Diskuse

Audi S4 Avant – Trochu málo kouše

21.8.2017

Z Audi S4 Avant nemůžete vystoupit zklamaní, nemohl jsem se ale ubránit tomu, že jsem čekal o něco víc.

 

  • 10 Reagovat !

    foto domenico

    domenico 21.08.  14:05

    objem nádrže

    objem nádrže jistě nebude 85l
    • 00 Reagovat !

      foto PavelK

      PavelK 21.08.  14:28

      « Re: objem nádrže

      Třeba je tam těch základních 40 litrů >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Machala-Auto-cz-

        Martin Machala (Auto.cz) 21.08.  15:05

        « Re: Re: objem nádrže

        Na českejch stránkách audi mají opravdu 85 litrů... Ještě zkusím zapátrat,
        Machi
        • 00 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 21.08.  15:21

          « Re: Re: objem nádrže

          já tam vidím 58.
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 21.08.  15:39

            « Re: Re: Re: objem nádrže

            Coz by tak nejak zapadalo do dnesni doby. A je to skoda, za 85L nadrz, ktera do takoveho auta jednoznacne patri, by jinak audi zaslouzilo velkou pochvalu. Bohuzel, dnesni doba takovym nadrzim nepreje ani o tridu vys.
            • 00 Reagovat !

              foto boost-

              boost. 21.08.  16:29

              « Re: Re: Re: Re: objem nádrže

              Pro velkou nádrž třeba jíti do Porsche. GT3 má nádrž jak dodávka.
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 21.08.  17:54

                « Re: Re: Re: Re: objem nádrže

                Jj, a nejen gt3, i do obyc carrer sla priplatit 100l nadrz.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 21.08.  21:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: objem nádrže

                  Větší nádrž lze u Porsche objednat např. i u Macanu (a bez příplatku).
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 22.08.  09:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: objem nádrže

                  no tak GT3 ju potrebuje aby si nejazdil každé 3 kolá na Nordšlajfe tankovať >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 21.08.  15:01

      « Re: objem nádrže

      Mrknu na to!
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 22.08.  09:04

        « Re: Re: objem nádrže

        vy ste do tohto auta netankovali keď neviete kolko to má cca litrovú nádrž?
  • 01 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 21.08.  14:10

    To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

    Žádné kecy, že je to jen Passat, žádné řeči, že je to stavné jako čtyřkolka tak je to lepší než BMW a MB.
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.08.  15:05

      « Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

      Ono to vyznenie testu nie je ojedinelé, ale vinie sa všetkými testami novej S4? ktoré som kde čítal: skrátka tomu autu chýba náboj, živelnosť, viac charakteru, radosti z jazdy. Audi sa skrátka prispôsobilo BMW a z radu S spravilo "len" najvýkonnejšiu civilnú verziu, obdobu 340i. Asi to tak zákazníci chcú a ja si netrúfam tvrdiť, že je to zlé, osobne by som ale od modelu S tiež čakal viac dravosti a charakteru. Nemožno všetko nechávať len na RS4.
      • 01 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 21.08.  15:44

        « Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

        Neverim tomu ze v dnesni dobe kdy se SW stara od steracu, cez ventilaci sedadel az po tuhost tlumicu a prerozdelovani Nm na kazde jedno kolo by to neslo pomoci SW naladit alespon v jednom rezimu "na prasaka". Neverim tomu ze ani mezi kupci Audi se nenajde nikdo, ani jednotky procent kupcu, co by si alespon obcas radi nezablbli ikdyz 99% i oni budou radi za "kvatro podrzelo". Za me je v testo popsana sterilita fail, nikdo netvrdi ze S4 ma vyjizdet bokem z kazde zatacky, ale umet vykouzlit usmev alespon v jednom z (kolik vlastne?) rezimu by umet mela.

