme...
12. 3. 2011 20:29
Počty po Magistersku, plán Alfy a plán prodejce...
Tak jsem si početl a jediné, co jsem si odnesl z celé diskuze je, že Magistr nám nevědomky předvádí onu nezbytnou míru demagogie, která se (světe div se) zejména u itaských značek objevuje dost často. Na dotaz kolik se prodá Giulliet suvéréně odpovídá, že 85 - 100 tisíc, Mit 50 tisíc a 159 skomírá, takže asi tak 10 tisíc. Přikládá odkaz na časopis Alfista, kde se uvádí, že loni Alfa prodala 160 tisíc aut. S tím ta čísla sedí, ale onen zapálený prodejce, který nás tak upřímně a nabádavě varuje před německou ptopagandou tvrdí, že program je jasný a to následující :

2008 - MiTo
2010 - Giulietta
2011 - 5dv MiTo
2012 - Giulia
2012 - 4C a 4C spider
2013 - malé SUV a střední SUV
2014 - velká Alfa

Teď máme rok 2011 a skutečně se vyrábí Mito a Giulietta. O pětidvéřovém Mitu slyším, nebo či spíše čtu poprvé, ale už se těším, jak automobilka, která s obtížemi vypotí jeden model v jedné karosářské verzi příští rok vyjede s nástupcem 159ky, a ob rok dokonce se dvšma SUV najednou, přičemž v roce 2014 bude ještě nejaká ještě větší Alfa....

To, co mi u Fiatu a spol vadí je ona velkohubost, protože pokud by třeba teoreticky Alfa chtěla vyrábět všechny uvedené modely, musela by vž´ýrobu nejen ztrojnásobit, ale spíš zečtyřnásobit a to je zcela jednoznačně nad síly tak průměrného výrobce, jakým Fiat bezesporu je.

I když vlastně - ta záplava nových modelů Lancií, co zahltila Palexpo může pokračovat - tu se logo nalepí na 200 Chryslera (a předělá se alepsoň maska), tu se podobně upraví 300 Chrysler, máme tady Jeep - ono to půjde, žádný strach. Nakonec, stačilo si přečíst PR vyjádření k onomu úžasnému sporťáku, co bude mít hmostnost 850 kg, začne se vyrábět už příští rok a bude stát milion korun. Jak bylo řečeno v této souvislosti v jednom motoristickém pořadu - pánbůh ví, jak to chtějí udělat, ale nakonec Alfa se už dlouho drží zásady SLIBEM NIKDY NEURAZÍŠ. Mně ale spíš napadá slavné slovenské rčení - Sliby sa slibují,blázni se radují.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pan lorenc"
13. 3. 2011 23:34
alfu si kupují labužníci a ty německý sračky si kupují ubožá
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Deathstar
18. 1. 2014 12:09
Re: alfu si kupují labužníci a ty německý sračky si kupují u
A proto jezdí po evropských silnicích asi 4 krát víc "německých sraček"..Evropa je prostě kontinent ubožáků:DDDDDDDDDDD