Diskuse

BMW X1 xDrive28i – Kterak čtyři válce ke štěstí stačily

15.6.2011

Nechme stranou karoserii, nechme stranou výbavu – dnes jde o to, zda může být u BMW vrcholem nabídky „pouhý“ čtyřválec, byť má 180 kW.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Magistr

    Magistr 15.06.2011  11:41

    Jiný a dost odlišný pohled

    Je zajímavé, jak se může lišit pohled na to samé auto (dokonce i stejný KUS) od dvou testérů - profíků, viz:
    [odkaz]

    Musím dodat, že já to auto neřídil, ale z mého pohledu BMW postupnou likvidací řadových šestiválců opravdu ztrácí jeden ze zásadních atributů, který odlišuje jeho produkty od toho lepšího z mainstreamu. Velmi dobrý přeplňovaný čtyřválec už dnes umí spousta značek (ze špičky jmenujme Fordovy EcoBoosty nebo 1.75 TBi od Alfy), zato benzínovou řadovou šestku už nabídne málokdo a tak dobrou jako BMW asi nikdo.

    BMW :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Sosa

      Sosa 15.06.2011  11:56

      « Re: Jiný a dost odlišný pohled

      suhlas, navyse ani ta namerana spotreba nie je nijak oslniva, nikedajsi sestvalec by to zvladol za tolko isto, nevidim v tom motore ziadnu vyhodu okrem nadhernej normovanej spotreby a uspore vo vyrobe a iste vyssich servisnych nakladoch

      pridavam sa: BMW dnes :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto dicky

      dicky 15.06.2011  12:03

      « Re: Jiný a dost odlišný pohled

      NAHODOU JSEM TEN TEST CETL NA AUTOWEBU TEZ...
      presne to ukazuje uroven tohoto zdejsiho AUTO.CZ internetoveho platku ktere je jen trochu vic kamuflovane reklamni oddeleni.
      Oni samozrejme ostatnim budou lhat do kapsy jen aby napriste zas dostali neco k testu a nedej boze aby new auto pohanili,jen tak mozna za drobnosti ale v celku musi byt auto super jak si mistni dealer preje ze.
      Je mi z tech testeru zde na zvraceni..
      A NA ZAVER DOKAZE NAPSAT 4 VALCE STACI DRAHOUSKU..
      Mozna - pro pitomce co nikdy neprestanou papouskovat automobilove nesmysli EU a evropskych automobilek v jejich reklamnich kecech...
      NO HNUS A NA ZVRACENI Z TECHTO REKLAMNIHO CLANKU PROTOZE NIC VIC TO NENI .
      test? to k tomu ma daleko vcetne ucesanych spotreb......
      • 00 Reagovat !

        foto parat

        pařát 15.06.2011  12:28

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        Ahoj, já bych to zas tak tragicky neviděl. Test byl proveden z pohledu běžného uživatele, tedy člověka, který bude v tomhle autě jezdit. Nehledal bych v tom záměr nebo podlézavost importérovi. Ruku na srdce - koupil by si nějaký fajnšmekr tohle auto (ať už s jakýmkoli motorem)? ;-) Znáš tu otřesnou statistiku, podle které většina majitelů jedničkového BMW ani neví, jakou nápravu mají poháněnou.
        Ale samozřejmě máš pravdu v tom, že ten tlak na opticky nižší spotřebu je směšný. A atmo víceválce jsou na vymření (překvapuje mě VW resp. Škoda s 3.6 V6, ale je to asi labutí píseň). Ti bejci z BMW narvali foukání i do osmiválce! Všichni vědí, že současné 750i žere víc, než předchozí dvanáctiválcové 760i, ale co naplat, podle normy je to OK.
        • 00 Reagovat !

          foto Magistr

          Magistr 15.06.2011  12:39

          « Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

          Ono tady skoro ani nejde o X1, spíš o ten nový motor. A ten nahradí atmosférický řadový šestiválec i ve všech ostatních modelech BMW, tedy i v pětce, trojce, jedničce...
      • 00 Reagovat !

        foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

        Lukáš Vaverka (Auto.cz) 15.06.2011  14:32

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        Dobrý den,
        musím se proti vašemu názoru ohradit. Naše testy jsou co nejvíc objektivní - tzn. psané s tak velkým odstupem, jak je to jen u osobního posuzování auta možné. Na rozdíl od některých konkurentů nepřistupujeme k autům s předsudky nebo nesmyslnými stereotypy. Samozřejmě je jen na vás, který přístup vám vyhovuje víc a tomu uzpůsobíte své čtenářské preference.
        Obviňovat nás z papouškování legislativy EU nebo marketingových přání automobilek není fér. Prezentujeme vlastní názor bez toho, abychom vůči nim zaujímali nějakou kvazi-módní pózu. Mrzí mě, že je vám na zvracení jen kvůli tomu, že nekřičíme v každém článku do světa naše základní "filozofické" postoje.
        Jinak tedy s testovaným autem jsem nejel, ale měl jsem možnost se s xDrive28i (s manuální převodovkou) seznámit dříve - [odkaz] - a garantuji vám, že jediná "podstatná" uživatelská nevýhoda čtyřválce turbo proti atmosférickému šestiválci je zvuk motoru.
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 15.06.2011  16:06

          « Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

          no tady máte asi "problém" v tom, že bojujete proti zažitému pojetí toho, že čím víc válců, tím lépe....... Ono obojí - jak šestiválce, tak turbíny - mají každý svoje a kouzlí po svém. To, že BMW umí a umělo šestiválce - o tom žádná a je to škoda, že ustupují tlaku - tedy, jak kde a věřím v "návrat" v příhodnou chvíli.
          Dále máte ode mne objektivní bezvýznamné plus, že jste nesmázli odkaz na konkurenci - toho si cením - ať si každý udělá obrázek sám.....

          A pro ostatní - turbíny mají určité kouzlo, které méně objemný šestiválec neumí - zátah turba - pro někoho je to mantra - to kopnutí a svist(případně pak BOV) a je to velmi návykové. A šestiválce mají zase impozantní "atmosférickou" sílu - jen se svým průběhem....
          V případě BMW nevidím důvod zachovávat v malé X1 šest hrnků, když mají k dispozici takhle dobrý motor v turbíně. Jinak bych psal v případě větších a "dospělejších" modelů, ale k X1 mi turbína se čtyřmi hrnky pásne..........
        • 00 Reagovat !

          foto dicky

          dicky 15.06.2011  17:11

          « Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

          Jasne nic jineho jsem necekal ale chapu jste za to placeni tak slavne ooody na BMW X1 2.8 jinak docela komicke znaceni ceho objemu??
          A za pul roku se tu dockame testu 3valce a zas napisete jedinna uzivatelska nevyhoda je jen zvuk oproti 4valci >:-[]
          A za dva roky dal u testu dvouvalce povis zas to same...
          Ono totiz jinde mimo EU se pokrok dela taky tak ze se neubere z objemu a nebo z poctu valcu ale zvysi se vykon,spolehlivost snizi spotreba a zvetsi radost z jizdy zvuku co z toho leze i z motoru pod kapotou..
          Ale darmo mluvit lidem pro ktere je jedinna podstatna uzivatelka nevyhoda 4valce zvuk motoru oproti 6valci co umela BMW...
          Znicili jste si v EU i ten nadherny 10 valec v M5 ve jmenu vasich hloupych trendu a zas muzes oduvodnovat jen ten zvuk to nema jeee jen osmivalec s dvema turby je super a podobne plky...
          Jen tak dal......... a to ze lide kteri tady ziji si mysli ze je to normalni vyvoj a trend na tom se podilite velkym dilem i vy ze prepisujete reklamni letaky do zdejsiho stejneho podani a vlastne stejnych kecu a bludu u vyrobcu pro EUvymyslenych....češete spotreby atd...
          JE TREBA TLACIT ZE JE TO SUPER ZE
          A tyhle pokrivene bludy ktere jste si zde vymysleli o snizovani objemu a o tom jak je bidak preplnovanej ctyrvalec skveli oproti staremu sestivalcovemu motoru ...
          Hm stary mel spotrebu stejnou neli mensi a slouzil navzdy perfektni motor.
          No nic ale chapu ono by to potom moc hladce asi neslo delat auto.cz a psat pravdy ze nejaky motor je celkem jen trend nesmysl v danem aute... >:-[]
          Na autowebu se toho jeden clovek treba nebal a naserviroval to lidem tak jak to je a chvala mu...
          Latka hodne vysoko pro vas ..Ale vy ji spis podlezete ze nez preskocite
          • 00 Reagovat !

            foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

            Lukáš Vaverka (Auto.cz) 15.06.2011  21:21

            « Re: Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

            Ale to přesně není náš styl - pomlouvat nebo zavrhovat něco jenom proto, že to tentokrát nemá dost válců. Příště bychom mohli najít jiný důvod, proč tvrdohlavě odmítat nový model libovolné značky.
            Vývoj spočívá v neustálých změnách. Něco se osvědčí, něco ukáže jako slepá ulička. Možná byste si měl toto auto vyzkoušet. Okusit jeho lineární zátah od nejnižších otáček, zkusit, že se nechá rád vytočit do 7000, a pak byste třeba taky psal něco jiného než teď. Nebo mně přeložte skutečný argument (ne počet válců - to třeba běžný majitel ani s jistotou nepozná), proč bych měl označit čtyřválcový xDrive28i za krok špatným směrem.
            • 00 Reagovat !

              foto Righ

              Righ 16.06.2011  00:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

              Ze na nej vubec reagujes - "dicky" (jak prilehavej nick) se uz tady tolikrat uplne znemoznil (v podstate pri kazdym svym diskuznim "vystoupeni"), ze ho nebere nikdo normalni vazne.

              Ale k tematu - ja naopak ocenuju, ze se redakce snazi pristupovat k novejm resenim vcetne motoru objektivne a bez predsudku, bez potreby neustale omilat ubohy hospodsky mantry o nenahraditelnym objemu, nespolehlivych turbech, nekultivovanym dieselu nebo treba neprekonatelnosti vicevalcovy atmosfery. Podstatny totiz je, ze podobny stereotypy se honej hlavou skutecnych kupcu aut jen naprosto minimalne, ti v drtivy vetsine zkratka chteji to nejlepsi za svoje penize.

              Pod pojmem "to nejlepsi" se pritom v pripade motoru skryva cela rada aspektu jejich chovani, pricemz neni duvod pochybovat, ze ve vsech z nich, snad s vyjimkou zvukovy charakteristiky, je na tom popisovanej oturbenej ctyrvalec lip, nez stara atmosfera. Osobne bych po novym motoru bez vahani sahnul i v pripade, ze bych mohl mit puvodni R6.

              A co se tyce placek nad tim, jak BMW ustupuje diky odklonu od atmosfericky plnenejch motoru ze slavy a stava se pouze jednim z mnoha - na to ja rikam ani nahodou. Nevim o tom, ze by 180kW, 350Nm od 1200rpm nebo tocivost az k sedmi tisicum patrily mezi prumerny parametry dnesnich preplnovanejch dvoulitru - naopak, jedna se o naprostou spicku. Tak jako snad vsechny soucasny motory od BMW, preplnovany nebo atmosfericky, ctyr nebo vicevalcovy, benzinovy nebo dieslovy. BMW zkratka umi delat spickovy motory jako takovy, neni to tak, ze by se nejakym zazrakem dopracovali k jednomu famoznimu motoru (R6), ale v ostatnich pripadech splynuli s prumerem. V Mnichove praveze krasne ukazujou, jak je mozny vyhovet novejm emisnim normam a pritom nejen drzet parametry soucasny motorarsky produkce, ale jeste je o poradnej kus posouvat dal. ;-)

              BMW :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.06.2011  12:49

            « Re: Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

            Ahoj Američane >:-[]

            Slyšel jsi tu od Forda o R4 v příští generaci Mustangu a pravděpodobně nahrazení V8 motorem V6 s turbem :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 17.06.2011  23:22

            « Re: Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

            Hle, americký tlučhuba nás opět "poctil" svou návštěvou! To zas bude plků a nesmyslů >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Flavio

      Flavio 15.06.2011  12:53

      « Re: Jiný a dost odlišný pohled

      Je dobře, že BMW v motorech nelpí až tak na tradicích. To by také ve vývoji mohlo zamrznout, tak jak už se to stalo jiné automobilce.
      • 00 Reagovat !

        foto Lovap

        Lovap 15.06.2011  21:45

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        Ale veď BMW na tej tradícii ľpie - a to tak že hodne. Prečo si myslíte, že administratívna budova BMW je štvorvalec? Štvorvalce vlastne BMW zachránili, vo F1 takisto používali, takmer ako jediný, štvorvalec ...
    • 00 Reagovat !

      foto vecernicek2

      vecernicek2 15.06.2011  14:59

      « Re: Jiný a dost odlišný pohled

      Kdyby každý uvažoval jako vy, tak žijeme dodnes v jeskyni, protože chuť na ohni upečeného mamuta ničím nenahradíš.
      • 00 Reagovat !

        foto Magistr

        Magistr 15.06.2011  17:20

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        No já nevím, takový kus mamutí kýty medium-rare vs. bio jogurt a obilné klíčky (nejlépe z Německa) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto dicky

        dicky 15.06.2011  17:25

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        tak az budes jezdit s nadhernym dvouvalcem 2xbiturbo tak ostatnim dej vedet jak je to super..
        Ono totiz jinde dokazi udelat zas ten sestivalec jeste lepsi a lide se na nej těší a tyto motory miluji..
        Kazdy si ten pokrok predstavuje trochu jinak..
        V EU asi ty dvouvalce a sem tam prislapat
        Ostatni svet zije v klidu dal a vyviji si sve 6,8 i 12 valcove motory lide se na ne teší a s obrovskou chuti je kupuji >:D
        A rozhodne by je nevymenili jsou totiz svobodni v nabidce
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 17.06.2011  07:42

      « Re: Jiný a dost odlišný pohled

      Jsi dojemný, jak plačka na pohřbu. Z tvého pohledu je hlavně potřeba strčit do každého příspěvku alfu, resp. cokoliv italského nebo max. francouzského. Možná jsi v případě bmw zblblý těmi debatami "skutečných" mistrů volantu a jediných znalců diskutujících o bmw na autoforu, ale automobilky, a bmw nevyjímaje, dělají auta pro reálné kupce, těžko budou brát ohled na internetové mudrlanty, kteří mají plnou hubu šestiválců a manuálů a když pak v dospělosti schrastí první peníz, koupí si kombíka v dýzlu s xdrive a AT. Přesně proto, jaký je trend, dělá bmw motory jaké dělá. A než začneš dávat tenhle 28i do řady s čímkoliv konkurenčním, běž si ho projet, mainstreame. No, ale jestli se potřebuješ jenom vybrečet, dej si tryznu za alfí šestiválce, tam můžeš plakat do aleluja.

      Magistr/Beaumont alias Alfa sameček :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Magistr

        Magistr 17.06.2011  07:49

        « Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

        Myslel jsem, že jsi inteligentněnší, než abys GTI-mu žral ty jeho nesmyslné žvásty. Nejsi.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 17.06.2011  09:25

          « Re: Re: Re: Jiný a dost odlišný pohled

          Je mi jedno, jestli máš jeden nebo pět nicků, teď jsem tě oslovil těmi dvěma, které používáš v diskusích na auto.cz a autoforu.cz, protože to autoforum ve svém příspěvku zmiňuju. Ale jestli si tu chceš hrát na schovávanou, prosím, míru vlastní trapnosti si určujeme každý sám.

          A co se inteligence týká, ano, pokud mezi počtem nicků a inteligencí existuje přímá úměra, pak jsi jistě inteligentnější.
  • 00 Reagovat !

    foto pleaseSMILE

    pleaseSMILE 15.06.2011  15:58

    Test

    Test se mi líbil a byl napsán tak, jak by ho hodnotila většina lidí. Zbytek nadává nad turbomotory, které sice zvukem nepřekonávají R6.... (Jel jsem v 330i E46 a zážitek super!). Ale na druhou stranu si drtivá většina lidí koupí diesel. Jen se koukněte na silnice. To je samá 320d, 530d atd. My doma máme taky 320dT, jelikož R6 dieselů nebylo moc na trhu a 330i nejezdí za 6l. Až bude takový motor, tak budiž.
    • 00 Reagovat !

      foto Magistr

      Magistr 15.06.2011  17:22

      « Re: Test

      Ale o to právě jde. Většina určitě koupí diesel. Kdo chce takhle silný benzín, tak už mu záleží nejen na výkonu, ale i na jeho průběhu, na charakteru motoru, zvuku... A naopak méně na spotřebě a už úplně minimálně na NORMOVANÉ spotřebě...
      • 00 Reagovat !

