Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - domenico
objem nádrže
| 21. 8. 2017 14:05
objem nádrže jistě nebude 85l
objem nádrže
| 21. 8. 2017 14:28
Třeba je tam těch základních 40 litrů >:D
objem nádrže
| 21. 8. 2017 15:05
Na českejch stránkách audi mají opravdu 85 litrů... Ještě zkusím zapátrat,
Machi
objem nádrže
| 21. 8. 2017 15:21
já tam vidím 58.
objem nádrže
| 21. 8. 2017 15:39
Coz by tak nejak zapadalo do dnesni doby. A je to skoda, za 85L nadrz, ktera do takoveho auta jednoznacne patri, by jinak audi zaslouzilo velkou pochvalu. Bohuzel, dnesni doba takovym nadrzim nepreje ani o tridu vys.
Avatar - boost.
objem nádrže
| 21. 8. 2017 16:29
Pro velkou nádrž třeba jíti do Porsche. GT3 má nádrž jak dodávka.
objem nádrže
| 21. 8. 2017 17:54
Jj, a nejen gt3, i do obyc carrer sla priplatit 100l nadrz.
Avatar - white label
objem nádrže
| 21. 8. 2017 21:44
Větší nádrž lze u Porsche objednat např. i u Macanu (a bez příplatku).
Avatar - speedfred
objem nádrže
| 22. 8. 2017 09:03
no tak GT3 ju potrebuje aby si nejazdil každé 3 kolá na Nordšlajfe tankovať >:D
objem nádrže
| 21. 8. 2017 15:01
Mrknu na to!
Avatar - speedfred
objem nádrže
| 22. 8. 2017 09:04
vy ste do tohto auta netankovali keď neviete kolko to má cca litrovú nádrž?
Avatar - KANKUNEN
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 14:10
Žádné kecy, že je to jen Passat, žádné řeči, že je to stavné jako čtyřkolka tak je to lepší než BMW a MB.
Avatar - iudex
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 15:05
Ono to vyznenie testu nie je ojedinelé, ale vinie sa všetkými testami novej S4? ktoré som kde čítal: skrátka tomu autu chýba náboj, živelnosť, viac charakteru, radosti z jazdy. Audi sa skrátka prispôsobilo BMW a z radu S spravilo "len" najvýkonnejšiu civilnú verziu, obdobu 340i. Asi to tak zákazníci chcú a ja si netrúfam tvrdiť, že je to zlé, osobne by som ale od modelu S tiež čakal viac dravosti a charakteru. Nemožno všetko nechávať len na RS4.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 15:44
Neverim tomu ze v dnesni dobe kdy se SW stara od steracu, cez ventilaci sedadel az po tuhost tlumicu a prerozdelovani Nm na kazde jedno kolo by to neslo pomoci SW naladit alespon v jednom rezimu "na prasaka". Neverim tomu ze ani mezi kupci Audi se nenajde nikdo, ani jednotky procent kupcu, co by si alespon obcas radi nezablbli ikdyz 99% i oni budou radi za "kvatro podrzelo". Za me je v testo popsana sterilita fail, nikdo netvrdi ze S4 ma vyjizdet bokem z kazde zatacky, ale umet vykouzlit usmev alespon v jednom z (kolik vlastne?) rezimu by umet mela.

Az se vnucuje myslenka jestli to neni zamerna postupna priprava obecenstva na dobu elektrickou (zvlast ten dokonale plochy zatah, zadne velke zvukove orgie atd.). ;-\
Avatar - boost.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 16:38
Oni to umí, ale asi si to schovávají pro RS modely, třeba TT RS dělá slušnej bordel, a vždyť i nedávno představili RS Performance accessories po vzoru BMW - disky, nastavitelný tlumiče atd.

Ještě jsem nejel nikdy v autě, který by mi jen tak při jízdě "vykouzlilo usmev na tváři." Buď jsem mrtvé anebo potřebuju jiný auto, když ani 135 nestačí. :-|
Avatar - iudex
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 17:01
Asi si mŕtvy, keď Ti ani zadokolka s 326k nevykúzli úsmev na tvári. >:D
Alebo ešte možnosť, že jazdíš iba po rovných cestách a diaľniciach podľa predpisov a otáčky držíš do 3000. Iná možnosť nie je. Btw. v S4 by si sa potom zrejme uzíval k smrti.
