Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q5 2.0 TDI vs Ford Kuga Vignale 2.0 TDCi – Tak snad příště

Ford prý povýšil své kompaktní SUV na luxusní model. Tak jsme ho postavili proti zbrusu nové prémiovce.
Zpět na článek
3. 2. 2017 13:22
3. 2. 2017 14:51
3. 2. 2017 15:26
3. 2. 2017 16:01
3. 2. 2017 15:06
3. 2. 2017 23:11
3. 2. 2017 13:16
plusy a mínusy
Ford: mínusy: je to hnusný
je to drahý
je to chrochták
žere to jak benzín
je to malý
je to ford

plusy: žádný

Audi: mínusy: je to nehorázně drahý
je to chrochták
žere to skoro jak benzín

plusy: je to o něco málo méně hnusný než ta fordka
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Barrichello
3. 2. 2017 13:26
Re: plusy a mínusy
U nás v okolí

Kuga - 1
Edge - 3

Q5 - 0

Takže asi se Fordu docela daří.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:30
Re: plusy a mínusy
U nás v okolí - Hyundai 2x, Fokus 1x a Škoda 0x - asi Škodovka neprovádá >:-[] >:D
Avatar - Jaros71
3. 2. 2017 13:42
Re: plusy a mínusy
U nás v okolí když se rozhlédnu z okna SUV:
...Q5(stará) 3* , Q7 1* , ML 1* , RANGE ROVER 1* , X1 a X3 po 1* , Yeti 2* , Tiguan 2* , ix35 1*,Duster 1*,Mokka 1*....
Forda jsem viděl tak v autosalonu.. ;-)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:55
Re: plusy a mínusy
Tak u nás je těch Fordů hodně, dokonce je máme i na zahradě... spíš se mi líbí ta logika, že co neni v sousedství, tak od toho se odvíjí prodeje v celé ČR >:-[]
3. 2. 2017 14:10
Re: plusy a mínusy
a já jsem na zahradě před měsícem postavil dětem iglú a teď je obleva.
no a ještě ke všemu na ulici parkuje sousedova stodvacítka.
to je hrozný todle. co s tím?
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:11
Re: plusy a mínusy
Nevim, ale z toho co píšeš bych vyvodil, že Oktávka se vůbec neprodává >:D
3. 2. 2017 14:47
Re: plusy a mínusy
Já postavil sněhuláka, ale malýho, páč mě zábly ruce.
Avatar - Lojza11
4. 2. 2017 14:03
Re: plusy a mínusy
odstehovat se na hory, kde neni obleva a kouknout na sousedy s cim jezdi :-)
Avatar - speedfred
3. 2. 2017 14:25
Re: plusy a mínusy
to bývaš kde,na Ještedu keď samé SUV ?? 8-s
3. 2. 2017 22:08
Re: plusy a mínusy
Pochopil jsem to tak, že se omezil na SUV (ty jsou v testu); ne, že tam mají jen SUV.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2017 23:31
Re: plusy a mínusy
SUV hledej ve městě....na Ještěd se jezdí Fábií. ;-)
4. 2. 2017 06:52
Re: plusy a mínusy
Z kterého paneláku koukáš? ;-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2017 10:27
Re: plusy a mínusy
Koukám po takové malinké ploše kde bydlí dohromady asi 5 000 lidí >:D Q5 tu nemá nikdo.
4. 2. 2017 19:42
Re: plusy a mínusy
Já poslední dobou potkávám dost často nové Mustangy, Edge, Kugu a Vignale kousky.

Zjistil jsem, že to bude tím, že pracuju v baráku, kde sídlí i české zastoupení Fordu. :-!
Avatar - JohnST
4. 2. 2017 18:07
Re: plusy a mínusy
Barrichello zas zabiiil. >:-[] :-!
Avatar - simon_sez
3. 2. 2017 13:45
Re: plusy a mínusy
>:D >:D toto myslis uplne vazne??
Avatar - JohnST
4. 2. 2017 18:05
Re: plusy a mínusy
V poriadku je to chrochtak, tak si kupte do tohoto typu auta benzin a vytriezviete. :no: :-!
5. 2. 2017 18:14
Re: plusy a mínusy
I see a reaction on me from a foreign user, presumably not able to write in the language of this discussion. So let me answer in english to avoid any confusion.

I am pretty sober now, maybe because I do have a large petrol car. Not a shitty SUV as these two above, but large enough to consume somehow 10litres or maybe more.
This awful Ford consumes 9. At 130. According to a BC. That is maybe even more in reality. Is this why you buy and pay for diesel? Funny for me, sorry jako >:D
6. 2. 2017 07:10
Re: plusy a mínusy
Stojí to 1.3mil Kč , aký tam bude problém? že to žere o liter dva viac? Do mesta ideálne. Tam jazdí 90% týchto áut. A tých 100tis. km sa u majiteľa čo si to kúpi nové nedožije.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:22
Vítěz jasný
Od začátku.... Kuga nikdy nevynikala prostorem, interiér je diskutabilní, jako u III. generace Fokusu. Někomu sedět nemusí, někdo to přežije a zkousne. Nemění to ale nic na tom, že je kvalitně zpracován na poměry své třídy (mainstreamu). Já bych mu vytkl akorát tak grafiku přístrojů, kdy i v některých starších Fordech působí aktuálněji. Ale nic, co by mne odradilo od koupě.