        foto Sosa

        Sosa 15.06.2011  17:42

        « Re: Re: Test

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 15.06.2011  21:03

        « Re: Re: Test

        Naprosto ti rozumím,také jsem zastáncem názoru,že atmosférickému motoru se nic nevyrovná. U BMW R6 jenž byl, je a bude legendou to samozřejmě platí dvojnásob. Ale bohužel,když se na to podívám pohledem managera automobilky,nic jiného jim pod tlakem EU a jejich zákonů s CO2 nezbývá a nemůžou jinak! Prostě mít miliardu eur navíc v zisku a nebo tu miliardu eur vyhodit za pokuty skrz nadrámcové průměrné hodnoty CO2 je obrovský rozdíl! Reálná spotřeba je možná i nižší u té R6,ale tabulkově dle současných platných předpisů se u turbomotorů dostaneš na mnohem nižší hodnoty a to udělá na konci zůčtovacího období miliardy. A o to tady bohužel jde... Nadávat by jsme měli v tomto případě na EU,ne na BMW. BMW jen dělá to, co musí pro přežití. A dělá to nejlíp jak umí a nejlíp v branži...
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 16.06.2011  05:25

          « Re: Re: Re: Test

          Opravdu bych se smál, kdyby EU ve své moudrosti jednoho dne změnila svou metodiku na něco realističtějšího.
  • 00 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 15.06.2011  19:02

    Bude po ptákách...

    Pokud je někdo alespoň trochu objektivní/soudný tak musí uznat, že foukaný čtyřhrnek je v současné době lepší řešení než sebelépe naladěná atmo v šestihrnku. Lepší průběh výkonu, vyšší a plošší krouťák, nižší spotřeba, nižší váha na čumáku tudíž lepší jizdní vlastnosti no na a straně mínusů mizerný zvuk. Myslím, že není co řešit a pokud bmw (nebo jiní výrobci) zjistí, že takových staromilců po zvuku šesti hrnku je více než promile zákazníků tak asi nebude problém pustit syntetický zvuk do nějakého Harman Kardona a za příplatek (u vyšších verzí výbavy) možnost volby naladění zvuku mezi 6, 8, a 12 (u VW i 16) hrnkem a bude po ptákách.
    • 00 Reagovat !

      foto pleaseSMILE

      pleaseSMILE 15.06.2011  20:59

      « Re: Bude po ptákách...

      Taťka se nedávno projel Citroenem DS4 1,6 THP a právě říkal, že ta věc, co pouští lepší zvuk od motoru do interiéru, fakt mění ten zvuk k lepšímu. Má to i Ford Focus ST.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 15.06.2011  21:47

    Spotřeba

    Mám CC TSI 2.0 a jezdim při 100km/h za 6l a při 130km/h za 7.3l... A po Praze jezdim pod 9l na 100km a za 14l jsem jel snad jednou v životě a to jsem to valil skoro na plno. A dlouhodobou mám 8.2 a to jezdim 70% po Praze. To se BMW moc nepředvedlo!
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 16.06.2011  08:53

      « Re: Spotřeba

      To jsou srovnatelné hodnoty s bmw, protože X1 je SUV a u těch již kolem 70-80 km/h docela roste spotřeba díky špatné aerodynamice. Loni jsem srovnával sedan a SUV a výsledek byl spotřeba 2.0 TSI 155kW v Audi A4 při 130 km/h 6,9 l na sto, stejný/podobný motor 147 kW v Tiguanu si podle palubního počítač bral 9,1 na sto na stejném úseku dálnice s kontrolou rychlosti podle GPS u obou měření. A vedle aerodynamiky je tu ještě nárůst díky 4x4, Tiguan byl 4x4, A4 jen předokolka. X1 v testované verzi je 4x4, Tvé CC odhaduji také jen na předohrab.
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 16.06.2011  11:41

        « Re: Re: Spotřeba

        Jo to jasně chápu, jen si myslím, že se tady BMW mohlo ukázat prostě víc. Ale co třeba srovnání ve městě, kde se jezdí právě maximálně do 80km/h. A nechci říct že to chci srovnávat na 100%. I když to částečně srovnatelné je, auta váží stejně, mají stejný objem motoru a nepředpokládám, že po silnici a zvláště po Praze někdo jezdí se zapnutým 4x4. Ten odpor vzduchu je samozřejmě jasný a uznávám že nemohu chtít ve 130km/h stejnou hodnotu jako u CC, ale i tak je spotřeba BMW velká. Takovou spotřebu jako BMW má i pantátův Hyundai Tucson 4x4 s 2.0 benzinem, ale ten jeho motor je z 90 let 20-tého století. A na druhou stranu i Vaše srovnání 155kW TSI s 147kW je nesmysl, protože 155kW TSI má papírově ne stejném autě cca o litr menší spotřebu než ten 147kW. Tak mi to píchnutí do BMW prosím odpusťte ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 16.06.2011  12:08

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          Jen pár technických.
          1. 4x4 žere výkon (zvyšuje spotřebu) permanentně, prostě má vyšší jízdní odpory.
          2. Ve městě by X1 měla jen o něco málo vyšší spotřebu než CC (vzledem k tomu, že je to 4x4 a také má vyšší výkon 180 kW).
          4. Tátův Tuscon nemá 180 kW ani 350 Nm krouťák ani zrychlení pod 7.
          3. Do bmw klidně rýpej, oni to vydrží.
          • 00 Reagovat !

            foto Tomogo

            Tomogo 16.06.2011  16:05

            « Re: Re: Re: Re: Spotřeba

            1. 4x4 si snad ve městě vypnu, ne?
            2. No ale X1 nemá ve městě jen o trochu menší spotřebu. Jezdí za 10-12l a právě proto mne to překvapilo, s lehkou nohou jsem schopen po Praze do práce a zpět jezdit i pod 8 a to bydlím v centru.
            3. BMW to jistě vydrží :-)
            4. Výkon je u BMW nahnán turbem, takže se to jistě nedá srovnávat výkonově, ale ani technicky. Ten Tuscon má motor z minulého tisíciletí a žere stejně. Jestli todle někomu nestačí tak se asi nemá cenu o tom bavit.

            Otázkou je, jak s tím jezdili a skutečnost může být i o trochu lepší, než je zde uvedeno.
            • 00 Reagovat !

              foto Magistr

              Magistr 16.06.2011  16:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba

              ad 1.) nevypneš. Jednak se zapíná / vypíná automaticky bez povelů řidiče a jednak, i když zrovna pohání jen jednu nápravu, tak ty hřídele a další věci navíc v tom autě pořád jsou.
              • 00 Reagovat !

                foto Tomogo

                Tomogo 16.06.2011  18:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba

                To je snad jedno jestli to za tebe vypne automatika, nebo to uděláš sám. Pak rozhoduje jen váha a potom kde se to spíná, jestli je to u zadního diferenciálu, nebo blíže k motoru. Pokud v diferáku, tak je jasný že to spotřebu zvedne, pokud někde v převodovce, tak to spotřebu nezvedne. Jestli někde na půl cesty, tak ten nárůst spotřeby taky nějaký bude, ale ne tak velký.
    • 00 Reagovat !

      foto blue-sun

      blue.sun 16.06.2011  08:55

      « Re: Spotřeba

      No ty ses taky předvedl... Srovnávat CC s SUV, to dovede jen vysoce inteligentní člověk... klobouk dolů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Blesk.cz

Zubožený pes žral klacky a kameny: Měl jich plné břicho

Zubožený pes žral klacky a kameny: Měl jich plné břicho

Překrásný a jinak zdravý výmarský ohař se toulal bezprizorně ulicemi New Orleans. Třásl se strachy a vypadal, že…

Prokletý Dracula se vrací: Jeho největší hvězdy už jsou ale na věčnosti!

Prokletý Dracula se vrací: Jeho největší hvězdy už…

Nesmrtelný Dracula se po letech vrací na scénu. To samé se bohužel nedá říct o autorech nebo některých…

 

iSport.cz

Svěrkoš žádnou výpověď smlouvy nedostal, tvrdí hráčův právník

Svěrkoš žádnou výpověď smlouvy nedostal, tvrdí…

Fotbalista Václav Svěrkoš neobdržel výpověď smlouvy s Baníkem Ostrava. Hráčův právní zástupce Petr Kausta dnes…

Kontumace pro Srbsko! UEFA mu ale vzala body, pokutu platí i Albánci

Kontumace pro Srbsko! UEFA mu ale vzala body, pokutu…

Nedohraný zápas kvalifikace pro fotbalové mistrovství Evropy mezi Srbskem a Albánií bylo kontumováno ve prospěch…

 

Reflex.cz

V Česku začal o půlnoci prodej nového iPhonu 6

V Česku začal o půlnoci prodej nového iPhonu 6

V Česku se o půlnoci začaly ve vybraných prodejnách prodávat chytré telefony iPhone 6 a 6 Plus od firmy Apple.…

Rodiče, nemučte nás aneb 24 nejhorších těhotenských fotografií všech dob

Rodiče, nemučte nás aneb 24 nejhorších těhotenských…

Jistě, těhotenství je nádherná věc, dokonce i těhotenské fotografie mohou být skvělou památkou na celý život.…