Ad Audi: je fajn, že TT RS dokáže narobiť "bordel", ale S má byť práve taký medzistupeň medzi civilnými modelmi a divokými RS modelmi. Z testov ale vyplýva, že aj Ská sú furt charakterovo civilné modely. A to asi nie je správne.
Avatar - boost.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 18:39
Předminulý čtvrtek jsem udělal tři donuts na parkovisku. Minulý pátek jsem jel za rekordních 6.7 litrů. Závěr si udělej sám. >:D
Čím víc nad tím přemýšlím, tak jen tak projet do hor si jedu poslechnout motor a zašlápnout plyn, protože to je celkem návykový a na normálních cestách jedu... normálně.
Jako že bych si v hlavě říkal "uhh, that steering feel is making me horny" a další fráze, který se dočtu v Evo Magazine, to fakt ne. Ale to je asi tím, že autu nesahám ani po kotníky a chybí zkušenosti (i s jinými, možná horšími, auty, abych víc ocenil to, čím jezdim).

Jsem zvyklý i na "nudnější" auta, ale jde o to, co od daného stroje člověk čeká. A od S-modelů asi zákazníci čekají o něco víc rychlý normální Audi. Akorát dřív narvali do S6 V10. >:D 340xi taky není v ničem odlišný než jiný modely 3er, kromě motoru, nicméně v BMW pravděpodobně mají lepší základ v RWD podvozcích než FWD Audi s motorem furt dost vpředu.
Avatar - white label
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 21:48
Aktuální 3L R6 (40i) od BMW je celkově povedenější motor, než tenhle aktuální bezínový 3L V6 od Audi.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 08:16
Podle ceho soudis nebo v cem konkretne? (krom zvuku)
Avatar - Dinar
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 10:58
Audi v6 3,0 víc žere, hůř jede, není tak točivý. ;-)
Nejlepší motor v této kategorii bude nový R6 od MB, mám na něj super referenci z nového eska, v éčku a céčku to bude pecka.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 15:37
Mene tocivy je, ale ze hur jede? Vzdyt S4 je na 200 o sekundu rychlejsi... A spotreba je pri sviznejsi jizde naprosto totozna s 340ix (pravda, pri pile bude BMW o pul litru uspornejsi, coz je ale celkem logicke s ohledem na horsi dynamiku BMW). :-)
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 19:14
Ten R6 od MB bude benzin aj nafta? Dik
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 23. 8. 2017 00:34
Z měření vychází, že nový V6 od Audi/Porsche je lepší v dynamice a o chlup lepší ve spotřebě a jediné plus na straně R6 je tak kultura chodu.
[odkaz]
[odkaz]
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 18:21
Jejich inženýři to asi umí, ale RS mi přijdou spíš hit-and-miss. Pomalu, jak kdyby měli problém s identitou. Nevěděli, co od nich vlastně chtějí.
Avatar - bystron
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 24. 8. 2017 19:55
ale houno, Auto je perfektní :-! :-) :-) :-)
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 22. 8. 2017 17:57
Audi se nepřizpůsobilo, S takové byly i dříve. Vždyť jinak proti 335i nebo 550i nic neměli. Atmosférický šestiválec a později 2,0 TFSI byly proti 328i/ 330i a A6 končila na přeplňovaném šestiválci na úrovni 535i. Jen na rozdíl od BMW byla ta vrcholná verze pevně spojená s S line a nesla si své označení. Ale byl to obyčejný model vyráběný na stejné lince jako Áčkový, na rozdíl od RS.
Avatar - Blue Sun
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 21. 8. 2017 15:08
Je to zkrátka "jen" další Audi. Rychlé, ale sterilní, asi jako jízda Pendolinem.
To je strašné, to auto nechává chladným i diskutéry
| 23. 8. 2017 02:04
... jen s tim rozdilem, ze Pendolino neni mezi vlaky rychle ani nahodou :-)
Avatar - Auto CZ
Diskutéri sú chladný, nieje to však Suprb
| 21. 8. 2017 14:51
>:D a navyše treba tlačiť reklamu na aerton, u ktorého si netrúfne každý vystúpiť z tieňa. 8-s
Avatar - KLAS
Diskutéri sú chladný, nieje to však Suprb
| 21. 8. 2017 18:59
Ty máš 12, či naozaj 42?