Vignale je stupeň výbavy, žádná prémie... měl by to být dle mne top nad Titaniem, konkurent Škodováckému LaK a podobně. Cena v ceníku je naprosto přitažená za vlasy, realita snad lepší.

Postřehy k prostornosti - Obecně jsem v žádném směru neměl problém a mohu cestovat i na zadních sedadlech - možná by mohla Kuga být trochu širší. (měřím 188cm). Naopak kritizovaný kufr i když na první pohled nevypadá má pravidelný tvar a je celkem vysoký (no není to klasický kombík s hlubokým kufrem) a velké plus je v nakládací hraně, která je rovná s podlahou kufru. Žádný premiant, ale ani podměrečné..

Jízda - největší přednost Kugy a rozhodně nesouhlasím s tím, že na nerovnostech je auto příliš tvrdé. Asi bude záležet na konkrétní specifikaci podvozku a pohonu. FWD na 235/55 tlumí příkladně a auto je opravdu na poměry SUV dychtivé po zatáčkách.I na hodně rozbité okrsce dává pocit jistoty a komfortu, prostě Ford podvozek, tak jak ho většina zná (myslím, že podobné slova se objevovala i v testech předfl. Kugy). To je pro mě největší tahák v případě Kugy a v nižších specifikacích (A cenách) důvod, proč bych vybral právě ji... Vůbec jízda jako celek je dle mne přednost ve své třídě ( jezdil jsem jen MT s benzinovým motorem).

Kdo pochyboval o Audi asi ta auta nikdy neviděl, takže vítěz je jasný a souhlasím s testem, navíc se mi Kuga asi víc líbí před fl, v interiéru zas po fl. Proti Audi bych spíš postavil X3 ;-)

Z testovaných bych nebral ani jedno, Audi se mi nelíbí z exteriéru (interiér je ale pecka, ten se Audi nyní fakt daří, co jsem měl možnost vidět), byť uznávám veškeré kvality a Kuga za milion, no to bych byl asi blázen :D

edit: Ještě bych dodal, že docela dobrou devizou Kugy jako modelu (né testovaného kusu), je fakt, že i základní verze nevypadají tak nepatřičně (chromové lišty, mlhovky, chromové ližiny) a nepodměrečné motorizace (110Kw EB), což se dá koupit v reálu lehce nad 500 tisíc. Ale tohle se zdá za chvíli odvzoní, už jsou v nabídce nové základní 1.5Tdci 88kw a co jsem slyšel, bude i 1.5 EB 88kw... Uvidíme, jestli se zařadí cenami pod 110Kw EB a TDCi, nebo to naopak potlačí ceny těchto silnějších, doteď základních motorů výše.
Rozbalit vlákno
24
3. 2. 2017 13:33
Re: Vítěz jasný
jen doplnim...Vignale neni jen stupen vybavy...ale sluzby navic.....pokud chci jen hezkou vybavu..beru ST line nebo Titanko
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:35
Re: Vítěz jasný
Tak třeba v případě Mondea mi ST line uplně nesedí a více se mi líbí Vignale :-) To je asi individuální, ale jasný, ještě ty služby... jenže, to u Audi snad taky musí být ne? Já se nedivim, že se za služby u Fordu připlácí, protože jinak jsou jejich služby pro běžného smrtelníka naprosto katastrofické >:D Zdravím zastoupení Ford ČR >:D
3. 2. 2017 13:58
Re: Vítěz jasný
To ne..koncept Vignale je jiny nez obyc sluzby na vic....poradaji koncerty atd.....tim nechci obhajovat prohru Kugy... a na prosto chapu rozdil vice penez za dokonalejsi auto :-) Otazka casu kdy Kuga bude v akci i u Vignale...

Proto zminuju Edge...ktery proti Q5 uz dava smysl.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:02
Re: Vítěz jasný
EDGE je ale větší ne? To je spíš konkurent aut jako je Santa Fe, Sorento, nebo nového Kodiaqu. Ale souhlas se vším co píšeš výše. :-)
3. 2. 2017 14:10
Re: Vítěz jasný
JJ...pravě ze je vetsi...tak jako Kuga je mensi nez Q5....Proto porovnat radeji to co vzdy obyc versus premie...a to za mene penez vice muziky.
Levnejsi Edge s 210 konovym motorem....a jak rikam...Kuga nema odvetravane sedadla...nema Full LEd svetla...a i ten interier je u Edge uz nekde jinde..., ktery ma i zcasti digitalni stit (a zanedlouho dostane zcela digitalni..kdyz uz ho ma i Mustang po FL)..nez FL Kugy.....

Proto Edge za 1,29 (pred slevou pres 1,5) dava smysl pro nektere oproti Q5 (nerikam pro vsechny) ....naivc design z venku je velmi zajimavy...
Kdyz na tu uroven vybavy a sluzeb vybavim Q5 tak budu pomalu na 2jce....

Ale zas jsme u toho ze Ford nema zadny 3,0V6 diesl....benzin nedodava...byt poradne ma v USA_...a tak a tak :-)
3. 2. 2017 14:55
Re: Vítěz jasný
Ford bude teď nově nakupovat 3.0d od JLR. Asi pouze pro některé pick upy nebo SUV.
3. 2. 2017 18:13
Re: Vítěz jasný
No ty 3,0 od JLR jsou vyvojove v koperaci s Fordem :-) ...ale co jsou info, tak prave tyhle by to nemely byt...ale primo jejich vlastni vyvoj...tak jako ted maji novou radu pro Transity a poslou to do osobaku...byt to jsou jen 4 valce.

Tak jsem zvedav..co tobude..az to bude >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2017 01:06
Re: Vítěz jasný
Už sis zjistil co to je diskont? [odkaz]
5. 2. 2017 05:54
Re: Vítěz jasný
Copak? Začal si jíst zdravě? ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2017 19:02
Re: Vítěz jasný
Jj sem málem vegan >:D
Avatar - white label
5. 2. 2017 19:04
Re: Vítěz jasný
Ty jsi spíš "vwnegan".
6. 2. 2017 08:32
Re: Vítěz jasný
To je zajímavé zjištění ;-)
3. 2. 2017 13:37
Re: Vítěz jasný
Úplne súhlasím s týmto pánom nado mnou :yes:

Vignale je naozaj iba vyšší stupeň výbavy - nič viac a ani nič menej. Audi je vo všetkom o krok vpred a preto je o "krok" drahšia - rozdiel v cene iba zodpovedá rozdielu v tom, čo za to dostanete.
Avatar - Jaros71
3. 2. 2017 13:47
Re: Vítěz jasný
Odcházejíci model Kuga má smysl ve velké slevě a spíše v základním provedení.
Pak to může být zajímavé auto např místo Yetiho atd..
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:54
Re: Vítěz jasný
Nebo místo jakéhokoliv třídního konkurenta v Mainstreamu, což je podstatné říci.
Avatar - Jaros71
3. 2. 2017 13:57
Re: Vítěz jasný
Je fakt že měli do srovnání dát slavný Hjondé Tucson...i když cenou by už bylo i Snata Fe..
Případně nového Tiguana.
Ten je taky leckdy přes mega.. 8-s
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:01
Re: Vítěz jasný
Jo, Tiguana asi ano, sice je také novinkou, ale myslím, že by to mohlo být vyrovnanější. Tucsona nedají, Hyundai nepůjčuje ACZ auta, a myslím, že Tucson se může chytat leda někde ve slabších konfigurací, hlavně díky motorům. Santa Fe je větší.
4. 2. 2017 06:53
Re: Vítěz jasný
Kdyby Auto.cz chtělo, sežene si Tucsona jinde... trestné to není :-!
Avatar - woody-alien
4. 2. 2017 11:05
Re: Vítěz jasný
Netvrdím, že by to nešlo. Řekl bych ale, že dealery má Vošický na krátkým řetězu a pokud se týká příležitosti jako třeba při nedávné akci půjčování SUV, tak tohle bylo přímo ve smlouvě. Pokuta byla stanovena tuším na 100.000 Kč.
Avatar - Ham.
3. 2. 2017 13:54
Re: Vítěz jasný
Vignale je stupeň výbavy, žádná prémie v tom máš pravdu, ale stačí si projít weby Fordu a tam se to hemží pojmy jako "the promise of a premium buying experience, hand-crafted premium materials, premium customer services" a další podobné řeči. Takže tu prémii se z toho hodně na sílu snaží udělat Ford a je tedy zcela férové postavit to co jeden výrobce deklaruje jako prémii proti tomu co deklaruje jako prémii jiný výrobce.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 13:56
Re: Vítěz jasný
Jasný, PR kecy........ pořád je mi sympatičtější, když to propaguje Ford u jedné výbavy, než když to Hyundai prohalšuje o celém svém portfoliu >:-[] >:D
Avatar - Ham.
3. 2. 2017 14:02
Re: Vítěz jasný
Myslím, že to má právo deklarovat kdokoliv u čehokoliv, jenom se pak ten dotyčný nesmí divit, když nějaká redakce vezme jeho prémiové auto a postaví jej proti jinému prémiovému autu a udělá porovnání.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2017 23:36
Re: Vítěz jasný
Souhlasím. Těch prémiových keců v mainstreamu už bylo tolik, že tomu snad i někdo začal věřit. Takže tzv. "jedna po čuni" rozhodně neuškodí. ;-)
3. 2. 2017 13:25
No....konkurent spise EDGE
uz jem to psal pod video..a jeste doplnim.

Vubec v testu se neresi sluzby Vignale!!!! O tom produkt Vignale preci je...ne jen o tom, ze je to top vybava s lehce pozmenenym vzhledem!

A propo....na Kugu Vignale neni zadna akce...kdez to na Titanium Top a Sport Line Top...je kolem 200 tis akce..tudiz cenikove jsou pod 800 tis...coz je zajimava nabidka.

A konkurent by mel byt spise Edge....kde ve Vignale je v akci s vybavou a motorem, kterou ani nema Kuga...a to za necelych 1,3mil.......
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
3. 2. 2017 15:49
Re: No....konkurent spise EDGE
Jak by sis představoval to zohlednění "služeb" Vignale? Jako kolonku "koncerty pořádané značkou", Ford 10bodů. Audi 0 bodů?
Proč by měl být s Q5 srovnáván Edge, když je o třídu výš?
Co má společného s testem nějaká cenová akce Kugy Titanium? Zvlášť, když i ve Vignale je Kuga levnější než Q5?
3. 2. 2017 18:23
Re: No....konkurent spise EDGE
Protoze Vignale neni jen stupen vybavy..ale je to jiny koncept...vcetne extra sluzeb. ktere treba konkurence nema....tzn...nemusi se to bodovat..ale je to potreba zminit...

Nebo budu porovnavat jen pulku? nebo jen to aby to sedelo i konkurenci?..aha..oni to nemaj..tak to nezminim....a vlastne to , ze je neco v cene...tak o tom budu mlcet .

Co se tyce trid tak nerekl bych, ze Kuga patri k Q5..spise ke Q3.

A i v oficialnich materialech smeruji Edge naproti Q5....nikoliv na Q7

Srovnani cenove akce je jednoduche....jeste pred mesicem byla akce i na Vignale...pokud mam mezi stejnou vybavou vetsi rozdil..jako ted Titanium vs Vignale cca 280 tis.....tak proc bych do toho sel? kvuli par sluzbam navic a potazenou desku v kuzi?

Jinak receno...kdyz pujdu do Fordu..na Vignale dostanu slevu...na akcni modely uz ne (az na vyjimky) ..na Q5 jako novinku vubec....proto obcas je dobre uvest vse ..a. ne jen pulku
3. 2. 2017 22:48
Re: No....konkurent spise EDGE
Mezi Q5 a Q7 jsou prakticky dvě třídy. Audi nemá ekvivalent X5/ GLE/ RRS. A prémiová střední, ze které Q5 vychází, neoplývá prostorností. Je to do značné míry daň za motor podél. Celkem pěkně je to vidět na X1 a X3.

Na Q5 samozřejmě slevu dostaneš. Nikdy jsem neměl problém s tím, že by šlo o nové auto. Za ty dva miliony, co jinde zmiňuješ, máš dobře vybavenou A6 s třílitrem. A bylo tomu tak, i když byla nová. U Q5 bych se rozesmál, protože bych si myslel, že prodejce vtipkuje.
3. 2. 2017 22:37
Re: No....konkurent spise EDGE
Úsměvné na tom je, že Audi pořádá koncerty. Před dvěma lety ke 25. výročí dokonce přestavěli část továrny v Ingolstadtu v koncertní síň (pořádal se tam jen první koncert ročníku; bude to skoro na den, protože to bylo začátkem února, pokud si dobře vzpomínám). Z akustického hlediska to byla zajímavá práce.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2017 23:40
Re: No....konkurent spise EDGE
No a když už jsme v tom, Dacia zase pořádá Dacia piknik. Takže Duster rulezzzzz. >:-[]
Avatar - saldy
3. 2. 2017 13:54
Soused si Q5 koupil
a i když mě ujistil že já s Tucsonem jsem úplnej chudák proti němu, tak uznal, že dyzajnově je to krásný auto. To neplatí pro vyhoněnou Kugu i kdyby si všude nalepila super deluxe dekory , i vnitřek je takový nevýrazný, kupci je určitě nebudou mít potřebu porovnávat. Q5 je uvnitř opravdu nářez, exteriér spíše takový unifikát s výjimkou trochu násilně zasazené sebevědomé masky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
3. 2. 2017 14:01
Re: Soused si Q5 koupil
Tucson jsem měl 3 dny Hyundai dnů na testování doma..design karoserie fakt pěkný.
Interier zase o třídu horší , ten plast u řadící páky tlačí do kolene , asi bych ho uříznul.. 8-s
Jinak auto pocitově jezdilo proti staré ix35 dost slušně.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:04
Re: Soused si Q5 koupil
Já se po nástupu na palubu Tucsonu dost zděsil, když jsem měl možnost porovnat, jak i sesterská Kia u Sportage umí udělat krok dopředu v interiéru. Tvrdé plasty, kam se podíváš a to v kapličce přístrojů. Fuj ;-\
3. 2. 2017 13:57
Jakoby Subaru propustilo designéra...
...a Ford ho najal na nové Ka a FL Kugy. Zajel jsem si s Kugou asi před měsícem okruh kolem města. Po FL stejně tupé řízení bez citu a přesnosti jako u Mondea, nijak ostrá a naopak komfortní jízda.

Jakoby mělo ACZ zcela jiný typ auta...

Forde, takhle ne! ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:03
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
Před FL mi to přišlo nejlepší mainstreamové SUV z pohledu ovládání a jízdy vůči tehdejším konkurentům. To je dost divné...
3. 2. 2017 14:18
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
Problém bude FL a podobné naladění řízení jako u Mondea AWD.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 14:21
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
Asi ano, ale třeba Fokus po fl fwd jezdí pořád jako Fokus . Někdy až bude sraz ji přivezu a schválně tě nechám svézt s fwd, když mi ale slíbíš, že nezapeces pistni kroužek >:D
3. 2. 2017 14:29
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
Já peču jen v neděli a spíš dělám maso nebo koláče než kroužky >:-[]
Avatar - Ozzman
3. 2. 2017 15:43
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
>:D :yes:
Avatar - woody-alien
3. 2. 2017 23:42
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
No u Fordu to zvládneš všechno najednou. >:-[]
3. 2. 2017 19:29
Re: Jakoby Subaru propustilo designéra...
Jestli je to tak jak píšeš, je to strašná škoda. Ford byl vždy (posledních 15 let) řidičské auto. Sám jsem měl Mondea 2oo2 a pak 2oo5 (vždy nejsilnější naftu) a jezdila parádně.
3. 2. 2017 14:37
Vybavena nepremie neni premie
Vybavena nepremie neni premie.
To jsou mi ale novinky :-)

Spis nechapu proc bych si za tu jednu Kugu Vignale nesel koupit dva VELMI DOBRE vybavene Focuse Kombi 1.5 Ecoboost 132kW.
Jediny co nema je 4x4. Ve vsem ostatnim je lepsi - cena, prostor, jizdni vlastnosti, spotreba ... a hlavne ten motor, to je jina liga ...

... asi nejsem cilovym zakaznikem pro Kugu Vignale ... :-)
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2017 19:08
Re: Vybavena nepremie neni premie
Já to třeba chápu. Neumím se rozdvojit a tím pádem jezdit dvěma auty naráz. Tudíž jsou mi dvě zcela totožná auta k ničemu.
5. 2. 2017 19:41
Re: Vybavena nepremie neni premie
Toz tak koupis jen jedno a zbytek penez muzes proparit >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 14:50
kusok nefer porovnanie
kugu by som porovnaval s autami ako sportage kadjar tucson alebo RAVka... teda nie zrovna s premiovou a vacsou Q5.... Q5 ako taku by mozno slo porovnat este s nepremiovym discovery sportom alebo s tym 132kw outlanderom so samosvorom ( ak uz silou mocou chceme podliezt hranicu premie ) ... ale so sportagom RAVkou kugou tucsonom to prose zrovnavat nejde... tie su zu konstrukcne proste vyrazne nizsie posadene... a ziadny vignale ani initial paris ani GT line paket to nikdy nezmeni .... geneticky to nejde ...

inak Q5 ma podla mna najblizsie k X3 pripadne k lexusu RX alebo jaguaru F-pace ( co je rydza premia )
Rozbalit vlákno
15
3. 2. 2017 14:54
Re: kusok nefer porovnanie
...Neprémiovým Disco Sport >:D Viděl jsi někdy jeho ceny? Chceš říct, že se podobají mainstreamu? ;-)

Outlander je zcela mimo, Q5 se povedla. Je to čistá prémie, nevím proč to strkat kamkoliv k Mitsubishi, které je o dvě patra níž.
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 14:55
Re: kusok nefer porovnanie
ja len ze ak uz postavit voci Q5 nepremiu ( co sice nedava zmysel ) tak by to chcelo zobrat uz to najlepsie z nepremie ;-) .... a to zrovna kuga nie je... ani sportage.. ani RAVka .. tu podla mna bude discovery sport este ako tak porovnatelny s audi... aj outlander vie byt hodne naslapany a hlavne ma "techniku" ... ale jasne ok...

najblizsie ku Q5 ma stejne X3
3. 2. 2017 14:57
Re: kusok nefer porovnanie
S prémiovostí Kugy se ohání sám Ford, stejně jako Hyundai u svých modelů (ten dokáže udělat dokonce z HB karoserii typu LB). Neobstojí ani jeden...
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 14:58
Re: kusok nefer porovnanie
ono je to stejny nezmysel ako s tym initial paris od renaultu.... pritom je jasne ze takyto vycencany a predrazeny talisman sa nikdy bmw 3 alebo XEcku nevyrovna... a nakoniec nie je ani o moc lacnejsi takze takyto "fejkovy premiant" za cenu uz blizku realnej premie je pre zakaznika holy nezmysel.... vid ceny kugy vignale... to je nepremiove sialenstvo ... kto si to kupi... leda nejaky zberatel fordov
Avatar - Ham.
3. 2. 2017 15:06
Re: kusok nefer porovnanie
Hele byl tady jeden diskutér, už ani nevím jak se jmenoval, a ten tady dokola psal, že prémie neexistuje, že rozdíly mezi mainstreamem a prémii už se dávno smazaly a tak nějak. Ten by ti to určo vysvětlil. Nechceš s ním hodit reč? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 15:10
Re: kusok nefer porovnanie
uz si obcas pripadam ako v tom filme s Jimom Carreym .. ja, moje druhe ja a Irena ... >:D

kazdopadne ze sa svet aut zrovnava je jasne .... celkovo ( hlavne konstrukcne ) nejake tie rozdiely este budu.... ale vybavou je to uz neraz hodne podobne.... vsetko je to asi aj o tom co je zakaznik schopny akceptovat a za co je ochotny si zaplatit.. u MB nema problem dat aj 2 melony za auto vybavene podobne ako o triedu nizsia nepremia... u "bezneho vozu" by ale takuto cenu samozrejme neakceptoval ... je to aj o imidzi... ved napriklad u porsche je polovica z ceny auta cisty zisk pre znacku... ale zakaznik to akceptuje.. a este aj rad sa ukaze ze na to porsche ma ;-)
Avatar - Ham.
3. 2. 2017 15:29
Re: kusok nefer porovnanie
Souhlas, to můžeme podepsat, Porsche to je perfektní a typický příklad toho, že se (hlavně konstrukčně) mainstream už dávno srovnal s prémií a zůstala jen ta vysoká cena. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 15:32
Re: kusok nefer porovnanie
pockaj na porovnanie stingera s panamerou ... >:D .... vo vysledku je jasne ze porsche dvakrat lepsie nebude aj ked bude zhruba dvakrat drahsie .... tu je to uz aj o imidzi no hej ... za top stingera by si samozrejme uz nedal to co za porsche... hoci bude povedzme rovnako rychly a vybaveny ako nejaka ta zakladna panamera ... imidz imidz imidz... sice sa vravi ze je na nic... ale podla mna stale ludia na neho dost pozeraju zvlast u autach .. pritom u mobilnych telefonov to uz take nie je ( tam si aj bohac kupi kde co ) ani u fotakov ... ani u pocitacov... len zrovna u aut ten imidz akosi stale funguje
Avatar - Ham.
3. 2. 2017 15:55
Re: kusok nefer porovnanie
Souhlas, to můžeme zase podepsat, porovnávat stingera s panamerou bude férové srovnání. Jen aby se tu pak až na to dojde nenašel zase někdo, kdo bude křičet, že "postavit voci panamere nepremiu nedava zmysel". >:-[]
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 16:11
Re: kusok nefer porovnanie
>:D ... to si mi zas dal

no ale snad nejaky ten 4x4 superb uz hravo porazi ;-)
Avatar - speedfred
3. 2. 2017 16:34
Re: kusok nefer porovnanie
pochop konečne,ze prémia nie je len o výbave ,ale aj o naladení podvozku,pohonný reťazec a sem-tam nejaké inovácie.
3. 2. 2017 19:36
Re: kusok nefer porovnanie
A taky ta image značky.
Avatar - _Karel_
3. 2. 2017 15:56
Re: kusok nefer porovnanie
Sám seš nesmysl. Initiale Paris je prostě nejvyšší výbava. Co je na tom nesmyslnýho?
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 21:34
Re: kusok nefer porovnanie
tak promin Karle :*)
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2017 15:20
Re: kusok nefer porovnanie
no minule som videl na nejakej vasej ceskej tv tu reklamu na ten uzasny driftujuci "liftback" menom i30 ... normalne ze nechapem vo co go.... o co tu hyundaiu vlastne ide? narazka na octavku? pritom vieme ze i30 je klasicky hatch...

najlepsie su aj tie hlasky ze ted tu vladnu ja a podobne s prepacenim "nezmysly" .... este ze kia u nas toto nema za potreby ;-)
Avatar - Bubáq
3. 2. 2017 14:51
Cože?!
Od kdy nejsou jízdní vlastnosti a řízení klíčové vlastnosti auta?!
Za tuto formulaci použitou v závěrečném hodnocení testu si na oplátku dovolím autora testu nazvat motoristickým IGNORANTEM.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - shone9522
3. 2. 2017 15:26
Re: Cože?!
Že by placené PR Audi? Když to vezmu tak je Vignale opravdu jen stupeň výbavy s prémiovými službami okolo. Audi je prestižní německý výrobce srovnávaný s BMW a Mercedesem nevšiml jsem si že by mezi tyto značky někdy někdo řadil Ford, v USA možná jejich divizi Lincoln ale v EU to nejde. Základní Kuga Je za 500K a základní Audi je za 1.1M, to je dost nepoměr. Tento test považuji za dost sporný a nevyrovnaný.
Avatar - _Karel_
3. 2. 2017 16:01
Re: Cože?!
A kde to čteš? Můžeš dát nějakou citaci? Marně to hledám. Dík! :-)
Avatar - Blue Sun
3. 2. 2017 15:06
No,
tak se tak dívám do závěrečné tabulky a říkám si: "Že by v Audi dokázali postavit prostornější auto na délce o deset čísel menší, než u Forda?" Na fotkách to tak rozhodně nevypadá, že by Audi mělo být menší. Nedá mi to, mrknu na oficiální hodnoty a hle, to Audi je ve skutečnosti o deset centimetrů delší, než Ford. To se pak jinak sbírají prostorové body... Vždyť je to bezmála rozdíl velikostní třídy!
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2017 23:11
Re: No,
Deset centimetrů je bezmála rozdíl třídy? Kolik že to máš tříd mezi městským prckem pod čtyři metry a limuzínou přes pět? :-) Rozdíl třídy je spíš 25-30 cm. A to pro stejnou karoserii (tedy žádné kombi vs. hatchback).

Hendikepem prémie je pak podélně uložený motor. U Audi to ještě není tak hrozné, protože motor nestrkají tak moc dozadu a navíc je mají relativně krátké (žádné řadové šestiválce). I tak bych nečekal, že bude prostornější; ani deset centimetrů by to nemělo zachránit.
Avatar - Twingo
3. 2. 2017 16:43
Zajímavý test
Test byl sice zajímavý, nicméně nemyslím si že by byl nějak důležitý. Každému muselo být jasné jak to dopadne. Já bych nesrovnával Audi a Forda ale Ford a DS, Genesis nebo Škoda Superb LK. Potencionální majitelé Fordu by neuvažovali o Audi a majitelé Audi by neuvažovali o Fordu.

Proč se snaží automobilky které nejsou prémiové na prémiové hrát. Je to nějaký nový fenomén jako crossover? Co myslíte?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Barrichello
3. 2. 2017 17:42
Re: Zajímavý test
Ford prémii má, akorát ne pro evropské trhy. Tou značkou je Lincoln
3. 2. 2017 18:15
Re: Zajímavý test
Je škoda, že Lincolnu nevěří ani sám Ford. Jinak by na trhu byl ;-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2017 10:27
Re: Zajímavý test
V Americe se začíná zvedat, akorát že přivést novou značku do Evropy stojí šílené peníze.
4. 2. 2017 16:06
Re: Zajímavý test
Ono spis zalezi jestli mas vubec co nabidnout.
Treba Tesla s timto problemy nemela...
Avatar - Barrichello
4. 2. 2017 16:48
Re: Zajímavý test
Teslu kupují nadšenci do elektro a překupníci. A že frčí někde v Norsku je díky dotacím. V ČR - tolik se jí tu neprodá. V lednu 5 ks.
Pro srovnání Cadillac prodal v Lednu 4 ks, Chevrolet 16 ks, Dodge 5 ks a GMC 1 ks. A to je půlka z toho šedý dovoz.
3. 2. 2017 18:26
Re: Zajímavý test
No treba nekdo ma urceny Budget.....a vychazi mu z toho napr Ford...ci cokoli jineho...a proste na Audi, BMW MEdoura..a ostatni premii to nestaci....pri srovnani top vybava se stejnym motorem....nebo to ani nemaji ve firme povolene...atd...
Radeji top vybavu s top sluzbou.....nez pul vybavene..stejne velke auto....s drahsim servisem ..zavisti atd..

i to muze byt duvod.
3. 2. 2017 18:54
Re: Zajímavý test
Jasně, že kdo má na účtu miliony, nebude forda řešit. Ale když mám v práci limit na auto dejme tomu 1,2 mil, tak je to docela těžké zvažování, jestli prémii v sociální edici, nebo masovku v prémiové edici.
3. 2. 2017 20:25
Re: Zajímavý test
Jenže ona ta Q5 v základu, bude namíle daleko od toho hnusného focusáckého interiéru v Kuga.
Avatar - miromen
4. 2. 2017 10:32
Re: Zajímavý test
Přesněji řečeno zpraseny focusacky interier, ale když vidim interiery audin, tak to je ještě větši bida, ale chapu, že jako majiteli škodovky se ti libi.
4. 2. 2017 13:11
Re: Zajímavý test
No jestli je u Audi pro tebe bída větší než u tvého Focusu, tak je mi tě vážně líto Mirďo >:D
Avatar - miromen
4. 2. 2017 13:34
Re: Zajímavý test
To si piš, že se mi vykradene kvartyty nelibi. Si tam připadam, jak po řaděni cikorek. >:D
Avatar - Sumi2000
4. 2. 2017 00:49
Re: Zajímavý test
Hele taková práce s limitem na služebák za 1.2 mega se hledá kde? >:D
4. 2. 2017 10:17
Re: Zajímavý test
Normalne na pracovni trhu..ikdyz vetsunou si ta prace najde dotydneho.....sam to mam podobne >:D
Avatar - JohnST
4. 2. 2017 18:12
Sportove jazdne vlastnosti
Redaktor na jednej strane pise, ze Ford mal lepsie jazdne vlastnosti co sa sportovosti tyka ako Audi a na druhej strane skonstatuje, ze Ford ma prilis tvrdy podvozok. Tvrdost podvozku ma priamy vplyv na sportovost podvozku. >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
21
4. 2. 2017 22:16
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Sportovni podvozek neni primo umerny s jeho tvrdosti. Staci se podivat na Aston Martin.
Avatar - JohnST
4. 2. 2017 23:22
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Neviem, ktory model Astonu myslite, ci sa tam nejedna o adaptívny podvozok.
Kazdopadne tvrdost podvozku ma priamy vplyv na sportove jazdne vlastnosti auta.
Avatar - woody-alien
5. 2. 2017 07:18
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Počítám, že mezi Top 10 aut se sportovními jízdními vlastnostmi bude převaha dodávek. ;-)
5. 2. 2017 10:42
Re: Sportove jazdne vlastnosti
>:D :yes:
Avatar - white label
5. 2. 2017 12:22
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Jako sorry, ale tak určitě... >:-[]
Avatar - white label
5. 2. 2017 12:23
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Tak určitě... >:-[]
5. 2. 2017 20:01
Re: Sportove jazdne vlastnosti
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
5. 2. 2017 12:21
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Jasně, a "nejlépe" čím tvrdší, tím sportovnější... ;-)
Avatar - Barrichello
5. 2. 2017 17:29
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Heslo Audi ne? Větší kostitřas jak S line těžko pohledat zejména když na to Franta Jouda dá ještě loukotové tyresy a 20" disky >:D >:D
Avatar - white label
5. 2. 2017 19:07
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Taky nechápu ty pošuky, co lítají na vytuněných bazarových prémiovkách ... >:D >:-[]
5. 2. 2017 20:01
Re: Sportove jazdne vlastnosti
>:D :yes:
Avatar - Barrichello
5. 2. 2017 20:27
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Vidíš, tak jim vzkaž že dělaj 4koružkám vostudu.

A jestli to mělo být rejpnutí na mě, tak smůla, já mam origo disky i origo rozměr gum >:D A nemam to z bazaru, takže úplně vedle >:D >:D
Avatar - white label
6. 2. 2017 00:10
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Jako sorry, já zapomněl, že ty kupuješ zásadně prémiové "fungloffky" a do nich stylové "alu koberečky"... >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 2. 2017 01:00
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Moje současné dvě funglovky, milý kašpare, neměly v době koupě najeto ani jedna 100 000 km. A koberečky v tom mam origo látkové. A ni jeden stroj nebyl koupený v bazaru >:D >:D

Tak tu ze sebe nedělej šaška.
Avatar - white label
6. 2. 2017 01:29
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Nějak tě to vzalo, aby ti z toho nepraskla žilka... :*) >:-[]
Jak to údajně! nemá najeto celých 100 tis. km a není to z bazaru, tak je to podle tebe funglovka, jo...
Tvůj svět je neskutečně jednoduchý! >:D
Avatar - Barrichello
6. 2. 2017 08:51
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Za bazarový vůz musíš milý chlapče označit POUZE vůz zakoupený v bazaru. Jinak si za šaška, protože pak můžu říct, že si koupil funglovku od ruský mafie neb tvůj dealer má uklízečku ukrajinku a myče kastlí rusáka. Bude to asi tak stejně přesný.

A auto co má najeto 80-100 tis je olítaná plečka. Super. Vy auta měníte po roce nebo po 20 tis km, že. Sem zapoměl.
Já měl za to že hoši podnikatelský to mění tak po 3-4 letech a to se tu kasáte že nalítáte ročně 30-50 táců. Nějak mi vychází že ke konci cyklu před výměnou máte olítanější plečku jak já, amigo. Tak až ti bude zas končit cyklus, dej vědít. Napíšu ti, že jezdíš volítánou prémiovou hajtrou, volítanější než mam já >:D >:D >:D To se nasmějeme vid
Avatar - white label
6. 2. 2017 20:20
Re: Sportove jazdne vlastnosti
K vůli tobě NEMUSÍM vůbec nic. "Bazarové" auto je pro mě jakékoli auto z druhé ruky a je mi úplně jedno, jestli ho někdo koupil přímo v bazaru, nebo třeba od Franty s Horní Dolní.
Na plečku (viz tvůj! slovník) můžeš narazit stejně tak v bazaru, jako při koupi přímo od předchozího majitele, v principu v tom žádný rozdíl není.
Podle tvých potrefených reakcí máš z těch olítaných bouráků nějaký komplex. To nemusíš, mně je to úplně jedno, jenom se bavím, když bazaroví kovbojové hrozně rádi a zasvěceně řeší/hodnotí kvalitu konkrétního kusu o jehož "historii" má 100%ní povědomí pouze původní majitel/provozovatel (najeté km nevyjímaje). ;-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2017 08:45
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Franta z Horní Dolní není bazar, stejně jako ofiko prodejce co nabízí i ojetiny není bazar. Evidentně v tom máš hokej, v tom případě můžu Němcko taky pořád nazývat třetí říše a rusko Sojuz, dyt je to jedno ne, je to zažitý.
Kdybys to nazýval pravými názvy, nemohl bys pak lidi tak urážet vid. Mezi auty z bazaru a odkudkoliv jinud bývaj dost rozdíly, to bys vzhledem ke svému věku mohl vědět :-)

A vtipne si vynechal ten odstaveček, že ke konci cyklu máš olítanješí plečku jak já a stejně tak tvoji kolegové vysmívači >:D >:D
Avatar - white label
7. 2. 2017 16:44
Re: Sportove jazdne vlastnosti
Tak pokud tě to méně uráží (proč tě to vlastně uráží, je to přece tvoje volba), klidně si tam dosaď místo bazarového auta, auto z druhé ruky, v principu jde stejně o to samé.
Velké rozdíly jsou mezi ojetými auty bez ohledu na to, kde je zrovna koupíš, stejně tak velký rozdíl může být u ojetin stejného stáří, nebo podobného (údajného) nájezdu.
První majitel ví co má v garáži, ti další už víceméně kupují zajíce v pytli..., proto je takový rozdíl mezi novým a (o)jetým vozem a i přesto se nová auta stále kupují. ;-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2017 21:18
Re: Sportove jazdne vlastnosti
V principu jde o to samé, ale sou dost zásadní rozdíly ve stavu a v kultuře prodeje a v tom jak se o to kdo staral a co ti o tom kdo poví nebo zajistí/dá vedle samotného prodeje. A to ti můžu říct že jak koupět CTS od ofiko dealera, tak koupě Camara od člověka co se v amerikách vyzná se nedá s žádným bazarem srovnat.

A myslím si, že vím naprosto přesně co sem koupil. I co se na těch autech dělalo.
5. 2. 2017 20:45
Vignale asi ne...
...co se tyka Kugy, tak radeji ST-line.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MANDALORIAN 66
6. 2. 2017 16:19
test-audi-q5-2-0-tdi-vs-ford-kuga
Vybral bych si radši Audi Q5 protože je v mnoha ohledech lepší než Kuga která je zbytečně drahá. ;-)
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2017 07:49
volil bych Forda
No těžko si představit , že by tady v nějakym porovnavacím testu mohl Ford porazit Audi nebo jiny koncernovy vuz, ale o to nejde. Já osobně bych si vybral Kugu. Proste Audi mi prijde uz trochu nuda, vícemeně furt to stejny designově, jen se nekde trochu přiostří tvary apod, interiery taky vicemene stejny furt a ceny az servis pak budou urcite taky jinde nez u Fordu. Myslím si že Ford má současné modely na velice solidní urovni a aspon pro me by Kuga splnila moje potreby na 100% a je pro mě proste designově zajimavejsi, jak z venku tak ze vnitř, mam radsi trochu odvaznejsí tvary, i trosku experimentovani, než usedlost, strohost, držení furt stejnych zajetych kolejí.
Toť muj nazor :-P
Rozbalit vlákno
0