        Az se vnucuje myslenka jestli to neni zamerna postupna priprava obecenstva na dobu elektrickou (zvlast ten dokonale plochy zatah, zadne velke zvukove orgie atd.). ;-\
        • 10 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 21.08.  16:38

          « Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

          Oni to umí, ale asi si to schovávají pro RS modely, třeba TT RS dělá slušnej bordel, a vždyť i nedávno představili RS Performance accessories po vzoru BMW - disky, nastavitelný tlumiče atd.

          Ještě jsem nejel nikdy v autě, který by mi jen tak při jízdě "vykouzlilo usmev na tváři." Buď jsem mrtvé anebo potřebuju jiný auto, když ani 135 nestačí. :-|
          • 01 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 21.08.  17:01

            « Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

            Asi si mŕtvy, keď Ti ani zadokolka s 326k nevykúzli úsmev na tvári. >:D
            Alebo ešte možnosť, že jazdíš iba po rovných cestách a diaľniciach podľa predpisov a otáčky držíš do 3000. Iná možnosť nie je. Btw. v S4 by si sa potom zrejme uzíval k smrti.
            Ad Audi: je fajn, že TT RS dokáže narobiť "bordel", ale S má byť práve taký medzistupeň medzi civilnými modelmi a divokými RS modelmi. Z testov ale vyplýva, že aj Ská sú furt charakterovo civilné modely. A to asi nie je správne.
            • 00 Reagovat !

              foto boost-

              boost. 21.08.  18:39

              « Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

              Předminulý čtvrtek jsem udělal tři donuts na parkovisku. Minulý pátek jsem jel za rekordních 6.7 litrů. Závěr si udělej sám. >:D
              Čím víc nad tím přemýšlím, tak jen tak projet do hor si jedu poslechnout motor a zašlápnout plyn, protože to je celkem návykový a na normálních cestách jedu... normálně.
              Jako že bych si v hlavě říkal "uhh, that steering feel is making me horny" a další fráze, který se dočtu v Evo Magazine, to fakt ne. Ale to je asi tím, že autu nesahám ani po kotníky a chybí zkušenosti (i s jinými, možná horšími, auty, abych víc ocenil to, čím jezdim).

              Jsem zvyklý i na "nudnější" auta, ale jde o to, co od daného stroje člověk čeká. A od S-modelů asi zákazníci čekají o něco víc rychlý normální Audi. Akorát dřív narvali do S6 V10. >:D 340xi taky není v ničem odlišný než jiný modely 3er, kromě motoru, nicméně v BMW pravděpodobně mají lepší základ v RWD podvozcích než FWD Audi s motorem furt dost vpředu.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.08.  21:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                Aktuální 3L R6 (40i) od BMW je celkově povedenější motor, než tenhle aktuální bezínový 3L V6 od Audi.
                • 00 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 22.08.  08:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                  Podle ceho soudis nebo v cem konkretne? (krom zvuku)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 22.08.  10:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                    Audi v6 3,0 víc žere, hůř jede, není tak točivý. ;-)
                    Nejlepší motor v této kategorii bude nový R6 od MB, mám na něj super referenci z nového eska, v éčku a céčku to bude pecka.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blofeld33

                      Blofeld33 22.08.  15:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                      Mene tocivy je, ale ze hur jede? Vzdyt S4 je na 200 o sekundu rychlejsi... A spotreba je pri sviznejsi jizde naprosto totozna s 340ix (pravda, pri pile bude BMW o pul litru uspornejsi, coz je ale celkem logicke s ohledem na horsi dynamiku BMW). :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Londonbridge

                      Londonbridge 22.08.  19:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                      Ten R6 od MB bude benzin aj nafta? Dik
                • 00 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 23.08.  00:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

                  Z měření vychází, že nový V6 od Audi/Porsche je lepší v dynamice a o chlup lepší ve spotřebě a jediné plus na straně R6 je tak kultura chodu.
                  [odkaz]
                  [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 22.08.  18:21

            « Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

            Jejich inženýři to asi umí, ale RS mi přijdou spíš hit-and-miss. Pomalu, jak kdyby měli problém s identitou. Nevěděli, co od nich vlastně chtějí.
            • 00 Reagovat !

              foto bystron

              bystron 24.08.  19:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

              ale houno, Auto je perfektní :-! :-) :-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 22.08.  17:57

        « Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

        Audi se nepřizpůsobilo, S takové byly i dříve. Vždyť jinak proti 335i nebo 550i nic neměli. Atmosférický šestiválec a později 2,0 TFSI byly proti 328i/ 330i a A6 končila na přeplňovaném šestiválci na úrovni 535i. Jen na rozdíl od BMW byla ta vrcholná verze pevně spojená s S line a nesla si své označení. Ale byl to obyčejný model vyráběný na stejné lince jako Áčkový, na rozdíl od RS.
    • 11 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 21.08.  15:08

      « Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

      Je to zkrátka "jen" další Audi. Rychlé, ale sterilní, asi jako jízda Pendolinem.
      • 11 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 23.08.  02:04

        « Re: Re: To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry

        ... jen s tim rozdilem, ze Pendolino neni mezi vlaky rychle ani nahodou :-)
  • 12 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 21.08.  14:51

    Diskutéri sú chladný, nieje to však Suprb

    >:D a navyše treba tlačiť reklamu na aerton, u ktorého si netrúfne každý vystúpiť z tieňa. 8-s
    • 10 Reagovat !

      foto KLAS

      KLAS 21.08.  18:59

      « Re: Diskutéri sú chladný, nieje to však Suprb

      Ty máš 12, či naozaj 42?
  • 60 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 21.08.  15:16

    mne sa nastavenie páči

    Zdá sa mi, že v testoch sa žiada zábavnosť a ustrelený zadok, skrátka šou, ale koľko sa takých reálne kupuje? Je bezchybné, nezáludné, rýchle, pohodlné. Tak to má byť. Ak je tu na zábavu RS4, nemám problém.
    • 11 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 21.08.  15:35

      « Re: mne sa nastavenie páči

      Otázkou už jen zbývá, zda RS4 skutečně tu zábavu i přinese, nebo to bude jen další dálniční křižník, pouze o pár kiláčků rychlejší...
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.08.  17:07

      « Re: mne sa nastavenie páči

      Ak si pomôžem autami o triedu nižšie, ani hotheče (bežné typu Focus ST) nie sú žiadne záludné beštie, ktoré zakaždým lietajú od jarku k jarku a spoza ich volantu vystupuješ s oroseným čelom aj... opačným koncom. Ale pri troche snahy Ťa dokážu parádne zabaviť, na ceste aj na okruhu. Skrátka okrem tej civilnej tváre ponúkajú aj tú hot, ak na to máš náladu a pritlačíš. S4 sa ale javí, že tú "hot" podstatu nemá, ani keď chceš a dupneš na to, vtedy to len ide rýchlejšie, rovnako efektívne, profesorsky a pohodlne, len skrátka rýchlejšie.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 21.08.  19:40

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Sice chápu, co říkáš (a nejen ty) ale pro mě by S4 (bychařím, ale rád bych) byla jen alternativou k naftovému třílitru. Prostě Audi se silným benzínem. Myslím, že až na výjimky se pro auta se sportovním feelingem k Audi nechodí. Ani od RS4 asi nelze očekávat totéž, co od M3 ( i když tam by už alespoň ten feeling měl být).
        Tím chci komplikovaně říct, že já bych čekal přesně tohle a vyhovovalo by mi to. Předešlá S4 žrala jak prokopnutá, tohle vypadá konečně konkurenceschopně k efektivitě -40i.
        :-)
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 21.08.  21:20

      « Re: mne sa nastavenie páči

      Jo. Jen je tu pak taková nepříjemná otázka, jestli si S4 obhájí svou cenu proti nějaké 3.0TDI 200kW. Naštěstí se do nafty nedává ten sportovní diferenciál... tak třeba jo.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 21.08.  21:42

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Rozdíl 200t je masakr.
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 21.08.  21:42

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Trafil si klinec po hlavičke. Ak mi benzínový šesťvalec v S4 neprinesie pridanú hodnotu v podobe športovejšieho fílingu, dravosti či ostrosti, ale je to "len" veľmi rýchla A4, je otázkou, prečo ho uprednostniť pred potentnou naftovou V6, ktorá je takmer rovnako rýchla.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 21.08.  22:36

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        tdi uz bude coskoro len v muzeu.. takze obhaji urcite ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.08.  22:46

          « Re: Re: Re: mne sa nastavenie páči

          Nevěřím :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.08.  23:39

          « Re: Re: Re: mne sa nastavenie páči

          Jednou budou fosilní paliva v muzeu komplet.
      • 00 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 22.08.  04:32

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Nuz, neviem ci sa nahodou neda ten sportovy diferencial ku tomu 3.0 TDI quattro priobjednat. Zaklad na to je - je tam klasicky Torsen, tiez je tam ZF 8HP... A kedze to uz islo u A6...
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.08.  07:00

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Je škoda, že Audi nenaladilo S4 na postupnou gradaci výkonu. Ale vždy bude jasně patrný rozdíl mezi naftou a benzínem.
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 22.08.  08:21

        « Re: mne sa nastavenie páči

        Obhaji, precijen 270k neni 370k, takze krom difu to ani nepojede stejne.Pokud se ale nekdy audi rozhodne dat do A4 V6 bitdi, tam uz si troufnu rict ze bude mit S4 veliky, veliky problem.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.08.  11:33

          « Re: Re: mne sa nastavenie páči

          Hoc petrolhead, hovorím, že silný V6 dízel v strednej triede dokáže byť pekná raketa. A4 3,0TDI nepoznám, ale taká 335xd mi celkom napravila názor na naftu (OK, tam je až 313 koní). Ťah ako lokomotíva, zvuk vzdialene pripomínajúci V8, točivý do 5000 rpm a šialene rýchly, subjektívne na úrovni benzínového ekvivalentu. A ak ten benzín nemá priniesť pridanú hodnotu v podobe väčšej živelnosti, ostrosti a zábavnosti, potom o niečo vyšší výkon a rýchlosť nebude pre mnohých dosť silný argument.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 22.08.  13:08

          « Re: Re: mne sa nastavenie páči

          Nicméně i těch bídných 270k a 600Nm rozhýbe A4 na kilo za 5,3s (+0,4s proti S4 - to není moc) s maximálkou 250. Jo, chápu, 100k je 100k, ale nejsem si jistý, že bych to já osobně ocenil... a to se počítám k těm, kteří nemají výkonu nikdy dost.
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 22.08.  13:58

            « Re: Re: Re: mne sa nastavenie páči

            Dnesni 3L nafty jezdi krasne, objektivne neni potreba vic, ale S4 si asi clovek nekupuje ciste z objektivnich pohnutek. A navic bych nehledel jen na 0-100 udaje. Tam a prave tam dnesnim dieslum ukrutne pomahaji vicestupnove prevodovky tim, ze uz nemusi byt zprevodovane tak do tezka (a z tech 600Nm toho dostanou na zadni kola vic nez kdy predtim) a rychle radi, takze drzi krok i s vykonejsim benzinem, zezacatku. Ale dech jim nakonec precijen dojde a kdyz se posuneme v akceleraci o stovku vys na zrychleni 100-200 budou z 0,4s najednou klidne 4s v neprospech dieslu.
            Byt na dvoustovce za nejakych 22s je furt prekrasny udaj a jen tezko se bude zduvodnovat objektivni potreba cehokoli vic, ale zrovnatak objektivne dodejme ze ta S4 bude na dvoustovce za nejakych 17-18s a to je proste furt jina liga. Prvni staci, druhe lepsi. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 22.08.  21:51

              « Re: Re: Re: Re: mne sa nastavenie páči

              Právě. S4 si člověk kupuje z neobjektivních pohnutek. A pokud se v testu dočteme, že je S4 "jenom rychlá A4"... tak má z mého teoretického pohledu od stolu S4 docela problém. Ale beru že je to asi subjektivní.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 22.08.  18:50

        « Re: Re: mne sa nastavenie páči

        Aktivní diferenciál nabízeli i k obyčejným motorizacím. Stál kolem €1.500. Určitě ho pořád nabízí. Jen se to asi zkomplikovalo tím, že slabší motory mají to jejich ultra quattro, kde ta možnost asi nebude.
  • 12 Reagovat !

    foto NoLimitBoy

    NoLimitBoy 21.08.  21:59

    Riadenie

    Ja nedokazem pochopit, ze koncern doteraz nedokazal nieco urobit s riadenim. Tak tupe, nekomunikativne riadenie ake ponuka aj premiova znacka koncernu dnes nenajdete snad ani v mainstreamovych autach nizsej strednej. Nepochopitelne
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.08.  22:30

      « Re: Riadenie

      vitaj v premiovej triede ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto epo-

        epo___ 21.08.  23:44

        « Re: Re: Riadenie

        jaj no este ze ty si aspon v nejakej priemiovke v zivote sedel...
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.08.  07:01

      « Re: Riadenie

      Řízení je tupější než u konkurence, ale ve srovnání s mainstreamem obstojí pořád dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto NoLimitBoy

        NoLimitBoy 22.08.  23:38

        « Re: Re: Riadenie

        Akym mainstreamom? Taka Honda lebo Mazda ma neporovnatelne komunikativnejsie riadenie aj v najmensich modeloch. Ano vlastna a bohata skusenost s A4 2.0 TFSI, riadenie proste totalny podpriemer aj na pomery mainstreamu. Koncern v tomto ohlade totalne zaspal.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 23.08.  04:30

          « Re: Re: Re: Riadenie

          Současná generace, nebo předchozí? V klidu to napiš, velmi rád bych to věděl.
    • 00 Reagovat !

      foto KLAS

      KLAS 22.08.  16:56

      « Re: Riadenie

      To je osobná skúsenosť s S4?
  • 00 Reagovat !

    foto shpoony

    shpoony 23.08.  22:24

    Pěkný a čtivý test

    Po dlouhé době zase test, který jsem si s chutí přečetl. Moc pěkně a čtivě psané. Snad se polepší i kolegové ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 01.11.  12:30

    proc neni diesel S4 nebo SQ5

    je jasne ..protoze v nemecku (tj vetsinovy nakup tehle vykonych stroju) zbroji proti naftovym motorum a maji emisni vjezdy do mest podle zon.Diesel byt euro6c nedojede tam kam benzin euro6c a to se bude jeste stupnovat.V D je navic zpoplatneni podle objemu,druhu paliva a emisni normy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na zámek, kde se natáčeli »Básníci«!

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na…

Snad proto, že jsi na zámku... Tak začíná básnička, na niž Pavel Kříž ve filmu Jak básníkům chutná život balí…

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je. Recenze Super Lucky’s Tale

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je.…

Nintendo má Maria, Sony Ratcheta & Clanka, ale Microsoftu na Xboxu One pořád nějaká ta výrazná postava…

 

iSport.cz

Hušbauer v ideální sestavě Evropské ligy. Jeho góly byly rozdílové, zní chvála

Hušbauer v ideální sestavě Evropské ligy. Jeho góly…

Fotbalista Slavie Josef Hušbauer se dostal do ideální sestavy 5. kola Evropské ligy. Pražský celek tak má…

Řepka: Ve Spartě se vše otočí. Nerad to říkám, ale Slavia udělala výborný tah

Řepka: Ve Spartě se vše otočí. Nerad to říkám, ale…

Na současné postavení Sparty se mu nedívá dobře. Zároveň věří, že po zimní pauze dojde na zlepšení. Bývalý…

 

Reflex.cz

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o nejkrvavější útok na egyptské civilisty

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o…

Dnešní útok radikálů na mešitu na severu Sinajského poloostrova si vyžádal životy nejméně 155 lidí a zranění…

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě nejezdit na dovolenou

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě…

Bezpečnost je určitě jednou z nejdůležitějších podmínek, pokud jde o výběr místa, kde si chce člověk odpočinout…