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 15:16
Zdá sa mi, že v testoch sa žiada zábavnosť a ustrelený zadok, skrátka šou, ale koľko sa takých reálne kupuje? Je bezchybné, nezáludné, rýchle, pohodlné. Tak to má byť. Ak je tu na zábavu RS4, nemám problém.
Avatar - Blue Sun
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 15:35
Otázkou už jen zbývá, zda RS4 skutečně tu zábavu i přinese, nebo to bude jen další dálniční křižník, pouze o pár kiláčků rychlejší...
Avatar - iudex
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 17:07
Ak si pomôžem autami o triedu nižšie, ani hotheče (bežné typu Focus ST) nie sú žiadne záludné beštie, ktoré zakaždým lietajú od jarku k jarku a spoza ich volantu vystupuješ s oroseným čelom aj... opačným koncom. Ale pri troche snahy Ťa dokážu parádne zabaviť, na ceste aj na okruhu. Skrátka okrem tej civilnej tváre ponúkajú aj tú hot, ak na to máš náladu a pritlačíš. S4 sa ale javí, že tú "hot" podstatu nemá, ani keď chceš a dupneš na to, vtedy to len ide rýchlejšie, rovnako efektívne, profesorsky a pohodlne, len skrátka rýchlejšie.
Avatar - _Karel_
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 19:40
Sice chápu, co říkáš (a nejen ty) ale pro mě by S4 (bychařím, ale rád bych) byla jen alternativou k naftovému třílitru. Prostě Audi se silným benzínem. Myslím, že až na výjimky se pro auta se sportovním feelingem k Audi nechodí. Ani od RS4 asi nelze očekávat totéž, co od M3 ( i když tam by už alespoň ten feeling měl být).
Tím chci komplikovaně říct, že já bych čekal přesně tohle a vyhovovalo by mi to. Předešlá S4 žrala jak prokopnutá, tohle vypadá konečně konkurenceschopně k efektivitě -40i.
:-)
Avatar - Emel
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 21:20
Jo. Jen je tu pak taková nepříjemná otázka, jestli si S4 obhájí svou cenu proti nějaké 3.0TDI 200kW. Naštěstí se do nafty nedává ten sportovní diferenciál... tak třeba jo.
Avatar - _Karel_
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 21:42
Rozdíl 200t je masakr.
Avatar - iudex
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 21:42
Trafil si klinec po hlavičke. Ak mi benzínový šesťvalec v S4 neprinesie pridanú hodnotu v podobe športovejšieho fílingu, dravosti či ostrosti, ale je to "len" veľmi rýchla A4, je otázkou, prečo ho uprednostniť pred potentnou naftovou V6, ktorá je takmer rovnako rýchla.
Avatar - 3_diamanty
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 22:36
tdi uz bude coskoro len v muzeu.. takze obhaji urcite ;-)
Avatar - Emel
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 22:46
Nevěřím :-)
Avatar - white label
mne sa nastavenie páči
| 21. 8. 2017 23:39
Jednou budou fosilní paliva v muzeu komplet.
Avatar - AUDIRS6
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 04:32
Nuz, neviem ci sa nahodou neda ten sportovy diferencial ku tomu 3.0 TDI quattro priobjednat. Zaklad na to je - je tam klasicky Torsen, tiez je tam ZF 8HP... A kedze to uz islo u A6...
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 07:00
Je škoda, že Audi nenaladilo S4 na postupnou gradaci výkonu. Ale vždy bude jasně patrný rozdíl mezi naftou a benzínem.
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 08:21
Obhaji, precijen 270k neni 370k, takze krom difu to ani nepojede stejne.Pokud se ale nekdy audi rozhodne dat do A4 V6 bitdi, tam uz si troufnu rict ze bude mit S4 veliky, veliky problem.
Avatar - iudex
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 11:33
Hoc petrolhead, hovorím, že silný V6 dízel v strednej triede dokáže byť pekná raketa. A4 3,0TDI nepoznám, ale taká 335xd mi celkom napravila názor na naftu (OK, tam je až 313 koní). Ťah ako lokomotíva, zvuk vzdialene pripomínajúci V8, točivý do 5000 rpm a šialene rýchly, subjektívne na úrovni benzínového ekvivalentu. A ak ten benzín nemá priniesť pridanú hodnotu v podobe väčšej živelnosti, ostrosti a zábavnosti, potom o niečo vyšší výkon a rýchlosť nebude pre mnohých dosť silný argument.
Avatar - Emel
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 13:08
Nicméně i těch bídných 270k a 600Nm rozhýbe A4 na kilo za 5,3s (+0,4s proti S4 - to není moc) s maximálkou 250. Jo, chápu, 100k je 100k, ale nejsem si jistý, že bych to já osobně ocenil... a to se počítám k těm, kteří nemají výkonu nikdy dost.
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 13:58
Dnesni 3L nafty jezdi krasne, objektivne neni potreba vic, ale S4 si asi clovek nekupuje ciste z objektivnich pohnutek. A navic bych nehledel jen na 0-100 udaje. Tam a prave tam dnesnim dieslum ukrutne pomahaji vicestupnove prevodovky tim, ze uz nemusi byt zprevodovane tak do tezka (a z tech 600Nm toho dostanou na zadni kola vic nez kdy predtim) a rychle radi, takze drzi krok i s vykonejsim benzinem, zezacatku. Ale dech jim nakonec precijen dojde a kdyz se posuneme v akceleraci o stovku vys na zrychleni 100-200 budou z 0,4s najednou klidne 4s v neprospech dieslu.
Byt na dvoustovce za nejakych 22s je furt prekrasny udaj a jen tezko se bude zduvodnovat objektivni potreba cehokoli vic, ale zrovnatak objektivne dodejme ze ta S4 bude na dvoustovce za nejakych 17-18s a to je proste furt jina liga. Prvni staci, druhe lepsi. :-)
Avatar - Emel
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 21:51
Právě. S4 si člověk kupuje z neobjektivních pohnutek. A pokud se v testu dočteme, že je S4 "jenom rychlá A4"... tak má z mého teoretického pohledu od stolu S4 docela problém. Ale beru že je to asi subjektivní.
mne sa nastavenie páči
| 22. 8. 2017 18:50
Aktivní diferenciál nabízeli i k obyčejným motorizacím. Stál kolem €1.500. Určitě ho pořád nabízí. Jen se to asi zkomplikovalo tím, že slabší motory mají to jejich ultra quattro, kde ta možnost asi nebude.
Riadenie
| 21. 8. 2017 21:59
Ja nedokazem pochopit, ze koncern doteraz nedokazal nieco urobit s riadenim. Tak tupe, nekomunikativne riadenie ake ponuka aj premiova znacka koncernu dnes nenajdete snad ani v mainstreamovych autach nizsej strednej. Nepochopitelne
Avatar - 3_diamanty
Riadenie
| 21. 8. 2017 22:30
vitaj v premiovej triede ;-)
Riadenie
| 21. 8. 2017 23:44
jaj no este ze ty si aspon v nejakej priemiovke v zivote sedel...
Riadenie
| 22. 8. 2017 07:01
Řízení je tupější než u konkurence, ale ve srovnání s mainstreamem obstojí pořád dobře.
Riadenie
| 22. 8. 2017 23:38
Akym mainstreamom? Taka Honda lebo Mazda ma neporovnatelne komunikativnejsie riadenie aj v najmensich modeloch. Ano vlastna a bohata skusenost s A4 2.0 TFSI, riadenie proste totalny podpriemer aj na pomery mainstreamu. Koncern v tomto ohlade totalne zaspal.
Riadenie
| 23. 8. 2017 04:30
Současná generace, nebo předchozí? V klidu to napiš, velmi rád bych to věděl.
Avatar - KLAS
Riadenie
| 22. 8. 2017 16:56
To je osobná skúsenosť s S4?
Pěkný a čtivý test
| 23. 8. 2017 22:24
Po dlouhé době zase test, který jsem si s chutí přečetl. Moc pěkně a čtivě psané. Snad se polepší i kolegové ;-) :yes:
proc neni diesel S4 nebo SQ5
| 1. 11. 2017 12:30
je jasne ..protoze v nemecku (tj vetsinovy nakup tehle vykonych stroju) zbroji proti naftovym motorum a maji emisni vjezdy do mest podle zon.Diesel byt euro6c nedojede tam kam benzin euro6c a to se bude jeste stupnovat.V D je navic zpoplatneni podle objemu,druhu paliva a emisni normy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku